10404 посетителя онлайн

Трамп ждет ответа от Украины относительно признания Крыма российским и отказа от вступления в НАТО, - The Wall Street Journal

Трамп ждет ответа от Украины

На этой неделе от Украины требуют отреагировать на ряд идей администрации Трампа, в частности - пойдя на уступки России, включая потенциальное признание США аннексии Крыма 2014 года и исключение Киева из списка кандидатов на вступление в НАТО.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом пишет The Wall Street Journal со ссылкой на источники.

По словам западных чиновников, эти идеи были изложены в конфиденциальном документе, представленном высокопоставленными чиновниками администрации Трампа своим украинским коллегам в Париже в четверг. Они также были представлены европейским высокопоставленным чиновникам во время однодневной встречи.

Теперь США ждут ответа Киева, который, как ожидается, поступит на встрече американских, украинских и европейских чиновников в Лондоне в конце этой недели. Тогда, если американская, европейская и украинская позиции будут совпадать, предложения могут быть переданы Москве.

Чтобы оказать давление на Украину и Россию, госсекретарь Марко Рубио заявил в пятницу, что администрация может приостановить свои переговорные усилия, если в течение следующих нескольких недель не будет достигнут прогресс в ключевых вопросах.

Принятие некоторых идей администрации Трампа может оказаться сложным для Киева, поскольку Украина отказывается признать, что россия имеет законные претензии на любую ее территорию.

В воскресенье высокопоставленный чиновник Государственного департамента США назвал идеи, представленные украинской стороне, вариантами, которые Киев должен взвесить, а не предложением "соглашайся или уходи". Чиновник заявил, что "список потенциальных вариантов" был предоставлен "для обсуждения и обратной связи".

По словам американских чиновников, Рубио, Уиткофф и Келлог планируют принять участие в предстоящей встрече в Лондоне. После этого Уиткофф может совершить еще одну поездку в Россию, хотя о ней еще не сообщалось.

По мнению западных чиновников, идеи, выдвинутые администрацией Трампа, не соответствуют некоторым российским требованиям. Они не признают, что РФ имеет законное право контролировать четыре региона на востоке Украины, которые, как она утверждает, аннексировала, хотя и не требуют, чтобы российские военные покинули эти территории.

По словам западных официальных лиц, США также не предлагают ограничить численность украинских войск и не исключают военной поддержки Киева со стороны Запада или развертывания там европейских войск, что является ключевым камнем преткновения в отношениях с Москвой.

Также до сих пор нет решения относительно того, какие виды гарантий безопасности может получить Украина, если согласится на мирное урегулирование. Администрация Трампа не сообщила, готова ли она предоставить какую-либо военную поддержку европейским странам, которые отправляют войска в Украину как часть "сил успокоения" для сдерживания будущей российской агрессии.

Топ комментарии
+99
Дипломатично і довго шліть його *****. Він тимчасовий.
показать весь комментарий
21.04.2025 06:58 Ответить
+98
Постійні вимоги до України. До кацапстану вимог немає. Сюр. Та щоб ви всі повиздихали,трампони.
показать весь комментарий
21.04.2025 06:59 Ответить
+57
Ясно. Тоді навіщо підписувати угоду про рідкоземи? Навіщо взагалі такі посередники, які вибивають поступки з України, а кацапів не чіпають??? Ми і самі могли з руснею на таких умовах домовитися про капітуляцію. Що нового запропонував трампон та його шобла???
показать весь комментарий
21.04.2025 07:09 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 5
ну відколи до Парижу поїхали Рубіо з вітькоффом, стало зрозуміло що в США є два плани, які суперечать один одному в принципових питаннях : вітькофф з подачі певних фінансових кіл просуває повну капітуляцію України, а Рубіо відстоює принципи республіканської партії (найстарішої в США)

якби послом України в США був би Валерій Чалий, то можна було б поборотися, щоб план Рубіо переміг, а так маємо що маємо, тобто лотерею

