12141 посетитель онлайн

Трамп ждет ответа от Украины относительно признания Крыма российским и отказа от вступления в НАТО, - The Wall Street Journal

Трамп ждет ответа от Украины

На этой неделе от Украины требуют отреагировать на ряд идей администрации Трампа, в частности - пойдя на уступки России, включая потенциальное признание США аннексии Крыма 2014 года и исключение Киева из списка кандидатов на вступление в НАТО.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом пишет The Wall Street Journal со ссылкой на источники.

По словам западных чиновников, эти идеи были изложены в конфиденциальном документе, представленном высокопоставленными чиновниками администрации Трампа своим украинским коллегам в Париже в четверг. Они также были представлены европейским высокопоставленным чиновникам во время однодневной встречи.

Теперь США ждут ответа Киева, который, как ожидается, поступит на встрече американских, украинских и европейских чиновников в Лондоне в конце этой недели. Тогда, если американская, европейская и украинская позиции будут совпадать, предложения могут быть переданы Москве.

Чтобы оказать давление на Украину и Россию, госсекретарь Марко Рубио заявил в пятницу, что администрация может приостановить свои переговорные усилия, если в течение следующих нескольких недель не будет достигнут прогресс в ключевых вопросах.

Принятие некоторых идей администрации Трампа может оказаться сложным для Киева, поскольку Украина отказывается признать, что россия имеет законные претензии на любую ее территорию.

В воскресенье высокопоставленный чиновник Государственного департамента США назвал идеи, представленные украинской стороне, вариантами, которые Киев должен взвесить, а не предложением "соглашайся или уходи". Чиновник заявил, что "список потенциальных вариантов" был предоставлен "для обсуждения и обратной связи".

По словам американских чиновников, Рубио, Уиткофф и Келлог планируют принять участие в предстоящей встрече в Лондоне. После этого Уиткофф может совершить еще одну поездку в Россию, хотя о ней еще не сообщалось.

По мнению западных чиновников, идеи, выдвинутые администрацией Трампа, не соответствуют некоторым российским требованиям. Они не признают, что РФ имеет законное право контролировать четыре региона на востоке Украины, которые, как она утверждает, аннексировала, хотя и не требуют, чтобы российские военные покинули эти территории.

По словам западных официальных лиц, США также не предлагают ограничить численность украинских войск и не исключают военной поддержки Киева со стороны Запада или развертывания там европейских войск, что является ключевым камнем преткновения в отношениях с Москвой.

Также до сих пор нет решения относительно того, какие виды гарантий безопасности может получить Украина, если согласится на мирное урегулирование. Администрация Трампа не сообщила, готова ли она предоставить какую-либо военную поддержку европейским странам, которые отправляют войска в Украину как часть "сил успокоения" для сдерживания будущей российской агрессии.

Топ комментарии
+99
Дипломатично і довго шліть його *****. Він тимчасовий.
показать весь комментарий
21.04.2025 06:58 Ответить
+98
Постійні вимоги до України. До кацапстану вимог немає. Сюр. Та щоб ви всі повиздихали,трампони.
показать весь комментарий
21.04.2025 06:59 Ответить
+57
Ясно. Тоді навіщо підписувати угоду про рідкоземи? Навіщо взагалі такі посередники, які вибивають поступки з України, а кацапів не чіпають??? Ми і самі могли з руснею на таких умовах домовитися про капітуляцію. Що нового запропонував трампон та його шобла???
показать весь комментарий
21.04.2025 07:09 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 4 из 5
Поговоримо про Крим зразу після того, як мордор визнає Кубань українською.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:18 Ответить
Так я ж писав не про думку подружки дочки що живе там років 15, а про думку простих американців які там мешкають поколіннями вже давно.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:20 Ответить
При всій повазі, але кримсько-татарський народ там вже дуже непогано простосувався у цілому. Ніяких реальних дій для визволення вони не робили і не роблять. Їх там більше 200 тисяч, вони могли би чинити сильний спротив.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:21 Ответить
В 1991 році Крим, разом із Севастополем проголосували за незалежність від срср в складі України. Це голосування було визнано всім світом, світ визнав державу Україна.
Рф - так само це визнала, визнавши Крим - українським, зокрема й низкою двосторонніх договорів, конвенцій, окрім того - зобов'язалася бути гарантом територіальної цілісності й суверенитету України за Будапештським меморандумом.

