7386 посетителей онлайн

Стармер посоветовал Зеленскому восстановить отношения с Трампом и подписать соглашение об ископаемых, - FT

Зеленский встретился со Стармером

После перепалки между президентом США Дональдом Трампом и президентом Украины Владимиром Зеленским британский премьер Кир Стармер посоветовал Зеленскому наладить отношения с Трампом.

Как информирует Цензор.НЕТ об этом изданию Financial Times сообщили неназванные британские чиновники.

"Приоритет премьер-министра - сделать все возможное для защиты Украины. Это означает, что США должны быть привлечены. Вы ( Зеленский. - Ред.) должны исправить эти отношения и вернуться к соглашению о полезных ископаемых", - цитирует собеседника издание.

После встречи с Зеленским в субботу Стармер позвонил Трампу и президенту Франции Эмманюэлю Макрону и что переговоры были "сосредоточены на продвижении вперед".

Один из соратников Стармера сообщил FT, что премьер-министр убежден, что "есть только одни переговоры - и это президент Трамп". Поэтому Стармер призвал Трампа и Зеленского завершить соглашение, чтобы "позволить США поделиться частью минеральных богатств Украины".

В материале также акцентируется внимание на том, что Макрон призвал президентов США и Украины забыть о своих разногласиях, добавив, что "Европе все еще нужен Трамп, чтобы помочь обеспечить мир".

Спор Трампа и Зеленского

Напомним, в Белом доме в пятницу, 28 февраля, состоялась встреча президента США Дональда Трампа и президента Украины Владимира Зеленского.

Дональд Трамп и Владимир Зеленский начали спорить и перешли на повышенные тона во время встречи в Овальном кабинете.

Президент Украины Владимир Зеленский досрочно покидает Белый дом после встречи с Дональдом Трампом в Овальном кабинете.

В Вашингтоне не состоялось подписание соглашения о полезных ископаемых между Украиной и США.

Топ комментарии
+31
Война - это о ресурсах и возможностях ОПК. Перед тем, как быковать перед дегенератом Трампом, нужно было немного раскинуть мозгами. Хотя о чем этот я? Какие там мозги?
показать весь комментарий
02.03.2025 09:56 Ответить
+27
Такое впечатление, что умные люди на Земле закончились.

Взрослый человек, а говорит такие глупости, ну как ты себе это представляешь, что, Зеленский должен стать на колени и попросить прощения у больного на голову параноика?
показать весь комментарий
02.03.2025 09:52 Ответить
+24
Так Зеленський сам казав, що як буде треба, стане на коліна. Наче дорослі люди, а вже забули
показать весь комментарий
02.03.2025 10:00 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Дитячий садочок з вас ще не вийшов...
показать весь комментарий
02.03.2025 10:18 Ответить
Справа в тому що Тампакс зовсім нічого не запропонував взамін. Ні зброї, ні гарантій, ні допомоги. Тобто ця угода про копалини нічого не означає крім того що Тампон буде розказувати своєму лохторату що що він такий розумний і здер з України борги. Мало того, собачка Тампакса Маск вже анонсував вихід сша із НАТО і ООН. Одним словом вашингтонська хунта продала весь світ ***** і Сі, а сама буде проводити терор на своєму материку
показать весь комментарий
02.03.2025 09:56 Ответить
Такие как вы не понимают, что международные договора и гарантии безопасности НИХРЕНА не значат. И если их включат в договор и подпишут, они не дадут вообще ничего. У международных договоров нет какого-то всевышнего жидо-массонского полицейського, который накажет за их нарушение, как это работает в гражданском праве. Как все вытерли *** об Будапештский меморандум, также легко вытрут о любые гарантии безопасности. Единственный способ РЕАЛЬНО обеспечить защиту - это чтобы у сильного игрока (в данном случае США) был шкурный интерес влезть в Украину. Чтобы независимо от президента, даже если там будут пынявые Вэнс или Вивек, был мотив защищать страну. Сейчас Тайвань так дефают из-за шкурных интересов как раз таки и зависимости мировой экономики от него. Хороший рудник редкоземельных металлов разрабатывается несколько десятков лет, а там их дохрена, на несколько жизней Пыни хватит.
показать весь комментарий
02.03.2025 10:16 Ответить
Якийсь брехливий твій коментар. Ніколи американці не домовляться з московитами. Від слова ніколи.
показать весь комментарий
02.03.2025 12:42 Ответить
якщо з іншого боку тебе використовують лише як привід прикрити власні пройо@и та щедро набалакані обіцянки, які неможливо виконати, - то відновити неможливо. бо за першими вимогами (поцілувати дупу) підуть інші, все більше невиліковні, але жодних дій не буде!...
показать весь комментарий
02.03.2025 09:57 Ответить
Трамп зеленого чорта бачити не хоче.
показать весь комментарий
02.03.2025 09:59 Ответить
Кацапы на бутылку.
показать весь комментарий
02.03.2025 10:02 Ответить
кацап дырявый что только с бутылки слез
показать весь комментарий
02.03.2025 10:05 Ответить
У тебе ішака зараз уганяють, кадирки, не роzслабляй булачкі, каzапсіна
показать весь комментарий
02.03.2025 10:54 Ответить
дЄрмак поспішив. І відправив Лідора ЗАВЧАСНО. Треба було витримати .... час. Не лізти до Трампа поперед батька. Бо Трамп стариган, а такі ніколи не міняють свої переконання. Їм потрібно РОЗЧАРУВАННЯ. А нам треба лише. Розчарування не зеленським, а саме ******. Дипломатія - справа тонка! Тут "гра очей" та "посмішка" лише атрибути розмови, а не остаточне рішення проблеми.
показать весь комментарий
02.03.2025 10:03 Ответить
на дєрьмака його шефи душать, та й він себе героєм параші, не тільки коли спить то бачить. на двох ****** всидіть хоче.
показать весь комментарий
02.03.2025 10:08 Ответить
треба трохи почекати ,подивимось шо рудий буде робити
показать весь комментарий
02.03.2025 10:04 Ответить
нам самім копалини потрібні на Атомну Бомбу (план Б)
показать весь комментарий
02.03.2025 10:05 Ответить
Почався дерибан України. Нажаль ми розмінний пішак. Рішали свою справу зробили. До сраки вся ця західна демократія, коли справа доходить до великих грошей і розділу світу. Лицеміри
показать весь комментарий
02.03.2025 10:05 Ответить
Є таке поняття, як профнепридатність...
показать весь комментарий
02.03.2025 10:05 Ответить
Як завжди похмілля приходить на ранок
показать весь комментарий
02.03.2025 10:06 Ответить
Висновок. Треба телефонувати. Згодом. Після дипломатії Трампа з ******. Бо наосліп лізти знову - це знову провал.
показать весь комментарий
02.03.2025 10:07 Ответить
Краще б порадив у відставку піти. Хоч якісь перспективи відкриються.
показать весь комментарий
02.03.2025 10:08 Ответить
Ким замінити? Тут і зараз
показать весь комментарий
02.03.2025 17:17 Ответить
Сьогодні, у Шмарклі, був би непоганий варіант вибачитись, але то християнське свято, а не іудейське. У Трампона теж є шанс. Але я не думаю, що вони скористаються цим приводом, бо не для того вони прийшли до влади...

