8361 посетитель онлайн

Менять меня будет непросто, но я сказал, что меняюсь на НАТО, - Зеленский

Владимир Зеленский

Президент Украины Владимир Зеленский подтвердил, что считает своей миссией членство Украины в НАТО и снова заявил, что уйдет с должности если страну примут в Альянс.

Как информирует Цензор.НЕТ, в интервью британским журналистам в аэропорту Станстеда.

"А что касается того, чтобы уйти с должности - менять меня будет непросто. То есть мало просто провести выборы, надо еще и не допустить меня. Это немного сложнее. Получится, что надо договариваться со мной, а я сказал, что меняюсь на НАТО. Значит, я выполнил свою задачу. Если есть НАТО и война закончилась, значит, я выполнил свою миссию", - сказал глава государства.

Кроме того, он высказался о давлении со стороны международных партнеров, которые, по его словам, могут пытаться влиять на решение Украины. Он раскритиковал такие подходы, отметив, что они противоречат демократическим принципам.

"Это выглядит так, что люди (не будем называть их должности, скажем так - граждане других стран) рассказывают украинцам, каким у них должен быть президент. Особенно если эти люди занимают официальные должности. Это, если честно, выглядит неконструктивно и недемократично. Может быть, это выход для всех - и для Путина, и для всех, если я не такой гибкий, как они говорят. Ну, да, я меняюсь на НАТО, честно говорю", - резюмировал Зеленский.

Топ комментарии
+91
Вся країна в заручниках у довбаного торчка. Ще й погрожує.
показать весь комментарий
03.03.2025 02:18 Ответить
+51
Просто, гнида хрипата, не зарікайся, мерзота
показать весь комментарий
03.03.2025 02:20 Ответить
+38
А чому не за хабар у 1 трильйон $? ***** собі, перзидент сам визначає умови за яких піде. А конституція, закони і розділення гілок влади на цій теріторії взагалі існує чи це бантустан остаточно?
Терорист довбаний, Зенладен.
показать весь комментарий
03.03.2025 02:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Країна в заручниках у наркомана, жах!
показать весь комментарий
03.03.2025 10:34 Ответить
Якщо - продовження війни, то:

1. в країні має бути справжня конверсія економіки - всі мають працювати на оборонку.
2. справжня мобілізація - на фронт мають набиратися не нульові у військовому плані цивілісти в якості фольксштурму, а насамперед, більш менш підготовлені і здорові воїни (3 млн. резервістів та сотні тис. (екс)силовиків вже 3й рік в тилу воюють!).
3. в країні має бути реальна боротьба з корупцією!

Інакше з боку керівництва країни бажання безпощадно воювати до кінця виглядає скоріше як непідкріплене реальними діями бажання - точніше, бажання чим подовше залишитися у корита.
показать весь комментарий
03.03.2025 10:45 Ответить
Поки що висловились боти і ідіоти.

Сказане "треба ще й не допустити мене", означає не обовязково Зе-диктатор, а що Зе буде балотуватися на слідуючий термін, і як поведе себе "розумний" нарід на нових виборах, навіть не загадка.
А якщо нові вибори приведуть до влади призедента який одразу прогнеться під хотілки Трампа і ух,йла.

Як не парадоксально, але на сьогодні виглядає так що Зе потрібно берегти як зіницю ока, бо якщо його приберуть, то слідуючим буде Стефанишин, або інший хтось поступливий, якого обере більшість, а більшість у нас відомо хто, непідкупна трускавецька академія.
Навіть оком не змигнете як за вас все порішають.

