8657 посетителей онлайн

Путин не хочет захватить всю Европу, - Уиткофф

Уиткофф убежден, что Путин не стремится к завоеванию Европы

Спецпредставитель президента США на Ближнем Востоке Стив Уиткофф считает, что российский диктатор Владимир Путин не намерен захватить всю Европу.

Об этом он сказал Fox News, передает Reuters, информирует Цензор.НЕТ.

По мнению Уиткоффа, глава Кремля Путин якобы "хочет мира".

Также он ответил на беспокойство союзников США по НАТО о том, что Россия, получив выгодную для себя сделку, может атаковать и своих других соседей.

"Я просто не вижу, что он хочет завоевать всю Европу. Это совсем другая ситуация, чем во время Второй мировой войны, во Второй мировой войне не было НАТО", - сказал спецпредставитель Трампа.

Ранее сообщалось, что спецпредставитель президента США Стив Уиткофф заявил, что во время переговоров в Саудовской Аравии будет "реальный прогресс", в частности относительно прекращения огня между Украиной и Россией в Черном море.

Топ комментарии
+49
Якось стало дуже багато у ленті цього прорашистського покидька!
показать весь комментарий
23.03.2025 19:40 Ответить
+49
Несе галіматью не гірше рудого придурка. Опилився від донні, чи що?
показать весь комментарий
23.03.2025 19:42 Ответить
+46
... а лише частину: ну там країни Балтії, Польща , частина Німеччини...
показать весь комментарий
23.03.2025 19:40 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Просто советский интернационализм. Наш Зеленский тоже из этих.
показать весь комментарий
23.03.2025 20:39 Ответить
там в інтерв'ю була фраза:
"вони вже отримали все що хотіли (Крим і чотири області), я просто не розумію навіщо їм ще щось, навіщо це їм"

і Такер звісно не спитав:
"а нащо їм було то потрібно? ні нащо. Так і далі буде, без будь-яких навіщо"
показать весь комментарий
23.03.2025 20:48 Ответить
зачем этого кретина показывать и цитировать????
показать весь комментарий
23.03.2025 21:19 Ответить
Сказав Віткофф і пустив патьоки гірких сліз
показать весь комментарий
23.03.2025 21:29 Ответить
Верблюже пальто знає, що зуйло хоче захопити всю Європу, просто боіться отримати новічок-бодрячок у свою ранкову каву, коли буде перебувати у черговий раз на болотах.
показать весь комментарий
23.03.2025 21:44 Ответить
это покa
потом скaжет дилды воевaли в грaждaнскую в Испaнии, знaчит порa ее вертaть взaд
показать весь комментарий
23.03.2025 21:51 Ответить
Усю Європу не хоче... А скільки ж він хоче захопити? Він вам не сказав?
показать весь комментарий
23.03.2025 22:51 Ответить
За бінарною логікою хто кращий - Гітлер, чи Сталін?
показать весь комментарий
23.03.2025 23:20 Ответить
Так не хотіли Ющенка і так хотіли Юлю, що аж Януковича вибрали. А як вважаєш, хто з цих трьох найбільш проукраїнський і відповідно антиросійський?
показать весь комментарий
23.03.2025 23:29 Ответить
Ну не всю , а может только половинку!
показать весь комментарий
23.03.2025 23:39 Ответить
То й нехай поділиться з рфянами Аляскою, Фортом Росс (Північ Каліфорнії), Алеутськими островами і Александровським архипелагом. Нехай зійдуться десь песередині)
показать весь комментарий
24.03.2025 10:04 Ответить
ага. всю не хоче. а хоче так, небагато, відсотків 90-95
показать весь комментарий
24.03.2025 10:20 Ответить
Америзраильтянин , як той жидяра, шо-та не договаривает, мол не хочет , да не хочет...всю Европу... А сколько хочет? Половину?
показать весь комментарий
24.03.2025 12:38 Ответить
На шо намек, пыня импотент? НУ да , с 15 лет, когда от него и Людка сбежала и кабаевша.
показать весь комментарий
24.03.2025 12:42 Ответить
Ну вот, я же говорю, шо кацапа видно за версту, бо любить можно только родину, мать, свою семью. А кохатися можно, а хоть и с девушкой, которая бурно провела свою молодость, но за деньги и без любви.
показать весь комментарий
24.03.2025 12:53 Ответить
Еще и напару с рыжим неврастеником...
показать весь комментарий
24.03.2025 13:02 Ответить
Ой, дебіл!
показать весь комментарий
24.03.2025 13:14 Ответить
Віткофф ти забираєш шмат хліба у піськова.
показать весь комментарий
24.03.2025 13:57 Ответить
До Лісабону кишки в путі не вистачить, звісно, а от до кордону по Одеру цілком. І мав він на увазі ваше НАТО в Польщі чи Литві...
показать весь комментарий
24.03.2025 14:10 Ответить
Довбо*б старий
показать весь комментарий
24.03.2025 14:29 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=1__EPqhMrFQ Путин в 2008 году: Крым не является спорной территорией. Росія давно визнала кордони сьогоднішньої України.

