15151 посетитель онлайн
14 403 191

Власти Украины позволили продолжаться войне, которой никогда не должно было быть, - Трамп

Трамп обвинил Украину в продолжении войны

Президент США Дональд Трамп считает, что власти Украины позволили продолжаться войне.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на The New York Times.

Вместо того, чтобы осудить Россию за ежедневные атаки на Украину в течение последних трех лет, Трамп частично возложил вину на правительство Украины, пишет издание.

"Теперь у вас есть руководство, которое позволило продолжаться войне, которой даже не должно было быть", - сказал лидер США.

"Вам никогда не следовало этого начинать... Вы могли бы заключить сделку", - добавил он.

Топ комментарии
+68
Яке воно кончене ...
показать весь комментарий
19.02.2025 10:42 Ответить
+49
заберіть його в дурку
показать весь комментарий
19.02.2025 10:43 Ответить
+49
жінку зґвалтували бо вона сама винна, не треба було народжуватися жінкою.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:45 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
показать весь комментарий
19.02.2025 13:24 Ответить
не зважайте - нашого фюлeра поперло, свого уйміть.
куди не плюнь самі фюлери....
показать весь комментарий
19.02.2025 13:53 Ответить
ти маладець!
показать весь комментарий
19.02.2025 13:55 Ответить
Мабудь є якесь дуже старовинне плем'я індіанців, на мові якого слово "трамп" означає "ДОВБО(ОЙ)Б"...
показать весь комментарий
19.02.2025 10:51 Ответить
Санітари, заберіть цього рижого недоумка
показать весь комментарий
19.02.2025 11:05 Ответить
эй , кто нибудь , затулите ему это поганное ХЛЕБАЛО !!! уже не возможно это слышать !!!!(((
показать весь комментарий
19.02.2025 11:20 Ответить
до чого тут призвища? треба готувати країну до захисту, що робилось при Порошенко- Армія, Мова, Віра, але нарід у 19 році вибрав -какая разница, хуже не будет, хоч поржем. що зробила зелена влада: заморозила ракетну програму, гроші на велике крадівнцтво замість ЗСУ, на донбасі відійшли у чисте поле, а далі був оман,вангергейт,клістрони, Чонгар, дєрьмаки, татарови, подоляки, але Порошенко, Червінський, Таня Чорновіл й ще багато патріотів стали ворогами для зелені. оце і є той результат на сьогодні і цим ***** скористався. трамп теж гнида, але українцям від того не легше.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:35 Ответить
таке можна казати і про українців у 19 році.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:36 Ответить
що меле цей лідор?! воно кончене! для драпа обнульоне )(уйло легітимне і хароший парєнь! Драп ПНХ!!!
показать весь комментарий
19.02.2025 10:44 Ответить
Драп, придурок, не ми це почали!
показать весь комментарий
19.02.2025 10:48 Ответить
Угоду з людожером?
Руде *****, віддай плішивому ***** Аляску та укладай угоду.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:48 Ответить
А що треба було, капітулювати, і всеукраїнська Буча? Чому Ізраїль арабам не здався? А мав би, бо Єгипет потужна військова міць, вигравав усі війни в п'ятому-третьому тисячолітті до н.е, а халіфат на всю Африку і Азію простерся, теж військова потуга, а Ізраїль ти подиви , вирішив битися
показать весь комментарий
19.02.2025 11:03 Ответить
Якщо зібрати до купи лише вчорашні заяви Трампа після завершення початку переговорів американців з делегацією рашистської пітьми, то виходить таке:

- він не проти введення в Україну європейських військових, але американських не буде;
- росіяни не хотіли руйнувати Київ, якби вони хотіли, вони б це зробили.
- росія може «дуже швидко» знищити українські міста на 100%, включаючи Київ, але не хоче цього робити.
- "я можу зустрітися з Путіним до кінця цього місяця";
- в Україні більше руйнувань, ніж у Газі, але росіяни атакують Україну лише на 20%, а не на 100%;
- «Де ви були три роки?», - запитав Трамп, звертаючись до тих, хто незадоволений відсутністю запрошення на переговори;
- війну в Україні можна було вирішити без територіальних втрат «навіть посереднім переговорником» ще кілька років тому;
- Україні потрібні вибори, якщо вона хоче місця за столом переговорів. Зеленський підтримується народом лише на 4%;
- Зеленський не знає, де половина грошей, які дали США. Україні доведеться заплатити, або з'ясувати, куди поділися гроші;
- «Мені подобається Зеленський особисто. Він гарний, але мене це особисто не хвилює. У вас є керівництво в Україні, яке дозволило війні продовжуватися».

