6012 посетителей онлайн

Стармер посоветовал Зеленскому восстановить отношения с Трампом и подписать соглашение об ископаемых, - FT

Зеленский встретился со Стармером

После перепалки между президентом США Дональдом Трампом и президентом Украины Владимиром Зеленским британский премьер Кир Стармер посоветовал Зеленскому наладить отношения с Трампом.

Как информирует Цензор.НЕТ об этом изданию Financial Times сообщили неназванные британские чиновники.

"Приоритет премьер-министра - сделать все возможное для защиты Украины. Это означает, что США должны быть привлечены. Вы ( Зеленский. - Ред.) должны исправить эти отношения и вернуться к соглашению о полезных ископаемых", - цитирует собеседника издание.

После встречи с Зеленским в субботу Стармер позвонил Трампу и президенту Франции Эмманюэлю Макрону и что переговоры были "сосредоточены на продвижении вперед".

Один из соратников Стармера сообщил FT, что премьер-министр убежден, что "есть только одни переговоры - и это президент Трамп". Поэтому Стармер призвал Трампа и Зеленского завершить соглашение, чтобы "позволить США поделиться частью минеральных богатств Украины".

В материале также акцентируется внимание на том, что Макрон призвал президентов США и Украины забыть о своих разногласиях, добавив, что "Европе все еще нужен Трамп, чтобы помочь обеспечить мир".

Спор Трампа и Зеленского

Напомним, в Белом доме в пятницу, 28 февраля, состоялась встреча президента США Дональда Трампа и президента Украины Владимира Зеленского.

Дональд Трамп и Владимир Зеленский начали спорить и перешли на повышенные тона во время встречи в Овальном кабинете.

Президент Украины Владимир Зеленский досрочно покидает Белый дом после встречи с Дональдом Трампом в Овальном кабинете.

В Вашингтоне не состоялось подписание соглашения о полезных ископаемых между Украиной и США.

Топ комментарии
+31
Война - это о ресурсах и возможностях ОПК. Перед тем, как быковать перед дегенератом Трампом, нужно было немного раскинуть мозгами. Хотя о чем этот я? Какие там мозги?
показать весь комментарий
02.03.2025 09:56 Ответить
+27
Такое впечатление, что умные люди на Земле закончились.

