11470 посетителей онлайн

Умеров связывался с Мединским, но "меморандума" от РФ мы так и не дождались, - Зеленский

Рустем Умеров звонил Мединскому. Подробности от Зеленского

Президент Владимир Зеленский заявил, что Украина до сих пор не получила от РФ предложений по урегулированию войны.

Об этом президент заявил во время пресс-конференции в Берлине, передает Цензор.НЕТ.

"Мы действительно ждали того, что они (РФ. - Ред.) скажут адженду с их стороны, что им нужно. Да, прекращение огня, а затем адженда для встречи лидеров. Мы ждали до обмена, потом они сказали, адженда или меморандум, я не знаю, что они там придумают, сразу после обмена. После обмена мы не дождались.

Наша сторона с русскими связывалась. Министр обороны (Рустем Умеров. - Ред.) звонил Мединскому. Они сказали, что будет, но мы так и не дождались", - рассказал он.

По словам Зеленского, Украина связывалась с США, они также ждут этого.

"Все ждут. Надо не ждать наверняка, а делать более серьезные шаги", - добавил президент.

Топ комментарии
+15
Який ідіот цьому упоротому нашептав, що кацапів треба руськими звати? Вони московити.
показать весь комментарий
28.05.2025 15:46 Ответить
+5
формула миру! самміти миру !! ко ко ко
показать весь комментарий
28.05.2025 16:09 Ответить
+4
умеров не міністр. в реальності він секретар єрмака
показать весь комментарий
28.05.2025 15:56 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Вони те саме придумають
поки моль жива, буде точити..
його треба прикінчити, лише одного.
показать весь комментарий
28.05.2025 15:45 Ответить
ніт, не одного, там більшість така.
показать весь комментарий
28.05.2025 16:41 Ответить
ті тварини без вожака
хвости підіжмуть
і чекатимуть нового
в них нелюдський паттерн
показать весь комментарий
28.05.2025 17:30 Ответить
так, чекатимуть вожака щоб продовжити, вони ще довго не зміняться, просто дочекаються і знову, тому смерть пуйла не вирішить проблему, а тільки відстрочить на якийсь час. Там воно підлягає поділу на багато держав, тільки так вони заспокояться або гризтимуться між собою.
показать весь комментарий
28.05.2025 17:55 Ответить
все залежить від царя,
який ними правитиме
Як скаже - так і підгавкуватимуть
показать весь комментарий
28.05.2025 18:48 Ответить
Який ідіот цьому упоротому нашептав, що кацапів треба руськими звати? Вони московити.
показать весь комментарий
28.05.2025 15:46 Ответить
Попередній називав їх "росіянами" -
"Росіяни хотіли вкрасти в нас нашу історію", -
показать весь комментарий
28.05.2025 15:47 Ответить
«Росіяни», це буряти, нєнці, уйгури, чукчі, каракалпаки..... + ще 100500 народів рф....
А тут про те що, як вужі на пательні крутяться, аби не вимовити те саме слово: «русскіє».
Саме русскіє ті, то хто почав цю війну на знищення України, українців, і української мови.
показать весь комментарий
28.05.2025 15:59 Ответить
Так хто пішов війною - расєянє , чи русскіє ...?
показать весь комментарий
28.05.2025 22:39 Ответить
Російські русскіє.
показать весь комментарий
28.05.2025 22:52 Ответить
правильно росіяни, тобто населення болот, а руські, це від руси, русичі, русини, називаючи їх руські закріплюєш за ними їхнє твердження про те, що вони ніби слов'яни,а не угрофіни
показать весь комментарий
28.05.2025 16:43 Ответить
А руССкіє тоді хто це?
показать весь комментарий
28.05.2025 22:53 Ответить
відкрий кацапо-український словник і подивись. кацапня весь час домагалась щоб в Україні українською їх саме так і називали рускіє, щоб підкреслювати, що вони типа Русь, але не пройшло, і їх хназивають росіяни, тобто мешканці болот. немає такої національності як рузскіє, розумієш?
показать весь комментарий
29.05.2025 07:18 Ответить
«Росія́ни - українська ******* назва. Походить від грецького імені https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%83%D1%81%D1%8C Русі - https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%96%D1%8F_(%D0%BD%D0%B0%D0%B7%D0%B2%D0%B0) Росія, що широко використовувалося в московській державній і церковній документаціїhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%96%D1%8F%D0%BD%D0%B8#cite_note-%D0%95%D0%86%D0%A3-27 [27].»

