5978 посетителей онлайн

Война в Украине завершится или очень быстро, или вообще никогда, - Трамп

Президент США Дональд Трамп

Президент США Дональд Трамп считает, что война России против Украины либо завершится в ближайшее время быстрым темпом, либо не закончится никогда.

Как передает Цензор.НЕТ, об этом он заявил во время пресс-конференции с премьер-министром Великобритании Киром Стармером.

Трамп рассказал о "хороших телефонных переговорах" с диктатором РФ Владимиром Путиным и президентом Украины Владимиром Зеленским. Также он провел разговор с генеральным секретарем НАТО Марком Рютте.

"Я думаю, у нас хороший прогресс, мы хорошо двигаемся. Я думаю, либо это произойдет очень быстро (окончание войны. - Ред.), либо это не произойдет никогда", - заявил американский лидер.

По его словам, ведется работа над тем, чтобы "привести к концу эту войну".

Трамп добавил, что следующим шагом на пути к мирному урегулированию в Украине должно стать прекращение огня, и его, как считает американский президент, можно достичь быстро.

Трамп в очередной раз отметил, что в пятницу, 28 февраля, он подпишет соглашение с Владимиром Зеленским о редкоземельных полезных ископаемых, подчеркнув, что после этого Украина и США станут "большими партнерами".

