6785 посетителей онлайн

Украина пока не должна мобилизовать женщин. У нас достаточно мужчин, которые могут не прятаться под юбками, - гендерный советник ВСУ Григорьева

Принудительная мобилизация женщин в ВСУ: Гендерный советник ВСУ ответила

Новоназначенный советник по гендерным вопросам ВСУ Оксана Григорьева считает, что в Украине пока нет оснований для обязательной мобилизации женщин.

Об этом она сказала в эфире "Радио Культура", информирует Цензор.НЕТ.

"Упрекают, что права и обязанности должны быть одинаковыми, потому что это записано в Конституции. Но наши женщины не были включены в систему подготовки, не подвергались призыву. Это не было узаконено.

И сейчас, в период войны, я считаю, что мы не должны мобилизовать женщин, тем более, у нас достаточно мужчин, которые могут быть мобилизованными и не прятаться под юбками женщин", - отметила она.

В то же время Григорьева считает, что "каждая женщина должна быть готова защищать родину".

По ее словам, женщины наравне с мужчинами должны изучать основы тактической медицины и управления дронами в школе.

"Я горжусь женщинами, которые служат в армии, я хочу популяризировать эти профессии, чтобы они шли туда добровольно. Я за обучение для каждой и каждого. Но пока мы не говорим о принудительной мобилизации, и ее не будет для женщин", - добавила советник.

Напомним, недавно в ВСУ назначили советника по гендерным вопросам. Им стала Оксана Григорьева.

Топ комментарии
+31
Якась дивна в Україні гендерна рівність . В Ізраїлі, виходить, недостатньо чоловіків?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:34 Ответить
+23
дивно чути гендерні штампи від гендерної радниці
показать весь комментарий
11.03.2025 15:41 Ответить
+17
"Але наші жінки не були включені у систему підготовки, не піддавались призову" - Тобто можна йти тільки тим, хто служив по призову? Дякую, коли офіційна особа це каже, то воно й спокійніше. Доречі, обмежено придатні у мирний час не служать, тому можете й не проходити ВЛК до 5 червня.

"Але поки ми не говоримо про примусову мобілізацію, і її не буде для жінок" - А зараз мобілізація добровільна?