росія немає жодних, ані моральних, ані юридичних підстав заявляти будь-які теріторіальні претензії до України щодо Криму або будь-якої іншої української території.
З таким самим успіхом, рф могла би вписати до себе до конституції Лондон, Вашингтон або Пекін як частину території росії - це мало таку б саму юридичну "вагу" - ніяку.
Жодна гілка влади в Україні так само немає жодного права відчуджувати будь-які території від України, тим більше - на користь інших країн - це злочин. Так само, як і будь-яка частина території України не має права проголошувати свою "незалежність від України".
Україна - унітарна держава. Самі розмови лише про "відчудження" будь-яких територій є вже кримінальним злочином.
Окрім того, подібний злочин, в разі його скоєння - руйнує українську державу, та самий конституційний порядок, на якому ця держава збудована. Руйнує, так само, міжнародне право, та правові основи, на яких побудовано систему світової безпеки, та на яких вибудовано міжнародні кордони майже всіх країн світу.
Після цього ні про яке дотримання конституційних норм, та норм міжнародного права, норм визнання міжнародно визнаних кордонів держав - не буде вже ніякої мови. Будь-який агресор знатиме, що йому можна робити будь-що.
Будь-яке "визнання" Криму, Севастополя або будь-якої іншої території України російськими - окрім того, що є кримінальним злочином посягання на територіальну цілісність та суверенітет України - руйнує також міжнародне право, та засновану на ньому систему колективної світової безпеки, штовхає світ у невизначеність та на поріг численних інтенсивних кривавих конфліктів, що усі разом, мають загрозу перерости на один великий масштабний світовий воєнний конфлікт. Що є вже - свідомим злочином не лише проти України та українського народу, але й проти людства загалом.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:21 Ответить
Відповідь: Іди на х*й рижий чорт
показать весь комментарий
21.04.2025 15:25 Ответить
Я також кажу про думку саме американців. Але дійсно є і такі про яких ви кажете, вони ж голосували за трампа і підтримують його риторику, крім того там розповсюджена росіьська англомовна пропаганда у соцмережах, що дуже впливає на менш освічені шари населення. Але їх не більшість.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:28 Ответить
Хороша репутація це ще нічого не значить в наш час. Там теж працюють різні люди. Наприклад я ходжу до одного лікаря вже років 20 і вона мене повністю влаштовує, хоча ні на яку репутацію я не звертав уваги. Колись просто прийшов в поліклініку бо болів зуб, мене до неї в регістратурі й направили бо мабуть вона була черговою. З тих пір ходжу тільки до неї.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:28 Ответить
Та так... Нас сильно хвилювало те, що було там в Сирії чи Африці? Шо там кацапи витворяли...
показать весь комментарий
21.04.2025 15:41 Ответить
Ви, начебто, українець, а спілкуєтеся англійською...
Крим був українським та залишиться українським назавжди. Але за це прийдеться нам чимало поборотися та попрацювати.
Слава Україні, слава ЗСУ!
показать весь комментарий
21.04.2025 15:43 Ответить
ідуть нахєр з такими пропозиціями
показать весь комментарий
21.04.2025 15:58 Ответить
Найсумніше що доля України в руках зелених які підписували оманські угоди у яких були найближчі стосунки з москалями можна сказати родинні стосунки . І та вся татаро єрмаківщина ясна річ нікуди не ділася також . Ми в оточенні ворогів з середини і ззовні.
показать весь комментарий
21.04.2025 16:00 Ответить
ну как-то да с 14 года был "мирный план" открытые границы, все бабло в оффшорах и так никаких заводов и не запилили (до сих пор) и оффшоры открыты - тоже и бабло шло (и идет) олигархам а не на оборону. а кацапы - готовились, модернизировали армию, делали оружие (и все равно обосрались). может, если бы не занимались х*рней с 14 года (и продолжаем), а пилили ракеты, закрыли оффшоры, делали заводы, мобилизацию не только в армию, но и финансовую, на заводы, на постройку линий обороны, делали дальнобойные ракеты, оружие возмездия и т.п. вместо разговоров с западными партнерами за 30 абрамсов, то и война бы не сильно долго растянулась? - все равно придется сделать то что надо, ну или потом с поляками\немцами\прибалтами воевать, тут уж как выберут и судя по всему - выберут второе, потому как это легче и проще для властьимущих - у них хаты\дети\родственники все равно заграницей, а тут так, "бизнес", точнее выкачивание ресурсов на безбедную (но короткую и бессмысленную) жизнь.
показать весь комментарий
21.04.2025 16:04 Ответить
..продажна, слабка, нерозумна людина!!!
показать весь комментарий
21.04.2025 16:11 Ответить
Ну це все вірно,але тут ГОЛОВНЕ, ЯКБИ!!! А що тепер,як говорив один през,маємо те,що маємо!! Питання на сьогодні--це вижити!!!
показать весь комментарий
21.04.2025 16:13 Ответить
рыжему деду дать таблеток шоб угомонился))
показать весь комментарий
21.04.2025 16:15 Ответить
ну відколи до Парижу поїхали Рубіо з вітькоффом, стало зрозуміло що в США є два плани, які суперечать один одному в принципових питаннях : вітькофф з подачі певних фінансових кіл просуває повну капітуляцію України, а Рубіо відстоює принципи республіканської партії (найстарішої в США)

