10600 посетителей онлайн

Трамп ждет ответа от Украины относительно признания Крыма российским и отказа от вступления в НАТО, - The Wall Street Journal

Трамп ждет ответа от Украины

На этой неделе от Украины требуют отреагировать на ряд идей администрации Трампа, в частности - пойдя на уступки России, включая потенциальное признание США аннексии Крыма 2014 года и исключение Киева из списка кандидатов на вступление в НАТО.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом пишет The Wall Street Journal со ссылкой на источники.

По словам западных чиновников, эти идеи были изложены в конфиденциальном документе, представленном высокопоставленными чиновниками администрации Трампа своим украинским коллегам в Париже в четверг. Они также были представлены европейским высокопоставленным чиновникам во время однодневной встречи.

Теперь США ждут ответа Киева, который, как ожидается, поступит на встрече американских, украинских и европейских чиновников в Лондоне в конце этой недели. Тогда, если американская, европейская и украинская позиции будут совпадать, предложения могут быть переданы Москве.

Чтобы оказать давление на Украину и Россию, госсекретарь Марко Рубио заявил в пятницу, что администрация может приостановить свои переговорные усилия, если в течение следующих нескольких недель не будет достигнут прогресс в ключевых вопросах.

Принятие некоторых идей администрации Трампа может оказаться сложным для Киева, поскольку Украина отказывается признать, что россия имеет законные претензии на любую ее территорию.

В воскресенье высокопоставленный чиновник Государственного департамента США назвал идеи, представленные украинской стороне, вариантами, которые Киев должен взвесить, а не предложением "соглашайся или уходи". Чиновник заявил, что "список потенциальных вариантов" был предоставлен "для обсуждения и обратной связи".

По словам американских чиновников, Рубио, Уиткофф и Келлог планируют принять участие в предстоящей встрече в Лондоне. После этого Уиткофф может совершить еще одну поездку в Россию, хотя о ней еще не сообщалось.

По мнению западных чиновников, идеи, выдвинутые администрацией Трампа, не соответствуют некоторым российским требованиям. Они не признают, что РФ имеет законное право контролировать четыре региона на востоке Украины, которые, как она утверждает, аннексировала, хотя и не требуют, чтобы российские военные покинули эти территории.

По словам западных официальных лиц, США также не предлагают ограничить численность украинских войск и не исключают военной поддержки Киева со стороны Запада или развертывания там европейских войск, что является ключевым камнем преткновения в отношениях с Москвой.

Также до сих пор нет решения относительно того, какие виды гарантий безопасности может получить Украина, если согласится на мирное урегулирование. Администрация Трампа не сообщила, готова ли она предоставить какую-либо военную поддержку европейским странам, которые отправляют войска в Украину как часть "сил успокоения" для сдерживания будущей российской агрессии.

