11439 посетителей онлайн

Трамп ждет ответа от Украины относительно признания Крыма российским и отказа от вступления в НАТО, - The Wall Street Journal

Трамп ждет ответа от Украины

На этой неделе от Украины требуют отреагировать на ряд идей администрации Трампа, в частности - пойдя на уступки России, включая потенциальное признание США аннексии Крыма 2014 года и исключение Киева из списка кандидатов на вступление в НАТО.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом пишет The Wall Street Journal со ссылкой на источники.

По словам западных чиновников, эти идеи были изложены в конфиденциальном документе, представленном высокопоставленными чиновниками администрации Трампа своим украинским коллегам в Париже в четверг. Они также были представлены европейским высокопоставленным чиновникам во время однодневной встречи.

Теперь США ждут ответа Киева, который, как ожидается, поступит на встрече американских, украинских и европейских чиновников в Лондоне в конце этой недели. Тогда, если американская, европейская и украинская позиции будут совпадать, предложения могут быть переданы Москве.

Чтобы оказать давление на Украину и Россию, госсекретарь Марко Рубио заявил в пятницу, что администрация может приостановить свои переговорные усилия, если в течение следующих нескольких недель не будет достигнут прогресс в ключевых вопросах.

Принятие некоторых идей администрации Трампа может оказаться сложным для Киева, поскольку Украина отказывается признать, что россия имеет законные претензии на любую ее территорию.

В воскресенье высокопоставленный чиновник Государственного департамента США назвал идеи, представленные украинской стороне, вариантами, которые Киев должен взвесить, а не предложением "соглашайся или уходи". Чиновник заявил, что "список потенциальных вариантов" был предоставлен "для обсуждения и обратной связи".

По словам американских чиновников, Рубио, Уиткофф и Келлог планируют принять участие в предстоящей встрече в Лондоне. После этого Уиткофф может совершить еще одну поездку в Россию, хотя о ней еще не сообщалось.

По мнению западных чиновников, идеи, выдвинутые администрацией Трампа, не соответствуют некоторым российским требованиям. Они не признают, что РФ имеет законное право контролировать четыре региона на востоке Украины, которые, как она утверждает, аннексировала, хотя и не требуют, чтобы российские военные покинули эти территории.

По словам западных официальных лиц, США также не предлагают ограничить численность украинских войск и не исключают военной поддержки Киева со стороны Запада или развертывания там европейских войск, что является ключевым камнем преткновения в отношениях с Москвой.

Также до сих пор нет решения относительно того, какие виды гарантий безопасности может получить Украина, если согласится на мирное урегулирование. Администрация Трампа не сообщила, готова ли она предоставить какую-либо военную поддержку европейским странам, которые отправляют войска в Украину как часть "сил успокоения" для сдерживания будущей российской агрессии.