я не розумію, навіщо європейці хочуть вводити миротворців в Україну - при першій же атаці кацапів їх знову виведуть додому, це що поліційні сили, втримувати Україну від громадянської війни коли патріоти підуть проти зєлєнюків та регіоналів ?
показать весь комментарий
21.04.2025 16:18 Ответить
рыжему деду дать таблеток шоб угомонился))
показать весь комментарий
21.04.2025 16:15 Ответить
Ну це все вірно,але тут ГОЛОВНЕ, ЯКБИ!!! А що тепер,як говорив один през,маємо те,що маємо!! Питання на сьогодні--це вижити!!!
показать весь комментарий
21.04.2025 16:13 Ответить
..продажна, слабка, нерозумна людина!!!
показать весь комментарий
21.04.2025 16:11 Ответить
ну как-то да с 14 года был "мирный план" открытые границы, все бабло в оффшорах и так никаких заводов и не запилили (до сих пор) и оффшоры открыты - тоже и бабло шло (и идет) олигархам а не на оборону. а кацапы - готовились, модернизировали армию, делали оружие (и все равно обосрались). может, если бы не занимались х*рней с 14 года (и продолжаем), а пилили ракеты, закрыли оффшоры, делали заводы, мобилизацию не только в армию, но и финансовую, на заводы, на постройку линий обороны, делали дальнобойные ракеты, оружие возмездия и т.п. вместо разговоров с западными партнерами за 30 абрамсов, то и война бы не сильно долго растянулась? - все равно придется сделать то что надо, ну или потом с поляками\немцами\прибалтами воевать, тут уж как выберут и судя по всему - выберут второе, потому как это легче и проще для властьимущих - у них хаты\дети\родственники все равно заграницей, а тут так, "бизнес", точнее выкачивание ресурсов на безбедную (но короткую и бессмысленную) жизнь.
показать весь комментарий
21.04.2025 16:04 Ответить
Найсумніше що доля України в руках зелених які підписували оманські угоди у яких були найближчі стосунки з москалями можна сказати родинні стосунки . І та вся татаро єрмаківщина ясна річ нікуди не ділася також . Ми в оточенні ворогів з середини і ззовні.
показать весь комментарий
21.04.2025 16:00 Ответить
ідуть нахєр з такими пропозиціями
показать весь комментарий
21.04.2025 15:58 Ответить
Ви, начебто, українець, а спілкуєтеся англійською...
Крим був українським та залишиться українським назавжди. Але за це прийдеться нам чимало поборотися та попрацювати.
Слава Україні, слава ЗСУ!
показать весь комментарий
21.04.2025 15:43 Ответить
Та так... Нас сильно хвилювало те, що було там в Сирії чи Африці? Шо там кацапи витворяли...
показать весь комментарий
21.04.2025 15:41 Ответить
Хороша репутація це ще нічого не значить в наш час. Там теж працюють різні люди. Наприклад я ходжу до одного лікаря вже років 20 і вона мене повністю влаштовує, хоча ні на яку репутацію я не звертав уваги. Колись просто прийшов в поліклініку бо болів зуб, мене до неї в регістратурі й направили бо мабуть вона була черговою. З тих пір ходжу тільки до неї.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:28 Ответить
Я також кажу про думку саме американців. Але дійсно є і такі про яких ви кажете, вони ж голосували за трампа і підтримують його риторику, крім того там розповсюджена росіьська англомовна пропаганда у соцмережах, що дуже впливає на менш освічені шари населення. Але їх не більшість.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:28 Ответить
Відповідь: Іди на х*й рижий чорт
показать весь комментарий
21.04.2025 15:25 Ответить
В 1991 році Крим, разом із Севастополем проголосували за незалежність від срср в складі України. Це голосування було визнано всім світом, світ визнав державу Україна.
Рф - так само це визнала, визнавши Крим - українським, зокрема й низкою двосторонніх договорів, конвенцій, окрім того - зобов'язалася бути гарантом територіальної цілісності й суверенитету України за Будапештським меморандумом.

