7886 посетителей онлайн

Украина пока не должна мобилизовать женщин. У нас достаточно мужчин, которые могут не прятаться под юбками, - гендерный советник ВСУ Григорьева

Принудительная мобилизация женщин в ВСУ: Гендерный советник ВСУ ответила

Новоназначенный советник по гендерным вопросам ВСУ Оксана Григорьева считает, что в Украине пока нет оснований для обязательной мобилизации женщин.

Об этом она сказала в эфире "Радио Культура", информирует Цензор.НЕТ.

"Упрекают, что права и обязанности должны быть одинаковыми, потому что это записано в Конституции. Но наши женщины не были включены в систему подготовки, не подвергались призыву. Это не было узаконено.

И сейчас, в период войны, я считаю, что мы не должны мобилизовать женщин, тем более, у нас достаточно мужчин, которые могут быть мобилизованными и не прятаться под юбками женщин", - отметила она.

В то же время Григорьева считает, что "каждая женщина должна быть готова защищать родину".

По ее словам, женщины наравне с мужчинами должны изучать основы тактической медицины и управления дронами в школе.

"Я горжусь женщинами, которые служат в армии, я хочу популяризировать эти профессии, чтобы они шли туда добровольно. Я за обучение для каждой и каждого. Но пока мы не говорим о принудительной мобилизации, и ее не будет для женщин", - добавила советник.

Напомним, недавно в ВСУ назначили советника по гендерным вопросам. Им стала Оксана Григорьева.

Топ комментарии
+31
Якась дивна в Україні гендерна рівність . В Ізраїлі, виходить, недостатньо чоловіків?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:34 Ответить
+23
дивно чути гендерні штампи від гендерної радниці
показать весь комментарий
11.03.2025 15:41 Ответить
+17
"Але наші жінки не були включені у систему підготовки, не піддавались призову" - Тобто можна йти тільки тим, хто служив по призову? Дякую, коли офіційна особа це каже, то воно й спокійніше. Доречі, обмежено придатні у мирний час не служать, тому можете й не проходити ВЛК до 5 червня.

"Але поки ми не говоримо про примусову мобілізацію, і її не буде для жінок" - А зараз мобілізація добровільна?

