9684 посетителя онлайн

Украина снова начала использовать дроны Bayraktar в боях с РФ на фронте, - СМИ Германии

Дрон Байрактар

Украинская армия снова начала использовать в боях с российскими захватчиками на передовой турецкий дрон Bayraktar TB2.

Об этом сообщает немецкий телеканал N-tv, передает Цензор.НЕТ.

Медиа напоминает, что в начале полномасштабного вторжения РФ в Украину с помощью Bayraktar были достигнуты большие успехи. Однако уже через некоторое время он утратил свое значение.

Теперь же это оружие против оккупантов снова возвращается на поле боя.

Сначала, несколько дней назад, командующий ВМС Украины Алексей Неижпапа опубликовал видео, в котором Bayraktar TB2 атакует и уничтожает российский военный катер в речной зоне Херсонской области.

Как добавляет N-tv, это первое публичное использование турецкого дрона украинскими защитниками за несколько месяцев.

"Дрон Bayraktar TB2 получил мировую известность весной 2022 года, после того, как Украина сначала очень успешно использовала его против российских танков и артиллерийских систем. После того как московские войска модернизировали свою противовоздушную оборону и усовершенствовали средства радиоэлектронной борьбы, дрон потерял свое значение и исчез с поля боя", - сообщает телеканал.

По данным портала Euromaidanpress, текущее использование дрона Bayraktar в Херсонской области указывает на пробелы в российской противовоздушной обороне на юге Украины.

