5958 посетителей онлайн

Кто из пяти президентов больше виноват в потере 3 млн мин? Мы понесли потери, которых можно было избежать, - Гудыменко

міна

Ветеран и в прошлом командир саперного отделения Юрий Гудименко поднял вопрос ответственности за соблюдение Оттавской конвенции в военное время, отметив, что из-за нее Украина понесла потери, которых можно было избежать.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на сообщение Гудименко.

По его словам, несмотря на изначальную приверженность гуманитарному праву, Украина вынуждена пересмотреть свои международные обязательства в условиях асимметричного военного конфликта. До сих пор Российская Федерация активно применяла на территории Украины противопехотные мины нажимного действия, так называемые "лепестки". Украина же в течение последних 20 лет оставалась подписантом Оттавской конвенции, которая предусматривает избавление от противопехотных мин. Из-за этого крупные партии ПФМ-1 были уничтожены Павлоградским Химическим Заводом в 2016, 2018 и 2020 годах. Таким образом, администрация каждого из последних пяти президентов Украины была тем или иным образом причастна к тому, что во время активной войны с Россией мы сейчас имеем дефицит эффективного средства поражения.

"Оттавскую конвенцию о запрете отдельных типов противопехотных мин (в частности нажимного действия, в том числе ПФМ-1 и ПФМ-1С с самоликвидатором) Украина подписала при Кучме в 1999 году, ратифицировала при Ющенко в 2005-м, решение об уничтожении мин и рамочное соглашение, а затем и договор с НАТО заключили при Януковиче, реализовывать начали при Порошенко, закончили при Зеленском. Из Оттавской конвенции мы не вышли до сих пор (29 июня Зеленский ввел в действие решение Совета национальной безопасности и обороны Украины о выходе нашего государства из Оттавской конвенции. - Ред.). Литва, Латвия и Эстония подали документы на выход из конвенции вчера" - написал в своем блоге председатель ГАР МО Гудименко.

Буквально на следующий день после его поста президент Зеленский подписал решение о выходе из Конвенции; на очереди его принятие Верховной Радой.

Со вступления Конвенции в силу в 1999 году до 2025 года к ней присоединилось более 160 стран. В то же время ряд государств, в частности США, Россия, Китай остаются за пределами этого соглашения. Обострение мировых конфликтов заставили ряд стран пересмотреть свое участие в ряде мирных соглашений, направленных на разоружение.

"Мы выходим из соглашения, которое не должны были заключать, понеся потери, которых не должны были нести," - подытожил Гудименко отказ Украины от Оттавской конвенции.

Справка

Председатель Общественного Антикоррупционного Совета при Минобороны Гудименко был командиром саперного отделения 130-го батальона 241 бригады сил территориальной обороны ВСУ. После тяжелого ранения в 2022 году и реабилитации вернулся к общественной деятельности, в частности, активно вовлечен в контроль закупок боеприпасов и амуниции Министерством Обороны.

