17913 посетителей онлайн
12 954 204

Размеры Украины будут зависеть от количества людей, готовых ее защищать, - Залужный

Заявление Валерия Залужного о размерах Украины

Государство не должно стоять в стороне от Вооруженных Сил.

Об этом заявил бывший главнокомандующий ВСУ, посол Валерий Залужный, передает Цензор.НЕТ со ссылкой на Укринформ.

"Я почему-то уверен, что размеры Украины будут зависеть от того, какое количество людей будет готово ее защищать, а значит если мы приходим непосредственно к ведению самой войны сейчас, надо быть очень и очень осторожным", - сказал он.

По словам Залужного, государство не должно стоять отдельно от Вооруженных Сил.

Посол пояснил, что для ВСУ главное - количество подготовленного мобилизационного ресурса и количество людей, готовых в случае чего взять оружие, как это было в 2022 году, и стать на его защиту.

В то же время он не готов говорить о точном количестве, потому что для этого нужно проводить расчеты.

"Возможно, сейчас можно провести расчеты, и мы с вами поймем, что и половины хватит от того, что есть", - пояснил он.

В то же время самым главным фактором экс-глава назвал количество подготовленного мобилизационного ресурса для длительной войны.

"С точки зрения государства я бы больше смотрел именно на Украину непосредственно как на мобилизационный ресурс для защиты, а не на количество, которое находится в ВСУ, которое, кстати, будет зависеть от многих факторов", - подытожил Залужный.

Топ комментарии
+14
Взагалі від кількості людей не залежить, а від кількості зброї! В кацапстані набагато більше людей і що з того, якщо ВСУ б'ють їх якісною зброєю то кількість тут немає значення!
показать весь комментарий
19.02.2025 11:59 Ответить
+14
залежний вже дістав. то воно вивчало всі праці герасимова, потім здобувало вчену ступінь в підрахуя, то теренділо про неможливість наступальних дій з обох боків................... кончене чмо, краще б закрило своє рило та втерлось після облизування підрахуя.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:06 Ответить
+12
зєлєнського і дєрьмака , та всю їх ворожа для Україну команду на передову, а до влади справжнього президента. Хоч ізапіздно, але щось вдасться врятувати.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:59 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Залужний молодець - навіть після того, як ВЛК встановила його непридатність, не пішов на пенсію, а продовжив працювати на благо держави. А всі ми знаємо, що для непридатності ВЛК потрібно мати дуже серйозні проблеми зі здоров'ям. От він з цими проблемами й працює, навіть літає з Британії в Україну, а ви ще смієте морди на нього розтуляти.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:03 Ответить
тонко
показать весь комментарий
19.02.2025 12:08 Ответить
Залужный в отличии от тебя ухылянта на фронте бывал и даже ранен был.Так что не открывало бы ты рот свой на него
показать весь комментарий
19.02.2025 13:14 Ответить
Залужний в армії все життя. Це був його свідомий вибір. Тому не варто порівнювати мокре з красивим.
показать весь комментарий
19.02.2025 14:26 Ответить
не все, під час війн різко захворів та в англію поїхав
мабуть вже війна виграна
показать весь комментарий
20.02.2025 04:31 Ответить
Тут не в Залужному проблема, а в наших ВЛК... Бо коли на ВЛК простий Петро, то вони вміють закривати очі на серйозні хвороби і записувати його придатним. А от коли хтось відомий, то вони можуть побоятися закрити очі і просто діятимуть за законом...
показать весь комментарий
19.02.2025 12:11 Ответить
на благо держави чи на користь підрахуїв?! не продовжив працювати, а впав в обійми гундосика та вимолив у нього посаду.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:13 Ответить
Чому зебіли не згадують, що це хрипатий влаштував влк. І чому зебіляки не згадують, що окрім Залужного хрипатий хєнєралісімус всєя всілєнной купу бойових генералів з його команди теж звільнив? Вони що, державі не потрібні, з одним кишеньковим гєнєралом сирком справимся?
показать весь комментарий
19.02.2025 14:46 Ответить
а хто їм заважає йти добровільно?
показать весь комментарий
20.02.2025 04:32 Ответить
залежний вже дістав. то воно вивчало всі праці герасимова, потім здобувало вчену ступінь в підрахуя, то теренділо про неможливість наступальних дій з обох боків................... кончене чмо, краще б закрило своє рило та втерлось після облизування підрахуя.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:06 Ответить
Воно - це твій хрипатий мудак, і його єрмачня. Не *****, та не відписженим будеш. Краще з центру нових методичок випишіть, смаргадові бібіЗЄни
показать весь комментарий
19.02.2025 14:48 Ответить
О...лядь...зелецкцики повилазили з діванів...
показать весь комментарий
19.02.2025 12:08 Ответить
Закалюжний відпрцьований матеріал (ресурс)
показать весь комментарий
19.02.2025 12:08 Ответить
із найвищим президентським рейтингом !