20 лютого 2014 року кацапи вторглись в український Крим.
показать весь комментарий
24.03.2025 14:48 Ответить
І мудярів!
показать весь комментарий
23.03.2025 19:49 Ответить
тікі трошки для себе
показать весь комментарий
23.03.2025 19:58 Ответить
Ну може Португалию да Испанию не хочет...
показать весь комментарий
23.03.2025 20:04 Ответить
Було б краще доводити, що путін - це помірний гітлер, якому достатньо лише "Судетів, та Австрії", чим переконувати, що він піде на натівську європу.

Так і заявляти: помірний гітлер - трохи краще справжнього, але він гітлер... Чи ви згодні відддати народ на знищення?
Треба ставити це етичне питання, а не переконувати, що він нападе на нато. Цього ніхто не знає.
показать весь комментарий
23.03.2025 20:05 Ответить
Для меня все с Витковым было понятно как только он на горизонте появился. Он просто русский адвокат. Тот же Лавров. Тактика России очень простая - мы будем нести тоже сообщение, но теперь голосом не Лаврова, а всяких Витковых.
показать весь комментарий
23.03.2025 20:05 Ответить
Он хочет, но не может
показать весь комментарий
23.03.2025 20:07 Ответить
цей кретин віткоф робить заяви від імені України
показать весь комментарий
23.03.2025 20:07 Ответить
Він космонавт якийсь
показать весь комментарий
23.03.2025 20:14 Ответить
Да ти шо?! Тільки Україну і все, більше оглам на ішаках нічого не потрібно!!! ,🤣😂🤪 Адвокат *****!!!
показать весь комментарий
23.03.2025 20:19 Ответить
Вусатого нафку звільнили -- тепер ***** прислуговує й підлізує - віткофффффф ...
показать весь комментарий
23.03.2025 20:22 Ответить
Хабад посилив свій вплив на владні інституції у США з приходом Трампаі його хабадської команди. І цей поц озвучує прості їхні хотєлки? Ціла сім'я цього Віткоффа суцільні югисти, точно як подохший Жиріновський.
показать весь комментарий
23.03.2025 20:24 Ответить
Пращури цього Віткова родом з кацапщини!
показать весь комментарий
23.03.2025 20:25 Ответить
Ти пропонуєш мені перетворитись на тубільця і втішитись великим даром голосування, який мені принесуть данайці-американські посіпаки путіна?
показать весь комментарий
23.03.2025 20:36 Ответить
Тут же йдеться не про "може", а про "хоче".
показать весь комментарий
23.03.2025 21:20 Ответить
А ядівчинка
показать весь комментарий
23.03.2025 21:27 Ответить
росіяни захопили владу сша. хоча 5 листопада 2024 це здавалось неможливим...

