10404 посетителя онлайн

Трамп ждет ответа от Украины относительно признания Крыма российским и отказа от вступления в НАТО, - The Wall Street Journal

Трамп ждет ответа от Украины

На этой неделе от Украины требуют отреагировать на ряд идей администрации Трампа, в частности - пойдя на уступки России, включая потенциальное признание США аннексии Крыма 2014 года и исключение Киева из списка кандидатов на вступление в НАТО.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом пишет The Wall Street Journal со ссылкой на источники.

По словам западных чиновников, эти идеи были изложены в конфиденциальном документе, представленном высокопоставленными чиновниками администрации Трампа своим украинским коллегам в Париже в четверг. Они также были представлены европейским высокопоставленным чиновникам во время однодневной встречи.

Теперь США ждут ответа Киева, который, как ожидается, поступит на встрече американских, украинских и европейских чиновников в Лондоне в конце этой недели. Тогда, если американская, европейская и украинская позиции будут совпадать, предложения могут быть переданы Москве.

Чтобы оказать давление на Украину и Россию, госсекретарь Марко Рубио заявил в пятницу, что администрация может приостановить свои переговорные усилия, если в течение следующих нескольких недель не будет достигнут прогресс в ключевых вопросах.

Принятие некоторых идей администрации Трампа может оказаться сложным для Киева, поскольку Украина отказывается признать, что россия имеет законные претензии на любую ее территорию.

В воскресенье высокопоставленный чиновник Государственного департамента США назвал идеи, представленные украинской стороне, вариантами, которые Киев должен взвесить, а не предложением "соглашайся или уходи". Чиновник заявил, что "список потенциальных вариантов" был предоставлен "для обсуждения и обратной связи".

По словам американских чиновников, Рубио, Уиткофф и Келлог планируют принять участие в предстоящей встрече в Лондоне. После этого Уиткофф может совершить еще одну поездку в Россию, хотя о ней еще не сообщалось.

По мнению западных чиновников, идеи, выдвинутые администрацией Трампа, не соответствуют некоторым российским требованиям. Они не признают, что РФ имеет законное право контролировать четыре региона на востоке Украины, которые, как она утверждает, аннексировала, хотя и не требуют, чтобы российские военные покинули эти территории.

По словам западных официальных лиц, США также не предлагают ограничить численность украинских войск и не исключают военной поддержки Киева со стороны Запада или развертывания там европейских войск, что является ключевым камнем преткновения в отношениях с Москвой.

Также до сих пор нет решения относительно того, какие виды гарантий безопасности может получить Украина, если согласится на мирное урегулирование. Администрация Трампа не сообщила, готова ли она предоставить какую-либо военную поддержку европейским странам, которые отправляют войска в Украину как часть "сил успокоения" для сдерживания будущей российской агрессии.