Взрослый человек, а говорит такие глупости, ну как ты себе это представляешь, что, Зеленский должен стать на колени и попросить прощения у больного на голову параноика?
показать весь комментарий
02.03.2025 09:52 Ответить
+24
Так Зеленський сам казав, що як буде треба, стане на коліна. Наче дорослі люди, а вже забули
показать весь комментарий
02.03.2025 10:00 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Читаємо угоду про українські копалини.
Зобов'язання є лише одне - від України - вносити 50% від будь-якої монетизації всіх корисних копалин.
А що США зобов'язані Україні? НІЧОГО.
Ще й угода безстрокова, тобто ви, дупоголові ідіоти, вносьте свої 50% (зобов'язання починається вже з цієї угоди, протягнете час зі створенням самого Фонду - все одно маєте віддати 50% від всього видобутого з моменту підписання цієї першої "рамкової" угоди), а ми вам - НІЧОГО. Жодної зброї, жодних кредитів. Ми ж вам вже дали цілих 350 МІЛЬЯРДІВ - повертайте! Second First, тобі вже не платять за твою табличку, скільки надав Україні Байден? Падло, звідки твоя руда збочена фашистська наволоч Трамп взяла 350 мільярдів???
Лише підпишіть цей туалетний папір і починайте віддавати свої 50%, а ми обіцяємо, що докладемо зусиль, щоб вмовити путіна чимось поступитись, але зброї вже не дамо, бо не зобов'язані і взагалі у вас солдатів більше нема - нащо вам зброя.
показать весь комментарий
02.03.2025 11:35 Ответить
Так, це Зеленський ініціював угоду про українські копалини.
Ініціював для отримання подальшої допомоги зброєю і грошима.
А клоун Трамп каже: "Ми вам вже дали 350 мільярдів доларів, ви мусите їх компенсувати, а зброя вам вже не потрібна, бо солдатів нема, а росія більше не нападе, бо поважає мене, зуб даю!".
Віддайте США половину всього, отриманого Україною від корисних копалин, а США взамін віддасть дулю 🤡🤡🤡
Так, давайте швидко це підпишемо! А США нам навіть не обіцяють більше нічого надавати, можуть за рік надати 10 ракет для Patriot, а можуть взагалі жодної, бо в угоді є лише зобов'язання України віддавати 50% з усіх доходів від копалин, ми своїм підписом візьмемо на себе це зобов'язання з НАДІЄЮ, що Трамп, МОЖЛИВО, щось дасть взамін, хоча він НЕ ОБІЦЯЄ давати ВЗАМІН взагалі НІЧОГО 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
показать весь комментарий
02.03.2025 12:06 Ответить
Або навпаки - Трамп з командою організували коротку кампанію проти Зеленського перед підписанням здирницької угоди про українські копалини, щоб Зеленський злякався критики і не читаючи підмахнув все, що йому підсунуть. Молодець, що не купився на дешевий трампістський шантаж.
Що для української політики змінять президентські вибори без виборів до Верховної Ради - біс вас знає, але я - "за" президентські вибори, тільки нехай кожний кандидат чітко скаже, на які поступки трампу і #уйлу він готовий піти заради мирної угоди, а США надасть безвідсотковий кредит на проведення цих виборів з терміном повернення протягом 2 років після завершення бойових дій і підписання мирної угоди. Тоді буде чітко видно, які умови мирної угоди підтримує більшість українців, а Україна під час війни не викине бюджетні гроші на вибори замість виробництва зброї.
показать весь комментарий
02.03.2025 12:47 Ответить
Так, президент України винен! Винен в тому, що вже четвертий рік намагається всіми можливими зусиллями захистити Україну. Винен в тому, що захищає державу, яка більше 10-ти років, починаючи з 2014 року, перебуває в умовах агресії потужної держави - російської федерації. І якщо це ображає Америку, її президента та її народ, то нехай вони вибачають нашого президента та наш народ за те, що ми хочемо жити, і жити в своїй державі, вільній і незалежній.
показать весь комментарий
02.03.2025 11:37 Ответить
это обычный кацапский бот под греческим флажком!
показать весь комментарий
04.03.2025 18:49 Ответить
Є таке поняття, як профнепридатність...
показать весь комментарий
02.03.2025 10:05 Ответить
Трамп зі своєю гопотою, позбавили народ Америки корисних копалин та сотень міліардів доларів прибутку, через те, що йому не сподобався одяг представника України.
Час би американському правосуддю зацікавитися цим фактом.
показать весь комментарий
02.03.2025 10:54 Ответить
У тебе ішака зараз уганяють, кадирки, не роzслабляй булачкі, каzапсіна
показать весь комментарий
