11904 посетителя онлайн

Трамп ждет ответа от Украины относительно признания Крыма российским и отказа от вступления в НАТО, - The Wall Street Journal

Трамп ждет ответа от Украины

На этой неделе от Украины требуют отреагировать на ряд идей администрации Трампа, в частности - пойдя на уступки России, включая потенциальное признание США аннексии Крыма 2014 года и исключение Киева из списка кандидатов на вступление в НАТО.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом пишет The Wall Street Journal со ссылкой на источники.

По словам западных чиновников, эти идеи были изложены в конфиденциальном документе, представленном высокопоставленными чиновниками администрации Трампа своим украинским коллегам в Париже в четверг. Они также были представлены европейским высокопоставленным чиновникам во время однодневной встречи.

Теперь США ждут ответа Киева, который, как ожидается, поступит на встрече американских, украинских и европейских чиновников в Лондоне в конце этой недели. Тогда, если американская, европейская и украинская позиции будут совпадать, предложения могут быть переданы Москве.

Чтобы оказать давление на Украину и Россию, госсекретарь Марко Рубио заявил в пятницу, что администрация может приостановить свои переговорные усилия, если в течение следующих нескольких недель не будет достигнут прогресс в ключевых вопросах.

Принятие некоторых идей администрации Трампа может оказаться сложным для Киева, поскольку Украина отказывается признать, что россия имеет законные претензии на любую ее территорию.

В воскресенье высокопоставленный чиновник Государственного департамента США назвал идеи, представленные украинской стороне, вариантами, которые Киев должен взвесить, а не предложением "соглашайся или уходи". Чиновник заявил, что "список потенциальных вариантов" был предоставлен "для обсуждения и обратной связи".

По словам американских чиновников, Рубио, Уиткофф и Келлог планируют принять участие в предстоящей встрече в Лондоне. После этого Уиткофф может совершить еще одну поездку в Россию, хотя о ней еще не сообщалось.

По мнению западных чиновников, идеи, выдвинутые администрацией Трампа, не соответствуют некоторым российским требованиям. Они не признают, что РФ имеет законное право контролировать четыре региона на востоке Украины, которые, как она утверждает, аннексировала, хотя и не требуют, чтобы российские военные покинули эти территории.

По словам западных официальных лиц, США также не предлагают ограничить численность украинских войск и не исключают военной поддержки Киева со стороны Запада или развертывания там европейских войск, что является ключевым камнем преткновения в отношениях с Москвой.

Также до сих пор нет решения относительно того, какие виды гарантий безопасности может получить Украина, если согласится на мирное урегулирование. Администрация Трампа не сообщила, готова ли она предоставить какую-либо военную поддержку европейским странам, которые отправляют войска в Украину как часть "сил успокоения" для сдерживания будущей российской агрессии.

Топ комментарии
+99
Дипломатично і довго шліть його *****. Він тимчасовий.
показать весь комментарий
21.04.2025 06:58 Ответить
+98
Постійні вимоги до України. До кацапстану вимог немає. Сюр. Та щоб ви всі повиздихали,трампони.
показать весь комментарий
21.04.2025 06:59 Ответить
+57
Ясно. Тоді навіщо підписувати угоду про рідкоземи? Навіщо взагалі такі посередники, які вибивають поступки з України, а кацапів не чіпають??? Ми і самі могли з руснею на таких умовах домовитися про капітуляцію. Що нового запропонував трампон та його шобла???
показать весь комментарий
21.04.2025 07:09 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 5
Дипломатично і довго шліть його *****. Він тимчасовий.
показать весь комментарий
21.04.2025 06:58 Ответить
Його дипломатично...? Та ну нах.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:01 Ответить
Приємно читати, коли пан пропонує "слати" того, за кого сам постійно агітував у коментарях на цьому сайті.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:08 Ответить
😁😂👍
показать весь комментарий
21.04.2025 16:49 Ответить
Так, він більше дурний ніж старий
показать весь комментарий
21.04.2025 07:11 Ответить
І не дипломатично теж.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:21 Ответить
Шлю: товарищ Трамп ( звания, извините, не знаю) вам пора! Направление -Чёрное море, в кильватер за крейсером Москва. Это дипломатично?
показать весь комментарий
21.04.2025 16:47 Ответить
раніше він здохне.
показать весь комментарий
21.04.2025 06:59 Ответить
Постійні вимоги до України. До кацапстану вимог немає. Сюр. Та щоб ви всі повиздихали,трампони.
показать весь комментарий
21.04.2025 06:59 Ответить
я би знову подав список оцих всіх тампонів, які тут минулого року за нього агітували - але поки що нема в мене приводу відпочити в бані...