"скільки не кричи ЗЄля, президентом вдруге він не стане !"
східна приказка

.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:42 Ответить
Це ти як презерватив, десять раз бомжами використаний. Будеш роззявляти пельку на Генерала, щелепу в зворотній бік увігнемо, нице. Кожному зебіло-боту.
показать весь комментарий
19.02.2025 14:50 Ответить
це як по інтернету?
краще дерьмаку виверни
ти ж вояка?
показать весь комментарий
20.02.2025 04:34 Ответить
Може все-таки від розміру арсеналів? Кілька ракет, що долетять до кремля, зменшать окупацію краще ніж кілька бригад.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:08 Ответить
При наявності ядерних і ракетних технологій воювати піхотою. Чиї вони, залужні і єрмаки. Може ротшильдівські.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:21 Ответить
Бо ж зелений поц-наполеон завив, що воювати будуть всі, бо йому ж зброї і набоїв для опору окупанту не потрібно, ну хіба що дефектних, щоб можна було на виробництві вкрасти, українців зачистити і кацапів зберегти. Йому потрібні мільйони українських цілей на фронті, деморалізація, шалена привладна корупція, драконівські податки, один словом - розруха у всьому щоб змусити український народ накінець здатися окупанту.
А от воєнна економіка, трудова повинність, призов населення на масове виробництво зброї в тилу, справжня ефективна реформа збройних сил, виробництво далекобійних балістичних чи хоча б крилатих ракет - це на рівні фантастики, щось нездійсненне для його московського зрадницького мізку і всього його фсбшного зброду.
показать весь комментарий
19.02.2025 18:45 Ответить
Це про те ,що я говорив в минулому пості: для чиновника ЛЮДИ - ЦЕ РЕСУРС. РОЗХІДНИЙ РЕСУРС.
ЯК НЕ БУДЕ УКРАЇНСЬКОГО РЕСУРСУ - ПРИВЕЗУТЬ АФРИКАНСЬКИЙ.
ДЛЯ апарату насилля - держави -вв ажливе збереження територій, символів ,ресурсів(людських в тому числі). А люди ? Люди їх не цікавлять . Бо цим людішкам - права та свободи подавай. А в ресурса - немає прав. В ресурса є тільки обовязок бути використаним в інтересах бюрократичної машини- держави. А залишки викинуть на смітник
показать весь комментарий
19.02.2025 12:10 Ответить
Ви переплутали причину з наслідком. У "кращих" совєцьких традиціях.
показать весь комментарий
19.02.2025 16:33 Ответить
Просвітіть будь ласка
показать весь комментарий
19.02.2025 16:46 Ответить
Ві человек которій что-то где-то слішал. И как часто бівает с такими людьми ві неправильно вібрали точку отсчета для системі координат.
Лирическое отступление 1. Государство єто аппарат принуждения, а не насилия.
Лирическое отступление 2. В єкономике все принято назівать ресурсами, в том числе и людей. Єто нужно для удобства статистических расчетов. для чиновников наоборот. Вспомните что раньше лучший способ решить свои проблемі єто попасть к чиновнику на прием))