Топ комментарии
+16
Чому тільки п'ять? А шостий? Що він не винний, акті агнець божий?
показать весь комментарий
02.07.2025 11:49 Ответить
+16
Кравчук не підписував цю конвенцію, тому п'ять
показать весь комментарий
02.07.2025 11:52 Ответить
+13
Бог ти мій ...який сором...демсокира накинула на всіх...але зе нє віноватий.Сумно і гидко.Видно що лояльність до єрмака добре оплачується
показать весь комментарий
02.07.2025 11:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Что обсуждать? Время другое было.
показать весь комментарий
02.07.2025 14:13 Ответить
для чого цей допис про міни - коли вже знищено відомості про будапештський меморандум ? нас наїбав колективний захід - і з мінами також.давали всякі преференції під знищення українців.
показать весь комментарий
02.07.2025 12:06 Ответить
Кравчук не підписував цю конвенцію, тому п'ять
показать весь комментарий
02.07.2025 11:52 Ответить
Це не має ніякого відношення до питання
показать весь комментарий
02.07.2025 12:45 Ответить
Це спроба відбілити зечмо від роботи в поті небритої морди на кремль? Вся причина втрат тільки через міни? Періодично зʼявляються всілякі статті з обвинуваченнями то одного, то іншого, то ще когось, а бубачька біла і пухнаста, оннівчьомнівінават.
показать весь комментарий
02.07.2025 12:44 Ответить
Як тут можна обʼєднуватися, якщо головний, хто мав би найбільш дбати про цей захист, працює **** на ворога і робить все що може, щоб зашкодити Армії.
показать весь комментарий
02.07.2025 12:47 Ответить
Зесектанти нічого не бачать, окрім небритого мурла в рамочці на стіні, що повісили замість ікони.
показать весь комментарий
02.07.2025 12:51 Ответить
Порошенко почав розвивати програму більш ********* озброєння, багато чого було досягнуто для компенсації втрати мін, та ще й мін залишалося немало. А зечмо прийшло, всі програми знищило, міни теж знищило і залишило Армію з голою сракою. Але зесектантам "какааяразніца", їм Порох в штани сере вже другий десяток років.
показать весь комментарий
02.07.2025 12:57 Ответить
Зесектант, я б зрозуміла і побачила різницю, якби зечмо прийшло та продовжило і навіть розширило програми папірєдніків і відмовилось знищувати міни. Тоді б я сказала: молодець президент, більш ніж Порох дбає про державні інтереси.
показать весь комментарий
02.07.2025 13:02 Ответить
А яку користь принесе Україні ваше обʼєднання з зеленим політикумом? Будете разом з ним нищити державу зсередини? Адже саме цим зелені і займаються по факту. Чи ви слухаєте, що вони розказують на брехломарафоні, і зовсім не бачите, що дії протилежні від красивих слів?
показать весь комментарий
02.07.2025 14:07 Ответить
Факт у тому, що Гудимєнко тщатєльно шифрується, яку прсаду у війсоку він займає і які у нього обов'язки по відношенню до начальства
показать весь комментарий
02.07.2025 19:07 Ответить
https://nv.ua/ukraine/events/chongar-kak-minirovali-peresheek-s-krymom-i-deystvitelno-li-ego-razminirovali-rassledovanie-50355076.html
показать весь комментарий
02.07.2025 12:09 Ответить
Найбільше *********** в Україні за програмами ООН були утилізовані при "5-му", це не враховуючи тих 4-х складів, що при ньому вибухнули і вщент згоріли.
показать весь комментарий
02.07.2025 13:31 Ответить
Я в курсі, дякую😉
показать весь комментарий
02.07.2025 14:44 Ответить
Таким чином, адміністрація кожного з останніх п'яти президентів України Джерело: https://censor.net/ua/n3561085

Що чукча не читач, він тільки пише.
Поняття "останній" розумієте, чи вам розтлумачити
показать весь комментарий
02.07.2025 12:10 Ответить
Конкретніше, які самі "рекорди".
Опишить попередні "досягнення" які побили зелені.
показать весь комментарий
02.07.2025 12:12 Ответить
Кому як, для вас кацапів може і "малорос-предатель"
показать весь комментарий
02.07.2025 12:14 Ответить
Срач, це святе. Треба ж з'ясувати хто чиє сало з'їв
показать весь комментарий
02.07.2025 15:10 Ответить
Я на вашій собачій не розумію.
показать весь комментарий
02.07.2025 15:12 Ответить
Зараз не час з'ясовувати, хто із наших політиків більше зашкодив національним інтересам, знищуючи міни, щоб сподобатися Заходу (хоча, якщо сьогодні до Заходу зараховувати підлий тупий україноненависницький шматок старого сала у вигляді Трампона, то звільніть мене від згадок у пресі про нього), треба виправляти старі помилки, український політикум, і народ загалом, мають об'єднатися навколо захисту Української держави
показать весь комментарий
02.07.2025 12:35 Ответить
антитезу зрозумів - треба роз'єднуватися, тепер вам залишилося пояснити як, навіщо, і яку користь від цього в умовах війни отримає Україна
показать весь комментарий
02.07.2025 13:07 Ответить
Чого тут думати.Всі президенти зловили "голуба мира" від дядька Сема і винні у роззброєнні ЗСУ та ліквідації ппм
показать весь комментарий
02.07.2025 15:41 Ответить
Буквально наступного дня після його посту президент Зеленський підписав рішення про вихід з Конвенції

