10150 посетителей онлайн

Трамп ждет ответа от Украины относительно признания Крыма российским и отказа от вступления в НАТО, - The Wall Street Journal

Трамп ждет ответа от Украины

На этой неделе от Украины требуют отреагировать на ряд идей администрации Трампа, в частности - пойдя на уступки России, включая потенциальное признание США аннексии Крыма 2014 года и исключение Киева из списка кандидатов на вступление в НАТО.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом пишет The Wall Street Journal со ссылкой на источники.

По словам западных чиновников, эти идеи были изложены в конфиденциальном документе, представленном высокопоставленными чиновниками администрации Трампа своим украинским коллегам в Париже в четверг. Они также были представлены европейским высокопоставленным чиновникам во время однодневной встречи.

Теперь США ждут ответа Киева, который, как ожидается, поступит на встрече американских, украинских и европейских чиновников в Лондоне в конце этой недели. Тогда, если американская, европейская и украинская позиции будут совпадать, предложения могут быть переданы Москве.

Чтобы оказать давление на Украину и Россию, госсекретарь Марко Рубио заявил в пятницу, что администрация может приостановить свои переговорные усилия, если в течение следующих нескольких недель не будет достигнут прогресс в ключевых вопросах.

Принятие некоторых идей администрации Трампа может оказаться сложным для Киева, поскольку Украина отказывается признать, что россия имеет законные претензии на любую ее территорию.

В воскресенье высокопоставленный чиновник Государственного департамента США назвал идеи, представленные украинской стороне, вариантами, которые Киев должен взвесить, а не предложением "соглашайся или уходи". Чиновник заявил, что "список потенциальных вариантов" был предоставлен "для обсуждения и обратной связи".

По словам американских чиновников, Рубио, Уиткофф и Келлог планируют принять участие в предстоящей встрече в Лондоне. После этого Уиткофф может совершить еще одну поездку в Россию, хотя о ней еще не сообщалось.

По мнению западных чиновников, идеи, выдвинутые администрацией Трампа, не соответствуют некоторым российским требованиям. Они не признают, что РФ имеет законное право контролировать четыре региона на востоке Украины, которые, как она утверждает, аннексировала, хотя и не требуют, чтобы российские военные покинули эти территории.

По словам западных официальных лиц, США также не предлагают ограничить численность украинских войск и не исключают военной поддержки Киева со стороны Запада или развертывания там европейских войск, что является ключевым камнем преткновения в отношениях с Москвой.

Также до сих пор нет решения относительно того, какие виды гарантий безопасности может получить Украина, если согласится на мирное урегулирование. Администрация Трампа не сообщила, готова ли она предоставить какую-либо военную поддержку европейским странам, которые отправляют войска в Украину как часть "сил успокоения" для сдерживания будущей российской агрессии.

