16646 посетителей онлайн
24 219 358

Война - единственное, что держит Зеленского при власти, - The Hill

Зеленский держится за власть благодаря войне

Президент Владимир Зеленский не позволяет закончиться войне только потому, что это лишит его власти в Украине.

Об этом говорится в материале The Hill, передает Цензор.НЕТ.

"Что, если Зеленский, вместо того, чтобы быть героем этой истории, на самом деле является человеком, который не позволит закончиться войне - не для блага своего народа, а потому, что мир будет означать его собственную гибель? Хороший лидер ставит на первое место выживание своей нации. Он знает, когда нужно сражаться, и, что более важно, он знает, когда нужно вести переговоры. Зеленский, однако, дал понять, что его власть зависит от войны, и только от войны", - пишет издание.

Автор предполагает, что если закончится война, то закончится и президентство Зеленского.

Издание отмечает, что ситуация на поле боя ухудшается, солдаты уходят в СОЧ, а "принудительный призыв превращается в нечто похожее на похищение". В то же время Зеленский снова продлил военное положение.

"Никаких выборов. Никаких мирных переговоров. Нет спасения. Потому что если закончится война, закончится и его президентство. И это, больше всего, объясняет, почему война должна продолжаться", - говорится в материале.

Автор считает это признаком не уверенного правительства, а "отчаянного режима, который пытается удержаться силой".

"И все же война должна продолжаться. Это единственное, что держит Зеленского у власти. Если бы он назначил выборы, то, скорее всего, проиграл бы. Поддержка его падает... Сейчас не 2022 год. Оптимизм тех первых месяцев, когда мир верил, что Украина может отбросить Россию, исчез. Даже США, крупнейший спонсор Украины, медленно сокращают поддержку, а вашингтонские инсайдеры признают, что полная победа Украины больше не является целью", - пишет автор.

В материале Зеленского сравнивают с рядом мировых лидеров, которые "цеплялись за власть".

"Совсем недавно Саддам Хусейн удерживал свою диктатуру еще долго после того, как Ирак был побит санкциями и междоусобицами, управляя опустошенной страной, вместо того, чтобы отказаться от контроля. Муаммар Каддафи мог бы попросить убежища и спасти Ливию от кровавого коллапса, но его эго требовало бороться до конца, в результате чего его вытащили на улицу и казнили.

Роберт Мугабе грабил Зимбабве, пока его народ голодал, растянув свое правление на десятилетия, пока даже его собственная партия не смогла больше терпеть руины. Зеленский присоединяется к длинной череде лидеров, которые ставят собственное благосостояние выше благосостояния своих народов", - отметили там.

