7620 посетителей онлайн

Келлог о соглашении по недрам: Не будет продвижения, пока не будет подписан документ

келлогКеллог о подписании соглашения между США и Украиной

Соглашение о полезных ископаемых между Украиной и США предусматривает партнерство, которое "может стать основой архитектуры безопасности для Украины в будущем", и без его подписания "не будет продвижения вперед".

Как информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на"Голос Америки", об этом заявил спецпредставитель США по вопросам России и Украины Кит Келлог.

"Причина, по которой Владимир Зеленский пришел в Белый дом, заключалась в том, чтобы подписать документ, в котором говорилось, что мы движемся вперед. Он не подписан. Я хочу сказать, и мое личное убеждение заключается в том, что не будет продвижения, пока не будет подписан документ. Точка", - сказал Келлог.

По его словам, Украина имела возможность подписать соглашение во время визита Келлога в Украину, а также на прошлой неделе, когда украинская делегация была в США.

"Я думаю, что протокол заключается в том, чтобы подписать документ, и как только вы его подписываете, это означает, что вы настроены серьезно и готовы двигаться вперед. Мы видели слишком много неудачных попыток в этом процессе", - подчеркнул Келлог.

Он отметил, что "соглашение о критических полезных ископаемых, в определенном смысле, является механизмом, с помощью которого американский налогоплательщик может начать восстановление от дорогостоящего финансового обеспечения этой войны".

"Однако в более широком плане это важное предложение соглашения о полезных ископаемых также предлагает соглашение о партнерстве между США и Украиной, которое может стать основой архитектуры безопасности для Украины в будущем. Если США имеют прямые экономические интересы в Украине, тогда США имеют прямые инвестированные интересы также для защиты своих экономических интересов, что, по сути, служит фактической гарантией, гарантией безопасности для Украины", - сказал Келлог.

Соглашение об ископаемых с США

Напомним, Трамп заявил, что хочет заключить с президентом Украины Владимиром Зеленским соглашение на 500 млрд долларов о доступе к редкоземельным ресурсам и природному газу в Украине в обмен на гарантии безопасности в любом потенциальном мирном урегулировании.

Президент Зеленский заявил, что соглашение с США о полезных ископаемых будет подписано на уровне министров при готовности и при условиях гарантий. Сейчас этот документ не готов, чтобы защитить интерес Украины.

Впоследствии Трамп сказал, что Украина сорвала соглашение по редкоземельным металлам. Соглашение было нужно, чтобы США могли вернуть потраченные на поддержку Украины средства.

Администрация президента США Дональда Трампа передала Украине "улучшенный" проект соглашения о полезных ископаемых, который "соответствует украинскому законодательству".

Президент Владимир Зеленский заявил, что если США хотят видеть в соглашении о полезных ископаемых конкретные цифры, то согласно украинскому законодательству необходима будет ратификация Верховной Радой.

25 февраля издание Financisl Times сообщило, что Украина и США согласовали условия соглашения по полезным ископаемым, в Киеве готовы подписать документ.

26 февраля Кабмин одобрил подписание соглашения о недрах с США.

Подписание соглашения должно было состояться 28 февраля в Белом доме, впрочем из-за спора Трампа с Зеленским, этого не произошло.

Топ комментарии
+23
Такий самий договір про надра був підписаний Трампом з Афганістаном перед тим як він вирішив його покинути…
показать весь комментарий
07.03.2025 08:00 Ответить
+19
Да пішов ти нах. зі своєю угодою і своїм ослом як ти назвало Україну. Сьогоднішній масовий обстріл енергетики показав реальні цілі Тампа і Х уйла
показать весь комментарий
07.03.2025 08:01 Ответить
+14
Мародер, здирник і рекетир
показать весь комментарий
07.03.2025 08:02 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Такий самий договір про надра був підписаний Трампом з Афганістаном перед тим як він вирішив його покинути…
показать весь комментарий
07.03.2025 08:00 Ответить
договір в студію !
показать весь комментарий
07.03.2025 08:01 Ответить
А ви договір з Україною можете нам показати?
То чого вимагаєте від людини пред'явити вам договір між іншими двома країнами?
показать весь комментарий
07.03.2025 08:24 Ответить
Його ще нема, що показувати?
А з Афганом, як ви кажете - є. Ось і показуйте.
У вас з елементарною логікою проблеми, дитсадок якийсь.
показать весь комментарий
07.03.2025 09:39 Ответить
Як це його нема? А підписувати що зібралися, ваш паркан?
Хто б триндів про логіку.
показать весь комментарий
07.03.2025 09:57 Ответить
поки не підписано - значить нема про що говорити, текст може мінятися.
так де афганський договір, я не отримав відповіді?
показать весь комментарий
07.03.2025 18:44 Ответить
А говорити тут ні з ким, бачу. Покажіть той, що вже мали підписувати.
А щодо афганського - перечитайте ще раз мої коментарі і покажіть, де я комусь обіцяв щось показати. Хочете отримати відповідь на своє власне питання - шукайте.
показать весь комментарий
08.03.2025 10:04 Ответить
Угода про корисні копалини для Афганістану