02.03.2025 10:54 Ответить
Дєрьмак (лубянка) дозволить, поїде
показать весь комментарий
02.03.2025 10:57 Ответить
Тебе дікарі вже чпокнулм у каzапсячу пєтушиную задніzу? Нах звідсіля.
показать весь комментарий
03.03.2025 03:01 Ответить
Такие как вы не понимают, что международные договора и гарантии безопасности НИХРЕНА не значат. И если их включат в договор и подпишут, они не дадут вообще ничего. У международных договоров нет какого-то всевышнего жидо-массонского полицейського, который накажет за их нарушение, как это работает в гражданском праве. Как все вытерли *** об Будапештский меморандум, также легко вытрут о любые гарантии безопасности. Единственный способ РЕАЛЬНО обеспечить защиту - это чтобы у сильного игрока (в данном случае США) был шкурный интерес влезть в Украину. Чтобы независимо от президента, даже если там будут пынявые Вэнс или Вивек, был мотив защищать страну. Сейчас Тайвань так дефают из-за шкурных интересов как раз таки и зависимости мировой экономики от него. Хороший рудник редкоземельных металлов разрабатывается несколько десятков лет, а там их дохрена, на несколько жизней Пыни хватит.
показать весь комментарий
02.03.2025 10:16 Ответить
Як завжди похмілля приходить на ранок
показать весь комментарий
02.03.2025 10:06 Ответить
прогнозів ударів не було. це маячня.
показать весь комментарий
02.03.2025 13:44 Ответить
що ти пропонуєш? ще один міміріндум тільки вже за копалини? Далі що? Знімайте труси?
показать весь комментарий
02.03.2025 13:46 Ответить
Всё уже украдено до нас. (с) Вы думаете что Зеля подписывал с бритами на сто лет? Вот именно это самое, а сейчас пытается продать проданное. Силы небесные, цирк с конями.
показать весь комментарий
02.03.2025 13:59 Ответить
Трамп действует как бизнес-воротила и это понятно, все договоры обнуляет и снимает сливки. А если в ы не согласны, нах с пляжа.
показать весь комментарий
02.03.2025 14:03 Ответить
Европа давно не та что была, денег нет черножопых пруд пруди, и эти дикари ***т всё то движется.
показать весь комментарий
02.03.2025 14:17 Ответить
Бриты надеются на откат, Трамп подпишет и с барского плеча что-то перепадёт, вас обвели вокруг пальца.
показать весь комментарий
02.03.2025 14:49 Ответить
Это вы здесь создали иллюзию, страны Балтии что-то завили и земля содрогнулась, в мире всё иначе, кто сильнее тот и прав.
показать весь комментарий
02.03.2025 14:58 Ответить
Украина на подсосе у США, это правда, неприятная но правда, будете быковать краник прикроют.
показать весь комментарий
02.03.2025 15:01 Ответить
Ты кремлёвский тролль избавляешь нас от иллюзий, беспредельщик!
показать весь комментарий
02.03.2025 15:04 Ответить
кацап дырявый что только с бутылки слез
показать весь комментарий
02.03.2025 10:05 Ответить
А хтось очікував іншого?
показать весь комментарий
02.03.2025 09:54 Ответить
Дитячий садочок з вас ще не вийшов...
показать весь комментарий
02.03.2025 10:18 Ответить
А ти очікував, що "жосского пацанчика"похвалять?
показать весь комментарий
02.03.2025 10:22 Ответить
А яка була початкова ціль того, що закінчилося гівноперфомансом?
показать весь комментарий
02.03.2025 10:34 Ответить
Блазень не пройде. Ейфорія про батька нації швидко проходить під час війни. Тим паче, якщо США перестанут надавати допомогу. Бубочка тримається за війну, як вош кужуха, бо закінчення війни для нього це смерть.
показать весь комментарий
02.03.2025 12:29 Ответить
Ти, що детально знайомий, що повинен був підписати бубочка, чи зелений марафон тобі все розказав?
показать весь комментарий
02.03.2025 12:30 Ответить
Ти, що психіатр, що даєш інформацію про стан президента найсильнішої в світі держави?
показать весь комментарий
02.03.2025 12:33 Ответить
Так в Україні величезна кількість злодіїв, корупціонерів, зрадників, аферистів, пройдисвітів, які створили п'яту колону і знищують Україну з середини, ще гірше ніж московити. Як сказав Петлюра нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди. Тому не потрібно говорити щось погане про українців, які живуть за кордоном і допомагають Україні.
показать весь комментарий
02.03.2025 12:39 Ответить
Якийсь брехливий твій коментар. Ніколи американці не домовляться з московитами. Від слова ніколи.
показать весь комментарий
02.03.2025 12:42 Ответить
Це найгірше, що можна було почути!