Топ комментарии
+99
Дипломатично і довго шліть його *****. Він тимчасовий.
показать весь комментарий
21.04.2025 06:58 Ответить
+98
Постійні вимоги до України. До кацапстану вимог немає. Сюр. Та щоб ви всі повиздихали,трампони.
показать весь комментарий
21.04.2025 06:59 Ответить
+57
Ясно. Тоді навіщо підписувати угоду про рідкоземи? Навіщо взагалі такі посередники, які вибивають поступки з України, а кацапів не чіпають??? Ми і самі могли з руснею на таких умовах домовитися про капітуляцію. Що нового запропонував трампон та його шобла???
показать весь комментарий
21.04.2025 07:09 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 4 из 5
По собі судиш?
показать весь комментарий
21.04.2025 09:45 Ответить
У мене є друзі в США і ніхто не казав, що треба не давати зброю Україні.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:45 Ответить
👍
показать весь комментарий
21.04.2025 09:46 Ответить
З Аляскою нічого не вийде.
30 березня 1867 року Російська імперія підписала договір про продаж Аляски Сполученим Штатам Америки за 7,2 мільйона доларів золотом.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:51 Ответить
Та я й зараз без жодного інтернету на ньому думаю і ним користуюся. Хто вміє переживати і радіти трьома мовами, той одночасно три життя живе.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:53 Ответить
Тут може бути до воно одне й теж рило. Це ж як воно любить гроші, що так надривається!
показать весь комментарий
21.04.2025 09:54 Ответить
У Трампа деяких вимог до Московії не було. Тільки до України.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:57 Ответить
Стапе. Тут так глибоко ніхто не копає. 90% дописувачів в своїх логічних побудовах до цього і близько не наближалися. Я ж не дисертацію захищаю. Тому все максимально спрощено, примітивно, без аналізу. Та й не маю я таких знань та вмінь. В основному ретранслюю думки розумніших експертів.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:59 Ответить
Прінял, понял
показать весь комментарий
21.04.2025 10:01 Ответить
Сприймали, а зараз тіпа 50×50
показать весь комментарий
21.04.2025 10:03 Ответить
Прогноз справдився.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:04 Ответить
Дуже бажає отримати премію Дарвіна нобелівську за мир між Московією та Україною.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:06 Ответить
Згодився. Але не виконує.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:06 Ответить
У мене інші, цю маячню жодного разу не несли, відразу чітко і аргументовано її заперечували.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:06 Ответить
Чому ж до цих пір не вивів, якщо згодився?
показать весь комментарий
21.04.2025 10:07 Ответить
Так не залишається ж варіантів. Або капітуляція по стамбульських домовленостях, або війна, яка просто затягне капітуляцію в часі, або щось таке відбудеться, що змінить розклади на користь України.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:14 Ответить
За логікою "Бо що з воза впало, то пропало."
І не тільки країни Балтії перебувають під серйозною загрозою окупації, тому треба знищувати русню навіть в туалеті, якщо ми її там знайдемо.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:23 Ответить
Саме так. Пощастило, збіг факторів, в тому числі і наявність в 2022 році достатньої кількості пасіонаріїв для успішного опору наявній на тей час кількості агресорів з відповідним морально-психологічним станом та мотивацією.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:55 Ответить
Тут справа не в знанні мови. Шановний пан Pamanash Ogly - власник нетипової "філософської каменюки", котра здатна змінювати речі! О як!
показать весь комментарий
21.04.2025 11:15 Ответить
Whose Crimea is it?
показать весь комментарий
21.04.2025 11:18 Ответить
Європейці починають розуміти,що якщо зменшать допомогу ,то це вийде їм дорожче в перспективі.Ніби й новий канцлер Німеччини притомніший від попереднього.Дотаційність економіки України нікуди не зникне.Товстий не настільки товстий ,як про себе хоче всім преподнести.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:40 Ответить
А ще стабільність американського долара забезпечують перша в світі армія, авіація та флот.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:42 Ответить
Це " флаг"- НІК загального корисиування в організації. Так, що вважай виліз цілий підрозділ.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:45 Ответить
Зараз вони воюють і числом і вмінням
показать весь комментарий
21.04.2025 11:49 Ответить
Та настільки. На міжнародну пропаганду абсолютно всюди грошей не жалкує, значить їх в нього вдосталь
показать весь комментарий
21.04.2025 11:50 Ответить
Де ти за цей мир воюєш?
показать весь комментарий
21.04.2025 11:53 Ответить
Звичайно. Завжди ж так було
показать весь комментарий
21.04.2025 11:59 Ответить
Воно і в їх конституції записано
показать весь комментарий
21.04.2025 12:00 Ответить
Крим, на жаль, ще багато років буде під рашистським чоботом, а диктатуру зеленої шобли обов'язково ліквідуємо.
показать весь комментарий
21.04.2025 12:43 Ответить
Парламентсько-президентська республіка - це один з видів https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%BC%D1%96%D1%88%D0%B0%D0%BD%D0%B0_%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0 змішаної форми правління, який поєднує ознаки https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0 парламентських і https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0 президентських республік.
А що по факту, то це питання до зеленої шобли яка окуповує парламент.
показать весь комментарий
21.04.2025 12:46 Ответить
Трамп ще до виборів казав, що Україна повинна була віддати все чого бажав путін і війни б не було.
показать весь комментарий
21.04.2025 12:51 Ответить
З поступками ТРАМПУ до рф
показать весь комментарий
21.04.2025 13:12 Ответить
Це американський Орбан або Фіцо так до нього треба відноситься як до Орбана і Фіцо - це агент орків
показать весь комментарий
21.04.2025 13:45 Ответить
Якщо я нічого не плутаю, золото по дорозі потонуло разом з пароходом кацапів
показать весь комментарий
21.04.2025 14:30 Ответить
Скорее,это уже согласованая с ермаком позиция.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:01 Ответить
Ха-ха-ха,який же ви наївний.Да Трампон і поставлений світовими глобалістами,щоб знищити старий світоустрій,і започаткувати новий.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:01 Ответить
Не посадять.Він виконує план своїх «ляльководів»,після скінчення терміну вони його прикриють.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:07 Ответить
Страшно подумать, сколько сейчас родится экпЕртов на фейсбуке, вместе с предсказателями...
показать весь комментарий
21.04.2025 15:13 Ответить
А Україну за що кара догоняє тоді? Програли визвольні змагання, зараз програємо війну з кацапами. Дивна у вас логіка.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:16 Ответить
Так я ж писав не про думку подружки дочки що живе там років 15, а про думку простих американців які там мешкають поколіннями вже давно.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:20 Ответить
В 1991 році Крим, разом із Севастополем проголосували за незалежність від срср в складі України. Це голосування було визнано всім світом, світ визнав державу Україна.
Рф - так само це визнала, визнавши Крим - українським, зокрема й низкою двосторонніх договорів, конвенцій, окрім того - зобов'язалася бути гарантом територіальної цілісності й суверенитету України за Будапештським меморандумом.