росія немає жодних, ані моральних, ані юридичних підстав заявляти будь-які теріторіальні претензії до України щодо Криму або будь-якої іншої української території.
З таким самим успіхом, рф могла би вписати до себе до конституції Лондон, Вашингтон або Пекін як частину території росії - це мало таку б саму юридичну "вагу" - ніяку.
Жодна гілка влади в Україні так само немає жодного права відчуджувати будь-які території від України, тим більше - на користь інших країн - це злочин. Так само, як і будь-яка частина території України не має права проголошувати свою "незалежність від України".
Україна - унітарна держава. Самі розмови лише про "відчудження" будь-яких територій є вже кримінальним злочином.
Окрім того, подібний злочин, в разі його скоєння - руйнує українську державу, та самий конституційний порядок, на якому ця держава збудована. Руйнує, так само, міжнародне право, та правові основи, на яких побудовано систему світової безпеки, та на яких вибудовано міжнародні кордони майже всіх країн світу.
Після цього ні про яке дотримання конституційних норм, та норм міжнародного права, норм визнання міжнародно визнаних кордонів держав - не буде вже ніякої мови. Будь-який агресор знатиме, що йому можна робити будь-що.
Будь-яке "визнання" Криму, Севастополя або будь-якої іншої території України російськими - окрім того, що є кримінальним злочином посягання на територіальну цілісність та суверенітет України - руйнує також міжнародне право, та засновану на ньому систему колективної світової безпеки, штовхає світ у невизначеність та на поріг численних інтенсивних кривавих конфліктів, що усі разом, мають загрозу перерости на один великий масштабний світовий воєнний конфлікт. Що є вже - свідомим злочином не лише проти України та українського народу, але й проти людства загалом.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:21 Ответить
При всій повазі, але кримсько-татарський народ там вже дуже непогано простосувався у цілому. Ніяких реальних дій для визволення вони не робили і не роблять. Їх там більше 200 тисяч, вони могли би чинити сильний спротив.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:21 Ответить
Так я ж писав не про думку подружки дочки що живе там років 15, а про думку простих американців які там мешкають поколіннями вже давно.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:20 Ответить
Поговоримо про Крим зразу після того, як мордор визнає Кубань українською.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:18 Ответить
А Україну за що кара догоняє тоді? Програли визвольні змагання, зараз програємо війну з кацапами. Дивна у вас логіка.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:16 Ответить
Гарант безпеки України Трамп чекає відповіді від Росії щодо визнання Кубані української, та обов'язкового вступу України до НАТО
показать весь комментарий
21.04.2025 15:15 Ответить
Страшно подумать, сколько сейчас родится экпЕртов на фейсбуке, вместе с предсказателями...
показать весь комментарий
21.04.2025 15:13 Ответить
Не посадять.Він виконує план своїх «ляльководів»,після скінчення терміну вони його прикриють.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:07 Ответить
Ха-ха-ха,який же ви наївний.Да Трампон і поставлений світовими глобалістами,щоб знищити старий світоустрій,і започаткувати новий.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:01 Ответить
Скорее,это уже согласованая с ермаком позиция.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:01 Ответить
Це ВЕЛИКЕ ПИТАННЯ. Американці такі ж люди як і у інших країнах то ж не варто їх переоцінювати. Вони нічим не гірши за інших, але й нічим не кращі і ДВІЧІ обираючи Трампа вони це дуже яскраво довели!!!
показать весь комментарий
21.04.2025 14:50 Ответить