Трамп запропонував Афганістану угоду про корисні копалини, щоб Кабул компенсував витрати США на війну проти Талібану. Геологічна служба США оцінила потенційну вартість корисних копалин Афганістану в 1 трильйон доларів.
21 вересня 2017 року під час Генеральної асамблеї ООН у Нью-Йорку, президент США Дональд Трамп і президент Афганістану Ашраф Гані домовились, щоб компанії зі Сполучених Штатів розробляли запаси рідкоземельних мінералів в Афганістані.
"Вони погодилися, що такі ініціативи допоможуть американським компаніям розробляти матеріали, критичні для національної безпеки, одночасно розвиваючи економіку Афганістану та створюючи нові робочі місця в обох країнах, таким чином покриваючи частину витрат на допомогу Сполучених Штатів, оскільки афганці стають більш самозабезпеченими", - повідомили в Білому домі щодо угоди.
Однак відсутність базової транспортної та промислової інфраструктури, а також повстання талібів, які вивели майже половину країни з-під контролю уряду, означали, що корисні копалини неможливо було використовувати економічно.

Угода між США та Талібаном

29 лютого 2020 року в Досі США в особі дипломатичного представника Залмая Халілзада та Талібан підписали Угоду про встановлення миру в Афганістані. Таліби пообіцяли перешкодити терористичним групам базуватися в Афганістані, не нападати на американські війська та погодилися вести переговори з афганським урядом. Своєю чергою, США поступилися у ключовій вимозі Талібану - виведенню всіх військ США та коаліції з країни через 14 місяців.

Ці переговори мали б призвести до внутрішньоафганського діалогу між Талібаном та афганським урядом, однак представників уряду Афганістану відсторонили від процесу. Угода США і Талібану сприяла повстанцям і завдала шкоди уряду Афганістану.

"Зрештою Талібан не виконав своїх зобов'язань у боротьбі з тероризмом і лише з половиною рішучості продовжував внутрішньоафганські переговори", - зазначає видання The Conversation.

Після перемоги Джо Байдена на виборах у 2020 році, він успадкував угоду Трампа та вирішив виконати зобов'язання США. На момент підписання угоди в Афганістані перебувало близько 15 тис. американських військових. Однак поступове виведення військ США з Афганістану в останній рік президентства Трампа призвело до того, що вже у січні, під час інавгурації Байдена, американський контингент скоротився до 2500 солдатів.

Після зменшення чисельності американських військ та виведення солдатів союзників, Талібан почав масштабний наступ та за лічені тижні розбив афганську армію. США здійснили евакуацію своїх військ, яка була завершена 30 серпня 2021 року, а Талібан після захоплення аеропорту в Кабулі оголосив свою остаточну перемогу в Афганістані.
показать весь комментарий
07.03.2025 09:01 Ответить
менше трильйона небєроьот, чорт рудий

.
показать весь комментарий
07.03.2025 10:31 Ответить
Й що було з тим Афганістаном, ми всі це бачили. Зпузтошення, війна, злидні.
показать весь комментарий
07.03.2025 08:02 Ответить
Ото курва!
Хочеш вигребти все, а потім покинути Україну на призволяще!!!
Ні! Не буде цього! Україна вистояла в 2022 і вистоїть в 2025, але без вас покидьки!
показать весь комментарий
07.03.2025 08:01 Ответить
Дописувач Денис 'Данилов у Х