росія немає жодних, ані моральних, ані юридичних підстав заявляти будь-які теріторіальні претензії до України щодо Криму або будь-якої іншої української території.
З таким самим успіхом, рф могла би вписати до себе до конституції Лондон, Вашингтон або Пекін як частину території росії - це мало таку б саму юридичну "вагу" - ніяку.
Жодна гілка влади в Україні так само немає жодного права відчуджувати будь-які території від України, тим більше - на користь інших країн - це злочин. Так само, як і будь-яка частина території України не має права проголошувати свою "незалежність від України".
Україна - унітарна держава. Самі розмови лише про "відчудження" будь-яких територій є вже кримінальним злочином.
Окрім того, подібний злочин, в разі його скоєння - руйнує українську державу, та самий конституційний порядок, на якому ця держава збудована. Руйнує, так само, міжнародне право, та правові основи, на яких побудовано систему світової безпеки, та на яких вибудовано міжнародні кордони майже всіх країн світу.
Після цього ні про яке дотримання конституційних норм, та норм міжнародного права, норм визнання міжнародно визнаних кордонів держав - не буде вже ніякої мови. Будь-який агресор знатиме, що йому можна робити будь-що.
Будь-яке "визнання" Криму, Севастополя або будь-якої іншої території України російськими - окрім того, що є кримінальним злочином посягання на територіальну цілісність та суверенітет України - руйнує також міжнародне право, та засновану на ньому систему колективної світової безпеки, штовхає світ у невизначеність та на поріг численних інтенсивних кривавих конфліктів, що усі разом, мають загрозу перерости на один великий масштабний світовий воєнний конфлікт. Що є вже - свідомим злочином не лише проти України та українського народу, але й проти людства загалом.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:21 Ответить
Хороша репутація це ще нічого не значить в наш час. Там теж працюють різні люди. Наприклад я ходжу до одного лікаря вже років 20 і вона мене повністю влаштовує, хоча ні на яку репутацію я не звертав уваги. Колись просто прийшов в поліклініку бо болів зуб, мене до неї в регістратурі й направили бо мабуть вона була черговою. З тих пір ходжу тільки до неї.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:28 Ответить
ну как-то да с 14 года был "мирный план" открытые границы, все бабло в оффшорах и так никаких заводов и не запилили (до сих пор) и оффшоры открыты - тоже и бабло шло (и идет) олигархам а не на оборону. а кацапы - готовились, модернизировали армию, делали оружие (и все равно обосрались). может, если бы не занимались х*рней с 14 года (и продолжаем), а пилили ракеты, закрыли оффшоры, делали заводы, мобилизацию не только в армию, но и финансовую, на заводы, на постройку линий обороны, делали дальнобойные ракеты, оружие возмездия и т.п. вместо разговоров с западными партнерами за 30 абрамсов, то и война бы не сильно долго растянулась? - все равно придется сделать то что надо, ну или потом с поляками\немцами\прибалтами воевать, тут уж как выберут и судя по всему - выберут второе, потому как это легче и проще для властьимущих - у них хаты\дети\родственники все равно заграницей, а тут так, "бизнес", точнее выкачивание ресурсов на безбедную (но короткую и бессмысленную) жизнь.
показать весь комментарий
21.04.2025 16:04 Ответить
Ну це все вірно,але тут ГОЛОВНЕ, ЯКБИ!!! А що тепер,як говорив один през,маємо те,що маємо!! Питання на сьогодні--це вижити!!!