"Закидають, що права й обов'язки мають бути однаковими, бо це записано в Конституції" - То може хоча б заборона на виїзд з країни, так би мовити для солідарності? Теж ні?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:39 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
"Закидають, що права й обов'язки мають бути однаковими, бо це записано в Конституції. Але наші жінки не були включені у систему підготовки, не піддавались призову" Деякі чоловіки теж не були включені у систему підготовки, але ж за місяць стають командосами. Жінки сильні та незалежні: їх ніхто не посилає працювати на чоловічих посадах, але кухарками, санітарками, водійками, снайпершами тощо вони прекрасно можуть бути. Принаймі, чому вони не обмежені в правах виїзду за кордон, особливо, якщо без дітей та з безпечних територій ?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:44 Ответить
Як це по-чоловічому: запрягти баб, щоб воза тягли по всіх фронтах!
показать весь комментарий
11.03.2025 15:54 Ответить
"Принаймі, чому вони не обмежені в правах виїзду за кордон, особливо, якщо без дітей та з безпечних територій" - не стидно таке писати? Ти якби могло зробило з країни великий концтабір і нищило б жінок у першу чергу так?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:59 Ответить
А ты поддерживаешь концлагерь для мужчин.ведб для тебя жизнь мужчины,гораздо менее ценнее жизни женщины.
показать весь комментарий
11.03.2025 18:12 Ответить
Судячи з виразу обличчя й не раз. До чоловіків вона щось особисте має.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:42 Ответить
Ідіть родіть і вигодовуйте дітей, вертіться на кухні щодня, а жінки тоді підуть на фронт!
показать весь комментарий
11.03.2025 15:56 Ответить
Так хай народжують, а не закордон звалюють і шукають собі там багатих кавалерів.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:14 Ответить
На всіх багатих нема, а рано чи пізно нормальна жінка народить і від бідного! Материнський інстинкт ніхто не відміняв!
показать весь комментарий
11.03.2025 16:25 Ответить
Від гастарбайтера-бангладешця? Звісно, будуть народжувати. Бо ще рік-два війни і українців на всіх жінок не вистачатиме.
показать весь комментарий
11.03.2025 17:03 Ответить
Пусть женщины без мужчин рожают детей ,кормят,защищают. А то ,как блага получать женщины равные,как трудности решать ,мы слабые женщины
показать весь комментарий
11.03.2025 18:14 Ответить
Якась дивна в Україні гендерна рівність . В Ізраїлі, виходить, недостатньо чоловіків?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:34 Ответить
Раптово, так. Ізраїль постійно воює з ворогами, що кратно його перевершують кількістю.
Вони навіть за ультраортодоксів взялись. Бородаті талмудники сильно обурені, аж до сутичок з поліцією.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:37 Ответить
Нідерланди ні з ким не воюють, але в 18 років повістка приходить і хлопцям і дівчатам. Правда ідеш за бажанням і ще не факт, шо візьмуть. І такмед з дронами в школі тут теж ніхто не вивчає. Але якшо якась місцева кізда ляпне, шо служити мають тільки хлопці, то феміністки її з гімном змішають.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:40 Ответить
Феміністки, ЛГБТ, зелені, оце все. Вже довийожувались.
Якщо нідерландки не проти служити в армії своєї мирної країни, то це їх вибір.
Але у нас тут трішечки війна.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:43 Ответить
В Ізраїлі теж війна. І ізраілітянки служити в армії чомусь не проти. Та я не про це. Аргументація в неї якась дивна. Не зрозуміло - рівні права і обовʼязки чи такі кіндер-кірха-кюхе?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:45 Ответить
Рівні права, а от обов'язки - трошки різні.
Не питайте, чому.
Така у нас культура. Ми жінок поважаємо, і не хочемо, щоб вони в таку дупу змушені були лізти.
Тим більше що придатних військовозобов'язаних насправді вистачає, тільки вони всі не хочуть. Ну це вже проблема уряду. Руся цю проблему вирішила.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:59 Ответить
Вам би в ЗСУ радником з гендерних питань.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:16 Ответить
По-моєму, поточного вистачає.
І питань гендерних особливо немає. Хто хоче - служить, ні - не змушують, хіба що крім медиків.
Всі гендерні питання наразі - це окремі моделі броників та військової форми.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:17 Ответить
Женщин вы уважаете,а мужчин нет.
показать весь комментарий
11.03.2025 18:15 Ответить
что ты несешь война в Израиле! Во первых в Израиле нет войны были небольшие стычки с палестинцами в резиновых тапочках и недавно операция по зачистке Газы . Никакая изральская женщина не сидит в окопах под фабами и не штурмует посадки.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:16 Ответить