В основе своей государство єто обьединение людей для защиті прав єтих саміх людей. Обьясняю. Представим себе античній мир. Люди (т.е. толпа) отказалась от части своих прав (т.е. волюнтаризма) для того что бі государство установило единіе (и желательно честніе)) правила игрі. Такие правила обеспечивают плюс-минус хорошие условия для развития и подавляющего большинства населения. Разрушение єтих правил, естественно, ведет к противоположному. Доказівать не буду єто хорошо видно по истории. Именно поєтому Платон писал "не государство создано для человека, а человек для госурадства", а Кенеди говорил "не спрашивай, что государство сделало для тебя, справшивай что ті сделал для государства".
В єкстемальной ситуации государство обязано сделать все для своего віживания. В нашем случае єто принудить людей воевать. "Государство нам нужно для того что бі єто никогда больше не произошло"(с)
Размішление о правах людей и о людском расходном ресурсе возвращает нас в єпоху волюнтаризма, когда каждій біл сам за себя с соответствующими последствиями. В качестве максимі - всех мужчин убьют, всех женщин в рабство, всех детей на перевоспитание.
Ошибка ваша в том, что ві считаете свою свободу и свои права неотторжиміми правами подаренніми вам от рождения. И вам даже в голову не приходит, что за них нужно побороться. А ві представьте, что ві раб или заключенній. Потому что свобода не дается вам просто так, ее никто вам не подарит, за нее нужно сражаться, а ві не хотите.
показать весь комментарий
19.02.2025 20:00 Ответить
1, ПРИМУС ( ПРИНУЖДЕНИЕ ) - що це ,як не форма насильства ?
2, Ресурс - це запаси чогось ,що можна використати в разі необхідності. Тобто це переведення життя людини з найвищої після Бога цінності - в неживу матерію - розхідний матеріал .
Тобто життя людини прирівнються до шматка землі ,руди чи сталі .

А тепер СУТТЄВА помилка у ваших міркуваннях . ДЕРЖАВА - НЕ НАЙВИЩА ЦІННІСТЬ . Бо держав не існує у фізичній реальності . Вони існують лише у думках та ідеях людей - при чому до тих пір ,доки більшість людей підтримує цю ідею, ЦЕЙ СУСПІЛЬНИЙ ДОГОВІР на благо всіх.
Якщо ж ДЕРЖАВА - ІДЕЯ в умах людей ,Суспільний договір - перетворюється з тієї ,яка ЗАХИЩАЄ - в апарат насильства ,основною ціллю якої стає не БЛАГО ВСІХ ЛЮДЕЙ - А СВОЄ ВЛАСНЕ ІСНУВАННЯ - навіть жертвою тисяч людей , то така ДЕРЖАВА - СТАЄ РАКОВОЮ ПУХЛИНОЮ - ЦІЛЬ ЯКОЇ ВИЖИТИ БУДЬ ЯКОЮ ЦІНОЮ - навіть зжерши більшість свої творців .
ТОбто можна вбити мільйони людей - щоб залишилося кілька сотень - з гімном ,розфарбованми стовпчиками кордонів та прапором . Чи варте існування держави - такою ціною? Хай кожен дасть відповідь на це питання сам .
Хороший приклад такої держави - Московія,яка вбиває сотні тисяч своїх громадян - заради примарної ідеї пересунути фарбовані стовпчики кордонів на сто кілометрів далі ..
показать весь комментарий
19.02.2025 20:17 Ответить
1. 2. Я згоден, що іноді зустрічаються дуже важко зрозумілі нюанси, але тоді треба мовчати а не писати. Не потрібно займатись демагогією, а то все зведеться до "отут бу, а тут не бу, бо не хо"
3 не потрібно перегинати палку. мова йде про краще для більшості. да, московія гарний антиприклад)) Проте ваш висновок неправильний. Московія воює за те щоб бути імперією, а життя в імперії дає великі преференції її громадянам.
Якщо ви не зрозуміли що я писав, то спрощую. Люди які не хочуть об'єднуватись завжди отримують ***** і роблячи квадратні очі питають "а нас защо?". "А за просто так, бо нам сумно"(с) А найвищою об'єднавчою силою є держава. Да, держава не є самоцінність.
показать весь комментарий
19.02.2025 21:19 Ответить
Імперії є різні . Є ті ,що можуть запропонувати - якісь дійсно важливі для людей цінності . Наприклад Римська . Люди прагнули стати римлянином . А є імперії іншого штибу - де люди нікчемні, забиті - і власна нікчемність - компенсується оманним ототженням З чимось великим .
Держави не є найвищою об'єднавчою силою. Були монархії . Є монарх - є держава . Немає монарха - і царства зникали . Є ще анархічний устрій . Батько Махно - класичний приклад .
Найвищою об'єднавчою силою є богоцентричні принципи і Бог як їх джерело.
Держава - це ідея і вона існує лише до тих пір ,доки є люди,які цю ідею розділяють
показать весь комментарий
19.02.2025 21:33 Ответить
це в них від совка залишилось, що держава (РОДИНА! - тут така підміна йде) понад усе!