Тобто ти наполягаєш, що: «Росія́ни - українська ******* назва. Походить від грецького імені https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%83%D1%81%D1%8C Русі - https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%96%D1%8F_(%D0%BD%D0%B0%D0%B7%D0%B2%D0%B0) Росія, » ?
Тобто ти наполягаючи називати їх «росіянами» вважаєш їх походження від Русі !!!
Прєлєстно !!!!!
Чи ти це робиш свідомо?!!!!

А доречі кацапи терміном «русскіє» самі не претендують на Русь бо : «Ру́сскіє (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 рос. русские) - російська https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%B7%D0%B2%D0%B0 самоназва, є за походженням https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%83%D0%B1%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F субстантивованим https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA прикметникомhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%96%D1%8F%D0%BD%D0%B8#cite_note-%D0%95%D0%86%D0%A3-27 [27]. Цей прикметник виник у XV-XVI ст. від двоскладного сполучення «русскіє люді», в якому другу частину перестали вживати, згодом він став самоназвою росіянhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%96%D1%8F%D0%BD%D0%B8#cite_note-31 [31]. » (про Русь - ні слова!)

І ще раз, вони русскіє. (не рускі, не руські).
показать весь комментарий
29.05.2025 08:00 Ответить
https://www.golos.com.ua/article/363341

«Голос України». 16 серпня 2022.

«русскій мір» і «руський мір» - достеменно різні поняття
Гримить за вільну Україну люта битва.

«Оцінюючи пекельні жорстокості росіян над українцями, одні кажуть: «Ось таким є «русскій мір» путінських рашистів, яких благословляє на злодіяння московський патріарх кіріл зі своїми батюшками. Слово «русскій» вимовляють і пишуть з двома «с». Інші - називають і пишуть, що сповідники «руського міра» катують українців, але пишуть слово з одним «с» і м'яким знаком. І ті, і ті вважають ці вислови однаковими за значенням. Насправді між ними глибока змістова, ідеологічна, політична, культурологічна, лексична різниця......»

https://www.golos.com.ua/article/363341
показать весь комментарий
29.05.2025 11:44 Ответить
ні росіяни, ні рускіє ні якби вони себе там ще не називали, не мають ніякого відношення до русі, я пропоную називати їх московитами, але не руськими, рускіми, чи росіянами. Росіяни це населення росії, а не національність. росіяни у них всі навіть чурки
показать весь комментарий
29.05.2025 12:14 Ответить
1. Я навів вам статтю фахівця. Це Василь Васильович Лизанчук. Професор, доктор філологічних наук, завідувач кафедри радіомовлення і телебачення факультету журналістики ЛНУ ім. Івана Франка, заслужений журналіст України.
Прошу Вас, все таки ознайомитись повністю: https://www.golos.com.ua/article/363341
2. Те що пропонуєте ви, це праця на кацапів, на ворога.
Поясню.
От дивіться в українських ЗМІ чуємо/читаємо
«На Україну напали, і творять звірячі вчинки:
- орки;
- окупанти;
- агресори;
- рашисти;
- п#дари;
- росіяни (нечасто);
- московити;
- кацапи;»
От що, з цього зрозуміє середньоєвропейський читач/глядач?
Читач Пушкіна, Толстого , Достоєвського, де всюди русскіє і про русскіх.
(Доречі якщо у першому виданні «Тараса Бульби» М.В. Гоголя, йшлося про РУСЬКУ землю, про Україну, то у другому виданні царська цензура, замінила РУСЬКУ на РУССКУЮ зємлю, тобто кацапи прекрасно знали, що це різі поняття.)