якби послом України в США був би Валерій Чалий, то можна було б поборотися, щоб план Рубіо переміг, а так маємо що маємо, тобто лотерею

я не розумію, навіщо європейці хочуть вводити миротворців в Україну - при першій же атаці кацапів їх знову виведуть додому, це що поліційні сили, втримувати Україну від громадянської війни коли патріоти підуть проти зєлєнюків та регіоналів ?
показать весь комментарий
21.04.2025 16:18 Ответить
В 1991 році Крим, разом із Севастополем проголосували за незалежність від срср в складі України. Це голосування було визнано всім світом, світ визнав державу Україна.
Рф - так само це визнала, визнавши Крим - українським, зокрема й низкою двосторонніх договорів, конвенцій, окрім того - зобов'язалася бути гарантом територіальної цілісності й суверенитету України за Будапештським меморандумом.

росія немає жодних, ані моральних, ані юридичних підстав заявляти будь-які теріторіальні претензії до України щодо Криму або будь-якої іншої української території.
З таким самим успіхом, рф могла би вписати до себе до конституції Лондон, Вашингтон або Пекін як частину території росії - це мало таку б саму юридичну "вагу" - ніяку.
Жодна гілка влади в Україні так само немає жодного права відчуджувати будь-які території від України, тим більше - на користь інших країн - це злочин. Так само, як і будь-яка частина території України не має права проголошувати свою "незалежність від України".
Україна - унітарна держава. Самі розмови лише про "відчудження" будь-яких територій є вже кримінальним злочином.
Окрім того, подібний злочин, в разі його скоєння - руйнує українську державу, та самий конституційний порядок, на якому ця держава збудована. Руйнує, так само, міжнародне право, та правові основи, на яких побудовано систему світової безпеки, та на яких вибудовано міжнародні кордони майже всіх країн світу.
Після цього ні про яке дотримання конституційних норм, та норм міжнародного права, норм визнання міжнародно визнаних кордонів держав - не буде вже ніякої мови. Будь-який агресор знатиме, що йому можна робити будь-що.
Будь-яке "визнання" Криму, Севастополя або будь-якої іншої території України російськими - окрім того, що є кримінальним злочином посягання на територіальну цілісність та суверенітет України - руйнує також міжнародне право, та засновану на ньому систему колективної світової безпеки, штовхає світ у невизначеність та на поріг численних інтенсивних кривавих конфліктів, що усі разом, мають загрозу перерости на один великий масштабний світовий воєнний конфлікт. Що є вже - свідомим злочином не лише проти України та українського народу, але й проти людства загалом.
показать весь комментарий
21.04.2025 16:20 Ответить
І повернення ядерної зброї по причині недотримання будапештського меморандуму! Трумп взагалі файний хлопака, але трохи при...шелепкуватий.
показать весь комментарий
21.04.2025 16:25 Ответить
Угода - про капітуляцію України та її поділ?
І це саме в той час, коли економіка росії починає тріщати?
На кацапії масово почали закриватися бізнеси, зупиняють стратегічні заводи металургійної, переробної промисловості, вирізають продуктивне поголів'я скота - бо не вигідно тримати. Зараз на росії уряд рятує один з найбільших - ВТБ-банк - бо не вистачає ліквідності.
І що пропонує Трамп? - "давайте врятуємо "бідних кацапів" від економічного обвалу", від майбутньої нестачі продовольства (а фактично - від невідворотньої поразки в війні) - віддамо їм шмат України, знімемо санкції - хай відгодовуються бідолашні (та потім продовжують свою агресію далі).
Їм так кортить відторгнути від України Крим з півднем та сходом України руками кацапів? А українці - "заважають"? А ви, за рупь, доромогаєте в цьому?
показать весь комментарий
21.04.2025 16:26 Ответить
ровным счетом ничего не поменялось - нужно делать то что нужно было делать начиная с 14\19\22 года
показать весь комментарий
21.04.2025 16:32 Ответить
Можливо, мені вже майже 68.
показать весь комментарий
21.04.2025 16:34 Ответить
Ну і чому тоді НІХТО не вступився за Україну,чому корейці офіційно воюють за русню,а підписантів Буд. меморандуму немає,ЧОМУ? Американці,на сьогодні,навіть рашку не називають агресоркою,бо вони там переговори ведуть! Це все вірно продикларовано,АЛЕ воно не діє,Ви що не бачите? Злочин,міжнародне право,конституційні норми і т.д.--це все не ДІЄ з рашкою!! Ніхто не визнав всілякі референдуми в Криму і що далі,щось змінилось і ніхто не визнає тіж референдуми в Запор. і Херс. областях і що,карлик поверне,чи може США війною піде!!