Топ комментарии
+65
"я п**здів про 24 години-я не знаю що п**здіти далі...
показать весь комментарий
27.02.2025 23:04 Ответить
+43
З 2014 року у нас було стільки "припинень вогню", що я до стількох рахувати не вмію.
показать весь комментарий
27.02.2025 23:03 Ответить
+28
Як воно, *****, сциться *****.
показать весь комментарий
27.02.2025 23:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Коли нема розуму, його вже не буде ніколи.
показать весь комментарий
28.02.2025 01:08 Ответить
або ішак заспіває
або трампон всреться
показать весь комментарий
27.02.2025 23:05 Ответить
...обидви варіанти-за 24 години
показать весь комментарий
28.02.2025 11:20 Ответить
дякую за позитивні прогнози!
показать весь комментарий
27.02.2025 23:05 Ответить
одним словом-піздобол
показать весь комментарий
28.02.2025 09:20 Ответить
Аху...ий прогноз. Одне радує, що дурні є не тільки в нас, але це така собі новина
показать весь комментарий
28.02.2025 02:13 Ответить
Ще один припиняльщик. Один вже намагався закiнчити вiйну за 3 днi парадом у Киевi.
показать весь комментарий
27.02.2025 23:21 Ответить
добре що ти розумний. погано, що ти ніщеброд а не президент.
показать весь комментарий
28.02.2025 07:16 Ответить
Ні, полосато-латентний цап, віддати Україні назад ЯЗ, і перевірити цю гіпотезу.
показать весь комментарий
28.02.2025 06:30 Ответить
І патрушевих двісті тисячпятцот. А от піськов такий один, з мізуліної пластику робитимуть
показать весь комментарий
28.02.2025 06:34 Ответить
Щоби зрозуміти логіку теперішніх подій, потрібно усвідомити, що Трамп є провайдером політики Генрі Кіссінджера, спрямованої на розділення рашистської пітьми і Китаю. Тільки нюанс в тому, що Кіссінджер з тодішнім президентом США Ніксоном здійснили таку операцію на початку 70-х у розпал "холодної війни" з СРСР І це в підсумку закінчилось крахом й розпадом совка. А зараз Трамп діє з метою "навпаки" - ослаблення і нівелювання могутності Китаю.
Україна в цій геополітичній грі - як об'єкт і як засіб зближення США з пітьмою.
Зрозуміло, що дана політика є згубною не лише для України, а й для країн Європи та й самих США. Але Трамп, як зазомбований, йде напролом, слідуючи всім маразматичним кіссінджерівським настановам, зокрема наглухо перекриваючи Україні шлях до НАТО, про що так наполягав його столітній наставник у березні 2023-го майже за півроку до своєї кончини.
А правителі пітьми й Китаю підіграють тому старому телепню, прекрасно розуміючи наслідки такого розвороту на знищення Заходу, в якого залишається єдиний шанс - це забезпечення усім необхідним воєнної стійкості України.
показать весь комментарий
28.02.2025 00:00 Ответить
Та ні, він піздить звісно. Але ******* підтекстом.
показать весь комментарий
28.02.2025 00:41 Ответить
А 24години?
Насправді це ультиматум від Трампа, причому направлений скоріше Україні - або негайно мир (на тих умовах що він узгодить з путлєром), або воюйте до безкінечності (знову ж таки з урахуванням, що США більше нічого давати не планує).
Можна було б звісно понадіятись на Європу, але вони вже 3 роки з військово-промислової коми повністю вийти не можуть, що там казати про те, що зможуть замінити США.
І не в останню чергу цей глухий кут, що стрімко наближається, пов'язаний з діями нашої влади, що фактично 3 роки не чухалась задля повноцінного відновлення ВПК країни.
показать весь комментарий
27.02.2025 23:08 Ответить
Я Вам пару прикладів наведу - КНДР та Іран. Які можуть розвивати і звичайні озброєння і будувати флот і створювати ядерну зброю. З санкціями.
Звісно мова не йде, що 3 роки і в нас будуть повна заміна всього, але.... Снаряди, патрони, міни, дрони, ракети, хибні цілі, певна кількість бронетехніки, стрілецька зброя, зв'язок, РЕБ/РЕР, ППО і т.п., це те, що можна було виробляти в Україні для 100% задоволення потреб ЗСУ. Але.... Друга проблема, це прийняття на озброєння та господи прости, закупівлі нової зброї. Це бюрократично-корупційний жах, це я Вам "зсередини" авторитетно заявляю. Але тут вже без прикладів.