Державний департамент і Білий дім стерли зі своїх сайтів сліди підписання договорів про гарантії безпеки між Україною і США. Єдине робоче офіційне посилання, яке я знайшов, вело на сайт посольства США в Італії, але, думаю, і його незабаром приберуть. Тепер Америка може підписувати будь-які угоди, давати будь-які обіцянки, гарантії та підтримку - а потім просто прибрати це з сайту і сказати: «Такого договору не було. Фейкові новини!!!" У міжнародних відносинах існує принцип сумлінного виконання міжнародно-правових зобов'язань (pacta sunt servanda), який зобов'язує держави чесно і повністю виконувати свої зобов'язання, включаючи ті, що випливають з публічних заяв. Цей принцип визнаний одним з основоположних у міжнародному праві. Тепер він мертвий. Якщо США так легко відмовляються від своїх слів, значить, ніхто більше не може бути впевнений у своїх зобов'язаннях. Будь-яка їхня обіцянка тепер коштує рівно стільки, скільки часу вони будуть зберігати інформацію про нього на сайті Держдепартаменту. Навіть Росія, яка напала на Україну, не видалила договір про дружбу і співпрацю зі своїх архівів. Вони порушили його - так, але не намагалися стерти сам факт його існування. А США тепер можуть просто видалити будь-який підпис під договором і зробити вигляд, що його не було. Вони не просто відмовилися від зобов'язань перед Україною - вони зображують справедливе обурення і тиснуть на нас, щоб ми дотримувалися вимог Москви. Адже саме про це заявив держсекретар Марко Рубіо. Може, Трамп так готує грунт для підписання нових угод - але вже з Путіним? Ті, хто все ще вірить у «велику угоду» Трампа, - дурні. Він не укладає угоди, він просто скасовує вже взяті на себе зобов'язання, щоб продати американцям свою зраду як стратегію.
показать весь комментарий
07.03.2025 09:01 Ответить
Так пусть юристы-международники судятся против сша, кто мешает?
показать весь комментарий
07.03.2025 10:35 Ответить
про це давно кажу. І зе коли був в білому домі, шкода що промовчав про це на камери
показать весь комментарий
08.03.2025 02:40 Ответить
Після такого, всі ті угоди, обійцянки, меморандуми підписані посадовцями з США не варті навіть паперу, на яких вони надруковані.
США та рф тепер одне й те ж саме.
На жаль, з цим доведеться Україні жити.
А тому, треба збирати залишки свого наукового потенціалу, переорієнтовувати цивільних науковців на військових, і починати розробляти та впроваджувати своє, власне.
Це як крижаний душ на голови Українціям.
показать весь комментарий
07.03.2025 12:27 Ответить
Да пішов ти нах. зі своєю угодою і своїм ослом як ти назвало Україну. Сьогоднішній масовий обстріл енергетики показав реальні цілі Тампа і Х уйла
показать весь комментарий
07.03.2025 08:01 Ответить
Ослом его назвали, когда он приехал в Киев и с ним поулыбались и послали додому без подписи , как мы видим он очень обиделся по этому поводу
показать весь комментарий
07.03.2025 08:04 Ответить
коли у нас забрали зброю під меморандум ми також обиделись
показать весь комментарий
08.03.2025 02:42 Ответить
Всі ці угоди із сша не стоять паперу на якому вони підписані. Україна вже підписувала і будапештський меморандум і безпекову угоду в 2024 році і сша розірвало ці угоди в односторонньому порядку наче їх і не було
показать весь комментарий
07.03.2025 08:13 Ответить
Я не халявщик! - я партнер
показать весь комментарий
07.03.2025 08:02 Ответить
хавальщик
показать весь комментарий
07.03.2025 08:06 Ответить
А кацапи під цеи тріп звіріють - луплять по енергетичніи і газовіи інфрастуктурі
показать весь комментарий
07.03.2025 08:07 Ответить
ботяра - іди в сраку
воняє воно тут
показать весь комментарий
07.03.2025 08:53 Ответить
Мародер, здирник і рекетир
показать весь комментарий
07.03.2025 08:02 Ответить
Скажіть, це не є рекет?
показать весь комментарий
07.03.2025 08:04 Ответить
Келлог хоче отримати дошкою по носі,як той мул.
показать весь комментарий
07.03.2025 08:04 Ответить
хто в курсах - це трьохзірковий бізнесмен, чи чотирьохзірковий?
показать весь комментарий
07.03.2025 08:05 Ответить
"агент Краснов" на выездном боевом задании...
показать весь комментарий
07.03.2025 08:10 Ответить
https://www.bbc.com/ukrainian/articles/cqlye4g0lv4o?xtor=AL-73-%5Bpartner%5D-%5Bukr%5D-%5Bheadline%5D-%5Bukrainian%5D-%5Bbizdev%5D-%5Bisapi%5D ЗСУ контратакують під Покровськом і Торецьком. Як їм це вдалося