Топ комментарии
+30
Байрактари по факту врятували Київ, коли спалили і перетворили на брухт ту 70-кілометрову колонну бронетехніки кацапів, що йшла по хорошо асфальтірованной дорогє, з півночі, у лютому 2022.
І збудував її не Порошенко.
показать весь комментарий
26.06.2025 21:23 Ответить
+23
Слухаючи Стерненка май власні мізки - воно то звісно армії дороги потрібні , але ті дороги , що при наймогутнішому збудували , кацапи у перші дні вторгнення захопили на півдні та півночі . І як захоплені кацапами дороги нам допомогли ? ((( А от фразу " звісно можна виділити кошти на ЗСУ , але тоді на дороги не вистачить " не Стерненко сказав , ну а щодо суми , то тільки уяви що було б якби у перший місяць у нас було вдосталь " Вільхи " , "Верби " , "Нептунів " та хоча б сотня "Сапсанів" була .
показать весь комментарий
26.06.2025 21:42 Ответить
+11
А ще планувалося побудувати завод з виробництва цих дронів, але я так розумію все закінчилося на етапі планування.
показать весь комментарий
26.06.2025 21:18 Ответить
Комментировать
Сортировать:
А ще планувалося побудувати завод з виробництва цих дронів, але я так розумію все закінчилося на етапі планування.
показать весь комментарий
26.06.2025 21:18 Ответить
Завод із виробництва Bayraktar в Україні вже готовий на 80%, - гендиректор Джерело: https://censor.net/n3516637
показать весь комментарий
26.06.2025 21:40 Ответить
А введення в експлуатацію заплановане на 2036 рік.
показать весь комментарий
26.06.2025 23:20 Ответить
занадто гучно сказано.
правильні ше буде звучати так - Україна використовує залишки байрактарів які приписані до фльоти, всі инші згоріли в боях бо вороже ппо їх дуже легко збиває.
і провини порошенка за куплені байрактари немає, навпаки, вважаю що військові помилки діляться на ті яких можна було уникнути і на ті які нас чомусь вчать.
купівля байрактарів це з другої категорії.
тим більше порошенку ніхто нічого не давав і дуже мало продавав, тож байрактари що прославилися у війні гірних азерів проти диких племен вірмен тоді були круті і звучали дуже круто.
показать весь комментарий
26.06.2025 21:18 Ответить
Байрактари по факту врятували Київ, коли спалили і перетворили на брухт ту 70-кілометрову колонну бронетехніки кацапів, що йшла по хорошо асфальтірованной дорогє, з півночі, у лютому 2022.
І збудував її не Порошенко.
показать весь комментарий
26.06.2025 21:23 Ответить
раніше мені подобалася критика зеленського про асфальт.
потім асфальт зеленського залишився лише для баранів, розумні люди зрозуміли що кількість умовно зекономлених грошей на асфальт була витрачена в перший місяць боїв.
ми ще з 22 року воюємо на підсосі у заходу, наша війна це гроші/зброя/амуніція з-за кордону і наші люди.
а зараз ще веселіше.
бо стерненко сказав і я на власні вуха чув що асфальтування доріг це правильно і це потрібно нашій армії.
я не відчуваю себе більшим експертом в військових справах аніж стерненко, хто зна, може й так.
бо якщо так то, виходить, заднім числом ми виправдовуємо тупість зеленського.
херня яка-то.
показать весь комментарий
26.06.2025 21:32 Ответить
Слухаючи Стерненка май власні мізки - воно то звісно армії дороги потрібні , але ті дороги , що при наймогутнішому збудували , кацапи у перші дні вторгнення захопили на півдні та півночі . І як захоплені кацапами дороги нам допомогли ? ((( А от фразу " звісно можна виділити кошти на ЗСУ , але тоді на дороги не вистачить " не Стерненко сказав , ну а щодо суми , то тільки уяви що було б якби у перший місяць у нас було вдосталь " Вільхи " , "Верби " , "Нептунів " та хоча б сотня "Сапсанів" була .
показать весь комментарий
26.06.2025 21:42 Ответить
Палишся, зепіл
показать весь комментарий
26.06.2025 22:17 Ответить
Тобто ти вважаєш що розкрадені і закатані в асфальт зеленим шоблом гроші - це було краще ніж було б витрати іх на розбудову і зміцнення арміі на розвиток ракетних програм і виготовлення ракет і іншого озброєння ? І ти після цього ще когось тут називаєш бидлом і баранами? Ну що тут сказати? Культура поведінки і рівень мислення типового ЗЕбуіна в усій красі......
показать весь комментарий
26.06.2025 22:38 Ответить
Емм, переважна більшість військової техніки цілком пристосована до розбитих доріг чи навіть бездоріжжя...
показать весь комментарий
27.06.2025 00:32 Ответить
на мене не дивіться, я не шарю.
це стерненко сказав коли робив випуск про курську операцію.
показать весь комментарий
27.06.2025 00:44 Ответить
А що ще Стєрнєнко сказав? Не казав за які гроші він придбав елітні апартаменти, Ренж Ровер і утримує дісяток охоронців?
Не сказав тобі?
А піди, спитай, Бабєнка
показать весь комментарий
27.06.2025 01:17 Ответить
забув бидло спитати що мені робити.
показать весь комментарий
27.06.2025 10:26 Ответить
Ну ти ж тут усілєно Стєрнєнка просуваєш, то піди та спитай у благодєтєля свого.
-Дядя Стерненко, а за якіє гроші ти всьо то купив?
показать весь комментарий
27.06.2025 11:31 Ответить
Бабенко, ти частіше власні мізки включай, поменше слухай Стєрненків,Зеленьських, більше самостійно працюй із інформацією і буде тобі щасття.
показать весь комментарий
27.06.2025 01:15 Ответить
Ти непогане щось курнув що так вставило (( Колони кацапів знищили українські артилеристи ( я їх тоді наслухався вдосталь , аж душа співала коли по кацапах лупили ) , а те що для таких як ти показували картинки про непереможних байрактарів , то нічого дивного , дехто на радощах тоді верещав що нам і танків не потрібно бо все байрактари "порішають " ((((
показать весь комментарий
26.06.2025 21:35 Ответить
Не палю, і тобі не раджу. Бо дихалку посадиш.
А що я поганого сказав про хлопців з 43-ї ОАБ з САУ 2С7 "Піон"?
Дві батареї "Піон" були розгорнуті на Троєщині, і на Святошині. На підступах до Києва.
А Байрактари були королями автостради, особливо класно палили на трасі кацапські паливозаправники.
показать весь комментарий
26.06.2025 21:50 Ответить
Ну, ну (( А іще кацапські дрони банками огірків збивали (( Особливо багато кацапні знищили ті , що придбані за збори Притули і наводилися із його супутника . Не роби із Байрактара вундервафлю , бо якби не українські хлопці від піхотинця до танкіста , артилериста , пілота, що своїми життями жертвували , то гріш ціна тим безпілотникам . Колони тоді хлопці з РПГ зупиняли , а не безпілотники .
показать весь комментарий
26.06.2025 22:06 Ответить
На початку квітня 2022 року Кремль поскаржився владі Туреччини на використання українськими військовими «Bayraktar TB2».