На цій гілці з них тут виліз лише Randall Flag #387882, але прикро, що його разом з тампоном не посилають *****.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:25 Ответить
Свіжу гуакомолю забули - воно тут теж аж із білизни вискакувало за рудого! Авокадо диявола!
А тепер очи відкрилися, мабуть. Але пізно...
показать весь комментарий
21.04.2025 08:57 Ответить
Це " флаг"- НІК загального корисиування в організації. Так, що вважай виліз цілий підрозділ.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:45 Ответить
Я думав, що нема нікого дурнішого за путлера...
показать весь комментарий
21.04.2025 07:00 Ответить
А щодо улюбленця мудрого народу Наполеона криворагульного? Уособлення інтелекту і мудрості?
показать весь комментарий
21.04.2025 08:13 Ответить
Недооцінка противника дуже дорого коштує. Карло- пу, на відміну від Зе, дуже хитрий і розумний.
Розвів же в Омані Артистів на роззброєння країни.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:48 Ответить
а почему х у йло дурной? все постоянно складывается по его плану.
экономика растет, территории растут, его посипака - президент в сша и так далее.
показать весь комментарий
21.04.2025 22:24 Ответить
🖕🖕🖕
показать весь комментарий
21.04.2025 07:02 Ответить
Свіженький акаунт верещить про "піндосов". А ну, напиши, що росіяни - військові злочинці. Смерть куйлу путіну - напиши.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:13 Ответить
Так ти просто корисний ідійот. Ваше улюблене зелене чмо вам сказало, що без США Україна не зможе ефективно протистояти рейху. Визначся, що для тебе важливіше: існування України, чи формальне невизнання півострова мордорським, який вже 11 років і так окупований російськими нацистами. Волаєш як потєрпєвший "А", то скажи вже і "В".
показать весь комментарий
21.04.2025 08:20 Ответить
Тойщо?