https://www.ukr.net/ru/source/bbc-news-********-382.html (BBC news Україна)
показать весь комментарий
07.03.2025 08:11 Ответить
Ця угода юридично дозволила б американцям працювати на окупованих територіях.
показать весь комментарий
07.03.2025 08:11 Ответить
Так і є. А також ця угода завадить Україні обороняти або звільняти свою землю. Тому що сша скаже ми тепер на цій території добуваємо якесь гівно так що вона тепер наша а ви тут не стріляйте і не ходіть
показать весь комментарий
07.03.2025 08:17 Ответить
Не будуть вони нічого добувати самі. Просто зроблять фонд який буде відраховуватися половина всіх сьогоднішніх доходів бюджету від надр - нафта, газ, руда, порти.

Стандартний колоніальний договір 18 сторіччя...
показать весь комментарий
07.03.2025 08:25 Ответить
А я і не казав що вони там будуть щось добувати чи хоч копійку виділяти. Їм головне бумажка що то їхня земля і що Україна капітулювала. А далі вони будуть давити на нас економічно і санкціями шукаючи різні приводи щоб відтяпати ще більше. В мене знайомий 20 років робив бізнес в сша потім приїхав в Україну і казав що ніколи не зв'язуйтесь з великим американським бізнесом. Вони з вас все висосуть ви ще й должні останетесь
показать весь комментарий
07.03.2025 08:49 Ответить
Те що ***** зараз бомбить газо і нафтовидобувні родовища це не є збіг обставие. Це все завдяки цій угоді яку нам підсовує Тампон. Під цю угоду всі старі видобувні кар'єри чи договори не підпадають. А от з моменту підписання угоди про копалини всі бажаючіщось робити на нашій землі повинні домовлятись із Тампоном. Тому Тампон дав Х уйлу наказ зруйнувати всі працюючі видобувні бурові з яких Тампонові нічого не світить, а щоб поставити нові, всі вже повинні йти за дозволом до Тампона і відсипати йому половину грошей
показать весь комментарий
07.03.2025 08:55 Ответить
Якщо б ще Тампон в обмін на цю угоду постачав нам зброю то з цим ще можна змиритись. Но Тампон даже не збирається нам ні одного патрона давати, мало того ще й примушує нас капітулювати. Це як поліцейський пограбував згвалтованого, а потім з насильником пішов в бар пити пиво за ці гроші.
показать весь комментарий
07.03.2025 08:59 Ответить
афганістан, яскравий приклад.
показать весь комментарий
07.03.2025 08:36 Ответить
Так. Саме заради цього вся ця муйня.
показать весь комментарий
07.03.2025 08:18 Ответить
Келлог про угоду щодо надр: Не буде просування, поки не буде підписано документ.
Логічно!
А авто не поїде, поки не заправиш!
Якщо вже робити приголомшливі заяви, то не варто обмежуватися лише надрами.
показать весь комментарий
07.03.2025 08:12 Ответить
https://real-vin.com/zsu-zvilnili-novi-teritorii-pid-pokrovskom ЗСУ звільнили нові території під Покровськом

