4608 посетителей онлайн

В США были разъярены из-за успешной атаки Украины на крейсер "Москва", потому что их не предупредили, - NYT

Крейсер Москва

Американские чиновники были возмущены и разъярены из-за успешной атаки украинской ракеты "Нептун" по флагману Черноморского флота РФ ракетному крейсеру "Москва" в апреле 2022 года.

Как передает Цензор.НЕТ, об этом говорится в расследовании New York Times о роли США в украинских операциях против РФ.

Отмечается, что через два месяца после полномасштабного вторжения РФ украинские генералы отправились в германский Висбаден, где договорились с американскими военными о партнерстве в сфере разведки, стратегии, планирования и технологий.

"В середине апреля 2022 года, примерно за две недели до встречи в Висбадене, американские и украинские военно-морские офицеры проводили плановый звонок для обмена разведданными, когда на экранах их радаров появилось нечто неожиданное - извещение о потоплении российского крейсера "Москва", - говорится в материале.

По словам неназванного бывшего высокопоставленного офицера США, американцы удивленно проговорили: "О, это же "Москва!". Украинцы тогда сказали: "Боже мой. Большое спасибо. До свидания".

"Потопление было сигналом триумфа - демонстрацией украинского мастерства и российской безалаберности. Но этот эпизод также отразил разобщенное состояние украинско-американских отношений в первые недели войны. Украинцы, со своей стороны, исходили из собственного глубоко укоренившегося скептицизма", - отмечает издание.

Как пишет NYT, этот удар по российскому кораблю вызвал гнев среди американских чиновников, потому что украинцы не предупредили их об этом. Также в США были удивлены, что Украина имела ракеты, способные достичь такого крейсера и поразить его.

Кроме того, это вызвало панику, поскольку администрация бывшего президента США Джо Байдена не планировала позволять Украине атаки на "такой мощный символ российской мощи".

Напомним, 13 апреля 2022 года стало известно, что украинские военные попали ракетами "Нептун" в российский ракетный крейсер "Москва", который был флагманом Черноморского флота РФ.

Это именно тот корабль, который угрожал украинским военный на острове Змеиный и получил ответ "Русский военный корабль, иди на...!"

