10105 посетителей онлайн

Выпал из окна третьего этажа ТЦК при попытке побега: на Харьковщине госпитализирован военнообязанный

окно, самоубийство

В ночь на 20 июня военнообязанный мужчина пытался сбежать из одного из районных территориальных центров комплектованияи социальной поддержки(ТЦК и СП) в Харьковской области и выпал из окна третьего этажа.

Об этом сообщили в областном ТЦК и СП, передает Цензор.НЕТ.

В результате падения мужчина получил травмы рук, ног, ребер и головы. Ему вызвали скорую помощь, сейчас он находится в больнице.

В сообщении отмечается, что предварительная проверка не выявила никаких противоправных действий со стороны представителей ТЦК. "Инцидент произошел исключительно из-за неосторожных и безрассудных действий самого гражданина, который, уклоняясь от выполнения воинского долга, поставил под угрозу собственную жизнь и здоровье", - говорится в официальном заявлении.

Топ комментарии
+36
Що значить "під час спроби втечі"?
Військовозобов'язаний - це зек, а приміщення тецека це виправна колонія де утримуються громадяни проти їх волі? А яким законом це передбачено?
показать весь комментарий
20.06.2025 11:07 Ответить
+26
"попередня перевірка не виявила жодних протиправних дій з боку представників ТЦК" а хтось думав буде по іншому? Все ж винні ухилянти, он вчитель у Харкові сам напав на тцкуна, вдарив його животом об кулак, так бідний тцкун ледь не отримав перелом руки. Ви думаєте це смішно? І таких випадків безліч, коли кристально чесна людина на падає на ТЦК, спокою немає ні хвилини, все хтось прагне очорнити білих і пухнастих "ветеранів" на службі в ТЦК
показать весь комментарий
20.06.2025 11:10 Ответить
+20
Перший стрибок виконав, дебіл.
До ДШВ його.
показать весь комментарий
20.06.2025 11:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Перший стрибок виконав, дебіл.
До ДШВ його.
показать весь комментарий
20.06.2025 11:06 Ответить
Дивлячись як сприймати термін "дебіл", як медичний термін чи емоційний.
показать весь комментарий
20.06.2025 11:19 Ответить
Звісно ні. От як шо він дебіл від народження то ні, він не до ДШВ а до когорти вибірців Zе та Слуг *****. А як шо це оазовий випадок но хватило смеливісті стрибати з третього поверху навіть без парасольки, то після одуження до ДШВ підійде.
показать весь комментарий
20.06.2025 11:24 Ответить
У дебіли. Бо самогубців навіть на цвінтарі не ховають.
Самогубство вища сткпень самокритики та дебілізму. А ви ле від мобілізації ховаєтєсь? За кордоном чи десь тут, у льоху?
показать весь комментарий
20.06.2025 11:39 Ответить
А ви ле від мобілізації ховаєтєсь? За кордоном чи десь тут, у льоху?
------