Тому думайТЕ.
показать весь комментарий
03.03.2025 05:39 Ответить
І кого може висунути новим спікером(не слабака і не пішака) непідкупна трускавецька академія?
показать весь комментарий
03.03.2025 05:44 Ответить
Ви впевнені що мудрий нарід вибере кращого?
показать весь комментарий
03.03.2025 05:46 Ответить
Народ воює, то так.
Але підписи під документами(обов'язковими до виконання), ставлять конкретні особи, і на той момент народ не зможе на це вплинути зовсім, ніяк.
показать весь комментарий
03.03.2025 05:52 Ответить
Не так. Країна в заручниках у 73%. бо навіть нові вибори нічого не гарантують.
показать весь комментарий
03.03.2025 05:55 Ответить
І ще, що вам вам експерди не сказали.
Зе поїхав туди(ну дуже їм хотілось щоб це було там), щоб до ордена "Боневтік", добавити орден "Бопослав".
І прогнозовано тепер все пролонгується, навіть з більш розширеними варіаціями, але ви і далі тупайте ніжками , та надувайте щоки, це дуже на щось впливає.
показать весь комментарий
03.03.2025 06:13 Ответить
А чому ж, янукович вже був, іще таких і навіть гірших достобіса.
І десь я це вже чув, ага, згадав "хуженебудет" біля "хотьпаржом". Пригадуєте коли це було?
показать весь комментарий
03.03.2025 09:43 Ответить
В даному контексті це не спрацює. доступним буде тільки один варіант, втертися.
показать весь комментарий
03.03.2025 09:52 Ответить
Отож бо.
показать весь комментарий
03.03.2025 09:55 Ответить
Не доскіпайтеся, там слово з великої літери)
показать весь комментарий
03.03.2025 10:36 Ответить
Незрозумів, у народу право вибору ніхто не забирав. Можна як хочеш і за кого хочеш голосувати. Правда що голосує той нарід як під наркотою чи гіпнозом, так то ж вже інша тема.
показать весь комментарий
03.03.2025 13:59 Ответить
Прошу пардона, не очікував такого ступеня серйозності теми.
показать весь комментарий
03.03.2025 14:02 Ответить
Ви оце серйозно, непідкупна трускавецька академія висуне Романа Костенка?
показать весь комментарий
03.03.2025 14:06 Ответить
Може бути гірший, ще й як може. Чи ви думаєте що Геноцидом українців на місцях опікувалися марсіани, зовсім ні, то були свої рідненькі українці.
То таке гниддя генерується природою в кожному поколінні. Сидять падлюки тихесенько, очікують свого часу.
І він, цей час їхній, маже настав. Не забувайте, історія циклічна.
показать весь комментарий
03.03.2025 14:18 Ответить
Шановний життя не стоїть на місті і постійно підносить нам нові випробування. Україна як і більшість країн має законодавчий орган який повинен оперативно реагувати на всі труднощі які підсовує нам життя, а саме: вносити відповідні зміни в законодавство, а за необхідності вдосконалювати основний закон. До речі Рузвельта обирали під час війни, а Ізраіль взагалі скільки існує, стільки і воює і це йому не заважає проводити вибори і політики там не ходять в кедах. Не треба козиряти витримками з Конституції це не той випадок. Україна в занадто складному становищі і тупий консервативізм їй не допоможе. Zєльонський остигид вже всім, Європа натякає, а Трамп говорить про це прямо. Хочете і далі війни, йдіть в окоп і хай святий Zєльонський Вам допоможе.
показать весь комментарий
03.03.2025 20:11 Ответить