Далі буде...
показать весь комментарий
19.02.2025 10:57 Ответить
редкий долбое...
показать весь комментарий
19.02.2025 11:08 Ответить
І тут він правий, зейло усі попереджали ще з травня 21-го. І він нічого не робив, лише патякав про шашлики.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:44 Ответить
Тіп повністю під впливом рашистської пропаганди.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:51 Ответить
таке саме як і наше, ну трохі старіше, але наже "молоде" такує куйню несе.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:50 Ответить
Я вже казав ранійше шо Трампон ненаведить Зеленського тому буде ставити його рачки, а разом з Зеленським рачки буде ставити і Україну.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:52 Ответить
Намагаєтєсь віжмазати найвеличнійшага?
показать весь комментарий
19.02.2025 10:54 Ответить
Ні, я такого не хочу сказати. Я чітко сказав шо наше таке саме тупе і кончене як і ото шо навибирав мудрий нарід США. Не треба шукати чорну кішку у чорній кімніті тем більш шо її там нема. Ну, він і так, до речи, сидить у бункері і говорить і краде, краде і говорить. Виконання прямих службових обов'язкив це шо, заслуга чи всеж обов'язок?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:35 Ответить
Куди мені у маразмі до таких як ви, молодих та р'яних.
Ви часов не за ЗЕ та СН голосували у 2019 році, не адепт секти "Святого ЗЕ і його цілющей сечі"?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:37 Ответить
Тобто за Трампом, в кожної жертви агресії є лише 2 опції - або здатись, або бути винним в усьому.
В принципі, від людини засудженої за згвалтування, нічого іншого і не варто було чекати.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:46 Ответить
Надо обратиться к психиатрам США, похоже у рыжего обострение шизофрении.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:47 Ответить
ТРАМПУНКТ НАБИРАЕТ ОБОРОТОВ
показать весь комментарий
19.02.2025 11:23 Ответить
жінку зґвалтували бо вона сама винна, не треба було народжуватися жінкою.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:45 Ответить
А ти хочеш сказати, що Трамп правий? Що Зеленський мав домовитися про капітуляцію в перший же день і не допустити цієї війни? А він такий негідник їздив по всьому світу і випрошував зброю для захисту! А міг би просто сидіти в бункері і говорити: ну якщо українці такі герої, то нехай воюють лопатами.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:03 Ответить
Насправді це світова практика. Перше завдання при атаці терористів - це не допустити паніки! Бо паніка вб'є більше людей, ніж терористи. Найчастіше, паніка - це і є головна мета терористів. І як це не цинічно звучить, але при атаці терористів у всьому світі спецслужбами ведеться розрахунок, як зменшити кількість жертв. Бо завжди береться у розрахунок найгірший варіант, що жертви будуть в будь-якому випадку. Якби у лютому 2022 року почали евакуацію, то пуйло дивилося і ржало з цього. І відклав би вторгнення на півроку-рік, коли ці евакуйовані повернулися би назад.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:16 Ответить
Можливо, це правда. Тоді чому цей єлдак не попередив свого кремлівського шефа про вторгнення на курщину?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:27 Ответить
Як не знав? Син фсбешника не має своїх кротів у військах? Ото ви фантазери 😂
показать весь комментарий
19.02.2025 11:51 Ответить
показать весь комментарий
19.02.2025 10:48 Ответить
і за місяць до вторгнення . Власне саме вибір 2019 спонукав ***** напасти. Це був чіткий сигнал. А ще було розмінування Чонгару, ВАНГЕР гейт. Трамп правий!
показать весь комментарий
19.02.2025 10:51 Ответить
трошки побуду адвокатом Трампа в цій ситуації.
Хіба у нас Андрій Єлдак, син ФСБшника і по совмєстітельству глава офісу президента та регент зеленьського не занімає 2 місце при владі у державі? Єрмак це не владика України зараз?
Хіба в його задачі не входить повернути Україну в родную говєнь?
да бути такого не може
показать весь комментарий