показать весь комментарий
23.03.2025 21:28 Ответить
Это все такие ******* субботние рабы с Египту! Или только в Рашке Америке и крайне?
показать весь комментарий
23.03.2025 21:39 Ответить
Логіка бінарна доречі - я тобі кажу як софтвер-розробник другого не допускає голосування проти - хто голосує прити Тимошенко, той обирає Ібуковича , хто проти Ібуковича -- обирає Тимошенко . Просто третього варіанту не існує ... Протиусіх це вибір розумово відсталого підлітка , якому якщо "родакі" не подарували улюбленну стрілялку він біжіть на балкон стрибати з 20 поверху .
Усім очевидно, что потреби в Майдані Гідності ніякого б не було бо в Батьківщині не було жодного , хто був проти асоціації з ЕС . Не було й політичних в"язнів , була та ж коаліція між старшим партненром "Батьківщиною" й молодним НУНС + "Свобода" . Тобто сам Ющенко з Забушко своїми ротами поховали Нашу Україну як партію . Це вже давно змодельованна ситуація ... через яку Наливайченко й перейшов у "Батьківщину" . Бо трохи володів аналітикою . Так особисті образи найкрайщого до сьогодення президента бо найбіль був демократичний був Ющенка зробили дуже й дуже сумнівним . Масштабом особистості не вийшов, хоча починав інакше . Але ж з"язок з Фірташем будь кого приземлить .
Я не є прихильником націоналістів , але вони як барометр проукраїнських сил . Якщо вони когось вважають проукраїнським , а когось анти - то так воно й було . Так ось - а ні Тягнибок, а ні Білецький , а не Степан Хмара (діседент) не вважали обох кандидатів 2010 року рівнозначними .
Й "Свобода" в 2012 році з ким була в коаліції ... чому не забажала перебувать як ранійше - в опозиції до усіх ?! Усі чудово знають, що різниця між ВАЮ й ЮВТ була виключно в економічному вимірі - Ющенко був за дикий ринок , я Юля за регуляцію ринку .... Вона прибіжниця Джона Кейса - це соціал-демократ ...
показать весь комментарий
23.03.2025 22:10 Ответить
Біля Стіні Плача багато людей.... біля стіни Радості (якої не існує) нікого.
Людство це стадо, у якому кілька баранів маніпулють мільонами баранів (саатечественниками,
бурятами, калмиками, чукчами, татарами и др., ) для задоволення манії своєї величі, як цар Ірод, для
цього слугують - викривлення і підміна понять, моральнихих принципів і нав'язування їх потворної
думки і жорстке рідше м'ягке регулювання поведінки,блокування оппонентів їх фізичного знищення, загалом уього, що може протистояти усуненню цього барана від його руйнівної діяльності. Але стадо не аналізує наслідки! Наслідки відомі - м'ясокомбінат.
показать весь комментарий
23.03.2025 22:48 Ответить
мир их не интересует (как обычно, до перл-харбора), америка - фирст.
показать весь комментарий
23.03.2025 22:52 Ответить
Але сам Путин каже, що має намір окупувати Східну Європу, для чого вимагає повернення до "кордонів Нато 1995 року"
показать весь комментарий
24.03.2025 04:04 Ответить
Якщо ***** не хоче захопити, чи принаймні контролювати Европу, то чим йому мішає НАТО? Хороше ж питання, правда?
показать весь комментарий
24.03.2025 08:15 Ответить
Тільки континентальну. На острови не полізуть.
показать весь комментарий
24.03.2025 08:32 Ответить
Тобі сидіти вдома та куштувати йогурт треба, а не їздити по світу та казки про прутіна-миротворця розказувати, старий йолоп!
показать весь комментарий
24.03.2025 08:56 Ответить
З яких пір Америка веде переговори з терористами? Ось звідси у вас і проблеми, що ведетесь на їх вимоги!
показать весь комментарий
24.03.2025 08:58 Ответить
з 2019 безперервний.
показать весь комментарий
24.03.2025 09:09 Ответить
як цю амебу, взагалі у політику притягнули, воно ж усе життя девелопментом займалось...
показать весь комментарий
24.03.2025 09:13 Ответить
другі після "наших"?
показать весь комментарий
24.03.2025 09:15 Ответить
Казочник-це людина ,яка живе у віртуальному, миультяшному світі героїв,яких не існує.Ну, і тут в реальному світі з,являються ось такі персонажИИИИИИИИ ...
показать весь комментарий
24.03.2025 09:16 Ответить
відправте цих дідів у хоспіса і приспіть к хєрам
показать весь комментарий
24.03.2025 09:25 Ответить
кожна ікринка ТЮльки нічого не має права бачити, а тільки бажати і скиглити по клаповусій видрі.
показать весь комментарий
24.03.2025 09:27 Ответить
Другими словами по Виткоффу, путин не хочет вас всех убить и поэтому он хороший человек
показать весь комментарий
24.03.2025 09:30 Ответить
Ну як же йому не повірити? Він сам про це сказав.
показать весь комментарий
24.03.2025 09:51 Ответить
показать весь комментарий
24.03.2025 10:11 Ответить
гітлер також "нє хотєл"..
показать весь комментарий
24.03.2025 10:12 Ответить
Звичайно ж! ***** -- гарна людина! Навіщо йому уся Європа?

