13533 посетителя онлайн
7 254 137

Иран запросил экстренное заседание Совета безопасности ООН

Генсек ООН сделал заявление по поводу эскалации войны со стороны РФ

Удары, нанесенные Соединенными Штатами по Ирану, являются грубым нарушением международного права и Устава ООН.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом сообщает Clash Report.

Иранские СМИ приводят заявление постпреда при ООН Амира Саида Иравани:

"Несомненно, военная агрессия США в отношении суверенитета и территориальной целостности Ирана является грубым нарушением международного права и обязательных к исполнению международных норм, закрепленных в Уставе ООН.

В свете серьезных и далеко идущих последствий варварских и преступных действий в отношении международного мира и безопасности Исламская Республика Иран срочно просит Совет Безопасности созвать экстренное заседание, чтобы безотлагательно обсудить этот вопиющий и незаконный акт агрессии", - говорится в заявлении.

Топ комментарии
+29
За "шахеди" на голови українців треба відповідати. І за збитий літак. І за підтримку інших варварських та злочинних дій кацапстана в Україні.
показать весь комментарий
22.06.2025 08:23 Ответить
+23
Є таке східне прислів"я: "Біль від удару палицею відчувається по-різному... Все залежить від того, на якому кінці палиці ти знаходишся...". (тобто, чи тебе б"ють, чи ти б"єш).
Коли Іран давав зброю хуситам, Хезболлі, ХАМАСу, і натравлював їх на Ізраїль, а ті вбивали ізраїльтян - він болю не відчував... Коли сам "отримав по морді" - біль став для них реальним...
показать весь комментарий
22.06.2025 08:42 Ответить
+21
Іран не має козирів
показать весь комментарий
22.06.2025 08:19 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Жопов, иди в жопу
показать весь комментарий
30.06.2025 14:20 Ответить
Дебільчик сіоністський - тебе гугл забанив???
показать весь комментарий
30.06.2025 14:06 Ответить
А хіба ми ВЖЕ не є полем бою? Тож в цьому плані ми нічого принципово не втратимо, а отримаємо реальних, а не паперових, союзників.
показать весь комментарий
23.06.2025 11:40 Ответить
Жопов ти для, звичайно, великий авторитет, але хотілося б чогось суттєвішого, ніж твоє авторитетне слово
показать весь комментарий
23.06.2025 11:19 Ответить
Як раз в 2016 (вже московія була під санкціями) ліцензію і передали
показать весь комментарий
23.06.2025 11:00 Ответить
гебреї з історії майже такий же кочовий нарід як і цигани. Стісняються Соромляться вони свого минулого....
вивчайте глибше
показать весь комментарий
23.06.2025 10:59 Ответить
нелюдожер погули що таке "Семіти" та семітськи народи - будеш здивований.
Туди й араби і євреї відносяться
показать весь комментарий
23.06.2025 10:52 Ответить
Можна перефразувати - московія кожен язиками пропагандонів на усіх центральних каналах закликає стерти/нанести удари по Парижу, Берліну, по Британії та й тій же Омериці вже сотні разів
Де ракети по території московії???
показать весь комментарий
23.06.2025 10:50 Ответить
Шахеди вже давно не іранськи. Більше того повно комплектуючих в Герані-2 з США, Європи.
Запчастини на московію ешелонами приблизно 1-2 в тиждень поставляє китай
показать весь комментарий
23.06.2025 10:47 Ответить
Навіть ісраель підтримав, надавши в 2016 році (вже московія була під санкціями) ліцензію на виготовлення безпілотників
показать весь комментарий
23.06.2025 10:45 Ответить
