10502 посетителя онлайн

Украина и США имеют серьезные разногласия по ключевым условиям мирного соглашения, - CNN

Спор между президентом Украины Владимиром Зеленским и Дональдом Трампом в Белом доме, 28 февраля 2025 года

Украина и США сейчас имеют серьезные разногласия относительно условий будущего мирного соглашения с Россией. В частности, это касается гарантий безопасности для Украины и позиции США относительно признания Крыма российским.

Об этом изданию CNN заявил источник, близкий к украинскому правительству, который ознакомился с обоими вариантами соглашения, информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на "УП".

По словам источника, США и Украина имеют противоположные позиции по ключевым аспектам будущего рамочного соглашения о прекращении войны.

Украина требует гарантий безопасности не только от Европы, но и от США, тогда как первоначальный американский вариант предусматривал, что надежные гарантии безопасности будут поступать только от Европы.

Кроме того, предложение США признать контроль России над Крымом является абсолютно неприемлемым для Украины.

Украина также настаивает на обсуждении вопроса удержания Россией территорий, захваченных с момента вторжения в 2022 году, после прекращения огня.

Контрпредложение Украины, которое подписали также Франция, Великобритания и Германия, было передано представителю Дональда Трампа по украинскому вопросу - Киту Келлогу. Оно предусматривает первоочередное и безусловное прекращение огня с обеих сторон, что является главным требованием Киева перед началом любых других действий.

"В то же время Украина в целом согласилась с рядом положений первоначального американского плана, в частности: постепенным снятием санкций против России, введенных с 2014 года, после реализации мирного плана; отказом Украины от вступления в НАТО; замораживанием линии фронта; возвращением контроля над территорией вокруг Запорожской атомной электростанции".

Хотя разногласия остаются, шаги, сделанные Украиной для эффективного участия в переговорах, являются существенными, отметили украинские чиновники.

"Тот факт, что Украина готова говорить о территориях - это огромный шаг. Но если Трамп не считает это значительной уступкой, то это проблема", - сказал источник.