Топ комментарии
+99
Дипломатично і довго шліть його *****. Він тимчасовий.
показать весь комментарий
21.04.2025 06:58 Ответить
+98
Постійні вимоги до України. До кацапстану вимог немає. Сюр. Та щоб ви всі повиздихали,трампони.
показать весь комментарий
21.04.2025 06:59 Ответить
+57
Ясно. Тоді навіщо підписувати угоду про рідкоземи? Навіщо взагалі такі посередники, які вибивають поступки з України, а кацапів не чіпають??? Ми і самі могли з руснею на таких умовах домовитися про капітуляцію. Що нового запропонував трампон та його шобла???
показать весь комментарий
21.04.2025 07:09 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 5
а чукча в чумі
жде расвєєєєтаааа
показать весь комментарий
21.04.2025 10:33 Ответить
На жаль, є союзником Путіна. Не треба тішитись, що республіканець. https://bulvar.com.ua/gazeta/archive/s712/donald-tramp-i-dmitrij-rybolovlev-istorija-odnogo-platezha.html
показать весь комментарий
21.04.2025 10:46 Ответить
Ну нинішнє нато це таке... Трумпісти зв'язали його по ногам. А от кримська волость ( область) це не жарт.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:49 Ответить
Очередной вброс от газет про Крым, зондируют почву, смотрят на реакцию, ЕС молчит... видимо выжидает. А может по тихому готовится, очень надеюсь, без них нам жопа.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:24 Ответить
СТЬОПКА а скільки коштує 4 ходки до стомат кабінету в лондоні чи бірмінгемі давай розкажи прейскурант гнида
показать весь комментарий
21.04.2025 13:02 Ответить
стьопка мій брат 27 років живе і працює в італії . а зуби лікувати їздить в УКРАЇНУ .бо набагато дешевше . а якість лікування у нас не гірша
показать весь комментарий
21.04.2025 13:06 Ответить
Це все тактичні штрикання у зад ведмідю, багато з яких неможливо довести. А виграш мінімальний, бо вони розраховані більше на пропагандиський ефект.
А от факт порушення суверенітету України - загальновідомий і не допускає жодних сумнівів.
Значить РВ порушила свої зобовязання по Будапештському меморандуму. Це в суді повинно зайняти приблизно одне годинне засідання. І рішення суду - Так, порушила. І не треба ніяких матеріальних претензій чи вимагання повернути территорії. Це заведе судову справу у бескінечні слухання, єкспертизи і іншу тяганину на рока. Тільки одн факт порушення однієї головної умови! Але зафіксований у міжнародному суді.
А далі вже інший судовий позов, виходячи з першого - повернути передане в звязку з невиконання зобовязань, або грошову компенсацію і розрахунок. І накласти арешт на активи РФ до отримання рішення суду по справі - а це мілʼярди доларів на роки.
Але... Птєнці з академії Підрахуя мабуть здатні тільки відмазувати крадіїв і бухих мажорів від відповідальності по ДТП.
показать весь комментарий
21.04.2025 13:31 Ответить
При всій повазі, але кримсько-татарський народ там вже дуже непогано простосувався у цілому. Ніяких реальних дій для визволення вони не робили і не роблять. Їх там більше 200 тисяч, вони могли би чинити сильний спротив.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:21 Ответить
Я також кажу про думку саме американців. Але дійсно є і такі про яких ви кажете, вони ж голосували за трампа і підтримують його риторику, крім того там розповсюджена росіьська англомовна пропаганда у соцмережах, що дуже впливає на менш освічені шари населення. Але їх не більшість.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:28 Ответить
Та так... Нас сильно хвилювало те, що було там в Сирії чи Африці? Шо там кацапи витворяли...
показать весь комментарий
21.04.2025 15:41 Ответить
Ви, начебто, українець, а спілкуєтеся англійською...
Крим був українським та залишиться українським назавжди. Але за це прийдеться нам чимало поборотися та попрацювати.
Слава Україні, слава ЗСУ!
показать весь комментарий
21.04.2025 15:43 Ответить
..продажна, слабка, нерозумна людина!!!
показать весь комментарий
21.04.2025 16:11 Ответить
Ну і чому тоді НІХТО не вступився за Україну,чому корейці офіційно воюють за русню,а підписантів Буд. меморандуму немає,ЧОМУ? Американці,на сьогодні,навіть рашку не називають агресоркою,бо вони там переговори ведуть! Це все вірно продикларовано,АЛЕ воно не діє,Ви що не бачите? Злочин,міжнародне право,конституційні норми і т.д.--це все не ДІЄ з рашкою!! Ніхто не визнав всілякі референдуми в Криму і що далі,щось змінилось і ніхто не визнає тіж референдуми в Запор. і Херс. областях і що,карлик поверне,чи може США війною піде!!
показать весь комментарий
21.04.2025 16:36 Ответить
Ну і хто це повинен був робити,чи не ті 73% які вибрали шашлики і дороги замість ракетобудування? Не путін же нам поставив таке Зе,самі вибрали. А починати потрібно було не з тих років,а з 1991 року,так знову, самі вибрали лідера компартії. І коли був шанс--так знову вибрали не Чорновола,мабуть ще не родився в Україні справжній лідер!
показать весь комментарий
21.04.2025 16:43 Ответить
Шлю: товарищ Трамп ( звания, извините, не знаю) вам пора! Направление -Чёрное море, в кильватер за крейсером Москва. Это дипломатично?
показать весь комментарий
21.04.2025 16:47 Ответить