https://www.youtube.com/shorts/vmVwtQVSBm4?feature=share
показать весь комментарий
22.06.2025 17:05 Ответить
Як кажуть: висловив глибоке потужне занепокоєння.
Амінь
показать весь комментарий
22.06.2025 15:24 Ответить
і так роблячі висновки з історії мені не жаль ваших улюбленців,бо не можна жаліти тих хто тебе зневажає навіть публічно це не скриваючи,скажете що то одиничні випадки беркут,релігійні діячі їх ніхто не ставить на місце,пофіг що на фронті до мільйону кацапсів а винувата вся кацапія,чому мені їх жаліти??
показать весь комментарий
22.06.2025 13:48 Ответить
коли ракетами бьють по табору з дітьми,той хто б'є перестає бути жертвою
показать весь комментарий
22.06.2025 13:40 Ответить
і так я знаю що таке тора,не чув ні разу слів занепокоєності що гинуть українці і бажання допомоги від ізраїльтян,ну крім притулку наших корупционерів та іншої мерзоти
показать весь комментарий
22.06.2025 13:37 Ответить
1-хто створив хамас??один з низ срср,кгб
2-проти нас воюють кацапи і ми ненавидимо всіх кацапів,у нас при владі 70%іноземців,більшість з них євреї,які десятиліттями грабують Україну,натяк розумієте??
3-чому в палестиноізраільському конфлікті таке лицемірство??чому ляльководи страждають у останню чергу??чому страждають мирні а не ті хто прикривається ними та їх спонсори??
показать весь комментарий
22.06.2025 13:31 Ответить
"Ізраільская воєнщіна ізвестна всєму свєту! Как мать говорю, как жєнщіна, - трєбую іх к отвєту!" (с)
Чи ви не в курсі, чи просто передьоргуєте, але щось дивне кажете.
Про "вбити" та "землі" - це ваші фантазії. Ізраїль вже 75 років терпить у себе вдома, майже не за парканом (коли той паркан будували, скільки вереску було!) неясне утворення, націлене на повне знищення євреїв. З ракетами у кожній школі та лікарні, у бомбах в кожній дитячій кімнаті, з вагітними жінками, які обв'язують своє чрево "поясом шахіда", і з немовлятами у замінованому візочку, з дитсадовцями, які грають в "похорони шахеда" та "вбий єврея" (самі відео знайдете чи мені треба час витрачати?). З фальшивою кров'ю та "мертвими діточками", які то ніжку почухають, то носик, а то взагалі вскочуть та втечуть, бо на ношах тихенько лежати нудно, а під сиренами - лячно.
А після 7 жовтня, коли на таких же, але з іншого боку паркану, немовлят, вагітних жінок, старих людей та танцюючу молодь напали не тільки бойовики, а оті самі "прості цивільні люди", включаючи жінок та підлітків і дітей, і загубили півтори тисячі життів (це ж ОК? Так? Євреїв же не жалко?!), ізраїльтяни включно, до речі, з ізраільтянами-арабами та бедуїнами, не схотіли більше миритися з бандитами у себе під боком. І так, ХАМАС мусить бути знищеним! А цивільні можуть йти - до сусідів (але ті не хочуть приймати бандитів - плавали, знають!). Але вони не йдуть, бо де ж іще буде така солодка халява - 75 років можна було взагалі нічого не робити, тілько озброюватись, мріяти, як вб'ють усіх євреїв ("Від ріки до моря" - це що, знаєте?), та одержувати плюшки та смаколики від добрих "білих" тільки за скиглення та "бровки хаткою". Табори, кажете? А ви були у цих таборах: багатоповерхових, з обладнанням, комп'ютерами та технікою, про які пересічний українець тільки мріє (я вже не кажу про кацапів - вони навіть не уявляють, про що можна мріяти)?
"Палестинців" ніхто не збирається знищувати. Тільки ХАМАС! А вже хто в тому ХАМАСІ, то не справа Ізраїлю...