В 2025-му році, 2 березня, в Україні відзначається Прощена неділя, що означає завершення Масного тижня і початок Великого посту.
Цей день - можливість звернутися до близьких, друзів і колег із проханням прощення. За традиціями, в цей день заведено казати "Пробач мене".
показать весь комментарий
02.03.2025 10:08 Ответить
Європейці не хочуть щоб Україна стала їх проблемою. Вони і далі хочуть кривлятися перед ЗМІ і нічого не робити. Нехай Америка розбирається.
показать весь комментарий
02.03.2025 10:12 Ответить
Так - всі склади зі зброєю в США - в Європі порівняно - сльози
показать весь комментарий
02.03.2025 10:17 Ответить
Картина маслом. Блудний син прийшов до дядька за втіхою. А йому кажуть, погуляв і хватит, вертайся до бати.

показать весь комментарий
02.03.2025 10:21 Ответить
извинится зе или нет, роли не играет, трамп не даст ничего и после подписания, иначе как он быстро закончит войну как обещал, все с пуйлом уже перетерто и договорено, а бумажка трампу нужна, чтобы копать на оккупированных территориях официально если они не будут за пуйлом кем-то признанны, типа есть добро от Украины, могу там копать
показать весь комментарий
02.03.2025 10:22 Ответить
Трамп після підписання договору може й не закінчити війну, але він просто зі своєю бумажкою на копалини стане в чергу за такими ж крутими баригами як наприклад Злочевський, який у будь-якому суді може сказати Трампу "Вас здесь не стояло"...
Схоже воно так і було задумане але в останній момент Бубочку абіделі і всьо у пісочниці було потоптане і він гордо вийшов із гри зі своїми іграшками типу Паляниці, доки не побили...
показать весь комментарий
02.03.2025 10:30 Ответить
"Трамп після підписання договору може й не закінчити війну"
это как раз и не вписывается во все действия и планы трампа, именно мировая сделка могла сделать из трампа "великого миротворца", потешить его эго и получить номинацию в нобелевском комитете, все остальное его не интересует
показать весь комментарий
02.03.2025 10:48 Ответить
и еще. не закочив войну, трампу пришлось бы доказывать что он великий решала совсем другими способами, а это намного сложнее и результат в конце не ясен, может и не доказать.
показать весь комментарий
02.03.2025 10:55 Ответить
Якщо треба, то заради своїх дітей і країни, яка його годує повинен буде виносити й нічний горщик від того старого маразматика! А якщо його вроджена шляхетність того не дозволяє, то хай піде до найближчього ТЦК і через три дні гордо піде з піднятим прапором у перших рядах на штурм Бахмута - дайошь стране шампанського у Трускавець!
Харакірі схоже він не здатен собі зробити - він навіть схоже і обрізання боїться!
показать весь комментарий
02.03.2025 10:25 Ответить
Трамп показав, що він емоційно не врівноважений старий дід, до якого приїхали просити допомогу як у підписанта Будапешту, а він приколупався до всього і пішли наративи путі і раші повним ходом і це почули всі. Відразу було видно, що дід як мала дитина і слухати не хоче нічого, в нього позиція і хоч ти лопни, що треба рятувати рашу і поважати путю. Трамп показав себе ЧСВ маразматичним дітом, який дорвався до влади і хоче, щоб усі виконували що він хоче, а як це для інших, то його не цікавить. Ну нехай далі хоронить США та їх авторитет в світі, це їх право. Світ побачив, що США кине і потім ще будуть вимагати поважати агресора, віддати території за просто так і віддати ресурси на залишених територіях. Конкретно від трампа допомоги не було за час його другого правління, тобто йому плювати на Україну і топить він за рашу, походу сказали, то 300 лярдів може забрати собі, купили діда американського.
показать весь комментарий
02.03.2025 12:19 Ответить
Вам би не телемарафете виступати - безпрограшна тема про те, які всі хренові, а ми українці всіх рятуємо...
Тільки ми це все чули, як і те шо Трамп нас врятеє за копалини і т.п. і т.д.
А шо ж нам робити? Насрати в штани Трампу ми не можемо - у нього охрана і вночі не спить. У Путіна з Паляниці важко поцілити - він теж зараза рухається. Курськ взяти не можемо, бо не дуже й хотілося.
Тому як завжди - маємо відповідь на довічне питання словян "Кто виноват?"
І хотілося б послухати пропозиції на друге довічне - "Что делать?"
показать весь комментарий
02.03.2025 12:27 Ответить
Тобі чи не все одно сидячи в Польщі? Наразі українці на своїй спині тримають безпеку Європи і за це ллється кров українців і за це як мінімум треба поважати і хто це розуміє, то допомагає.

