18666 посетителей онлайн
24 259 358

Война - единственное, что держит Зеленского при власти, - The Hill

Зеленский держится за власть благодаря войне

Президент Владимир Зеленский не позволяет закончиться войне только потому, что это лишит его власти в Украине.

Об этом говорится в материале The Hill, передает Цензор.НЕТ.

"Что, если Зеленский, вместо того, чтобы быть героем этой истории, на самом деле является человеком, который не позволит закончиться войне - не для блага своего народа, а потому, что мир будет означать его собственную гибель? Хороший лидер ставит на первое место выживание своей нации. Он знает, когда нужно сражаться, и, что более важно, он знает, когда нужно вести переговоры. Зеленский, однако, дал понять, что его власть зависит от войны, и только от войны", - пишет издание.

Автор предполагает, что если закончится война, то закончится и президентство Зеленского.

Издание отмечает, что ситуация на поле боя ухудшается, солдаты уходят в СОЧ, а "принудительный призыв превращается в нечто похожее на похищение". В то же время Зеленский снова продлил военное положение.

"Никаких выборов. Никаких мирных переговоров. Нет спасения. Потому что если закончится война, закончится и его президентство. И это, больше всего, объясняет, почему война должна продолжаться", - говорится в материале.

Автор считает это признаком не уверенного правительства, а "отчаянного режима, который пытается удержаться силой".

"И все же война должна продолжаться. Это единственное, что держит Зеленского у власти. Если бы он назначил выборы, то, скорее всего, проиграл бы. Поддержка его падает... Сейчас не 2022 год. Оптимизм тех первых месяцев, когда мир верил, что Украина может отбросить Россию, исчез. Даже США, крупнейший спонсор Украины, медленно сокращают поддержку, а вашингтонские инсайдеры признают, что полная победа Украины больше не является целью", - пишет автор.

В материале Зеленского сравнивают с рядом мировых лидеров, которые "цеплялись за власть".

"Совсем недавно Саддам Хусейн удерживал свою диктатуру еще долго после того, как Ирак был побит санкциями и междоусобицами, управляя опустошенной страной, вместо того, чтобы отказаться от контроля. Муаммар Каддафи мог бы попросить убежища и спасти Ливию от кровавого коллапса, но его эго требовало бороться до конца, в результате чего его вытащили на улицу и казнили.

Роберт Мугабе грабил Зимбабве, пока его народ голодал, растянув свое правление на десятилетия, пока даже его собственная партия не смогла больше терпеть руины. Зеленский присоединяется к длинной череде лидеров, которые ставят собственное благосостояние выше благосостояния своих народов", - отметили там.

