10351 посетитель онлайн

США одобрили продажу Эстонии ПТРК Javelin на почти 300 млн долларов

США продадут Эстонии Джавелины

Госдепартамент США решил одобрить возможность продажи правительству Эстонии противотанковых ракетных комплексов Javelin и сопутствующего оборудования на сумму около 296 миллионов долларов.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом сообщает "Европейская правда" со ссылкой на заявление Агентства по сотрудничеству в области безопасности Пентагона.

В Конгресс уже направлены необходимые документы, сообщающие о возможной продаже.

Речь идет о поставке 800 ракет FGM-148F, а также 84 командно-пусковых блоков и учебных снарядов.

Кроме того, соглашение включает запчасти и сопутствующее оборудование, а также услуги по обучению эксплуатации и обслуживанию.

Реализация предложенной продажи не потребует командировки в Эстонию дополнительных представителей правительства США или подрядчика, отметили в Агентстве.

Предложенная продажа не окажет негативного влияния на боеготовность Вооруженных сил США.

Напомним, противотанковый ракетный комплекс Javelin предназначен для поражения танков и другой бронетехники на расстоянии до 2,5 километров самонаводящимися ракетами, которые после пуска не требуют корректировки курса со стороны оператора.

Топ комментарии
+7
так, джавеліни дуже допомогли україні в перші місяці війни.
але ж.....
як, кажуть всі до одного притомні генерали: у світі тільки дві армії, які навчені ******** тривалій війні.
танки палять не джавелінами, а дронами.
то, великий ризик опинитися з джавеліном в кіл зоні.
показать весь комментарий
23.05.2025 10:03 Ответить
+5
часи трохи помінялись. Джевеліни таки вчорашній день
показать весь комментарий
23.05.2025 10:08 Ответить
+4
скільки коштує один постріл Джевеліном? Тисяч 50? Скільки це в дронах?
показать весь комментарий
23.05.2025 10:11 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Дежавю якесь. Україна 2021, Естонія 2025 ..
показать весь комментарий
23.05.2025 09:59 Ответить
так, джавеліни дуже допомогли україні в перші місяці війни.
але ж.....
як, кажуть всі до одного притомні генерали: у світі тільки дві армії, які навчені ******** тривалій війні.
танки палять не джавелінами, а дронами.
то, великий ризик опинитися з джавеліном в кіл зоні.
показать весь комментарий
23.05.2025 10:03 Ответить
так, генерали (як виявляється не тільки наші) завжди готуються до минулої війни.
показать весь комментарий
23.05.2025 10:16 Ответить
Тактика поля боя меняется каждый месяц! Что было хорошо в 2022 в 2025 уже не работает! Грубо говоря, вертолеты НУРСами в танки не стреляют( это не про Джавел, а то начтут учить "эксперты)! Но глобальному ВПК нужно кому то збагрить свой неликвид!
показать весь комментарий
23.05.2025 12:41 Ответить
Відстань ураження занижена,наші вояки підтверджують знищення броні до 4 км..
показать весь комментарий
23.05.2025 10:06 Ответить
часи трохи помінялись. Джевеліни таки вчорашній день
показать весь комментарий
23.05.2025 10:08 Ответить
Часи можуть знову помінятись і проти дронів рано чи пізно теж винайдуть захист.
показать весь комментарий
23.05.2025 10:21 Ответить
Скоріше за все Китайці вже щость виайшли для захисту від дронів. Просто китайці ока на прожажу дронів непогано заробляють
Рано чи пізно глушилки електроніки повалять тотально ті дрони.
показать весь комментарий
23.05.2025 11:33 Ответить
скільки коштує один постріл Джевеліном? Тисяч 50? Скільки це в дронах?
показать весь комментарий
23.05.2025 10:11 Ответить
Джавеліни потрібні в екстрених ситуаціях коли наприклад розвідка проспала і рашистська техніка вже близько до позицій, а дроном бронетехніку з мангалами далеко не з першого разу знищиш на відміну від Джавеліна
показать весь комментарий
23.05.2025 10:19 Ответить
NLAW на ці випадки є. Я вживу джевеліна ніколи не бачив, тіки в начальному центрі тубус із симулятором на компютері
показать весь комментарий
23.05.2025 10:36 Ответить
десь на реддіті нарахували 78К за постріл
показать весь комментарий
23.05.2025 10:20 Ответить
100 000 доларів одна ракета.В 100 раз більше ФПВ дрона.І максимум 4 км далекобійність.Не вигідно.Хоча краще мати.
показать весь комментарий
23.05.2025 10:52 Ответить
Естонці, я все розумію, але просніться...
Які джавеліни.....
показать весь комментарий
23.05.2025 10:16 Ответить
Оптоволоконними дронами набагато ефективніше було б. Єдиний плюс - схема "вистрілив-забув", а дрон треба вести увесь час.
показать весь комментарий
23.05.2025 10:18 Ответить