Топ комментарии
+43
Цей Hill - він чиє видання? З ким пов'язаний?
Бо лаптями тхне за кілометр.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:18 Ответить
+41
Земля круглая, а карма - стерва, и вот теперь Зе узнает, как это, когда тебя поливают говном из каждого утюга...
показать весь комментарий
19.02.2025 10:17 Ответить
+37
Ну и тут они, к сожалению, абсолютно правы. И он за власть держится зубами
показать весь комментарий
19.02.2025 10:18 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 4
ЗеБил получает свое.за все.что натворил с Украиной.и за порноактрису,и за термос.и за Пороха.его не жалко.поделом.х..ево,что это все скажется на Украине и на всех нас.Америка нас сдает.еще посмотрим на Европу-но надежды немного...впервые за всю войну захотелось съе..аться
показать весь комментарий
19.02.2025 10:46 Ответить
О, нате і мою «баночку на свячену воду».
показать весь комментарий
19.02.2025 10:32 Ответить
це писали у Кремлі???
показать весь комментарий
19.02.2025 10:20 Ответить
"вашингтонські інсайдери визнають, що повна перемога України більше не є метою" - а хіба це колись було метою? Про перемогу України не було жодної заяви.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:18 Ответить
Можливо й сказав, все може бути. Але дуже часто у нас "перекладачі" пишуть те що їм хочеться чути, а не те що було справді сказано. Як правило, звучало - "росія не переможе, а Україна не програє". Політикани ще ті словоблуди...
показать весь комментарий
19.02.2025 10:41 Ответить
показать весь комментарий
19.02.2025 10:41 Ответить
звісно, для драпа та його zігуючих дуполизів гундосик не легітимний. але обнульонне )(уйло для цих ********* цілком легітимне. вибір народу США призвів до вилизування дупи їх лідором )(уйлу.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:34 Ответить
Звісно, що Зеленський не бажає зупиняти бойові дії на умовах колектмвного *****. Бо означало б капітуляцію України перед пітьмою, а отже і фіаско самого Зеленського.
Тож, тепер в умовах прорашистської політики Трампа, що взяла чіткий курс на зближення з пітьмою за рахунок України, програма максимум для команди Зеленського - це добитись якщо не початку самого виведення, то прмнаймні обіцянки такого на лінію зіткнення станом на 23.02.2022. Щоби зебіли обтріпали руки одна до одної та сказали на майбутніх виборах: ось бачите - ми відкотили ворога назад за ту межу, з якої він розпочав свій наступ за нашої каденції. А те що сталось до нас з ОРДЛО і Кримом, це не наша відповідальність. Тоді всі питання із "шашликами" і "розміновуванням Чонгару" були б автоматично зняті.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:29 Ответить
А ну негайно здали громадянство! Злочинці!
показать весь комментарий
19.02.2025 10:30 Ответить
І поливають не безпідставно як це робили з п'ятим президентом.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:27 Ответить
Если пуйло хочет смены власти в Украине, то ему достаточно закончить войну и освободить захваченные территории и, тогда народ Украины сменит президента и власть, но это не точно!🥳🤪
показать весь комментарий
19.02.2025 10:48 Ответить
Пфф, прозріли. Українці це вже давно знають - закінчення війни - кінець зеленої какістократії. Тому Гундоса тварюка і чіпляється за війну до останнього, промивши мізки ура-пропагандою своєму стаду. Тому зелена ******* і завила :"Ніяких виборів!!!!", бо зараз Гундосого Калігулу влегку зробить і Заслужений, і Порох, і Кличко і пень трухлявий.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:20 Ответить
це льоґіка догори дригом.
зеленський президент бо триває війна а не триває війна бо зеленський президент.
і менше треба слухать недоносків з заходу, бо це саме вони знімали кіно як порошенко спробував убити американського президента.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:40 Ответить
редакция The Hill срочно зайдите в Бухгалтерию вам перевод из московии рубли прислали
показать весь комментарий
19.02.2025 10:27 Ответить
Надо срочно звонить в кремль московитам, и обыграть Зеленского - вывести войска рф из Украины.

Зеленскому придется провести выборы у него нету шансов дальше "вести войну" и держаться за власть.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:36 Ответить
Так це правда Зе плиснява разом з кодлом на вихід,бо вони внутрішні прострочені окупанти
показать весь комментарий
19.02.2025 13:12 Ответить
Путінські консерви за поданою командою "фас" почали публікувати підготовлені матеріали, що ретранслюють наративи Мордору, для посилення обробки головного мозку довбаних реднеків, головним чином, аби, попри визнання і підтримку Гітлера 21 століття, Трампон (дайте, хто знає, для цього чудовиська якесь зневажливе прізвисько, типу - Хутін, Кабаєв, Струпін - Трампон звучить дуже поблажливо) не втрачав підтримку свого довбаного електорату, бо ж на Європу ця брехлива муйня не подіє, але й не для неї призначається, а, при допомозі х-мережі Маска, для внутрішнього вжитку у США.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:37 Ответить
Твій Х-уйло помре (можливо скоро, якщо відкине копита, як його улюблений збирач земель, то менше року залишилося), але він не може передати владу дочкам (зжеруть їх), і наступника не може призначити також, як його призначив попередник-алкаш 31.12.1999, отже, від моменту коли Х-уйло дасть дуба, буде у вас велика катавасія.
Передивитися ще раз фільм "Смерть Сраліна", чи що, думаю, це ваш найближчий сценарій.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:33 Ответить
Коли вже навіть в іноземних країнах зрозуміли , що ніяк не можуть зрозуміти місцеві "патріоти потужностей ,незламностей та перемог"
показать весь комментарий
19.02.2025 10:55 Ответить
Хто знаєи коли потрібно битися ,а коли ні - той переможе . Сунь Цзи .