«Байрактар» відволікав ППО російського https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%B2%D0%B0_(%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%B9%D1%81%D0%B5%D1%80) крейсера «Москва», щоб корабель уразили українські https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B5%D0%BF%D1%82%D1%83%D0%BD_(%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B0_%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B0) ракети «Нептун»https://uk.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-74 [74].
показать весь комментарий
26.06.2025 22:29 Ответить
Заспокойся трішки , бо таке враження , що ти - розробник цього безпілотника . Так ненароком допишешся що мацкву взагалі Байрактар утопив , а не Нептун
показать весь комментарий
26.06.2025 22:34 Ответить
P.S. Нещодавно Трумп так як ти із запалом розповідав що якби він не дав джавелінів , то кацапи Україну "за три дня " у 2022 взяли Правда , статистика ніби у бік Стугни схиляється ,
показать весь комментарий
26.06.2025 22:36 Ответить
спалили 70 кілометрову колонну бронетіхніки ?! тебе коли с дурки виписали ?! нічого вони там не спалили.
показать весь комментарий
26.06.2025 21:59 Ответить
Судячи з реєстрації - сьогодні
показать весь комментарий
26.06.2025 22:09 Ответить
TB2 сыграл важную роль в замедлении и отраженииhttps://ru.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-127 [125] вторжения: Bayraktar использовался для определения целей, корректировки огня артиллерии, обеспечении поддержки с воздуха, уничтожения колонн снабженияhttps://ru.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-128 [126]https://ru.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-129 [127], а также российских систем ПВО: «Панцирь-С1», «Тор», «Бук», «Стрела-10», ЗУ-23-2https://ru.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-:20-130 [128], артиллерии и РСЗО: гаубицы 2А65 и БМ-27 «Ураган»https://ru.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%81%D1%8B%D0%BB%D0%BA%D0%B02-72 [72]. Также отмечается эффективное использование против бронетанковых колоннhttps://ru.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-:19-126 [124]https://ru.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-131 [129]https://ru.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-132 [130].

В начале мая 2022 года, в ходе атаки ВСУ на https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%BC%D0%B5%D0%B8%D0%BD%D1%8B%D0%B9_(%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2) остров Змеиный, с помощью Bayraktar были уничтожены 4 патрульных катера «https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%8B%D0%B5_%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B0_03160 Раптор»https://ru.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-133 [131]https://ru.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-134 [132], 1 десантный катер «https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D1%81%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%BD%D1%8B%D0%B5_%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B0_11770 Серна»https://ru.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-135 [133], 3 системы ПВО, командный пункт и склад боеприпасов на острове. 7 мая Bayraktar уничтожил транспортный вертолет Ми-8 во время выгрузки российского десантаhttps://ru.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-:20-130 [128]https://ru.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-136 [134]https://ru.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-137 [135]https://ru.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-138 [136].
показать весь комментарий
26.06.2025 22:13 Ответить
На початку https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B5_%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B2_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%83_(%D0%B7_2022) російського вторгнення в Україну в лютому 2022 року Україна мала близько 20-и «Байрактарів», готових виконувати бойові завдання. Згодом компанія «Baykar Tech» погодилася відправити додаткові. Більшість аналітиків сумнівалися в їх успішному застосуванні, вважаючи, що апарати швидко зіб'ють російська https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%80%D1%8F%D0%BD%D0%B0_%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B0 ППО. Проте практика показала навпаки високу ефективність і стійкість «Байрактарів», що пояснюється їхніми цілями: колони техніки, розташовані на відкритій місцевостіhttps://uk.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-:2-64 [64]. https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%80%D1%8F%D0%BD%D1%96_%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B8_%D0%97%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D1%81%D0%B8%D0%BB_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 Повітряні сили України 28 лютого підтвердили 2 удари по російських цілях з «Байрактарів»https://uk.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-65 [65]: безпілотники знищили колону російської техніки на Херсонщиніhttps://uk.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-66 [66] та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA_(%D0%97%D0%A0%D0%9A) ЗРК «Бук» біля https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%BD Малинаhttps://uk.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-67 [67].

2 березня 2022 року за допомогою «Байрактарів» вдалося знищити близько 180 одиниць російської техніки поблизу с. Пустовійтівка та с. Бишкінь Сумської областіhttps://uk.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-68 [68]. Завдяки атаці «Байрактара» українські військові змогли захопити й дослідити самохідний зенітний ракетно-гарматний комплекс https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8%D1%80%D1%8C-%D0%A11 «Панцирь»https://uk.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-69 [69]. 12 березня «Байрактар» знищив російську реактивну https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%9C-27_%C2%AB%D0%A3%D1%80%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BD%C2%BB систему залпового вогню «Ураган»https://uk.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-70 [70]. Ці безпілотники знищили один зі штабів 35-ї армії РФ, кілька засобів https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D1%96%D0%BE%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B0_%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%82%D1%8C%D0%B1%D0%B0 РЕБ та штабів меншого рівняhttps://uk.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-:3-22 [22].
показать весь комментарий
26.06.2025 22:11 Ответить
Так багато тексту ...... Воно звісно з метою пропаганди класно , але ти краще напиши скільки тексту про ********** до Байрактара і на що вони здатні , а відео як кацапи тікають від гаубиці бо Байрактар скинув ********* вагою 100 грамів я іще до 2022 бачив , от тільки задеклароване знищення гармати викликало великий сумнів . P.S. Я не проти того що Байрактар виконав свою роль на початку 2022 року , але не малюй з нього ікону - ворога зупинили ЗСУшники та добровольці ціною власних життів , а не Байрактари.
показать весь комментарий
26.06.2025 22:30 Ответить
Чувирла - ти МАНІПУЛЮЄШ !