І на цьому я політінформацію закінчую. Інтернет вам у допомогу, якщо бажаєте розібратися у питанні. А якщо все це для лозунгів, то далі без мене.
показать весь комментарий
22.06.2025 13:21 Ответить
ти телепень. є агресія русні і немає агресії
ізраїлю. першими по Ізраїлю ракетні удари завдали рушники. всі сьогоднішні дії Ізраїлю - це відповідь на агресію Ірану.
показать весь комментарий
22.06.2025 13:08 Ответить
О, у Украины большой опыт консультаций и заседаний с этой конторе. Обращайтесь за консультациями. Можно и меркелям позвонить.
показать весь комментарий
22.06.2025 13:03 Ответить
Звідки оце рожеве "будуть поставляти"? Вони вже припинили поставки навіть те що було законтрактовано Байденом. Протидронові ракети так взагалі в Ізраїль відправили.
Трамп буквально вчора застеріг від постачання зброї нам - це підтримка війни виявляється.
"Вдих-видих"... Ви з якої планети, перепрошую?

Зі. І не треба ловити на "симпатії до аятолл" вони таке саме лайно як і трамп...
показать весь комментарий
22.06.2025 13:03 Ответить
Шановний, навіть трампівська Америка не надає зброю і війська кацапам. І навіть зараз, навіть за гроші озброєння (критичне для нашої оборони) вони будуть поставляти в Україну, а не на парашу. І нема Америки трампівськлї, чи дотрампівської. Трамп не прилетів туди півроку тому, а завжди там був. Просто образно кажучи США зараз роблять вдих, після якого буде знову видих. До речі, якщо ви напишите слова співчуття аятоллам, думаю вас не забанять, хоча читачі у вас зміняться.
показать весь комментарий
22.06.2025 12:51 Ответить
Це ви, шановний, не розрізняєте елементарні речі. Такі як наприклад Америку до трампа і з трампом.
Все те що ви описали робила та Америка. Ця - нам майже відкритий ворог. Якраз дії трампа по легітимізації агресії, по відбілюванню ху-йла, а тепер ще й бацьки, завдали шкоди Україні більше ніж всі іранські шахіди разом узяті. Трамп з венсом були більшими мотиватороми контракту в армії рефе ніж саме ху-йло.
Якщо ви цього не розумієте то про що ми говоримо..
показать весь комментарий
22.06.2025 12:44 Ответить
Ой, а шо сталося?
Заболіло у тій дупі, якою ви срали на усі норми ООН раніше?
Ну це прайдьот, як срака відпаде...
показать весь комментарий
22.06.2025 12:26 Ответить
От мені цікава природа такоїї впертості. Ви справді не здатні відрізнити голосування у ООН і іранські шахеди, які вбивають украхнців і руйнують міста, збитий український Боїнг з українцями на борту і безпосередню участь військових Ірану на українській території (у Криму) ужбройній агресії кацапії проти України? Америкагські Петріоти, як і Джавеліни і ще багато чого не знищують Україну, а захищають її аід іранської зброї. До речі, подивіться, як голосувала Україна в тій же ООН з питань Ізраїлю. Якщо ви не здатні розрізгяти елементаоні речі, то у мене немає до вас жодних питань, як і бажання полемізувати.
показать весь комментарий
22.06.2025 12:22 Ответить
я хочу працювати в ООН
показать весь комментарий
22.06.2025 12:11 Ответить
Кількість шахідів зменшувалася і перед атакою 17 червня. Пов'язувати це з Іраном навіть не смішно.

А хто кому союзник зараз добре видно ось по цьому :