Щодо Європи. Європа має безліч крутяцьких систем озброєнь, але немає політичної волі для їх масштабних закупівель. Чому? З вважаю що це загалом відповідь на бажання виборців думати про соціалку, а не про масштабне озброєння. Десятиліття пропаганди роззброєння не відміниш війною, "десь там далеко на сході"...
А змагання з ВПК гондурасії, а навіщо нам з ним змагатись в лобову? Ми маємо бути більш гнучкими. Простий приклад - їх Шахеди. Знаєте, що Шахед початку 2023 року, це зовсім інший дрон ніж зараз, більше того, Шахед грудня 2024, і сьогоднішній мають відмінності? А знаєте скільки в нас клепають ФПВ дронів зразка кінця 2022 року? Так ми точно не зможемо з ними змагатись.
показать весь комментарий
28.02.2025 16:31 Ответить
Скоріш за все скінчиться хіба що разом з українцями.
показать весь комментарий
27.02.2025 23:31 Ответить
До 2019 року у нас було реальне припинення вогню, але нарід обрурений пропагандою ЗеБеня кричав на біле чорне, а сьогодні переконує лайномасу 73%, что "стамбул" краще за "мінськ".
показать весь комментарий
28.02.2025 07:01 Ответить
Точно так, як Боневтік Потужний обдурив нарід, що закінчить війну, а сьогодні звинувачує то Трампа, то Францію, то Англію, що не можуть примусити Пуйла до миру.
показать весь комментарий
28.02.2025 07:03 Ответить
Ніхто не спорить, що то руда потвора, але то не наша потвора. Від його брехні і популізму американцям не холодено і не жарко, в їх країні немає війни. Краще українці мають подивитися на себе, бо вони вибрали зелену потвору, яка брехала і продовжує брехали під час війни, коли пуйловська потвора кожного дня вбиває невинних і руйнує те, що було побудовано ще нашими прадідами для своїх поколінь.
показать весь комментарий
28.02.2025 07:06 Ответить
Пані мова про закінчення війни не йдеться. В коментах йде мова про припинення ваогню. Навіть Боневтік Потужний прийшов на брехливих гаслах "перестать стрелять", що у пуйла в очах мир, а війну не закінчує Порошенко, бо він на ній наживається. Чи такого не було? Забулося? А це дало поштовх європейцям торгувати з терористом, а Боневтіку запхопити владу. На нас напав коварний ворог московія, але ми маємо знати і своїх "героїв", які їм допомогли пройти половину півдня та захопити майже всю Луганську, Донецьку, Херсонську і Запорізьку область. Допомога була ніби простою, але дієвю - відведення напших військ, розмінування мінних полів, знищення ракетних програм і закатування всіх бюджетних грошей в дороги.
показать весь комментарий
28.02.2025 10:14 Ответить
А як там щодо 24 годин, га? Тільки тупі ідіоти могли вірити в те, що меле Руде тріпло
показать весь комментарий
27.02.2025 23:10 Ответить
Вона дуже добре чухалась, аж упріла, тільки в зворотньому напрямку.
показать весь комментарий
27.02.2025 23:13 Ответить
Який трибунал? Що за методичка? Трибунал буває при воєнному положенні, у нас його тоді не було. І кого конкретно куди відправили? Нагадай-но, кац.
показать весь комментарий
27.02.2025 23:17 Ответить
******
показать весь комментарий
28.02.2025 00:10 Ответить
Тямп такеж брехло й пи.дун як пуйло..
показать весь комментарий
27.02.2025 23:47 Ответить
а багато таких ***** вірили...
показать весь комментарий
28.02.2025 11:37 Ответить
Теж давно не слухаю Будангу, Сметана, Ша я здєсь експерт, ті інше сміття.
показать весь комментарий
28.02.2025 07:55 Ответить
Думаєте з Венсом буде краще?
показать весь комментарий
27.02.2025 23:43 Ответить
ВЕНС вже у владі - замістить старенького після наданапруженних стресів абсолютно одразу ж . Його улюбленець ідеолог