Топ комментарии
+43
Цей Hill - він чиє видання? З ким пов'язаний?
Бо лаптями тхне за кілометр.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:18 Ответить
+41
Земля круглая, а карма - стерва, и вот теперь Зе узнает, как это, когда тебя поливают говном из каждого утюга...
показать весь комментарий
19.02.2025 10:17 Ответить
+37
Ну и тут они, к сожалению, абсолютно правы. И он за власть держится зубами
показать весь комментарий
19.02.2025 10:18 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 4
Або вони тримають його при владі. Бо відповідати прийдеться всім.
Від Юзіка до Ленки.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:45 Ответить
Повилазили купи Зе-лайна у коментах.
А я наївно сподівався, що на цензорів вони вже повевивилися, а ні - ще багато.
Все правильно Hill написав.
Хоча всім свідомим це було зрозуміло ще три роки тому, коли всі носилися з "єдностью".
показать весь комментарий
19.02.2025 10:47 Ответить
Перемога - це відновлення територіальної цілісності.
Сподіваюся ти розумієш що саме зараз це неможливо? Якщо можливо, то розкажи як.
До чого тут домовленості??? Вибори мали бути майже рік тому. І не Зелупі розказувати що українці не хочуть виборів, а хто не згоден хай міняє громадянство.
А за диктаторів все ж таки почитай.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:52 Ответить
Коли вже навіть в іноземних країнах зрозуміли , що ніяк не можуть зрозуміти місцеві "патріоти потужностей ,незламностей та перемог"
показать весь комментарий
19.02.2025 10:55 Ответить
Це правда.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:03 Ответить
Абсолютна правда, і ні слова крім правди. Проте про викрадення цивільних, про катівні на підвалах, про показове розкрадання грошей на бруківці і харчуванні армії відомо було вже декілька років, чому ж The Hill прокинувся тільки сьогодні? Так, краще пізно ніж ніколи, але це все демонструє ручну керованість ЗМІ в США. І небачену, страшенну корупцію в USAID, нам така й не снилась. Керованість ЗМІ та корупція, і ці люди забороняють нам колупатись в носі.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:04 Ответить
ну от бл..дь досидівся ...зеленський ,кидай крісло іді* т ...далі буде ще гірше і для тебе у першу чергу ...як шо підеш у ліс ,перекриєш кисень, цім двом заколотникам ,трампу та ху* лу...
показать весь комментарий
19.02.2025 11:07 Ответить
Те що вам не подобається, пропаганда Пуйла.
Зручно так світ сприймати
показать весь комментарий
19.02.2025 11:21 Ответить
Немає що там мішати.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:50 Ответить
А ви з тих, хто вилізує анус "президенту" тільки за те, що він "президент" та "критикувати не можна, бо не на часі"?
Красти - МОЖНА, а говорити про це - НЕ МОЖНА?
Бо ми не так гарно будемо виглядати перед заходом?
показать весь комментарий
19.02.2025 12:02 Ответить
Наконец адекватная статья в иностранных сми
показать весь комментарий
19.02.2025 12:43 Ответить
винен. у першому варіанті. другий варіант взагалі не має існувати. а найголовніше, Зе винен у нульовому варіанті після якого настав перший варіант. нульовий варіант - це непідготовка країни до війни і тупа провокація ху йла розпочати повномасштабне вторгнення. усі ці загравання, заглядання в очі ху йла у пошуках миру, потім задкування, зміна переговорних позицій, що аж в Оман його видьоргнули для порки та багато інших помилок (паралельно із дипломатичними провалами у роботі з кремлівськими, велася цілеспрямована робота по ослабленню ЗСУ, кошти на розбудову яких усі перекинули на велике крадівництво) і наблизили велику війну. бо якщо ти бикуєш на дипломатичному рівні, то ти тоді маєш це підкріпити своїми збройними силами. якщо ти бикуєш на дипломатичному рівні і паралельно ще послаблюєш свої збройні сили, позбавляєш їх фінансування, хорониш ракетні програми, то тут висновок тільки один - тобі повна срака. що зараз і спостерігаємо.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:55 Ответить
у своєму мозку закінчив війну

Якщо не зможу закінчити війну, має прийти інша людина

Не ми почали цю війну. Але нам цю війну закінчувати

Я впевнений, що за мою каденцію ми закінчимо цю війну. Впевнений особисто

Я думаю, якщо ти хочеш зупинити війну, то обов'язково зупиниш. Минула влада не хотіла

Я впевнений, що він мене зрозумів, дуже прозоро зрозумів. Здається, що якщо такий контакт, очі в очі, ти відразу розумієш, хто перед тобою, що за людина. Незважаючи на всі дані розвідки. Мені здається, що він мене зрозумів. І він розуміє, що треба закінчити цю війну