Топ комментарии
+99
Дипломатично і довго шліть його *****. Він тимчасовий.
показать весь комментарий
21.04.2025 06:58 Ответить
+98
Постійні вимоги до України. До кацапстану вимог немає. Сюр. Та щоб ви всі повиздихали,трампони.
показать весь комментарий
21.04.2025 06:59 Ответить
+57
Ясно. Тоді навіщо підписувати угоду про рідкоземи? Навіщо взагалі такі посередники, які вибивають поступки з України, а кацапів не чіпають??? Ми і самі могли з руснею на таких умовах домовитися про капітуляцію. Що нового запропонував трампон та його шобла???
показать весь комментарий
21.04.2025 07:09 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 5
З недавнього - пару років тому. Одна проста пломба - 4 відвідування стоматолога, 2 тижні, близько 4 тисяч гривень. Якість? Приблизно на рівні срср, в усякому разі не набагато краще. Це столиця.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:14 Ответить
Не туди ходили...
показать весь комментарий
21.04.2025 09:17 Ответить
Та клініка має дуже хороші відгуки і репутацію. Що цікаво: 14 років тому обслуговування було набагато дешевшим і якіснішим.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:24 Ответить
Хороша репутація це ще нічого не значить в наш час. Там теж працюють різні люди. Наприклад я ходжу до одного лікаря вже років 20 і вона мене повністю влаштовує, хоча ні на яку репутацію я не звертав уваги. Колись просто прийшов в поліклініку бо болів зуб, мене до неї в регістратурі й направили бо мабуть вона була черговою. З тих пір ходжу тільки до неї.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:28 Ответить
СТЬОПКА а скільки коштує 4 ходки до стомат кабінету в лондоні чи бірмінгемі давай розкажи прейскурант гнида
показать весь комментарий
21.04.2025 13:02 Ответить
Знайшов врага народа " стьопку -стаматолога". Вражина заокеанська. Льє воду на млин західних імперіалістів, зводить наклепи на найкращих у світі українських стоматологів.
показать весь комментарий
21.04.2025 18:23 Ответить
Ше б ті американці зрозуміли, якшо їхні політики "зіллють" Україну пуйлові, то дешевому та якісному лікуванню американських зубів настане кінець.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:52 Ответить
Дешева якісна українська стоматологія вже років 10 тому стала міфом.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:04 Ответить
стьопка мій брат 27 років живе і працює в італії . а зуби лікувати їздить в УКРАЇНУ .бо набагато дешевше . а якість лікування у нас не гірша
показать весь комментарий
21.04.2025 13:06 Ответить
👍🤝😠
показать весь комментарий
21.04.2025 16:58 Ответить
У мене є друзі в США і ніхто не казав, що треба не давати зброю Україні.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:45 Ответить
Так я ж писав не про думку подружки дочки що живе там років 15, а про думку простих американців які там мешкають поколіннями вже давно.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:20 Ответить
Я також кажу про думку саме американців. Але дійсно є і такі про яких ви кажете, вони ж голосували за трампа і підтримують його риторику, крім того там розповсюджена росіьська англомовна пропаганда у соцмережах, що дуже впливає на менш освічені шари населення. Але їх не більшість.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:28 Ответить
Та так... Нас сильно хвилювало те, що було там в Сирії чи Африці? Шо там кацапи витворяли...
показать весь комментарий
21.04.2025 15:41 Ответить
давно закінчилась чим? концлагерями і сибіром для України? росією на кордоні з польщею?? дебіли
показать весь комментарий
22.04.2025 00:43 Ответить
Та їм поюху на Україну. Більшість виборців в США навіть не знають де вона знаходиться. Це нам болить, а у них своє життя. У нас в Україні більшість сильно переймалась шо там кацапи в Сирії чи Африці витворяли?
показать весь комментарий
22.04.2025 08:17 Ответить
ми не забирали в сирії чи афгані 3ій потенціал зброї в світі. Порівняння недоречне
показать весь комментарий
22.04.2025 22:29 Ответить
Вибравши спочатку комуняку кравчука, потім чучму ми його просто просрали, от і все.
показать весь комментарий
23.04.2025 08:31 Ответить
а от якщо б вибрали порошка (який був в 1 партії яником і кучмою) - ото б зажили!
хворі люди, які постійно згадують минулі часи, і як тоді треба було зробити в ідеалі і як не зробили
показать весь комментарий
23.04.2025 21:09 Ответить
А до чого тут Порошенко? Треба було вибрати Чорновола, якого боялись та вбили комуняки і кацапи теж. І з перших днів незалежності дбати про державу, а не загравати з кацапами про брацкій народ. Вся історія відносин з кацапнею доказує, що вони одвічні вороги українців. Треба було будувати свою армію, економіку, а не розпродувати зброю та деребанити те, що дісталось у спадщину від совка. Асі керівники держави займались деребаном, а не модернізацією і держави і економіки.
показать весь комментарий
23.04.2025 21:48 Ответить
у Чорновола рейтинг був 5%. Треба було. В чьихось рожевих мріях.
Ми взагалі за все хароше проти всього плахого
показать весь комментарий
24.04.2025 00:00 Ответить
Зрозуміли тепер чому вони піндоси?
показать весь комментарий
21.04.2025 07:18 Ответить
І трохи забігаючи вперед - кацапи злочинці, дуже хочу, щоб путін здох. Anakin#604885, так підійде?
показать весь комментарий
21.04.2025 07:22 Ответить
показать весь комментарий
21.04.2025 07:20 Ответить
показать весь комментарий
21.04.2025 07:21 Ответить
Однозначний пнх з такими пропозиціями.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:23 Ответить
показать весь комментарий
21.04.2025 07:27 Ответить
36,6 і це не градусів. Це не температура здорової людини. Це зовнішній борг США у трильйонах доларів. Такі вони дають себе знати. Торік виплати за відсотками становили 1,2 трильйона доларів. Це на 20% більше витрат на збройні сили США цього року. Трампу вистачає розуму зрозуміти, що дірявий мішок не наповниш.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:28 Ответить
Країні, яка емітує головну резервну валюту світу, байдуже який в неї борг і скільки вона виплачує за відсотками. Як казав персонаж кіно Попандопуло із Одеси, я собі намалюю папірців скільки буде треба. При цьому стабільність долара підтримуватиме економіка всього світу, включно з Китаєм, який накопичив у своїй кубишці трильйони цих самих доларів і аж ніяк не зацікавлений, щоб одного дня вони перетворилися на сміття. Це як у випадку фінансових пірамід, які запалюються лише з волі їх організаторів, п ніяк не інвесторів. Хоча недолугий розум Трампа, який застряг в 19 столітті, здається, не розуміє, що існуюча економічна модель через долар зробила весь світ інвесторами в США.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:46 Ответить
А ще стабільність американського долара забезпечують перша в світі армія, авіація та флот.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:42 Ответить
Так уже настає абсурд. Борг зростає у держави США, збитки від виплати відсотків за ними зазнає держава США і від цього бідніє, а прибуток від дивідендів за своїми казначейськими облігаціями перетікає кредиторам, які багатіють (Китай насамперед) і готові й надалі їх купувати. Таким чином, ця економічна модель зробила США інвесторами Китаю та інших власників боргу. Якщо нічого не змінювати, то видно, що борг зростає і зростатиме у геометричній прогресії. Тому Трамп і данину наклав на всі країни світу та видаткові частини бюджету скорочує. За нього зростання державного боргу вже зменшився.
показать весь комментарий
21.04.2025 17:18 Ответить
на бонди не виплачують дівіденди, бо вони не є інвестиціями в підприємство яке щось виробляє, а фінансовим інструментом позики