Що значить сховався? У нас ховаються тільки 15% несвідомих громадян, які без грошей, зв'язків, посад і родичів. Усі інші не ховаються.
А ви ховаєтеся?
показать весь комментарий
20.06.2025 11:45 Ответить
Чем больше тем лучше. Я вообще радуюсь утопленникам в Тисе еще больше чем поджареным москалям ))) Уплыванты - утопанты )))
показать весь комментарий
20.06.2025 11:48 Ответить
Кацап тупорылый, ты бы хоть по-украински писал, чтобы не палиться так сильно)
Но ты же кацап тупорылый, поэтому и не понял своего провала, придется акк менять
показать весь комментарий
20.06.2025 11:55 Ответить
Сам ты кацапье или еще хуже ухилянтская тварь, тебя никто не спрашивал ))
показать весь комментарий
20.06.2025 16:45 Ответить
показать весь комментарий
20.06.2025 12:08 Ответить
Шо, слимак, пердолить?
Вас, слимаків-ухилянтів, завжди корчить та пердолить від правди, як чорта лисого від ладану.
А ну ще шось пердні ротом.
показать весь комментарий
20.06.2025 11:36 Ответить
смішний ти такий піз***ольчик. Ніхто ж не може перевірити де ти служиш. Чи твою історію. То так можна шо завгодно і на кого завгодно пи..ти, правда ж?
показать весь комментарий
20.06.2025 11:44 Ответить
Він пенсіонер. Уже ніде не служить. Тому й пафосу багато, пенсія є, без кінцівок або овочем ризику немає, тому й можна на фронт кликати. Благо, що сам у штурм не піде
показать весь комментарий
20.06.2025 11:47 Ответить
Як ви збуджутєсь та дзюріте при слові "мобілізація".
показать весь комментарий
20.06.2025 11:53 Ответить
Мобілізуйся солдатен, а не збуджуйся публічно. Непристойно це
показать весь комментарий
20.06.2025 11:57 Ответить
Дмитрику, сідай - два. За списування.
показать весь комментарий
20.06.2025 12:10 Ответить
А ви у Британії дуже гарно сховались? У якому графстві? А я і не скриваю шо ні де не служу. За віком.
показать весь комментарий
20.06.2025 11:51 Ответить
Зольдатен, так це і ніхто не приховує хто за віком, за кордоном, хто посаду має, хто в тилу, хто жінка. Ти чим пишаєшся, віком, що не можуть призвати?
показать весь комментарий
20.06.2025 12:00 Ответить
Мобілізували вже 1,5 млн. Ви у курсі ?
показать весь комментарий
20.06.2025 12:11 Ответить
Тобто, старий зольдатен не потрібен і всіх тцкунів можна розпускати7
показать весь комментарий
20.06.2025 12:15 Ответить
Це за 3,5 роки мобілізували. На поточну дату їх менше, суттєво.
показать весь комментарий
20.06.2025 21:38 Ответить
Він з ТОТ, з Горлівки.
показать весь комментарий
20.06.2025 12:03 Ответить
Це так саме я можу стверджувати шо ви довбень з Пензи.
показать весь комментарий
20.06.2025 13:07 Ответить
У 22-23-х роках воно тринділо, що у нього два сина воює, тепер щось про них мовчить, мабуть, їх вигадав або вони дезертири.
показать весь комментарий
20.06.2025 13:23 Ответить
А вас хто вигадав? Татаров чиза Подоляк? Чи папа пальцем? ,яІ як виможите шось знати за 2022 рік як шо ви тут з'явились в 2023 році? А взагалі то приємно шо фабрики смердючих тролів з втомленого війною наріда, відстежують тут притомних людей.
показать весь комментарий
20.06.2025 16:36 Ответить
Верховна Рада України ухвалила в першому читанні законопроєкт, що дозволяє чоловікам 60+ підписувати контракт в ЗСУ.

Контракт укладатимуть строком на один рік із можливістю продовження, передбачено випробувальний термін на два місяці.

Контрактні умови для тилових посад будуть чітко прописані, включаючи посади зв'язківців, кухарів, юристів.
показать весь комментарий
20.06.2025 12:02 Ответить
Що значить "під час спроби втечі"?
Військовозобов'язаний - це зек, а приміщення тецека це виправна колонія де утримуються громадяни проти їх волі? А яким законом це передбачено?
показать весь комментарий
20.06.2025 11:07 Ответить
Ну да, он просто хотел сходить по маленькому и перепутал двери.
показать весь комментарий
20.06.2025 11:10 Ответить
Військовозобов"язані - усі придатні до служби чоловіки 18-60 років.
І ви, сер.
Повертайтесь, додому.
показать весь комментарий
20.06.2025 11:11 Ответить
Військовозобов"язані - усі придатні до служби чоловіки 18-60 років.
-------------
Не всі. "Усі звірі рівні, але є рівніші"
показать весь комментарий
20.06.2025 11:15 Ответить
Згідно норм військового законодавства.
Ви натякаєте на реалізацію цих вимог - так, ту вже маса варіантів.
показать весь комментарий
20.06.2025 11:20 Ответить
А з реалізацією маса всяких варіантів. Конституційний обов'язок загальний, але виконувати його мають 10-15% громадян. Реалізація на нулі
показать весь комментарий
20.06.2025 11:24 Ответить
Мобілізували вже 1,5 млн. Ви у курсі ?