Топ комментарии
+37
показать весь комментарий
26.04.2025 08:19 Ответить
+30
А ще Трамп вважає що всі світові лідери вистроїлись в чергу щоб поцілувати його в дупу і публічно це виголосив своїм однопартійцям не забувши показати всій планеті в прямому ефірі... Тут вже додавати нічого. Треба кликати психіатрів...
показать весь комментарий
26.04.2025 08:19 Ответить
+23
Так США посередник чи представник росії?
показать весь комментарий
26.04.2025 08:22 Ответить
Комментировать
Сортировать:
тампон - кримнаш?
показать весь комментарий
26.04.2025 08:17 Ответить
показать весь комментарий
26.04.2025 08:19 Ответить
да и джавелинов было пару сотен выстрелов с запретом их применения.
показать весь комментарий
26.04.2025 08:30 Ответить
Але вони показали супер ефективність, так шо каци наварювали шконки поверх танків своїх , і то задарма все було ))
показать весь комментарий
26.04.2025 11:28 Ответить
да показали, когда их тысячи Байден передал.
показать весь комментарий
26.04.2025 14:04 Ответить
ОДНЕ уточнення до тексту, вони усе знищюють не понаказу ********, а ПО БАЖАННЮ БАБЛА!!!!
І в цьому вони ЄДИНІ з зєльоно-блакитною бидло-шоблою.
показать весь комментарий
26.04.2025 17:19 Ответить
Звичайно! У них цілі різні, як у грабіжника і жертви: один хоче обчистити чужі кишені, інший - зберегти свої.
показать весь комментарий
26.04.2025 08:19 Ответить
Разногласие одно: то, что трампон называет типа мирным планом, мы называем капитуляцией! Как на меня "и говорить мне с тобою более не об чем". Трамп все равно кинет Украину и будет работать..., нет не на США, на россию.
показать весь комментарий
26.04.2025 08:45 Ответить
А ще Трамп вважає що всі світові лідери вистроїлись в чергу щоб поцілувати його в дупу і публічно це виголосив своїм однопартійцям не забувши показати всій планеті в прямому ефірі... Тут вже додавати нічого. Треба кликати психіатрів...
показать весь комментарий
26.04.2025 08:19 Ответить
трампон: "Давайте швидше капітулюйте, бо мені треба отримати шнобелівську премію!"
Україна: "Go fuck yourself, bozo!"
показать весь комментарий
26.04.2025 08:20 Ответить
Трампочмо не отримає мир за 100 днів шляхом капітуляції України, хрін тобі а не премія миру
показать весь комментарий
26.04.2025 08:20 Ответить
Так США посередник чи представник росії?
показать весь комментарий
26.04.2025 08:22 Ответить
Так звані Штати зараз це коврик під копитами кремлівського чорта. На дипломатичному - Представник найнижчого рангу.
показать весь комментарий
26.04.2025 13:49 Ответить
Нічого дивного-по жертва агресії прагне справедливості,а колишній партнер захищає агресора...
показать весь комментарий
26.04.2025 08:23 Ответить
деякі блогери америкоски, дуже набожні, хейтять Україну
це тепер мейнстрім
хто ж його розганяє цікаво
показать весь комментарий
26.04.2025 08:35 Ответить
є бажання видалити вас з цього ресурсу , але не маю можливості . Не знаю яким місцем ви заслужили в редакції сайту прихильність , але що вона є ця привілея , беззаперечно .
показать весь комментарий
26.04.2025 10:38 Ответить
мало бажання - зверніться на сф, настоюєйтe...
показать весь комментарий
26.04.2025 10:45 Ответить
то це я в прихильності адміністраторів Цензора? 🤣
та в бані на тиждень по три дні...
то ви щє бана не знали.....
показать весь комментарий
26.04.2025 11:22 Ответить
Цікаво, чи дадуть Нобелівську премію за перемогу над диктатурою *****?
показать весь комментарий
26.04.2025 08:23 Ответить
Там немає гарантій всенародному улюбленцю Зеленому Гетьману. Все решта суєта
показать весь комментарий
26.04.2025 08:24 Ответить
Там немає гарантій безпеки України. Немає жодного механізму запобігання новому нападу РФ через 2 роки
показать весь комментарий
26.04.2025 15:12 Ответить
Україна та США мають серйозні розбіжності щодо ключових умов мирної угоди, - У США ВІДСУТНІ ЯК ТАКІ ВЛАСНІ.АМЕРИКАНСЬКІ УМОВИ МИРУ .ВСЕ.ЩО Є У США.ЦЕ РАШИСТСЬКИЙ АГЕНТ "КРАСНОВ" .КОТРИЙ НАВЯЗУЄ УКРАЇНІ РАШИСТСЬКУ УГОДУ ПРО КАПІТУЛЯЦІЮ .ЗА КОТРУ УКРАЇНСЬКИЙ НАРОД МАЄ ЗАПЛАТИТИ ЙОМУ НАДРАМИ...КУЙЛУ УКРАЇНСЬКІ ТЕРИТОРІЇ.А "ТРАМБОНУ-НАДРА.
показать весь комментарий
26.04.2025 08:25 Ответить
Куйлу буде все, і територія і надра. Він потім як його кумір Адік посмикає за обвислу щоку - ол гуд, містер Краснов і дасть йому під сраку. А в кінці польоту трампону куля від Освальда v. 2.0
показать весь комментарий
26.04.2025 14:06 Ответить
Таке враження що ху.ло має компромат на тампона... ось і маніпулюють цім
показать весь комментарий
26.04.2025 08:28 Ответить
Він сам по собі такий (********)
показать весь комментарий
26.04.2025 08:32 Ответить
Які розбіжності нах! - Україна для Трампа це хлопчики для биття
показать весь комментарий
26.04.2025 08:29 Ответить
А яка альтернатива ? Ми ж не перемагаємо. І зебіл подбав щоб у нас не було шансів перемогти. Людей поклав заради рейтингу. Озброєння ЗСУ просрав. Гроші вкрав. Тепер дипломатично від нас вимагають підписати капітуляцію. Бо тоді що якщо не підпишемо ? Всіх відправити під російські танки. А потім зебіл втече до награбованого ?
Насправді цю війну ми програли на виборах 2019
показать весь комментарий
26.04.2025 08:29 Ответить
"....на виборах 2019 року." - як і на ВСІХ попередніх.....
показать весь комментарий
26.04.2025 08:39 Ответить
Історія циклічна. В 1919 мудрі українці разом з російськими ;братами; скинули ;власть буржуєв; і вже в 1933 їли своїх діт... Ну, був Голодомор.
В 2019, рівно через 100 років мудрі українці разом з російськими ;братами; скинули ;владу багиг;. Ну, коли буде Голодомор 2.0- питання лише часу. Але тепер кацапи навчені гірким досвідом і шансу вижити нації вже не дадуть.
показать весь комментарий
26.04.2025 08:42 Ответить
Дарма ти кинув пити галоперидол.
показать весь комментарий
26.04.2025 08:56 Ответить
яка різниця, якщо українці зраджують державу на виборах
ще не підписали хоч щось схоже на перемир'я , а проросійські соски вже агітують за рос мову і рос пєсні пляскі, нормалізовують це серед людей
чи варто говорити за кого потім вони проголосують ?
показать весь комментарий
26.04.2025 14:20 Ответить
А може йще в 2010 році ?