Ну що я можу відповісти,Арестович з Будановим запевняли,що рашці гаплик і через два місяці будемо каву пити на набережній Ялти. А то нічого,що Пів. Корея поставила рашці снарядів більше,аніж вся Європа нам, а може Україна вся в шоколаді і не стають підприємства,а найголовніше населення може зростає і прелічувати це можно до ранку. Про що Ви говорите--це смішно,це як слон і моська!!
показать весь комментарий
21.04.2025 16:52 Ответить
Only after he sucks every Ukrainian men's dick. And swallows.
показать весь комментарий
21.04.2025 17:02 Ответить
Так уже настає абсурд. Борг зростає у держави США, збитки від виплати відсотків за ними зазнає держава США і від цього бідніє, а прибуток від дивідендів за своїми казначейськими облігаціями перетікає кредиторам, які багатіють (Китай насамперед) і готові й надалі їх купувати. Таким чином, ця економічна модель зробила США інвесторами Китаю та інших власників боргу. Якщо нічого не змінювати, то видно, що борг зростає і зростатиме у геометричній прогресії. Тому Трамп і данину наклав на всі країни світу та видаткові частини бюджету скорочує. За нього зростання державного боргу вже зменшився.
показать весь комментарий
21.04.2025 17:18 Ответить
У нас люди гірші якщо обрали шашличника, а не оборону своєї країни як це зробили американці!!!
І по факту США має найкращу Армію в Світі і може захистити свою державу від будь-кого незаважаючі який у них сьогодні президент!
показать весь комментарий
21.04.2025 17:57 Ответить
а шо ви думали . у американців теж буває 73%
показать весь комментарий
21.04.2025 18:45 Ответить
Як так м'яко послати його вслід за російським кораблем?
показать весь комментарий
21.04.2025 19:42 Ответить
ржавый в своем репертуаре, адвокатствует нужды х у й ла
показать весь комментарий
21.04.2025 21:42 Ответить
показать весь комментарий
21.04.2025 21:48 Ответить
Ну так і вимагайте від нього рішучих дій із захисту національних інтересів. Де вуличні протести? В соцмережах? Ну от і не треба нарікати на те, що дипломатія у дупі, а президент членограй.
показать весь комментарий
21.04.2025 21:52 Ответить
Як це у вас просто, можна борги взяти та скасувати!!! Пів століття тому, коли Ніксон фактично похерив Бреттон-Вудську систему відв'язавши Долар США від золота, світ прийняв нові умови через довіру до Американської економіки і до її стабільної, надійної грошової одиниці. Але з того часу частка США у світовому ВВП знизилася вдвічі. Зараз США не може собі дозволити заморожування виплат за боргами, тому що це банкрутство остаточно підірве довіру до долара. Вже й так у повітрі витають нові ідеї взаєморозрахунків без Американських грошей. БРІКС шушукається за спиною Америки про свій кошик валют. Юань все ширше застосовується. Америка захищала пiв світу не задарма, а за монопольне володіння друкарським верстатом. Каддафі та Садам Хуссейн зі своїм нафтовим динаром, тому приклад. Захищати світ задарма, це задарма захищати. Сенсу немає його захищати без користі.
показать весь комментарий
21.04.2025 22:00 Ответить
За кораблем Доні , за кораблем !!!
показать весь комментарий
22.04.2025 07:05 Ответить
Угоду з Штатами про рідкоземи укладати треба. Бо для розробки треба мільярди грошей, яких в українців нема. Але угоду взаємовигідну, а не кабальну
показать весь комментарий
21.04.2025 07:35 Ответить
Як суцільно бізнеспроект. Нехай вкладаються, щось з цього і нам буде. Хочаб робочі місця
показать весь комментарий
21.04.2025 07:45 Ответить
Руде падло пнх
показать весь комментарий
21.04.2025 07:47 Ответить
Трумп - подєльник терористів-людожерів Московії і Талібану, і стає таким все усе більше й більше..
американці, приберіть цього свого "псіхічєского", допоки не пізно..
показать весь комментарий
21.04.2025 07:48 Ответить
Тому, мабуть, що Штати почали радикальну конфронтацію з світовим виробником напівпроводників - Китаєм. А без рідкоземів ******* електронна техніка не працює
показать весь комментарий
21.04.2025 08:05 Ответить
Так-так, зараз ділемо на двох, а у майбутньому будемо ділити вже на трьох... Розумна, блть, пропозиція. Чи про Кипр забули?
показать весь комментарий
21.04.2025 08:16 Ответить
А ху-ху не хо-хо?? Козел старий
показать весь комментарий
21.04.2025 08:17 Ответить
Зможе покласти. Не тіште себе ілюзіями. Тим більше, що вже придумали формулювання про 30 років не претендує, а потім дипломатичним шляхом і т. п. правова казуїстика.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:23 Ответить
На тлі мит, які Трамп запровадив для ЄС, Європа до нас підтягнеться. І, можливо, до усіх дійде, що головна причина усіх війн це саме існування росії, яку треба ділити.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:24 Ответить
Русня вимагає більше, ніж Трамп.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:28 Ответить
Я щось не зрозумів, а в чому полягає американський тиск на Москву? А чому б Україні не запропонувати альтернативний план: так, ми зобов'язуємося призупинити рух в НАТО років на 20 за умови повної деокупації всіх територій, включно з Кримом, та 'відрядження' Путіна, Герасимова та ін. військових злочинців до Гааги (як варіант, до шибениці на майдані Незалежності)?
показать весь комментарий
21.04.2025 08:29 Ответить
Це все Бідон винен бо сцить протидіяти *****...
Трамп прийде - порядок наведе!
показать весь комментарий