Достатньо?
показать весь комментарий
19.02.2025 15:39 Ответить
Та реально вже задовбали ці вівці із риб'ячою пам'яттю. Поки в країні мрії Зеленського ще дозволено цитувати раннього Зеленського- користуюся.
показать весь комментарий
19.02.2025 15:58 Ответить
Ти зараз серйозно? Воно великою часткою на тому хайпі на тему війни виграло вибори, згадай стадіон та регочуще бидло. Потім ще майже три роки на цій темі піарилося, а зараз ти мені кажеш що то все було несерйозно? Пожартував Вовік? Я скажу тобі просто: за свої слова треба відповідати, тим паче особі на такий посаді.
показать весь комментарий
19.02.2025 17:45 Ответить
А ну негайно здали громадянство! Злочинці!
показать весь комментарий
19.02.2025 10:30 Ответить
4% рейтинг у зєлі заявив трамп
показать весь комментарий
19.02.2025 10:35 Ответить
Всі в світі чекають слів ЗЕльоного:"Я устал! Я ухожу..."
показать весь комментарий
19.02.2025 10:35 Ответить
Від якої саме " правди"?
Маніпулятори мамкині .
показать весь комментарий
19.02.2025 10:36 Ответить
дякую, приємно читати розумну людину, лайк
бо від цих ботяків які пропагандують бескінечну війну вже тошнить
показать весь комментарий
19.02.2025 10:36 Ответить
Одна з пасток, в яку потрапив Захід.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:40 Ответить
Так он воно що, Михалич?! Ми самі винуваті, що не здалися? А хто сказав, що аби здалися то залишились нацією, та взагалі живими. Таке було в історії.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:42 Ответить
Ох уж цей Порох, підставив твого бубочку.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:43 Ответить
кацап,від тебе лаптями та кіслимі щамі смердить, незважаючи на проксі.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:43 Ответить
Перемога - це відновлення територіальної цілісності. Поки цього немає, не вважаємо, що перемогли.
Вибори поставлені в один ряд з мирними перемовинами. Тонкий натяк, що без домовленостей з росією виборів не буде. Треба, значить, домовлятись?
Якби зєля був справжнім диктатором, увесь колектив Цензора був би мертвий або за гратами, а сайт - заблокований наглухо. Як зараз він заблокований на росії.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:43 Ответить
ЗеБил получает свое.за все.что натворил с Украиной.и за порноактрису,и за термос.и за Пороха.его не жалко.поделом.х..ево,что это все скажется на Украине и на всех нас.Америка нас сдает.еще посмотрим на Европу-но надежды немного...впервые за всю войну захотелось съе..аться
показать весь комментарий
19.02.2025 10:46 Ответить
Ні! Пісець буде лише йому та тим, кого він, "зе" до влади прирів!
Отож, нічого апокаліптичного не відбудиться.
Вижинуть з президентського кабінету, опишуть майно, примусять все повернути.
Ось де справжні пристрасті почнуться, як почнуть ховати награбоване та тікати.
Й куди б Ви думаєте побіжить "зе" та Лена-скумбрія?!
Так!!! До януковича в московію звісно!! Лише там він ще потрібний. Європі - ні!
показать весь комментарий
19.02.2025 10:46 Ответить
Дядя, ты дурак?
показать весь комментарий
19.02.2025 10:47 Ответить
Звісно винен. Ви почитайте коментар зверху. Виявляється Порошенко винен у війні. Бо знав що вона буде, і дав зелені виграти вибори, щоб потім на зелень все звалити.
Справу розкрито
показать весь комментарий
19.02.2025 10:49 Ответить
Очевидні речі. Невже в ОПі не розуміють що з Осла головнокомандувач як гімна пуля.
Могли б після закінчення сроку повноважень просто написати заяву та піти. Хто куди - хто в буцегарню - хто на фронт.
Але в них ще тліє надія що якимось чином українці почнуть перемагати і тоді Бонапарт буде на коні і всі лаври будуть кварталу95. Для цього і спрямовані всі сили.
Або пан - або пропав.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:51 Ответить
Хто знаєи коли потрібно битися ,а коли ні - той переможе . Сунь Цзи .