Топ комментарии
+99
Дипломатично і довго шліть його *****. Він тимчасовий.
показать весь комментарий
21.04.2025 06:58 Ответить
+98
Постійні вимоги до України. До кацапстану вимог немає. Сюр. Та щоб ви всі повиздихали,трампони.
показать весь комментарий
21.04.2025 06:59 Ответить
+57
Ясно. Тоді навіщо підписувати угоду про рідкоземи? Навіщо взагалі такі посередники, які вибивають поступки з України, а кацапів не чіпають??? Ми і самі могли з руснею на таких умовах домовитися про капітуляцію. Що нового запропонував трампон та його шобла???
показать весь комментарий
21.04.2025 07:09 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 4 из 5
Та я й зараз без жодного інтернету на ньому думаю і ним користуюся. Хто вміє переживати і радіти трьома мовами, той одночасно три життя живе.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:53 Ответить
Прогноз справдився.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:04 Ответить
Так уже настає абсурд. Борг зростає у держави США, збитки від виплати відсотків за ними зазнає держава США і від цього бідніє, а прибуток від дивідендів за своїми казначейськими облігаціями перетікає кредиторам, які багатіють (Китай насамперед) і готові й надалі їх купувати. Таким чином, ця економічна модель зробила США інвесторами Китаю та інших власників боргу. Якщо нічого не змінювати, то видно, що борг зростає і зростатиме у геометричній прогресії. Тому Трамп і данину наклав на всі країни світу та видаткові частини бюджету скорочує. За нього зростання державного боргу вже зменшився.
показать весь комментарий
21.04.2025 17:18 Ответить
Як це у вас просто, можна борги взяти та скасувати!!! Пів століття тому, коли Ніксон фактично похерив Бреттон-Вудську систему відв'язавши Долар США від золота, світ прийняв нові умови через довіру до Американської економіки і до її стабільної, надійної грошової одиниці. Але з того часу частка США у світовому ВВП знизилася вдвічі. Зараз США не може собі дозволити заморожування виплат за боргами, тому що це банкрутство остаточно підірве довіру до долара. Вже й так у повітрі витають нові ідеї взаєморозрахунків без Американських грошей. БРІКС шушукається за спиною Америки про свій кошик валют. Юань все ширше застосовується. Америка захищала пiв світу не задарма, а за монопольне володіння друкарським верстатом. Каддафі та Садам Хуссейн зі своїм нафтовим динаром, тому приклад. Захищати світ задарма, це задарма захищати. Сенсу немає його захищати без користі.
показать весь комментарий
21.04.2025 22:00 Ответить
Так, я з вами згоден повністю щодо того, що Китай піднявся за рахунок прямих американських інвестицій. Але зараз настав час, що він почав використовувати США як дійну корову, в тому числі і за допомогою шантажу. Я тут постом вище для The Fifth Third розгорнув цю тему.
показать весь комментарий
21.04.2025 22:07 Ответить
БРIКС це Китайська система. Росія там у ролі пристяжної конячки. Ціна на біткойн теж залежить від економічної нестабільності, і регуляторних змін, що проводяться Трампом.
показать весь комментарий
21.04.2025 22:40 Ответить
Я думав, що нема нікого дурнішого за путлера...
показать весь комментарий
21.04.2025 07:00 Ответить
Його дипломатично...? Та ну нах.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:01 Ответить
ідуть нахєр з такими пропозиціями
показать весь комментарий
21.04.2025 15:58 Ответить
придурок, Крим це Україна
показать весь комментарий
21.04.2025 07:15 Ответить
І не дипломатично теж.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:21 Ответить
Та пішло воно до СРАКИ!!!
показать весь комментарий
21.04.2025 08:42 Ответить
Якщо я нічого не плутаю, золото по дорозі потонуло разом з пароходом кацапів
показать весь комментарий
21.04.2025 14:30 Ответить
Це можна зробити тільки з одночасним визнанням Аляски російською теріторією і Брайтен Біч, а Техас теріторією Мексики, також українськими теріторіями визнати всю Кубань.