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 06.04.2025
показать весь комментарий
21.04.2025 08:24 Ответить
І хто це може відповісти? Зєлєнскій? Аін, зчичайно кладе інкоди на Конституцію, але на основні її положення навіть він покласти одноосібно не зможе. Без Ради і зміни Конституції більшістю у 300голосів, яких у нього нема.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:07 Ответить
Зможе покласти. Не тіште себе ілюзіями. Тим більше, що вже придумали формулювання про 30 років не претендує, а потім дипломатичним шляхом і т. п. правова казуїстика.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:23 Ответить
придурок, Крим це Україна
показать весь комментарий
21.04.2025 07:15 Ответить
Іване, те, що бабайуля--ваше майбутнє, ми усі тут запам'ятали назавжди. Не треба нам нагадувати.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:11 Ответить
від того, що ти це тут сказав це не стало правдою. Крим - це Україна.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:16 Ответить
Ясно. Тоді навіщо підписувати угоду про рідкоземи? Навіщо взагалі такі посередники, які вибивають поступки з України, а кацапів не чіпають??? Ми і самі могли з руснею на таких умовах домовитися про капітуляцію. Що нового запропонував трампон та його шобла???
показать весь комментарий
21.04.2025 07:09 Ответить
"Ми і самі могли", то чого ж не домовились? Бо зручно було на лівацьких грантах сидіти?
показать весь комментарий
21.04.2025 07:22 Ответить
Про капітуляцію?
показать весь комментарий
21.04.2025 07:36 Ответить
Про щось краще, ніж те, що вимагає Трамп. Адже в нас є кращі варіанти, з ваших слів. Чи найкращим варіантом є продовження війни?
показать весь комментарий
21.04.2025 07:53 Ответить
Русня вимагає більше, ніж Трамп.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:28 Ответить
То здавайтсь кацапам і не іпіть мозги... Мовчки спостерігайте як вагонами вивозять до Сибіру всіх причетних до ЗСУ і цілуйте чоботи загарбникам, уникаючи згадки, що колись була така країна як Україна і така нація як українці... Ставте пам'ятники новим катам українського народу і буде вам щастя!
Але не довго, допоки ваших дітей не поженуть на країни ЄС. Або країни ЄС іх не мобілізують в першу чергу.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:54 Ответить
Хранцузів не запитували. Вони і за курс України до НАТО проголосують, правда лише тоді, коли самі вже в НАТО знаходяться.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:04 Ответить
Про впн щось чув? Я чверть віку як живу в Білорусі. Близькі родичи у війську!
показать весь комментарий
21.04.2025 09:40 Ответить
У якому війську, забули уточнити.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:42 Ответить
По собі судиш?
показать весь комментарий
21.04.2025 09:45 Ответить
👍🤝😁
показать весь комментарий
21.04.2025 16:53 Ответить
Таке враження, що ти сидиш десь за тисячі кілометрів з паспортом іншої країни. Тобі хочеться кращої капітуляції? Ну так чого ти чекаєш? Можеш просто зараз їхати на окуповані території, як зробили царьов, монтян і ще багато хто, і починати там нове життя. На голову там ракети не падатимуть, а це для тебе головне. Всі інші незручності, як от пожиттєва колінно-ліктьова позиція, можна пережити.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:22 Ответить
Потому что Украина не хотела сдаваться. Путин хотел сдачи Украины с самого начала. США для этого не нужны.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:57 Ответить
потому что прилетел боря с смешным причухоном и заставил воевать
показать весь комментарий
21.04.2025 22:31 Ответить
Угоду з Штатами про рідкоземи укладати треба. Бо для розробки треба мільярди грошей, яких в українців нема. Але угоду взаємовигідну, а не кабальну
показать весь комментарий
21.04.2025 07:35 Ответить
Для чого? Вона не прив'язана до умови припинення війни. Тобто вони не беруть на себе таке зобов'язання. Зброї нам ніхто після цього постачати не буде. Грошей теж давати не будуть. Ну і?
показать весь комментарий
21.04.2025 07:37 Ответить
Як суцільно бізнеспроект. Нехай вкладаються, щось з цього і нам буде. Хочаб робочі місця
показать весь комментарий
21.04.2025 07:45 Ответить
А хто сказав, що вони вкладатимуться? В Афганістані вони теж угоду про видобуток рідкоземів підписали. І? Вони захистили уряд, з я ким її підписали, після наступу талібів? Ні. Про шо ми говоримо?
показать весь комментарий
21.04.2025 09:39 Ответить
Абсолютно вірно. Нікуди американці вкладатись не збираються. Вони хочуть просто забирати половину прибутку. І все.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:53 Ответить
Трамп хоче, що б Україна з цієї угоди сплатила за ту безкоштовну допомогу, що надав Байден. Але навіщо це нам.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:41 Ответить
От цікаво, а чого питання рідкоземів так гостро стало саме зараз, під час повномаштабної війни? Чого воно не ставало 5 чи 10 років тому?
показать весь комментарий
21.04.2025 08:00 Ответить
Тому, мабуть, що Штати почали радикальну конфронтацію з світовим виробником напівпроводників - Китаєм. А без рідкоземів ******* електронна техніка не працює
показать весь комментарий
21.04.2025 08:05 Ответить
Тому що тоді нам не потрібна була зброя у таких кількостях. Пропозицію про обміно надр на військову допомогу висунув байдену сам зеленський:

https://www.facebook.com/watch/?v=1861247497997631

Зеленський сам запропонував США українські надра в обмін на військову допомогу, - Блінкен.
Так екс-держсекретар часів Байдена відповів на запитання журналіста, чи справедливо Трамп намагається отримати українські ресурси. "Це була одна з частин плану перемоги, який Зеленський приніс в останні 6 місяців нашої адміністрації", - заявив Блінкен.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:45 Ответить
Все у руках бубочки. Якщо ви вважаєте, що народ України зараз має якийсь вплив на когось і на щось, то , на мою думку, ви помиляєтесь.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:28 Ответить
Я щось забувся, а до 2019 року вимагали від України визнати Крим російським? Здається ні, можливо наша дипломатія давно в дупі, як і решта інститутів і тут окремі намагаються перевести стрілки на Трампа? Можливо воно і так, я зовсім не підтримую дії Трампа, але ж він не наш президент, в нас здається є свій, який по Конституції зобов'язаний відповідати за нашу безпеку всі зовнішні відносини,
показать весь комментарий
21.04.2025 21:09 Ответить
Ну так і вимагайте від нього рішучих дій із захисту національних інтересів. Де вуличні протести? В соцмережах? Ну от і не треба нарікати на те, що дипломатія у дупі, а президент членограй.
показать весь комментарий
21.04.2025 21:52 Ответить
протести під час воєнного стану юридично заборонені! чи ти не вмієш документи чиати?
показать весь комментарий
21.04.2025 22:10 Ответить
Ну звісно. Як же ж ще виправдати власню безпорадність? Ну тоді сидіть мовчки і далі. Навіщо тут про це писати?
показать весь комментарий
21.04.2025 22:23 Ответить
??? ти вже вийшов на Майдан? я прохзодив - тебе там не бачив. хоча би з транспарантом! лицемір та ханжа! ти чим це виправдаєш? ти ж не сидиш мовчки - ти коментарі стоячи мені друкуєш!
показать весь комментарий
23.04.2025 13:02 Ответить
Твоє бажання спровокувати срач безперспективне. Піди борщу накати краще. У мистецтві його поглинання тобі явно немає рівних.