Україна теж постійно воює з під ора сами вже 11Й рік але чомусь воєний стан ввели тільки 3 роки назад. бо сильно хотілося зрадника від влади торгувати з РФ
показать весь комментарий
11.03.2025 15:46 Ответить
Була АТО/ООС, та і росія воювала обмежено, лише на Донбасі.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:48 Ответить
А Ізраїль проти якого такого переважаючого ворога воює? Скільки військової техніки, крім пікапів з кулеметами і калашів має їх ворог?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:51 Ответить
Якщо рахувати по кількості бажаючих вбити єврея, то там овєрдохєра народу набереться. На десять Ізраїлів. А якшо додати тих, хто стріляти боїться, але патрони би підносив, то мабудь на всі сто.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:54 Ответить
Вам українських чоловіків мобілізовувати шкода, щоб їх всіх не вбили.
Але мобілізовувати українських жінок ви не проти.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:55 Ответить
Нікого не потрібно примусово брати у військо, ні чоловіків ні тим більше жінок - тільки на добровільній основі
показать весь комментарий
11.03.2025 15:59 Ответить
Русня цього восени 2022 року не знала.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:00 Ответить
Аплодую стоячи! Ви бачите черги добровольців біля ТЦК?
А у нас хлопців на позиції поміняти ніким, бо не вистачає особового складу...
Тому якщо охочих вже нема, то не треба оминати і примусову мобілізацію.
І да: поліцію, ТЦК, прокурорів не треба згадувати, вони теж потрібні, хай би якими вони не були...
показать весь комментарий
11.03.2025 16:32 Ответить
Тоді не потрібно було бігти в ТЦК на початку війни і тепер не бідкатися, що вже надоїло і міняйте нас - кожен сам повинен робити свій вибір
показать весь комментарий
11.03.2025 16:37 Ответить
Ви це серйозно? Якби добровольці не пішли і своїми тілами не закрили навали орків, зараз в Ужгороді висів би триколор!
Більшість з них вже просто "закінчились", а ті хто вижив благають про допомогу...
То по Вашому треба було не чинити спротив, а одразу лягати під агресора, щоб гвалтував яе йому заманеться?
показать весь комментарий
11.03.2025 16:53 Ответить
показать весь комментарий
11.03.2025 18:00 Ответить
100% давайте ще 500 тисяч поліцаїв доберем і мільйон прокурорів з суддями,це ж най необхідніше.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:45 Ответить
Де Ви бачили пропозицію про добір? Має хоч хтось в державі лишитися, щоб хоч якийсь лад тримати.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:56 Ответить
Це люди з тої кагорти, що ладні кого завгодно відправити у військо замість себе, аби до них діло не дійшло. Був днями у справах в Києві - скільки молодих кремезних і здорових хлопців гуляє і насолоджується життям, аж ніяково якось стало, бо згадав наших "через одного напівінваліда", які своє останнє здоров'я, а часом і життя віддають за тих парубків.
А жінок в ЗСУ і так багато, та є затребовані спеціальності, де жінки фізично не потягнуть. І до чого тут рівність? Барбершопери мля!!!
показать весь комментарий
11.03.2025 16:28 Ответить
Так меняй законы,напишите .что женщины привилегированный пол,а мужчины обслуживающий интересы женщин пол
показать весь комментарий
11.03.2025 18:17 Ответить
"росія воювала " на теріторії України . хіба це не привід ввести воєнний стан та перевести єкономіку країни на військові рейки? чи торгувати з кацапами вигідніш було ?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:53 Ответить
Нащо воєнний стан, коли масштаби тої війни цілком вкладались в АТО/ООС.
А ВПК і армію треба було розвивати ударними темпами, так.
І торгувати не слід було, теж вірно. Тут цвяхів у дупу обом - і чинному, і папєрєдніку.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:56 Ответить
То у вас шось з памʼяттю сталосі. Порох вводив військовий стан десь на місяць. Хомʼячки вили так, ніби їм на яйця наступили. Розказували, шо то він зробив шоб вибори не проводити. Збиралися на Майдан іти і вішати порохоботів. І всяке таке.
Стан відмінили, вибори провели, вибрали дегенерата в прези. Той ввів військовий стан і не проводить вибори. Молодці
показать весь комментарий
11.03.2025 15:52 Ответить
А хтось тут каже, що армія України 1,1 млн, а армія росії всього 600 тисяч.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:52 Ответить
Ні, 1,1 мільйона це сили оборони, а армія 880 тисяч, з яких 400 тисяч воюють, а в кацапів армія має 2,3 млн, з яких 1,5 млн військовослужбовців і з них 600 тисяч воюють проти нас
показать весь комментарий
11.03.2025 15:57 Ответить
так !
гендерна рівність там, де вона можлива