Трамп, якщо правда, що ти таке.вимагаєш від України,.то.який же ти миротворець? Ти грабіжник, насильник і злодій.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:42 Ответить
Чому ж не вийде? І взагалі кого має цікавити якій договір, навіть куплі продажу, якщо трамп закликає.вкрадене визнати подарунком крадію і вбивці?
показать весь комментарий
21.04.2025 11:12 Ответить
Потому что Украина не хотела сдаваться. Путин хотел сдачи Украины с самого начала. США для этого не нужны.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:57 Ответить
Путин пытается с помощью Трампа пропихнуть то чего он хотел все эти три года. Это по сути капитуляция для которой никакой Трамп не нужен.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:01 Ответить
Однозначний пнх з такими пропозиціями.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:23 Ответить
Пішов!
*****!
Уйобок!
показать весь комментарий
21.04.2025 08:17 Ответить
Whose Crimea is it?
показать весь комментарий
21.04.2025 11:18 Ответить
А ще стабільність американського долара забезпечують перша в світі армія, авіація та флот.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:42 Ответить
Трамп та його команда можливо не читають українською.
Цей переклад у коментарі призначений для всіх англомовних, хто не читає українською і не користується перекладачем.
показать весь комментарий
21.04.2025 20:20 Ответить
Та біс їх знає, якого...дідька.
показать весь комментарий
22.04.2025 15:19 Ответить
Трамп може довга чекати, "мирні ініціативи" не збігаються із безпековими проблемами Європи(ЄС) та...Нато. А Китай весь час мовчить...в нього явно є інша пропозиція, яка збігається із проблемою тарифних війн і для ЄС і для Китаю. Зате "акції" США падають, всі "напевно" чекають, коли до мінімуму... тоді Трампа можна взяти за вуха.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:57 Ответить
Боже, бережи Америку...як всі юзають Трампа.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:03 Ответить
проблема в тому, що це руде бидло
може бути й не тимчасовим
ймовірно те, що росія втрутилась у вибори США
неважливо чим - підкупом, технологіями, погрожуваннями
і так само, як в Україні з 1999 року
тепер буде тримати "своїх" людей
там при владі.
Американці не підіймуться на революцію, як українці
це зробили.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:43 Ответить
не пошлють .
американці не зроблять революцію
а республіканці мають більшість.
хто хоче проти - купують
за російським сценарієм
а декого вже вбивають.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:45 Ответить
Накуя нам такі ідеї, ще й копалини їм віддайте
показать весь комментарий
21.04.2025 09:46 Ответить
Яке йому взагалі діло до нашого Криму, руки викручує на користь путіну,
показать весь комментарий
21.04.2025 09:59 Ответить
так а Умеров кто? кроме того что одноклассник Ермака
показать весь комментарий
22.04.2025 01:46 Ответить
давай только не *****! с 14 по 19-й год была модернизирована и перевооружена армия, которая дала ****** кацапам в 22-м, несмотря на все попытки ее развалить зелёной шоблой! а ракетами Нептун, созданными с 14 по 19-й года был потоплен кацапский ракетный крейсер Маасква!
так что прикрой свой ****** про "с 14 года"
показать весь комментарий
22.04.2025 01:48 Ответить
👍
показать весь комментарий
21.04.2025 09:46 Ответить
👍
показать весь комментарий
21.04.2025 20:07 Ответить
Luiza