та у держави навіть грошей нема
це все податки, принаймні 22% ндс усі платять навіть хитросракі оптимізатори

державу взагалі реально у смартфоні зробити
технології вже є
але не з хведоровим та стафанішиною, придурками зеленими
показать весь комментарий
20.02.2025 04:40 Ответить
Ничого. Зара цецека наловлять "добровольців".
показать весь комментарий
19.02.2025 12:13 Ответить
Ой, скільки ******* зеботів набігло... А все чому? Бо у Залужного рейтинг таки вищий, ніж у главзебіла!
показать весь комментарий
19.02.2025 12:17 Ответить
Коли вибрали Юща і Пороха (це єдині президенти, за кого голосував і які виграли вибори), то не верещав ні через місяць, ні через рік. Тому ти сказав, як у воду перднув...
показать весь комментарий
19.02.2025 14:12 Ответить
Мене влаштовували при Ющі:
- ріст ВВП 7-8%
- рекордні іноземні інвестиції до 10-11 млрд баксів на рік;
- високий рівень життя, коли в Києві легко можна було знайти роботу з 1000+ баксів зарплати;
- шалений ріст ринку авто та нерухомості (я тоді працював, можна сказати, в автомобільній галузі);
- справжня люстрація - звільнення 20 000 чиновників-кучмістів у 2005 році ;
- справжня деолігархізація - повернення Криворіжсталі (Зе хоч у одного олігарха завод забрав?);
- різке зниження корупції в освіті завдяки ЗНО;
- гуманітарна політика - українізація кінотеатрів, увага темі Голодомору, початок перемовин про Томос.
показать весь комментарий
19.02.2025 14:33 Ответить
а потім його купили риги і він все просрав
зате має у Карпатах котедж віж овоча 😁
показать весь комментарий
20.02.2025 04:42 Ответить
бездумний розгін кредитування підняв ціни на квартири до неосяжних висот
показать весь комментарий
20.02.2025 04:43 Ответить
Емм, зараз ціни на квартири сягнули майже тих же висот без розгону кредитування. Хоча згадайте 2015 рік, тоді через війну на ринку нерухомості був ОБВАЛ, 1-кімнатну в новобудові в пригороді Києва можна було за 25 штук взяти.
Так при Ющі ріст цін на нерухомість можна пояснити економічними факторами (це і кредити, і ріст рівня життя), а зараз?
Але головне: як не крути, але в 2005-2008 у нас був НАЙВИЩИЙ в історії України рівень життя! Це об'єктивно - проти цифр не попреш! І ми ще довго не вийдемо на цей рівень...
показать весь комментарий
20.02.2025 10:20 Ответить
У звичайної домогосподарки рейтинг буде вищим ніж у зебіла.
Там взагалі немає з чим порівнювати. Залужний тут ні до чого, так випадково прив'язали у рейтинги. Хто зна, що він їм віддану службу наобіцяв
показать весь комментарий
19.02.2025 18:49 Ответить
Максимально дипломатично про "територіальну цілісність".
Тигипко+Добкін+Рабинович+Симоненко vs
Порошенко+Тимошенко+Ляшко+Гриценко+Богомолець+Тягнибок
"Однотурове диво" сталося виключно тому що проукраїнський
електорат мобілізувався на фоні пасивності русофілів.
У 2019 антимайдан повернувся і почав (продовжив) шукати середину.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:18 Ответить
А як щодо українського тилу, читав на сайті "Форту" відповідь на запитання учасника бойових дій, що він не може купити травматичний пістолет (йому не належить, очевидно, тому що не суддя).
Чи не думаєте Ви, пане Залужний, що таки йому належить це право.
Вони (фронтовики) захищали Україну ціною свого здоров'я. Я ж сподіваюся Ви не розцінюєте справжніх (а не липових) інвалідів війни, як кримінальний елемент, що не можуть придбати навіть травматики (особливо тим дембілям, поблизу яких з'явиться ворог).
Внесіть законопроект, адже це навіть не бойова зброя, нехай вони теж здобудуть право купувати травматичні пістолети Форт-17Р, а не лише прокурори і судді (все ж краще, ніж придбати дитячий арбалет у "Розетці"). І представників моєї професії, якби вдалося окупувати ті місця, де живемо, русофашисти теж розстрілюватимуть одними з перших, але ж бачите, вболіваю навіть не за себе.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:22 Ответить
вояка не купить сраний травмат, це ідіотизм

а носити вогнепал вам ніхто не заважає
чи вас кожен мусор обшукує?