В угоді нічого не було про порятунок України, а тільки кабала про копалини і все. Будапешт відпочиває, де хоч консультації були, я на які всі підписанти виклали, навіть на консультації.

Посидить Трамп сам і через тиждень два захоче знову бути в темі і в центрі подій світу.

Бот промоскальський пише з Польщі і пише про взяття Курська) дуже смішно.

Це як з ссср, коли всі типу хотіли їх захватити, а воно така міхіна взяла і сама розвалилася і здохла. "Кто виноват?". Так само буде і з рашею, триматися і воно здохне, бо зараз і путя і трамп дуже спішать підписати "припинення вогню" але не закінчення війни.

Ну і Трамп багато натриндів, а виконувати обіцяне не спішить, бо одне діло триндіти, а інше робити. А потім взагалі забув що натриндів і каже, що не було такого. ))) Старість не радість.
показать весь комментарий
02.03.2025 12:34 Ответить
Одна правда в твоїх словах - Старість не радість! Це я тобі можу сказати виходячі зі свого 74 -річного досвіду.
А ти повинен бути радий, що я жирую а Польщі, а не оббиваю пороги сабєзу в Україні з проханнями дати гроші на ліки. Тобі ж більше на пиво після твоїх успіхів на фронті залишиться.
Ех, не вмієте ви цінити те, що вам старі люди дарують...
показать весь комментарий
02.03.2025 12:49 Ответить
Да воно видно, що або бот промоскальський, або дід старий, якому нічим більше зайнятися і його ніяк не відпустить ситуація навіть сидячі в Польщі. Ну сидиш до добре, тобі все ок, ПОЖИВ хоч і радій, не всім так везе.

"не вмієте ви цінити те, що вам старі люди дарують" ??? ану нагадай що ти конктертно дав мені чи іншим??? щось я не можу згадати ... За що тебе цінувати ...
показать весь комментарий
02.03.2025 13:17 Ответить
Конкретно тобі нічого не давав, це точно. Але я б тебе навіть пивом не захотів би пригостити, думаю - в мене глаз на людей. Пихата дурість з тебе аж пре. Жалію шо з твоїми батьками не зустрічався - їм би подарував відро презервативів.
А так да, ну шо я міг комусь дати. 15 років у війську - за роздачу патронів судили б. На двох війнах побував, але тепер кажуть ми тебе не посилали і на одній нас взагалі не було.
показать весь комментарий
02.03.2025 23:02 Ответить
Все, оце всі аргументи? Дуже багато ти дав, що тобі і дякувати нема за що? Писати дурне багато розуму не треба виходить, а як по факту, то і нема що. Ну от і все, за що тобі бути вдячним? Написав? Якби вживу ото все мені ти сказало, то ніщо тебе б не врятувало і оті всі презервативи ти б зжер особисто разом з відром. Радій, що тут в інтернеті ти безнаказано можеш іншим писати, але це і все що можеш і все, бо хто може, той щось робить.