США могли взагалі списати цей борг, бо вони захищали пів-світу задарма. Але ось прийшов трамп і вирішив все розвалити. Ну тоді нехай шукає гроші борги віддавати.
показать весь комментарий
21.04.2025 20:20 Ответить
Як це у вас просто, можна борги взяти та скасувати!!! Пів століття тому, коли Ніксон фактично похерив Бреттон-Вудську систему відв'язавши Долар США від золота, світ прийняв нові умови через довіру до Американської економіки і до її стабільної, надійної грошової одиниці. Але з того часу частка США у світовому ВВП знизилася вдвічі. Зараз США не може собі дозволити заморожування виплат за боргами, тому що це банкрутство остаточно підірве довіру до долара. Вже й так у повітрі витають нові ідеї взаєморозрахунків без Американських грошей. БРІКС шушукається за спиною Америки про свій кошик валют. Юань все ширше застосовується. Америка захищала пiв світу не задарма, а за монопольне володіння друкарським верстатом. Каддафі та Садам Хуссейн зі своїм нафтовим динаром, тому приклад. Захищати світ задарма, це задарма захищати. Сенсу немає його захищати без користі.
показать весь комментарий
21.04.2025 22:00 Ответить
"потужність брікс" відома тільки у вузьких колах русскіх економістів, ніде більше