Вони не здатні замінити США!
показать весь комментарий
02.03.2025 09:51 Ответить
Як інформує Цензор.НЕТ про це виданню https://www.ft.com/content/6*******-3590-46b6-b2b5-e3c2b41c15a5 Financial Times повідомили неназвані британські чиновники. Джерело: https://censor.net/ua/n3538738

А неназвані британські чиновники не на RT працюють?
показать весь комментарий
02.03.2025 10:31 Ответить
Нашому Д О В Б О Й Б У делікатно натякуть: їдь дурачьок вібачайся і підписуй угоду.
показать весь комментарий
02.03.2025 10:49 Ответить
Я теж не юрист, але ця угода НЕ про гарантії безпеки. Якщо так яка різниця яким за рахунком був пункт про "гарантії"? Гарантії безпеки це ОКРЕМА ТЕМА яку ПРОЇБАВ наш преZерватив.
показать весь комментарий
02.03.2025 12:38 Ответить
Так Зеленський сам казав, що як буде треба, стане на коліна. Наче дорослі люди, а вже забули
показать весь комментарий
02.03.2025 10:00 Ответить
Впевнений, що так і буде. Фактично пославши президента найпотужнішої країни, блазень став народним героєм. Тепер на виборах він обійде, навіть, Залужного. Звісно, що це буде остаточний кінець країни, але про те, на жаль, ніхто не думатиме, ставлячи галочку в бюлетені.
показать весь комментарий
02.03.2025 10:49 Ответить
І чому ти не прєм"єр Великобританії? Дав би блазню правильні поради.
показать весь комментарий
02.03.2025 10:53 Ответить
Назви країну, яка здатна воювати НЕ з папуасами і може реально перемогти рашку? Німеччина? Франція? Чи, може, три Балтійські тигри? Стармер розуміє, що це на даному етапі не під силу, навіть, об"єднаній Європі, тому і дав блазню єдино правильну в цій ситуації пораду.
показать весь комментарий
02.03.2025 11:09 Ответить
Саныч себя достойно повёл !
А вот трамакс себя опустил ниже плинтуса …
показать весь комментарий
02.03.2025 10:14 Ответить
И вам того же …
показать весь комментарий
02.03.2025 11:39 Ответить
У меня другое мнение , в отличие от вас.
показать весь комментарий
02.03.2025 11:44 Ответить
А хто бикував.ви відео дивились?
показать весь комментарий
02.03.2025 10:23 Ответить
Подленько.конечно..самим спровоцировать скандал.выгнать гостя а потом извинений требовать.ЕС посочувствовала.как всегда.но помочь особо нечем...
показать весь комментарий
02.03.2025 10:29 Ответить
Неправда.При всем моем неуважении к Зе-он представлял Украину.это нас всех унизили.И не поучал он.а отстаивал интересы воюющей страны.Уже раз нам подсунули бумажку-подписывайте.все будет нормально.мы гаранты вашего суверинетета.А теперь что?какую цену мы заплатил ?США могли б дать достаточно оружия.чтоб мы победили.но в их планя не входит поражение росии.А вы.украинцы.умирайте....Теперь капитуляцию требуют.Применяют подлые приемы.шантаж.Неужели вы ничего не понимаете?Мы могли б 22 капитулировать.если б Штаты правду нам сказали...без жертв и разрушений.За что хлопцы гибнут на фронте?как им такое слышать?а эти...к костюму цепляються..лишь бы обгалить.Им нужен был повод разругаться и остановить помощь...Украина выдыхаеться.люди гибнут.обратилась в тяжелый момент за помощ ю к союзнику...а они глумяться...костюм не тот...
показать весь комментарий
02.03.2025 11:01 Ответить
Не потрібно відновлювати ніяких стосунків з Трампом, нехай він іде ***** разом зі своєю свитою!
показать весь комментарий
02.03.2025 13:14 Ответить
При чому тут польский фронт? Якщо тобі щось не подобається можеш іти там само!
показать весь комментарий
02.03.2025 13:46 Ответить
Трамп зеленого чорта бачити не хоче.
показать весь комментарий
02.03.2025 09:59 Ответить
Такое впечатление, что умные люди на Земле закончились.

Взрослый человек, а говорит такие глупости, ну как ты себе это представляешь, что, Зеленский должен стать на колени и попросить прощения у больного на голову параноика?
показать весь комментарий
02.03.2025 09:52 Ответить
Ваше предложение неприемлемо, пойти на сделку с китаем, это всё равно, что добровольно сдаться путлеру!

китай жрёт бесплатно ресурсы у путлера с руки и вы думаете, что он из благородных побуждений откажется от халявы, ради мира в Украине?

Ваша наивность вредна и преступна!!!