Можу сказати, що життя ти прожив попусту, бо нема за що дякувати і лишив після себе тільки гору лайна, ніхто і не згадає, може родичі і то не факт, бо судячи по тексту людина зла і ображена на весь світ, що вже показник щастя, точніше не щастя.
показать весь комментарий
02.03.2025 23:39 Ответить
А подумай тепер, а шо ти мені дав? І як своє дорогоцінне життя використав? Воюєшь? І я теж воював! Воюєшо за Батьківщину? І я теж воював за Батьківщину! Але схоже ти не воюєшь, бо подвигами і цюцюркою міряєшся!
А я нічого не давав, але мій сержант Тамаз, із Грузії, до останнього часу, поки було поштове сполучення присилав своєму командирові під Новий Рік посілку з ***********. І я знаю, що якщо я колись приїду в Кобулеті, то будемо багато пити і їсти за величезним столом їхньої родини.
А я для нього нічого не зробив - я просто був його командиром. А от яким - це вже залежить від того як тебе твій солдат зустріне років через 10.
А ти дебіл, бо заслуги людини перед іншими ти оцінюєш " а шо ти дав"! Бо далі йде уточнення - скільки тісяч, долларів чи гривень, скільки кілограм, або скільки штук.
І про вживу... Хочеш спробувати? Один на один с 74 річним чоловіком? Спробуй! Дешевою твоя перемога не буде - може єдине, що могу пообіцяти.
показать весь комментарий
03.03.2025 09:07 Ответить
Дослівно копіюю "Ех, не вмієте ви цінити те, що вам старі люди дарують..."

На що я запитав: А що дарують і що цінувати?

І після чого пішли ОСОБИСТІ образи і відро презервативів. А по факту відповіді не було за що цінувати ЗАГАЛОМ. Тобто ляпнув, що не вдячна молодь, а за що повинна бути вдячна то відповіді не було. Бо нема що сказати, а просто вішає пустий борг і якусь провину, ЯКОЇ ПРОСТО НЕМА. Проста і логічна логіка.

Так я себе буду захищати і таких як я і дам в кабіну навіть пенсу наглому, який багато на себе бере, і відчуття провини не буде, бо по життю БОРЗИХ навіть пенсів треба наказувати і ставити на місце.

Але по факту дуже видно, що життя вже наказало і ці істерики в коментарях з особистими образами тому приклад. Я особисто першим не ображав, а написав конкретно: ЩО ЦІНУВАТИ ВІД СТАРИХ ЛЮДЕЙ? і ти написало про презервативи, ото і не дивуйся що до тебе таке відношення від інших і що люди будуть хотіти вклепати тобі смачно за такі образи, не кажучи про військових, у яких відчуття справедливості дуже завищене, але це не про тебе нице і образливе.

Благо такі як ти ні на що не впливають ВЗАГАЛІ.

І 74 роки, де це ти воював за батьківщину? Теоретично тільки Афганська війна, але там багато питань чи була це війна саме за Батьківщину, а по факту більше просто совок погнав людей в іншу країну як відбувається зараз в раші і як робить раша багато років вже. В мене багато знайомих Афганців, то вони не кажуть, що воювали за Батьківщину, а що їх забрали і погнали хто зна куди на край світу.
показать весь комментарий
03.03.2025 10:05 Ответить
Зрозуміло - майже таким я й сам колись був. Бунтарем, хотів вселенської правди і нікому нічого не хотів бути винним.
Але моя мама віддавала 30% заробленого нею, щоб я міг жити і навчатися в великому місті. То були малі гроші для великого міста, але величезні для моєї мами. І я підробляв вантажником, вохром-охоронцем мосту в Дніпрі, а потім музикантом по свадьбам і в ресторанчиках. І ти думаєшь, що мої батьки мені нічого не дали? Ти можеш думати, що вони повинні були виставити рахунок за породини, дитсадок, школу, харчування і лікування моїх синяків і збитих колінок. Ага, а ще окреме ліжко у теплому помешканні...
Оце і є те, що що вам дало старше покоління. Конкретно - батьки своїм дітям! А разом в середньому по суспільству - старше покоління молодшому! Тільки молодше покоління, на жаль, почало хизуватися між собою ще в школі, кому і скільки його батьки дали, яку обувку, скільки на сніданок, які джинси, який смартфон... І пішло...
А якщо конкретно між конкретним мною і тобою - то я тобі грошами не допоміг і на твою "благодарность" не повинен розраховувати. Хоча мені твоя "благодарность" по *ую"! Тому презервативи, це може те, про що сумують багато батьків в старості. А про побити морду - звиняй, я реаліст і старий солдат. І якщо зустрінусь з биком, то хоч по яйцам і поболісніше, але перед своєю смертю вріжу! А може й відріжу, якщо пощастить і бик буде як бик - впевненим і зухвалим. Ну зовсім як ти!
показать весь комментарий
03.03.2025 10:29 Ответить
Питання ПЕРШЕ: нахіба мені треба біографія твого життя і твоєї родини? У всіх є свої проблеми і всі викручувалися як могли. Я взагалі з малого села, де вже закрили школу і пас корів, а зараз інженер і піднявся сам, батьки мало що дали, бо не було що давати.

Питання ДРУГЕ: "Оце і є те, що що вам дало старше покоління." - це тупе розмивання ситуації і присвоєння справи одних іншим.

Це як при совку "ми працюємо на країну", але якщо влізти глибше, то один працює за трьох, а є хто імітує роботу, а в сумі працюють всі на п'ятирічку. Це банальне розмивання індивідуального внеску, щоб типу урівняти всіх і прирівняти тих хто працював менше до тих хто працював більше.