ну пишіть кожного ранку заяву що несете здавати
з датою
так при совку робили бандоси
показать весь комментарий
20.02.2025 04:45 Ответить
Деякі купили б.
Ось скопіював з сайту "ствол"
https://stvol.ua/catalog/pistolet-travmatichnoji-diji-fort-17r-kal-9mm-new/p6141
запитання і відповідь магазину

"Якщо дозволу на зброю не має, УБД підходить?

Йосип

29.10.2024

Відповісти

Добрий день!
Ні, УБД не підходить, потрібен дозвіл.

Менеджер магазину

29.10.2024"
показать весь комментарий
20.02.2025 06:09 Ответить
травмат то дурня, друже
бо завалять з бойового
краще мати вже бойовий ствол
показать весь комментарий
20.02.2025 07:28 Ответить
Звісно, краще та де його взяти і легітимно ним володіти, щоб ще за статтею не засудили.
Окупанти знаходилися у 10-11 кілометрах від мого будинку, у березні 2022 р. І я думав, що робити, якщо вони виникнуть біля дверей моєї квартири, десь шукав, у квартирі має бути топірець, але так добре схований, що я його не знайшов. У такому випадку краще мати хоч би травмат, ніж нічого (у Бучі вибивали двері, одного знайомого знайомих по звірячому вбили, за те що був атошником, мабуть, орки мали якісь списки, перед смертю йому відрубали руки). Я був емоційно вражений, хоч тоді у березні я цього не знав, але можна було припустити, що саме це відбувається.
Зброю населенню не роздадуть, та її і не має, але зараз під час війни треба ухвалити закон, щоб будь-хто (якщо не псих, наркоман, рецидивіст і не скомпрометований антиукраїнською діяльністю) мав право купити травмать - державі ніяких збитків, "Форту" надприбуток, можна швидко розпродати, що вони за весь час з початку виробництва виробили, а людям почуття більшої захищеності.
показать весь комментарий
20.02.2025 08:10 Ответить
травмат не допоможе, це безкорисна річ
показать весь комментарий
20.02.2025 17:21 Ответить
коли країна окупована і до твоїх дверей прийшла зграя вбивць, ніяка зброя не допоможе, хіба що можна дорожче продати своє життя

https://www.facebook.com/kanalDOM/videos/%D1%80%D0%B0%D1%81%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D1%81%D0%BC%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B5%D0%B9-%D1%96%D1%82-%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%86%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0-%D0%B8-%D1%81%D0%BE%D1%82%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0-%D0%BA%D0%B3%D0%B1-%D0%B2-%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D1%80%D1%83%D1%81%D0%B8/279134194029610/
показать весь комментарий
21.02.2025 05:30 Ответить
https://www.bbc.com/russian/news-58740332
показать весь комментарий
21.02.2025 05:33 Ответить
чого це не допоможе?
кулі не той системи?
показать весь комментарий
22.02.2025 04:49 Ответить
я дав посилання, хіба не переконує?
показать весь комментарий
22.02.2025 05:28 Ответить
я не дивлюся усіляку херню
показать весь комментарий
22.02.2025 05:55 Ответить
а треба було подивитися, там відповідь на дурне твердження про калібр, карабін не допомагає, ну одного айтішник вбив, потім пристрелили його
показать весь комментарий
22.02.2025 06:02 Ответить
ну для того кого він вбив - шось таки змінилось 😁
йди гуляй, терпіла
показать весь комментарий
22.02.2025 06:23 Ответить
від хамства більше щастя, чи що?
показать весь комментарий
22.02.2025 07:03 Ответить
Не робіть собі кумира,я воював при ньому,Закон 8271 який зробив із простого солдата,"мобілізованого" солдата -кріпака,це його рішення,ну а дивлячись на його "дисертацію" у "підрахуя"-все стає ще більше зрозуміло, почитайте що за тема того гівна.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:27 Ответить
завдяки командуванню цим "не кумиром" ЗСУ, Україна встояла навесні 2022 р

тепер можеш патякати далі, дозволяю.