А про які "зусилля" розповідають господарі Білого дому. Вони так називають свої потакання кремлівським забаганкам?! Дивні люди ці MAGAавці, називають свою неспроможність домогтись від Московії (т.з. "роССії") хоч якихось поступок називають "переговорним процесом" котрий на справді є виключно грою у піддавки та ще й за рахунок виключно України. Те саме пропонували й Орбан, й Фіцо. То вони теж "переговорники"???!!!
показать весь комментарий
21.04.2025 14:48 Ответить
Нехай їде в Москву і 9 мая орошає з трибуни Мавзолєю золотим дощем всіх лаптєвидних бабуїнів.
показать весь комментарий
21.04.2025 14:45 Ответить
Це руде уйобіще грає крапленими х...... картами. Вже Ізраїль н.......в, тепер взявся за Україну. Клінічний ідіот з сексопатологіями.
показать весь комментарий
21.04.2025 14:43 Ответить
На вигляд мангеттенський гопнік, а по факту сцикливий імпотент на шляху до імпічменту.
показать весь комментарий
21.04.2025 14:33 Ответить
Якщо я нічого не плутаю, золото по дорозі потонуло разом з пароходом кацапів
показать весь комментарий
21.04.2025 14:30 Ответить
Навіть якщо Україна піде на поступки рижому то це зовсім не значить що москалі на це погодяться. Боюся що потім буде більше і більше після кожної поступки
показать весь комментарий
21.04.2025 14:15 Ответить
трамп відробляє за північний потік-2, сахалінську нафту, ка*апські рідкоземельні мінерали, тиск на Іран. Але це максимум, що він може дати фсб. Капітуляції України він забезпечити не здатен. Тому, навіть слухати трампа не варто!!!!!
показать весь комментарий
21.04.2025 13:57 Ответить
Давай в след за военным кораблём...!
показать весь комментарий
21.04.2025 13:46 Ответить
Що ти там чекаэш, куятина ти эпана! Нык...уя собі, чекає він.
показать весь комментарий
21.04.2025 13:46 Ответить
Це американський Орбан або Фіцо так до нього треба відноситься як до Орбана і Фіцо - це агент орків
показать весь комментарий
21.04.2025 13:45 Ответить
цей під..р трампон, людина хкуйла..кремлівський таракан.. Він нічого для України не зробив..Тоді Джавеліни проголосовані при Трампу, але анансовані Обамою... А мирні ініціативи дебільного путінського кабінету на Капітолійських холмах , це імітація боротьби за мир Трампом, з приниженням України і залякуванням світу..Все це відрежесовано Кремлем і Трампом набагато раніше виборів.. ..
показать весь комментарий
21.04.2025 13:36 Ответить
Це все тактичні штрикання у зад ведмідю, багато з яких неможливо довести. А виграш мінімальний, бо вони розраховані більше на пропагандиський ефект.
А от факт порушення суверенітету України - загальновідомий і не допускає жодних сумнівів.
Значить РВ порушила свої зобовязання по Будапештському меморандуму. Це в суді повинно зайняти приблизно одне годинне засідання. І рішення суду - Так, порушила. І не треба ніяких матеріальних претензій чи вимагання повернути территорії. Це заведе судову справу у бескінечні слухання, єкспертизи і іншу тяганину на рока. Тільки одн факт порушення однієї головної умови! Але зафіксований у міжнародному суді.
А далі вже інший судовий позов, виходячи з першого - повернути передане в звязку з невиконання зобовязань, або грошову компенсацію і розрахунок. І накласти арешт на активи РФ до отримання рішення суду по справі - а це мілʼярди доларів на роки.
Але... Птєнці з академії Підрахуя мабуть здатні тільки відмазувати крадіїв і бухих мажорів від відповідальності по ДТП.
показать весь комментарий
21.04.2025 13:31 Ответить
Миру не буде, максимум призупинка бойових дій навіть якщо віддати Крим. Цього не можна робити, бо тоді не буде допомоги ні від кого.
показать весь комментарий
21.04.2025 13:18 Ответить
ТРАМП хочет скорейшей КАПИТУЛЯЦИИ Украины
показать весь комментарий
21.04.2025 13:18 Ответить
За каждый переданый метр украинской земли рф придется отвечать перед законом. не нужно забывать !!!
показать весь комментарий
21.04.2025 13:16 Ответить
Наступный план мира передача остальных 4 областей рф. Трамп начинает с малового, потом уменьшение армии, возобновление московских церквей