Що значить "10-15% громадян" ?? Усіх ?!
Це відверте маніпулювання цифрами.
показать весь комментарий
20.06.2025 12:14 Ответить
Але навіть зараз російських військ набагато менше ,чим 1,5 мільона на території України. Тоді чому всі пишуть, що люто не вистачає піхоти на всіх напрямках, кацапні на порядок більше? Питання, де ці всі 1,5 мільони? Чи це паперова армія?
показать весь комментарий
20.06.2025 12:57 Ответить
Сирський обіцяв провести аудит. Але по факту аудит провів Сирського...
показать весь комментарий
20.06.2025 13:16 Ответить
Тому що в реалі армія РФ 2,3 млн. А на нашій території 650 тис. Наче. А насправді уся боєздатна частина їхньої армії.

1,5 мобілізовані за 3,5 роки. Частина вже загинула, у полоні, демобілізована по пораненню, віку чи обставинах. Тому в строю не 1,5 млн.
показать весь комментарий
20.06.2025 21:34 Ответить
Они даже этого не понимают(ТЦК)! Сейчас "боевые" пердуны начнут рассказывать про сцикунов. Посмотрю, как этот "боевой авангард власти" запоет ближе к зиме, когда деньги на пенсии кончаться и не будет отапливаться их великолепное жилище из за отсутствие газа и денег на его покупку!
показать весь комментарий
20.06.2025 11:12 Ответить
ТЦК це підрозділи МО для проведення і забезпечення мобілізації.
Проти нас веде геноцидальну війну РФ.
Що Вам неясно ?
показать весь комментарий
20.06.2025 11:22 Ответить
Беркут в 2014 году был законным подразделением МВС Украина! А вам что не ясно?
показать весь комментарий
20.06.2025 11:25 Ответить
А хто був на посадах силових органів у нас за часів Януковича ? Усі агенти Кремля !
То що вам неясно ?!
показать весь комментарий
20.06.2025 12:16 Ответить
Проти нас веде геноцидальну війну РФ.
------------

Якщо війна геноциїдальна, чому тоді воюють і призиваються на війну тільки десяток відсотків населення? Решти геноцид не стосується?
показать весь комментарий
20.06.2025 11:30 Ответить
Геноцид - він колись потім, а от перспектива випасти з касти обраних, якщо 10% будуть брикатися - вона вже зараз (бо ж добирати норму кимось треба буде). Тому якщо ти з 90%, то треба ці 10% всіляко стимулювати в спину і шию.
показать весь комментарий
20.06.2025 11:39 Ответить
Так точно
показать весь комментарий
20.06.2025 11:40 Ответить
Знову маніпуляції і демагогія.
Існували і існують різні підходи в організації збройних сил - різні комбінації проф. армій та строкових служб.

Поки що Світ неідеальний і дикий в проявах. Армії потрібні.
показать весь комментарий
20.06.2025 12:20 Ответить
О так, маніпуляцій і демагогії вистачає)
показать весь комментарий
20.06.2025 12:23 Ответить
Так, зате мобілізації не вистачає.
показать весь комментарий
20.06.2025 21:37 Ответить
Ну, то Ви напишіть "На превелиуий жаль, при спробі достроково пройти БЗВП з десантування, отримав травми рук, ніг, ребер і голови переконаний захисник рідної землі.".
показать весь комментарий
20.06.2025 11:44 Ответить
Идиот.
показать весь комментарий
20.06.2025 11:08 Ответить
Активна людина.
показать весь комментарий
20.06.2025 11:10 Ответить
Одно не мешает другому.
показать весь комментарий
20.06.2025 11:11 Ответить
"попередня перевірка не виявила жодних протиправних дій з боку представників ТЦК" а хтось думав буде по іншому? Все ж винні ухилянти, он вчитель у Харкові сам напав на тцкуна, вдарив його животом об кулак, так бідний тцкун ледь не отримав перелом руки. Ви думаєте це смішно? І таких випадків безліч, коли кристально чесна людина на падає на ТЦК, спокою немає ні хвилини, все хтось прагне очорнити білих і пухнастих "ветеранів" на службі в ТЦК
показать весь комментарий
20.06.2025 11:10 Ответить
Переважна більшість конфліктів - порушення вимог громадянами щодо мобілізації.
Причина і наслідок.