а "фактично похерити" можна все що хочеться, от наприклад нещодавно "фактично похерили" біткойн як універсальну позабанкову валюту, без всякої бреттон-вудської системи, просто тому що нема його кому захищати
показать весь комментарий
21.04.2025 22:28 Ответить
БРIКС це Китайська система. Росія там у ролі пристяжної конячки. Ціна на біткойн теж залежить від економічної нестабільності, і регуляторних змін, що проводяться Трампом.
показать весь комментарий
21.04.2025 22:40 Ответить
Та нічого зараз США в Китай в такий спосіб не інвестує. Інвестиції були років 20 тому (і грошима, і технологіями, і обладнанням), коли американські (і не тільки) компанії переносили в КНР свої виробництва, чим підняли і модернізували китайську економіку. Зараз же КНР просто здебільшого вилучає з обігу доларову виручку та складує її до своїх валютних резервів, щоб в такий спосіб утримуючи порівняно низький курс юаня, а з ним і цінову конкурентоспроможність своїх товарів на міжнародних ринках. Ну і гіпотетично доларові накопичення дозволяють китайцям певною мірою тиснути на Штати погрозою викинути їх на ринок, обваливши курс, хоча ніщо не заважає американцям одного дня від цих доларів відмовитися, оголосивши їх 'не справжніми' (адже всі доларові безготівкові трансакції в світі йдуть через ФРС США та можуть бути нею заблоковані в будь-який момент). Звичайно, шухер буде ще той, але теоретично це можливо.
показать весь комментарий
21.04.2025 21:45 Ответить
Так, я з вами згоден повністю щодо того, що Китай піднявся за рахунок прямих американських інвестицій. Але зараз настав час, що він почав використовувати США як дійну корову, в тому числі і за допомогою шантажу. Я тут постом вище для The Fifth Third розгорнув цю тему.
показать весь комментарий
21.04.2025 22:07 Ответить
a что делaть с инфляцией и кaк ее объяснить реднекaм?
лептоп Хaнтерa Бaйденa уже не рaботaет
показать весь комментарий
21.04.2025 22:38 Ответить
Трамп і "розуміти" речі несумісні. Але погоджуюсь, що щось таке він таки розуміє. Але спосіб виправлення вибрав небезпечний.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:54 Ответить
На болотях була колись народна забава - рахувати держборг США і прогнощувати, коли вже той загнівающій запад таки зогниє
показать весь комментарий
21.04.2025 09:46 Ответить
Прогноз справдився.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:04 Ответить
Ага(Відмовитися,а москалі " а тєпєрь пагаварім о 4 пабластях ,Хєрсонє і Запарожьє"(((Тобто,капітуляція по частинах,бо Тампону премія миру потрібна((
показать весь комментарий
21.04.2025 07:31 Ответить
Так і буде. І на цьому мирні переговори знайдуть в тупик. Але спробувати треба, інакше трамп вчергве образився і обмежиться в допомозі. Докерувався зєльоний лідор до ручки.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:57 Ответить
Це фактично не ноухау від Тампона,а просто перші пункти *********** хотєлок ще з 2022 року.Тягнути нам час безумовно треба.Москальська економіка в сраці ,як і у всьому світі,тому піти зараз на умови кремля це зіграти на руку *********.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:05 Ответить
Москальська економіка в сраці