показать весь комментарий
21.04.2025 13:15 Ответить
З поступками ТРАМПУ до рф
показать весь комментарий
21.04.2025 13:12 Ответить
пропозиція потерпілому поділитись награбованим із живодером, бо той втомився. і не домовлятись з сусідами про взаємодопомогу
показать весь комментарий
21.04.2025 13:10 Ответить
стьопка мій брат 27 років живе і працює в італії . а зуби лікувати їздить в УКРАЇНУ .бо набагато дешевше . а якість лікування у нас не гірша
показать весь комментарий
21.04.2025 13:06 Ответить
Схоже на фейк в WSJ та рашистську ІПсО.
Бо немає правового механізму надання такої "згоди" від імені держави Україна.
Всі документи чи усні-письмові заяви будь-якого органу чи посадової особи про таку "згоду" із визнання Криму і Севастополя російською територією будуть юридично нікчемними. І це всім зрозуміло.
Водночас, якщо навіть знайдеться такий зебіл у владі, що наважиться оголошення якогось диспуту на дану тему, то він має бути заарештований і засуджений за державну зраду.
показать весь комментарий
21.04.2025 13:04 Ответить
СТЬОПКА а скільки коштує 4 ходки до стомат кабінету в лондоні чи бірмінгемі давай розкажи прейскурант гнида
показать весь комментарий
21.04.2025 13:02 Ответить
то чи довго тебе чекати щоб зелену диктатуру ліквідувати ??? я впевнений що не дочикаємось ми тебе в УКРАЇНІ
показать весь комментарий
21.04.2025 12:58 Ответить
у ботаксного педофильного Шныря сейчас два козыря агент буратино он же бенин Оманский Нарик с киностудиями в маЦкве и офшорами к ним подвязанные под крышей пархатых шефиров и тампон он же агент краснов с черным "бизнесом" в 80-90, наркотой, шлюхами и спасением от банкротства в лице рыболовлева и т.д....вот ЗЕ Животные к чему привел ваш Дэбильный выбор...
показать весь комментарий
21.04.2025 12:56 Ответить
Трамп ще до виборів казав, що Україна повинна була віддати все чого бажав путін і війни б не було.
показать весь комментарий
21.04.2025 12:51 Ответить
ну якісь хоч і недоумкуваті радники тампона повинні знати що УКРАЇНА незалежна держава і у нас є КОНСТИТУЦІЯ і всі цивілізовані демократичні країни визнали наші кордони 1991 року АМІНЬ . і крим і запоріжська . херсонська . лугандон і динири це наші землі --- ми двома руками і двома ногами за зупинку вогню але щоб визнати крим і чотири області парашними потрібно міняти КОНСТИТУЦІЮ А ЦЕ НЕМОЖЛИВО БО ВІЙНА І ВЗАГАЛІ ЦЕ НЕМОЖЛИВО
показать весь комментарий
21.04.2025 12:50 Ответить
Парламентсько-президентська республіка - це один з видів https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%BC%D1%96%D1%88%D0%B0%D0%BD%D0%B0_%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0 змішаної форми правління, який поєднує ознаки https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0 парламентських і https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0 президентських республік.
А що по факту, то це питання до зеленої шобли яка окуповує парламент.
показать весь комментарий
21.04.2025 12:46 Ответить
Крим, на жаль, ще багато років буде під рашистським чоботом, а диктатуру зеленої шобли обов'язково ліквідуємо.
показать весь комментарий
21.04.2025 12:43 Ответить
Ми не козаки. Ми втрачаємо території кожного дня
показать весь комментарий
21.04.2025 12:03 Ответить
Воно і в їх конституції записано
показать весь комментарий
21.04.2025 12:00 Ответить
Звичайно. Завжди ж так було
показать весь комментарий
21.04.2025 11:59 Ответить
Де ти за цей мир воюєш?
показать весь комментарий
21.04.2025 11:53 Ответить
Та настільки. На міжнародну пропаганду абсолютно всюди грошей не жалкує, значить їх в нього вдосталь
показать весь комментарий
21.04.2025 11:50 Ответить
Зараз вони воюють і числом і вмінням
показать весь комментарий
21.04.2025 11:49 Ответить
Недооцінка противника дуже дорого коштує. Карло- пу, на відміну від Зе, дуже хитрий і розумний.
Розвів же в Омані Артистів на роззброєння країни.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:48 Ответить