.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:47 Ответить
Ти коли був у ЗСУ і де,клоун?
показать весь комментарий
19.02.2025 12:57 Ответить
Та це або тцкашник, або сбушник, або просто подоляковська шавка - бо усе це, він, з піною у роті, захищає Я вже просто його баню.....
показать весь комментарий
19.02.2025 14:11 Ответить
вона вистояла завдяки народу
не треба тут ліпити нам месію чергового
з генерала-пристосуванця, який прохолоджується у англії
показать весь комментарий
20.02.2025 04:29 Ответить
Автором закону 8271 є не Залужний...
показать весь комментарий
19.02.2025 17:07 Ответить
Залужний віддав на ЗСУ 1млн баксів. Таке зелені не прощають.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:33 Ответить
Живе у жебратстві,бідолашна,останнє віддав.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:59 Ответить
Цікаво, чому його хрипатий фельдмаршал міра звільнив, що тепер тебе і таких самих, смаргадових ботів, жаба давить? Мішка падалЬяк не вигадав нічого в методичках?
показать весь комментарий
19.02.2025 14:15 Ответить
Так бідолашного "звільнив"?
показать весь комментарий
19.02.2025 14:41 Ответить
Залужний каже як є. Так само як він казав у 23ому коли усі мріяли про кордони 91го.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:38 Ответить
судячи з коментарів Залужного в президенти вже не хочуть))), Так свого часу і Гадю Савченко пхали в президенти потім плювалися в її бік, тепер Залужного так само обпльовують.. Ну й нарід в нас..
показать весь комментарий
19.02.2025 12:42 Ответить
вопщем "... стабільності нєт"))
показать весь комментарий
19.02.2025 12:44 Ответить
судя з коментарів ввімкнули "алярм" для всіх ЗЄльоних ботів

а судячи з соцопитувань Український народ хоче бачити Залужного президентом

.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:50 Ответить
чогось сумніваюсь.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:53 Ответить
а тут без варіантів:

хочете жити, обирайте владу із тих, хто захищав Батьківщину, як в Ізраїлі, де весь уряд і держслужбовці колишні військові, або в запасі.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:59 Ответить
це ти кого опитував? алкашів біля наливайки?
показать весь комментарий
20.02.2025 04:47 Ответить
Т.к. вариантов особо реальных всё равно нет, нужно выбирать будет Залужного. Да, команды нет, программы нет, сам интригует что-то постоянно. Но сухом остатке- Зе в тюрьму, Порошенко с огромный антирейтингом, Кличко туповатый, от разной старой гвардии нафталином воняет за версту, новых актёров аля "Голобородько" что-то не видно. Поэтому кто ещё из реальных? Никого.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:53 Ответить
Залужний президент, Порох - кабмін. Це для початку
показать весь комментарий
19.02.2025 14:17 Ответить
Бажано щоб країною керував мер процвітаючого міста. (Не про боксера, в цілому) Щоб була тяма, як керувати бюджетом в малому проекті.
А що військовий? Безглузде намагання поєднати дипломата і військового. Це як вогонь і вода. Ще він підтримував зміну підсилення вимог до відповідальності військових. Хоча
Промовчав про тро і дфтг.
Порох спровокував захоплення трьох кораблів і не ввів загальний стан війни.
А також не модернізував армію, склади вибухали.
показать весь комментарий
19.02.2025 16:09 Ответить
Цікаво, і як це Порох спровокував захоплення кораблів? Кораблі до того кілька разів проходили Керченською протокою і москалі їх пропускали, а тут раз взяв і спровокував?
показать весь комментарий
19.02.2025 17:09 Ответить
Під словом спровокував, означає направив в повному штаті. З усім персоналом.
показать весь комментарий
19.02.2025 22:29 Ответить
Ще раз - ті катери кілька разів до того так само проходили. Азовську флотилію переправляли в порт Маріуполя кількома групами - по 2-3 кораблі в кожній. Там же ж не два катери в Маріуполі базувалося, а більше!
І що значить з усім персоналом? Ви ті катери бачили? Там екіпаж - АЖ 5 чоловік, вони маленькі!
показать весь комментарий
19.02.2025 22:36 Ответить
Мені цього достатньо, щоб стверджувати що він не зробив нічого далі. Це для мене маркер, де при схожій ситуації він цукерки буде їсти.
показать весь комментарий
19.02.2025 23:00 Ответить
Воєнний стан було оголошено? Було! Але в Раді не захотіли затверджувати його на тривалий термін, хіба не так?
показать весь комментарий
19.02.2025 23:12 Ответить
Для галочки. Це коли зміст порожній, а форма збережена.
показать весь комментарий
20.02.2025 08:28 Ответить
Ну Петя якраз хотів повноцінний воєнний стан із низкою обмежень (але кордони не збирався закривати!), бо він був у цьому зацікавлений певною мірою, а Рада прийняла кастрований варіант
показать весь комментарий
20.02.2025 10:17 Ответить
Кабмін при ньому стільки списав техніки і мін, що цього вистачило би Лукашенко поміняти, придністровье Молдові , а кацапи - ковражками серли в белгороді - не те що про чонгар. Навіть в сторону російськомовної Одеси не дивились. Але має те, що маєм.
показать весь комментарий
20.02.2025 10:53 Ответить
А для продовження Шаптала кабмін, а Порох лісом - у нього вже були можливості відзначитись.
показать весь комментарий
19.02.2025 16:38 Ответить
Ось тут не потрібно обманюватись - команда є. Як мінімум на найважливіши позиції.
показать весь комментарий
19.02.2025 16:37 Ответить
Дебільний ти, якщо враховувати, що кацапія більша, і як би ти не воював, більша маса переможе меншу. Він не винуватий, що адміністрація байдена і ОПа затягли війну у форму окопної війни на виснаження. Все могло закінчитися ще в 2022.
показать весь комментарий
19.02.2025 14:22 Ответить
Купа слів про кількість ресурсу і жодного про його якість. В цьому і є весь залізний генерал - типовий мясник-держиморда, що воює виключно кількістю і по інакшому не вміє. Йому треба бути головнокомандувачем у армії Китаю, з такою кількість мобресурсу як у китайців Залужний будь-яку війну виграє.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:56 Ответить
Залужний вже виграв свою війну проти рашки у 2022 р.