показать весь комментарий
21.04.2025 16:36 Ответить
В США были разные времена, бывало и похуже, чем сейчас в Украине. За Трампа и сейчас многие топят, чтобы не признаваться себе, что они облажались. Выдумывают что это такая хитрая борьба с леваками, не замечая, что давно подыгрывают диктаторам, для которых левые идеи служат ширмой их ультра правых фашистских режимов.
показать весь комментарий
21.04.2025 16:40 Ответить
Кац предлагает сдаться?
показать весь комментарий
21.04.2025 16:41 Ответить
Ну і хто це повинен був робити,чи не ті 73% які вибрали шашлики і дороги замість ракетобудування? Не путін же нам поставив таке Зе,самі вибрали. А починати потрібно було не з тих років,а з 1991 року,так знову, самі вибрали лідера компартії. І коли був шанс--так знову вибрали не Чорновола,мабуть ще не родився в Україні справжній лідер!
показать весь комментарий
21.04.2025 16:43 Ответить
Более того, по законам как Украины, так и РФ, локальные референдумы о выходе регионов из состава страны запрещены и караются уголовными статьями за сепаратизм.
показать весь комментарий
21.04.2025 16:43 Ответить
Шлю: товарищ Трамп ( звания, извините, не знаю) вам пора! Направление -Чёрное море, в кильватер за крейсером Москва. Это дипломатично?
показать весь комментарий
21.04.2025 16:47 Ответить
😁😂👍
показать весь комментарий
21.04.2025 16:49 Ответить
Ну що я можу відповісти,Арестович з Будановим запевняли,що рашці гаплик і через два місяці будемо каву пити на набережній Ялти. А то нічого,що Пів. Корея поставила рашці снарядів більше,аніж вся Європа нам, а може Україна вся в шоколаді і не стають підприємства,а найголовніше населення може зростає і прелічувати це можно до ранку. Про що Ви говорите--це смішно,це як слон і моська!!
показать весь комментарий
21.04.2025 16:52 Ответить
👍🤝😁
показать весь комментарий
21.04.2025 16:53 Ответить
👍🤝😠
показать весь комментарий
21.04.2025 16:58 Ответить
Only after he sucks every Ukrainian men's dick. And swallows.
показать весь комментарий
21.04.2025 17:02 Ответить
С трампом надо обращаться как с больным, ведь так оно и есть. Зеленский должен сказать ему что признает Крым в следующий понедельник, и не сказать точно в какой.
показать весь комментарий
21.04.2025 17:02 Ответить
Хай віддасть прутєну Аляску…
показать весь комментарий
21.04.2025 17:08 Ответить
не дождётся *****,разве что на *** пошлют его,***ловскую собавку!
показать весь комментарий
21.04.2025 17:17 Ответить
Так уже настає абсурд. Борг зростає у держави США, збитки від виплати відсотків за ними зазнає держава США і від цього бідніє, а прибуток від дивідендів за своїми казначейськими облігаціями перетікає кредиторам, які багатіють (Китай насамперед) і готові й надалі їх купувати. Таким чином, ця економічна модель зробила США інвесторами Китаю та інших власників боргу. Якщо нічого не змінювати, то видно, що борг зростає і зростатиме у геометричній прогресії. Тому Трамп і данину наклав на всі країни світу та видаткові частини бюджету скорочує. За нього зростання державного боргу вже зменшився.
показать весь комментарий
21.04.2025 17:18 Ответить
В Америки якась труслива позиція - в допомогу агресору тиснути на жертву агресії.
Трумп просто сцить прутєна, чи в них любов???
показать весь комментарий
21.04.2025 17:21 Ответить
показать весь комментарий
21.04.2025 17:23 Ответить
то що фредович завербований сумніву нема.....а тепер відробляє вложені рублі....впаренний невіглас
показать весь комментарий
21.04.2025 17:25 Ответить
То есть 100% населения живет лучше? Или маленькая группа единоверцев донни рыжего живет лучше?
показать весь комментарий
21.04.2025 17:41 Ответить
Анна, а какой национальности эти олигархи, которые даже во время полномасштабного вторжения дербанят Украину? Может это украинцы чистокровные? Или татары? Я знаю тут нельзя называют одну национально-религиозную группу, админ сразу разозлится, бо это его нация.
показать весь комментарий
21.04.2025 17:43 Ответить
Я считаю надо отдать, коли донни и его дружок просят. У украинцев землицы много, а вот этим избранным она нужнее.
показать весь комментарий
21.04.2025 17:46 Ответить
показать весь комментарий
21.04.2025 17:53 Ответить