Не брешіть самі собі . Програш Пєті на виборах в 2019 році це наслідок того , як він під себе підгрібав владу -- коли ледь не розвалив коаліцію , знявши Яценюка . Коли почав воювати не з ворогами з "жопи" , а з Гріценко , Юлєюй й Садовим ... Люди не сліпі й глухі , й вони на гризню в проукраїноському таборі реагуют абсолютно природно : ви усі одним миром мазанні . А Порошенко не таке тупу бидло як ******** , міг це йще по рейтингах Ющенка це відчути йще в 2008-2010 роках . Тому з Порошенко на порядок більші вимоги . Нехер шукати винний у сусіда по будинку , шукайте недоліки в першу чергу в себе .
Як до мене , мені похер , що війна -- я за вибори негайно , бо цих недолугий требо було знімати йще тоді , коли воно Залужного зняло . Але гавкати на інституцію головнокомандуючого , коли звинувачує рижа потвора не ЗЕ особисто , але ЗСУ , усю українців , нашу Конституцію , бо саме конституція , а не якийсь там ЗЕ не дозовляє зараз погодитися на визнання Криму за московитами , на відмову від НАТО .
показать весь комментарий
26.04.2025 23:43 Ответить
тому, що ті яйценюхи всякі з грещенками і тюльками робили все для того щоб зруйнувати все і собі, собі, знову собі, і ще раз собі. таких як тюлька взагалі не можна було з тюрми випускати а як яйцелох сєні гнати, решта так лайно на підошві. по квоті цього гандона в окулярах поставили вакяшку, і за будь-які спроби його поперти воно не давало глоси в ВР, а потім той ублюдок кинув всіх, де зараз авакяшка просирає крадене?
показать весь комментарий
27.04.2025 07:24 Ответить
проблема Пороха була в тому, що у нього не було команди, а купа випадкових людей, але ще й проблема багатопартійних систем, має бути двопартійна, тоді б менеше лайно вякого пролазило до влади, от візтми прислуг урода, це ж паноптикум і кунстткамера виродків.
показать весь комментарий
27.04.2025 07:26 Ответить
Ну да , ми вже побачили усі "переваги" двухпартійної системи ... По суті це перехідна до диктатури . США вже дуже близько стрибнула до диктатури одного ідіота . Інших диктатур - не буває ...
Тільки багатопартійна система має стопери й противаги . Усе інше - від лукавого ...
Але Порошенко особисто повинен бути вдячний що Ляшко поліз об"єднуватися з Юлєю тільки в 2020 році . Інакше в другому турі вже Юля б проглала б телепню . Хоча Вона не була при владі вже років 10 на той момент й тому Щоневтіку було в рази важче з неї вести дебати . Хоча ти дебати особливо нічого не вирішували -- "new faces" ... тобто гасло "нові пики" усе вирішило !!!