І так, про всяк випадок, не я тобі написав коментар, а ти мені. А мені марнувати час на відповіді тобі ажніяк не хочеться.
показать весь комментарий
23.04.2025 13:09 Ответить
Змінюю мішок картоплі на живу курку. На мою думку, це вигідна пропозиція.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:11 Ответить
Соромлюсь спитати, де ви мову вивчали; в інеті, чи в автоперекладачі?
показать весь комментарий
21.04.2025 08:02 Ответить
Цікаве питання. У школі трохи писати вчили. У сім'ї теща вміла говорити українською мовою. А так справді в основному в інтернеті, на цьому сайті в основному.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:11 Ответить
Якшо "трохи вчили", то, напевно, була до вивчення і укрмова, і укрлітература. Ви, напевно, більше уваги приділяли єзику.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:00 Ответить
Та я й зараз без жодного інтернету на ньому думаю і ним користуюся. Хто вміє переживати і радіти трьома мовами, той одночасно три життя живе.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:53 Ответить
Тут справа не в знанні мови. Шановний пан Pamanash Ogly - власник нетипової "філософської каменюки", котра здатна змінювати речі! О як!
показать весь комментарий
21.04.2025 11:15 Ответить
Рудий телепень. Президент США із самим низьким IQ.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:13 Ответить
Формально, мені здається, що байден був в більшому маразмі. Але по суті погоджуюсь. І що це змінює, якщо трамп вже президент?
показать весь комментарий
21.04.2025 08:31 Ответить
У Байдена нема маразму, він виснажений фізично.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:16 Ответить
Прінял, понял
показать весь комментарий
21.04.2025 10:01 Ответить
Чекаємо 10 днів. Воно в агонії. Якщо амери не пошлють тромпхла у відставку, то це буде вже сама нікчемна нація на планеті.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:14 Ответить
не пошлють .
американці не зроблять революцію
а республіканці мають більшість.
хто хоче проти - купують
за російським сценарієм
а декого вже вбивають.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:45 Ответить
У моєї дочки подруга вже давно живе в США. На питання, а що думають прості американці стосовно війни в Україні, кажуть, що якби США менше давали зброї то вона б вже давно закінчилась. А про Трампа, кажуть, що ще рано робити якісь висновки, мовляв ми сильно не переймаємось, якщо він десь і зробить, помилку то конгрес її виправить. От так вони думають. Але, чомусь лікувати зуби всерівно їдуть в Україну. Кажуть тут якісніше і набагато дешевше 😏
показать весь комментарий
21.04.2025 08:10 Ответить
Відповідь всім зєльонопокусаним неадекватам. Далеко десь мудрий американський народ бачив " чий крим" і хто агресор, а хто жертва. Тому визначайтесь: чи дуже примарний мир на умовах рейху ( фактично капітуляція), чи продовження війни ( з зєльоним дебілом-прєзідєнтом 99% безперспективної). І мир з зєльоним довбограєм-прєзідєнтом всесвіту закінчиться ,з величезною ймовірністю ,черговою війною, а от якщо його з бандою усунути від влади, то з'явиться вікно можливостей.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:43 Ответить
Та їм по барабану. Вони до сих пір сприймають бувшу територію срср як одну державу.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:09 Ответить
Сприймали, а зараз тіпа 50×50
показать весь комментарий
21.04.2025 10:03 Ответить
продовження війни ( з зєльоним дебілом-прєзідєнтом 99% безперспективної)