Які визвольні змагання ми програли? І чому це ми програємо війну?
показать весь комментарий
21.04.2025 17:54 Ответить
У нас люди гірші якщо обрали шашличника, а не оборону своєї країни як це зробили американці!!!
І по факту США має найкращу Армію в Світі і може захистити свою державу від будь-кого незаважаючі який у них сьогодні президент!
показать весь комментарий
21.04.2025 17:57 Ответить
Знайшов врага народа " стьопку -стаматолога". Вражина заокеанська. Льє воду на млин західних імперіалістів, зводить наклепи на найкращих у світі українських стоматологів.
показать весь комментарий
21.04.2025 18:23 Ответить
Не смiши! Ти за кордон виiхати не можеш, бо рабам чоловiчоi статi- зась! Все, на що здiбнi крикуни, типу тебе- опустити гриву i ховатись вiд ТЦК, виливаючи свiй гнiв в коментарях....
показать весь комментарий
21.04.2025 18:44 Ответить
а шо ви думали . у американців теж буває 73%
показать весь комментарий
21.04.2025 18:45 Ответить
«Мир для нашого часу» (англ. Peace for our time; іноді «мир для нашого покоління», «...для нашої епохи») - заява, яку зробив прем'єр-міністр Великої Британії Невілл Чемберлен у своєму виступі про Мюнхенську угоду 30 вересня 1938 року в Лондоні. Вони за "мир" віддали Гітлеру чехословацькі Судети, а трамповці хочуть віддати Путіну Крим і вщент розграбувати Україну, але без миру і подальшого її захисту...?! Історія повторюється, шкода, що без мудрих і порядних Рузвельта і Черчилля?
показать весь комментарий
21.04.2025 18:54 Ответить
Трамп реально такий дебіл?? Ну добре, відволікаючись від питання хто буде той крим звільняти, чисто з теоретично-юридичної точки зору. Зєля не може просто взяти і сказати "визнаємо. забирайте". Та навіть якшо скаже - це ніфіга не означає. Крим - конституційна частина України і це визнано всім світом (включаючи кацапів). Шоб це змінити треба як мінімум вносити зміни в Конституцію. А це ніфіга не швидко. І навіть якшо винесуть це на голосування, навіть в підарасні з СН рука не підніметься за це проголосувати. Невже поруч з Трампом нема нікого, шоб йому це пояснити?
показать весь комментарий
21.04.2025 19:12 Ответить
Якщо навіть Україна і хотіла-б відмовитися від Криму і НАТА то зробити це майже неможливо,тому що за НАТА Україна знищила 2 тис. ядерних боєголовок націлених на НАТА бувшим СРСР разом з ракетами і шахтами у тому числі 1,4 тис. на США, таким чином Україна знищила свій ядерний зонтик на користь не РФ , а НАТА і США, тому якщо Україна буде відмовлятися що в замін? - вернуть 2 тис. ядерних боєголовок?, - ні, а навіть якщо і повертали, то вони нам вже зараз непотрібні,тому що це зброя стримування. Повернути Крим - як?- визнати агресивну війну проти України, яка знищила ЯЗ законною ну це абсурт написати на бумазі можливо що завгодно, але це не факт є достатьо доказів що це була агресивна війна розвязана проти України ы це просто шахрайська схема , то що США і де хто хочуть щоб Україна все це зробила? і будуть їх там підпис? звісно ні,- тому що для всіх учасників цієї схеми будуть мяко кажучі наслідки.
показать весь комментарий
21.04.2025 19:17 Ответить
невигідно
показать весь комментарий
21.04.2025 19:37 Ответить
Як так м'яко послати його вслід за російським кораблем?
показать весь комментарий
21.04.2025 19:42 Ответить
Доречі Клінтон визнав ,що жорстко наїпав українців з меморандумом без зобов'язань про безпеку збоку підписантів.
показать весь комментарий
21.04.2025 19:45 Ответить
Тобто Трамп паганий, руда мавпа т.д. А що відповів потужний Лідор? Чому мовчить? Де його потужний язик котрим він ображав усіх наліво та направо з недоперченою ковбасою тощо? А може Трамп зараз йому робе тортури у Гуантанамо щоб він віддав Крим та погрожуе згвалтувати його у дупу? Що йому заважае казати ні, не віддам Крим?
показать весь комментарий
21.04.2025 19:55 Ответить
👍
показать весь комментарий
21.04.2025 20:07 Ответить
Інша влада,взявши до уваги міжнародний досвід, прийняла би закон про окуповані території,в якому мовиться,що так,їх окупували і окупанти несуть повну відповідальність за життєдіяльність їх жителів,десь так. При сприятливих умовах їх повернуть,само собою.
Бубочка мовчить,бо рейтинг впаде,а там і посада.
показать весь комментарий
21.04.2025 20:12 Ответить
на бонди не виплачують дівіденди, бо вони не є інвестиціями в підприємство яке щось виробляє, а фінансовим інструментом позики