То есть "лидер" ждал поста в соц.сетях, что бы принять это решение? Сам он до этого не додумался раньше?
показать весь комментарий
02.07.2025 11:57 Ответить
Всі доклали рук а складів зі зброєю скільки гахнуло - шо це зараз дасть - посипання голови попелом
показать весь комментарий
02.07.2025 11:57 Ответить
Тут ще й поправочка, - " у військовий час"...
показать весь комментарий
02.07.2025 12:38 Ответить
Чому тільки п'ять? А шостий? Що він не винний, акті агнець божий?
показать весь комментарий
02.07.2025 11:49 Ответить
Бо Крові не до цього було, бо він тоді Кудюковим розпродовував Чорноморське пароплавство.
показать весь комментарий
02.07.2025 11:54 Ответить
Бо він п.дорів в рай не пускав
показать весь комментарий
02.07.2025 12:08 Ответить
Ги
показать весь комментарий
02.07.2025 12:53 Ответить
До чого тут весь цей кіпіш? Ось Фінляндія, прийшов час , вийшла з договора і клепає протипіхотні міни.
А ви думаєте, що крім виходу з договору, до кінця року зевладою буде вироблено хоч тисяча мін?
Питання риторичне
показать весь комментарий
02.07.2025 12:58 Ответить
До чого тут весь цей кіпіш? Ось Фінляндія, прийшов час , вийшла з договора і клепає протипіхотні міни.
А ви думаєте, що крім виходу з договору, до кінця року зевладою буде вироблено хоч тисяча мін?
Питання риторичне
показать весь комментарий
02.07.2025 13:08 Ответить
у даному випадку "шостий" це Кравчук, він нічого не утилізував і нічого не підписував.
показать весь комментарий
02.07.2025 13:45 Ответить
тут таке не *******)). Тобто, об'єктивність тут не цінується.
показать весь комментарий
02.07.2025 13:55 Ответить
Валите на Кравчука. Ему по"ер
показать весь комментарий
02.07.2025 12:14 Ответить
ну перестань уже. Я розумію що пост речника ОСУВ "Хортиця" сам собі не відсмокче, але ж треба знати хоч якісь межі.
показать весь комментарий
02.07.2025 12:22 Ответить
Комедія, от і все. Вийти із конвенції необхідно було з початку повномаштабної війни. Але риго-зелені "професіонали" тільки в театрі і в крадівництві!
показать весь комментарий
02.07.2025 11:59 Ответить
Потрібно було, але тоді ми почали проситись в НАТО.
показать весь комментарий
02.07.2025 12:16 Ответить
почему вы так скромны и без слов? зеленский МАЛОРОС-ПРЕДАТЕЛЬ
показать весь комментарий
02.07.2025 12:09 Ответить
ты подкацапчик опэшный, только кацапура может два диаметрально противоположных слова вставить в кучу.
Можливо я не найкращий президент, але найдосвідченіший, - Зеленський про керівництво Україною під час війни
показать весь комментарий
02.07.2025 12:21 Ответить
Це розрив шаблону! Демсокира, яка всі роки підтримувала Порошенка, раптом сказала правду, що у знищенні протипіхотних мін винні всі президенти (при Порошенкові було знищено 3 млн. і при Зеленському було знищено 3 млн.). Який сором! Куди світ котиться, якщо вже навіть демсокира каже правду?!
показать весь комментарий
02.07.2025 12:11 Ответить
Не тільки мінувати прохід з Криму мінувати було потрібно, а взагалі заборонити в'їзд та виїзд з Криму. Але Порошенко чомусь не хотів цього робити... Більш того, він і електроенергію туди постачав, поки активісти не підірвали електроопори.