Зараз москалі таким грішать дуже часто, бо свого особисто нічого не мають, а вихваляються "нашим вєлічієм, танками, бомбами, ракетами", хоча по факту рядовому москалю нічого не належить із вказаного. Але людині хочеться бути причетною до більшого. Це синдром самозванця на психології.

І якщо розібратися, то твоя мама дала тобі, не мені, не іншим, А ТОБІ. І не перекладай ІНДИВІДУЛЬНЕ на ЗАГАЛЬНЕ. Так само мені щось батьки дали, але ЦЕ ОБОВ'ЯЗОК батьків - ПОСТАВИТИ ДІТЕЙ НА НОГИ, це навіть пташки вагою 20грам розуміють.

Ну і як написано в книгах: ніхто в цьому житті вам нічого не винен, навіть діти. Діти не вирішують народжуватися їм чи ні, бо багато якби знали що їх чекає, то НЕ ХОТІЛИ БИ НАРОДИТИСЯ.

В цьому житті кожен відповідає за себе в першу чергу і не треба лицемірити словами: "Ех, не вмієте ви цінити те, що вам старі люди дарують..." бо якщо розібратися, то 99% людей тягнуть лямку собі і для себе або для своїх дітей, бо це природа людини і це нормально, таке життя.

А казати іншим чужим людям "Ех, не вмієте ви цінити те, що вам старі люди дарують..." - це банальне лицемірство і все, нав'язування не існуючого.

А що я так агресивний, то за життя в переважній більшості саме чужі старі люди доставляли мені найбільше проблем, обзивонів, принижень і т.д. І маю статистику дуже велику, бо працював електромонтером і відвідав багато житл і самі агресивні і не вдячні в переважній більшості люде пенсійного чи передпесійного віку. Тому в переважній більшості я старих людей не поважаю, бо натерпівся багато.

І навіть тут ви показали своє ЄСТВО на повну, бажаючи мені смерті по суті презервативами і образами особистими, це дуже показало рівень. Ну вам того ж самого не шановний в 100 крат.
показать весь комментарий
03.03.2025 12:17 Ответить
Цитата: І навіть тут ви показали своє ЄСТВО на повну, бажаючи мені смерті по суті презервативами і образами особистими, це дуже показало рівень. Ну вам того ж самого не шановний в 100 крат.
Навчись читати! А потім ще й зрозуміти прочитане!
Я тобі смерті не бажав. Бо смерть може бути тільки після зачаття або народження. Я не бажав твоїи батькам успішного аборту. Я тільки хотів подарувати гумову іграшку!
І ще... Про таких дітей, які вважають що батьки їм були зобовязані за їх народження...
Багато хто зних думає, що краще б вас не було!
показать весь комментарий
03.03.2025 12:25 Ответить
Как бы и что бы не хотелось говорить родителям, но именно родители решають приводить детей в этот мир или нет, дети тут не решают ничего. Кекс это родители, а дети уже не имеют выхода. И САМОосознание у ребенка появляется примерно только через 3,5 года. А если "Багато хто зних думає, що краще б вас не було!", то это проблема родителей и их НЕ желания воспитать нового человека НОРМАЛЬНО. И видно, что ты или без детей или тебя игнорят и одиночество, и обида. Это очень видно. Ну на обиженных балконы падают. На моцкальском пишу, чтобы понятнее было.
показать весь комментарий
03.03.2025 18:43 Ответить
Блин! Ценній материал для диссертации по психиатрии "О роли таракана в семейных отношениях среднего укринского инжинера"
показать весь комментарий
03.03.2025 12:27 Ответить
ааа, полізло таки гуано промоскальске, ну очікувано ...
показать весь комментарий
03.03.2025 18:31 Ответить
А я тобі "напам'ятаю" як казав один, САМЕ СТАРІ ПЕНСИ почали цю війну (це факт) і вони винні в цьому всьому і руками молоді хочуть вирішити свої маразматичні нападки. Дуже хороший "подарунок", самі пожили, а у інших молодших забрали і молодість і життя. За це треба дякувати і цінувати? сумніваюся.