усяке трапляється. війна
навіть джевелін більш у нагоді буває
показать весь комментарий
23.05.2025 10:27 Ответить
Вони дуже дорогі. За ці ж гроші можна було б наробити силу силенну дронів, які придатні як для бронетехніки, так і для піхоти. Піхоти, між іншим, буде море. Русня вже зрозуміла, що мотоциклетна хвиля працює аж бігом.
показать весь комментарий
23.05.2025 10:29 Ответить
жодних заперечень щодо вартості та умов застосування
просто бувають ситуації, коли ракета птрк більш у нагоді, ніж дрон
на війні еталонних умов немає
показать весь комментарий
23.05.2025 10:31 Ответить
От якби вони паралельно з цим закупили мільйон FPV (а краще два чи навіть три), то чому б ні.
А так виходить, що витратили багато на невелику кількість (за мірками росії) можливостей ураження техніки.
показать весь комментарий
23.05.2025 10:33 Ответить
один знайомий дронщик з літа 22-го тягав із собою джевелін, тягав, вже замахався, думав скинути
а от нещодавно застосував, бо каже без нього була б кізда
випросив ще ракет
отакі справи
показать весь комментарий
23.05.2025 10:36 Ответить
Їм треба і те, і інше.
Джевеліни - добре, але їх мало. Русня буде, як завжди, брати масою. Спочатку замість танків - якісь тази й трактори обшиті залізом, легкі ББМ. Чим їх палити? Дрони тут - саме те.
показать весь комментарий
23.05.2025 10:38 Ответить
за шо і мова
усе треба
бк, ракети, дрони, реби, корчі etc
показать весь комментарий
23.05.2025 10:39 Ответить
Тільки я не чув ще жодного випадку організованої масової держакупівлі FPV-дронів (або інших легких ударних дронів, хоч би і Switchblade) ЗС якоїсь країни НАТО.
І по протидії ішакєдам нічого не чутно. Естонці чи латвійці обіцяли ще під Новий рік випробування якихось дешевих протиішакєдних ракет з ШІ. Щось не чутно нічого.
І там радіус був 3-4 км. Зараз вже не актуально, бо ішакєди літають тепер 3+ км.
показать весь комментарий
23.05.2025 10:44 Ответить
не про все розповідають
мізки мають
показать весь комментарий
23.05.2025 10:46 Ответить
Про ці ракети чомусь розповіли, та ще й кількість (з пусковими блоками) вказали. Місця зберігання ще опублікуйте.
показать весь комментарий
23.05.2025 10:48 Ответить
тут більше наголос на рішення держдепу та для кого, і проти кого відповідно
тип зброї то вже таке
а відповідні їхні специ у нас постійно, вивчають, знайомляться, переймають досвід
мудрі люди
показать весь комментарий
23.05.2025 10:51 Ответить
Добре, якщо правда.
Але маю сумніви.
Ви щось чули про дрони розробки/випуску ЄС на нашому фронті?
показать весь комментарий
23.05.2025 10:54 Ответить
вам нашо то?
показать весь комментарий
23.05.2025 10:55 Ответить
Справа в тому, що будь-які зразки нової техніки треба випробувати.
Якщо немає випробувань, немає і впевненості, що вони справді працюють. Отже ризик, що не спрацюють, що гроші, час та інші ресурси витрачені дарма.
Як з Світчблейдами. Ми їх отримали, а виявилось, що вони від РЕБу руснявого як осіннє листя падають. От зараз цих Світчблейдів на фронті майже немає.
показать весь комментарий
23.05.2025 10:58 Ответить
https://defence-ua.com/news/shozhe_ukrajina_dopomozhe_iz_zavodom_v_baltiji_jakij_zmozhe_robiti_sotni_tisjach_droniv_u_rik-18863.html
показать весь комментарий
23.05.2025 11:01 Ответить
Це добре, але треба вже, не колись там в майбутньому часі. І завод треба не один, і під землею, бо прилетить сотня ішакєдов, проти яких захисту реально немає - і завод тю-тю.
показать весь комментарий
23.05.2025 11:03 Ответить
хіба ось, шо вже розголосили

https://defence-ua.com/tags/432/
показать весь комментарий
23.05.2025 10:57 Ответить
Стоимость одной ракеты Javelin составляет около $200 000 - $250 000 по данным Forbes.ua. Командный пусковой блок для многократного использования стоит около $2,5 млн. Очень много можно дронов купить , на эту стоимость.
показать весь комментарий
23.05.2025 10:20 Ответить
Естонія не в курсі що такий засіб ураження застарів
показать весь комментарий
23.05.2025 10:32 Ответить
84 командно-пускових блоків на 150 км сухопутного кордону з рашкой. Для того щоб з такою щільністю закрити кордон Україні в 2022 р. знадобилося би у 10 разів більше - 800 ПУ та 8000 ракет.
Це відповідь на запитання чому Зеленскiй не викопав окопи вздовж кордону.
показать весь комментарий
23.05.2025 11:31 Ответить
800 ракет к Джавелинам.если даже 300-400 сожженных танков касапов-уже профит.и что то подсказывает мне .что эти гаджеты совершенно случайно скоро окажутся на Украине
показать весь комментарий
23.05.2025 11:49 Ответить