21.04.2025 08:33 Ответить
Та пішло воно до СРАКИ!!!
показать весь комментарий
21.04.2025 08:42 Ответить
я десь наївно сподівався, що воно прикидається ідіотом, але ж такого дна навіть від кацапів не бачив, подалі, подалі від цих дебілоїдів
показать весь комментарий
21.04.2025 08:54 Ответить
Потому что Украина не хотела сдаваться. Путин хотел сдачи Украины с самого начала. США для этого не нужны.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:57 Ответить
Свіжу гуакомолю забули - воно тут теж аж із білизни вискакувало за рудого! Авокадо диявола!
А тепер очи відкрилися, мабуть. Але пізно...
показать весь комментарий
21.04.2025 08:57 Ответить
Якшо "трохи вчили", то, напевно, була до вивчення і укрмова, і укрлітература. Ви, напевно, більше уваги приділяли єзику.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:00 Ответить
Виборців це ж влаштовує. Тому не нарікають, мочать піндосів, хвалять бубочку, а от бігти в тцк як не поспішали так і не поспішають. Поки смажений півень в лоба не клюне, будуть і далі на ті самі граблі наступати
показать весь комментарий
21.04.2025 09:01 Ответить
Хранцузів не запитували. Вони і за курс України до НАТО проголосують, правда лише тоді, коли самі вже в НАТО знаходяться.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:04 Ответить
Фашист звичайний, україномовний?
показать весь комментарий
21.04.2025 09:15 Ответить
Не туди ходили...
показать весь комментарий
21.04.2025 09:17 Ответить
Навіщо американцям революція? На них напали чи в крамницях пусто? У них все добре.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:30 Ответить
дуже важко Україні боротися з рашистським кровопивцею і вбивцею українського народу,та з його американським посіпакою і сраколизом "ТРАМПОНОМ-КРАСНОВИМ"Але іншого не дано .Як казала Гола МЕЄЇР-"Неможливо домовлятися про мир із тими, хто прийшов тебе вбивати"
показать весь комментарий
21.04.2025 09:38 Ответить
На болотях була колись народна забава - рахувати держборг США і прогнощувати, коли вже той загнівающій запад таки зогниє
показать весь комментарий
21.04.2025 09:46 Ответить
Ну так, коли кацапи захоплять Аляску а мексиканці Техас та ще 20% території США і Трамп 3 роки не зможе їх звідтіля вибити, навпаки, поступово втрачатиме все нові території, то так воно і буде.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:46 Ответить
Зброї з США вже не буде. Ця країна вже стала як Бразілія. Копалини ще є, а політики неякої.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:50 Ответить
Бо бубочка ще не вся Україна і її народ.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:21 Ответить
Ви не праві. У нас поки що парламентсько-президентська республіка і останнє слово за парламентом. І в Конституції немає положень про роздачу земель.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:29 Ответить
В тому і справа. Існує реальна загроза, що того, що змінить розклад на користь України, Україна може просто не дочекатись. Нам і так, можна сказати, пощастило, що російська армія в реальності, незважаючи на велику чисельність особового складу, техніки та озброєння, виявилась дуже слабкою у військовому плані з вкрай низькою професійною підготовкою, і здатна воювати лише числом, а не вмінням.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:39 Ответить
Ложим жирний болт на трампона та його міньйонів
показать весь комментарий
21.04.2025 10:48 Ответить
Хто ж проти? Але наразі для ефективної протидії загарбникам ( зупинка просування і нанесення неприйнятної шкоди) людських та матеріальних ресурсів не вистачає. Внутрішня соціально-економічна політика така, що 170 000 українців добровільно повернулись на тот з неокупованих територій. Вина за це лежить на єлдаках-зєльонскіх, які створили диктатуру. А при диктатурах ні справедливі вибори, ні здоровий глузд стають неможливими.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:10 Ответить
План трампа здриснути з цієї теми війни, бо ******** перед виборами, тепер крутиться. Зараз скаже, я предложив, вони не захотіли, все, " я устал, я ухожу" з перемовин"
показать весь комментарий
21.04.2025 11:24 Ответить
Не буває такого. Республіка або парламентська, або президентська. В Україні - авторитаризм
показать весь комментарий
21.04.2025 11:44 Ответить
Ми не козаки. Ми втрачаємо території кожного дня
показать весь комментарий
21.04.2025 12:03 Ответить
то чи довго тебе чекати щоб зелену диктатуру ліквідувати ??? я впевнений що не дочикаємось ми тебе в УКРАЇНІ
показать весь комментарий
21.04.2025 12:58 Ответить
Що ти там чекаэш, куятина ти эпана! Нык...уя собі, чекає він.
показать весь комментарий
21.04.2025 13:46 Ответить
Це ВЕЛИКЕ ПИТАННЯ. Американці такі ж люди як і у інших країнах то ж не варто їх переоцінювати. Вони нічим не гірши за інших, але й нічим не кращі і ДВІЧІ обираючи Трампа вони це дуже яскраво довели!!!
показать весь комментарий
21.04.2025 14:50 Ответить
ну відколи до Парижу поїхали Рубіо з вітькоффом, стало зрозуміло що в США є два плани, які суперечать один одному в принципових питаннях : вітькофф з подачі певних фінансових кіл просуває повну капітуляцію України, а Рубіо відстоює принципи республіканської партії (найстарішої в США)