19.02.2025 11:03 Ответить
показать весь комментарий
19.02.2025 11:08 Ответить
Слідуюча заява Трампа буде
показать весь комментарий
19.02.2025 11:15 Ответить
Насправді друге пришестя Трампа (еее, як звучить), це добре. При демократах тягнути війну десятиліттями сидячи в обороні і втрачаючи людей та території кілометр за кілометром це не наш шлях. Я взагалі не розумію нашої стратегії, тягнуть лямку щоби що? Типу чекати поки ***** здохне? Тоді у мене для дописувачів погані новини. ***** вже давно здох.
Я думаю нас чекає "all-in" де ми побачим хто нам друг, а хто ні. І все буде проходити стрімко та рішуче. В довгу воювати ми наврядчи зможемо.
Так що можливо справжній двіж скоро таки почнеться. Європа побаче хто такий Трамп і що їх він захищати не буде. І можливо впишеться за нас. І все це буде в обозрімом будующєм
показать весь комментарий
19.02.2025 11:25 Ответить
Бо він сам не знав. Військові не доповіли в офіс президента про Курську операцію. Для них вона була як сніг на голову. І взагалі то метою Курської операції було захватити Курську АЄС. Але коли Єлдак дізнався про це то з гнівом віддав наказ, що її захватувати не можна. Мої слова це правда. АЄС можна було взяти. Згадати те як ЧВК Вагнер на чолі з Євгеном Пригожиним без супротиву чуть до Москви не доїхали, то проблем доїхать до АЄС у нас теж не було.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:34 Ответить
Три роки. Три роки блд. Ніоднієї ракети на 500 км. Скільки років ще чекати поки зеля побудує ракети? Який сенс в нашій війні? Сидіти в глухій обороні чи що? Мене спитають, а що робити? Здаватися? Ніт, блд, не здаватися, а будувати ракети. Ми просрали 3 роки, 3 роки ресурсу людського, який дав час набудувати ракет. Якщо і далі так піде то нахріна взагалі ця війна?
Ловити ухилянтів і тягнути час? Тягнути час щоби що? Що ми чекаємо?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:43 Ответить
Значить не знав, раз кацапи не дізнались
показать весь комментарий
19.02.2025 11:52 Ответить
Оце файна відповідь. Поважаю.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:56 Ответить
Обісцяний луб'янский простітут
показать весь комментарий
19.02.2025 11:01 Ответить
Поверни Україні ядерну зброю, довбо"об!
показать весь комментарий
19.02.2025 11:49 Ответить
Но в первую очередь виноват крокодил. Но о нём трамп не говорит ни слова. Вернее говорит только в хвалебном ключе.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:47 Ответить
Та схоже компроматом гебешніки за придатки тримають крепко.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:58 Ответить
Отакої, хворий керує США. Жах. Кончене керую рфією. Жах. Недоумкувате керує Україною. Рукаліцо. І до чого ми дійдемо, якщо мова не йде про здоровий глузд, раціональність, порядність, законність. Усі дірки будемо як і раніше тільки більше затикати кров'ю, територіями та ресурсами. Ох і перспектива.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:25 Ответить
У рыжего деда явно деменция
показать весь комментарий
19.02.2025 10:57 Ответить
Настав час ... хотя би поржать ... .
показать весь комментарий
19.02.2025 11:36 Ответить
!!!!!!!!!!!!!
показать весь комментарий
19.02.2025 11:37 Ответить
Підар...просто підар...
показать весь комментарий
19.02.2025 10:45 Ответить
"...поліція каже двічині не вдягай коротку спідницю і не ходи по тому районі тому що там банди орудують і точно тебе згвалутують..." Це точно поліція, а не прислуга бандюків? Поліція має не казати, а відповідно до своїх обовязків та законів працювати. ***** все рівно би напав. Воно ******* на сексуальному грунті і не лікується. Просто напав би на пару місяців пізніше та більш подготовленим. Трампгандон любим способом намагається виконати свою порожню обіцянку закінчити війну, навіть ціною зради здорового глузду. Типа мужик сказав - мужик зробив. Але що і як зробив - це "друге питання", а я мов погодився на одне. Трамп - однодневка, гопота...
показать весь комментарий
19.02.2025 11:22 Ответить
Типовий роспропагандоский ******:

- росіяни не хотіли руйнувати Київ, якби вони хотіли, вони б це зробили.
- росія може «дуже швидко» знищити українські міста на 100%, включаючи Київ, але не хоче цього робити.
- ...але росіяни атакують Україну лише на 20%, а не на 100%.
- війну в Україні можна було вирішити без територіальних втрат «навіть посереднім переговорником» ще кілька років тому.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:29 Ответить
В якій сфері працюєте? Як Ви готувалися до війни на своему робочому місці?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:33 Ответить
Тобто не працюєте. Зрозумів. В нападі ***** немає раціонального зерна - тут чиста клініка, ще з часів коли він носив чемодан собчака - комплекс на комплексе і комплексом погоняє. Напав би по любому. Думаєте склади з минами та снарядами для артіллерії та РСЗО задовго до Майдану просто так горіли, і не тільки в Україні (тока не надо про "торгівлю зброєю та замітання слідів" - горілі склади з важким озброенням, яке непомітно не продаш)? Зеленский - гавно, але Трампон - гівно в кубі - шістка путлера.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:45 Ответить
Сотня ракет? Фантазії пенсіонерів (і пенсія есть і ракети, а кто іх буде робити та за які гроші пенсів не хвилює (це високотехнологічний наукомісткий виріб -тут і матеріалознавство і хімія і радіоелектроніка, і головне скільки на це потрібно часу - однозначно більше року - про напад заговорили за пів року з осені). У тих хто не працює все легко. Реалії нажаль інші. Ви ж самі не вірили в напад та самі не готувалися. Вазеленскій з тогож теста що і ми. Рубльовка? Вплив еліти на *****? Меньше споживайте фсб - шного контенту з телегі. ***** на рублевку та мацкву насрать, воно *******, навпаки - сокральні жертви - "Вставай страна огромная, вставай на смертний бой..."
показать весь комментарий
19.02.2025 12:23 Ответить
Ви "передергиваете". Стугна - традиційний "обкатаний" та невеликий виріб для українського ВПК. Скільки їх? Пальців на руках у пари людин вистачить порахувати. Колони орків спочатку палили в основному шведскими та рядянськими РПГ та артою.
Ракета, яка здатна долетіти до рублевки - новий виріб. Скільки в ньому чисто українського? Матеріали, електроника, вибухівка, паливо? Скільки треба коштів та часу розпочати з нуля з урахуванням безпеки виробництва від воргів та цивільних від небезпечного виробництва? Стандарти, "сертифікація", випробування? Тому завязуйте з казками про ракети на мацкву в 2022 році. Робити треба - навіть не обговорюється, але треба бути реалістами - в країні де "бал правили" пенсіонери - знайти кошти в мирний час на гіпотетичну війну з "братським народом" в промислових маштабах - фільм за участі Тома Круза. Досить жити з позицією "а вот як би тоді...."
показать весь комментарий
19.02.2025 13:08 Ответить
А забрали би за борги... яких я би наробив з проститутками...
показать весь комментарий
19.02.2025 13:38 Ответить
Раніше усі ми були ОГОГО! Ну якщо все так просто... на дивані... у минулому часі...
показать весь комментарий
19.02.2025 14:40 Ответить
В фсб-шной методичці для трампона такого немає...
показать весь комментарий
19.02.2025 14:42 Ответить
"Миротворець", блд...
показать весь комментарий
19.02.2025 10:52 Ответить
Ну звісно, треба було зразу здатися, бо тепер Трамп Нобелівську премію миру не отримає... Лайно руде!!!
показать весь комментарий
19.02.2025 11:21 Ответить
Серйозно? А у намірі захоплення Гренландії, Панамського каналу та Канади теж Зе винен?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:23 Ответить
Ну якщо слідувати вашій логіці, здається Трамп вже "загрався"...
показать весь комментарий
19.02.2025 11:26 Ответить
З такими "патріотами" як ви нам точно нічого не світить...
показать весь комментарий
19.02.2025 11:29 Ответить
А вони в когось були?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:30 Ответить
Хочу зауважити, що завдяки вибору українців у 2019 році ви на 3-му році повномасштабної війни ще маєте змогу "цвірінькати" з України...
показать весь комментарий
19.02.2025 11:32 Ответить
Ні, боюся, що це в нього спадкове...
показать весь комментарий
19.02.2025 11:34 Ответить
А може слід запропонувати наші копалини Європі, якщо Трамп недоговороспроможний?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:35 Ответить
"Тепер у США (ТРАМП .ЛИЦЕМІРНИЙ БРЕХУН) і є його керівництво, ВІН ОБІЦЯВ ЗАКІНЧИТИ ВІЙНУ ЩЕ ДО ТОГО.ЯК СЯДЕ В КРІСЛО ПРЕЗИДЕНТА)