"Закидають, що права й обов'язки мають бути однаковими, бо це записано в Конституції" - То може хоча б заборона на виїзд з країни, так би мовити для солідарності? Теж ні?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:39 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Раптово, так. Ізраїль постійно воює з ворогами, що кратно його перевершують кількістю.
Вони навіть за ультраортодоксів взялись. Бородаті талмудники сильно обурені, аж до сутичок з поліцією.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:37 Ответить
Феміністки, ЛГБТ, зелені, оце все. Вже довийожувались.
Якщо нідерландки не проти служити в армії своєї мирної країни, то це їх вибір.
Але у нас тут трішечки війна.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:43 Ответить
Була АТО/ООС, та і росія воювала обмежено, лише на Донбасі.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:48 Ответить
А хтось тут каже, що армія України 1,1 млн, а армія росії всього 600 тисяч.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:52 Ответить
Вам українських чоловіків мобілізовувати шкода, щоб їх всіх не вбили.
Але мобілізовувати українських жінок ви не проти.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:55 Ответить
Нащо воєнний стан, коли масштаби тої війни цілком вкладались в АТО/ООС.
А ВПК і армію треба було розвивати ударними темпами, так.
І торгувати не слід було, теж вірно. Тут цвяхів у дупу обом - і чинному, і папєрєдніку.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:56 Ответить
Рівні права, а от обов'язки - трошки різні.
Не питайте, чому.
Така у нас культура. Ми жінок поважаємо, і не хочемо, щоб вони в таку дупу змушені були лізти.
Тим більше що придатних військовозобов'язаних насправді вистачає, тільки вони всі не хочуть. Ну це вже проблема уряду. Руся цю проблему вирішила.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:59 Ответить
Русня цього восени 2022 року не знала.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:00 Ответить
По-моєму, поточного вистачає.
І питань гендерних особливо немає. Хто хоче - служить, ні - не змушують, хіба що крім медиків.
Всі гендерні питання наразі - це окремі моделі броників та військової форми.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:17 Ответить
Тоді вам доведеться на рівних з жінками правах народжувати дітей.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:51 Ответить
показать весь комментарий
11.03.2025 18:00 Ответить
Якась дивна в Україні гендерна рівність . В Ізраїлі, виходить, недостатньо чоловіків?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:34 Ответить
Нідерланди ні з ким не воюють, але в 18 років повістка приходить і хлопцям і дівчатам. Правда ідеш за бажанням і ще не факт, шо візьмуть. І такмед з дронами в школі тут теж ніхто не вивчає. Але якшо якась місцева кізда ляпне, шо служити мають тільки хлопці, то феміністки її з гімном змішають.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:40 Ответить
В Ізраїлі теж війна. І ізраілітянки служити в армії чомусь не проти. Та я не про це. Аргументація в неї якась дивна. Не зрозуміло - рівні права і обовʼязки чи такі кіндер-кірха-кюхе?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:45 Ответить
З неповнолітніми - теж. Хто через 10 років воювати буде? Сидіть дома, чекайте повістки.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:49 Ответить
То у вас шось з памʼяттю сталосі. Порох вводив військовий стан десь на місяць. Хомʼячки вили так, ніби їм на яйця наступили. Розказували, шо то він зробив шоб вибори не проводити. Збиралися на Майдан іти і вішати порохоботів. І всяке таке.
Стан відмінили, вибори провели, вибрали дегенерата в прези. Той ввів військовий стан і не проводить вибори. Молодці
показать весь комментарий
11.03.2025 15:52 Ответить
Якщо рахувати по кількості бажаючих вбити єврея, то там овєрдохєра народу набереться. На десять Ізраїлів. А якшо додати тих, хто стріляти боїться, але патрони би підносив, то мабудь на всі сто.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:54 Ответить
Вам би в ЗСУ радником з гендерних питань.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:16 Ответить
"Но где ж те козаки теперь…"
Судячі з прапорців - в США і Нідерландах. Ще трохи в Польщі.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:22 Ответить
«God created men, Col. Colt made them equal» (С)
показать весь комментарий
11.03.2025 16:26 Ответить
Я згодний з пані Григор'євою.
А от виїзд жінкам без неповнолітних дітей за кордон варто було б заборонити.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:42 Ответить
я про те, що дітей - бережемо.
А щодо бездітних жінок - то вони або 1) все ж таки "майбутній дітородний фонд" який треба берегти на рівні з дітьми, або 2) це образливо і гендерна рівність і тоді вони так само потрібні в економіці, хоча б присутністю та споживанням
ну, або штани або хрестик
показать весь комментарий
11.03.2025 15:52 Ответить
ага, якщо військовий щось відпише, то він або штабний, або тиловик, пбо пристроївся. Або ж справжні військові мовчки вооють. Це лише цивільним під час війни можна патякати
показать весь комментарий
11.03.2025 16:00 Ответить
і хто сказав, що вони не мають права голосу?
це одна з зручних маніпуляцій "військові воюють і гинуть мовчки", "з якого окопу пишеш",
Волати та нити мають право лише цивільні. А військові не мають їм заважати.
нехай б було так, якщо б це було кілька тижнів а не три роки, і цивіли так не нахабніли.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:17 Ответить
як зручно, ті самі пішли, а ці і тоді не пішли, а зараз вже не хочуть
показать весь комментарий
11.03.2025 16:27 Ответить
і таке було. є таке що пішли ті хто мав повне право не йти. а ті хто передумав і дмб - мають право голосу? чи тільки хто взагалі не ходив? а якщо вони також хочуть щоб хтось захистив їх міста і родини?
показать весь комментарий
11.03.2025 16:44 Ответить
до чого цей висер. поясни з чим незгоден
показать весь комментарий
11.03.2025 17:02 Ответить
Хоч одне у владі є адекватне?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:35 Ответить
Тобе чекає приєднання Канади та Гренландії. Добровільно вони не хочуть, доведеться силою. А, може, ще й Тайвань доведеться захищати. Побачимо, як ти тоді "всполошишся", мущінка.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:57 Ответить
Можливо, в Бангладеші вже і вводять уроки української...
показать весь комментарий
11.03.2025 16:58 Ответить
Від гастарбайтера-бангладешця? Звісно, будуть народжувати. Бо ще рік-два війни і українців на всіх жінок не вистачатиме.
показать весь комментарий
11.03.2025 17:03 Ответить
В Україні теж таких "козаків" вистачає. Сидять на печі і отримують пенсію.
показать весь комментарий
11.03.2025 17:06 Ответить
Який фітнес-центр? Такі "герої" браві лише проти беззбройного бідного чорнороба.
показать весь комментарий
11.03.2025 17:13 Ответить
У нас найгірша у світі демографічна ситуація з чоловіками. Воно взагалі наглухо прибите якесь, за такі вислови треба втрачати посаду.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:15 Ответить
"Поки що ..."(с)
показать весь комментарий
11.03.2025 15:59 Ответить
Скоро скоро, на війну з Канадою і вас поженуть .
показать весь комментарий
11.03.2025 17:02 Ответить
"Але наші жінки не були включені у систему підготовки, не піддавались призову" - Тобто можна йти тільки тим, хто служив по призову? Дякую, коли офіційна особа це каже, то воно й спокійніше. Доречі, обмежено придатні у мирний час не служать, тому можете й не проходити ВЛК до 5 червня.