Пишу 1000500 раз, мобілізують 1,5 млн. людей, - 100 % будуть якісь негаразди і проблеми.
Чисто математично.
Але не треба окремі, навіть непоодинокі, випадки зводити в абсолют.

Звичайно, це не відміняє потреби дотримуватись законів усіх учасників цього складного масового процесу.
показать весь комментарий
20.06.2025 11:16 Ответить
Порішення вимог громадянами - це наслідок, а сказати причину? От берем ми таку книжечку, яка називаєтся Конституцією України. Відкриваємо, і о чудо, доки ми дійдемо до статті 65 (які прибічники влади, проплачені блогери і волонтери так *******), є ще цілих 64 статті. І досить цікавою статею, наприклад, є стаття 17 КУ (про інші, в тому числі 24 статтю КУ говорити поки не буду). Якщо ТЦК носить форму ЗСУ, належить до сухопутніх військ, то фактично начхати на всі постанови, закони і все інше, якщо вони застосовують силу до цивільних, тому ще це порушує фундаметальний закон - Конституцію. Якщо ж держава, як сторони конфлітку, не виконує покладені на себе зобов'язання, чому ви вирішили, що громадяни щось їй винні? І це лише одна стаття, доки ми дійдемо до 65-ї, буде ще ой як багато чого цікавого, незручного та ганебного для держави.
показать весь комментарий
20.06.2025 11:21 Ответить
Головна причина - агресія РФ проти нас. Безпричинна, їм так захотілось.
Наша країна, державні органи, суспільство у 2014 р. виявилося неготовим дати рішучу відсіч.
У 2019 р. виборець прийняв погане рішення, яке ще раз підтвердило це.
Менше з тим, країна вже 11 років років веде війну проти агресора.
Хто повинен цю країну захищати ?
Що вам неясно ?
показать весь комментарий
20.06.2025 11:27 Ответить
Ось цю совдепівську мульку ""ти должен етой странє" можете залишити, нею нікого не здивуєш, не проймеш і не розчулиш. Такі коментатори як ви часто недоговорюєте, що все населення України платило певну дань, яку ще називають податком, і причому не одну саме державі. У держави громадяни по суті купувало послугу - гарні дороги, медицина, охорона і дотримання законів і саме головне - захист від зовнішньої агресії у вигляді фінансування МОУ та ЗСУ. Ці подтки сплачували протягом 34 років незалежності, і сумарно це просто астрономічні суми. Якщо держава не змогла ефективно їх використати, то які питання до громадян?

Приведу приклад: Найнятий в компанію бухгалтер не справляється із своїми обов'язками, внаслідок чого компанія втрачає кошти на штрафи, додаткові видатки і так далі. Що роблять в такому випадку? Правильно, звільняють бухгалтера і наймають нового. Але нажаль в нашій ситуації, бухгалтер тихенько переписав компанію на себе, і тепер роботу бухгалтера повинен виконувати власник компанії. Сподіваюсь аналогія з державою зрозуміла?
показать весь комментарий
20.06.2025 11:35 Ответить
Я просто так це розумію, шо Єрмак і його Арлєкіно віддали Сухопутним на поталу все. Ви пацани руліть, замайтеся під гаслом "ми всє умрьом", а ми поки тут дірібаном будем займатися. Але так, шоп у нас рейтинги не падали. Вот і все. Нема ні тактики ні стратегії дій проти росії. Війна тримається лише на волонтерах та помочі з закордону. Але коли вони своїми діями всіх вибісять, то і у самих затятих патріотів закінчиться бажання воювати за свою країну.
показать весь комментарий
20.06.2025 11:58 Ответить
"Війна тримається лише на волонтерах та помочі з закордону".