Але ні наші лідОри, ні "патріоти-космонавти " мудрих людей не читали . Над їхніми словами не думали . Тому думають - що якщо брати побільше і - і кидати подалі - так виграються війни. Ні не шановні - так зникають нації
показать весь комментарий
19.02.2025 11:00 Ответить
Втрачено біля 18 мільйонів населення. Зараз залишилося 29-32 мільйони , при 48 на початку війни
показать весь комментарий
19.02.2025 12:01 Ответить
Тут головне, щоб дурники, якs вибрали Вову в 2019, не "воспрялі духом", і не почали в пориві патріотичного екстазу об'єднуватись нfколо свого колись улюбленого президента.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:47 Ответить
Не вдається піндосам взяти ресурси України за 3 дня. Починається кампанія дескридитації української влади та України вцілому.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:22 Ответить
Аффтар явно проплаченный дебил
показать весь комментарий
19.02.2025 10:29 Ответить
Боневтік Боневтікович опинився біля розбитого корита ! Здавайся зєля , тільки не Трампу і не путіну ....а УКРАЇНСЬКОМУ НАРОДУ !!! І покайся за всю свою глупоту і дурість. Казала мама вчися сину!
показать весь комментарий
19.02.2025 19:59 Ответить
В США замислили держпереворот в Україні на користь РФ замутити?
показать весь комментарий
19.02.2025 10:20 Ответить
Від якої саме " правди"?
Маніпулятори мамкині .
показать весь комментарий
19.02.2025 10:36 Ответить
У війні головне - не язиком ляпати кожного вечора, а цілодобово знаходити способи бити ворога, знаходити засоби і сили, і кожна копійка повинна бити кацапів, а не підтримувати чиновників і дурнуватого зельца
показать весь комментарий
19.02.2025 11:26 Ответить
так то воно так! але The Hill повинні були дотримуватись авторського права та дати силку на першоісточнік, то б то на *****, а так якось не красиво вийшло
показать весь комментарий
19.02.2025 10:31 Ответить
За наданих США 350 млрд .Україні, можуть і "новачком" траванути.?
показать весь комментарий
19.02.2025 10:56 Ответить
Почали трампівські писаки поливати Блазня грязюкою. Тепер в них не ***** нападає, а поганий Блазень не хлче підписати капітуляцію. Але закінчення війни заради закінчення війни це нонсенс, який зробить тільки гірше. І що сказали б ці писаки, якби інша влада продовжила б війну.

Не думаю, що Блазень за щось тримається. Навпаки він свого бувшого патрона Коломойського матюгає кожну ніч, за те, що підбив його на цю затію.

Не все так просто як здається з теплого кабінету редакції Хілл.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:40 Ответить
Чи джинсу не бачили ніколи?
показать весь комментарий
19.02.2025 10:47 Ответить
Після вчорашніх слів Трампа, що це Зеленський почав війну, я вже нічому не дивуюсь.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:45 Ответить
Я не думаю, що це правда, але це можливо і не брехня.
У 2022 та 2023 роках Україна робила те, що мала робити. Вона захищала себе і робила це достатньо успішно.
Але потім було зроблено помилку з контрнаступом. А потім з небудівництвом оборонних споруд. А потім росія використала ці помилки і війна перейшла в іншу стадію У стадію довготривалої виснажливої війни з переважаючим супротивником.
І замість того, щоб вибудовувати можливості і інструменти ведення саме такої війни та стати в глуху оборону, влада напевне вирішила продовжувати курс на витиснення росіян.
Ніхто з нас не знає чому було прийнято ці рішення, на що сподівався уряд, наскільки оточення Зеленського доносило йому реальний стан справ, наскільки ефективно працювали аналітики уряду та Мінобору, на що розраховували та як аналізували наявні ресурси та резерви. Нічого цього ми не знаємо. Також ми не знаємо наскільки ефективно працювала дипломатія. Про що вони домовлялися з союзниками, які аргументи знаходили, яку мету взагалі ставили.
Ми цього не знаємо, напевне що цього не знає і автор статті.