Це " флаг"- НІК загального корисиування в організації. Так, що вважай виліз цілий підрозділ.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:45 Ответить
Не буває такого. Республіка або парламентська, або президентська. В Україні - авторитаризм
показать весь комментарий
21.04.2025 11:44 Ответить
А ще стабільність американського долара забезпечують перша в світі армія, авіація та флот.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:42 Ответить
Європейці починають розуміти,що якщо зменшать допомогу ,то це вийде їм дорожче в перспективі.Ніби й новий канцлер Німеччини притомніший від попереднього.Дотаційність економіки України нікуди не зникне.Товстий не настільки товстий ,як про себе хоче всім преподнести.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:40 Ответить
Очередной вброс от газет про Крым, зондируют почву, смотрят на реакцию, ЕС молчит... видимо выжидает. А может по тихому готовится, очень надеюсь, без них нам жопа.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:24 Ответить
План трампа здриснути з цієї теми війни, бо ******** перед виборами, тепер крутиться. Зараз скаже, я предложив, вони не захотіли, все, " я устал, я ухожу" з перемовин"
показать весь комментарий
21.04.2025 11:24 Ответить
"У нас поки що парламентсько-президентська республіка" - ви впевнені?
А що зараз вирішує парламент без вказівки з офісу пересидента?
показать весь комментарий
21.04.2025 11:21 Ответить
Whose Crimea is it?
показать весь комментарий
21.04.2025 11:18 Ответить
Нічого у трампакса не вийде. Українці будуть воювати до останнього узького та теріторії ТОТ в Криму у тому числі.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:17 Ответить
Тут справа не в знанні мови. Шановний пан Pamanash Ogly - власник нетипової "філософської каменюки", котра здатна змінювати речі! О як!
показать весь комментарий
21.04.2025 11:15 Ответить
Чому ж не вийде? І взагалі кого має цікавити якій договір, навіть куплі продажу, якщо трамп закликає.вкрадене визнати подарунком крадію і вбивці?
показать весь комментарий
21.04.2025 11:12 Ответить
Хто ж проти? Але наразі для ефективної протидії загарбникам ( зупинка просування і нанесення неприйнятної шкоди) людських та матеріальних ресурсів не вистачає. Внутрішня соціально-економічна політика така, що 170 000 українців добровільно повернулись на тот з неокупованих територій. Вина за це лежить на єлдаках-зєльонскіх, які створили диктатуру. А при диктатурах ні справедливі вибори, ні здоровий глузд стають неможливими.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:10 Ответить
трампусь, а давайте ви віддасте аляску росії? Бо рашка весь час гундосить по всіх ефірах, що за копійки аляска була продана америці. Давайте? Оно якийсь там придурок навіть пісню про аляску співав, пам'ятаю, була така. Крим це Україна, Херсон, Донецьк, Луганськ, Запоріжжя - це Україна. Крапка.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:05 Ответить
Не має. І не буде. Формально я не правий.А Крим 11 рік вже як не під юрисдикцією України. Виявляється, що так може бути. І в країні вже шостий рік по факту диктатура зеленої шобли. Треба покидати уявну реальність і повертатись в дійсність. Якщо вам це потрібно.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:00 Ответить
Кримську область пуйло не віддасть, і там молодь 11 років без України, там виховали покоління які нас ненавидять. Тобто наступати на цей пі.с.уар.™ і втрачати людей не логічно. Не варто.
А от визнавати втрату офіційно НЕ можно. Поки нація багатіє думкою про розвал московського режиму, є надія на безкровне вирішення питання. Тому Конституцію змінювати не можно! Питання має буде заморожене - просто примусити ОП не спілкуватись з офісом трампа, бо зараз Вашингтон на боці агресора. ( Тимчасово або до руйнування Гамерики)
показать весь комментарий