Кертіс Ярвін (Curtis Yarvin) - американський письменник, блогер і політичний філософ, відомий своїми ідеями в рамках неореакційного руху (NRx).
Абсолютний ультрас за розвал ЄС й віддані Європи під вплив Росії . Основні ідеї Ярвіна включають критику демократії, заклик до "корпоративного монархізму" та пропозицію замінити демократичні уряди на ефективніші авторитарні структури. Він також висловлює скептицизм щодо ********* державного управління та пропагує ідею "перезапуску" політичної системи.Розпуску університетів США- розсадників ліберального впливу на маси. Населення поділити за кастовими ознаками по принципу індійського . Щобжоден з нижчих кат не мав права сунутися у вищі .
Венс цитує його , та й з маком вони абсолютно маютьодинакові погляди .

Відверте антиєвропейське ставлення Венса було продемоснтровано в Мюнхені.
показать весь комментарий
28.02.2025 00:02 Ответить
А як ми маємо наступати оборонною зброєю? США давали нам ракети яким забороняли стріляти по кацапам. Це допомога? Який сенс в цьому? Нам потрібна вітчизняна наступальна зброя яку ми можемо використовувати самостійно. Тому американська "зброя" обвішана заборонами стріляти в ворога до перемоги не вела.
показать весь комментарий
27.02.2025 23:40 Ответить
Не дали. Ми знищуємо кацапські НПЗ вітчизняними дронами, що суттєво затягує війну. Це як різати коту хвоста по сантиметру. Врешті ми досягнемо мети модернізуючи своє. Ми все ще "граємось в гуманізм" з підорами які наносять ракетні удари по дитячих лікарнях. Це теж пройде і вулиці кацапських міст і сіл таки будуть вкриті трупом жінок, дітей, і домашніх улюбленців перемолотих осколками в суцільний фарш, а з завалених підїздів смердітиме трупом місяцями... Територія ********** стане полем боротьби між мусульманами та китайцями після того як кацапи добряче повбивають один одного в громадянських війнах. Ну що ж, хотілося ублюдкам війни і вони її отримають про повній.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:08 Ответить
З нами будуть гратися до останнього українця в Україні. Врешті зроблять резервацію для аборигенів. Наприклад в Полтавській області. Дозволять там відкрити казино і вирощувати свиней. А з решти території зроблять "Новий Єрусалим" - треба ж кудись тікати 10 млн. жидів від 160 мільйонів арабських терористів. Як вам така конспірологія? А її вже потроху просувають...
показать весь комментарий
28.02.2025 22:27 Ответить
руда потвора..
показать весь комментарий
27.02.2025 23:05 Ответить
Знайди собі виборця зеленої потвори і прочитай йому лекцію..
показать весь комментарий
28.02.2025 08:28 Ответить
Ти мабуть здивуєшся, старий, але ми вже здогадалися. З такими "друзями" як ти і ворогів не потрібно...
показать весь комментарий
27.02.2025 23:08 Ответить
рачкує старе брехло
показать весь комментарий
27.02.2025 23:04 Ответить
Наших хлопців під трибунал віддавали в 14 му за "порушення режиму тиші" сепари вбивали а винуватими наших робили... Знов по колу?
показать весь комментарий
27.02.2025 23:06 Ответить
Неправда. Ні разу з 2014 мова не йшла про ЗАКІНЧЕННЯ війни. Так питання не ставилося взагалі. Трамп перший, хто заговорив саме про закінчення війни. І він абсолютно правий у тому, що або він, вже як зможе і методами які зможе використати, припине це безумство, або війна перейде у розряд безкінечного конфлікту, до якого в світі усі поступово звикнуть (вже частково звикли і навіть почали отримувати вигоду), а Україна перетвориться на знелюднену, відкинуту у сереньовіччя территорію.
Що я взагалі не можу зрозуміти: у нас же це теж більшість розуміє, але як почитати коменти - сплошне "до пабеднага канца". Це просто якийсь неймовірний жах. На що сподіваються ті, хто закликає воювати безкінечно?
показать весь комментарий
28.02.2025 07:53 Ответить
Якби Римська імперія вела лише одну війну, та й ще досить локальну, як наразі росія, то вона б існувала до сих пір.