показать весь комментарий
22.06.2025 12:04 Ответить
Так. Трамп мститься за Трампа, тільки за Трампа і нікого, крім Трампа.
показать весь комментарий
22.06.2025 11:47 Ответить
"Бо тоді ми будемо частиною одної з коаліцій."
Є дуже висока вірогідність, що Україна в цьому розкладі залишиться полем бою між двома (або більше) коаліціями...
показать весь комментарий
22.06.2025 11:45 Ответить
Кравчук, Кучма, Ющенко, Янукович, Порошенко, Зеленський...
Що, і Ющ теж із них? А я к гарно выглядав у вишиванці.
Ну, вибачте, тоді я не знаю, як воно так сталося, що в Ізраїлі за 35 років 6 керівників в умовах безперервної війни змогли перетворити пустелю на сад, а в Україні за той же час 6 керівників тієї ж національності змогли сад перетворити на пустелю. Нема у мене відповіді, може земля впливає чи інше сонце світить... А ви знаєте відповідь?
показать весь комментарий
22.06.2025 11:18 Ответить
Кроме кацапья, страдающего победобесием, весь остальной мир не в курсе про 22 июня и всем давно насрать на эту дату
показать весь комментарий
22.06.2025 11:12 Ответить
а хто з попередників не був з неназиваємою національністю?
показать весь комментарий
22.06.2025 11:07 Ответить
Ну, пока по ядерным бункерам ещё никогда не били.. Если ударят по путинскому бункеру с путиным, то расея тоже наверняка запросит экстренное заседание Совета безопасности ООН, но тоже будет уже поздно.. )
показать весь комментарий
22.06.2025 10:47 Ответить
Точно? Американська зброя била по Україні? Може інструктори з СЛА за командою Трампа готують кацапські війська? 😲 Навіщо городити дурню? Тепер про користь для Уараєни: лише сліпий не зауважив зменшення кількості шахедів в останніх нальотах на украєнські міста - від більше 200 до 25. Уоли на вас одного нападають четверо - це вже погано, а коли хтось, хто не хоче прийняти вашу сторону, але все- таки щнешкоджує одного з нападників - ставити його в один ряд з тим, хто напав на вас принаймні не надто розумно. Трамп - ідіот і цинік, але навіть з таких можна користати, якщо його зіштовхнути з таким же ідіотом і іиніком, який тримає вас за горло. Вам немає різниці, чи вашого ворога буде пи*дити чесний герой, чи цинічний ідіот. Просто Зєлєнскій - не Бібі, який може використати ідіотів на власну користь і користь власної країни.
показать весь комментарий
22.06.2025 10:47 Ответить
Мабуть не так...кому вигідно, щоб Герані Шахедами називали?
показать весь комментарий
22.06.2025 10:42 Ответить
Кожне рішення має власну ціну. І за добровільне та усвідомлене рішення 2019 року український народ цю ціну заплатив кров'ю та сотнями тисяч життів.
Зеленський президент поганий, тут немає двох думок. Але він президент №6. А хто з його попередників був хорошим президентом?
показать весь комментарий
22.06.2025 10:41 Ответить
так я не понял обосанный Андрюша куда делся твой "закон джунглей"? Что так быстро слился )))
показать весь комментарий
22.06.2025 10:40 Ответить
Ти випадково не єврей?
показать весь комментарий
22.06.2025 10:38 Ответить
не поріте,сам не розумію,вам напевно було вчора весело,бо сьогодні ще видихається
показать весь комментарий
22.06.2025 10:33 Ответить
Нах пшло.
показать весь комментарий
22.06.2025 10:32 Ответить
з'їбався разом з родиною - це не УКРАЇНСЬКИЙ чернишов - це член зеленої банди яку привели до влади 73 % ідіотів у 2019
показать весь комментарий
22.06.2025 10:32 Ответить
Ще раз повторюю - трамп такий самий союзник росії як і іран. Але шкоди він завдав нам на порядок більше ніж Іран. Його атака на Іран жодних плюсів ні для України загалом ні для вас особисто не принесе. Тільки мінуси які я навів вище. Тому я не розумію цієї щенячої радості...
показать весь комментарий
22.06.2025 10:31 Ответить
втік від кривосуддя. нагадати тобі, якої національності у нас президент і 70% депутатів, суддей і топ чиновників? які його випустили.
і чому я їх не підтримую? дивно все це.
показать весь комментарий
22.06.2025 10:31 Ответить
Я не знаю, чому Герані називають Шахедами.
Я навіть не знаю чому тебе називають Віктором, тому що судячи з твоїх питань, тебе треба називати не "переможцем", а "ідіотом".
показать весь комментарий
22.06.2025 10:30 Ответить
Не зрозумію, з ким Ви тут розмовляєте
показать весь комментарий
22.06.2025 10:30 Ответить
який напис таке і сприйняття
показать весь комментарий
22.06.2025 10:28 Ответить
мальчиком в стрингах,що цікавіше мальчик чи стрінги??
показать весь комментарий
22.06.2025 10:26 Ответить