Це чергова або маніпуляція, або незнання, або самообман.

У окремій бригаді ОС - 5 тис. людей, приблизно. З технікою, мат. забезпеченням тощо.
Щоб їх утримувати, потрібно постійно ешелонами і фурами везти усе необхідне.
Ніякий волонтерський рух це не забезпечить.
А це лише одна (1) бригада.

Так, без допомоги Заходу ми б загнулись. Але Захід не забезпечить логістики і постачання, бо їх тут немає. Є їх фін. і матер. допомога.
показать весь комментарий
20.06.2025 12:28 Ответить
Можна таке сакральне (чи то радше ри торичне) питання: а чого я комусь шось "должен", якшо мені ніхто і нічого? Причому, я "должен" ні мало ні багато - своє життя? Я - помри. Вони - ні, бо "його ж там вбити можуть", а в самого хлєбало не влазить у телевізор вже. Ти вот навтіь не знаєш, скільки я за садочок дитині плачу, або скільки коштує її лікування. Бо тобі похєр. Вот, а мені чомусь має бути не пох на тебе, чи на ще когось, хто наприклад ****..ть мільярдами з моїх донатів, податків, їто приходить і давить мій бізнес, хто приходить і розказує - "ми всє умьром, тому давате всі на війну" і пофіг, шо йому патрони едлементано купити нізашо потім буде, та ще і розказує, шо я йому шось там "должен"? Це так, це просто риторичні питання, які мають задавати собі люди промовляючи шось в стилі "ми всє умрьом, тому ти скатіна должен".
показать весь комментарий
20.06.2025 11:52 Ответить
Цікаво, скільки Ви у Великобританії платите за дитсадок і за лікування? Сьогодні середній курс за
100 GBP в гривнях 5540 грн., я порахую.
показать весь комментарий
20.06.2025 12:22 Ответить
Цікаво, відповість ??
показать весь комментарий
20.06.2025 12:30 Ответить
"Війна Фойла" британський серіал
показать весь комментарий
20.06.2025 12:31 Ответить
Хто повинен цю країну захищати ?
Що вам неясно ?
--------------------