Але у чому автор правий, так те, що у довгостроковій, знакровлюючій війні з переважаючим у всьому противником, маленька країна або повинна створювати альянси для спільної боротьби, або шукати можливостией для перемовин і йти на поступки, бо так створено світ.
Чи винен саме Зеленський у тому, що не зміг зробити ні першого, ні другого - хз. Це зможуть сказати лише історики та науковці майбутнього, коли буде відкрито архиви цієї війни.

Тому наразі ми можемо лише оприділитися: чи ми, особисто, на рівні інтуїції та своїх переконань, особисто кожен, вважаємо Президента України ефективним у якості президента чи ні. На поточний момент і на осяжне майбутнє.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:06 Ответить
Я знаю що буде. Як тільки західна пресса почне нарешті писати правду про зе, місцеві борцуни з Зешоблою відразу забудуть про його гріхи і почнуть переобуватися і вихваляти Османського віслюка.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:25 Ответить
таке городять що не перелізеш!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
показать весь комментарий
19.02.2025 15:58 Ответить
дурниця! інформаційна війна в дії
показать весь комментарий
19.02.2025 10:29 Ответить
Він би тримався у разі відсутності війни. Якби вона не починалась. Зараз він вже фізично і морально виснажений. Це видно по його морді ліца. А чекав від президенства виключно розкошів. Він як і інші артисти сибарит. А зараз крутих поЇздок немає. Відпочинку на курортах немає. Є тільки 24 години постійного нервового зриву.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:27 Ответить
Я розумію все. Але війна надає свої корективи.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:33 Ответить
Чому ви не вказали,що це надруковано в https://thehill.com/opinion/ Opinion і що :The views expressed by contributors are their own and not the view of The Hill?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:08 Ответить
Це надруковано в https://thehill.com/opinion/ Opinion і :The views expressed by contributors are their own and not the view of The Hill.Цнезор нет це не вказав,і хто такий автор цього допису також
показать весь комментарий
19.02.2025 11:20 Ответить
Буба звичайно рокидьок, але зараз час битися! ***** не спиниться. Зараз важко а потім буде ще важче (. Поки в нас є допомога принаймні від ЄС нічого не втрачено!
показать весь комментарий
19.02.2025 11:41 Ответить
Цей Hill - він чиє видання? З ким пов'язаний?
Бо лаптями тхне за кілометр.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:18 Ответить
не дозволить закінчитися війні - не для блага свого народу
Благо - це перемога. Війна може закінчитись поразкою - це буде благо? З логіки автора - так.
Жодних виборів. Жодних мирних переговорів.
Вибори і мирні переговори - теми, які хитає русня. Совпадєніє?
Саддам Хусейн, Роберт Мугабе
Поставили непорозуміння зєлєне, яке навіть Червінського не спромоглось посадити і санкції проти Порошенко ввело через дупу, в один ряд зі справжніми диктаторами.
Це так, по верхам. В статті купа таких "гачків".
показать весь комментарий
19.02.2025 10:25 Ответить
Одна з пасток, в яку потрапив Захід.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:40 Ответить
Перемога - це відновлення територіальної цілісності. Поки цього немає, не вважаємо, що перемогли.
Вибори поставлені в один ряд з мирними перемовинами. Тонкий натяк, що без домовленостей з росією виборів не буде. Треба, значить, домовлятись?
Якби зєля був справжнім диктатором, увесь колектив Цензора був би мертвий або за гратами, а сайт - заблокований наглухо. Як зараз він заблокований на росії.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:43 Ответить
Зараз - неможливо. Але нагадаю, що війна ця йде вже більше десяти років.
Поки ВС - вибори не проводяться, тому зв'язок прямий.
Виставити зєлю диктатором - ціль русні. Відсікти допомогу Україні, перетворити сво на визвольну місію, як США в Іраку.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:01 Ответить