показать весь комментарий
02.07.2025 12:17 Ответить
Дивна ситуація. Бутусов на цьому сайті писав, що знищення 3 мільйонів - це державна зрада, і Зеленський має бути за це покараний. Як має бути покараний той президент, який знищив перші 3 мільйони мін, він чомусь промовчав...
показать весь комментарий
02.07.2025 12:23 Ответить
1. Звичайно, бачу різницю! Порошенко знищив 3 млн. мін (причому, почав він знищувати у 2015 році, коли ще велись активні бойові дії), Зеленський знищив 3 млн. мін (коли активні бойові дії не велись). Порошенко гарний, Зеленський поганий. Єдине питання, чому до Порошенка зі знищенням тягнули 17 років, а Порошенко почав їх знищувати і знищив половину запасів? Спробуй вивернутися назовні і пояснити цей феномен? 2. Щодо терміну знищення мін, коли одна і таж сама робота виконується за три роки або за півроку, це означає, що в першому випадку, за роботу заплачено в шість разів більше ніж в другому. Петро Олексійович любить такі корупційні схеми. Нащо робити швидше та дешевше, ніж можна робити довше та дорожче?
показать весь комментарий
02.07.2025 12:41 Ответить
Тут ти, бот, проколовся. Твоя "поправочка" не працює. Останні міни були знищенні у 2020 році.
показать весь комментарий
02.07.2025 12:43 Ответить
Оце таке! Демсокира вам вже не друг, вперше, як заявила правду. Я колись довго сперечався з Гудименком та Швецем, які так Порошенка вихваляли.
показать весь комментарий
02.07.2025 12:47 Ответить
1. Взагалі-то назвати Гудименка, який всі часи був рупором Порошенка, "зе-слугою", це дуже його образити. __ 2. Я у своєму коменті до тебе згадував не автора цієї статті, а статтю Бутусова на цьому сайті. __ 3. Як це "маячня"??? Це - фінансовий менеджмент, про який ти навіть не знаєш. Є дві абсолютно ідентичні виконані робити. І якщо одна і та ж сама робота триває довше, це означає, що за неї заплачено довше, бо є постійні витрати, які збільшуються, з часом.
показать весь комментарий
02.07.2025 12:59 Ответить
Чудова відповідь!
26 серпня 2020 р. ·
Від імені "Демократичної Сокири" я, Юрій Гудименко, приношу вибачення Петру Олексійовичу Порошенку за вислови члена Політради партії Антона Колумбета.
Позиція Антона Колумбета не є позицією партії "Демократична Сокира". "Демократична Сокира" не була організатором маршу, не висувала вимог організаторам і не була проти присутності на марші будь-якого проукраїнського діяча.
Жодна втома та жодні емоції не можуть бути виправданням. Це була помилка, яка заплямувала репутацію всієї партії. Помилка, на яку довго чекали всі люди, які хочуть бачити проукраїнський рух розколотим перед обличчям спільного ворога.
Антона Колумбета за його власною ініціативою тимчасово відсторонено від виконання всіх партійних обов'язків. Ми готуємо голосування у додатку, де прихильники нашої партії власноруч визначать, чи буде Антон Колумбет і надалі працювати у партії.
Я щиро сподіваюся, що вибачення будуть прийняті.
Дякую за увагу.
Від імені партії,
Юрій Гудименко."