Именно китай, вместе с двумя дебилами будет пытаться перекроить мир и вы это скоро увидите.
показать весь комментарий
02.03.2025 10:59 Ответить
Учить можно людей, ты к этой категории не относишься.
показать весь комментарий
02.03.2025 11:01 Ответить
У нас один вариант, вместе с Европой добиваться справедливого мира, всё остальное неприемлемо.

Если Европа введёт полное эмбарго на любые отношения с быдлостаном и с китаем и будет честно его соблюдать, то как раз она возьмёт за фаберже и китай, и быдлостан.
показать весь комментарий
02.03.2025 11:29 Ответить
К сожалению таких в Украине много и очень много, в этом вся и беда.
показать весь комментарий
02.03.2025 11:30 Ответить
Я всё сказал, больше мне добавить нечего, нужно делать так, как я говорю, другого не дано.
показать весь комментарий
02.03.2025 11:37 Ответить
Из всех европейских стран Германия помогала и помогает больше всех, как украинской армии, так и беженцам., которых там около двух миллионов.

Почитаешь ваши хамские комментарии в адрес пишущих из Германии и становится стыдно за украинцев, неблагодарность один из самых страшных человеческих пороков!
показать весь комментарий
02.03.2025 12:38 Ответить
Я и вам могу поставить диагноз, исходя из вашего комментария.
показать весь комментарий
02.03.2025 12:40 Ответить
Єдиний вихід - набити мордяку донні і простити рижу бикоту.
показать весь комментарий
02.03.2025 10:00 Ответить
Так - всі склади зі зброєю в США - в Європі порівняно - сльози
показать весь комментарий
02.03.2025 10:17 Ответить
Вообще то украинец написал бы "вали ИЗ Украины". А "С" Украины - производное от НА Украине. Так говорят и пишут мокшане, да хохлы.
показать весь комментарий
02.03.2025 13:52 Ответить
LeOnid Tkachenko, ти зареєструвався 2 дні тому, щоб агітувати га Цензорі за відмову від громадянства України?
показать весь комментарий
03.03.2025 00:05 Ответить
показать весь комментарий
03.03.2025 01:26 Ответить
Люди схоже втратили зв'язок з реальністю....
показать весь комментарий
02.03.2025 19:18 Ответить
Ну якщо уже вибирати із двох зол, капітуляція перед росією, чи здача ресурсів США, я вибираю друге.
Україна дійсно не в тому стані щоб диктувати умови: росія щомісяця просувається глибше , озброєння і фінансування без підтримки США вистачить до півроку.
Тоді які у нас варіанти, далі гинути і втрачати території, без адекватної допомоги - це утопія!
показать весь комментарий
02.03.2025 18:49 Ответить
Зі всією повагою до Великобританії, але тут Сталмер почав підігрувати скрипці Трампа. Я не проти угоди і поділитися копалинами, але це повинно бути в розумних межах, а не грабунок, який розписаний в угоді. Звичайно невідомо точно, але та інфа, що просочилась, дозволяє визначити угоду як грабіжницьку і мародерську. Можна зрозуміти Стармера, адже Великобританія, як і США може опинитись в Міжнародному суді, як сторона відповідальна за збитки України від рашистської агресії, адже ці три країни, як партнери, в Будапешті взяли спільні зобов 'язання, які були порушені. До речі тиск на Зеленського, щоб змусити до підписання цієї угоди це ще одне порушення, а саме пункту 3, Будапештського меморандуму. А саме це наразі спостерігається у діях Стармера.