Римська імперія розвалилася не через те, що воювала, а внаслідок того, що загарбала території, які вже фізично не могла контролювати. Тим більше, на величезних відстанях, далеко за морем. До того ж, внутрішні соціальні процеси там набули фантасмогоричних форм: величезне населення Риму, яке не працювало і не бажало, але вимагало постійної роздачі їжі та видовищ, кількість рабів, яка на порядок перевищувало вільне населення і яке все важче було тримати у покорі тощо. До чого тут нинішня ситуація в рф? Кацапи що, увязли в численних війнах? У них є якесь соціальне напруження внаслідок примусової мобілізації? Вони не мають змоги продавати свої енергоносії? То з якого дива їм розпадатися? І чи є там взагалі суб'єкти, на які кацапія може розпастися? Подивіться ви всі, блд, на мапу. На які майбутні країни вони розпадуться? Там є не більше трьох суб'єктів які так, колись у майбутньому напевне стануть незалежними: Чечня та взагалі кавказькі республіки, Тива та гіпотетично Татарстан. Але Татарстан -анклав. Тому він ймовірно, ніколи не стане незалежним. Чечня - так. Скоріше всього. Тива - лише у випадку конфлікту рф з Китаєм. Усе інше - давним давно асимільовані території, у яких від ідентичності залишилася лише назва. Хто там стане проголошувати незалежність Мордовії, якщо практично не залишилося мордви? Чи хоча б тих, хто вважає себе мордвою.
Блд, що ви усі несете?
показать весь комментарий
28.02.2025 08:04 Ответить
У України є лише один варіант, при якому ми збережемося в тих фактичних кордонах, які є на поточний момент, збережемося демографічно та економічно та матимемо хай бідне, але хоч якесь мирне майбутнє - це фінський сценарій.
Усе інше - брехня та катастрофа.
показать весь комментарий
28.02.2025 08:08 Ответить
Я бачу тут ніхто не розуміє Трампа, хоча його мотиви досить легко читаються.
Трамп реально хотів закінчити цю війну. Ну от був у нього такий пунктик. Не важливо заради чого: нобелевку хотів отримати чи це входило в його малюнок загального світоустрою. Таке. Головне - у нього була мотивація припинити війну.
Наразі я бачу зниження цієї мотивації. Він почав використовувати слово "можливо", "якщо вийде". Це, на мій погляд, пов'язано з тим, що Трамп відчуває шалений опір його ідеї закінчення війни: з багатьох сторін та з багатьох міркувань. І тут потрібно розуміти, що Трамп не мати Тереза, він не месія і не відчуває себе месією. Він прагматична людина. І якщо він не бачить, що його пропозиція приймається, то він спочатку змінить умови пропозиції (звідси усі ці обмовки "можливо"), а наступним логічним кроком для нього буде закрити цей напрямок та зосередитися на іншому, більш перспективному.
Трамп не "рачкує", не "відступає" чи "здувається".
Він обмірковує перспективність та доцільність угоди з припинення війни в Україні з огляду на те, що навіть сама Україна не виказує якогось особливого бажання її домагатися. Поки що, як виглядає зі сторони, він ще не вирішив чи варто відмовлятися від цієї угоди чи може ще пошукати варіанти її укласти. І це насправді непоганий знак для нас, тому що у випадку, якщо Трамп вирішить, що такі великі зусилля заради чужої по суті угоди далі не мають сенсу, Україна отримає найгірші умови, які взагалі могла б мати. І ось тоді, панове, ми на власній шкурі дізнаємося що таке жах без кінця.
Благаю, не пишіть і не робіть дурниць. Не втрачайте цей єдиний шанс вибратися з прірви. Бо інакше нас усих чекає катастрофа. Не будуйте ілюзій. Не розповідайте один одному казки. Почніть нарешті жити в реальності!
показать весь комментарий
28.02.2025 08:40 Ответить
Уявіть собі - це локальна війна. Такою ж локальною була війна в Афганістані. Можете називати мене неуком, ваше право. Але наша війна на жаль, аж ніяк не світова. Навіть не континентальна. Це класична локальна війна на виснаження колишньої колонії з метрополією. Яку ми, на жаль, не зможемо довго вести без активної допомоги союзників, у тому числі, для створення контрактної армії з залученням найманців з інших країн. Якщо ви не розумієте, чому ніяких інших варіантів протриматися більше року у нас немає, мені шкода. І якщо Трамп змінить думку і його мотивація досягти миру в Україні зникне - от тоді ви всі "побездуни" відчуєте що це таке безкінечна війна з переважаючим у всьому супротивником у якій ти фактично сам на сам з ним.
Фінляндія війну з СРСР програла вщент. Втратила кращі - південні- території. Але саме заключення перимир'я з СРСР допомогло зберегти таку країну, як Фінляндія. І так, вони теж намагалися відвоювати втрачене. І у них також, після поразки першої хвилі наступу Червоної армії було щось схоже на нашу ейфорію у 2022 році. І у них теж були різні настрої у сіспільстві та шалені протиріччя. Ніщо не нове під Місяцем. Ми не перші, хто переживає реваншизм метрополії. Таких випадків в історії безліч. Але у нас метрополія не за морями, а поряд. І наші ресурси настільки неспідставні, що я не розумію, що ви вважаєте альтернативою укладання угоди про перемир'я?
І так, парагвайський сценарій - це реальність. Таке РЕАЛЬНО вже траплялося і країни РЕАЛЬНО втрачали 90 відсотків чоловічого населення. Це не кіно. Люди це проходили в історії. Якщо до вас не доходить.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:02 Ответить