Але ні наші лідОри, ні "патріоти-космонавти " мудрих людей не читали . Над їхніми словами не думали . Тому думають - що якщо брати побільше і - і кидати подалі - так виграються війни. Ні не шановні - так зникають нації
показать весь комментарий
19.02.2025 11:00 Ответить
Згадалось мені, як бабці кричали на болотах: "Єслі нє пудєн, то кто? Нєт пудєна - нєт раісі!"
показать весь комментарий
19.02.2025 11:01 Ответить
Ні додати - ні відняти...
показать весь комментарий
19.02.2025 11:01 Ответить
Мені срати на Зеленського,зараз ти,всі кацапські наративи підтримуєш,я воював,звільняв правобережну Херсонщину, зараз на пенсії з купою болячок,з головою після тяжкої контузії й титаном у берцовій кістці,що ти мені можеш розповісти,я не хочу сваритись.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:06 Ответить
"Руде лайно" может указывать всё,что угодно.За ним сила.Может вообще помощь Украине отменить,и что ты с ним сделаешь?Рулят "сильные" в своих интересах,а у остальных,бухти не бухти, выбора особо нема.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:06 Ответить
Там,это,конидло -Лавруха,обьявила всем кацапам,шо у них "все банковские карточки,по всему миру работать будут",а тут-"ху#як-вы слушали "Маяк",шестнадцатый,пля,шестнадцатый пакет санкций в отношении "раши -параши" вводит Евросоюз,а ещё утверждает пакет помощи на 700миллиардов Евро,кацап,вас обманули-надули.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:12 Ответить
А хто тоді українці, котрі думають, що головне протриматись до смерті пуйла, і далі все закінчиться? Такі теж є і немало.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:15 Ответить
Россияне с вам согласны наверняка, или вы тоже россиянин, тут хрен поймешь кто пасется с "переводчиком"..
показать весь комментарий
19.02.2025 11:18 Ответить
Це надруковано в https://thehill.com/opinion/ Opinion і :The views expressed by contributors are their own and not the view of The Hill.Цнезор нет це не вказав,і хто такий автор цього допису також
показать весь комментарий
19.02.2025 11:20 Ответить
Поздоровляю всіх ненавидящих зелю коментаторів та інших...вашими молитвами рудий із хлом призначів зелю нелегітимним і для вас призначів вибори де ви спокійно можете вибрати подобающего вам підхловника а після роспуску ЗСУ і зміни Конституції України як такої взагалі не стане...ніяке тцк вас чіпати не буде і спокійно поїдете за кордон хоч аж до самої камчатці....успіхів...
показать весь комментарий
19.02.2025 11:25 Ответить
Думаю Трамп зараз буде тиснути на Зе, після його невтішних виразів.

Підключить всі західні ЗМІ і Зе, змішають з брудом.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:30 Ответить
Ай я яй путіноїди, ай я яй порохоботи...
Нє раскачівайтє лодку...
Та Путін вже ж напав.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:32 Ответить
Шо та нихера эти санкции не помогают,одной рукой вводят санкции-другой сами же их обходят ради своей выгоды.Может и на 700 трл. евро утвердить,только вы их не увидите.Бизнес есть бизнес,бизнесу глубоко похер на границы,национальности,выживание отдельных народов.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:36 Ответить
які всі касапські наративи? слова трампа що рейтинг зешобла 4% це всі касапські наративи?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:38 Ответить
Буба звичайно рокидьок, але зараз час битися! ***** не спиниться. Зараз важко а потім буде ще важче (. Поки в нас є допомога принаймні від ЄС нічого не втрачено!
показать весь комментарий
19.02.2025 11:41 Ответить
мені зовсім пох... скільки у нього відсотків,я знаю що у воюючій країні "вЫборЫ"-неможливі,от ти підеш у піхоту й проголосуєш,добре?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:43 Ответить
А зєля приймає новий закон. Браво! Просто Браво! Все перемішалося в голові Дениса.
Ти ж сам цим реченням робиш з нього диктатора.
Дивись, ніяким же законом не заборонено що президент своїм указом може подовжити свої повноваження на 20 років? Такий указ також буде законним?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:50 Ответить
Я не думаю, що це правда, але це можливо і не брехня.
У 2022 та 2023 роках Україна робила те, що мала робити. Вона захищала себе і робила це достатньо успішно.
Але потім було зроблено помилку з контрнаступом. А потім з небудівництвом оборонних споруд. А потім росія використала ці помилки і війна перейшла в іншу стадію У стадію довготривалої виснажливої війни з переважаючим супротивником.
І замість того, щоб вибудовувати можливості і інструменти ведення саме такої війни та стати в глуху оборону, влада напевне вирішила продовжувати курс на витиснення росіян.
Ніхто з нас не знає чому було прийнято ці рішення, на що сподівався уряд, наскільки оточення Зеленського доносило йому реальний стан справ, наскільки ефективно працювали аналітики уряду та Мінобору, на що розраховували та як аналізували наявні ресурси та резерви. Нічого цього ми не знаємо. Також ми не знаємо наскільки ефективно працювала дипломатія. Про що вони домовлялися з союзниками, які аргументи знаходили, яку мету взагалі ставили.
Ми цього не знаємо, напевне що цього не знає і автор статті.