Назви президента, при якому війна стане перспективною. І яка саме буде перспектива? Тільки без фантастики: прийде інший президент, набудує заводів, наробить ракет, літаків і снарядів, добровольці в тцк повалять натовпами, і тоді як попрем... Кацапи аж за уралом до тями прийдуть...
показать весь комментарий
21.04.2025 09:19 Ответить
Стапе. Тут так глибоко ніхто не копає. 90% дописувачів в своїх логічних побудовах до цього і близько не наближалися. Я ж не дисертацію захищаю. Тому все максимально спрощено, примітивно, без аналізу. Та й не маю я таких знань та вмінь. В основному ретранслюю думки розумніших експертів.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:59 Ответить
Ті експерти вже що тільки не прогнозували. Спочатку Київ впаде за 72 години... Потім в кінці 23-го ми будемо пити каву в Ялті... Економіка рашки вже всьо і через 3 місяці вона розвалиться... Але реальність вияляється зовсім іншою...
показать весь комментарий
21.04.2025 10:05 Ответить
У мене інші, цю маячню жодного разу не несли, відразу чітко і аргументовано її заперечували.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:06 Ответить
Більшить американців висловлюють думку: яка різниця українцям під яким прапором жити?
показать весь комментарий
21.04.2025 09:21 Ответить
Тобто Україна має віддати свою законну територію бо виродки з США так хочуть може Україна має у відповідь помагати наркокартелям і ісламістам, які будуть вбивати американців
показать весь комментарий
21.04.2025 09:25 Ответить
Вже віддали без опору в 2014 році. Тому що віддавати, чи не віддавати збираєтесь? А от визнавати, чи не визнавати, то вирішуватиме мудрий лідор всесвіту з 5 дефективними менеджерами. Я сподіваюсь, що ви усвідомлюєте, що мудрий нарід на даному етапі вже нічого не вирішує.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:48 Ответить
Ви не праві. У нас поки що парламентсько-президентська республіка і останнє слово за парламентом. І в Конституції немає положень про роздачу земель.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:29 Ответить
Не має. І не буде. Формально я не правий.А Крим 11 рік вже як не під юрисдикцією України. Виявляється, що так може бути. І в країні вже шостий рік по факту диктатура зеленої шобли. Треба покидати уявну реальність і повертатись в дійсність. Якщо вам це потрібно.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:00 Ответить
Крим, на жаль, ще багато років буде під рашистським чоботом, а диктатуру зеленої шобли обов'язково ліквідуємо.
показать весь комментарий
21.04.2025 12:43 Ответить
то чи довго тебе чекати щоб зелену диктатуру ліквідувати ??? я впевнений що не дочикаємось ми тебе в УКРАЇНІ
показать весь комментарий
21.04.2025 12:58 Ответить
Можливо, мені вже майже 68.
показать весь комментарий
21.04.2025 16:34 Ответить
"У нас поки що парламентсько-президентська республіка" - ви впевнені?
А що зараз вирішує парламент без вказівки з офісу пересидента?
показать весь комментарий
21.04.2025 11:21 Ответить
Не буває такого. Республіка або парламентська, або президентська. В Україні - авторитаризм
показать весь комментарий
21.04.2025 11:44 Ответить
Парламентсько-президентська республіка - це один з видів https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%BC%D1%96%D1%88%D0%B0%D0%BD%D0%B0_%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0 змішаної форми правління, який поєднує ознаки https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0 парламентських і https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0 президентських республік.
А що по факту, то це питання до зеленої шобли яка окуповує парламент.
показать весь комментарий
21.04.2025 12:46 Ответить
Але, чомусь лікувати зуби всерівно їдуть в Україну. Кажуть тут якісніше і набагато дешевше

А скільки коштує приїхати з США в Україну і назад? Невже дешевше, ніж поставити в США пломбу? Щось мені здається, що хтось десь трохи бреше...
показать весь комментарий
21.04.2025 08:45 Ответить
Не бреше, а не договорює. Поєднують приємне: зустріч з рідними та близькими, з корисним: якісною стоматологією.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:50 Ответить
Ну тут її батьківщина, родичі та т.і. Але комплекс послуг стоматологів кращий та дешевший. Каже, що в Україні в одному місті можна зробити все, а в США треба бігати до різних спеціалістів.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:07 Ответить
Страница 1 из 5