https://www.ukr.net/ru/source/real-1852.html (Реал)
показать весь комментарий
07.03.2025 08:12 Ответить
А тампон- покидьок. Крапка!
показать весь комментарий
07.03.2025 08:14 Ответить
за їх версією це проксі війна між США і раша, тоді чому б їм не повоювати без посередників (України) напряму? навіщо їм копалини і Україна як донор цієї війни, коли вони можуть воювати на Алясці , наприклад, там теж є нацисти для путєна. насправді займаються глобальним шахрайством - знищеннням України вони обидва. чому цей Келог не скаже що буде тоді коли закінчаться копалини? навіщо взагалі було трусити тими копалинами як пунктом перемоги плану перемоги чи чого там? така ж користь як і продаж ЯЗ за 1% від вартості з безядерним статусом. копалини -первинне, а мир - це ще щось невідомо далеке. спочатку повинен бути мир, повернення ЯЗ як єдиної гарантії, а потім інвестиційна угода по копалинам як в Норвегії - ось стратегія сталого миру
показать весь комментарий
07.03.2025 08:16 Ответить
Тобто, всі смерті, поки зупинена допомога Байдена, та не проголосована трампістами, тепер не тільки на совісті плєшивого, а ще й рудого!
показать весь комментарий
07.03.2025 08:16 Ответить
"[…] підписати документ, у якому йшлося, що ми рухаємося вперед".

І щось ні слова про те, куди рухаємося. Клясичне дурисвітство.
показать весь комментарий
07.03.2025 08:21 Ответить
Хто такий Келлог? Чого він розпатякався? Нема просування вперед? А в чому буде просування? Ще шось відмінять? Хіба ще шось є від Штатів?
показать весь комментарий
07.03.2025 08:21 Ответить
ага....афганці не дадуть збрехати
показать весь комментарий
07.03.2025 08:23 Ответить
А оце вже чистої води ШАНТАЖ!!!
показать весь комментарий
07.03.2025 08:31 Ответить
Дружній шантаж
показать весь комментарий
07.03.2025 08:43 Ответить
класичний розводняк!
типу, давай гроші і почекай тут, я зараз....
показать весь комментарий
07.03.2025 08:34 Ответить
Як там у класіка утром стулья вечером деньгі но деньгі вперед тільки так спочатку поміч а потім копалини 50×50 а все інше наї лово
показать весь комментарий
07.03.2025 08:43 Ответить
Пакт Трампа та Путіна вже існує, і ми повинні діяти відповідно
Є речі, які ми ніколи не змінимо красивими словами чи розумним одягом. Якщо ви турбуєтеся про ці речі, вам слід зрозуміти, звідки виходить тактика Трампа. Із Росії.

Той факт, що військова допомога Україні могла бути скорочена ще до зустрічі Зеленського з Трампом в Овальному кабінеті і тільки потім відновлена, має бути прикладом нинішнього способу мислення у Вашингтоні.

Трамп прагне зближення з Путіним. Путін попросив поступок, і поступки обіцяли. Можливо, ми не знаємо всього обсягу цих обіцянок, але ми маємо бути готовими до всього.

Суверенітет України, військова підтримка, гарантії безпеки та політичне майбутнє вже могли бути передані в обмін на союз із Росією, якого добивається Трамп.

Але оскільки відкритий продаж Путіну виглядає політично неприйнятним, адміністрація використовуватиме будь-які кошти, щоби замістити сліди.

Як людина, яка виросла в Литві 1990-х років, я добре пам'ятаю, як старші діти із сусідньої російської школи чекали нас на шляху до класу. Якщо вони вирішували побити вас, то знаходили для цього привід. Що б ви не зробили, вони б обов'язково зробили це.

Це нагадує мені старий російський тюремний анекдот. Одна людина просить у іншої цигарку. Той каже, що не має.

⁃ А у вас прикурити не знайдеться?
⁃ Ні, я не курю.

Перший зітхає, потім б'є його.

⁃ Чому? - Запитує побитий.
⁃ Тому що на тобі немає шапки.

Так було на вулицях. Якщо ти мала сигарету, вони її забирали. Якщо ти мав гроші, вони їх забирали. Якщо ти нічого не давав, то вони били тебе просто так. Правильної відповіді не існувало, бо справа була не в цигарках, не в грошах, не в шапці. Йшлося про владу.

І якщо ти хотів вижити, то мусив діяти відповідно. Якщо ти міг битися, ти бився. Якщо не міг битися, ти уникав їхньої території. А якщо не міг уникнути, то стежив, щоб не залишитися одному.