А на рахунок "команди" - а звідки їй було взятися , коли ти під себе гребешь владу усі принципові від тебе автоматично відходять . Залишаються лише ті , хто щильно полірує дупу язиком .
показать весь комментарий
27.04.2025 17:51 Ответить
Люди не сліпі і не глухі кажете...
Ну да, ну да. Просто ідіоти
показать весь комментарий
27.04.2025 11:52 Ответить
США стали на бік раіссі, тобто в один ряд з - китаєм, північною кореєй, бульбостаном, іраном та іншими покитьками і опущенцями.🤮
Тьху!!! → в п#дорську пику Трампона (який грає на путінському шкіряному трамбоні)
показать весь комментарий
26.04.2025 08:32 Ответить
Трампон Трампакс!😊
показать весь комментарий
26.04.2025 11:07 Ответить
Не ху я!!!! За 11 лет ничего ваше бабло не решило!!!! 🤡🥳🤪😂 Жертва пропаганды!!!
показать весь комментарий
26.04.2025 11:06 Ответить
подєльник воєнного злочинця ***** Трумп - стара, продажна, маразматична хвойда..
виконувати її дебільні "еротичні" фантазії погодяться хіба лише ідіоти та ще старий плюгавий імпотент "на віагрі" *****..
показать весь комментарий
26.04.2025 08:57 Ответить
Саме цікаве тут перелік тот на що Україна за їх словами погодилася.

Відмова від НАТО?
показать весь комментарий
26.04.2025 09:00 Ответить
США становится бесполезным в данной ситуации..нам надо определятся с партнерами из ЕС Канады Японии Австралии..чем они могут помочь и за какой период времени..Трампу нужен совместный бизнес с РФ а мы у него путаемся под ногами..для него приемлемы только путинские условия ..поэтому рассчитывать что он будет исходить из наших условий глупо..он для нас бесполезный чемодан без ручки..
показать весь комментарий
26.04.2025 09:06 Ответить
А какой совместный бизнес? гандону надо одобрямс пуйла по захвату Гренландии и зеленых человечков в Канаде. Там англоязычных надо от франкоговорящих спасать, панимаешь ли. Притесняют. От в Крыму "спасали" поэтому он канешна же рашенский. И ждет что так же пуйло будет вякать за Канаду. Краснов по методичке работает, какой там бизнес у банкрота 6-ти орденоносного.
показать весь комментарий
26.04.2025 14:13 Ответить
Ні,США мають повне небажання,або вдають нерозуміння,щодо ситуації.Насрали цим москалі свої хотєлки з дибільними аргументами і так є(((Вчора хєнєрала наші ліквідували,і москалі подають це як спробу зриву перемовин(А те що за минулий тиждень балістикою вбили купу дітей,то ашибка(
показать весь комментарий
26.04.2025 09:13 Ответить
Розбіжності тому, що одне руде на боці терориста, друге плєшиве і є терорист! А з терористами не домовляються! Їх ліквідовують!
показать весь комментарий
26.04.2025 09:21 Ответить
Гарантії безпеки від Європи, а ЗАЕС для США. Відчуваю, що мене надовбують, не зрозумію де.
показать весь комментарий
26.04.2025 09:30 Ответить
США отримають ресурси та АЄС, РФ - території, Україна - собачий хрін, брата-близнюка хріна за Будапешт. "Це чудова угода"(R)
показать весь комментарий
26.04.2025 09:38 Ответить
Ця кривава світова вистава започаткована 14 лютого 2020 р. в Омані -хто ж тоді був презедентом США звісно-Трамп ,а України звісно- Зеленський ,а теперішні їхні " інтриги" ніщо інше як "локшина для лохторату"
показать весь комментарий
26.04.2025 09:46 Ответить
ще можливий варіант з референдумами на окупованих територіях.