Якщо буде такий політичний інтерес - поїде.
Політика не завжди пахне трояндами і якщо політик надто гидливий, то це перша ознака, що в політиці йому нічого робити.
От ти за ізраїльського Бібі все знаєш, а краще б сказав мені, де український Чернишов?
показать весь комментарий
22.06.2025 10:26 Ответить
Кого?
показать весь комментарий
22.06.2025 10:24 Ответить
так їх треба вбити??так??ну вони ж не згодні залишити землі які рахують своїми??ну як і українців судячі з вашої логіки??
показать весь комментарий
22.06.2025 10:24 Ответить
Чого тоді Герані Шахедами називають?
показать весь комментарий
22.06.2025 10:23 Ответить
стурбований статевим питанням чи майновим станом??
показать весь комментарий
22.06.2025 10:21 Ответить
Яку ліцензію...?
Якщо на "Сьорчер", то вона сьогодні не варта того паперу, на якому надрукована.
А на "Форпост" нема ні права ні можливост.і То вже самостійна розробка.
показать весь комментарий
22.06.2025 10:21 Ответить
Ну що, вперше за 11 років на Радбезі ООН буде хоч якась "двіжуха". Бо той сценарій, де у першому акті "говорили-балакали", у другому рашка накладає на стіл велику купу вето, а у третьому - ""сіли та заплакали" вже набрид до повної осточортілості!
Може, зараз буде щось новеньке? Чи знов купа вето?
показать весь комментарий
22.06.2025 10:20 Ответить
Эту тему уже обсуждали а вы снова своим свынними рылом по корыту мечите!
1 Иран в своей конституции записал уничтожение Израиля
и постоянно угрожает на всех уровнях что и послужило поводом к уничтожению ядерных обьектов
А теперь неуважаемый орк дайте пруф где украинское правительство угрожало уничтожить эрефею?
показать весь комментарий
22.06.2025 10:19 Ответить
А нас та за чьто?
показать весь комментарий
22.06.2025 10:15 Ответить
Черговий "мальчік в трусіках".
показать весь комментарий
22.06.2025 10:14 Ответить
Я б сказала, що палестинці - це аналог нашого днр-лнр, такий собі "народ Донбасу", що не має ані своєї мови, ані своєї історії, ані своїх казок, пісень та іншого фольклору. Палестинці - це представники різних арабських народів: єгиптян, йорданців, ливанців та інших, що жили чи кочували на теріторії, що увійшла до сьогоденного Ізраїлю. Одна частка тих арабів погодилася жити у своїх домівках попуч із євреями, вони стали громадянами Ізраїлю, працюють, платять податки, навіть служать у армії Ізраїлю і воюють за Ізраїль. А інша частка спочатку примкнула до тих арабських країн, що відразу почали з Ізраїлем війну. А потім, коли "Великий Арабський Світ" отримав по зубах від маленького і новенького Ізраїлю та відповз зализувати рани, оці примкнувші опинились ні з чим. Спочатку сусіди-араби спробували "розібрати їх по домівках", але песики виявилися злобними шакалами, після чого і Єгипет, і Йорданія їх позбулися і відкарасалися. Але тут підбігла теж майже новостворена ООН, створила бідосям табори й почала їх кормити-поїти-розважати як окремий нарід, ще й жертву сіонізму. Ось тут все і почалось...
показать весь комментарий
22.06.2025 10:13 Ответить
Ого, ООН скликають, ну все ..... зараз ООН "всіх врозумить" , "винних покарає" 🤣🤣🤣🤣🤣
Те ООН вже давно стало посьмиховиськом, марна трата наших (платників податків) грошей!
показать весь комментарий
22.06.2025 10:12 Ответить
Ще раз - Іран не просто не друг - він відвертий ворог і військовий союзник кацапів у війні з Україною, як і пухлий Ин і у меншій мірі Китай. Іранці напряму, зброєю і військовими беруть участь у війні кацапії проти України. Без іранських шахедів і чучхістських ракет у кацапії закінчилися б ракети, і українські міста не піддавалися б терору. Виведення Ірану з війни однозначно ослабить кацапів. Мені в носі, чи законно, чи незаконно Трамп дав команду бомбардувати Іран - мені приємно, що він це зробив.
показать весь комментарий
22.06.2025 10:10 Ответить
они всегда пистят по их заявам было уничтожено 100500 самолетов израильской авиации и одна звезда смерти ))))
показать весь комментарий
22.06.2025 10:10 Ответить
ого, навіть у таких як ти, є зачатки інтелекту. однозначно лайк
показать весь комментарий
22.06.2025 10:07 Ответить
В мене нема ні іранських ні ізраїльських друзів.
Обидві країни - союзники Путіна і поставляють йому зброю вбивати українців.
Чим більше ви міситимете одне одного, тим краще!
Зрозумів, мішігене копф?
показать весь комментарий
22.06.2025 10:06 Ответить
Іран нам не друг і ніхто тут за нього не топить. Топлять за міжнародні правила якими, як виявилося, можна підтертися не тільки русні.