21.04.2025 10:56 Ответить
Саме так. Пощастило, збіг факторів, в тому числі і наявність в 2022 році достатньої кількості пасіонаріїв для успішного опору наявній на тей час кількості агресорів з відповідним морально-психологічним станом та мотивацією.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:55 Ответить
Це якись паганий сон. Тепер Україна воює на два фронти. Проти Сосії і проти сша. І ще й наскільки цинічно Тампон давить на Україну мовляв давай підписуй капітуляцію ато ми вмиваємо свої обісрані руки і тікаємо за свій океан. Як же ми переживемо без постійного тиску сішіа на нас? да йдіть ви суки нах:::. В Фашингтоні вже збираються комуняки паради проводити.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:53 Ответить
якась дивна гра.
- сша. 30 денне перемир'я.
- Україна. підтримую.
- росія. пас.
- сша. Україно - визнавай крим російським та відмовляйся від своєї конституції де записано вступ в НАТО.
...
вот зе фак???
як так сталося що з російського небажання перемир'я на крим перескочили?
це більше схоже на спробу знайти цапа-відбувайла який буде крайнім за те що трампу не дали нобелівку бо він не зміг путіна нагнути.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:52 Ответить
Ну нинішнє нато це таке... Трумпісти зв'язали його по ногам. А от кримська волость ( область) це не жарт.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:49 Ответить
Ложим жирний болт на трампона та його міньйонів
показать весь комментарий
21.04.2025 10:48 Ответить
На жаль, є союзником Путіна. Не треба тішитись, що республіканець. https://bulvar.com.ua/gazeta/archive/s712/donald-tramp-i-dmitrij-rybolovlev-istorija-odnogo-platezha.html
показать весь комментарий
21.04.2025 10:46 Ответить
ЄС та Україні треба ставити хрест на Трампа і його адміністрації! Боже вбережи Америку від цієї рудої команди!
показать весь комментарий
21.04.2025 10:44 Ответить
Відповідь українців.
Ти - рудий шайтан, проклятого чорта брат і путінський секретар... вавілонський ти кухар, македонський колесник, єрусалимський броварник, александрійський *******. Великого і Малого Єгипту свинар, вірменська свиня, татарський сагайдак, кам'янецький кат, подолянський злодіюка, самого гаспида внук і всього світу і підсвіту блазень, а нашого Бога дурень, свиняча морда, кобиляча срака, різницька собака,...
показать весь комментарий
21.04.2025 10:42 Ответить
В тому і справа. Існує реальна загроза, що того, що змінить розклад на користь України, Україна може просто не дочекатись. Нам і так, можна сказати, пощастило, що російська армія в реальності, незважаючи на велику чисельність особового складу, техніки та озброєння, виявилась дуже слабкою у військовому плані з вкрай низькою професійною підготовкою, і здатна воювати лише числом, а не вмінням.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:39 Ответить
а чукча в чумі
жде расвєєєєтаааа
показать весь комментарий
21.04.2025 10:33 Ответить
Ви не праві. У нас поки що парламентсько-президентська республіка і останнє слово за парламентом. І в Конституції немає положень про роздачу земель.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:29 Ответить
Блин, а хто такий Трамп , щоб диктувати Україні віддавати території?
Через 4 роки його переоберуть і ПОСАДЯТЬ до вʼязниці .
показать весь комментарий
21.04.2025 10:29 Ответить
За логікою "Бо що з воза впало, то пропало."
І не тільки країни Балтії перебувають під серйозною загрозою окупації, тому треба знищувати русню навіть в туалеті, якщо ми її там знайдемо.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:23 Ответить
Бо бубочка ще не вся Україна і її народ.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:21 Ответить
Написати тому тампону, як свого часу козаки писали листа султану...там дуже ясно і чітко сказано. Навіть додумувати нічого не треба...
показать весь комментарий
21.04.2025 10:19 Ответить
Страница 2 из 5