А ви Ізіра я бачу велике цабе в психіатрії. Так ловко ставите діагнози.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:04 Ответить
правильно! всім слухати зебіла і хуцпафон! нам солнца нє нада - нам партія свєтіт!
показать весь комментарий
28.02.2025 06:39 Ответить
так дали вже вам "далекобійність"! що змінилося?
показать весь комментарий
28.02.2025 06:45 Ответить
якщо з нами перестануть гратися в гуманізм?
показать весь комментарий
28.02.2025 16:40 Ответить
Швидше що ніколи. Найближчим часом ніякі умови з агресором нереальні, то буде знову капітуляція
показать весь комментарий
28.02.2025 05:54 Ответить
Як би ж то так... Путіних більша половиша росії і свім їм втем'яшили, що то Україна - агресор. А там - коні п'яні, хлопці запряжонні, їм взагалі все пох. Орда... Орки...
показать весь комментарий
28.02.2025 06:01 Ответить
Якщо усі вимоги путина виконати.до чого йде Трамп.то можна припинити війну швидко.Для чого йому воювати.коли все без бою Трамп хоче принести?
показать весь комментарий
28.02.2025 11:22 Ответить
Ніхто не чекав.що Америка нас зрадить....Це увійде в історію.як ганебна сторінка.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:23 Ответить
Їх за кримінальні злочини, тобто грабіжництво засудили.
показать весь комментарий
28.02.2025 15:34 Ответить
Я згоден. Але якщо вже вся Європа не взмозі виробляти достатньо, по вашим словам, то що змогли б зробити ми одноосібно за ці три роки. Ми реально нічого в одну руку не зможемо, бо замалі для змагання з ВПК росії. Але спільними зусиллями могли б вже ,,закидати шапками,, Москву. Проблема якраз в небажанні глобального Заходу закидувати Москву. Чому, це вже інше питання.
показать весь комментарий
28.02.2025 15:41 Ответить
Фінський сценарій це членство в НАТО. Як з'ясувалось.
показать весь комментарий
28.02.2025 15:44 Ответить
Та я не проти. Я кажу що у нашому ********* випадку ми не маємо часу ще 30 років розвивати військову складову. Корея чи Іран робили це десятиліттями. Ми цього не робили.Тому надія виключно на Захід яким би він не був.
показать весь комментарий
28.02.2025 17:05 Ответить
А Путін небезсмертний. Тільки окочуриться і на другий день війна припиниться.
показать весь комментарий
28.02.2025 03:31 Ответить
показать весь комментарий
28.02.2025 13:48 Ответить
показать весь комментарий
28.02.2025 14:12 Ответить
Слова Трампа свідчать про те , що війна Закінчиться , а вічність не витримає росія , там телевізор не працює в парі з холодильником . Все буде добре.
показать весь комментарий
27.02.2025 23:22 Ответить
Руде непорозуміння ! тобі би розібратися що таке чорне , а що таке біле ,а не Канада 51 штат USA...
показать весь комментарий
27.02.2025 23:51 Ответить
Вже якісь нотки зневіри - в цього рішали - почав здуватися?
показать весь комментарий
27.02.2025 23:13 Ответить
Мда, говорили-балакали, сіли і заплакали.
показать весь комментарий
28.02.2025 07:14 Ответить
Трамп мав на увазі - що або українці приймуть гірку Реальність ,такою як є або і далі будуть намагатися жити в зелених ілюзіях , думаючи ,що без зміни свідомості народу та реформ в країні можна сподіватися на якусь перемогу....
показать весь комментарий
27.02.2025 23:12 Ответить
Ви праві. Але я мав
показать весь комментарий
27.02.2025 23:57 Ответить
Старость прийшла з разумом.
показать весь комментарий
28.02.2025 16:25 Ответить
Трумп!
Що з твоїми губешками?
показать весь комментарий
28.02.2025 18:14 Ответить
в чому проблема оголосити росію країною терористом?? ввести нормальні санкції?? в чому проблема??
показать весь комментарий
28.02.2025 00:24 Ответить
Слова, слова, слова…
Знаю ще одного такого ж Лідора, для якого пи..діти не мішки таскати.
показать весь комментарий
28.02.2025 09:06 Ответить
Ну як можна бути настільки наївним! Тих путіних на росії тищі. Тим паче, що вони вже перестали навіть приблизно турбуватись про схожість с оригіналом. Порівняйте його фото хоча б років з 10-15 потому і нинішні. Ну нічого схожого. Поховати неіснуючого фантома неможливо, чекати цього - велика дурня. Подорослішайте вже нарешті!
показать весь комментарий
28.02.2025 05:05 Ответить
Це вже триває 400 років , з перманентними перемирʼями , тож за 24 години зупинити таке не під силу навіть Богу не те що тупій дибілєрі
показать весь комментарий
27.02.2025 23:10 Ответить
Та не трампостіруйте нам вже мізки... Принаймні, не травмпіруцте!...
показать весь комментарий
27.02.2025 23:20 Ответить
Трампістка взірцева рафінірована, п'ять гривень за кіло.
показать весь комментарий
28.02.2025 10:58 Ответить
Руда ванга, а як же ж мир за 24 години? Пи...добол пихатий! 😁