США могли взагалі списати цей борг, бо вони захищали пів-світу задарма. Але ось прийшов трамп і вирішив все розвалити. Ну тоді нехай шукає гроші борги віддавати.
показать весь комментарий
21.04.2025 20:20 Ответить
Трамп та його команда можливо не читають українською.
Цей переклад у коментарі призначений для всіх англомовних, хто не читає українською і не користується перекладачем.
показать весь комментарий
21.04.2025 20:20 Ответить
Воно все так ,якби не одне маленьке "але"... Щоб сприяти нашим забаганкам ,треба щоб ми перемагали на полі бою ,а не кацапи...
показать весь комментарий
21.04.2025 20:39 Ответить
Средний палец ему с огромными шариками под, а не признание Крыма и отказ от НАТО. Дебил ***...
показать весь комментарий
21.04.2025 20:43 Ответить
Не зрозуміла , а дыныру повернуть ?
показать весь комментарий
21.04.2025 21:08 Ответить
Я щось забувся, а до 2019 року вимагали від України визнати Крим російським? Здається ні, можливо наша дипломатія давно в дупі, як і решта інститутів і тут окремі намагаються перевести стрілки на Трампа? Можливо воно і так, я зовсім не підтримую дії Трампа, але ж він не наш президент, в нас здається є свій, який по Конституції зобов'язаний відповідати за нашу безпеку всі зовнішні відносини,
показать весь комментарий
21.04.2025 21:09 Ответить
бо боїться таки народу
показать весь комментарий
21.04.2025 21:10 Ответить
Это не посредник!Это партнер путина,причём младший.
показать весь комментарий
21.04.2025 21:30 Ответить
ржавый в своем репертуаре, адвокатствует нужды х у й ла
показать весь комментарий
21.04.2025 21:42 Ответить
Та нічого зараз США в Китай в такий спосіб не інвестує. Інвестиції були років 20 тому (і грошима, і технологіями, і обладнанням), коли американські (і не тільки) компанії переносили в КНР свої виробництва, чим підняли і модернізували китайську економіку. Зараз же КНР просто здебільшого вилучає з обігу доларову виручку та складує її до своїх валютних резервів, щоб в такий спосіб утримуючи порівняно низький курс юаня, а з ним і цінову конкурентоспроможність своїх товарів на міжнародних ринках. Ну і гіпотетично доларові накопичення дозволяють китайцям певною мірою тиснути на Штати погрозою викинути їх на ринок, обваливши курс, хоча ніщо не заважає американцям одного дня від цих доларів відмовитися, оголосивши їх 'не справжніми' (адже всі доларові безготівкові трансакції в світі йдуть через ФРС США та можуть бути нею заблоковані в будь-який момент). Звичайно, шухер буде ще той, але теоретично це можливо.
показать весь комментарий
21.04.2025 21:45 Ответить
показать весь комментарий
21.04.2025 21:48 Ответить
Ну так і вимагайте від нього рішучих дій із захисту національних інтересів. Де вуличні протести? В соцмережах? Ну от і не треба нарікати на те, що дипломатія у дупі, а президент членограй.
показать весь комментарий
21.04.2025 21:52 Ответить
Як це у вас просто, можна борги взяти та скасувати!!! Пів століття тому, коли Ніксон фактично похерив Бреттон-Вудську систему відв'язавши Долар США від золота, світ прийняв нові умови через довіру до Американської економіки і до її стабільної, надійної грошової одиниці. Але з того часу частка США у світовому ВВП знизилася вдвічі. Зараз США не може собі дозволити заморожування виплат за боргами, тому що це банкрутство остаточно підірве довіру до долара. Вже й так у повітрі витають нові ідеї взаєморозрахунків без Американських грошей. БРІКС шушукається за спиною Америки про свій кошик валют. Юань все ширше застосовується. Америка захищала пiв світу не задарма, а за монопольне володіння друкарським верстатом. Каддафі та Садам Хуссейн зі своїм нафтовим динаром, тому приклад. Захищати світ задарма, це задарма захищати. Сенсу немає його захищати без користі.
показать весь комментарий
21.04.2025 22:00 Ответить
Ага... 80 років тому, як ******* згадувати на болотах, за той час, що йде в Україні повномасштабна війна радянська армія встигла пройти не лише всю європейську частину СРСР, а й ще пів закордонної Європи на додачу. Порівняйте це з кількома десятками сіл та невеличких містечок Донбасу (до того ж розміщених один біля одного), які 'звитяжна' російська армія зуміла захопити за такий самий час. Ось таке 'воювання і числом, і вмінням'... А ще до цих 'успіхів' Московії долучилась наявність в України дійсно серйозної прогалини в царині далекобійної зброї (авіація та ракетні системи), яку значною мірою створили самі попередні керманичі нашої країни.
показать весь комментарий
21.04.2025 22:03 Ответить
«Мне это всё надоело». - Дональд Трамп, почти дословно... Хозяин Овального кабинета, оказывается, утратил интерес к роли посредника в «урегулировании». . Миротворческий спектакль окончен. Актёр, уставший от роли, сполз со сцены.
Дональд был и остаётся прежде всего торговцем, не лидером свободного мира. У него - не стратегия, а рыночный торг. Переговоры с Путиным - это не про ценности, это про барыши. Про дружбу с «нормальными пацанами» вроде Вовы, если те дадут хорошие условия.
Пока Украина платит кровью за своё право на существование, Трамп с характерной для себя деловитостью рассматривает вопрос:
- можно ли обменять поддержку ВСУ на добычные лицензии?
- сколько стоит разведданные, если продавать их поштучно?
- и наконец - кто даст больше: Киев или Москва?
Угроза «более жёстких санкций» против России? Не смешите. Трамп не бьёт тех, с кем хочет делить доход. Он ведь не политик - он риэлтор. Поэтому курс понятен: отморозить активы, простить олигархам, Крым - признать, а Путину - аплодисменты и проценты со сделки.
Америка капитулировала. Неофициально, без флагов и фанфар. Просто потому, что её президент не видит выгоды в продолжении поддержки.
Свобода, суверенитет, международное право? Это всё - скучная бумажная волокита.
А вот контракты на ресурсы - это уже по-настоящему, это бизнес.