із часів сотворіння Світу воїнами завжди були чоловіки, а жінки - в разі крайньої необхідності

в Україні ще достатньо ухилянтів

.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:59 Ответить
«God created men, Col. Colt made them equal» (С)
показать весь комментарий
11.03.2025 16:26 Ответить
В Израиле свои обычаи, а в Украине спокон веку принято козакам защищать страну, а жинкам дом вести. Но где ж те козаки теперь…
показать весь комментарий
11.03.2025 16:19 Ответить
"Но где ж те козаки теперь…"
Судячі з прапорців - в США і Нідерландах. Ще трохи в Польщі.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:22 Ответить
Самі завзяті козаки вже в США, розказують іншим як бути козаками.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:30 Ответить
В Україні теж таких "козаків" вистачає. Сидять на печі і отримують пенсію.
показать весь комментарий
11.03.2025 17:06 Ответить
Не по темі, просто подобається це
" Українське прізвище" - грєгорьєва 😸
показать весь комментарий
11.03.2025 15:35 Ответить
Завезені, сер.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:45 Ответить
Хоч одне у владі є адекватне?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:35 Ответить
Нашо? Там саме такі потрібні.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:39 Ответить
Так якраз не хочуть народжувати, а хочуть виїхати за кордон і там влаштуватись, кордони потрібно було закрити для всіх, а хитрі жінки і дівчата не хочуть помагати тилу а приїздили мільйонами
показать весь комментарий
11.03.2025 16:16 Ответить
Зрозуміло:
Значить скоро почнуть і жінок відлавлювати...
показать весь комментарий
11.03.2025 15:36 Ответить
Жіноче таксі вже придумали - скоро чекаєм жіночих бусиків незламності.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:22 Ответить
Цей петрик давненько дрище на ЦН.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:58 Ответить
Ти що , п'яне? Який Стралінк? Ти про що, болєзний?
показать весь комментарий
11.03.2025 16:01 Ответить
Воно навіть не в курсі, що на старлінку вилазять польські чи голландські айпішники.
Раніше якось сиділи на літачках, користувалися старлінком.
Зараз вже пофіг.
Водафон працює і норм.
Толку виключати мобільний, якщо в Лимані, КОнстахі чи Дружківці повно цивільних.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:16 Ответить
Амандрапапупі майже 70 рочків. Амандрапапупа з такою бидлотою, як ти, не спілкується.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:32 Ответить
Так, Петрику, ти абсолютно правильно описав моє відношення до тебе і твого колеги по портновському цеху Метта Молла. Тільки потрібно було добавити, що крім зневаги до вас, я відчуваю і гидливість, як до дохлої падалі.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:47 Ответить
Та можна добровольцем прийти в тцк. На фронт звісно не відправлять, але туалети мити точно згодишся)
показать весь комментарий
11.03.2025 16:47 Ответить
Звертався і не раз, але категорично відмовили і попрохали не віднімати у них час, але порадили при можливості допогати. Ось цим зараз і займаюсь. Наш ТРО зарах на зв'язок не виходить, але я системно доначу ГО "Справа Громад".
Але що це все про мене та про мене. Давай вже і про тебе. Може розкажеш на якому напрямку тримаєш оборону? Може тобі і твоєму підрозділу потрібна допомога? Чи може ти вже миєш туалети,то тобі підвести ганчірок та миючих засобів? Ти не соромся ...
показать весь комментарий
11.03.2025 16:54 Ответить
Я про себе з невідомими людьми в інтернеті не розмовляю.
Та й може ти мені щойно набрехав казочку, як ти ходив, але не взяли.
показать весь комментарий
11.03.2025 17:54 Ответить
Нічого другого і не чекав від такої ... . Потрібно було б послати тебе, але бачу, що ти вже там, прилаштувався і в теплі. Прощавай ...🤢