Топ комментарии
+47
Чергова історія про американське боягузство, нікчемність та цинізм. Ось сценарій для Голлівуду про реальну "велич" США а не фантазії.
показать весь комментарий
30.03.2025 12:52 Ответить
+45
І правильно зробили, бо тоді вона була б не успішною. Це як з Герасімовим, коли ******* по штабу (Арабатська стрілка здається), США попередили, і Герасімов звалив. Правда це чи чутки не знаю.
показать весь комментарий
30.03.2025 12:46 Ответить
+41
це не договорняк, а американська сцикливість. вони тільки герої по хуситах куячити чи по пастухах з Іділу. а проти кацапні вони ссуться і виправдовують свій страх наявністю у каців ядрьоної бімби...
показать весь комментарий
30.03.2025 13:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
У США були розлючені через успішну атаку України на крейсер "Москва", бо їх не попередили....
я Так Розумію якщо б ВСУ богато про що не попереджали...
То мабудь рашисти були
Десь Подалі від наших Кордонів.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:02 Ответить
зате коли американців попереджають, що путін вбиває українських дітей - то їх це не розлючує.
показать весь комментарий
30.03.2025 15:03 Ответить
та нехай соснуть і баден і трямп
показать весь комментарий
30.03.2025 17:02 Ответить
Ох і "смердіж" підняли... Я вам трохи "холодної води на голову виллю" :
1. А які докази того, що "американці були розлючені"?
2. Чому саме зараз прозвучало подібне звинувачення?
Залужний з Шапталою, про подібне, мовчать - хоч вони і "екс"... Американці мовчать теж - хоча ті, хто в той час із нами "контачив", теж усунуті з посад...
То КОМУ це потрібно - в черговий раз "кинуть лопату лайна", в (дотепер) "союзника?
показать весь комментарий
30.03.2025 14:02 Ответить
"Лінію Суровікіна" почали будувать не з-за Байдена, а тому що на Банковій язиками теліпали, про контрнаступ, ще за півроку до його початку.... "Трубили з кожної тарілки" - навіть з супових...
показать весь комментарий
30.03.2025 14:04 Ответить
В мережі поширили https://www.youtube.com/watch?v=cMpE8Uh9BFU відео моменту удару КР «Нептун» по крейсеру «москва».
показать весь комментарий
30.03.2025 23:34 Ответить
Не знаю що таке цвай, але довіри до США вже не може бути, як ще деяким країнам... Треба вірити в Господа та ЗСУ!🙏🙏🙏💕
показать весь комментарий
30.03.2025 17:17 Ответить
В таких питаннях друзів не буває. Є прагматичні корисливі розрахунки.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:26 Ответить
І вже бздять, що війна закінчиться.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:27 Ответить
Не такими вже й братськими, але щось тут є. Без піндосів явно не обійшлось. Вони кричали весь час, що вмішуватись не будуть. Тобто, давали Україні зрозуміти, що треба здаватись.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:31 Ответить
Та навряд.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:36 Ответить
Так уже, аж гай шумить.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:38 Ответить
Ах**на війна, коли тобі "союзники" (Карл!) забороняють бити по ворогові. А не пішли б вже тоді США за цим самим русскім карабльом?
показать весь комментарий
30.03.2025 13:05 Ответить
Залужний так і хотів в 23 році, але "союзнички" вмовили гундоса почати лобову атаку на лінії суровікіна і стерти контрнаступ. А тепер вже пізно пити боржомі - нирки відвалилися.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:07 Ответить
Робити ставку можна взагалі тільки на свої сили. Своя економіка, своя армія. Або країну будуть постійно (!) використовувати, як туалетний папір "партнери" в брудних геополітичних іграх. Сьогодні в США прийшов Трамп, завра у Франції - Ле Пен, в Англії теж якийсь ************ вспливе - і труба. Шкода, що нашим елітам Україна потрібна тільки, як корито, з якого вони жеруть, і вони геть не думають про її майбутнє.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:30 Ответить
ОПа ******** закидати Залужному, що він не довіряв американцям , тому у нього були складні стосунки з Міллі та іншими...
показать весь комментарий
30.03.2025 13:00 Ответить
І з горя заспівали:
А нахєра ви плотік потопілі?
показать весь комментарий
30.03.2025 12:58 Ответить
"Для міцного МИРУ"
показать весь комментарий
30.03.2025 13:37 Ответить
Було повне підпорядкування? Коли???
показать весь комментарий
30.03.2025 13:38 Ответить
Тільки для того треба було спочатку вивести всі рашистські війська з України, що рашка не збиралась робити, за що отримала санкції. Україна отримала заморожений конфлікт і можливість створити армію. Але ж ви збирались зупинити повномасштабне вторгнення кількома добробатами, які воювали де хотіли і скільки хотіли.
показать весь комментарий
31.03.2025 08:17 Ответить
Виглядає так, що всі ці вкиди з боку американських ЗМІ мають замовний характер від ОПГ дєрмака, метою яких є накрутити суспільство проти США та завадити будь-якому прогресу, що міг би привести до скасування воєнного стану.
показать весь комментарий
30.03.2025 17:22 Ответить
ПіZд&ож і провокація!
показать весь комментарий
30.03.2025 13:28 Ответить
Команда Трампа відкрито робить , те ,що команда Бідона робила таємно - прикладала всі зусилля ,щоб Україна не перемогла.

Тільки наївні вірять ,що Військовослужбовець Національної гвардії США Джек Тейшейра - який виклав ,документи про котрнаступ ЗСУ - це міг зробити самостійно . Всім притомним ,було зрозуміло ,що це санкціонований американськими спецслужбами злив + затримка військової допомоги -саме тоді коли вона була необхідна .

Так,що США нам не друг і не ворог - просто ситуативний попутник ,яки виходить з власних інтересів - і якому співають оди різні Портнікови , що сиділи на американських грантах