Шановний життя не стоїть на місті і постійно підносить нам нові випробування. Україна як і більшість країн має законодавчий орган який повинен оперативно реагувати на всі труднощі які підсовує нам життя, а саме: вносити відповідні зміни в законодавство, а за необхідності вдосконалювати основний закон. До речі Рузвельта обирали під час війни, а Ізраіль взагалі скільки існує, стільки і воює і це йому не заважає проводити вибори і політики там не ходять в кедах. Не треба козиряти витримками з Конституції це не той випадок. Україна в занадто складному становищі і тупий консервативізм їй не допоможе. Zєльонський остигид вже всім, Європа натякає, а Трамп говорить про це прямо. Хочете і далі війни, йдіть в окоп і хай святий Zєльонський Вам допоможе.
показать весь комментарий
03.03.2025 20:21 Ответить
Раджу ще раз переглянути відео з перемовин, да кончіта венс (той самий, який набагато раніше казав, що йому абсолютно насрати на Україну), накидувався на зе. То зе-його спонсор, що так усе підлаштував ? До речі, цей самий венс був вимушений вчора чи сьогодні кудись свою родину на відпочинку ховати від протестувальників за те, що він накоїв.
показать весь комментарий
03.03.2025 08:52 Ответить
Ті хто щодня обороняють країну від орків-роблять це заради України, а не заради якось там сраного потужника. А інші через своє боягузство захищати Батьківщину мріють з неї втекти.
показать весь комментарий
03.03.2025 08:57 Ответить
Дуже помиляєшся.
показать весь комментарий
03.03.2025 10:53 Ответить
Я з ними щодня спілкуюся, і сам там був, на відміну від тебе.
показать весь комментарий
03.03.2025 10:54 Ответить
Якщо твій брат там, то ти маєш знати, що військові думають про ухилянтів, які не мають бажання їх поміняти хоча б для ротацій.
показать весь комментарий
03.03.2025 12:17 Ответить
Тобі скан військового квитка синути чи номер вч ? Винюхуєш ?
показать весь комментарий
03.03.2025 12:43 Ответить
Тебе ніхто не тримає-для тебе кордони відкриті, тцк за тобою не полює. Тож усе твоє ниття про закриті кордони-це твої вкиди, які до тебе ніякого відношення не мають.
показать весь комментарий
03.03.2025 12:54 Ответить
Коли ви переглянете що ця кончіта венс казала про Україну раніше, вам буде неважко здогадатися, що вона була принципово налаштована на скандал. Причому не з зельо, а з Україною взагалі.
"Мені насправді байдуже, що станеться з Україною так чи інакше", - казав Венс в одному з інтерв'ю у 2022 році." https://www.facebook.com/groups/2412940222271098/posts/4202027426695693/ Посилання.
показать весь комментарий
03.03.2025 13:02 Ответить
Яке нещасне, від корита ніяк не хоче воно та його ригівська свора, а прийдеться. Скільки ниточці не витись але терпіння в адекватних не безкінечне!!
показать весь комментарий
03.03.2025 10:16 Ответить
Так це ж так задумано!!! За планом ху#ла та олігархів, на яких хрипатий і працює+ кеш на війні вимиває!!!
показать весь комментарий
03.03.2025 10:19 Ответить
молодець
показать весь комментарий
03.03.2025 02:23 Ответить
Ой бубачку абіділі...
показать весь комментарий
03.03.2025 11:16 Ответить
Та засуньте той меморандум собі ухо,дістали вже,як з торбою з тим меморандумом,хоч би один прочитав його.
показать весь комментарий
03.03.2025 09:27 Ответить
Напіщіть будь ласка людьською мовою,бо по свинособачі не зрозуміло.
показать весь комментарий
03.03.2025 09:29 Ответить
Всі хто був до зеленського Мати Терези в порівняні з ним,тихо курять у стороні.Так як бреше,мородерить,грабує Україну зеленський зі своєю ригозеленою шоблою не міг ніхто до нього,а ще під час війни.
показать весь комментарий
03.03.2025 12:22 Ответить
Раджу подивитись вам відео від початку,а не то що вам показують оповські канали.