David Kohan
показать весь комментарий
21.04.2025 22:07 Ответить
Так, я з вами згоден повністю щодо того, що Китай піднявся за рахунок прямих американських інвестицій. Але зараз настав час, що він почав використовувати США як дійну корову, в тому числі і за допомогою шантажу. Я тут постом вище для The Fifth Third розгорнув цю тему.
показать весь комментарий
21.04.2025 22:07 Ответить
протести під час воєнного стану юридично заборонені! чи ти не вмієш документи чиати?
показать весь комментарий
21.04.2025 22:10 Ответить
Luiza

один голуб миру ,вже відлетів з Ватікану ,трамп ти наступний, з Білого дому ... ...
показать весь комментарий
21.04.2025 22:16 Ответить
Ну звісно. Як же ж ще виправдати власню безпорадність? Ну тоді сидіть мовчки і далі. Навіщо тут про це писати?
показать весь комментарий
21.04.2025 22:23 Ответить
а почему х у йло дурной? все постоянно складывается по его плану.
экономика растет, территории растут, его посипака - президент в сша и так далее.
показать весь комментарий
21.04.2025 22:24 Ответить
Що ви ще хочете і чому дивуєтесь від краснова?!
показать весь комментарий
21.04.2025 22:27 Ответить
"потужність брікс" відома тільки у вузьких колах русскіх економістів, ніде більше