Скучно на старість стає людині напевно, з жінками вже не можна, радості нема, а адреналіну і дофаміну хочеться, то одні воюють в інтернеті, то це не проблема, а інші закатують війни в реальному житті нажаль.
показать весь комментарий
02.03.2025 13:30 Ответить
Движуха нужна пу, скучно йому і гурії вже не на часі...
показать весь комментарий
02.03.2025 16:02 Ответить
Подленько.конечно..самим спровоцировать скандал.выгнать гостя а потом извинений требовать.ЕС посочувствовала.как всегда.но помочь особо нечем...
показать весь комментарий
02.03.2025 10:29 Ответить
Хто там сповокував скандал? Це ж сам Зеленський почав повчати двох президентів США, перебивати їх. Потім вже хамити почав і Вес, але це було у ВІДПОВІДЬ. А хавати його бравуру потім нам усім. І це для нас не питання марнославства, це питання життя і смерті. Зеленський знову нас вбиває, а ми йому "о наш Лідер, наш Мачо". Напевно, ми заслуговуємо всього того, що з нами діється.
показать весь комментарий
02.03.2025 10:36 Ответить
вижу, стенограмму вы не читали
показать весь комментарий
02.03.2025 10:56 Ответить
А зачем ???
БОТЫ НЕЧИТАТЕЛИ.
кацапо боты ПИСАТЕЛИ.
показать весь комментарий
02.03.2025 11:23 Ответить
прогнозів ударів не було. це маячня.
показать весь комментарий
02.03.2025 13:44 Ответить
А чого там читати? Зеленський, виходячи з національних інтересів України повинен був мовчати і тільки дякувати і тримати в руках ручку в очікуванні підпису. Цей козел повинен був дати шанст нашим солдатам ще хоч три місяці отримувати зброю зі США. А потім... Потім ТРамп міг бі сам обісратися перед всім світом, припинивши допомогу без вагомих причин, а Зеленський міз би порвати ту угоду і послати курʼєром Венсу, щоб той спробував тими клаптиками паперами свою дупу колишнього пресс-аташе корпусу морської піхоти підтерти!
Але ні... Гопак дурного єврейського хлопчика по українськім граблям взамін... Таке враження, що Зеленський був у дитинстві глухим дитям, коли йоно мама жизні вчила...
показать весь комментарий
03.03.2025 10:38 Ответить
Неправда.При всем моем неуважении к Зе-он представлял Украину.это нас всех унизили.И не поучал он.а отстаивал интересы воюющей страны.Уже раз нам подсунули бумажку-подписывайте.все будет нормально.мы гаранты вашего суверинетета.А теперь что?какую цену мы заплатил ?США могли б дать достаточно оружия.чтоб мы победили.но в их планя не входит поражение росии.А вы.украинцы.умирайте....Теперь капитуляцию требуют.Применяют подлые приемы.шантаж.Неужели вы ничего не понимаете?Мы могли б 22 капитулировать.если б Штаты правду нам сказали...без жертв и разрушений.За что хлопцы гибнут на фронте?как им такое слышать?а эти...к костюму цепляються..лишь бы обгалить.Им нужен был повод разругаться и остановить помощь...Украина выдыхаеться.люди гибнут.обратилась в тяжелый момент за помощ ю к союзнику...а они глумяться...костюм не тот...
показать весь комментарий
02.03.2025 11:01 Ответить
Не забувайте що видихається і раша, а Європа роздупляється і будує заводи оборонні. Якщо подумати, то США і раша дуже сильно кричать про припинення вогню і дивно чому, бо може раша втрачає потенціал дуже сильно і треба передишка. В будь якому випадку зараз час працює на Україну. А Трамп собі нехай біситься і ставить на посміховисько США на весь світ, лідери інших країн не дурні і бачать, що як тільки раша сунеться в Європу, то США захищати Європу не буде, так ще і кабальні угоди по копалини чи ще щось будуть вішати. Європейці повільні, до них довго доходить, але вони не тупі.
показать весь комментарий
02.03.2025 11:40 Ответить
що ти пропонуєш? ще один міміріндум тільки вже за копалини? Далі що? Знімайте труси?
показать весь комментарий
02.03.2025 13:46 Ответить
Может и подленько... Но это не беда, а катастрофа! А беда - это то гость дебил и ведется на любой разводи руководит страной во время войны...
Ну совсем как в анекдоте запрещенных времен:
-В школе, учитель спрашивает:"Дети, что такое беда и что такое катастрофа."Отвечает Вовочка:"Мария Ивановна, вот например, шёл козлик по мостику через речку, а мостик сломался. Козлик упал в речку и утонул - это катастрофа."
Мария Ивановна перебиват Вовочку и говорит:"Нет Вовочка, неправильно - это не катастрофа, это беда. А вот когда, например, летел самолёт, сломался и упал - это катастрофа."
На следующий день, Мария Ивановна задаёт тот же самый вопрос и Вовочка отвечает:"Мария Ивановна, вот например, шёл козлик по мостику через речку, а мостик сломался. Козлик упал в речку и утонул - это беда. А вот если летел самолёт с правительством, сломался и упал - это катастрофа, но не беда."
показать весь комментарий
02.03.2025 10:36 Ответить
Копалини Трампу не потрібні. Чого ? Їх розробляти будуть приватні компанії, а не держава чи Трамп. І Лідор поліз з цією пропозицією на свою біду. Бо дав привід Трампу кинути Лідора мордою об асфальт, в який Лідор поклав більшу частину бюджету за своє царювання. Трамп грає у свою гру. Він показує всім хто й що йому не подобається. Начебто запрошує всіх "ПІДЛАШТОВУЙТЕСЬ під мої хотЄлкі!"
показать весь комментарий
02.03.2025 10:30 Ответить
У кожного свої ролі!
Але Зеленський схоже запутався в костюмах...
показать весь комментарий
02.03.2025 10:40 Ответить
Як інформує Цензор.НЕТ про це виданню https://www.ft.com/content/6*******-3590-46b6-b2b5-e3c2b41c15a5 Financial Times повідомили неназвані британські чиновники. Джерело: https://censor.net/ua/n3538738