Тому дякую Богові, що Зелі вказали на вихід з Білого дому.
показать весь комментарий
02.03.2025 14:44 Ответить
Ну поки що, хоч і завдяки дурням, Трапм смокче український перець вже на пару з Путлєром, а, як свідчить історія, брити брезгливі до збоченців.
показать весь комментарий
02.03.2025 15:35 Ответить
Подумав і тобі раджу. Поки що смокчуть ті, хто хоче підім'яти нашу країну і сподіваюсь більше ніж вкрадені унітази вони нічого не отримають.
показать весь комментарий
02.03.2025 22:35 Ответить
як погодка на польскому фронті?
показать весь комментарий
02.03.2025 13:33 Ответить
... без Гарантій безпеки ніхто вірити на слово вже не буде, так Трампу і передай!!!
показать весь комментарий
02.03.2025 09:55 Ответить
...підписані документи між Україною та Америкою, що не зрозуміло?
показать весь комментарий
02.03.2025 10:03 Ответить
І цей британець паганий. Один наш Санич в полі воїн.
Єднаймося навколо Лідора, лемінги!
показать весь комментарий
02.03.2025 12:35 Ответить
Не забувайте що видихається і раша, а Європа роздупляється і будує заводи оборонні. Якщо подумати, то США і раша дуже сильно кричать про припинення вогню і дивно чому, бо може раша втрачає потенціал дуже сильно і треба передишка. В будь якому випадку зараз час працює на Україну. А Трамп собі нехай біситься і ставить на посміховисько США на весь світ, лідери інших країн не дурні і бачать, що як тільки раша сунеться в Європу, то США захищати Європу не буде, так ще і кабальні угоди по копалини чи ще щось будуть вішати. Європейці повільні, до них довго доходить, але вони не тупі.
показать весь комментарий
02.03.2025 11:40 Ответить
Казав, але не перед тими, хто хоче здати Україну. Трамп і його ссср футболочний прихвостень Венс тупо почав говорити наративами раші і путі. Полюбому був договорняк здати дві області і капітулювати, задобрити агресора. Шли лісом. Якби Трамп був зацікавлений, то в першу чергу мочать агресора, як Германію, а не приїхали і з недобитого совка почали вимагати ресурси і здати території.
показать весь комментарий
02.03.2025 12:16 Ответить
Трамп показав, що він емоційно не врівноважений старий дід, до якого приїхали просити допомогу як у підписанта Будапешту, а він приколупався до всього і пішли наративи путі і раші повним ходом і це почули всі. Відразу було видно, що дід як мала дитина і слухати не хоче нічого, в нього позиція і хоч ти лопни, що треба рятувати рашу і поважати путю. Трамп показав себе ЧСВ маразматичним дітом, який дорвався до влади і хоче, щоб усі виконували що він хоче, а як це для інших, то його не цікавить. Ну нехай далі хоронить США та їх авторитет в світі, це їх право. Світ побачив, що США кине і потім ще будуть вимагати поважати агресора, віддати території за просто так і віддати ресурси на залишених територіях. Конкретно від трампа допомоги не було за час його другого правління, тобто йому плювати на Україну і топить він за рашу, походу сказали, то 300 лярдів може забрати собі, купили діда американського.
показать весь комментарий
02.03.2025 12:19 Ответить
Тобі чи не все одно сидячи в Польщі? Наразі українці на своїй спині тримають безпеку Європи і за це ллється кров українців і за це як мінімум треба поважати і хто це розуміє, то допомагає.