Тут мова про Байрактар !
А про полеглих хлопців з Тероборони і ЗСУ, ну помовч.
Ти і я живі.
Завдяки їм.
показать весь комментарий
26.06.2025 22:35 Ответить
Чмонька сьогоднішня ! Тебе , вочевидь , дійсно з дурки сьогодні виписали ? То може пора туди повернутися , ідіоте ?
показать весь комментарий
26.06.2025 22:38 Ответить
«100 граммів»? це стількі мізків у твоїй макітрі.

А у «Байрактара»:

Озброєння

Може нести протитанкові ракети та авіаційні бомби.
А саме:

інтелектуальні ********** https://uk.wikipedia.org/wiki/MAM_(Smart_Micro_Munition) MAM: керовані MAM-C (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D1%84%D1%83%D0%B3%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%81%D0%BD%D0%B0%D1%80%D1%8F%D0%B4 осколково-фугасні) і MAM-L (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B1%D0%BE%D1%94%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BF%D0%B0%D1%81 термобаричні)https://uk.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-27 [27];протитанкові ракети https://uk.wikipedia.org/wiki/UMTAS UMTAS дальньої діїhttps://uk.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-28 [28];ракети Roketsan Cirit (70 mm)https://uk.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-29 [29];лазерно керовані ракети TUBITAK-SAGE BOZOKhttps://uk.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-30 [30];бомби TUBITAK-SAGE TOGAN (81 mm)https://uk.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-31 [31];модульні ********** (з двигунами і без, з різними боєголовками) TUBITAK-SAGE KUZGUNhttps://uk.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-32 [32].
показать весь комментарий
26.06.2025 22:49 Ответить
лікуйся , чмонька !
показать весь комментарий
26.06.2025 23:39 Ответить
Volodymyr Serdiuk ....«але ти краще напиши скільки тексту про ********** до Байрактара і на що вони здатні»(с)

Попроси свого психіатра, хай він тобі прочитає:

«А у «Байрактара»
озброєння:
Може нести протитанкові ракети та авіаційні бомби.
А саме: інтелектуальні ********** https://uk.wikipedia.org/wiki/MAM_(Smart_Micro_Munition) MAM: керовані MAM-C (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D1%84%D1%83%D0%B3%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%81%D0%BD%D0%B0%D1%80%D1%8F%D0%B4 осколково-фугасні) і MAM-L (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B1%D0%BE%D1%94%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BF%D0%B0%D1%81 термобаричні)https://uk.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-27 [27];протитанкові ракети https://uk.wikipedia.org/wiki/UMTAS UMTAS дальньої діїhttps://uk.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-28 [28];ракети Roketsan Cirit (70 mm)https://uk.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-29 [29];лазерно керовані ракети TUBITAK-SAGE BOZOKhttps://uk.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-30 [30];бомби TUBITAK-SAGE TOGAN (81 mm)https://uk.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-31 [31];модульні ********** (з двигунами і без, з різними боєголовками) TUBITAK-SAGE KUZGUNhttps://uk.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-32 [32].
показать весь комментарий
26.06.2025 23:55 Ответить
Коли тебе вилікують - ти , ідіоте , почитай що із цього у нас було в 2022 , коли ти Байрактарами "колони на 70 км розбивав " . А тепер іди сюди => , бо я краще аніж тобі , дурню відписуватися , Черника послухаю .
показать весь комментарий
27.06.2025 00:01 Ответить
Найди когось хто тобі прочитає:

«Байрактари по факту врятували Київ, коли спалили і перетворили на брухт ту 70-кілометрову колонну бронетехніки кацапів, що йшла по хорошо асфальтірованной дорогє, з півночі, у лютому 2022.
І збудував її не Порошенко.»

Байрактари тоді крім знищення кацапів своїм озброєнням (асіліл?) забезпечували також і розвідку і цілевказання (почитай про оптику Байрактара) для артилерії.
Яка завдяки цьому, попадала і розбивала колонну.
показать весь комментарий
27.06.2025 00:26 Ответить
Колони були знищені в першу чергу артилеристами, був на блокпості біля Києва і безперервно арта била. Колону кадирівців і москалів в Бучі там після арти металобрухт лишився і відео є. Байрактари допомагали, але не вирішували.

https://www.youtube.com/watch?v=llGxQuC9vDI
показать весь комментарий
26.06.2025 22:32 Ответить
Мова тут про ефективну роботу ТР2 «Байрактар.»
А про супер роботу 43-ї ОАБ з САУ 2С7, хто знає той знає.
Особливо ті кацапи, що в сидорах мали «парадку».
показать весь комментарий
26.06.2025 22:39 Ответить
Їх було не багато, били вони точково, допомагали. Горіло там просто триндець, з однієї сторони в Бучі горіли москалі, а з іншої Гостомель, ото по аеропорту і Мощуні Байрактари трохи працювали, а за Бучу не знаю, там арта працювала, по Житомирській трасі там вже не знаю, але там воювали вже більше піхотними з ПЗРК (що казали).