Але у чому автор правий, так те, що у довгостроковій, знакровлюючій війні з переважаючим у всьому противником, маленька країна або повинна створювати альянси для спільної боротьби, або шукати можливостией для перемовин і йти на поступки, бо так створено світ.
Чи винен саме Зеленський у тому, що не зміг зробити ні першого, ні другого - хз. Це зможуть сказати лише історики та науковці майбутнього, коли буде відкрито архиви цієї війни.

Тому наразі ми можемо лише оприділитися: чи ми, особисто, на рівні інтуїції та своїх переконань, особисто кожен, вважаємо Президента України ефективним у якості президента чи ні. На поточний момент і на осяжне майбутнє.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:06 Ответить
В любом случае мог написать такое только продажный блогер , аналитик. Или просто враг Украины. Выборы только после окончания войны. Зе как президент не всех кстраивает. И я в их числе. Но выборы после победы Украины. СЛАВА УКРАИНЕ!
показать весь комментарий
19.02.2025 13:00 Ответить
У Львові проходить віче національно-державницьких яких сил з критикою зевлади.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:10 Ответить
Неправильне формулювання явища.
Зє-лю тримають при владі гроші, Гроші, ГРОШІ...
показать весь комментарий
19.02.2025 13:25 Ответить
Знайшли чим гордитись- не голосував за Порошенка. Тобто проігнорив здоровий глузд і національні інтереси. Результат не забарився. Окупація і нищення України.
показать весь комментарий
19.02.2025 16:36 Ответить
Ти колись хоть раз у житті зміг переконати свідєтєлєй секти йогови ???
Отож, так само безнадійно переконувати в чомусь свідєтєлєй сєкти сивочолого.
ВОНИ СВЯТО ВІРЯТЬ У ДРУГЕ ПРИШЕСТВІЄ.
Сєктанти вони усі однакові, різниця тілко в іконі на столі.
показать весь комментарий
19.02.2025 20:16 Ответить
сходи гівенця поїж)
показать весь комментарий
19.02.2025 10:21 Ответить
Можна уточнити: свій народ, це хто?
показать весь комментарий
19.02.2025 10:34 Ответить
Від цього у кацапів в дупі залипне 🤬
показать весь комментарий
19.02.2025 10:35 Ответить
Від ненавісті к зе до кохання одна стаття в-The Hill
показать весь комментарий
19.02.2025 10:37 Ответить
там свобода слова, тому "хто платить конкретному журналісту/оглядачу/анлітику у The Hill, той і замовляє наративи".
До речі посилання на статтю у The Hill чомусь у мене не відкриваються ) Совпадєніє? не думаю.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:40 Ответить
Можливо й сказав, все може бути. Але дуже часто у нас "перекладачі" пишуть те що їм хочеться чути, а не те що було справді сказано. Як правило, звучало - "росія не переможе, а Україна не програє". Політикани ще ті словоблуди...
показать весь комментарий
19.02.2025 10:41 Ответить
Тут головне, щоб дурники, якs вибрали Вову в 2019, не "воспрялі духом", і не почали в пориві патріотичного екстазу об'єднуватись нfколо свого колись улюбленого президента.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:47 Ответить
Если пуйло хочет смены власти в Украине, то ему достаточно закончить войну и освободить захваченные территории и, тогда народ Украины сменит президента и власть, но это не точно!🥳🤪
показать весь комментарий
19.02.2025 10:48 Ответить
так.
- тільки не 350, а 180,
- не наданих, а реінвестованих в американський впк,
- і не новачком, а постом в truth social
показать весь комментарий
19.02.2025 10:59 Ответить
Зараз - неможливо. Але нагадаю, що війна ця йде вже більше десяти років.
Поки ВС - вибори не проводяться, тому зв'язок прямий.
Виставити зєлю диктатором - ціль русні. Відсікти допомогу Україні, перетворити сво на визвольну місію, як США в Іраку.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:01 Ответить