показать весь комментарий
03.03.2025 12:26 Ответить
Чаушеску,Кадафі як залишили свою посаду всі пам'ятають,а рейтинги перед цим, по версії їх опитувачів,які в них були?
показать весь комментарий
03.03.2025 12:28 Ответить
Государство - это Я (С)
Людовик14
показать весь комментарий
03.03.2025 06:59 Ответить
А чому не за хабар у 1 трильйон $? ***** собі, перзидент сам визначає умови за яких піде. А конституція, закони і розділення гілок влади на цій теріторії взагалі існує чи це бантустан остаточно?
Терорист довбаний, Зенладен.
показать весь комментарий
03.03.2025 02:54 Ответить
Йди повертай.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:39 Ответить
Боже,що він несе.....
показать весь комментарий
03.03.2025 05:35 Ответить
кому ти на#уй потрібне, 4мо?
показать весь комментарий
03.03.2025 09:55 Ответить
Є один інструмент, який гарантував би нам ненапад рашки, і Трамп його нам пропонує. Просто треба трошки ширше дивитися на речі. За угодою про корисні копалини, в Україну мали б зайти американські матеріальні ресурси,. Ніколи в житті путін не дозволить собі атакувати ці ресурси. За подібним принципом давно живуть позаблокові офшорні країни - там де є гроші "великих світу цього", там є і безпека.
показать весь комментарий
03.03.2025 09:06 Ответить
Ну і як ти пропонуєш їх повернути, інтелектуале?
показать весь комментарий
03.03.2025 12:50 Ответить
Така "плачевна", що орки в 5 км від Дніпропетровської області вже, а Курський плацдарм звузився майже в тричі за період з серпня 2024 року?
показать весь комментарий
03.03.2025 15:20 Ответить
По-перше вони не мої. По-друге, недоречно порівнювати масштаби та хід війни у 1941 році і зараз.
Зовсім інші технології, розвідка і військові методи. А відсутність явних контрнаступальних успіхів у ЗСУ ще після успішної Херсонської операції (кінець 2022 року) говорить лише про те, що воєнна ініціатива за кацапами і вже тривалий час. Як і той факт, що кацапи поповнюють свої втрати лише з допомогою рекрутингу і азіатськими найманців, а ми гребемо вже всі підряд з вулиць...
показать весь комментарий
03.03.2025 16:11 Ответить
Чоловіче, бачу вам з Гамерики таки "видніше", що відбувається тут в Україні з війною, аніж нам всередині цього всього. Ви говорите фразами із 2023 року, коли дійсно тоді у нас ще була велика тилова армія, а на "передку" були близько 250 тисяч добре навчених, вмотивованих вояк.
Але ситуація з тих пір дуже змінилася, більшість блатних тиловиків вже давно списалися "по здоров'ю" або оформили собі догляд за "хворими" родичами за кругленькі суми. Дуже добре це знаю, бо в моєму оточенні такі випадки непоодинокі. А ті тилові воїни, які не мали такого "блату" чи грошей, вже давно переведені в піхоту на Курщині чи під Покровськом - при чому часто з ППО, з медичних частин, з інженерних військ... В бригадах великий некомплект зараз, дірки на фронті затикаються поспіхом набраними бусифікованими "маргіналами" з вулиць, без особливих навчань - тиждень на полігоні, і в піхоту. Ситуація з кадровим недобором в армії погіршується ледь не кожного місяця... Гайки в країні закручені вже так, що чоловікам без броні чи відстрочки навіть вийти на роботу чи за хлібом у магазин вельми ризиковано - можна опинитись на полігоні навіть без речей і документів.
показать весь комментарий
03.03.2025 22:35 Ответить
От же сучий потрох, як той кліщ енцефалітний у крісло вчепився...