а "фактично похерити" можна все що хочеться, от наприклад нещодавно "фактично похерили" біткойн як універсальну позабанкову валюту, без всякої бреттон-вудської системи, просто тому що нема його кому захищати
показать весь комментарий
21.04.2025 22:28 Ответить
потому что прилетел боря с смешным причухоном и заставил воевать
показать весь комментарий
21.04.2025 22:31 Ответить
a что делaть с инфляцией и кaк ее объяснить реднекaм?
лептоп Хaнтерa Бaйденa уже не рaботaет
показать весь комментарий
21.04.2025 22:38 Ответить
БРIКС це Китайська система. Росія там у ролі пристяжної конячки. Ціна на біткойн теж залежить від економічної нестабільності, і регуляторних змін, що проводяться Трампом.
показать весь комментарий
21.04.2025 22:40 Ответить
Та на нашій териториії йде війна, шо ти пишеш їбанат. Ти стас не чорний , а ******** кацапський троль
показать весь комментарий
21.04.2025 22:47 Ответить
давно закінчилась чим? концлагерями і сибіром для України? росією на кордоні з польщею?? дебіли
показать весь комментарий
22.04.2025 00:43 Ответить
Коли трампа винесуть з білого дому в жовтий, ми з жахом будемо згадувати що розмірковували - втрачати державність, торгуючи територією з людожерами з наступною світовою вакханалією та нашою остаточною поразкою чи залишитися людьми та послати мародерів з окупантами за рузьким кораблем і зберегти Україну для нащадків.
показать весь комментарий
22.04.2025 01:35 Ответить
так а Умеров кто? кроме того что одноклассник Ермака
показать весь комментарий
22.04.2025 01:46 Ответить
Страница 4 из 5