Ти дебіл сліпий?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:08 Ответить
Ну так там немає і заборони на продовження. Зєля робить окремий blob:https://itd.rada.gov.ua/bb777711-1d8e-4cf9-8c53-353bacb0a2ed закон, який продовжує ВС. Закон він зробити може, ВР його голосує. Чим цей закон протирічить закону про правовий режим ВС?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:25 Ответить
Твій Х-уйло помре (можливо скоро, якщо відкине копита, як його улюблений збирач земель, то менше року залишилося), але він не може передати владу дочкам (зжеруть їх), і наступника не може призначити також, як його призначив попередник-алкаш 31.12.1999, отже, від моменту коли Х-уйло дасть дуба, буде у вас велика катавасія.
Передивитися ще раз фільм "Смерть Сраліна", чи що, думаю, це ваш найближчий сценарій.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:33 Ответить
У русні є приклад Грузії.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:33 Ответить
Можно написать этому экспердуну - https://x.com/ghlionn
Я сам не пользуюсь твитером
показать весь комментарий
19.02.2025 11:34 Ответить
Україна не проголосує за проросійського кандидата при одній умові: буде кандидат від ліберальних проукраїнських сил, який візьме в оборот 73%. Якщо ж його не буде, і виставлять виключно Зе, Залужний, Порошенко, то все може бути.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:38 Ответить
А зєля приймає новий закон. І скажіть, який саме пункт закону порушує закон зєлі про продовження дії ВС?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:40 Ответить
Схоже на те, оскільки через VPN розділ "Opinions" в "The Hill" відкривається, але цієї статті немає. А взагалі це розділ, де всі кому не лінь можуть висловлювати будь-що, редакція "The Hill" знімає з себе відповідальність. Автору цього матеріалу в "Цензорі" варто було б надати інформацію про те, що це не офіційна думка, а імовірний вкид (чи то кацапський, чи то трампомасковський).
показать весь комментарий
19.02.2025 11:48 Ответить
Ні, тому що буде неконституційним.
Стаття 103. Президент України обирається громадянами України на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на п'ять років.
Одна й та сама особа не може бути Президентом України більше ніж два строки підряд.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:52 Ответить
Напиши тут відповідь. Ми почитаємо.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:56 Ответить
В Конституції прямо сказано - п'ять років, не більше двох разів поспіль.
Де в законі про правовий режим воєнного стану написано, що водити лише один раз без можливості продовження?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:56 Ответить
Схоже ваша "свідомість" вельми далека від української, ви не з тих, що "путін, пріді..."?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:56 Ответить
ОООоо,ще одне розумово відстале недоробло зелене хрокнуло ,тебе влаштовує зебанда ,зграя нікчем,злодюжек та зрадників?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:57 Ответить
Я вважаю що Україна при будь яких варіантах не проголосує за кацапську маріонетку . На даний момент ще неможливо .
У всіх кацапським маріонеток разом взятих - рейтинг нижче плінтуса .
показать весь комментарий
19.02.2025 11:59 Ответить
Втрачено біля 18 мільйонів населення. Зараз залишилося 29-32 мільйони , при 48 на початку війни
показать весь комментарий
19.02.2025 12:01 Ответить
Не написано там такого. Як і не написано що президент не може сам собі продовжити повноваження. Значить може. Ти ж сам пишеш що він вже у нас закони приймає! В цю гру можна грати вдвох.