якби послом України в США був би Валерій Чалий, то можна було б поборотися, щоб план Рубіо переміг, а так маємо що маємо, тобто лотерею

я не розумію, навіщо європейці хочуть вводити миротворців в Україну - при першій же атаці кацапів їх знову виведуть додому, це що поліційні сили, втримувати Україну від громадянської війни коли патріоти підуть проти зєлєнюків та регіоналів ?
показать весь комментарий
21.04.2025 16:18 Ответить
не дождётся *****,разве что на *** пошлют его,***ловскую собавку!
показать весь комментарий
21.04.2025 17:17 Ответить
то що фредович завербований сумніву нема.....а тепер відробляє вложені рублі....впаренний невіглас
показать весь комментарий
21.04.2025 17:25 Ответить
Анна, а какой национальности эти олигархи, которые даже во время полномасштабного вторжения дербанят Украину? Может это украинцы чистокровные? Или татары? Я знаю тут нельзя называют одну национально-религиозную группу, админ сразу разозлится, бо это его нация.
показать весь комментарий
21.04.2025 17:43 Ответить
Доречі Клінтон визнав ,що жорстко наїпав українців з меморандумом без зобов'язань про безпеку збоку підписантів.
показать весь комментарий
21.04.2025 19:45 Ответить
Тобто Трамп паганий, руда мавпа т.д. А що відповів потужний Лідор? Чому мовчить? Де його потужний язик котрим він ображав усіх наліво та направо з недоперченою ковбасою тощо? А може Трамп зараз йому робе тортури у Гуантанамо щоб він віддав Крим та погрожуе згвалтувати його у дупу? Що йому заважае казати ні, не віддам Крим?
показать весь комментарий
21.04.2025 19:55 Ответить
Средний палец ему с огромными шариками под, а не признание Крыма и отказ от НАТО. Дебил ***...
показать весь комментарий
21.04.2025 20:43 Ответить
Это не посредник!Это партнер путина,причём младший.
показать весь комментарий
21.04.2025 21:30 Ответить
«Мне это всё надоело». - Дональд Трамп, почти дословно... Хозяин Овального кабинета, оказывается, утратил интерес к роли посредника в «урегулировании». . Миротворческий спектакль окончен. Актёр, уставший от роли, сполз со сцены.
Дональд был и остаётся прежде всего торговцем, не лидером свободного мира. У него - не стратегия, а рыночный торг. Переговоры с Путиным - это не про ценности, это про барыши. Про дружбу с «нормальными пацанами» вроде Вовы, если те дадут хорошие условия.
Пока Украина платит кровью за своё право на существование, Трамп с характерной для себя деловитостью рассматривает вопрос:
- можно ли обменять поддержку ВСУ на добычные лицензии?
- сколько стоит разведданные, если продавать их поштучно?
- и наконец - кто даст больше: Киев или Москва?
Угроза «более жёстких санкций» против России? Не смешите. Трамп не бьёт тех, с кем хочет делить доход. Он ведь не политик - он риэлтор. Поэтому курс понятен: отморозить активы, простить олигархам, Крым - признать, а Путину - аплодисменты и проценты со сделки.
Америка капитулировала. Неофициально, без флагов и фанфар. Просто потому, что её президент не видит выгоды в продолжении поддержки.
Свобода, суверенитет, международное право? Это всё - скучная бумажная волокита.
А вот контракты на ресурсы - это уже по-настоящему, это бизнес.