показать весь комментарий
30.03.2025 13:23 Ответить
Не понял. А причём тут США?. Ракеты украинские, лоханка расейская. при чём тут США??? 🤔
показать весь комментарий
30.03.2025 13:55 Ответить
Так это 3 года назад было 🤔😁
показать весь комментарий
30.03.2025 15:25 Ответить
1 - може вже час визнати , що насправді США союзники кацапів , а не України ?
2 - адміністрація колишнього президента США Джо Байдена не планувала дозволяти Україні атаки на "такий потужний символ Джерело: https://censor.net/ua/n3544048
- якщо мова йде про "дозволяти - не дозволяти" , то можливо правильно кацапи домовляються з амерами про Україну БЕЗ України ...?
показать весь комментарий
30.03.2025 12:54 Ответить
А що ми зробили , аби ці друзі в нас були ?
Друзі просто так , з неба , не падають ... треба дуже багато працювати , аби завоювати друзів і союзників .
показать весь комментарий
30.03.2025 12:56 Ответить
Угу ... мінськ1 + мінськ2 = Україна в повне підпорядкування кремля !
показать весь комментарий
30.03.2025 13:13 Ответить
100% - і всі побачили , що з того вийшло ..((
показать весь комментарий
30.03.2025 13:15 Ответить
Про це ж і мова - питання ЧИМ ми можемо бути корисні , аби з нами хтось хотів мати союзницькі відносини ? І це питання треба було ставити ще 20 - 30 років тому .
показать весь комментарий
30.03.2025 13:29 Ответить
100% - і в цій ситуації не можна сидіти пасивно склавши руки ... навпаки - треба активно працювати і в т.ч з американцями , враховуючи що антитрампівські настрої там будуть лише посилюватись !
показать весь комментарий
30.03.2025 13:34 Ответить
Це ще далеко не все ...
Влітку 2023 , коли відбувся заколот Пригожина і кремль був розгублений , не знав що робити - в цей час США наполегливо не радило Україні відкривати 2-й фронт і здійснювати вторгнення на Курщину ...
показать весь комментарий
30.03.2025 13:37 Ответить
За результатами цих договорняків - після їх імплементації
показать весь комментарий
30.03.2025 13:41 Ответить
Та Кореї.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:18 Ответить
Вони не були розгромлені. Вони відійшли на заздалегідь підготований Ржевський рубеж, де 1,5 року знищували орків сотнями тисяч. А на півдні, розгромлєні німці ривком дійшли від Курвська та Харкова до Воронежа, Волгограда, Владікавказу.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:23 Ответить
Разведданные ихние. Получается, они сообщили о местонахождении крейсера, чем обеспечили его потопление. И нарывались на ответку ху?ла по Вашингтону. Но пронесло.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:34 Ответить
А, якби тоді при владі був рудий мародер Трамп, то нам повністю перекрили би кисень. Як принизливо бути бідною і корумпованою країною.
показать весь комментарий
30.03.2025 12:59 Ответить
Силу, з якою українці опираються військовій агресії РФ, недооцінюють.
Про це заявив директор ЦРУ Джон Реткліфф на слуханнях у Сенаті США.
"Що стосується українського опору, то український народ і українські військові недооцінюються вже кілька років. Зрештою, я переконаний, виходячи зі своїх роздумів і спостережень з погляду розвідки, що вони битимуться голими руками, якщо доведеться, якщо їм не будуть запропоновані умови, прийнятні для міцного світу"

Здається, не усім дає спати совість в сильних тіпа "міра сєво" ...
показать весь комментарий
30.03.2025 13:31 Ответить
СОЮЗНИКИ РФ СОЮЗНИКИ РФ СОЮЗНИКИ РФ....коли дійде до людей?
показать весь комментарий
30.03.2025 13:08 Ответить
Все,що знали янкі,накривалось мідним тазом. Немає жодного союзника,якого б вони не зрадили-Корея,Індокитай,Ірак, Афганістані,Україна. Це їх фірмовий стиль.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:51 Ответить
Ну зараз як, вже попустило?
показать весь комментарий
30.03.2025 13:22 Ответить
Ситуація 22 року, а розхитують зараз, показуючи що американці погані, до чого б це? Налаштувати українців проти Америки та Європи? Чергова маніпуляція!
показать весь комментарий
30.03.2025 13:30 Ответить
Коротше кажучи, якби ми усе погоджували із США, в нас би жодного успіху на полі боя не було...
показать весь комментарий
30.03.2025 17:53 Ответить
Ще 500 разів треба згадати, по не переможно останній час.
показать весь комментарий
30.03.2025 12:57 Ответить
Такою була потужна стратегія колишньої адміністрації США і Європи стосовно України - "ви там давайте воюйте пристойно, побільше і подовше, але щоб не сильно дошкуляти кацапам".
Європа цю стратегію не змінила, стосовно США - побачимо.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:29 Ответить
Дивився б і дивився...
показать весь комментарий
30.03.2025 12:51 Ответить
як це нема? а подивіться відосики від зе. там і ракети до 3тищ км дальнобою, і ракето- дрони, і беспілотники на тищу км
показать весь комментарий
30.03.2025 21:01 Ответить
США були в ахуі
показать весь комментарий
30.03.2025 13:03 Ответить
Очень прохладно все звучит. А самое главное доказать или опровергнуть это нельзя. Типичная журналистика....
показать весь комментарий
30.03.2025 12:58 Ответить
Так американці свого часу виводил з під удару ВСУ свого друга Герасімова, про що можно спокійно прочитати в західних СМІ. Психологія, ми для них нерозумні туземці, яким не можна мати ракети та ядерну зброю. Іншої причини не давати нам ядерку немає. І нічого тут не змінилось, це звичайний великодержавний шовінізм. Але інших друзів у нас мабуть і немає.
показать весь комментарий
30.03.2025 12:48 Ответить
https://www.nytimes.com/interactive/2022/12/16/world/europe/russia-putin-war-failures-ukraine.html?fbclid=IwAR1stdBhRgWbcmwNfT6c01JQLJcTfirWrmbyL52-pZSQfuR9X0yP6ytSp7U The New York Times про це писав взимку 2022 року.
показать весь комментарий
30.03.2025 12:52 Ответить
І правильно зробили, бо тоді вона була б не успішною. Це як з Герасімовим, коли ******* по штабу (Арабатська стрілка здається), США попередили, і Герасімов звалив. Правда це чи чутки не знаю.
показать весь комментарий
30.03.2025 12:46 Ответить
Це приклад того, як добре коли є власні ракети. Бий куди хочеш, нікого нічого не питаючи. Але на 4й рік нема власних ракет.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:22 Ответить
Брехня!
показать весь комментарий
30.03.2025 13:25 Ответить
Янки як завжди........ лицеміри.
показать весь комментарий
30.03.2025 17:01 Ответить
У США були розлючені через успішну атаку України на крейсер "Москва", бо їх не попередили