один голуб миру ,вже відлетів з Ватікану ,трамп ти наступний, з Білого дому ... ...
показать весь комментарий
21.04.2025 22:16 Ответить
Відповідь: Іди на х*й рижий чорт
показать весь комментарий
21.04.2025 15:25 Ответить
Хай віддасть прутєну Аляску…
показать весь комментарий
21.04.2025 17:08 Ответить
В Америки якась труслива позиція - в допомогу агресору тиснути на жертву агресії.
Трумп просто сцить прутєна, чи в них любов???
показать весь комментарий
21.04.2025 17:21 Ответить
Інша влада,взявши до уваги міжнародний досвід, прийняла би закон про окуповані території,в якому мовиться,що так,їх окупували і окупанти несуть повну відповідальність за життєдіяльність їх жителів,десь так. При сприятливих умовах їх повернуть,само собою.
Бубочка мовчить,бо рейтинг впаде,а там і посада.
показать весь комментарий
21.04.2025 20:12 Ответить
ОбоSрались гаранты. Трампон хочет получить Гренландию и создает прецедент.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:02 Ответить
Може послати Трампа подалі та оголосити про всеосяжну дружбу з Китаєм?
показать весь комментарий
21.04.2025 08:04 Ответить
Татари зрадили українців, коли ми воювали з Польщею. Тому був договір Хмельницького. Так що, для татар їх знищення це історична кара. Як і для поляків, коли їх поділили у 1939-му. Усіх, хто зраджує Україну, згодом догоняє кара. Чекаємо на московію.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:06 Ответить
Турецькі кримчани, як і турецькі херсонці, вже давно у Туреччині. Правда, деякі повернулись назад, бо в Туреччині, ого неочікуваність, працювати треба. На Херсонщині жодний турок офіційно не працював, а туркині сиділи вдома на допомозі. Єдиний приємний для мене був випадок, коли у школі на святі ведучим був турок. Він так красиво говорив українською, що слов'янські діти і поряд не стояли.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:22 Ответить
На тлі мит, які Трамп запровадив для ЄС, Європа до нас підтягнеться. І, можливо, до усіх дійде, що головна причина усіх війн це саме існування росії, яку треба ділити.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:24 Ответить
Єдине, на що сподіваюсь, що цей час задобрювання Трампа нашою владою не втрачається, і тисячі українських ракет та дронів вже очікують полетіти на голови росіян.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:33 Ответить
Які визвольні змагання ми програли? І чому це ми програємо війну?
показать весь комментарий
21.04.2025 17:54 Ответить
Я щось забувся, а до 2019 року вимагали від України визнати Крим російським? Здається ні, можливо наша дипломатія давно в дупі, як і решта інститутів і тут окремі намагаються перевести стрілки на Трампа? Можливо воно і так, я зовсім не підтримую дії Трампа, але ж він не наш президент, в нас здається є свій, який по Конституції зобов'язаний відповідати за нашу безпеку всі зовнішні відносини,
показать весь комментарий
21.04.2025 21:09 Ответить
Гарант безпеки України Трамп чекає відповіді від Росії щодо визнання Кубані української, та обов'язкового вступу України до НАТО
показать весь комментарий
21.04.2025 15:15 Ответить
Трамплін заздрить *****, його безмежній владі, а Крим віддає, тому що так само хоче анексувати Гренландію та Канаду. Гамерикоси і без нас визнають Крим раіським , всі ж бачать, яке кодло мародерів та шахраїв прийшло до влади в Америці.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:02 Ответить
показать весь комментарий
21.04.2025 21:48 Ответить
Шлю: товарищ Трамп ( звания, извините, не знаю) вам пора! Направление -Чёрное море, в кильватер за крейсером Москва. Это дипломатично?
показать весь комментарий
21.04.2025 16:47 Ответить
Ага(Відмовитися,а москалі " а тєпєрь пагаварім о 4 пабластях ,Хєрсонє і Запарожьє"(((Тобто,капітуляція по частинах,бо Тампону премія миру потрібна((
показать весь комментарий
21.04.2025 07:31 Ответить
Це фактично не ноухау від Тампона,а просто перші пункти *********** хотєлок ще з 2022 року.Тягнути нам час безумовно треба.Москальська економіка в сраці ,як і у всьому світі,тому піти зараз на умови кремля це зіграти на руку *********.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:05 Ответить
Європейці починають розуміти,що якщо зменшать допомогу ,то це вийде їм дорожче в перспективі.Ніби й новий канцлер Німеччини притомніший від попереднього.Дотаційність економіки України нікуди не зникне.Товстий не настільки товстий ,як про себе хоче всім преподнести.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:40 Ответить
Спочатку Аляску віддай ху...лостану, а потім може ху...Лу і Крим не потрібен буде. Два дебіла це є сила
показать весь комментарий
21.04.2025 09:30 Ответить
Як він може хазяїна розчавити. Тім паче з його умом
показать весь комментарий
21.04.2025 09:31 Ответить
«Мир для нашого часу» (англ. Peace for our time; іноді «мир для нашого покоління», «...для нашої епохи») - заява, яку зробив прем'єр-міністр Великої Британії Невілл Чемберлен у своєму виступі про Мюнхенську угоду 30 вересня 1938 року в Лондоні. Вони за "мир" віддали Гітлеру чехословацькі Судети, а трамповці хочуть віддати Путіну Крим і вщент розграбувати Україну, але без миру і подальшого її захисту...?! Історія повторюється, шкода, що без мудрих і порядних Рузвельта і Черчилля?
показать весь комментарий
21.04.2025 18:54 Ответить
«Мир для нашого часу» (англ. Peace for our time; іноді «мир для нашого покоління», «...для нашої епохи») - заява, яку зробив прем'єр-міністр Великої Британії Невілл Чемберлен у своєму виступі про Мюнхенську угоду 30 вересня 1938 року в Лондоні. Вони за "мир" віддали Гітлеру чехословацькі Судети, а торгаші-мародери хочуть віддати Путіну Крим і вщент розграбувати Україну, але без миру і подальшого її захисту...?! Історія повторюється, шкода, що без мудрих і порядних Рузвельта і Черчилля?
показать весь комментарий
22.04.2025 06:14 Ответить
Особисто мені Крим не дуже й потрібен, але здача Криму означала б підлу зраду братнього кримсько-татарського народу який вірив і довіряв українцям. А московські фашисти знищать кримських татар через деякий час, і як ви будете себе потім почувати панове українці і зелень??