показать весь комментарий
28.02.2025 13:56 Ответить
"я п**здів про 24 години-я не знаю що п**здіти далі...
показать весь комментарий
27.02.2025 23:04 Ответить
"Што ж ти, фраєр, сдал назад".
показать весь комментарий
28.02.2025 00:11 Ответить
10 лет прошло - и еще 10 лет пройдет. по меркам Трампа и Хйла, конечно, это "никогда".
показать весь комментарий
27.02.2025 23:06 Ответить
"ніколи" - це трамповською мовою "довше 4х років"
показать весь комментарий
27.02.2025 23:26 Ответить
Nu tam i Mask na padhode . Dumaiu luche uzhe nibudet . 🤔
показать весь комментарий
27.02.2025 23:51 Ответить
Кацапідр, тут вотки нема. Пошукай десь в забігайлівках на Брайтон Біч.
показать весь комментарий
28.02.2025 01:37 Ответить
Брєжнів 2
показать весь комментарий
27.02.2025 23:19 Ответить
Завтра може бути дощ, а може бути і сонце до кінця місяця в Вашингтоні...
показать весь комментарий
28.02.2025 11:59 Ответить
Брежнев помер у 75 років, а Трампу в наступному буде 80, якщо доживе.
показать весь комментарий
28.02.2025 01:15 Ответить
Нам хлєба нє нада! Нам ноль падавай!
показать весь комментарий
28.02.2025 08:32 Ответить
По роках видно солідна людина , а як послухати ---баба Триндичиха .
показать весь комментарий
28.02.2025 01:31 Ответить
таймер виставлений на чотири роки.
показать весь комментарий
28.02.2025 00:14 Ответить
Ставлю на то, що ніколи. Це буде на кшалт сторічної війни між сусідами Францієй та Англієй.
показать весь комментарий
28.02.2025 00:16 Ответить
пи...ти не мішки тягати так із війною
показать весь комментарий
27.02.2025 23:11 Ответить
якщо хоче, щоб віддали Херсон і Запоріжжя, то хай іде в сраку
показать весь комментарий
27.02.2025 23:58 Ответить
Неук він. Думає, що кацапи вічні. "Вічна" Римська імперія розпалася і жалишилась від неї лише Італія. Так і кацапія розпадеттс, і залишиться лише мосаовія у межах садового кільця. До речі - сам Трамп теж помре. Такі закони природи, світу, історіх і еволюції.
показать весь комментарий
28.02.2025 04:50 Ответить
😊 Одразу з ходу дві помилкм, від нерозумвння, чи швидше свідомі - Римська імперія розпалася не внаслідок війн з варварами, яких вони перемагали, а внутрішніх об'єктивних причин, яких багато. Зокрема розпад на Західну і Східну відбувся не через війну. Локальною російсько-українсьеу війну може назвати лише неук, або ворог. Коли у війні щадвяно напряму як міевмум три кра' ни (Украєна, росія, кндр), а через фінансування та посьачання озброєнь майже вся Європа, США, Китай і сама величезна рашка, то це справді локальна війна?
показать весь комментарий
28.02.2025 09:18 Ответить
Да-Да! Канєшна! 😊 Невеличка локальна війна! Війна є світовою, коли в неї втягнуті не більшість держав світу, а велиеа частина світових ресурсів. І коли ця війна маж впоив на світові процеси. Локальні війни, як між Нікарагуа і Гондурасом не викликали щанепокоєння цілих континентів і не приводили до чублення між військовими і економічними блоками. 😊 Хоча методичка зрозуміоа - локальний конілікт, не вартий уваги, руйнувпння мінімальні, щагиблих небагато, тому не варто піднімати кіпіш і залучати увагу великих світових держав. 😊
показать весь комментарий
28.02.2025 11:10 Ответить
он як. а як же мантра про 24 години? чи то просто перед виборами таке молов, щоб гососів набрати більше? ) від 24 годин до ніколи - окуєнний прогрес. ) а війну закінчити швидко будь-хто зможе - оголосив капітуляцію і за 24 години війна закінчилася.. а от стосовно ніколи... ну так ще більше загравайте з кацапами, Арктику разом освоюйте чи копалини на "нових тєріторіях", то тоді точно ніколи війна не закінчиться. а швидко закінчити війну можна - для цього потрібно надати Україні купу зброї і ввести в Україну коаліцію військ на допомогу ЗСУ, паралельно перекриваючи кисень русні санкціями. і фсе. кацапи самі за кілька місяців заберуться з України.
показать весь комментарий
27.02.2025 23:11 Ответить
тю. а как жыж за 24 чяса?
показать весь комментарий
28.02.2025 09:58 Ответить
Такого старого ідіота навіть у совку не згадаю! Брежнєв відпочива....
показать весь комментарий
27.02.2025 23:15 Ответить
Завершиться, не швидко, але точно нашою перемогою.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:48 Ответить
Потрібно вже давно перестать слухать і перестать коментувати -
- астрологічні прогнози
- путіна
- трампа
- бабу Вангу

Все що вони кажуть, не має ніякого значення і смислу.

Слідкуйте за їх руками!
показать весь комментарий
28.02.2025 03:08 Ответить
Йще США насрали вам у штани.
показать весь комментарий
28.02.2025 18:47 Ответить
Страница 1 из 2