А неназвані британські чиновники не на RT працюють?
показать весь комментарий
02.03.2025 10:31 Ответить
Якого дітька?
показать весь комментарий
02.03.2025 10:36 Ответить
Обнімашки-обнімашками ,а напрямок вказав для Зе на Вашінгтон.
показать весь комментарий
02.03.2025 10:44 Ответить
Нашому Д О В Б О Й Б У делікатно натякуть: їдь дурачьок вібачайся і підписуй угоду.
показать весь комментарий
02.03.2025 10:49 Ответить
Зрозуміло. Предметом перемовин були не копалини. А Інвестиційний фонд. З одинадцяти пунктів Угоди десять про Фонд. І лише в Десятому "Уряд Сполучених Штатів Америки підтримує зусилля України отримати гарантії безпеки, необхідні для створення тривалого миру." На мій погляд, ці перемовини навіть гірші за Будапештський. Я не юрист. Але чого мовчать юристи-міжнародники ? США підтримує - це що ? Гарантії ? ! Які в біса це гарантії ? А ми тут про одяг, про перепалку зуби точимо ! Я геть заплутався в цих чергових "підмінах понять".
показать весь комментарий
02.03.2025 11:03 Ответить
Я теж не юрист, але ця угода НЕ про гарантії безпеки. Якщо так яка різниця яким за рахунком був пункт про "гарантії"? Гарантії безпеки це ОКРЕМА ТЕМА яку ПРОЇБАВ наш преZерватив.
показать весь комментарий
02.03.2025 12:38 Ответить
Наш преZерватив подарував Трампу чудовий привід відмовити в допомозі для України!
Він може б те саме зробив би і після підписання бомажки про викопане, але з більшими втратами для своєї репутації...
Своїми руками собі вірьовку зсучив!
показать весь комментарий
02.03.2025 14:32 Ответить
Трамп зі своєю гопотою, позбавили народ Америки корисних копалин та сотень міліардів доларів прибутку, через те, що йому не сподобався одяг представника України.
Час би американському правосуддю зацікавитися цим фактом.
показать весь комментарий
02.03.2025 10:54 Ответить
Не треба нічого підписувати, копалини тримати для себе і європейців.
Думаю що дуже швидко все стане зрозумілим.
показать весь комментарий
02.03.2025 11:06 Ответить
Поки Україна стікає кров"ю, мародер трмп вирішив скористатися нагодою та відтяпати копалини
показать весь комментарий
02.03.2025 10:56 Ответить
Ага, 100%
показать весь комментарий
02.03.2025 11:04 Ответить
Предмет перемовин - Фонд. А не копалини. Не ковтайте гачок як той карась. Прочитайте його. Він невеликий. https://www.eurointegration.com.ua/articles/2025/02/26/7205922/
показать весь комментарий
02.03.2025 11:05 Ответить
Trump, Vance et Musk sont des fascistes et des voleurs
показать весь комментарий
02.03.2025 11:10 Ответить
Дєрьмак (лубянка) дозволить, поїде
показать весь комментарий
02.03.2025 10:57 Ответить
Зрозуміло. Предметом перемовин були не копалини. А Інвестиційний фонд. З одинадцяти пунктів Угоди десять про Фонд. І лише в Десятому "Уряд Сполучених Штатів Америки підтримує зусилля України отримати гарантії безпеки, необхідні для створення тривалого миру." На мій погляд, ці перемовини навіть гірші за Будапештський. Я не юрист. Але чого мовчать юристи-міжнародники ? США підтримує - це що ? Гарантії ? ! Які в біса це гарантії ? А ми тут про одяг, про перепалку зуби точимо ! Я геть заплутався в цих чергових "підмінах понять". Ау, хто пояснить, що хоче Зєлєнський ?
показать весь комментарий
02.03.2025 11:06 Ответить
Дуже цікаво. Ну, дуже. https://www.eurointegration.com.ua/articles/2025/02/26/7205922/
показать весь комментарий
02.03.2025 11:07 Ответить
Цікаво тут цей пункт
"Підписано англійською та українською мовами, обидва тексти є рівно автентичними. "