Шкода що я колись носив свої розробки по універах і навіть в газетах про мене друкували (2012 рік війни не було) і всім було плювати, посміялися і послали, більшість універів взагалі не відповіли. Був навіть у військовому, політав, показав, подивилися і більше не виходили на зв'язок А тепер он воно як перекрутилося. У нас все було, просто більшість були зацікавлені в побудові ще одної новобудови в Києві і все.
показать весь комментарий
27.06.2025 12:23 Ответить
Аероровзідка і цілевказання для далекобійної (особливо !) артилерії, це не «допомога».
Це очі, якими артилеристи бачать обстановку, при чому практично миттєво.
Це небо і земля у порівнянні з класичним арт корегувальником.
Це підтвердить будь хто з тих хлопців.
показать весь комментарий
27.06.2025 14:55 Ответить
А от на рахунок аеророзвідки згоден, Байрактар бачить далеко і їх використовували для наведення точного. Тут ви праві.
показать весь комментарий
27.06.2025 16:32 Ответить
Та зник він скоріше за все, бо закінчився...
показать весь комментарий
26.06.2025 21:18 Ответить
тут нещодавно Гордон Дімон сповістив що ми вже маємо балістику. Не повірю доки масквасіті не засипле склом. А скла там квадратні кілометри.
показать весь комментарий
26.06.2025 21:19 Ответить
Дімон рік тому вже казав що "вайна фсьо" , правда , на початку 2014 він так само казав що нас мємарандум будапєшстскій защітіт , а на початку 2022 що ***** нє нападьот. Дімон завдяки тому що багато язиком теліпає - доларовий мультимільйонер , від жиру навіть цукерки випускає " г@нд"н в шоколаді " (((
показать весь комментарий
26.06.2025 21:47 Ответить
Це інформаці, для прутіна і фсб, від повідомлення німецького телеканалу https://www.n-tv.de/politik/Ukraine-holt-Bayraktar-Drohne-zurueck-an-die-Front-article25861740.html N-tv ??
Українцям своє робити, а прутіну та фсб, злив німецький телеканал https://www.n-tv.de/politik/Ukraine-holt-Bayraktar-Drohne-zurueck-an-die-Front-article25861740.html N-tv
показать весь комментарий
26.06.2025 21:23 Ответить
Два роки нам вішали лапшу що "він використовується" хоч новин немає...
І ось... він ПОВЕРТАЄТЬСЯ!

показать весь комментарий
26.06.2025 21:23 Ответить
Скоро і про Патрона мабудь почуємо
показать весь комментарий
26.06.2025 21:27 Ответить
Його ВМФ використовує і використовував як розвідника, вони про це часто згадували!!! Пройдись по ютубу!!!
показать весь комментарий
26.06.2025 22:08 Ответить
Та тут багато наслухавшихся спєців, типу:
«(( Колони кацапів знищили українські артилеристи ( я їх тоді наслухався вдосталь »
показать весь комментарий
26.06.2025 22:16 Ответить
Все правильно ти сказав!!! А на "спеців" забий!!!
показать весь комментарий
26.06.2025 22:19 Ответить
Так він же пес. Його й потрібно використовувати як розвідника.
показать весь комментарий
26.06.2025 22:39 Ответить
Давно перевели в ВМС, где и занимаются в основном разведкой.
показать весь комментарий
26.06.2025 21:51 Ответить
Перекладаємо на зрозумілу мову: військове ППО засрашки на лінії фронту (радари, пускові, РЕБ, РЕР тощо) настільки розвалене та виснажене, що Україна може застосовувати досить старий вже дрон - Bayraktar TB2 , який припинили масово використовувати ще в 2022 році з-за стабілізації фронту та налагодження засрашинцями системно ППО на лінії бойового зіткнення, що спричинило досить помітні втрати цих дронів.

Тобто, якщо застосовують, значить ризики втрати дронів знизились. А це можливо тільки якщо військове ППО засрашки - кардинально деградувало.
показать весь комментарий
26.06.2025 21:53 Ответить
Старий?

«К 2024 году Bayraktar TB2 является одним из самых продаваемых ударных БПЛА в мире, а компания https://ru.wikipedia.org/wiki/Baykar Baykar Makina, производящая Bayraktar TB2, впервые вошла в топ-100 компаний производителей оружия и поставщиков военных услуг: доходы компании выросли на 94%, что является самым быстрым темпом роста среди всех компаний в рейтингеhttps://ru.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-7 [7].