В угоді нічого не було про порятунок України, а тільки кабала про копалини і все. Будапешт відпочиває, де хоч консультації були, я на які всі підписанти виклали, навіть на консультації.

Посидить Трамп сам і через тиждень два захоче знову бути в темі і в центрі подій світу.

Бот промоскальський пише з Польщі і пише про взяття Курська) дуже смішно.

Це як з ссср, коли всі типу хотіли їх захватити, а воно така міхіна взяла і сама розвалилася і здохла. "Кто виноват?". Так само буде і з рашею, триматися і воно здохне, бо зараз і путя і трамп дуже спішать підписати "припинення вогню" але не закінчення війни.

Ну і Трамп багато натриндів, а виконувати обіцяне не спішить, бо одне діло триндіти, а інше робити. А потім взагалі забув що натриндів і каже, що не було такого. ))) Старість не радість.
показать весь комментарий
02.03.2025 12:34 Ответить
Да воно видно, що або бот промоскальський, або дід старий, якому нічим більше зайнятися і його ніяк не відпустить ситуація навіть сидячі в Польщі. Ну сидиш до добре, тобі все ок, ПОЖИВ хоч і радій, не всім так везе.

"не вмієте ви цінити те, що вам старі люди дарують" ??? ану нагадай що ти конктертно дав мені чи іншим??? щось я не можу згадати ... За що тебе цінувати ...
показать весь комментарий
02.03.2025 13:17 Ответить
А я тобі "напам'ятаю" як казав один, САМЕ СТАРІ ПЕНСИ почали цю війну (це факт) і вони винні в цьому всьому і руками молоді хочуть вирішити свої маразматичні нападки. Дуже хороший "подарунок", самі пожили, а у інших молодших забрали і молодість і життя. За це треба дякувати і цінувати? сумніваюся.

Скучно на старість стає людині напевно, з жінками вже не можна, радості нема, а адреналіну і дофаміну хочеться, то одні воюють в інтернеті, то це не проблема, а інші закатують війни в реальному житті нажаль.
показать весь комментарий
02.03.2025 13:30 Ответить
Ану нагадай коли США мочили рашку і коли були ті часи? ссср розвалився сам. А рашку мочити не треба, а просто вказати місце, хай живуть собі на болотах своїх де тільки літаком декілька годин летіти, всі країни повинні розуміти свої кордони і поважати кордони інших. Наразі США підтримує рашу і те що раша порушує міжнародні домовленості які сторіччями створювалися самими США, а це шалені репутаційні втрати і для раші і для США. За ці домовленості США в свій час дуже багато працювали, щоб доллар був основною валютою, а США світовим поліцейським, але часи змінюються, ну значить США буде стояти осторонь і втрачати свій вплив. Святе місце пустим не буває.
показать весь комментарий
02.03.2025 15:36 Ответить
Все, оце всі аргументи? Дуже багато ти дав, що тобі і дякувати нема за що? Писати дурне багато розуму не треба виходить, а як по факту, то і нема що. Ну от і все, за що тобі бути вдячним? Написав? Якби вживу ото все мені ти сказало, то ніщо тебе б не врятувало і оті всі презервативи ти б зжер особисто разом з відром. Радій, що тут в інтернеті ти безнаказано можеш іншим писати, але це і все що можеш і все, бо хто може, той щось робить.

Можу сказати, що життя ти прожив попусту, бо нема за що дякувати і лишив після себе тільки гору лайна, ніхто і не згадає, може родичі і то не факт, бо судячи по тексту людина зла і ображена на весь світ, що вже показник щастя, точніше не щастя.
показать весь комментарий
02.03.2025 23:39 Ответить
Дослівно копіюю "Ех, не вмієте ви цінити те, що вам старі люди дарують..."

На що я запитав: А що дарують і що цінувати?

І після чого пішли ОСОБИСТІ образи і відро презервативів. А по факту відповіді не було за що цінувати ЗАГАЛОМ. Тобто ляпнув, що не вдячна молодь, а за що повинна бути вдячна то відповіді не було. Бо нема що сказати, а просто вішає пустий борг і якусь провину, ЯКОЇ ПРОСТО НЕМА. Проста і логічна логіка.

Так я себе буду захищати і таких як я і дам в кабіну навіть пенсу наглому, який багато на себе бере, і відчуття провини не буде, бо по життю БОРЗИХ навіть пенсів треба наказувати і ставити на місце.

Але по факту дуже видно, що життя вже наказало і ці істерики в коментарях з особистими образами тому приклад. Я особисто першим не ображав, а написав конкретно: ЩО ЦІНУВАТИ ВІД СТАРИХ ЛЮДЕЙ? і ти написало про презервативи, ото і не дивуйся що до тебе таке відношення від інших і що люди будуть хотіти вклепати тобі смачно за такі образи, не кажучи про військових, у яких відчуття справедливості дуже завищене, але це не про тебе нице і образливе.

Благо такі як ти ні на що не впливають ВЗАГАЛІ.