Не варто думати, що шапка, цигарки чи гроші врятують тебе. У цьому й полягала помилка тих, хто не розумів правил: вони кидали все і їх все одно били. Тому що російський бандит зупиняється лише тоді, коли йому кидають виклик.

І та сама логіка діє не лише на вулицях, а й у геополітиці.

⁃ Підпишіть цю угоду на мінералах.
⁃ Добре.
⁃ Ну... тоді ми вас ударимо, тому що ви не одягли костюм.

Справа не в корисних копалинах, не у виборах, не в чомусь ще.

Справа у підпорядкуванні.

Так було у 1939 році, коли Радянський Союз підписав з Литвою пакт про взаємодопомогу та розмістив у нашій країні 20 000 солдатів. Через рік Радянський Союз заявив, що стався «інцидент» за участю деяких радянських солдатів. Це стало приводом для ультиматуму.

⁃ Підпишіть цю угоду на мінералах.
⁃ Добре.
⁃ Ну... тоді ми вас ударимо, тому що ви не одягли костюм.

Справа не в корисних копалинах, не у виборах, не в чомусь ще.

Справа у підпорядкуванні.

Так було у 1939 році, коли Радянський Союз підписав з Литвою пакт про взаємодопомогу та розмістив у нашій країні 20 000 солдатів. Через рік Радянський Союз заявив, що стався «інцидент» за участю деяких радянських солдатів. Це стало приводом для ультиматуму.

Поради вимагали відставки уряду Литви протягом 48 годин або здавання під окупацію. Але коли міністр закордонних справ отримав цей ультиматум, радянські сили вторгнення вже підходили до нашого кордону. Окупація була доконаним фактом.

Тоді ми ще не знали, що все це заздалегідь узгоджено в секретному пакті Молотова-Ріббентропа.

Сьогодні ми не маємо виправдання для такої наївності. Можна з упевненістю сказати, що пакт Трампа-Путіна вже існує, і ми маємо діяти відповідно.
Габріелюс Ландсбергіс
показать весь комментарий
07.03.2025 08:43 Ответить
Якщо в угоді НЕ передбачено ніяких гарантій того що при її входженні в дію будуть надаватись якісь гарантії безпеки чи постачання зброї то цього не буде й відбуватися якщо навіть згідно попередніх угод по яких це обіцялось Україна нічого обіцяного не отримала, як той же "Будапеський меморандум" по яких підписанти обіцяли утримуватись від політичного, економічного та військового тиску на нашу країну у той час як один з підписантів порушив обіцянки а інші обмежелись "занепокоєністю" і дуже м'якими санкціями по відношенню до порушника угоди. Тож і підписання вражаюче безпренципного договору із США про ресурси України зовсім нічого не гарантує. То варто вже остаточно й відверто відповісти трампістам НІ аби й Європа мала змогу розуміти що відбувається й чіткіше рухатись у бік повністю незалежним від Вашингтона напрямком!!!
показать весь комментарий
07.03.2025 08:44 Ответить
До речі, тиск який здійсьнює Вашингтон на Україну по вказаній Келогом угоді ТЕЖ Є ПОРУШЕННЯМ з боку США "Будапештського меморандуму" й вони стають такими ж порушниками меморандуму як й Московія (т.з. "РоССія"), але у економічному та політичному плані у той час як )(уйло порушив УСІ умови угоди по позбавленню Украяни ЯО!!!
показать весь комментарий
07.03.2025 08:49 Ответить
https://www.youtube.com/shorts/Yaj7BsXW0Do
показать весь комментарий
07.03.2025 08:50 Ответить
Кровососы, уцепились в горло Украины мёртвой хваткой, ни чем не помогают, всё для нас позакрывали, а недра отдавай, вот это миротворцы, это по-американски.