В Китае появилась своя копия данного аппарата.https://ru.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-8 [8]»
показать весь комментарий
26.06.2025 22:17 Ответить
100% армії світу готуються до минулих війн. Байрактар, на жаль, показав себе досить вразливою машиною. Саме тому ЗСУ перестало його масово використовувати ще влітку 2022 року. Його без проблем збиває цілий спектр засрашинського ППО від шилок та ос до панцирів. Тобто якщо війна іде не проти папуасів з калашами - Байрактар має дуже обмежене застосування (тільки в складних операціях без можливості безпосереднього ураження - його ракети надзвичайно малий радіус дії мають). Наявність ешелонованого ППО вбиває можливість його використовувати.

Те, що його закуповують означає тільки одне: відповідні військові визнали, що в осяжній перспективі не здатні самотужки розробити навіть такий аналог, не кажучи вже про кращі зразки.
показать весь комментарий
27.06.2025 10:23 Ответить
Чоловіче, мова про кривавий для України початок 2022 року!!!
І про те, як тоді показали себе Байрактари.
Як вони внесли свій вагомий внесок у зрив кацапського бліцкрігу.
показать весь комментарий
27.06.2025 11:28 Ответить
Внесли, хто ж сперечається. А потім засрашинці підтягнули військове ППО, налагодили хоч якось роботу РЕР (радари всіх типів увімкнули та почали обробляти системно дані) - і почався "байрактаро-пад". Бо сам по собі Байрактар: 1. доволі велика в радіодіапазоні ціль. 2. має невелику швидкість. 3. Вимушений високо літати з-за способу управління та застосування. 4. Доволі "гучна" в радіодіапазоні ціль.

В результаті - їх прибрали з неба.

Зараз, схоже, ситуація з ППО в засрашки - змінилась. Отже умови для застосування Байрактарів - знов з'явились.

Чи ви з тих, хто буде до останнього волати "як замінити калаш, то ж легендарна зброя, он він і там став у нагоді, і тут, і взагалі, ти шо, піддаєш славетність калаша сумнівам?!?".
показать весь комментарий
27.06.2025 15:35 Ответить
Не в образу.
У Вас технічна освіта?
показать весь комментарий
27.06.2025 15:37 Ответить
Мало того що технічна. В мене ще й досвід роботи як на РЛС-ах, так і на комплексах автоматизації обробки даних від РЛС та передачі даних на ЗРК. А також досвід написання, адаптації та трансформації алгоритмів цілевиявлення по сирим аналоговим даним від РЛС-ів. Тож я знаю про що пишу. А по вашим словам я розумію, що ви, мабуть, кулінарний технікум закінчували. За спеціальністю "балєрун 6 розряда".
показать весь комментарий
27.06.2025 18:03 Ответить
Ви фахівець у РЛС.
Чи навіть, як не кухар у буфеті ДП ЛНДРТІ
Технар, і це добре.
Але: Чоловіче, є таке поняття - «спеціалізація».
Тобто не факт, що той хто мастєрськи варить щі, чи ще вміє зварити український борщ.
показать весь комментарий
27.06.2025 21:58 Ответить
Так я і не лізу в твої "щі". А ти чомусь лізеш в мої РЛС-и і піддаєш сумніву мої знання. Причому не вказуючи якісь конкретні технічні речі де я ніби-то помилився (а все буває), а просто в стилі "а баба яга проти". Звикай, в інтернетах завжди знайдеться хтось, хто більше тебе знає і в дупцю надішле культурно і з повною інтелектуальною перевагою, якщо будеш лізти коментувати речі, в яких ніхєра взагалі не петраєш.
показать весь комментарий
28.06.2025 12:03 Ответить
Чоловіче мова не про РЛС. Не про: 5Н32, П-18, 5Н87,....в СРСР їх наплодили - тьма їх.
Мова не про опромінення цілей електромагнітною хвилею з наступним прийманням їх відбиття. Ні.
Тут про літальний аппарат, конкретний БПЛА Байрактар ( Bayraktar TB2 (Taktik Blok 2), ударний оперативно-тактичний середньовисотний безпілотний літальний апарат з великою тривалістю польоту, здатний виконувати дистанційно керовані або автономні польоти, з застосуванням бортового озброєння, керований екіпажем з наземної станції.