Ну так там немає і заборони на продовження. Зєля робить окремий blob:https://itd.rada.gov.ua/bb777711-1d8e-4cf9-8c53-353bacb0a2ed закон, який продовжує ВС. Закон він зробити може, ВР його голосує. Чим цей закон протирічить закону про правовий режим ВС?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:25 Ответить
А зєля приймає новий закон. І скажіть, який саме пункт закону порушує закон зєлі про продовження дії ВС?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:40 Ответить
Ні, тому що буде неконституційним.
Стаття 103. Президент України обирається громадянами України на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на п'ять років.
Одна й та сама особа не може бути Президентом України більше ніж два строки підряд.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:52 Ответить
В Конституції прямо сказано - п'ять років, не більше двох разів поспіль.
Де в законі про правовий режим воєнного стану написано, що водити лише один раз без можливості продовження?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:56 Ответить
Закони не можуть йти супроти положень Конституції, якщо це не обумовлено самою Конституцією. Тривалість і кількість президентських строків визначається Конституцією, отже, інші закони тут безсилі. Так що промах.
Так, він припиняється. А своїми законами-указами зєля одразу вводить новий.
Який закон або пункт Конституції забороняє йому це робити?
показать весь комментарий
19.02.2025 12:11 Ответить
А далі лише два варіанти: або мирний час, або стан війни.
Доречі, а це де ще написано? Про стан війни особливо. Немає нічого в законі про правовий режим ВС щодо стану війни.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:14 Ответить
Дискусійне формулювання. Та заборони йому це робити немає. Це закон, і то закон. Не протирічать.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:25 Ответить
Зараз воюють без оголошення війн. Чому ми маємо бути такими правильними. росія навіть в курвській області ВС не ввела.
І взагалі, вводити стан війни, не маючи закону про правовий режим стану війни - це стрибок в нікуди.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:30 Ответить
Приймає Рада. Президент створює і подає на розгляд.
Заборона виїзду - наслідок воєнного стану. Законний чи ні, я не цікавився.
Мова зараз йде власне про воєнний стан.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:39 Ответить
Тому що русня хитра. У них є чого повчитись. Вони у нас вчаться, і ми у них.
Корпусна структура армії, на яку зараз переходять, у них давно існує.
FPV дрони вони у нас злизали.
Газ і нафта тут ні до чого.
У нас стан війни? А покажіть закон, що визначає, як діяти ЗСУ, Раді, прокуратурі, іншим гілкам влади. Немає закону? Немає і дії. Сидимо, п'ємо каву, спостерігаємо за руснявими танками. Стріляти в них не можна: незаконно. Бо немає закону, який би це передбачав.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:41 Ответить
Підписує закони. Насправді подає на розгляд ВР, а вона приймає. Не сильно слідкував за своїми формулюваннями.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:46 Ответить
А то вже інші питання, пов'язані з міжнародною політикою.
Коли Україні допомагають відстоювати демократію і територіальну цілісність - це одне.
Коли Україні допомагають воювати з росією - це зовсім інше.
Для пересічного європейця або американця.
Одна справа - допомагати самозахисту.
Інша - бути фактичною стороною конфлікту з ядерною росією.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:58 Ответить
То може все-таки скажете, як закон про правовий режим ВС забороняє зєлі продовжувати його дію?
Бо зєля кожного разу подає на розгляд ВР законопроєкт, що продовжує дію ВС, і ВР цей законопроєкт ухвалює, після чого зєля вже підписує новий закон.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:03 Ответить
Це вже не юридична площина, а психологічна.
Спитай у європейця: готовий допомогти Україні захищатись від росії?
Спитай у європейця: готовий допомогти Україні вести війну з росією?
Відповіді в обох випадках будуть різні.
Європейці дуже бояться слова "війна", бо після Другої світової живуть девізом "ніколи знову".
показать весь комментарий
19.02.2025 13:15 Ответить
У межах повноважень і законів - так, зобов'язаний.
Забігаючи наперед.