І 74 роки, де це ти воював за батьківщину? Теоретично тільки Афганська війна, але там багато питань чи була це війна саме за Батьківщину, а по факту більше просто совок погнав людей в іншу країну як відбувається зараз в раші і як робить раша багато років вже. В мене багато знайомих Афганців, то вони не кажуть, що воювали за Батьківщину, а що їх забрали і погнали хто зна куди на край світу.
показать весь комментарий
03.03.2025 10:05 Ответить
Питання ПЕРШЕ: нахіба мені треба біографія твого життя і твоєї родини? У всіх є свої проблеми і всі викручувалися як могли. Я взагалі з малого села, де вже закрили школу і пас корів, а зараз інженер і піднявся сам, батьки мало що дали, бо не було що давати.

Питання ДРУГЕ: "Оце і є те, що що вам дало старше покоління." - це тупе розмивання ситуації і присвоєння справи одних іншим.

Це як при совку "ми працюємо на країну", але якщо влізти глибше, то один працює за трьох, а є хто імітує роботу, а в сумі працюють всі на п'ятирічку. Це банальне розмивання індивідуального внеску, щоб типу урівняти всіх і прирівняти тих хто працював менше до тих хто працював більше.

Зараз москалі таким грішать дуже часто, бо свого особисто нічого не мають, а вихваляються "нашим вєлічієм, танками, бомбами, ракетами", хоча по факту рядовому москалю нічого не належить із вказаного. Але людині хочеться бути причетною до більшого. Це синдром самозванця на психології.

І якщо розібратися, то твоя мама дала тобі, не мені, не іншим, А ТОБІ. І не перекладай ІНДИВІДУЛЬНЕ на ЗАГАЛЬНЕ. Так само мені щось батьки дали, але ЦЕ ОБОВ'ЯЗОК батьків - ПОСТАВИТИ ДІТЕЙ НА НОГИ, це навіть пташки вагою 20грам розуміють.

Ну і як написано в книгах: ніхто в цьому житті вам нічого не винен, навіть діти. Діти не вирішують народжуватися їм чи ні, бо багато якби знали що їх чекає, то НЕ ХОТІЛИ БИ НАРОДИТИСЯ.

В цьому житті кожен відповідає за себе в першу чергу і не треба лицемірити словами: "Ех, не вмієте ви цінити те, що вам старі люди дарують..." бо якщо розібратися, то 99% людей тягнуть лямку собі і для себе або для своїх дітей, бо це природа людини і це нормально, таке життя.

А казати іншим чужим людям "Ех, не вмієте ви цінити те, що вам старі люди дарують..." - це банальне лицемірство і все, нав'язування не існуючого.

А що я так агресивний, то за життя в переважній більшості саме чужі старі люди доставляли мені найбільше проблем, обзивонів, принижень і т.д. І маю статистику дуже велику, бо працював електромонтером і відвідав багато житл і самі агресивні і не вдячні в переважній більшості люде пенсійного чи передпесійного віку. Тому в переважній більшості я старих людей не поважаю, бо натерпівся багато.

І навіть тут ви показали своє ЄСТВО на повну, бажаючи мені смерті по суті презервативами і образами особистими, це дуже показало рівень. Ну вам того ж самого не шановний в 100 крат.
показать весь комментарий
03.03.2025 12:17 Ответить
ааа, полізло таки гуано промоскальске, ну очікувано ...
показать весь комментарий
03.03.2025 18:31 Ответить
Как бы и что бы не хотелось говорить родителям, но именно родители решають приводить детей в этот мир или нет, дети тут не решают ничего. Кекс это родители, а дети уже не имеют выхода. И САМОосознание у ребенка появляется примерно только через 3,5 года. А если "Багато хто зних думає, що краще б вас не було!", то это проблема родителей и их НЕ желания воспитать нового человека НОРМАЛЬНО. И видно, что ты или без детей или тебя игнорят и одиночество, и обида. Это очень видно. Ну на обиженных балконы падают. На моцкальском пишу, чтобы понятнее было.
показать весь комментарий
03.03.2025 18:43 Ответить
Я теж ані хвилини не сумніваюся в мудрому наріді.
показать весь комментарий
02.03.2025 11:06 Ответить
Більше Капсу!
показать весь комментарий
02.03.2025 11:10 Ответить
Нагадало кацапів із їх русіано. Не так вже вони й помилялися із тезою адіннарот...
показать весь комментарий
02.03.2025 11:17 Ответить
Страница 1 из 3