"Трампу ніколи не слід було цього починати... був би людиною,а так його "брехня ,на очах цілого світу, робить з нього співучасника продовження рашистської війни в Україні,та геноциду українського народу ",
показать весь комментарий
19.02.2025 10:53 Ответить
Це логіка жлоба. Я її не гвалтував вона сама коротку спідницю одягла. Я її не бив, вона мої загравання не прийняла. Таких жлобів у будь-якій країні багато.

Зараз просто тренд вибирати жлобів до влади бо плутають їх жлобство з силою.

Сильну руку і порядочек хочуть.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:52 Ответить
Єльцин одразу після розвалу совка сказав, що мир росії буде з тими, хто буде залишатись в її зоні впливу (не дослівно). Тож хай вже звинувачує український народ, який прагнув справжньої незалежності.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:00 Ответить
Світова криза під назвою Трамп триватиме чотири роки...
показать весь комментарий
19.02.2025 11:03 Ответить
Трамп в googl перекладачі - простітутка.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:30 Ответить
Яку **** угоду, на не пропонували ніякої угоди. На нас підлоинарали з метою знищити. Дебіл.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:43 Ответить
От би дожити до моменту коли пуйло піде асвабаждать Аляску. І послухати трумпа...
Нє, ну а шо? В задзеркаллі ж якомусь живемо.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:05 Ответить
Старий мудило, яке несповна розуму . Дайте йому ключку для гольфу, чи ключкою по макітрі.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:49 Ответить
Ніякої деменції у рижева нема. Він нас звинуватив не тільки у нашій війні, а ще сказав, що через нас 7 жовтня в Ізраїлі сталося.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:08 Ответить
Шо на це скажуть трампососи?
показать весь комментарий
19.02.2025 10:44 Ответить
Ну це не дуже виправдовує Трампа. Дебілів по світу багато. Але ж дехто тут так розказував шо Трамп - найрозумніший, шо він всіх врятує і всяке таке.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:14 Ответить
На мою думку все йде до того, шо Трамп Україну здасть. Він не вирішить жодного питання. В найкращому разі - заморозка конфлікту на декілька років по лінії розмежування. І кацапам зараз життєво важлива зупинка для відновлення армії. І вони армію відновлять шоб ви навіть не сумнівалися.
На Європу надії не багато. Всі розслаблені, ніхто не вчив історію, місцеві звикли до хорошого життя. Як тільки буде тимчасовий мир - одразу знімуть санкції і почнуть торговлю.
Як витратить цей час Україна - на будівництво армії чи крадівництво - то ви меня самі розкажіть.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:39 Ответить
Я живу за бугром. В мене нема морального права розказувати шо треба робити. Бо 1) це полюбому будуть втрати, в яких я участі приймати не буду, 2) всеодно всім посрати на мої поради.
Все шо я міг запропонувати - не вибирати Зєлю в прези - було з гигиканням відкинуто.
Думайте самі шо робити. Вам видніше.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:52 Ответить
старечий маразм і нічого адекватного
США пішли в мінус
показать весь комментарий
19.02.2025 11:58 Ответить
Вже пішло у стилі -Навіщо вона тою вулицею ходила. Та ще й у короткій сукні.- А та вулиця, курва, єдина. Довжиною 2300 кілометрів. Має назву українсько-російський кордон. І нікуди від цієї вулиці не дітись. Мали ходити. Але випляток Донні звинувачує Україну.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:52 Ответить
Нажаль мочить він Україну. Хай запросить Зелю в Вашингтон і мочить його там. Але зараз він мочить всіх нас, курва рижа.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:59 Ответить
А чого в 14 нападала? Ще не було ні Порошенка, ні Зеленського. Вся причина це те що ми маємо спільний кордон. А ще, чомусь підозрюю, якась просто чуйка, що конкретно маленького ще ***** згвалтував чи вмовив, ХЗНА, якийсь етнічний українець. Тож ***** сподобалось але цей українець відмовився, або дуже несподобалось. Ця ненависть конкретно до України в нього неспроста. І незалежить від прізвищ українських президентів.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:05 Ответить
Ось ви й підійшли чого напали. Сидоренко, Петренко чи Стеценко немає різниці хто б не керував.Кацапи будуть нападати. Ми в рази меньші ніж Кацапстан. І витрати які б могли бути співпідставними з російськими фізично не взмозі собі дозволити. Тож як не озброюйся, а росія сильніша та завжди може напасти. Тому й потрібен був союз з іншими щоб захищатись спільно від великого ворога, яким, нажаль, є росія. Не встигли. Вірніше, нас ігнорували ще з часів Ющенка. А до того ми самі туди не заявляли.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:48 Ответить
Рижа проститутка.....
показать весь комментарий
19.02.2025 11:08 Ответить
Victim blaming. Звичайна справа, звикайте.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:49 Ответить
Хочеться вірити що то все така цікава гра зі сторони трампа, але "Не стоит искать скрытый смысл, там, де все объясняется глупостью"!
показать весь комментарий
19.02.2025 10:44 Ответить
Интересно, какое соглашение мы могли с росией заключить?
Он всегда говорит об этом, но никогда не говорит, какое именно соглашение мы могли заключить
Вот о чем мы могли заключить с росией соглашение? Она уже оккупировала Крым и часть восточной Украины, и окружила нас войсками, о чем надо было договариваться по словам Трампа? Какое соглашение могло бы быть, в чем? Один я не понимаю?
Просить путина не нападать? - это сделка такая?
Так весь мир просил, сколько к нему ездили и звонили все перед его нападением...