David Kohan
показать весь комментарий
21.04.2025 22:07 Ответить
Що ви ще хочете і чому дивуєтесь від краснова?!
показать весь комментарий
21.04.2025 22:27 Ответить
Та на нашій териториії йде війна, шо ти пишеш їбанат. Ти стас не чорний , а ******** кацапський троль
показать весь комментарий
21.04.2025 22:47 Ответить
«Мир для нашого часу» (англ. Peace for our time; іноді «мир для нашого покоління», «...для нашої епохи») - заява, яку зробив прем'єр-міністр Великої Британії Невілл Чемберлен у своєму виступі про Мюнхенську угоду 30 вересня 1938 року в Лондоні. Вони за "мир" віддали Гітлеру чехословацькі Судети, а торгаші-мародери хочуть віддати Путіну Крим і вщент розграбувати Україну, але без миру і подальшого її захисту...?! Історія повторюється, шкода, що без мудрих і порядних Рузвельта і Черчилля?
показать весь комментарий
22.04.2025 06:14 Ответить
Про капітуляцію?
показать весь комментарий
21.04.2025 07:36 Ответить
не пошлють .
американці не зроблять революцію
а республіканці мають більшість.
хто хоче проти - купують
за російським сценарієм
а декого вже вбивають.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:45 Ответить
Ше трохи й "краснов" почне надавати пуйлу американську зброю.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:51 Ответить
Татари зрадили українців, коли ми воювали з Польщею. Тому був договір Хмельницького. Так що, для татар їх знищення це історична кара. Як і для поляків, коли їх поділили у 1939-му. Усіх, хто зраджує Україну, згодом догоняє кара. Чекаємо на московію.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:06 Ответить
Іване, те, що бабайуля--ваше майбутнє, ми усі тут запам'ятали назавжди. Не треба нам нагадувати.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:11 Ответить
Чи відомо де знаходиться крейсер "москва"?Може треба курс вказати?Ні яких признань територій України за па-рашей ніколи не буде!
показать весь комментарий
21.04.2025 08:14 Ответить
А у союзі з ким казаки Виговського розбили російське військо під Конотопом? Не з Іслам Гереєм? Не шукайте ворогів, а шукайте союзників
показать весь комментарий
21.04.2025 08:15 Ответить
так трампон чекає що і Гренландія до нього побіжить. ...а вона не біжить
показать весь комментарий
21.04.2025 08:17 Ответить
І не дипломатично теж.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:21 Ответить
Тойщо?