І США, а саме Трамп, за останні три місяці для перемоги ху-йла зробили більше ніж сто іранів разом взятих.
показать весь комментарий
22.06.2025 10:03 Ответить
ще перед великим обстрілом ізраїлю,пейсаті заявили що ім потрібна территорія гази,без людей,тому не бачу різниці між песатими та кацапсами
показать весь комментарий
22.06.2025 09:59 Ответить
Я, звісно, не фізик-ядерщик, але навіть мене сумніви беруть, чи можна під ретельним поглядом дронів-розвідників, супутників і ізраїльського Моссаду "заздалегідь" непомітно вивезти оте обладнання? То ж скільки знадобиться вантажівок та вантажників на ті центрифуги?
Якщо щось і вивезли, то хіба що якусь документацію чи якусь кількість готового продукту. У валізці.
показать весь комментарий
22.06.2025 09:56 Ответить
Ні, звичайно. Але на відміну від США, які все ж постпвлчють зброю Україні і Ізраїлю, який морозиться від підтримки України, Іран мало того, що підтримує кацапів в тій же ООН, так ще щоночі Украхну атакують іранські шахеди, аацапських літунів готують іранські інструктори, і нагадаю про збитий Іраном украхнський борт авіакомпанії МАУ, від чого іранці морозилися з великим цинізмом. Справді, мені дивно, як можна підтримувати прямого ворога України, у якого немає навіть гідності визнати свою участь у війні кацапії з Україною на боці кацапів. Ви мене дивуєте.
показать весь комментарий
22.06.2025 09:54 Ответить
ну тоді виходить плешивий правий,коли ракети та дрони б'ють по нашому мирняку обумовлюючі це вдарами по військовим об'єктах??це ти ж вирішуєш кому жити кому ні??це палестинські діти винні що народилися палестинцями,а українські -українцями.А пейсаті вони ж обрані,чесні,миролюбиві а головне безгрішні??чому ж вони не бьють по спонсорах террористів де є росія,сша,та інші арабські країни??те що ти тут несеш гидко та мерзенно
показать весь комментарий
22.06.2025 09:52 Ответить
Дурень думкою багатіє. Все до навпаки - жиди таки втягнули недоумка у війну, тепер в США навіть стріляних гільз не випросиш.
показать весь комментарий
22.06.2025 09:48 Ответить
Саме так. І саме Іран її підтримав, допоміг кацапам обходити перші санкції, накладені на кацапвю за анексію Криму.
показать весь комментарий
22.06.2025 09:45 Ответить
а ваш бібі поїде в наступному році на парад перемоги до х..йла?
показать весь комментарий
22.06.2025 09:41 Ответить
Нє, шановний.
Світ "поляризується" тільки не так як вам хочеться. Тепер є ті кому можна в ті кого можна...
показать весь комментарий
22.06.2025 09:31 Ответить
22 июня ровно в 4 часа Фордо бомбили, нам объявили - Им наступает *****...
показать весь комментарий
22.06.2025 09:30 Ответить
Ізраїль відкликав ліцензію?
показать весь комментарий
22.06.2025 09:29 Ответить
Продали у 2010, на вільному ринку, з дозволу Міноборони Ізраїлю та США. А після 2014 року будь-яку співпрацю з росією припинили.