показать весь комментарий
11.03.2025 18:39 Ответить
Гарна казочка.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:44 Ответить
Кажеш, паскудо, нафронтників?
А саменький що: сцишся рило випхати зі свого барлогу, і тому замовляєш бухло через інтернет в АТБ? Оплати твоїх висерів подоляком на це вистачає?
Відкрию тобі одну страшну таємницю. ТЦК-шники вже знають, де твій барліг.
Так що скоро обісрешся.
І не раз.
показать весь комментарий
12.03.2025 00:02 Ответить
Приїзжай в Україну,нечмошник,поржеш,до лав ЗСУ вступеш,чи тільки з закордону немамкини воіни можуть гавкати?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:46 Ответить
Вже три роки в одному й тому ж ОШБ. Починали з добробату. Ірпінь. Потім Ізюмський напрямок. Зараз передаю тобі привіт з Лиману.
Пламєнний!
показать весь комментарий
11.03.2025 15:50 Ответить
Десь мабуть добре там пристрої вся в бригаді, знаю багатьох таких - кожного разу, коли приїжджає у відпуску то пика все товстіша, а ті хто дійсно були штурмовиками вже давно або загинули або комісовані
показать весь комментарий
11.03.2025 15:54 Ответить
мабуть, мабуть... Коли здаєься - молитися треба.
Смішні ви, чмошники.
Давай, ще шось за мене вигадай.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:58 Ответить
Бригада це кілька тисяч чоловік і там сотні блатних посад, де можна фронту майже не бачити
показать весь комментарий
11.03.2025 16:04 Ответить
угу, сотні. Тисячі. А може мільйони. От тільки ти ухилянт чомусь на жодну з них так і не потрапив хоча там безпечно і майже курорт ))) клоуни блд
показать весь комментарий
11.03.2025 16:08 Ответить
Тому, що таких як я не беруть на такі посади, а виключно у піхоту, штурмовики. Ці посади для своїх
показать весь комментарий
11.03.2025 16:11 Ответить
Твоя проблема в тому, що ти безапеляційний довбойоб. Десь від когось шось почув і все.
Я дуже давно на війні. І знаєш?
Реально, просто капєц як критично не вистачає навіть не толкових, а просто людей, що вміють клацати по клаві.
Абсолютно елементарні речі в ворді чи екселі.
***
Сміюся та своїм кажу - давайте організуємо відрядження, допоможемо якомусь київському ТЦК. В одному фітнес-центрі за 2- хвилин наловлю купу майбутніх діловодів, сержантів з МТЗ та стройовиків. Бо без них повна труба.
Приходиться все самим. І воювати і дурні папірці готувати тонами в кожному підрозділі.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:22 Ответить
Мого друга одногрупника з 2 вищими освітами мобілізували в кінці травня 24 року, а в кінці вересня пропав безвісти на курщині, ще одного знайомого вже однокласника мобілізували в липні 24 і пропав безвісти на початку листопада на Курахівському напрямку. А ти будеш говорити про клавіатури і ворд з екселем - там є кому по клаві стукати і папери перекладати, поповнення потрібне на ті посади, де люди гинуть
показать весь комментарий
11.03.2025 16:31 Ответить
безапеляційний довбойоб в квадраті.
Бо знав би, що посади по штатці для рядового та сержантського складу - це фікція.
Все лише на папері.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:36 Ответить
А кого ви в фітнес центрах ловити зібрались? По перше туди, як і в багато місць, вхід заборонений тими ж ТЦК, бо там «домовлено», щоб не чіпали. По друге ті, хто туди ходить вже мають відстрочки, броні, чи блатні посвідчення. Та і на фінал, якщо випадково зачепите «важливу людину» будуть проблеми, бо у нас ніхто кумовство і можливість «порєшать» не відміняв. Взагалі треба сратись менше, тому що хитрі дяді у високих кабінетах розділили цивільних і ЗСУ, і сварять їх постійно називаючи «ухилянтами» і «тецкеунами», а самі собі життя живуть, цим всім управляють і пи**ять гроші.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:57 Ответить
Страница 1 из 2