звідти виходять війська, ці регіони передаються під контроль оон, оон там проводить референдуми. жителі голосують за кого вони, за україну чи росію.
референдуми окремо проводяться в херсонській області, запорізькій, донецькій, луганській і криму. в криму заборонено голосувати росіянам, які наїхали туди після 2014 року.
таким чином ми точно поверенемо собі хоча б 2 області.

чим це вигідно путіну.
йому можна буде сподіватися, що крим проголосує за росію і америка після цього признає крим російським. без такого методу ніякий крим америка не признає. цього не підтримає ні сенат ні конгрес, а один дурачок не може вирішувати за всю країну.

путіну краще один признаний крим, ніж більший кусок території, але не признаний, який являється сірою зоною, в якому ні банківські картки не працюють , ні літаки туди не літають, ні іноземні компанії не працюють.

про донбас взагалі невідомо за кого вони.

підсумуємо:
путін отримає признаний крим і, можливо, признаний донбас, якщо донбас проголосує за нього.

україна поверне собі 2 області і, можливо, донбас, якщо донбас проголосує за україну. бо якщо заморозити так, як є зараз, то це вже назавжди.
показать весь комментарий
26.04.2025 10:09 Ответить
Ключове "виводять війська". Єтому нє бівать, нікагда. Так вирішив ***** ще у 2013 році.
показать весь комментарий
26.04.2025 10:38 Ответить
Ну нужно ничего выдумывать, все уже придумано, есть международное право и Устав ООН. Вот и нужно его придерживаться, все остальное выковырянное вами из носа, неправомерно!!
показать весь комментарий
26.04.2025 11:04 Ответить
Нема ніяких правових підстав проводити референдуми на окремих шматках України і щє й без України. Це суперечить уставу ООН і принципам міжнародного права.
показать весь комментарий
26.04.2025 11:23 Ответить
В чому помилка України на перемовинах ? Треба навчитись. Тягти час, звертати увагу на не важливі теми, і в кінці перемовин викладати те, що було головним для перемовин.
показать весь комментарий
26.04.2025 10:40 Ответить
Ес тес твен но!!! Потому шо Трамп целует вжопу *****!!!
показать весь комментарий
26.04.2025 11:01 Ответить
Так само було в Афгані- місцевий уряд на.....бав сдєлкою з рідкоземами, і уклав угоду з талібами про вивід військ.
показать весь комментарий
26.04.2025 11:13 Ответить
Щоб було "так само", треба було спочатку війська ввести.
показать весь комментарий
26.04.2025 11:20 Ответить
Позиція США, це раком перед кремльом.
показать весь комментарий
26.04.2025 11:19 Ответить
Зеленский готов сдавать територии рф. И отказ от НАТО.
Ройтерс опубликовало на что готов Зеленский. Там не четкими формулировками написано отказ НАТО. И намек на сдачу територий.

Ждем закон по растрелу митингующих в Украине
показать весь комментарий
26.04.2025 11:40 Ответить
Україна повинна бути в НАТО, а Росія знищена. Це дві умови, яеі гарантують довготривалий мир. У нас уже був заморожений конфлікт - під час якого Росія готувалася до вторгнення, яке і відбулося.
показать весь комментарий
26.04.2025 13:18 Ответить
просто Украина борется за свою свободу и независимомть против нацистской рашки вероломно напавшей на неё а ныне трапистское сша хочет силой принудить Украину к фактической капитуляции перед россией!вот и все разногласия!
показать весь комментарий
26.04.2025 16:28 Ответить
ЗЕтелепень не може погодитися на "відмову від вступу в НАТО" бо вступ в НАТО й ЕС було записанно в Конституцію ... але ж в ВР в його на це й 200 депутатів не знайдеться , при потребів в 301 голосу .
показать весь комментарий
26.04.2025 23:10 Ответить