А українська дотаційна? Довго протримається, якщо американці взагалі скасують допомогу, а європейці суттєво зменшать, бо в них самих не все так добре? Хто раніше віддасть Богу душу: худий чи товстий?
показать весь комментарий
21.04.2025 09:37 Ответить
Так не залишається ж варіантів. Або капітуляція по стамбульських домовленостях, або війна, яка просто затягне капітуляцію в часі, або щось таке відбудеться, що змінить розклади на користь України.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:14 Ответить
В тому і справа. Існує реальна загроза, що того, що змінить розклад на користь України, Україна може просто не дочекатись. Нам і так, можна сказати, пощастило, що російська армія в реальності, незважаючи на велику чисельність особового складу, техніки та озброєння, виявилась дуже слабкою у військовому плані з вкрай низькою професійною підготовкою, і здатна воювати лише числом, а не вмінням.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:39 Ответить
Саме так. Пощастило, збіг факторів, в тому числі і наявність в 2022 році достатньої кількості пасіонаріїв для успішного опору наявній на тей час кількості агресорів з відповідним морально-психологічним станом та мотивацією.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:55 Ответить
Зараз вони воюють і числом і вмінням
показать весь комментарий
21.04.2025 11:49 Ответить
Ага... 80 років тому, як ******* згадувати на болотах, за той час, що йде в Україні повномасштабна війна радянська армія встигла пройти не лише всю європейську частину СРСР, а й ще пів закордонної Європи на додачу. Порівняйте це з кількома десятками сіл та невеличких містечок Донбасу (до того ж розміщених один біля одного), які 'звитяжна' російська армія зуміла захопити за такий самий час. Ось таке 'воювання і числом, і вмінням'... А ще до цих 'успіхів' Московії долучилась наявність в України дійсно серйозної прогалини в царині далекобійної зброї (авіація та ракетні системи), яку значною мірою створили самі попередні керманичі нашої країни.
показать весь комментарий
21.04.2025 22:03 Ответить
Європейці починають розуміти,що якщо зменшать допомогу ,то це вийде їм дорожче в перспективі.Ніби й новий канцлер Німеччини притомніший від попереднього.Дотаційність економіки України нікуди не зникне.Товстий не настільки товстий ,як про себе хоче всім преподнести.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:40 Ответить
Та настільки. На міжнародну пропаганду абсолютно всюди грошей не жалкує, значить їх в нього вдосталь
показать весь комментарий
21.04.2025 11:50 Ответить
На х.й трампа і його вимоги...
показать весь комментарий
21.04.2025 07:33 Ответить
*********...
показать весь комментарий
21.04.2025 07:37 Ответить
Зеленський вважає, що План перемоги може бути основою для плану Трампа