Стаття 106. Президент України:
31) здійснює інші повноваження, визначені Конституцією України.

Стаття 93. Право законодавчої ініціативи у Верховній Раді України належить Президентові України, народним депутатам України та Кабінету Міністрів України.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:28 Ответить
Західників лякати не слід, вони тендітні.
Сказати ротом - одне, західники звикли, що політики словами кидаються.
А от на офіційному рівні документами підтвердити, що ми дійсно у стані війни - це інше. Бо війни - з ким? З росією. А це ай-яй як страшно. Краще не втручатись.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:29 Ответить
бо ніяким законом це не передбачено
Але і не заборонено. Тому зєля, в рамках статті 93 Конституції, подає на розгляд ВР новий закон, яким він продовжує дію ВС.
Він же законом дію продовжує. Який розглядає і приймає ВР. Не указом Президента, бо на це повноважень він не має.
Якщо завтра ВР підніме бунт і відмовиться голосувати за продовження ВС, то ВС скасується автоматично.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:36 Ответить
За фактом - війна. За формальними ознаками - ні.
Слова зараз мають велике значення. Не дарма Китай вперто називає цю війну "українською кризою".
показать весь комментарий
19.02.2025 13:44 Ответить
Особисті образи - це ознака браку аргументів.
На розгляд ВР він може подати будь-який законопроєкт. От просто будь-який.
Але закон про Ампєратора по-перше, не пройде розгляд на предмет конституційності, по-друге, навряд чи навіть зєлєні слуги проголосують за таку прутню.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:52 Ответить
На словах - можна. Всі звикли, що політики роблять гучні заяви.
Папір - інша справа. Ним можна трусити перед носом переляканих західніків і казати "відітє, с намі Украіна воюєт, хотітє поучаствовать? Одін патрон для ЗСУ от вас - і ви уже по уставу ООН являєтєсь стороной конфлікта, то єсть законной целью нашєй арміі".
показать весь комментарий
19.02.2025 13:55 Ответить
Почнемо з того, що в Конституції немає терміну Ампіратор.
Відповідно, і прав та повноважень у "Ампіратора" ніяких немає.
Щоб вони з'явились, треба міняти Конституцію.
А для цього треба конституційна більшість в ВР.
показать весь комментарий
19.02.2025 14:11 Ответить
В розумінні західників, вони допомагають Україні захистити себе.
Якщо війна, то це сприймається як конфлікт двох держав заради якихось там інтересів.
Тіпа можна сойтісь посєрєдінє. На що і упирає русня.
Це суто психологія, юриспруденція тут вже відіграє другорядну роль.
Русні потрібно розлякати нашу міжнародну підтримку словосполученням "війна з росією".
Від нього у західників починають відвисати памперси.
показать весь комментарий
19.02.2025 14:15 Ответить
Звісно, не заборонено. Але ВР не підтримає, і комітет, що відповідає за перевірку законопроєктів.
Не заборонено, але абсолютно безглуздо. Як і законопроєкт зєлі про виключно англійську мову в кінотеатрах. Не пройшов, бо прутня.
показать весь комментарий
19.02.2025 14:26 Ответить
Ну так конфлікту офіційно немає. Україна не у стані війни, росія - тим більше.
показать весь комментарий
19.02.2025 14:27 Ответить
Тому що закони і залишки здорового глузду.
Так це працює.
показать весь комментарий
19.02.2025 14:35 Ответить
Історію з далекобійною зброєю згадайте.
І з ракетами та літаками, що залітають. Особливо з дронами.
Здавалось би - лише балалайка. Небезпечна. Збийте на підльоті.
Не збивають. А чому?
показать весь комментарий
19.02.2025 14:40 Ответить