Там чітко написано, що після закінчення строку ВС припиняється. А далі лише два варіанти: або мирний час, або стан війни.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:07 Ответить
Закони не можуть йти супроти положень Конституції, якщо це не обумовлено самою Конституцією. Тривалість і кількість президентських строків визначається Конституцією, отже, інші закони тут безсилі. Так що промах.
Так, він припиняється. А своїми законами-указами зєля одразу вводить новий.
Який закон або пункт Конституції забороняє йому це робити?
показать весь комментарий
19.02.2025 12:11 Ответить
Від якої нафіг правди? Зеленський що - може закінчити війну? Яким чином? Бажаєте капітуляції України?
показать весь комментарий
19.02.2025 12:12 Ответить
Це не "не подобається" - це й є проаганда, яка перекладає провину за війну з агресора на сторону, що захищається.
Припинити війну Зеленський ніяк не може - хіба каітуляцією і знищенням УКраїни. Вам, ботам, це отрібно?
показать весь комментарий
19.02.2025 12:14 Ответить
А далі лише два варіанти: або мирний час, або стан війни.
Доречі, а це де ще написано? Про стан війни особливо. Немає нічого в законі про правовий режим ВС щодо стану війни.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:14 Ответить
Він не ро Бубачку погане написав, дура. Він переклав провину за війну на Україну - ніби Зеленський може припинити війну, але сеціально не припиняє.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:15 Ответить
Ми без хілих розберемося.
Краще б рабсію чи ********** зайнялись чи кимчиндрин з сісосі самі рейтингові &демократичні?
показать весь комментарий
19.02.2025 12:17 Ответить
Відкрито ображає відвертою брехнею Трамп що Зелю, що Україну. Зеля такої маячні про Трампа не каже.
Чи заява, що Україна не сприйматиме домовленностей про Україну без участі України - це образа Трама??? Це максимально коректна відповідь на хамство трампа.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:25 Ответить
Дискусійне формулювання. Та заборони йому це робити немає. Це закон, і то закон. Не протирічать.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:25 Ответить
Зараз воюють без оголошення війн. Чому ми маємо бути такими правильними. росія навіть в курвській області ВС не ввела.
І взагалі, вводити стан війни, не маючи закону про правовий режим стану війни - це стрибок в нікуди.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:30 Ответить
Приймає Рада. Президент створює і подає на розгляд.
Заборона виїзду - наслідок воєнного стану. Законний чи ні, я не цікавився.
Мова зараз йде власне про воєнний стан.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:39 Ответить
Тому що русня хитра. У них є чого повчитись. Вони у нас вчаться, і ми у них.
Корпусна структура армії, на яку зараз переходять, у них давно існує.
FPV дрони вони у нас злизали.
Газ і нафта тут ні до чого.
У нас стан війни? А покажіть закон, що визначає, як діяти ЗСУ, Раді, прокуратурі, іншим гілкам влади. Немає закону? Немає і дії. Сидимо, п'ємо каву, спостерігаємо за руснявими танками. Стріляти в них не можна: незаконно. Бо немає закону, який би це передбачав.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:41 Ответить
Підписує закони. Насправді подає на розгляд ВР, а вона приймає. Не сильно слідкував за своїми формулюваннями.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:46 Ответить
А то вже інші питання, пов'язані з міжнародною політикою.
Коли Україні допомагають відстоювати демократію і територіальну цілісність - це одне.
Коли Україні допомагають воювати з росією - це зовсім інше.
Для пересічного європейця або американця.
Одна справа - допомагати самозахисту.
Інша - бути фактичною стороною конфлікту з ядерною росією.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:58 Ответить
То може все-таки скажете, як закон про правовий режим ВС забороняє зєлі продовжувати його дію?
Бо зєля кожного разу подає на розгляд ВР законопроєкт, що продовжує дію ВС, і ВР цей законопроєкт ухвалює, після чого зєля вже підписує новий закон.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:03 Ответить
Це вже не юридична площина, а психологічна.
Спитай у європейця: готовий допомогти Україні захищатись від росії?
Спитай у європейця: готовий допомогти Україні вести війну з росією?
Відповіді в обох випадках будуть різні.
Європейці дуже бояться слова "війна", бо після Другої світової живуть девізом "ніколи знову".
показать весь комментарий
19.02.2025 13:15 Ответить
Страница 2 из 4