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 06.04.2025
показать весь комментарий
21.04.2025 08:24 Ответить
Не бреше, а не договорює. Поєднують приємне: зустріч з рідними та близькими, з корисним: якісною стоматологією.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:50 Ответить
ОбоSрались гаранты. Трампон хочет получить Гренландию и создает прецедент.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:02 Ответить
Та їм по барабану. Вони до сих пір сприймають бувшу територію срср як одну державу.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:09 Ответить
У Байдена нема маразму, він виснажений фізично.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:16 Ответить
продовження війни ( з зєльоним дебілом-прєзідєнтом 99% безперспективної)

Назви президента, при якому війна стане перспективною. І яка саме буде перспектива? Тільки без фантастики: прийде інший президент, набудує заводів, наробить ракет, літаків і снарядів, добровольці в тцк повалять натовпами, і тоді як попрем... Кацапи аж за уралом до тями прийдуть...
показать весь комментарий
21.04.2025 09:19 Ответить
Більшить американців висловлюють думку: яка різниця українцям під яким прапором жити?
показать весь комментарий
21.04.2025 09:21 Ответить
Як він може хазяїна розчавити. Тім паче з його умом
показать весь комментарий
21.04.2025 09:31 Ответить
Москальська економіка в сраці

А українська дотаційна? Довго протримається, якщо американці взагалі скасують допомогу, а європейці суттєво зменшать, бо в них самих не все так добре? Хто раніше віддасть Богу душу: худий чи товстий?
показать весь комментарий
21.04.2025 09:37 Ответить
Вже віддали без опору в 2014 році. Тому що віддавати, чи не віддавати збираєтесь? А от визнавати, чи не визнавати, то вирішуватиме мудрий лідор всесвіту з 5 дефективними менеджерами. Я сподіваюсь, що ви усвідомлюєте, що мудрий нарід на даному етапі вже нічого не вирішує.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:48 Ответить
Зеленський на це ще Омані згодився.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:53 Ответить
Страница 3 из 5