Обычная заказная статья... Кто автор? Кому принадлежит The Hill? Или как связана газета с Трапом или связанными ним лицам? Не карлсон случайно ли автор статьи?
Это мы ведь напали на маскву, а они, несчастные, защищаются. У них отечественная война, надо их понимать, путин любит руский нарот...
показать весь комментарий
19.02.2025 12:46 Ответить
Будут выборы после войны - сможете проголосовать за своего кандидата.
Вот так меняется президент и ВР в Украине. Во время войны выборов не будет.
показать весь комментарий
19.02.2025 19:33 Ответить
Ти дебіл сліпий?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:08 Ответить
Був шанс нарка здихатись як і овоча в 2022р,але його врятував елдак не без допомоги ЗМІ
показать весь комментарий
19.02.2025 11:12 Ответить
Це правда.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:03 Ответить
Папа саша та мама рима. Ну може ще якийсь "народ крівбаса".
показать весь комментарий
19.02.2025 11:08 Ответить
З яких то буїв, люб"язний я почну поважати нікчему, нездару Зєро? Тільки з того що пише західна пресса?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:45 Ответить
ОООоо,ще одне розумово відстале недоробло зелене хрокнуло ,тебе влаштовує зебанда ,зграя нікчем,злодюжек та зрадників?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:57 Ответить
Ні, не війна його тримає, а він тримається за війну з останніх сил, і він не збирається йти з посади!
Бо потім - піпець настане йому!
показать весь комментарий
19.02.2025 10:37 Ответить
Ні! Пісець буде лише йому та тим, кого він, "зе" до влади прирів!
Отож, нічого апокаліптичного не відбудиться.
Вижинуть з президентського кабінету, опишуть майно, примусять все повернути.
Ось де справжні пристрасті почнуться, як почнуть ховати награбоване та тікати.
Й куди б Ви думаєте побіжить "зе" та Лена-скумбрія?!
Так!!! До януковича в московію звісно!! Лише там він ще потрібний. Європі - ні!
показать весь комментарий
19.02.2025 10:46 Ответить
Як в одну дудку загули.....
показать весь комментарий
19.02.2025 10:55 Ответить
Колись Гундосий таке про Петра говорив. Тому так йому і треба. А ще запитував як Петро спить...
показать весь комментарий
19.02.2025 10:37 Ответить
Або вони тримають його при владі. Бо відповідати прийдеться всім.
Від Юзіка до Ленки.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:45 Ответить
Очевидні речі. Невже в ОПі не розуміють що з Осла головнокомандувач як гімна пуля.
Могли б після закінчення сроку повноважень просто написати заяву та піти. Хто куди - хто в буцегарню - хто на фронт.
Але в них ще тліє надія що якимось чином українці почнуть перемагати і тоді Бонапарт буде на коні і всі лаври будуть кварталу95. Для цього і спрямовані всі сили.
Або пан - або пропав.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:51 Ответить
Це щось змінює по суті написаного?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:20 Ответить
Немає що там мішати.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:50 Ответить
Напиши тут відповідь. Ми почитаємо.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:56 Ответить
Нарід, який в тилу та займається своїми справами, які приносять дохід, який раніше вони ніколи б не бачили. Із грязі в князі. Звісно ніхто з них не хоче знову опинитись в хліву та кормити свиню.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:06 Ответить
Яким чином розберемося? Опозиція -не на часі. Зібрання та мітинги заборонені. А то путін нападе.
Веніславський заявляє що і після підписання мирної угоди військовий стан скасовувати не будуть, а то путін нападе.
Як ти зібрався змінювати владу?
показать весь комментарий
19.02.2025 12:24 Ответить
Страница 1 из 4