Хто? Ось цікаве питання хто, чому виходить, що захищати країну має 10-15% громадян?
показать весь комментарий
20.06.2025 12:03 Ответить
Так, треба, але головна ще є проблема в тому, що наше військове керівництво чомусь зовсім не береже наших військових. Сирський чомусь досі думає, що зможе мобілізувати стільки, як в росії. Каже- дайте ще піхоти, ще, ще, ще. Але в нас людський ресурс набагато менший. Навіть разом із жінками в нас набагато менше буде моб ресурс, чим в росії тільки чоловіків. Але є варіанти зберегти дежавність. Наведу приклад - Ізраїль, вони винесли під нуль військову інфрастуктуру Ірану, жоден військовий не загинув. Під час боїв в Газі загинуло десятки тисяч хамасівців, загинуло всього декілька їзраїльских військових. При тому, в Ізраїлю немає проблем з людським ресурсом і мобілізацією, бо там і всі жінки служать, і всі військові знають, що їх держава за кожну смерть відплатить, і зробить все, щоб як можна менше загинуло військових. А наші зелені посіпаки чомусь вирішили з набагато більшою росією в лоб воювати, як в першу світову. Втягнулися у м'ясорубку, яку ми ніколи не виграємо таким чином. Бо в них тупо набагато більше людей. Де обіцяні ще рік тому 4 мільони дронів, де 30000 ракет? Вклали -вкрали?
показать весь комментарий
20.06.2025 13:24 Ответить
Великі тексти. Нащо ?
Як Ви знаєш, що думає Сирський ?
Нам війну нав"язали. Або захищаємося, або здаємося. На початку Главкомом був Залужний.
показать весь комментарий
20.06.2025 21:21 Ответить
Для того, щоб ти поняв, чому люди не хочуть гинуть задарма, без мети. Або захищаємося, або здаємося. -ніт, це хибний вибір. Варіантів набагато більше. Наприклад, ми неправильно захищаємося, як попало, і тому програємо. Треба просто правильно все робить, а не хаотично панікувати. Війна це мистецтво, так завжди було. А не просто бери більше- кидай дальше. Може росія і може собі так дозволити бездарно воювати і перемагати- , ми не можемо.
показать весь комментарий
20.06.2025 21:31 Ответить
апять риторика ...
А що, воювати можна без втрат ? Аааа ... ну да ... якби у нас були видатні Президенти і Главкоми, як Серьога, то ***** і не сунулося б.
показать весь комментарий
21.06.2025 12:24 Ответить
Меня поражает уверенность таких писателей! Когда идет в государстве "похеризм" на законные права одних ( подчеркиваю на Законные!) почему вы уверены, что это рано или поздно не коснется вас? Потом будете, как бывшие депутаты и политики сопли по лицу размазывать -Нас обижают! Так вы же сами эту конструкцию выстроили!
показать весь комментарий
20.06.2025 11:23 Ответить
І окремо додам, не догледів: ви вважаєте щоденні відео з силовою мобілізацією що фактично в демократичній державі повинно розцінюватись як викрадення людини та позбавлення її волі згідно кримінальним кодексом "окремими" випадками?
показать весь комментарий
20.06.2025 11:24 Ответить
допоки рейтинг у зелі високий, доти ми будемо вмирати десь тихо у посадках, один за одним
показать весь комментарий
20.06.2025 12:18 Ответить
Брехло, справа про цей випадок у суді, а "тцкун" на передку. Що ви ще ухилеси кончені вигадаєте? Ти ж тупе брехло, якщо кажеш що той випадок був виправданий ТЦК, а значить ти підіграєшь кацапам, чи сам кацап.
показать весь комментарий
20.06.2025 11:54 Ответить
"тцкун" на передку - і на кого це розраховано? ТЦКун зараз точно не на передку, а бігає в суд. Чи ви хочете сказати, що він в перервах між штурмуванням посадок бігає на суд?) Ну от на кого розрахована така тупа, примітивна, незмінна пропаганда зєльоних з 2022?
показать весь комментарий
20.06.2025 12:06 Ответить
Відмазка.
Можливо все.
Я спостерігаю постійну зміну ОС у ТЦК. За виключенням явно поранених, або вже далеко за 55 р.
показать весь комментарий
20.06.2025 12:33 Ответить
В нашому ТЦК саме молодь працює, я взагалі не бачив нікого з їч працівників старше 35, ну максимум 40 років. Є зовсім молоді 25-30. В нас воєнкому до 40. Київ
показать весь комментарий
20.06.2025 13:06 Ответить
В нашому самий молодий з милицею ходить.
Що бачу те й написав. У них люди міняються. Ті що старші - на місці.
показать весь комментарий
20.06.2025 21:02 Ответить
Які бляха поранені за 55? Вони б не змогли бігати за ухилянтами і крутити їх фізично, там молоді хлопці в роті охорони. Принаймі в нашому ТЦК. Да і на відео часто бувають молоді крутять ухилеса.
показать весь комментарий
20.06.2025 13:10 Ответить
... або вже далеко за 55 р.
показать весь комментарий
20.06.2025 21:03 Ответить
Все можливо. Навіть коли «інвалід війни, без ноги й руки» на відео наздоганяє цивільного, як Усейн Болт - чи й швидше. Повторю ще раз: залиште собі ці наративи про хворих, списаних, «без права на життя» від ТЦК. Люди вже не ведуться.