Ідіократія вже сьогодні.
показать весь комментарий
24.03.2025 10:16 Ответить
адвокат террориста.
показать весь комментарий
24.03.2025 10:22 Ответить
Консерва вскрилась, якийсь Вітков веде перемовини і топе за пут....
показать весь комментарий
24.03.2025 10:46 Ответить
Путін хоче захопити всю Україну й частину Східної Європи.
Ось для цього йому потрібне премир'я!
Треба поповнитись, підтягнути обози, закріпитись, наробити ракет, дронів і підготуватись до літньої кампанії. А зараз як раз повне бездоріжжя, техніка тоне в багнюці. Не камельфо.
показать весь комментарий
24.03.2025 11:20 Ответить
"Я просто не бачу..." - це до окуліста.
показать весь комментарий
24.03.2025 11:27 Ответить
Не певно у адміністрації не тільки АДВОКАТУРА КРЕМЛЯ, а і агенти впливу і агентура Путіна в прямому сенсі. При Трампі їх розконсервували і активізували. Дійшло до того що в США чиновники стали переповідати дискурси Путіна-Кремля.
показать весь комментарий
24.03.2025 11:35 Ответить
Раніше думав що у нас і на параші ******* начальницьку дупу лизать а ні трампу підл зують теж добре ілона віта путанін
показать весь комментарий
24.03.2025 11:35 Ответить
Звісно не всю: Британія ж на островах! Мотолиги не доїдуть. Але є тунель під протокою. Як в Грузії через гори в 2008-му.
показать весь комментарий
24.03.2025 11:47 Ответить
ліками є загальний розумовий розвиток су-сва, але це складно на відміну від деградації і заміни на прості рішення із примітивними результатами.
показать весь комментарий
24.03.2025 12:05 Ответить
http://www.ofeliya.com.ua/archives/6642 Недільна Алла К.