Росія тоді купила. А Україна чомусь не купила? Ринок тоді був вільний, та й жодної агресії ще не було
Висувай претензії до Швеції за винахід динаміту та до Китаю за винахід пороху. Теж вбивають.
показать весь комментарий
22.06.2025 09:26 Ответить
Я не людожер, але роздута інфа про палестинський табір. використаний як живий щит це так собі. Скільки мирних ізраїльтян вбили бойовики вас не хвилює, чи не так?
P.S. Палестинського народу, як такого не існує - всі вони араби родства не знаючі. Добрий знайомий з Йорданії ( інтерн після медуніверситету ) довго пояснював хто такі "палестинці" в арабському світі. Найближчий аналог це як наші цигани, але фанатичні і озброєні до зубів.
показать весь комментарий
22.06.2025 09:26 Ответить
смішна заштрика,на силіконовий огірок схожий,залу...пень-провокатор,мамкіна чепуха
показать весь комментарий
22.06.2025 09:25 Ответить
Так, географія трошки підкачала. Зате у Канади чи Сирії з цим все норм..
показать весь комментарий
22.06.2025 09:25 Ответить
Війна почалася у 2014 без усяких шахедів.
показать весь комментарий
22.06.2025 09:25 Ответить
Її давно вибили Ізраільтяни.
показать весь комментарий
22.06.2025 09:24 Ответить
тоді не розумію чого пейсаті жаліються на обстріли своїх бомжатень??чого ми не бьємо по мацкві і підмосков'ю,по хатах і мирняку пропорційно того як вони по нас??щось у вас не складається
показать весь комментарий
22.06.2025 09:23 Ответить
А-ха-х
Ви справді вважаєте що це так трампуша мститься русні за Україну? Ой вей...
показать весь комментарий
22.06.2025 09:23 Ответить
Це тобі Соловьнв сказав?
показать весь комментарий
22.06.2025 09:23 Ответить
******. Они свои пусковые установки спасти не могут, а тут магическим образом вынесли все из подземных ответов за которым следят. И самое главное, не все можно вывезти, те же центрифуги не вывезет.
показать весь комментарий
22.06.2025 09:21 Ответить
Україні в чому користь, нафта 80, вся увага світу і ппо на захист Ізраїлю, тепер душмани кацапам ще й ракети можуть підкидати -
і торги між США й кацапами ціною України.
показать весь комментарий
22.06.2025 09:21 Ответить
Див.вище.
показать весь комментарий
22.06.2025 09:20 Ответить
Доказів нема.
показать весь комментарий
22.06.2025 09:19 Ответить
А Росія виробляє безпілотники "Форпост", які є ліцензійною копією ізраїльського розвідувального БПЛА "IAI Searcher". Це підтвердив посол Ізраїлю в Україні Міхаель Бродський у 2023 році. Виробництво цих дронів налагоджено на "Уральському заводі цивільної авіації" в Єкатеринбурзі.
показать весь комментарий
22.06.2025 09:18 Ответить
Тільки проблема що Ізраїль та США нам не союзники. По Україні прилітали як іранські шахіди так і ізраїльські ланцети. А Нетаньяху бігав по Красній площі з колорадкою.