Соцмережеві реакції - найкращий індикатор: дописи з такими коментарями збирають нуль взаємодій, а часто й відверту іронію. За даними останніх опитувань (Rating, КМІС), довіра до воєнкоматів - на рівні 5-10%. Це нижче, ніж до судів чи парламенту. А понад 60% українців вважають, що принцип мобілізації має бути переглянутий.
Тож ні - ця «лапша» більше не заходить. Історії про чудодійне зцілення списаних воїнів у цивільному житті вже не працюють. Люди втомилися від маніпуляцій, і ви це відчуваєте першими - по порожній реакції.
показать весь комментарий
20.06.2025 14:14 Ответить
На цій гарячій темі основні опоненти мобілізації явні ухилянти, які постійно вигадують різні виверти. От вони лайки і ставлять.

Змінити принципи мобілізації ? Де написано, що мажорів не можна мобілізувати ?
Це проблема ефективності проведення мобілізації.
показать весь комментарий
20.06.2025 21:06 Ответить
Ні, так легко перекрутити фактаж не вийде. Лайків немає, репостів ні - висновок один - це нікому не цікаво. От ви вживаєте термін "ухилянт", а чи знаєте, що подібний статус можливий лише за рішенням суду?

Отже, коли ви вживаєте термін "ухилянт" без рішення суду, ви не просто порушуєте принцип презумпції невинуватості - ви апріорі демонструєте упереджене ставлення. А це означає, що ваші судження - не аналітика, не об'єктивна позиція, а емоційна реакція, підкріплена хибними ярликами. І саме тому такі коментарі не можуть вважатися валідною чи фаховою думкою - це вже не про зміст, а про ваше ставлення.

В Україні термін "ухилянт" не має офіційного статусу, і не існує єдиного реєстру осіб, які ухиляються від мобілізації. Закон визначає лише факти ухилення (ст. 336 ККУ), але довести це може тільки суд. Без вироку - людина не є ні правопорушником, ні злочинцем.

До того ж, на 2024 рік лише менше ніж 2% справ за статтею 336 доходять до вироків суду. Решта - або закриваються, або взагалі не доходять до суду через відсутність складу злочину.

А тепер ще один нюанс: станом на травень 2024 року понад 70% повісток, виданих ТЦК, були визнані такими, що оформлені з порушеннями. Людей зупиняли без підстав, вручали повістки на вулиці, без реєстрації в ЄДР, без ідентифікації особи. І це не "ухиляння", це хаос і правовий нігілізм.
показать весь комментарий
20.06.2025 21:20 Ответить
хоспаді ... ну і нащо Ви витрачаєш сили і натхнення на ці тексти ??

Зареєструйся у Резерві+, - і все, буде тобі просвітління.
показать весь комментарий
21.06.2025 12:21 Ответить
Не хочу і крапка. Змусиш?
показать весь комментарий
21.06.2025 12:37 Ответить
Тю ! Ну то не ображайся, якщо по тебе бус приїде.

До мене не доходить - нащо ви тут клаву топчете ? Не хочете принципово - живіть собі своїм життям і не висовуйтесь.
показать весь комментарий
21.06.2025 13:49 Ответить
А чому я маю ображатись на розумово відсталих? Не так мене виховували, щоб знущатись над каліками
показать весь комментарий
21.06.2025 14:42 Ответить
Якщо ви почепили на себе бірку і готові танцювати під дудку гундосого, не треба думати, що іншим це теж в кайф. До речі, а яким законом створено Оберіг, звідки Резерв тягне дані, не підкажете? Чи тут теж крім пук-пук, срьоньк-срьонк написати нічого?)

P.S. Оберіг створено засекреченою постановою кабміну, а отже - його юридично не існує. Тобто вит агітуєте зливати свої дані невідомо куди, невідомо кому...
показать весь комментарий
21.06.2025 12:40 Ответить
Це поширена практика - у законі визначаються загальні риси, а реалізація підзаконними актами.
Реєстр можна перейменувати. Чи післязавтра ввести у експлуатацію інший. більш досконалий, з іншою назвою.

При чому гундосий ? На нього одного напав ***** і тебе заставляють боронити ?
показать весь комментарий
21.06.2025 13:47 Ответить
Страница 1 из 3