https://x.com/InchSerg/status/1896492143327449139/analytics

1

показать весь комментарий
03.03.2025 11:27 Ответить
Виходить, тільки дроном у дурну бошку можливо вирішити цю найактуальнішу для України проблему?
показать весь комментарий
03.03.2025 12:16 Ответить
Послухав. Звучало саме так ****** як і написано. Нічого не вирвано з контексту.
показать весь комментарий
03.03.2025 09:58 Ответить
Який ще Микола-2? Для чого ви імена русаків перекладаєте?
показать весь комментарий
03.03.2025 09:59 Ответить
Вони всі це Зеленський. Навіть Порошенко - це зараз Зеленський
показать весь комментарий
03.03.2025 10:06 Ответить
Парламент узурпаторів вирішив, що вибори президента не проводяться а Зеленський - легітимний. Жодного питання до Порошенка і Тимошенко я не бачу. Щось питати у слуг урода, голоса і опзжопи - то себе не поважати
показать весь комментарий
03.03.2025 10:08 Ответить
Де таке написано в Конституції? Процитуй
показать весь комментарий
03.03.2025 10:10 Ответить
Український народ воює не за Зеленського, а за свободу і нелалежність. Навіть якщо поміняти преза, ця ціль не зміниться.
показать весь комментарий
03.03.2025 02:21 Ответить
Як же путіну і трампу кортить поставити в Україні президента, що згодиться на капітуляцію
показать весь комментарий
03.03.2025 03:49 Ответить
Теж з висячими яйцями, які всі будуть торкатися "на щастя"?
показать весь комментарий
03.03.2025 11:16 Ответить
Залежно від того як проведуть вибори. Якщо за діючою маніпуляційною виборчою системою, налаштованою на вибір представників злочинного олігархату і ворожого кремля, то звісно, що нічого не зміниться.
Якщо дійсно надати народу право на вибір, тоді можна буде обрати проукраїнського президента.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:22 Ответить
Сумніваюся, вони там всі антиукраїнські
показать весь комментарий
03.03.2025 11:24 Ответить
Той кремлівський виплядок охренів остаточно. Не соромиться уже заявляти про свою узурпацію влади публічно.
Він давно показав, що Конституція для нього ніщо, він нею підтерся.
Не здивуюсь якщо його настигне доля Каддафі, Асада чи Чаушеску
показать весь комментарий
03.03.2025 11:32 Ответить
100%!
показать весь комментарий
03.03.2025 11:33 Ответить
Довбню, спочатку потрібно щоб агресор повернув захоплені території, і тільки потім ними розпоряджатися
показать весь комментарий
03.03.2025 11:34 Ответить
Написано, що вибори президента повинні проводитись безперервно, незалежно від стану війни чи воєнного стану
показать весь комментарий
03.03.2025 11:39 Ответить
Він це добре знає, тому й прикривається відмазкою про членство в НАТО під час війни щоб не віддавати узурповану ним владу і не проводити обов'язкові за Конституцією вибори
показать весь комментарий
03.03.2025 11:42 Ответить
😆
показать весь комментарий
03.03.2025 11:45 Ответить
Це були не перемовини, а обдуманий і наперед спланований усіма учасниками дійства прокремлівський перформанс з метою нашкодити Україні і пропіарити зе-пуйла
показать весь комментарий
03.03.2025 11:51 Ответить
Хочуть, але не під час війни
показать весь комментарий
03.03.2025 11:54 Ответить
Браво! Можливо військові накінець скинуть московські рабські окови і зрозуміють, що їх самопроголосився очолювати ворожий засланець та зрадник, що всупереч Конституції захопив владу в державі, яку всіма способами веде до знищення на догоду своєму господарю кремлівському пуйлу
показать весь комментарий
03.03.2025 12:07 Ответить
Силою звісно, як ще. Ситуація у ворога на фронті зараз плачевна. Цим потрібно користатися, а не давати йому фору за блеянням прокремлівських агітаторів
показать весь комментарий
03.03.2025 13:05 Ответить
Хіба що у твоїй уяві
показать весь комментарий
03.03.2025 14:49 Ответить
Це взагалі не показник досягнень за 3 роки війни. Німці свого часу всю Європу захопили за короткий період часу при набагато менших ресурсах ніж у твоїх лаптєногіх
показать весь комментарий
03.03.2025 15:38 Ответить
Прочитай вище, чувак там тобі все процитував.
Закон не може суперечити Конституції, а якщо таки суперечить, то норми Конституції мають вищу юридичну силу, і той закон можна запхати куди поглибше таким узурпаторам як квартальний буєграй, що виправдовує своє протиправне захоплення влади.
Ст. 103 Конституції України зобов'язує проводити вибори президента безперервно незалежно від стану війни, надзвичайного чи воєнного стану і це потрібно всім виконувати.
показать весь комментарий
03.03.2025 15:52 Ответить
В голові у тебе таракани суперечать один одному)
Вибори на безпеку громадян жодним чином не впливають при їх правильній організації, а от їх саботаж є загрозою державності України.
показать весь комментарий
03.03.2025 16:29 Ответить
Не розповідай своїх безумних фантазій.
Кацапи уже здулися, цим потрібно користатися, а не давати їм фору для відновлення сил і нового нападу.
В Україні майже вся армія сидить у тилу, воюють лише не більше 80тис. військових на передку. Така ж мільйонна армія туніядців силовиків на бюджетному утриманні взагалі не мобілізована на захист країни.
Всі воєнні успіхи окупантів пов'язані лише зі зрадою воєнного і політичного керівництва України. Навіть це не привід віддавати ворогу всі окуповані території, добровільно натягати на себе московські кайдани, як ви тут закликаєте.
показать весь комментарий
03.03.2025 16:44 Ответить
Твої поодинокі випадки не означає, що вся тилова більш як мільйонна армія "списалася" по догляду за "хворими". У бюджеті грошей не вистачить на їхнє утримання. Схеми Крупів поламали, уже так легко не працюють. Крім тилової армії є ще професійна мільйонна спецоблікована. За них ще ніхто не брався і не ставив до війська.
Щодо орків, на читай і просвітляйся і не неси більше своєї капітулянської маячні.
https://censor.net/ua/news/3538997/aktyvnist-rosiyiskoyi-armiyi-znyzylasya-za-pershi-dni-bereznya