Не зрозуміло навіщо підписувати, якщо вже не раз було сказано "поважаю"
Згідно заяв, про гарантії безпеки - "він мене поважає" достатньо замість підписання
показать весь комментарий
02.03.2025 12:09 Ответить
Треба запропонувати укласти угоду про сумісне видобування корисних копалин на вигідних для України умовах с Європейськими країними, а США хай бачать, що це є просто бізнес і нічого більше. Ну, можна ще сказати: "Вибачте , Додинкуц, за те, що ви пожадливий дурень"
показать весь комментарий
02.03.2025 11:08 Ответить
Так і чим скоріше тим краще.
показать весь комментарий
02.03.2025 11:09 Ответить
трампони з кацапами щось там порішали, і тепер відкрито виступили одним фронтом, відверто нагинаючи Україну щось там підписувати, типу мир, але жодних гарантій безпеки. Це виглядає як справжня пастка. Трамп захоплюється путіним і хоче вести таку ж саму політику як і путін. Якщо Європа ще досі цього не зрозуміла, то це є дуже плачевно для усіх європейців
показать весь комментарий
02.03.2025 11:14 Ответить
Читаємо угоду про українські копалини.
Зобов'язання є лише одне - від України - вносити 50% від будь-якої монетизації всіх корисних копалин.
А що США зобов'язані Україні? НІЧОГО.
Ще й угода безстрокова, тобто ви, дупоголові ідіоти, вносьте свої 50% (зобов'язання починається вже з цієї угоди, протягнете час зі створенням самого Фонду - все одно маєте віддати 50% від всього видобутого з моменту підписання цієї першої "рамкової" угоди), а ми вам - НІЧОГО. Жодної зброї, жодних кредитів. Ми ж вам вже дали цілих 350 МІЛЬЯРДІВ - повертайте! Second First, тобі вже не платять за твою табличку, скільки надав Україні Байден? Падло, звідки твоя руда збочена фашистська наволоч Трамп взяла 350 мільярдів???
Лише підпишіть цей туалетний папір і починайте віддавати свої 50%, а ми обіцяємо, що докладемо зусиль, щоб вмовити путіна чимось поступитись, але зброї вже не дамо, бо не зобов'язані і взагалі у вас солдатів більше нема - нащо вам зброя.
показать весь комментарий
02.03.2025 11:35 Ответить
Так, президент України винен! Винен в тому, що вже четвертий рік намагається всіми можливими зусиллями захистити Україну. Винен в тому, що захищає державу, яка більше 10-ти років, починаючи з 2014 року, перебуває в умовах агресії потужної держави - російської федерації. І якщо це ображає Америку, її президента та її народ, то нехай вони вибачають нашого президента та наш народ за те, що ми хочемо жити, і жити в своїй державі, вільній і незалежній.
показать весь комментарий
02.03.2025 11:37 Ответить
Які там копалини ? Які договора ? У 15 - році , при Обамі було підписано такий самий Договір про копалини з Афганістаном ....і що ?? ....Все покинули ці підписанти , чкурнули звідти , все залишили талібам до цього часу ..... Це все маячня ....там зовсім інші цілі від ковбоїв - благодійників......
показать весь комментарий
02.03.2025 11:41 Ответить
Так, це Зеленський ініціював угоду про українські копалини.
Ініціював для отримання подальшої допомоги зброєю і грошима.
А клоун Трамп каже: "Ми вам вже дали 350 мільярдів доларів, ви мусите їх компенсувати, а зброя вам вже не потрібна, бо солдатів нема, а росія більше не нападе, бо поважає мене, зуб даю!".
Віддайте США половину всього, отриманого Україною від корисних копалин, а США взамін віддасть дулю 🤡🤡🤡
Так, давайте швидко це підпишемо! А США нам навіть не обіцяють більше нічого надавати, можуть за рік надати 10 ракет для Patriot, а можуть взагалі жодної, бо в угоді є лише зобов'язання України віддавати 50% з усіх доходів від копалин, ми своїм підписом візьмемо на себе це зобов'язання з НАДІЄЮ, що Трамп, МОЖЛИВО, щось дасть взамін, хоча він НЕ ОБІЦЯЄ давати ВЗАМІН взагалі НІЧОГО 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
показать весь комментарий
02.03.2025 12:06 Ответить
І цей британець паганий. Один наш Санич в полі воїн.
Єднаймося навколо Лідора, лемінги!
показать весь комментарий
02.03.2025 12:35 Ответить
Как только Трамп.сказал ...
Что ! Украине необходимы выборы....
Все он стал врагом Зеленского....
Таким же как и залужны
Порошенко
Червински
Все что угрожает власти зеленского враг..
Власть и безнаказанность!!!
Все что нужно Зе и его шобла
А на колени ...перед Путиным пожалуйста .
Кадыровым хоть сто раз...хоть на колени хоть раком хоть без штанов ....
Плевать на Украину!!
Власть и безнаказанность..
показать весь комментарий
02.03.2025 12:35 Ответить
Або навпаки - Трамп з командою організували коротку кампанію проти Зеленського перед підписанням здирницької угоди про українські копалини, щоб Зеленський злякався критики і не читаючи підмахнув все, що йому підсунуть. Молодець, що не купився на дешевий трампістський шантаж.
Що для української політики змінять президентські вибори без виборів до Верховної Ради - біс вас знає, але я - "за" президентські вибори, тільки нехай кожний кандидат чітко скаже, на які поступки трампу і #уйлу він готовий піти заради мирної угоди, а США надасть безвідсотковий кредит на проведення цих виборів з терміном повернення протягом 2 років після завершення бойових дій і підписання мирної угоди. Тоді буде чітко видно, які умови мирної угоди підтримує більшість українців, а Україна під час війни не викине бюджетні гроші на вибори замість виробництва зброї.
показать весь комментарий
02.03.2025 12:47 Ответить
Из всех европейских стран Германия помогала и помогает больше всех, как украинской армии, так и беженцам., которых там около двух миллионов.

Почитаешь ваши хамские комментарии в адрес пишущих из Германии и становится стыдно за украинцев, неблагодарность один из самых страшных человеческих пороков!
показать весь комментарий
02.03.2025 12:38 Ответить
Страница 2 из 3