Подавитесь вы нашими недрами, отольются вам украинские слёзы.
показать весь комментарий
07.03.2025 08:52 Ответить
Ні в якому разі не слід піддаватись на тиск американського *********** і баламутити військових "припиненнями вогню". Бо ці хитрощі рашистів Україна вже проходила із втратою території та деморалізацією особового складу армії.
Не хочете підписувати "угоду", то й ідіть "лісом" - гірше від того, що ви вже наробили, вже не буде.
Ах, санкції введете проти Зеленського і його команди? Так українці лише "За".
показать весь комментарий
07.03.2025 08:59 Ответить
ПУСТА НІКЧЕМНА УГОДА - а ще й з таким натиском - бо прешою в пʼятницю ,вони скоріш ставили Стамбульську ...
показать весь комментарий
07.03.2025 09:00 Ответить
показать весь комментарий
07.03.2025 09:11 Ответить
Без физической ликвидации ТрамПодонка никаких улучшений в принципе не будет.
показать весь комментарий
07.03.2025 09:15 Ответить
Шейлок - https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%86%D0%B8%D1%8F венецианский https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D1%89%D0%B8%D0%BA ростовщик, к которому обращается купец-https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%86%D0%B8%D0%B0%D0%BD%D1%82 негоциант Антонио, чтобы занять три тысячи https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A6%D0%B5%D1%85%D0%B8%D0%BD золотых дукатов для своего друга Бассанио, которому деньги нужны для https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%80%D0%B0%D0%BA_%D0%BF%D0%BE_%D1%80%D0%B0%D1%81%D1%87%D1%91%D1%82%D1%83 женитьбы на богатой невесте Порцииhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%B5%D0%B9%D0%BB%D0%BE%D0%BA#cite_note-Junjie39-1 [1]. Шейлок припоминает Антонио многочисленные обиды, которые тот в прошлом нанёс ему, ненавидя как его ремесло, так и его веру. Как ростовщик, он также зол на Антонио за то, что купец даёт деньги взаймы без процентов «и роста курс в Венеции снижает». Тем не менее Шейлок соглашается дать Антонио денег в долг и даже готов сделать этот заём беспроцентным, однако требует взамен https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B5%D0%BB%D1%8C вексель, дающий ему право в случае неуплаты по счёту в срок вырезать из тела должника https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D1%83%D0%BD%D1%82_(%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0_%D0%B8%D0%B7%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F) фунт мяса. Позже дочь Шейлока Джессика рассказывает, что слышала, как он говорит двум другим соплеменникам, что эту жестокую плату он предпочтёт даже двадцатикратному возмещению долгаhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%B5%D0%B9%D0%BB%D0%BE%D0%BA#cite_note-%D0%90%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%81%D1%82-2 [2].
показать весь комментарий
07.03.2025 09:26 Ответить
У крайноьому випадку, перед підписом який поставить Зе, треба додати фразу - "під примусом"...
показать весь комментарий
07.03.2025 09:27 Ответить
Отдать недра всяким вонючим ахметкам,беням и чукам эта нация смогла,сделали это быстро и никто не пикнул,а американцам видите ли нельзя,они не той национальности.
показать весь комментарий
07.03.2025 09:42 Ответить
"ТРАМПОВЕ ПРОСУВАННЯ В УКРАЇНІ"американська зброя ,котра вбиває україннський народ і руйнує Україну руками рашистського нелюда- куйла....
показать весь комментарий
07.03.2025 09:52 Ответить
Украина не должна ничего подписывать с трампом, а заставлять исполнять ранее взятые на себя обязательства. Что надо делать? Надо подключать Литву, Эстонию, Латвия, Японию и другие самые дружественные страны и действовать с ними!
показать весь комментарий
07.03.2025 10:37 Ответить
І головне, що це нічого не змінить. Ні Пуйла не зупинить, ні допомогу Трампа не надасть. Ні одна інвестиція сюди не зайде, поки йде війна. А от коли вона закінчиться, документи на право корисних копалин буде діяти навіть якщо вся Україна буде окупована.
показать весь комментарий
07.03.2025 10:49 Ответить
Цей договір буде удавкою на шиї України. Все це не просто. Тому й давлять. Воно мені нагадує договір Богдана Хмельницького з кацапами. Не аналогія, але не простороздягнуть, а добʼють.Наші мають розуміти небезпеку для самого існування держави. Питання не в тому, що вони обберуть нас. Не можна навіть рамочний підписувати.
показать весь комментарий
07.03.2025 11:00 Ответить
там в тій угоді по любому якась кабала
показать весь комментарий
07.03.2025 12:01 Ответить
А ще можна взяти цитати з декларації "будапештського меморандуму" і підписатись такими самими "глибокими запевненнями", можно і з посиланням на "БМ"...
показать весь комментарий
11.03.2025 09:06 Ответить