https://censor.net/ua/videonews/3539020/viktoriya-roschyna-zaznala-jorstkyh-katuvan-u-poloni-rf-slidstvo-info
Якщо Краснов з подачі України, через підписання будь-яких домовленостей з тією кацапською звіриною і воєнними злочинцями, зніме з них санкції, потім ще й приєднається Європа, то Україні від тої мразоти буде не відбитися. А це вважай нові сотні років кацапського рабства.
https://censor.net/ua/news/3539028/sanktsiyi-proty-rosiyi-mojut-poslabyty-ssha
показать весь комментарий
04.03.2025 02:41 Ответить
Сам НЕ ПІДУ, у мене немає чоловічої гідності.
показать весь комментарий
03.03.2025 07:00 Ответить
Витягнуть з нафталіну "легетимного" януковича на пару з медведчуком і азаровим.. ці друзяки, навіть перебуваючи у москві, в міг підмахнуть капітуляцію. Так що, в пу креатури є.
Театр абсурду.
показать весь комментарий
03.03.2025 08:42 Ответить
Зеля - це українська реінкарнація "команданте Фідель Кастро". Просто почитайте який у Фіделя був конфлікт з США, вони хотіли зняти цього кубинського диктатора років 25 не менше, Фідель усе витримав і помер на своєму посту від глибокої старості. Наша країна дуже схожа на Кубу зразка 60 років, там теж доречі як і у нас і в Північній Кореї кордони для виїзду своїх громадян на довгі роки закривали. Наші громадяни біжать з України через Карпатські гори, а кубинці тікали до США на човнах через Карибське море
показать весь комментарий
03.03.2025 09:40 Ответить
Як шлюха на панелі
показать весь комментарий
03.03.2025 12:20 Ответить
Бачу, що в Україні треба створити народне українське НАТО і прийняти Зеленського туди, хай підпише туди вступ, може після цього тоді піде з посади, як він казав.
показать весь комментарий
03.03.2025 09:35 Ответить
Бубочка ультиматумы всем выдвигает. )))))))) Где не появится, сразу же циркуляр свой демонстрирует. )))
показать весь комментарий
03.03.2025 12:51 Ответить
Коля Тищенко!
показать весь комментарий
03.03.2025 07:58 Ответить

Браво, Вован.
показать весь комментарий
03.03.2025 10:27 Ответить
Ще мені....сРана....кацап криворотий
показать весь комментарий
03.03.2025 08:52 Ответить
Так зельо згодився вже давно. Навіть надра всі готовий віддати. Аби йому гарантії Трамп дав, що воно залишиться царювати.
показать весь комментарий
03.03.2025 08:58 Ответить
Гірше зеленого гундоса бути не може.
показать весь комментарий
03.03.2025 09:00 Ответить
Так. Був би Порох, - не було би цього всього триндеця.
показать весь комментарий
03.03.2025 09:02 Ответить
Браво!!!!👍👍👍👍👍👍👍👍
показать весь комментарий
03.03.2025 09:04 Ответить
Коли ви переглянете від самого початку, то зрозумієте, як зельо вивів з себе венса. І до речі, чому вони везли Трампу підробку, а не справжній пояс??? Усик сказав, що всі його пояси вдома, але говорити багато не може. То вони й знали, що буде. Включіть мізки. Це вороги, яким шепчуть все з кремля.
показать весь комментарий
03.03.2025 09:08 Ответить
Підтримую президента!
показать весь комментарий
03.03.2025 07:07 Ответить
Арехамія!
показать весь комментарий
03.03.2025 09:42 Ответить
А якщо баришня (країна) сама "лягли і просють"?
показать весь комментарий
03.03.2025 09:45 Ответить
Дозволяють і називають це "добровільним об'єднанням" (Німеччина, В'єтнам).
показать весь комментарий
03.03.2025 09:59 Ответить
Подібно до того, як наприкінці 19-го сторіччя емпіріокритики мали всі підстави заявити, що "матерія зникла", зараз є всі підстави заявити, що "міжнародне право зникло". Тому дискусія на тему "де закінчується анексія і починається добровільність" є беззмістовною 😢...
показать весь комментарий
03.03.2025 10:24 Ответить
Страница 1 из 3