Розлюченим по губах чимось водять!
показать весь комментарий
30.03.2025 13:06 Ответить
американці подумали що потоплена мацква на болотах, а не мацква у Чорному морі

тому й були у розпачі
показать весь комментарий
30.03.2025 12:47 Ответить
Залишилось зовсім трохи, до "це США розвязали війну між братськими народами"
показать весь комментарий
30.03.2025 12:57 Ответить
ПНХ
показать весь комментарий
30.03.2025 14:58 Ответить
я памятаю ці похмурі часи, як нас піднесла ця новина!
але замість того щоб порадіти за нас, піндоси були розлючені. Ниці потвори. Вони ніколи не бажали нам перемоги. Ніколи
показать весь комментарий
30.03.2025 19:26 Ответить
хай фрнація нам дасть яз. Тоді я не проти віддати їм копалини
показать весь комментарий
30.03.2025 19:30 Ответить
Самом собою був договорняк - бо росія попередила Байдена про свій "бліцкриг" - він сам заявив що росія нападе на Україну і нічого не збирався з цим робити.
Але те що "росіяни недолугі" - це очевидний факт.
Также як американці відігнали свій авіаносець від хучитів, коли ті почали запускати по ньому ракети.
"велич" росії та США створив австрійський художник по трагічному збігу обставин.
Насправді ніякої "величі" не існує.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:56 Ответить
В світі де українців мало хто рахує суверенами таке на жаль було і буде
показать весь комментарий
30.03.2025 13:35 Ответить
Нейросеть мало обучалась.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:46 Ответить
Тиждень, приховували
показать весь комментарий
30.03.2025 13:49 Ответить
Майданы - это не переворот. Смени методичку.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:54 Ответить
А кто тянул клоуна за язык, когда он предлагал Трампу полезные ископаемые Украины за обещания помощи?
показать весь комментарий
30.03.2025 13:56 Ответить
показать весь комментарий
30.03.2025 13:07 Ответить
Він до всіх добрий був. І до ***** тоже.

показать весь комментарий
30.03.2025 13:21 Ответить
показать весь комментарий
30.03.2025 13:39 Ответить
якщо це правда, то це ще один ганебний факт не на користь багатолико-хитрожопих США, а за Трумпа ще й відверто мародерсько-зрадницьких мафіозних бариг, корупціонерів...
показать весь комментарий
30.03.2025 12:52 Ответить
А мы тут при чем? Насколько помню тогда в Одессу приехали спецы по противокорабельным ракетам с Британии,так что наша хата с краю.
показать весь комментарий
30.03.2025 12:49 Ответить
Висновок для майбутніх очільників України ,ніколи не робіть ставку на США ,що демократи ,що республіканці - оба цвай.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:10 Ответить
Так. Готувались неділю, начищали ганчірками ракету, мили з милом байрактар, місце куди зайдуть орки на своєму крейсері було заздалегідь відомо, так що було 100% гарантія потоплення цього мотлоху.
І все це скривали від американців....Вміють коли хочуть.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:14 Ответить
Дуже цікаво. Якщо ворог зненацька потрапив в приціл твоєї зброї - ти будеш дзвонити в США питати дозволу?
показать весь комментарий
30.03.2025 13:18 Ответить
Так. Нехай трохи почекає, бо в нас тут непонятки.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:21 Ответить
Ніякого перевороту там немає.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:25 Ответить
Обов'язково потрібно було пертись в лоб на ті лінії оборони?
Не можна було піти там де їх не було?
Це і тупому очевидно, але не верховному гівнокомандувачу Кловуну з кварталу95, який в цей час переховувався від повістки в бункері.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:04 Ответить
Що таке переворот -насильницька та неконституційна зміна влади в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B0 державі або збройний виступ армії проти державної влади у результаті таємної змови. Переворот, як правило, є зміною при владі однієї фракції правлячої верхівки на іншу. Така зміна влади здійснюється, зазвичай, невеликою групою людей, частіше - але не завжди - військовими і не має підтримки більшості населення.
А коли народ в кількості 2.2 млн виходить і вимагає повернути йому владу, яку він делегував комусь - та вимагає нових виборів - то це є невід'ємне право народу.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:11 Ответить
Ну да.Іти на всі забаганки пуйла,ще і репарацію янкі платить...
Гарна маніпуляція...
показать весь комментарий
30.03.2025 13:33 Ответить
Какой договорняк? Тогда же при власти был не агент путла Трамп, а добрый дидусь Байден
показать весь комментарий
30.03.2025 13:15 Ответить
<<адміністрація колишнього президента США Джо Байдена не планувала дозволяти Україні атаки на "такий потужний символ російської могутності".">>