І Іран "вигрібає по повній" не тому що союзник русні, а тому що закон джунглів. Де Іран, Україна чи Канада з Гренландію тепер просто корм...
показать весь комментарий
22.06.2025 09:18 Ответить
Чим буде більше війн, тим для нас краще. Бо тоді світ однозначно поляризується: ми будемо на одній стороні, Росія - на іншій. І питання військової допомоги нам, необмеженої допомоги просто вже не стоятиме. Американські ВПС прикриватимуть нашу піхоту, їхні ракетні комплекси опиняться на нашій території, щоб ближче було летіти тощо.
показать весь комментарий
22.06.2025 09:18 Ответить
Але чомусь ніхто не звинувачує Рашу в постачанні обладнання для створення ЯО, якщо Україні буде присутня на засіданні, можливо варто зробити, це вони побудували центрифугу і інші речі. Але краще на американському телеканалі в прямому ефірі, тому що можуть вирізати, там одностороння демократія.

Чи заплатити через лобістів, щоб якись сенатор, який дійсно налаштований проти орків, підняв це питання. Але на останнє можуть не піти якщо керівництво партій тримає вже напрямок на згладження ситуації з орками.

Реально кому орки, ще з країн терористів орки можуть продати технології для ядерки. І світ на це постійно закриває очі.
показать весь комментарий
22.06.2025 09:18 Ответить
Але нюанс у тому, що США та Ізраїль навіть не думають захоплювати територію Ірану...
показать весь комментарий
22.06.2025 09:13 Ответить
Ціллю будь-якої війни є максимальне знищення супротивника, на війні немає святих і безгрішних з будь-якої сторони. Тому в цьому питанні визначальним є те хто почав першим. Можна виправдати Хіросіму та Нагасакі, бо до того був Перл-Гарбор, з якого все і почалося.
показать весь комментарий
22.06.2025 09:09 Ответить
Nika Vesela
Ну що ви,наша влада ніколи не бреше.От пару місяців тому у Зе якась конференція була.Телефон задзвонив.Ой,вибачте,перервуся,це Макрон дзвонить.Наступного дня МЗМ Франції повідомило,що ніхто нікуди не дзвонив..
А тут цілий радбез скликати..
Це ж скількох послиць та інших від важливих справ відірвати...
А Іран,хоч і ворог України і навіть мій особистий ворог,молодець.
Винен,не винен,а радбез скликай.
показать весь комментарий
22.06.2025 09:09 Ответить
Одна бабка теж почула, що кажуть "куй", побігла туди, а там два коваля-пролетарія читають Маркса - "Куй железо пока горячо".
Руйнування цивільних цілей в Україні підтверджує мільйон фотографій. Руйнування цивільних цілей в Ірані немає від слова зовсім. Якби були, іранська пропаганда їм виставила б негайно
показать весь комментарий
22.06.2025 09:08 Ответить
А те що Іран шахедами розбив пів України не хочуть обговорити в ООН? Так що тепер хай бородаті виродки отримують те що заслужили
показать весь комментарий
22.06.2025 09:06 Ответить
А шоислучілось? 😲 Щось екстраординарне, чого до цього ніколи не було?
показать весь комментарий
22.06.2025 09:05 Ответить
Ніт, шановний, Ви трішки маніпулюєте. 😊 Якби спочатку не сталося агресіх русні за допомогою Іранк, то щараз Штати не бомбили б Іран. І цілком можливо, що якби Іран не підтримав русню, я зараз підтримав би Іран. Так, я не можу нічого вдіяти, щоб карма наздогнала кацапів вже і зараз, але я щиро радію, що Іран ця карма вже догнала.
показать весь комментарий
22.06.2025 09:04 Ответить
Страница 1 из 2