показать весь комментарий
21.04.2025 08:01 Ответить
Постійні вимоги до України. До кацапстану вимог немає. Сюр. Та щоб ви всі повиздихали,трампони.
показать весь комментарий
21.04.2025 06:59 Ответить
В криворагульній школі дипломатії і в трускавецькій академії про таке не вчили...
До дебілів ніяк не дійде, що в цьому світі ніхто нікому нічого не винен, кожен сам за себе. А тому, коли 73% дебілів захотіли, щоб паржать і па-пріколу, то ніякий Трамп їм в тому не винен. Самі! Самі розгрібаємо...
І допомагають лише тим, хто, в першу чергу, сам собі раду дає. Лише тоді. А коли тупо спостерігати, що дорослі дядьки за 5-6 д`ефетивних менеджерів вирішують, то ніхто їх і питати не буде.
Достатньо подивитись на переговорну групу від України на чолі з ларьочником... А дипломатії, міжнародному праву, та й просто, протоколам міжнародних перемовин люди дисятиліттями вчаться...
показать весь комментарий
21.04.2025 08:39 Ответить
показать весь комментарий
21.04.2025 07:20 Ответить
невигідно
показать весь комментарий
21.04.2025 19:37 Ответить
На жаль, є союзником Путіна. Не треба тішитись, що республіканець. https://bulvar.com.ua/gazeta/archive/s712/donald-tramp-i-dmitrij-rybolovlev-istorija-odnogo-platezha.html
показать весь комментарий
21.04.2025 10:46 Ответить
Як так м'яко послати його вслід за російським кораблем?
показать весь комментарий
21.04.2025 19:42 Ответить
Доречі Клінтон визнав ,що жорстко наїпав українців з меморандумом без зобов'язань про безпеку збоку підписантів.
показать весь комментарий
21.04.2025 19:45 Ответить
То есть 100% населения живет лучше? Или маленькая группа единоверцев донни рыжего живет лучше?
показать весь комментарий
21.04.2025 17:41 Ответить
Анна, а какой национальности эти олигархи, которые даже во время полномасштабного вторжения дербанят Украину? Может это украинцы чистокровные? Или татары? Я знаю тут нельзя называют одну национально-религиозную группу, админ сразу разозлится, бо это его нация.
показать весь комментарий
21.04.2025 17:43 Ответить
Я считаю надо отдать, коли донни и его дружок просят. У украинцев землицы много, а вот этим избранным она нужнее.
показать весь комментарий
21.04.2025 17:46 Ответить
Шабесгой он.
показать весь комментарий
22.04.2025 09:37 Ответить
Не буває такого. Республіка або парламентська, або президентська. В Україні - авторитаризм
показать весь комментарий
21.04.2025 11:44 Ответить
Зараз вони воюють і числом і вмінням
показать весь комментарий
21.04.2025 11:49 Ответить
Та настільки. На міжнародну пропаганду абсолютно всюди грошей не жалкує, значить їх в нього вдосталь
показать весь комментарий
21.04.2025 11:50 Ответить
Де ти за цей мир воюєш?
показать весь комментарий
21.04.2025 11:53 Ответить
Звичайно. Завжди ж так було
показать весь комментарий
21.04.2025 11:59 Ответить
Воно і в їх конституції записано
показать весь комментарий
21.04.2025 12:00 Ответить
Ми не козаки. Ми втрачаємо території кожного дня
показать весь комментарий
21.04.2025 12:03 Ответить
"Ми і самі могли", то чого ж не домовились? Бо зручно було на лівацьких грантах сидіти?
показать весь комментарий
21.04.2025 07:22 Ответить
Про щось краще, ніж те, що вимагає Трамп. Адже в нас є кращі варіанти, з ваших слів. Чи найкращим варіантом є продовження війни?
показать весь комментарий
21.04.2025 07:53 Ответить
Хранцузів не запитували. Вони і за курс України до НАТО проголосують, правда лише тоді, коли самі вже в НАТО знаходяться.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:04 Ответить
У якому війську, забули уточнити.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:42 Ответить
На болотях була колись народна забава - рахувати держборг США і прогнощувати, коли вже той загнівающій запад таки зогниє
показать весь комментарий
21.04.2025 09:46 Ответить
цей під..р трампон, людина хкуйла..кремлівський таракан.. Він нічого для України не зробив..Тоді Джавеліни проголосовані при Трампу, але анансовані Обамою... А мирні ініціативи дебільного путінського кабінету на Капітолійських холмах , це імітація боротьби за мир Трампом, з приниженням України і залякуванням світу..Все це відрежесовано Кремлем і Трампом набагато раніше виборів.. ..
показать весь комментарий
21.04.2025 13:36 Ответить
З поступками ТРАМПУ до рф
показать весь комментарий
21.04.2025 13:12 Ответить
Наступный план мира передача остальных 4 областей рф. Трамп начинает с малового, потом уменьшение армии, возобновление московских церквей
показать весь комментарий
21.04.2025 13:15 Ответить
За каждый переданый метр украинской земли рф придется отвечать перед законом. не нужно забывать !!!
показать весь комментарий
21.04.2025 13:16 Ответить
ТРАМП хочет скорейшей КАПИТУЛЯЦИИ Украины
показать весь комментарий
21.04.2025 13:18 Ответить
С трампом надо обращаться как с больным, ведь так оно и есть. Зеленский должен сказать ему что признает Крым в следующий понедельник, и не сказать точно в какой.
показать весь комментарий
21.04.2025 17:02 Ответить
Ну нинішнє нато це таке... Трумпісти зв'язали його по ногам. А от кримська волость ( область) це не жарт.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:49 Ответить
Кримську область пуйло не віддасть, і там молодь 11 років без України, там виховали покоління які нас ненавидять. Тобто наступати на цей пі.с.уар.™ і втрачати людей не логічно. Не варто.
А от визнавати втрату офіційно НЕ можно. Поки нація багатіє думкою про розвал московського режиму, є надія на безкровне вирішення питання. Тому Конституцію змінювати не можно! Питання має буде заморожене - просто примусити ОП не спілкуватись з офісом трампа, бо зараз Вашингтон на боці агресора. ( Тимчасово або до руйнування Гамерики)
показать весь комментарий
21.04.2025 10:56 Ответить
В 1991 році Крим, разом із Севастополем проголосували за незалежність від срср в складі України. Це голосування було визнано всім світом, світ визнав державу Україна.
Рф - так само це визнала, визнавши Крим - українським, зокрема й низкою двосторонніх договорів, конвенцій, окрім того - зобов'язалася бути гарантом територіальної цілісності й суверенитету України за Будапештським меморандумом.