И тут возвращаемся к ракетам воздух-воздух на Ф-16. Уверенность только крепнет, что там не передаются даже средняя дальность в 70км, чтоб что не нарушать?
"такий потужний символ російської могутності"
показать весь комментарий
30.03.2025 13:00 Ответить
це тільки підтверджує, що не треба оглядатись на США, а тим більше зараз їм довіряти хоч у чомусь. Як тільки закінчаться постачання зброї, яку було затверджено ще при Байдені, то США займе позицію повного нейтралітету щодо російсько-української війни, ба більше - почне ще активніше просувати інтереси рф.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:01 Ответить
Не надо никого слушать! Надо наступать на Мелитополь, а затем и Крым. И тогда возможна перемога в этой войне.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:03 Ответить
я не знаю кто такой гундос. Я говорю за сегодня - наступать надо на Мелитополь и на Крым, а не на Курск. Взять им там курскую аэс не удалось, смысл там сидеть? А вот если все силы на Мелитополь бросить и затем и на Крым, то рф с остальных регионов сама свалит. Там же в Мелитополе они уже устаканивают порядок, а тут наши буду их шелушить. И всё - у них будет паника и они убегут. А в Судже нет смысла сидеть - это пустая трата времени. Только на Крым и взять его под контроль.
показать весь комментарий
31.03.2025 09:27 Ответить
Цель не мог быть Мелитополь, а должен быть Крым. Если наступать на Крым, из остальных убежит путлер. А мы сможем в Азовском и Чёрном море купаться.
показать весь комментарий
31.03.2025 09:28 Ответить
Це ти про свою кацапію,лайножер-путлобот?
показать весь комментарий
30.03.2025 13:05 Ответить
Самі ж колись були колонією та боролись з метрополією за незалежність. Але за 250 років самі перетворились на імперію, і співчувають "своїм"
показать весь комментарий
30.03.2025 13:25 Ответить
це не договорняк, а американська сцикливість. вони тільки герої по хуситах куячити чи по пастухах з Іділу. а проти кацапні вони ссуться і виправдовують свій страх наявністю у каців ядрьоної бімби...
показать весь комментарий
30.03.2025 13:06 Ответить
договорняк зараз буде при Рудому. а Байден з ху йлом взагалі не говорив.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:18 Ответить
з ким? з ху йлом? Бернс з Наришкіним говорив. в таких випадках військові завжди мають канал зв'язку. Пентагон не раз говорив із шойгу та герасимовим. це нормальна практика між ядерними державами. а про договорняки - то це вже політична дипломатична кухня. це потрібно розрізняти.
показать весь комментарий
30.03.2025 15:58 Ответить
а що він мав робити? по кремлю томагавками херячити?
показать весь комментарий
30.03.2025 16:03 Ответить
та тут таке питання. спірне. туди їм взагалі не потрібно було заходити. бо там вони вважалися окупантами. вони хотіли зробити з Афгану нормальну країну, от тільки більшість того населення захотіли і далі жити як жили до цього. ну а вмирати американцям в тому Афгані накуй було не потрібно. якщо власний народ не хоче змін, то американцям вони нафіг не потрібні. тільки гроші величезні вбухали туди і людей своїх поклали.
показать весь комментарий
30.03.2025 16:17 Ответить
Страница 1 из 2