Мне кажется, что он такой же как путин, один в один...
Третья Мировая на пороге...
показать весь комментарий
19.02.2025 12:37 Ответить
А причина всього цього трампівського потоку лайна на Україну одна - ЗЄ.

Трамп хоче голову ЗЄ на палі і він її отримає.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:21 Ответить
Агов!
Трампон наїжжає! Мерзота кидає конкретні пред'яви!
Так Україна теж може трампона кинути.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:48 Ответить
Не думав що таке посміховисько тупе оберуть американці ,так що Україна мала капітулювати перед злочинною імперією зла? чи думали колись Рейган і Макейн що така паскуда очолить США ,недоумок дуже бажає потиснути руки кривавому терористу путіну який убив сотні тисяч українців ,ось тепер легалізуй цього убивцю.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:18 Ответить
Про укладання угоди це він класно сказав. Була така собі угода:
"МЕМОРАНДУМ О ГАРАНТИЯХ БЕЗОПАСНОСТИ В СВЯЗИ С ПРИСОЕДИНЕНИЕМ УКРАИНЫ К ДОГОВОРУ О НЕРАСПРОСТРАНЕНИИ ЯДЕРНОГО ОРУЖИЯ

Дата подписания: 05.12.1994

Дата вступления в силу: 05.12.1994

Украина, Российская Федерация, Соединённое Королевство Великой Британии и Северной Ирландии и Соединённые Штаты Америки, приветствуя присоединение Украины к Договору о нераспространении ядерного оружия (995_098) как государства, не обладающего ядерным оружием, принимая во внимание обязательства Украины ликвидировать всё ядерное оружие, находящееся на её территории, в определённый период времени, отмечая изменения ситуации в области безопасности во всём мире, включая окончание «холодной войны», создавшие условия для глубоких сокращений ядерных сил, подтверждают такое:

Российская Федерация, Соединённое Королевство Великобритании и Северной Ирландии и Соединённые Штаты Америки подтверждают Украине свое обязательство в соответствии с принципами https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%81%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B5_%D1%81%D0%BE%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F Заключительного Акта СБСЕ уважать независимость, суверенитет и существующие границы Украины.
Российская Федерация, Соединённое Королевство Великобритании и Северной Ирландии и Соединённые Штаты Америки подтверждают свое обязательство воздерживаться от угрозы силой или её применения против территориальной целостности или политической независимости Украины, и что никакие их вооружения никогда не будут применены против Украины, кроме как в целях самообороны или каким-либо иным образом в соответствии с https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2_%D0%9E%D0%9E%D0%9D Уставом Организации Объединённых Наций.
Российская Федерация, Соединённое Королевство Великобритании и Северной Ирландии и Соединённые Штаты Америки подтверждают Украине свое обязательство в соответствии с принципами Заключительного Акта СБСЕ воздерживаться от экономического принуждения, направленного на то, чтобы подчинить своим собственным интересам осуществление Украиной прав, присущих её суверенитету, и таким образом обеспечить себе преимущества любого рода.
Российская Федерация, Соединённое Королевство Великобритании и Северной Ирландии и Соединённые Штаты Америки подтверждают свое обязательство добиваться незамедлительных действий https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%82_%D0%91%D0%B5%D0%B7%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8_%D0%9E%D0%9E%D0%9D Совета Безопасности ООН по оказанию помощи Украине как государству - участнику Договора о нераспространении ядерного оружия, не обладающему ядерным оружием, в случае, если Украина станет жертвой акта агрессии или объектом угрозы агрессии с применением ядерного оружия.
Российская Федерация, Соединённое Королевство Великобритании и Северной Ирландии и Соединённые Штаты Америки подтверждают в отношении Украины свое обязательство не применять ядерное оружие против любого государства - участника https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80_%D0%BE_%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B8_%D1%8F%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B8%D1%8F Договора о нераспространении ядерного оружия, не обладающего ядерным оружием, кроме как в случае нападения на них, их территории или зависимые территории, на их вооруженные силы или их союзников таким государством, действующим вместе с государством, обладающим ядерным оружием, или связанным с ним союзным соглашением.Украина,
Российская Федерация, Соединённое Королевство Великобритании и Северной Ирландии и Соединённые Штаты Америки будут консультироваться в случае возникновения ситуации, затрагивающей вопрос относительно этих обязательств.
показать весь комментарий
19.02.2025 14:08 Ответить
... І з гітлером "порішав" би всі питання за 24 години!!!
показать весь комментарий
19.02.2025 15:46 Ответить
Я,взагалі не розумію,як могла людина котра призвала штурмувати Капітолій(в результаті чого загинуло четверо громадян)стати президентом?Що це за всрана"демократія",призначив більшість у верховному суді і твори що хочеш?Та він,навіть у менш демократичній країні пиляв би довічне.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:58 Ответить
https://x.com/turkmendagz



https://x.com/turkmendagz

Черный Абдулла ЗА ПЕРЕМОГУ УКРАIНИ!@turkmendagz



На самом деле Трамп своими действиями развязал руки Украине. Теперь Украина может делать что хочет. Хоть ядерную бомбу. Осталось только Европе окончательно определится. Смиренно Ждать когда на нее нападет Россия или наконец мощно и по настоящему поддержать Украину.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:58 Ответить
Уж не намек ли это "лидеру", на его встречи в Омане, "шашлыки" и т.д?
показать весь комментарий
19.02.2025 10:54 Ответить
Можна просто в Макрона купити,попросити
показать весь комментарий
19.02.2025 11:37 Ответить
Ще один пустозвон пафосний
показать весь комментарий
19.02.2025 10:50 Ответить
Гірка правда ж в цих словах. Саме зЕвлада роззброїла армію, зупинила всі ракетні програми, розмінувала всі шляхи вторгнення, заборонила аеророзвідку, таємно про щось домовлялася в Омані, пропагувала шашличкі замість зміцнення оборони та інш. Крокодил звичайно винен, що нападає на жертву. Але крокодил тричі подумає чі нападатии йому на бегемота і певно, що не нападе. Влада зробила все, щоб Україна виглядала привабливим ягням для мордору.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:05 Ответить
Страница 1 из 2