І, - тримайте себе в руках.
показать весь комментарий
28.06.2025 14:33 Ответить
застосовують тільки над акваторіями - де немає ППО
показать весь комментарий
26.06.2025 22:19 Ответить
Его можно использовать в борьбе с "шахедами" оснастив ракетами малого радиуса( по типу используемых в ПЗРК) или пулемётными контейнерами?
показать весь комментарий
26.06.2025 23:59 Ответить
у нас нема підходящих кулеметів контейнерної компоновки, до того ж у байрактара корисне навантаження замале, його конструкція не витримає таких навантажень, і аероплан дрона може швидко почати руйнуватись.
показать весь комментарий
27.06.2025 00:40 Ответить
"Sopwith Camel"( 1-я мировая) по характеристикам где-то схож с Байрактаром, а 2 пулемёта нёс. Теоретически возможность есть.
показать весь комментарий
27.06.2025 01:30 Ответить
щє раз, тільки уважно - якщо літальний апарат не сконструйований спеіально для того, щоб він витримував певні навантаження, то таке його використання призводить до аварій. Навіть Як-52 (а це далеко вже не літак першої світової) не змогли пристосувати для озброєння підвісним кулеметним контейнером, тому що це потребувало проведення робіт із переробки силових елементів крила. А найлегший авіаційний кулеметний контейнер важив 200 кілограмів. Вантажопійомність ТВ2 - 150 кг.
показать весь комментарий
27.06.2025 01:52 Ответить
Оце я і не розумію зовсім: всі креслення поршневих та реактивних винищувачів другої світової - в наявності у відповідних організацій. Матеріальна база зараз значно краща. Найкращі зразки німецької техніки - несли по 4 кулемети та 2 авіаційні гармати на 1 літаку та навіть мали бортовий радар. Технологічно та організаційно випустити декілька тисяч літаків (з кращіми, ніж за 2 світової - більш потужні, з більшою вариативністю швидкостей, з більшою стеле, з більшим навантаженням бк/ракет) - це проблема виключно бажання та грошей, а не технологій. Навчити на них літати десяток тисяч осіб за рік - теж не є проблемою (якщо це зробили за совка, то що заважатиме зараз?). У повітряні бої їх надсилати потреби немає - тобто ризиків для життя людей мінімум. Організувати постійне патрулювання та знищення навал хоч тисяч дронів типу шахед - це осяжна задача, бо швидкість того ж "FW-190 D-9" (2 кулемети 13мм і 2 гармати 20мм) була "до 680 км/годину" і він міг літати і на значно менших швидкостях - тобто одна машина реально може наздоганяти за пару годин декілька шахедів. Та навіть проти крилатих ракет могли б застосовувати як "засіб останньої надії", з парою протиракет на підвісах - більщість з крилатих ракет літають на швидкостях 800-900 км/г.

Та знаю я відповідь: поки на Німеччину не почнуться хвилі навал "шахедів" - Німеччина відновлювати виробництво таке не буде, а вкладати гроші в це "для України" - не на часі...
показать весь комментарий
27.06.2025 10:38 Ответить
А якщо ще зробити такі машини "матками" для дронів винищувачів (щоб працювали як засіб доставки, замість гнати такі дрони з землі) - всім "залам" там "молніям" - кабздець повний же буде.
показать весь комментарий
27.06.2025 10:42 Ответить
гарна ідея, тільки стартові пілони прийдеться не під крилами робити а над крилами.)
показать весь комментарий
27.06.2025 12:13 Ответить
В Україні, закривали технічі факультети вишів, а россія перекупала талановитих укранських науковців та інженерів.
(Саме їх, а не юристів, аналітиків, або актьорів).

показать весь комментарий
27.06.2025 11:34 Ответить
Все ви правильно кажете. Засрашка намагалась перекупати українських науковців та інженерів. ДІЮЧИХ. А чому? Невже в країни з вчетверо більшим населенням немає своїх науковців та інженерів для хоча б підтримки наявної промисловості та виконання розробок?

Відповідь проста: так, в засрашки немає ані науковців, ані інженерів в достатній кількості навіть для відновлення виробництва танків Т-72. В них немає ані науковців, ані інженерів, ані виробничих потужностей навіть для виробництва двигунів для кораблів - фактично зупинено більшу частину програм будівництва та введення в експлуатацію нових кораблів саме з-за цього. В них немає ані науковців, ані інженерів, ані виробничих потужностей для виробництва більше десятка військових літаків (Су-35 тощо) на рік. Десятки тисяч виробництв - знищено за 90ті та 00-ві.

Вони під час "сердюковської реформи", більше 10 років тому - фактично знищили в мацкві 3 авіаційні (льотні і інженерні) ВНЗ - "реорганізували" з виселенням залишка до .. Воронежу. Вони перевели інженерний склад військових аеродромів з офіцерського забезпечення на сержантське і викинули десятки тисяч людей з черг на житло. Як ви думаєте, після всього цього в них є власні "науковці і інженери" в достатній кількості?!?
показать весь комментарий
27.06.2025 11:44 Ответить
От тільки здивувало Ваше капслоком: «ДІЮЧИХ».