зможеш, повтори !

.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:01 Ответить
А сам де служив/воював?Хто ти такий,що даєш оцінки космічного масштабу і космічнго ідіотизму?Просто інтернетна, диванна, **********.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:13 Ответить
Я бачу, що для деяких просування ухилянтського наративу (який кацапи підтримують як тільки можуть) настільки важливо, що вони навіть готові ображати Залужного, хоча він лише констатує факти.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:03 Ответить
Точніше, нація яка має народжуваність нижчу за смертність виявляється не може фізично захисти розміри країни.
А тепер головне питання. Хто заважав при наявності всіх можливостей не бути боржником а нацією з розвинутою економікою і військовими технологіями? А, це не цікаво. Треба піхота, піхота, піхота.
Все інше Бангладеш поможе, чи хто там має піднімати економіку?
Оці проміжкові підсумовування воєнних і політиків вже так *********.
Вийде на 1млн держ апарату 25млн людинотіл.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:22 Ответить
Бо треба було переходити на Ізраїльску чи Швейцарську модель, ще до 2020 року. Тоді взагалі не було б питань з мобілізації та ротації. Та й вторгення 22-го теж могло не статися.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:42 Ответить
Треба було хоча б не скасовувати воєнний стан 2018 року))) А в ідеалі - ввести його ще раніше!
показать весь комментарий
19.02.2025 13:56 Ответить
від ізраїля і швейцарії з їх моделлю мокре місце залишилося б протягом доби, якщо б на них напала росія
показать весь комментарий
20.02.2025 01:32 Ответить
Тель-Авів за 1 день?
А шо там в Сирії у москалів?
показать весь комментарий
20.02.2025 10:49 Ответить
Залужний мав на увазі розмір корисних копалин для ахметова чи США?
Враховуючи, що його зараз веде ахметов, то зрозуміло , що вони прагнуть але необачний Трамп своїм ротякою виніс на загальний огляд де що іншу картину.
показать весь комментарий
19.02.2025 14:02 Ответить
Веде ахметов.. Цікаво, крім слів факти є?
показать весь комментарий
19.02.2025 18:56 Ответить
Страница 2 из 3