1. «Любить войну могут только спекулянты, генералы, штабные и проститутки. Им в военное время жилось как никогда, и нажиться они тоже сумели как никогда», - говорил Эрнест Хемингуэй.
Но так как сейчас на этом пытается нажиться Трамп и его шалман - это еще никем не описано.
Не верьте Донни, что его волнуют чьи-то жизни. Он не знает такого понятия как эмпатия. Его волнуют только деньги. И если война поможет ему их получить, то он будет пытаться их получить.
показать весь комментарий
24.03.2025 12:11 Ответить
но не может
показать весь комментарий
24.03.2025 12:33 Ответить
Черговий #идівський рішала з оточення трампа, але щось порішати з єрмачньой не виходить...
показать весь комментарий
24.03.2025 12:45 Ответить
Поверили...ид...от!
показать весь комментарий
24.03.2025 12:47 Ответить
Да ему хоть и крабом стать , мол стать раком и идти боком, лишь бы подружиться с каазларылией против Китая... Тока его шеф-дурачьок трамп не догоняет, шо китай переметнулся к Европе... Беспошленный бизнес и ничего личного. Интересно, кто проиграет в таком противостоянии...ЗЫ... США и ягелеядия - за пять минут от мощных народных волнений.
показать весь комментарий
24.03.2025 12:58 Ответить
Адвокаат дияв..путіна, за бабло зробить ВСЕ, нічого святого...?!
показать весь комментарий
24.03.2025 13:00 Ответить
Ну да... Первую мировую кремлядь с фрицами затеяли, бо имели виды: фрицы на северную Африку, кацапы на Босфор с Дарданеллами и Балканами. Вторая мировая война(йоська сгалин в 41ом году в январе-феврале)в своем письме Гитлеру сделал предъяву, окромя части Румынии, Польши , Финляндии... еще и на Норвегию... Гитлера от того приклинило, он не ответил сгалину, а через 4 месяца попытался обуздать аппетиты кремляди. Но у него это получилось наполовину. Кремль все же оттяпал пол Европы, но без Норвегии.
показать весь комментарий
24.03.2025 13:15 Ответить
классика жанра. задали вопрос, отвечай на другую тему, неси чушь и бред, в этом дебилы найдут глубокий смысл.
показать весь комментарий
24.03.2025 13:32 Ответить
Ха-ха-ха.
Не смішить мої тапці про те, що пу не хоче.
Він хоче, але не може.
Тому, розраховує хоч Україну розчавити, а потім прибалтів, поляків і ін. з соц.лагеря знов в нього загнати, та щей на фіннів зі шведами мабудь вже губу розкатав
показать весь комментарий
24.03.2025 14:31 Ответить
Ти, дебіле! Пуйло не повинно нічого захвачувати, а не всю Європу!
показать весь комментарий
24.03.2025 15:55 Ответить
о!) Фюрер)
показать весь комментарий
23.03.2025 19:47 Ответить
Щас тебе юдей одесский поверит вся Европа
показать весь комментарий
23.03.2025 19:56 Ответить
Шостим ефективним менеджером
показать весь комментарий
23.03.2025 20:04 Ответить
Зустріч делегацій України та США завершилася
показать весь комментарий
23.03.2025 20:06 Ответить
тупий екс клоун даже мир в очах ввх побачив
показать весь комментарий
23.03.2025 20:06 Ответить
імпотент
показать весь комментарий
23.03.2025 20:07 Ответить
+ сметанки
показать весь комментарий
23.03.2025 20:17 Ответить
"цо занадто, то нездорово"

європейці почали хвилюватись

.
показать весь комментарий
23.03.2025 20:26 Ответить
до Британ11 просто не д1браться
показать весь комментарий
23.03.2025 21:05 Ответить
в глаз неверно ему посмотрел
показать весь комментарий
23.03.2025 21:08 Ответить
Він то хоче,але потенціал вже не той.Чекає старий щуряка.поки в ЕС до влади не прийдуть такі ж самі цинічні тварі,як і в Амєрікє та ,що США....
показать весь комментарий
23.03.2025 21:09 Ответить
Бреше стара папуга як и його дружок Рудий Донні -
...и только старый попугай громко крикнул из ветвей жираф большой ему видней....
показать весь комментарий
23.03.2025 21:23 Ответить
Тебе обурює те, що тоді у другому турі проголосували проти Януковича, чи проти Тимошенко?
показать весь комментарий
23.03.2025 21:36 Ответить
Але ж Тягнибок й Іріна Фаріон так не рахували й сказали тоді ну усіх ефірах , що як націоналіст він не має бажанняй агітувати за ліберальних кандидатів , але "мій виборець дуже самостійний й сам виришіть хто за Україну , а хто за москалів . А Іріна Фаріон йще щиріше потів визнала, що вибір 2010 змова сексистів протів жінок (хоча я особисто так не вважає) ...

А вибір між різними сортами лайна це 99% усіх виборів . Це вибор не підлітка , а зрілої людини ... Бо ніякого захоплення Криму не було , не було б й вторгнення . Як не було нічого цього до 2010 року .
А на рахунок 32 кандидатів , то якщо б Ляшко об"єднався Юлею , або Смешко не взяв у неї 2% , то виграб ви все одно фофік , але виграб би він у Юлі , а не у Пєті . Бо обива з такими антирейтингами були непрохідними у другому турі ... 25% не не президентский рейтинг ...

А Ібуковича називають (поважливо) яником лише колишні його прихильники !!!
показать весь комментарий
23.03.2025 21:48 Ответить
А де один придурок бере інших придурків? - зі своєї компанії придурків…
показать весь комментарий
23.03.2025 22:33 Ответить
Ти забув йще про наталку королевську ... "педофіла" вітьку уколова , казківа , жванію ... а крім того , Турчинова , Ірину Луценко ....