https://www.pravda.com.ua/news/2025/02/9/7497427/

і на написання цієї х.ні, як і на проведення безсенсових саммітів миру було витрачено стільки дорогоцінного часу
показать весь комментарий
21.04.2025 07:38 Ответить
Виборців це ж влаштовує. Тому не нарікають, мочать піндосів, хвалять бубочку, а от бігти в тцк як не поспішали так і не поспішають. Поки смажений півень в лоба не клюне, будуть і далі на ті самі граблі наступати
показать весь комментарий
21.04.2025 09:01 Ответить
Чий Крим?
показать весь комментарий
21.04.2025 07:54 Ответить
Чий Крим, я питаю?
показать весь комментарий
21.04.2025 09:08 Ответить
Тут вже усім відомо давно, що самі потужні патріоти України сидять за кордоном та розповідають тим, хто тут воює та працює на перемогу, як треба краще поратися з окупантом.
Пане Климчук, пнх та прихвати з собою Степана Степанова; вдвох вам веселіше буде.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:45 Ответить
Тут може бути до воно одне й теж рило. Це ж як воно любить гроші, що так надривається!
показать весь комментарий
21.04.2025 09:54 Ответить
Whose Crimea is it?
показать весь комментарий
21.04.2025 11:18 Ответить
Ви, начебто, українець, а спілкуєтеся англійською...
Крим був українським та залишиться українським назавжди. Але за це прийдеться нам чимало поборотися та попрацювати.
Слава Україні, слава ЗСУ!
показать весь комментарий
21.04.2025 15:43 Ответить
Трамп та його команда можливо не читають українською.
Цей переклад у коментарі призначений для всіх англомовних, хто не читає українською і не користується перекладачем.
показать весь комментарий
21.04.2025 20:20 Ответить
Тоді якого дідька вони тут роблять?
показать весь комментарий
22.04.2025 11:16 Ответить
Та біс їх знає, якого...дідька.
показать весь комментарий
22.04.2025 15:19 Ответить
проблема в тому, що це руде бидло
може бути й не тимчасовим
ймовірно те, що росія втрутилась у вибори США
неважливо чим - підкупом, технологіями, погрожуваннями
і так само, як в Україні з 1999 року
тепер буде тримати "своїх" людей
там при владі.
Американці не підіймуться на революцію, як українці
це зробили.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:43 Ответить
Навіщо американцям революція? На них напали чи в крамницях пусто? У них все добре.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:30 Ответить
А МОЖЛИВО НЕ ДИПЛОМАТИЧНО ПОСЛАТИ РИЖОГО І ЙОГО ВСІХ НАРКОПДРСІВ
показать весь комментарий
21.04.2025 07:43 Ответить
Руде падло пнх
показать весь комментарий
21.04.2025 07:47 Ответить
Трумп - подєльник терористів-людожерів Московії і Талібану, і стає таким все усе більше й більше..
американці, приберіть цього свого "псіхічєского", допоки не пізно..
показать весь комментарий
21.04.2025 07:48 Ответить
Ок, ми вам Крим, а ви нам справжнього Путіна.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:49 Ответить
На рАсії справжніх путіних стільки, що ніяких Кримів не вистачить.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:32 Ответить
Ше трохи й "краснов" почне надавати пуйлу американську зброю.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:51 Ответить
Трамп може довга чекати, "мирні ініціативи" не збігаються із безпековими проблемами Європи(ЄС) та...Нато. А Китай весь час мовчить...в нього явно є інша пропозиція, яка збігається із проблемою тарифних війн і для ЄС і для Китаю. Зате "акції" США падають, всі "напевно" чекають, коли до мінімуму... тоді Трампа можна взяти за вуха.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:57 Ответить
Боже, бережи Америку...як всі юзають Трампа.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:03 Ответить
"Всі", це--пуйло та кооператив озеро?
показать весь комментарий
21.04.2025 09:12 Ответить
Що скаже Трамп Україна має погодитись ? до того жодних вимог до росії . Та нарешті визначтись і заявіть ми ніколи не відмовимось від своїх окупованих територій ,ми ніколи не звернемо з шляху євроінтеграції ,ми ніколи не будем змінювати конституцію під кацапські хотелки ,всякі трампи приходят і відходят ,а Україна має залишитись.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:58 Ответить
Так хто ж проти? Але от ваш зєльоний затєйнік-прєзідєнт поки що підтримує кроки трампа до миру. Чого б це? Бо вже зрозумів, на відміну від своїх потенційних виборців, що миру не буде. Тому , продовжуючи дратувати трампа, підтримує його потуги до миру. Тому війна, яка вам так подобається, продовжуватиметься.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:11 Ответить
Мені мир на умовах трампа не потрібен мені потрібен мир який я хочу
показать весь комментарий
21.04.2025 09:32 Ответить
Зрозуміла відповідь. Адекватна і логічна.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:38 Ответить
Де ти за цей мир воюєш?
показать весь комментарий
21.04.2025 11:53 Ответить
У Трампа деяких вимог до Московії не було. Тільки до України.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:57 Ответить
Особисто мені Крим не дуже й потрібен, але здача Криму означала б підлу зраду братнього кримсько-татарського народу який вірив і довіряв українцям. А московські фашисти знищать кримських татар через деякий час, і як ви будете себе потім почувати панове українці і зелень??
показать весь комментарий
21.04.2025 08:01 Ответить
Татари зрадили українців, коли ми воювали з Польщею. Тому був договір Хмельницького. Так що, для татар їх знищення це історична кара. Як і для поляків, коли їх поділили у 1939-му. Усіх, хто зраджує Україну, згодом догоняє кара. Чекаємо на московію.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:06 Ответить
А у союзі з ким казаки Виговського розбили російське військо під Конотопом? Не з Іслам Гереєм? Не шукайте ворогів, а шукайте союзників
показать весь комментарий
21.04.2025 08:15 Ответить
Якшо ви серед ердоганів шукаєте союзників, то з вами усе зрозуміло.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:17 Ответить
Фашист звичайний, україномовний?
показать весь комментарий
21.04.2025 09:15 Ответить
Страница 2 из 5