показать весь комментарий
21.04.2025 16:13 Ответить
рыжему деду дать таблеток шоб угомонился))
показать весь комментарий
21.04.2025 16:15 Ответить
ровным счетом ничего не поменялось - нужно делать то что нужно было делать начиная с 14\19\22 года
показать весь комментарий
21.04.2025 16:32 Ответить
Можливо, мені вже майже 68.
показать весь комментарий
21.04.2025 16:34 Ответить
Кац предлагает сдаться?
показать весь комментарий
21.04.2025 16:41 Ответить
😁😂👍
показать весь комментарий
21.04.2025 16:49 Ответить
👍🤝😁
показать весь комментарий
21.04.2025 16:53 Ответить
👍🤝😠
показать весь комментарий
21.04.2025 16:58 Ответить
С трампом надо обращаться как с больным, ведь так оно и есть. Зеленский должен сказать ему что признает Крым в следующий понедельник, и не сказать точно в какой.
показать весь комментарий
21.04.2025 17:02 Ответить
То есть 100% населения живет лучше? Или маленькая группа единоверцев донни рыжего живет лучше?
показать весь комментарий
21.04.2025 17:41 Ответить
Я считаю надо отдать, коли донни и его дружок просят. У украинцев землицы много, а вот этим избранным она нужнее.
показать весь комментарий
21.04.2025 17:46 Ответить
показать весь комментарий
21.04.2025 17:53 Ответить
Які визвольні змагання ми програли? І чому це ми програємо війну?
показать весь комментарий
21.04.2025 17:54 Ответить
Знайшов врага народа " стьопку -стаматолога". Вражина заокеанська. Льє воду на млин західних імперіалістів, зводить наклепи на найкращих у світі українських стоматологів.
показать весь комментарий
21.04.2025 18:23 Ответить
Не смiши! Ти за кордон виiхати не можеш, бо рабам чоловiчоi статi- зась! Все, на що здiбнi крикуни, типу тебе- опустити гриву i ховатись вiд ТЦК, виливаючи свiй гнiв в коментарях....
показать весь комментарий
21.04.2025 18:44 Ответить
Якщо навіть Україна і хотіла-б відмовитися від Криму і НАТА то зробити це майже неможливо,тому що за НАТА Україна знищила 2 тис. ядерних боєголовок націлених на НАТА бувшим СРСР разом з ракетами і шахтами у тому числі 1,4 тис. на США, таким чином Україна знищила свій ядерний зонтик на користь не РФ , а НАТА і США, тому якщо Україна буде відмовлятися що в замін? - вернуть 2 тис. ядерних боєголовок?, - ні, а навіть якщо і повертали, то вони нам вже зараз непотрібні,тому що це зброя стримування. Повернути Крим - як?- визнати агресивну війну проти України, яка знищила ЯЗ законною ну це абсурт написати на бумазі можливо що завгодно, але це не факт є достатьо доказів що це була агресивна війна розвязана проти України ы це просто шахрайська схема , то що США і де хто хочуть щоб Україна все це зробила? і будуть їх там підпис? звісно ні,- тому що для всіх учасників цієї схеми будуть мяко кажучі наслідки.
показать весь комментарий
21.04.2025 19:17 Ответить
невигідно
показать весь комментарий
21.04.2025 19:37 Ответить
👍
показать весь комментарий
21.04.2025 20:07 Ответить
Інша влада,взявши до уваги міжнародний досвід, прийняла би закон про окуповані території,в якому мовиться,що так,їх окупували і окупанти несуть повну відповідальність за життєдіяльність їх жителів,десь так. При сприятливих умовах їх повернуть,само собою.
Бубочка мовчить,бо рейтинг впаде,а там і посада.
показать весь комментарий
21.04.2025 20:12 Ответить
на бонди не виплачують дівіденди, бо вони не є інвестиціями в підприємство яке щось виробляє, а фінансовим інструментом позики