Просто спитай себе , якщо є йще мизк - в де у 2012 році був Яценюк ? Чому йому в 2011 не здавалося , що в 2010 не було вибору ? У Арсенія була своя партія , але ж він пійшов до "Батьківщини" ... але об"єднувався йще з БЮТ - блоком імені себе любої ... Ось бачишь я можу жартувать , я можу розуміти, що політика це зажди компроміси . Я мені вкрай очевидно , якщо в 2014 році була широка конституційна коаліція в 304 депутата тоді чому там не знайшлось місце для Шуфріча , чи для Бойка ?! А для "Батьківщини" знайшлося ...
А я скожу чому , бо усі "забужківці" дуже погано тямають в здоровому глузді й міряють світ як нібито це якась крижка , де усе або біле , або чорне ... Забужко закохалася в ВАЮ й генерувала свої недалекі й дуже емоційні й нераціональні почуття - нібито це істина в першій інстанції . Але спроби коаліції , перетіканні одних партійців до срідненних є очевидним доказом , що різниця між Юл й ВАЮ лише індівідуальна й певні економічні погляди ... Й Забужко з Ющем таким чином через особисти образи привели лихо в Україну ... Я так вважаю, бо ті 7% в 2004 році , що були за Юлю на 99.99% голосували за Юща . А Забужко й Ющем зробили усе , що їх 5% якщо й прийшли , то через певний сексизм цього електората проголосували Ібуковича ... Але це факт , що 3% галичан в 2-му турі не ходили на вибори . Бо так не буває - прокремлівский електорат йще в 2002 році став меншістю й саме тому в 7% переміг Ющенко в переголосуванні . Саме через це помаранчьові партії вигравали мажоритарку в 2006 , в 2007, в 2012 в ВР . А Ющ й Забужко зробив штучний байкот цих телепнів , які зараз ховають синів й не знають , що можливо ригоблювотних так швидко позбутися не можна було , але зберігти найкращих , що загинули останні 10 років було можливо . Я вже не кажу про Крим та Донбас ... Знов таки . Той же Міша Саакашвілі в першому турі 2019 року підтримував Юлю , хоч стосунку в них ніколи не були ідеальними ... Кожна партія якщо вона не закрита секта може мати кротів, сристосуванців й будь кого . Головне , що таке лайно себе там не почувало комфортно ... А портнов й королевська збігли ...
показать весь комментарий
23.03.2025 23:17 Ответить
Знаєшь , чуваче , але в 1932 році партія Шольця СДПГ була готова на коаліцію зі сталіністом Тельманом (аби не гітлер) . Але сралін привів гітлера , бо заборонив Тельману вступитив в коаліцію з "буржуазними опортуністами" . Через це Тельмана гітлер стратив лише в березні 1945 року ...