"Але поки ми не говоримо про примусову мобілізацію, і її не буде для жінок" - А зараз мобілізація добровільна?

"Закидають, що права й обов'язки мають бути однаковими, бо це записано в Конституції" - То може хоча б заборона на виїзд з країни, так би мовити для солідарності? Теж ні?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:39 Ответить
Не так страшно померти, бо всі ми так чи інакше помремо, страшно, власне покинути зону комфорту. Мені наприклад страшно, шо жопу ніде буде помити, хтось боїться стати інвалідом, комусь нема що захищати. Але всіх цих людей об'єднує небажання бути рабом. Піти як за часів Т.Г. Шевченка у солдати на 25 років така собі перспектива, якщо що.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:43 Ответить
То за часів Т.Г. Шевченка виходить взагалі служба була - халява. Ні тоді дронів, ні артилерії, красота , щей на 10 років служба менша
показать весь комментарий
11.03.2025 16:14 Ответить
Єсть такая профєсія людєй атлавлять
показать весь комментарий
11.03.2025 16:15 Ответить
Зараз Дональд Федорович замутить якусь войнушку - теж підеш на фрінт
показать весь комментарий
11.03.2025 16:24 Ответить
якщо казати правду то 11 років держава вперто чіпляється за систему в якій військовий є просто бараном - його притягли, постригли і, якщо уцілів то відпустили.
нема ніякої суспільної винагороди ветеранам.
бо пільги це не винагорода і доступ до розкрадання держави через депутатство та геошки теж не винагорода.
я хотів би бачити що той, хто не втік а бився матиме в державі Україна вагоміше слово аніж той хто втік.
незалежно від грошей в кишені.
бо, якщо чесно, нема бажання повертатися в довоєнну Україну коли суспільні авторитети це nі*араси в пісенних шоу а не хлопці які сміялися смерти в лице.
бо не nі*араси з пісенних шоу цю державу відстоюють вже 4 рік.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:44 Ответить
Радниця з питань гендерної дискримінації
показать весь комментарий
11.03.2025 16:44 Ответить
100% давайте ще 500 тисяч поліцаїв доберем і мільйон прокурорів з суддями,це ж най необхідніше.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:45 Ответить
Гендерна радниця повинна розуміти, що по їхньому гендеризму біологічна стать може не відповідати гендеру. Дівчинку можна виховати хлопцем (ні).

А якщо за гендеризмом жінок можна виховати як мужуків (це у них називається "соціальний конструкт"), то звідкіля така дискримінація?

Або якщо мужик скаже у воєнкоматі, що від підхопив жіночий гендер і у нього дисфорія, і йому тре відрізати (або ні) я...я, то воєнком не може його відправити...

Бо трансгендерам за гендеризмом треба вірити на слово))))

Треба вилучити всі поняття гендеру з обігу, і замінити на "стать".
Наука волає про помсту
показать весь комментарий
11.03.2025 16:05 Ответить
Воно і видно,як чоловіки хочуть воювати,що їх викрадають з вулиць та швиденько розвозять по військових частинах,щоб вони і надалі прикривали корупцію та помирали за всяких григор'євих .
показать весь комментарий
11.03.2025 15:43 Ответить
11 лет
показать весь комментарий
11.03.2025 17:50 Ответить
Это что жаба?
показать весь комментарий
11.03.2025 16:04 Ответить
А от в Ізраїлі...
показать весь комментарий
11.03.2025 17:20 Ответить
Україна теж постійно воює з під ора сами вже 11Й рік але чомусь воєний стан ввели тільки 3 роки назад. бо сильно хотілося зрадника від влади торгувати з РФ
показать весь комментарий
11.03.2025 15:46 Ответить
"росія воювала " на теріторії України . хіба це не привід ввести воєнний стан та перевести єкономіку країни на військові рейки? чи торгувати з кацапами вигідніш було ?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:53 Ответить
Страница 2 из 2