росія немає жодних, ані моральних, ані юридичних підстав заявляти будь-які теріторіальні претензії до України щодо Криму або будь-якої іншої української території.
З таким самим успіхом, рф могла би вписати до себе до конституції Лондон, Вашингтон або Пекін як частину території росії - це мало таку б саму юридичну "вагу" - ніяку.
Жодна гілка влади в Україні так само немає жодного права відчуджувати будь-які території від України, тим більше - на користь інших країн - це злочин. Так само, як і будь-яка частина території України не має права проголошувати свою "незалежність від України".
Україна - унітарна держава. Самі розмови лише про "відчудження" будь-яких територій є вже кримінальним злочином.
Окрім того, подібний злочин, в разі його скоєння - руйнує українську державу, та самий конституційний порядок, на якому ця держава збудована. Руйнує, так само, міжнародне право, та правові основи, на яких побудовано систему світової безпеки, та на яких вибудовано міжнародні кордони майже всіх країн світу.
Після цього ні про яке дотримання конституційних норм, та норм міжнародного права, норм визнання міжнародно визнаних кордонів держав - не буде вже ніякої мови. Будь-який агресор знатиме, що йому можна робити будь-що.
Будь-яке "визнання" Криму, Севастополя або будь-якої іншої території України російськими - окрім того, що є кримінальним злочином посягання на територіальну цілісність та суверенітет України - руйнує також міжнародне право, та засновану на ньому систему колективної світової безпеки, штовхає світ у невизначеність та на поріг численних інтенсивних кривавих конфліктів, що усі разом, мають загрозу перерости на один великий масштабний світовий воєнний конфлікт. Що є вже - свідомим злочином не лише проти України та українського народу, але й проти людства загалом.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:21 Ответить
В 1991 році Крим, разом із Севастополем проголосували за незалежність від срср в складі України. Це голосування було визнано всім світом, світ визнав державу Україна.
Рф - так само це визнала, визнавши Крим - українським, зокрема й низкою двосторонніх договорів, конвенцій, окрім того - зобов'язалася бути гарантом територіальної цілісності й суверенитету України за Будапештським меморандумом.