Хто напав і вбиває українців?
Цей житель Європи прекрасно знає слова: россія, русскіє.
А всі ті евфемізми, для нього білий шум.
Таким чином россія ХОВАЄТЬСЯ, маскується за цими дурнуватими евфемізмами наших недолугих ЗМІ, які чи то здуру, чи навмисне, заплутують, як внутрішню, так і іноземну аудиторію..
Бо не чути і не видно СЛОВА під яким їх знає вся Європа і Світ.
Вбивці - «русскіє».
показать весь комментарий
29.05.2025 13:05 Ответить
такий же упоротий і нашептивав , яке їхало ,таке й здибало
показать весь комментарий
28.05.2025 16:20 Ответить
Мединский успокоил у`мерова (ударение на букву у) сказав ему одну лишь фразу - сво=джихад идет строго по утвержденному кадыровым плану...
показать весь комментарий
28.05.2025 15:47 Ответить
Пробачте, мем. Але з вашого допису не зрозуміло ви чиїх будете? *****, дон-дона чи вечірнього мудазвона?
показать весь комментарий
28.05.2025 16:33 Ответить
Какая интересная у вас, мадам, фамилия - вроде как узкая, но корень "кут", как-то не очень вписывается в узкую словесность, скорее "угол" подойдет. Вы со мной согласны?
показать весь комментарий
28.05.2025 17:45 Ответить
піпєц.. міністр дзвонить секретарці ху йла. іпанутись нах.
показать весь комментарий
28.05.2025 15:50 Ответить
умеров не міністр. в реальності він секретар єрмака
показать весь комментарий
28.05.2025 15:56 Ответить
ну формально ж він міністр. а формальності в дипломатії дуже багато значать.
показать весь комментарий
28.05.2025 16:08 Ответить
ні, всі дипломати знають, що портнов вирішував всі питання: економічні, політичні, юридичні, інформаційні, кар'єрні . А умеров - це пузатий пішак, в його родичів в приватній чебуречній більше прав чим в нього міністерстві. Його функція - як попугай повторювати слова єрмака.
показать весь комментарий
28.05.2025 16:29 Ответить
та річ не в тому, що знають дипломати, а що не знають. річ у тому, що формально він міністр і дзвонити міністру якійсь секретарці - то це вже повне приниження. і це ще озвучує сам припіздєнт. трускавецька квартальна дипломатія у всій красі. а ще хочуть, щоб їх поважав Трамп.
показать весь комментарий
28.05.2025 16:44 Ответить
то хірово, що не розуміє. дуже хірово. і не тільки він. така наша вся нинішня влада, трускавецька школа політики і дипломатії.
показать весь комментарий
28.05.2025 16:54 Ответить
умеров не знає і не розуміє слово "приниження". Перед призначенням на міністра, його так опустили і опускають постійно, що на зонах так гвалтівників не опускають. Не міг він прошмигнути повз єрмака в міністерське крісло і не отримати груповий м'ясний укол нижче спини+ оральну гімнастику. єрмак не дурак і не сліпий, свого, задньоприводного не упустить. Але умерову це в кайф, єрмак не гвалтівник.
показать весь комментарий
28.05.2025 16:57 Ответить
Не дуріть самі себе з тим мемарандумом то ультиматум капітуляції ,замість того що б окреслити "червоні лінії "на які Україна ніколи не погодится ,вони граются в рашиську гру ,для них понад усе сбодобатись Трампу ,а не відстоювати національні інтереси,це маразм .
показать весь комментарий
28.05.2025 15:59 Ответить
Хто в яку гру грає і що це за "ращистська гра"?
показать весь комментарий
28.05.2025 16:36 Ответить
формула миру! самміти миру !! ко ко ко
показать весь комментарий
28.05.2025 16:09 Ответить
Не може бути, щоб у г-нокомандувача, у якого немає часу "мисліть стратєгічєскі", немає іншого плану Б (В, Г, Д, ...), окрім тимчасового перемир'я з людоїдами.
показать весь комментарий
28.05.2025 16:50 Ответить