Вчи історію - обь Черчиль й Рузвельт змогли зробити вибір ...
А до речі ніколи не було такого вибору ...
Й я півторюю -- якщо таки однакові , чому святий Петро тоді не взяв у коаліцію Бойка , а взяв "Батьківщину" . Й знаєшь з цим погодилась й Самопоміч , й Ляшко , й Яценюк ... Бо усе це твоє блюзнірство - важко визнавати , що тебе розвели як ту телятину ... що стрибала по ефірах - мовляв Юля педофілка , там дітей гвалтують ... А раптом той же ж "пєдофіл" легким рухом руки перегортається в радника ПАПа й фокус-покус -- вже він не педофіл ...
Тебе нічого не засмучало в цій справі ?! Об"єднання грішки омельченка , Ющенка , інки богосральської й опппс - татіяни мунтянихи ... Ось чому героя України за цю справу Омельченку дали , а мунтяниху забули ?!
Я півторюю дуже ретльно наполегливо . гітлер й сралін були диктаторами , що незаконно захопили владу (так - гітлер не вигравав жодних демократичних виборів - це некоректне стверждення . що він прийшов до влади на виборах ...
показать весь комментарий
23.03.2025 23:42 Ответить
Ти розмірковуєшь як підліток , що не доріс до пубертаного віку ... Ющенко взяв в першому турі 5% , а потім коли з"ясувалося , що вони з Забужко допомогали ібуковичи й він йще прийшов на коронацію цього пахана ... то мудрий нарід вже на 1.5% став йому довіряти ...
Чуваче ... Ющенко в 2005 році теж не в 73% переміг , а лише в 53 % . Й це очевидна технологія - переведення особистих образ в всесвітню зраду ... Так йще 2 столітті до нашої ери робили сенатори в Римі . Нічого нового . Требо слухати не слова , а справи ... А справи це політичні коаліції . В 2012 році , в 2014 роців та й в 2007 році теж . Це вже Юля з 2015 року відмовлялося від союзу але якщо буде потрібно то й в 2025 з урахуванням війни може буть нова коаліція й точно не з Бойко чи Шуфричем .
Й усі ці "мацьковськи зозулі" як гасло - гроша не куштують , й це феєрично , що рівно через кілька місячців як Ющ проронив скупу сльозу й росповів як зі усього політикуму йом імпонує Лякшо , так як по годиннуку Ляшко сів в Юлину автівку й Юля без будь яких образ , як справжній чоловік на не баба істеричка - агітувала за Ляшка проти ЗЕ шобли . Бо це обидва проукраїнськи , часом перевіренні а ті -- невідомо хто ...
показать весь комментарий
24.03.2025 00:01 Ответить
А чому не крокодила з тиранозавром ...
Жодної спілької риси не існує у чоторьох переліченних . Ібукович коцтабори не влаштовував , а Юля гулаг ... або навпаки . Розтрільні списки ніхто не складав ... газові камери для дітей хто збудував ? Чи може то Юля вислала 500 тисяч кримли з рідного Криму ?! Гітлер не знімав пижиків з перехожих на гоп-стопі , а Юля не грабувал разом з Кабо поштові потяги ... Й власного чоловіка не застрелювала . Й не засилала у Сибір коханця ії доньки ...

Я знов півторюю -- нічого орігінального не вигадали , ну крім справи про педофілію Юлиного песика ... Ющ при цьому не погребував забрунити себе об мунтяниху й передати призначенного пєдофіла Уколова на первиховання до свого кума Пєті ...
У виборах , де переможець має кілька відсотків відмова 2-3 мілійонів йти голосувати у дрогому турі це теж технологія . Й не обов"язково плямити себе прямою підтримкою токсичного але більш для себе крайщого кандидата -- важливо переконати своїх виборців в безглузді вибору ...
Якщо б Юля так поводила себе в 2003 році , то в Юща були б нульві шанси ... Це називається солідарність , а в 2010 була зрада Майдану ...
показать весь комментарий
24.03.2025 01:23 Ответить
Схоже на спецпредставника кремля
показать весь комментарий
24.03.2025 07:20 Ответить
Як не дивно, але, з ізраїльтянином я погоджуюся в цьому. Більш того, на сьогодні, я не бачу нікого окрім ЮВТ, хто б зміг вивести країну з тіюї прірви з того бололота в яке завели її пєці та вави. PS. Навіть на обрії ніхто не маячить.
показать весь комментарий
24.03.2025 07:52 Ответить
Таким чином, 8 березня ЦВК затвердила текст бюлетеня з 39 кандидатами.
показать весь комментарий
24.03.2025 09:20 Ответить
Ти згоден, що Ізраїлем мають керувати євреї, а Україною - українці?
показать весь комментарий
24.03.2025 09:30 Ответить
гітлер і сталін теж хотіли миру . польщу роздавили з двух сторін . сталін забрав собі єстонію . латвію. литву . гітлер судети відтяпав і аншлюс австріі а потім і всю європу зіжрав і попер на сєрєсєр --- це в понятті двох маніяків гітлера і сталіна так виглядає мир в європі --- ***** абсолютно нічим не відрізняється від гітлера і сталіна він теж ..хоче миру.. грузія . ічкерія . сирія . украіна на собі випробували *****рашистський ..мир.. а два мудака віткоф і трамп кажуть що ***** не такий поганий як про нього думає вся ЄВРОПА за виключенням під*****вників фіци і орбана . у гітлера теж був дружбан муссоліні який потім висів на мотузці вниз головою
показать весь комментарий
24.03.2025 09:45 Ответить
Страница 2 из 3