росія немає жодних, ані моральних, ані юридичних підстав заявляти будь-які теріторіальні претензії до України щодо Криму або будь-якої іншої української території.
З таким самим успіхом, рф могла би вписати до себе до конституції Лондон, Вашингтон або Пекін як частину території росії - це мало таку б саму юридичну "вагу" - ніяку.
Жодна гілка влади в Україні так само немає жодного права відчуджувати будь-які території від України, тим більше - на користь інших країн - це злочин. Так само, як і будь-яка частина території України не має права проголошувати свою "незалежність від України".
Україна - унітарна держава. Самі розмови лише про "відчудження" будь-яких територій є вже кримінальним злочином.
Окрім того, подібний злочин, в разі його скоєння - руйнує українську державу, та самий конституційний порядок, на якому ця держава збудована. Руйнує, так само, міжнародне право, та правові основи, на яких побудовано систему світової безпеки, та на яких вибудовано міжнародні кордони майже всіх країн світу.
Після цього ні про яке дотримання конституційних норм, та норм міжнародного права, норм визнання міжнародно визнаних кордонів держав - не буде вже ніякої мови. Будь-який агресор знатиме, що йому можна робити будь-що.
Будь-яке "визнання" Криму, Севастополя або будь-якої іншої території України російськими - окрім того, що є кримінальним злочином посягання на територіальну цілісність та суверенітет України - руйнує також міжнародне право, та засновану на ньому систему колективної світової безпеки, штовхає світ у невизначеність та на поріг численних інтенсивних кривавих конфліктів, що усі разом, мають загрозу перерости на один великий масштабний світовий воєнний конфлікт. Що є вже - свідомим злочином не лише проти України та українського народу, але й проти людства загалом.
показать весь комментарий
21.04.2025 16:20 Ответить
Страница 4 из 5