Та якщо б навіть хлопчина навчаючись у технічному виші і прогулював лекції з дівчатами, а по закіченню навчання пішов бізнес, а не іженером, - то все одно, такий, буде у 100500 разів краще для України, ніж ДІЮЧІ, юристи, сексологині, та АКТЬОРИ.
показать весь комментарий
27.06.2025 14:17 Ответить
Так "діючий" інженер - приблизно в 100500 разів корисніший, ніж "недіючий". Бо "недіючих" інженерів не буває - просто тому, що людина з технічною освітою, яка не працює по професії - ніякого відношення до "інженерії" зазвичай не має. Так же, як "філолог" чи "юрист", які працюють продавцем на ринку чи "менеджером" в колцентрі - до понятть "філолог/юрист" вже ніяк не відносяться.

Саме тому засрашинці і полювали за ДІЮЧИМИ інженерами. І полюватимуть далі. Бо випускників фейкових ВНЗ (а приблизно 99% совкових і пост-совкових технічних ВНЗ є фейковими - які окрім дещиці математики фактично ніхєра щодо "інженерії" в голови студіозусам не вкладали корисного) - в самій засрашці мільйонами.
показать весь комментарий
27.06.2025 15:27 Ответить
Ще раз:
Ви чомусь вилучаєте ГОЛОВНЕ:

«то все одно, такий (людина з технічною освітою), буде у 100500 разів краще для України, ніж ДІЮЧІ, юристи, сексологині, та АКТЬОРИ.»
показать весь комментарий
27.06.2025 15:33 Ответить
Я так розумію, що в вашій голові білі кращі за чорних, високі за низькіх, чоловіки за жінок, а ваша думка за будь-яку іншу? Ну ок, бувайте, не хворійте більше на голову.
показать весь комментарий
27.06.2025 15:38 Ответить
по функціоналу всі вищезгадані спроможності такого літака - це створення аналога "тукано".
показать весь комментарий
27.06.2025 12:10 Ответить
"тукано" - це представлення позаштатних інженерів-трієчників про справжні літаки. Ну, приблизно як "гламур" - це представлення ТП про стиль, смак і красоту.

"Дори" (FW-190 Dxx), та і майже вся серія FW-190A, по купі характеристик досі кращі, ніж будь-які співставні "в класі" літаки таких компаній, як Embraer. А пройшло ж 80 років...
показать весь комментарий
27.06.2025 13:14 Ответить
Можливо. Я не не вдавався у поглиблене вивчення можливостей подібної "протипартизанської" авіації.
показать весь комментарий
27.06.2025 13:32 Ответить
а щодо ракет, то байрактар теоретично міг би нести дві APKWS, правда нетривіальною задачею було би розробити для цього прицільну станцію і "подружити" її з ракетою.
показать весь комментарий
27.06.2025 00:50 Ответить
"Игла-В" по характеристикам тоже вполне подошла бы; ей и прицельный комплекс не нужен. Или что-то подобное. Только его надо купить, а наша власть любит всё шоб бесплатно.
показать весь комментарий
27.06.2025 01:20 Ответить
будь-якій ракеті на повітряному носії потрібен прицільний комплекс, який має бути засінхронізований з управлінням дрона, незалежно від того, чи має ракета лазерну ГСН, чи ІЧГСН. І купити такий прицільний комплек не вдасться. Можно тільки розробити новий для ТВ2. У нас є готовий під Р-73, але ТВ2 цю ***** не потягне по вазі. Звісно, я нашу владу теж недолюблюю, але в данному випадку ця піздобратія тут ні до чого.
показать весь комментарий
27.06.2025 01:37 Ответить
И какой прицельный комплекс вы используете в переносном ПЗРК?
показать весь комментарий
27.06.2025 02:30 Ответить
там такий універсальний двоногий оптичний комплекс, який може не тільки шукати і визначати цілі, але при потребі навіть може собі викопати окоп.
показать весь комментарий
27.06.2025 02:59 Ответить
показать весь комментарий
27.06.2025 08:39 Ответить
Двоногий оптичний комплекс з вбудованим обчислювачем великої потужності, з функцією селекції цілей, функціями отримання та трансформації цілевказань з великої кількості джерел даних. А головне - хоч і не дуже швидко (в часових масштабах більшості війн) - він самовідновлюваний та здатен до самовідтворення.
показать весь комментарий
27.06.2025 11:51 Ответить
++
показать весь комментарий
27.06.2025 12:02 Ответить
Як баби на базарі,хто споре той дурник
Все і всі головні
показать весь комментарий
27.06.2025 06:38 Ответить
Не здивуюсь, якщо наші і там щось уже змінили в плані протидії російській РЕБ.
показать весь комментарий
27.06.2025 08:48 Ответить