США могли взагалі списати цей борг, бо вони захищали пів-світу задарма. Але ось прийшов трамп і вирішив все розвалити. Ну тоді нехай шукає гроші борги віддавати.
показать весь комментарий
21.04.2025 20:20 Ответить
Трамп та його команда можливо не читають українською.
Цей переклад у коментарі призначений для всіх англомовних, хто не читає українською і не користується перекладачем.
показать весь комментарий
21.04.2025 20:20 Ответить
Воно все так ,якби не одне маленьке "але"... Щоб сприяти нашим забаганкам ,треба щоб ми перемагали на полі бою ,а не кацапи...
показать весь комментарий
21.04.2025 20:39 Ответить
Не зрозуміла , а дыныру повернуть ?
показать весь комментарий
21.04.2025 21:08 Ответить
Я щось забувся, а до 2019 року вимагали від України визнати Крим російським? Здається ні, можливо наша дипломатія давно в дупі, як і решта інститутів і тут окремі намагаються перевести стрілки на Трампа? Можливо воно і так, я зовсім не підтримую дії Трампа, але ж він не наш президент, в нас здається є свій, який по Конституції зобов'язаний відповідати за нашу безпеку всі зовнішні відносини,
показать весь комментарий
21.04.2025 21:09 Ответить
бо боїться таки народу
показать весь комментарий
21.04.2025 21:10 Ответить
Та нічого зараз США в Китай в такий спосіб не інвестує. Інвестиції були років 20 тому (і грошима, і технологіями, і обладнанням), коли американські (і не тільки) компанії переносили в КНР свої виробництва, чим підняли і модернізували китайську економіку. Зараз же КНР просто здебільшого вилучає з обігу доларову виручку та складує її до своїх валютних резервів, щоб в такий спосіб утримуючи порівняно низький курс юаня, а з ним і цінову конкурентоспроможність своїх товарів на міжнародних ринках. Ну і гіпотетично доларові накопичення дозволяють китайцям певною мірою тиснути на Штати погрозою викинути їх на ринок, обваливши курс, хоча ніщо не заважає американцям одного дня від цих доларів відмовитися, оголосивши їх 'не справжніми' (адже всі доларові безготівкові трансакції в світі йдуть через ФРС США та можуть бути нею заблоковані в будь-який момент). Звичайно, шухер буде ще той, але теоретично це можливо.
показать весь комментарий
21.04.2025 21:45 Ответить
Ага... 80 років тому, як ******* згадувати на болотах, за той час, що йде в Україні повномасштабна війна радянська армія встигла пройти не лише всю європейську частину СРСР, а й ще пів закордонної Європи на додачу. Порівняйте це з кількома десятками сіл та невеличких містечок Донбасу (до того ж розміщених один біля одного), які 'звитяжна' російська армія зуміла захопити за такий самий час. Ось таке 'воювання і числом, і вмінням'... А ще до цих 'успіхів' Московії долучилась наявність в України дійсно серйозної прогалини в царині далекобійної зброї (авіація та ракетні системи), яку значною мірою створили самі попередні керманичі нашої країни.
показать весь комментарий
21.04.2025 22:03 Ответить
Так, я з вами згоден повністю щодо того, що Китай піднявся за рахунок прямих американських інвестицій. Але зараз настав час, що він почав використовувати США як дійну корову, в тому числі і за допомогою шантажу. Я тут постом вище для The Fifth Third розгорнув цю тему.
показать весь комментарий
21.04.2025 22:07 Ответить
протести під час воєнного стану юридично заборонені! чи ти не вмієш документи чиати?
показать весь комментарий
21.04.2025 22:10 Ответить
Ну звісно. Як же ж ще виправдати власню безпорадність? Ну тоді сидіть мовчки і далі. Навіщо тут про це писати?
показать весь комментарий
21.04.2025 22:23 Ответить
а почему х у йло дурной? все постоянно складывается по его плану.
экономика растет, территории растут, его посипака - президент в сша и так далее.
показать весь комментарий
21.04.2025 22:24 Ответить
"потужність брікс" відома тільки у вузьких колах русскіх економістів, ніде більше

а "фактично похерити" можна все що хочеться, от наприклад нещодавно "фактично похерили" біткойн як універсальну позабанкову валюту, без всякої бреттон-вудської системи, просто тому що нема його кому захищати
показать весь комментарий
21.04.2025 22:28 Ответить
потому что прилетел боря с смешным причухоном и заставил воевать
показать весь комментарий
21.04.2025 22:31 Ответить
a что делaть с инфляцией и кaк ее объяснить реднекaм?
лептоп Хaнтерa Бaйденa уже не рaботaет
показать весь комментарий
21.04.2025 22:38 Ответить
БРIКС це Китайська система. Росія там у ролі пристяжної конячки. Ціна на біткойн теж залежить від економічної нестабільності, і регуляторних змін, що проводяться Трампом.
показать весь комментарий
21.04.2025 22:40 Ответить
Страница 4 из 5