"Переслідування п'ятого президента України Петра Порошенка є політично вмотиваним та не повинно мати місце в Україні.

Про це заявив один із засновників «Демократичної сокири» Юрій Гудименко під час мітингу біля аеропорту Жуляни, куди прибув п'ятий Президент України Петро Порошенко, якого звинувачують у держзраді.

«Сьогодні дуже важливий день. Ми зібрались тут сьогодні, щоб відстояти наше завтра. Щоб у нашої країни було майбутнє і в цьому майбутньому були принципи», - заявив він, виступаючи перед учасниками мітингу."
показать весь комментарий
02.07.2025 13:15 Ответить
Так, Колумбет тоді обістрався і пізніше видалив пост, а Гудименко гасив скандал, бо була загроза втрати прихильності і фінансування від Порошенка. Все правильно ти написав. Але мій комент про інше, це репліка на те, що я "брешу". Як бачиш, я не брешу, а Демсокира завжди була проксі Порошенка. Що з поро хоботом Гудименком зараз сталось, я навіть не знаю. Можливо він сам не розуміє, яку тінь кинув на Петра Олексійовича, а можливо його перекупили. Щодо того, що Демсокира завжди була комерційним проєктом, тут я з тобою повністю погоджуюсь.
показать весь комментарий
02.07.2025 13:31 Ответить
Я вже давно стверджую, що Демсокира - це комерційний проєкт. Те, що вони підтримують Порошенка свідчить про те, що вони знаходяться на його утриманні. Гудименко багато років агресивно агітував за Петра Порошенка. А тепер, отримавши пост речника ОСУВ "Хортиця", у Гудименка змінився господар. З цієї точки зору пост Гудименка можна пояснити. Все це ніяк не скасовує факту того, що 3 млн. протипіхотних мін було знищено при Порошенкові і 3 млн. протипіхотних мін було знищено при Зеленському.
показать весь комментарий
02.07.2025 13:39 Ответить
Яка ж була різниця (крім того, що Порошенко знищував міни у 2015 році, коли ще тривали активні бойові дії, і ці міни були вкрай необхідні). І в чому ж я збрехав? "Ви нє понімаєтє. Ето другоє"???...
показать весь комментарий
02.07.2025 13:43 Ответить
1. Заперечувати те, що Демсокира, і особисто Гудименко - рупор Порошенка, це потрібно бути повністю відбитим. ___ 2. "Блискавка" коштує дорожче, бо це плата за терміновість. І інші приклади ті ж самі. Тобто, інші посилки лежать, поки займаються "Блискавкою". Терміновість - це головний фактор перевезень та деяких інших бізнесів. Щодо знищення мін, фактор часу у цій справі не має значення. Тут немає розділення, які міни мають бути знищенні у першу чергу, а які у другу. Знищенням протипіхотних мін займались люди, які отримували фінансування незалежно від того, з якою швидкістю вони знищують міни. І у першому випадку зарплату ці люди отримали за три роки, а в другому за півроку.
показать весь комментарий
02.07.2025 14:10 Ответить
Ти весь текст капслоком напиши. Так буде переконливіше. "які за ТИЖДЕНЬ склали купу та ПІДІРВАЛИ!"... Точно!!! Я саме про це і пишу. Можна за тиждень підірвати, і зайнятись іншою корисною роботою. А можна три роки біля того складу ходити, нічого не робити, і отримувати зарплату. А ще витрати на охорону цих складів. Є різниця три роки на охорону кошти витрачати, чи півроку? А ще бухоблік, витрати на інші служби, які склади обслуговують... Це величезні суми і звичайно, корупція.
показать весь комментарий
03.07.2025 10:11 Ответить
Так, давай почнемо з найпростішого. Коли ЗСУ вперше отримали Нептун, і використали його по ворогу?
показать весь комментарий
03.07.2025 10:15 Ответить
Ніхто три роки не ходив. Кинули склади без керівництва, без персоналу, без охорони. Заходьте люди добрі, хто хоче.
показать весь комментарий
03.07.2025 22:54 Ответить
Були ці склади і до Порошенка. Хто сказав, що не були? Я пишу про те, що якщо вирішили знищити міни, то краще це робити швидше, щоби не витрачати зайві гроші на утримання того, що будете знищувати.
показать весь комментарий
04.07.2025 00:12 Ответить
Все залишилось і сапери, і склади, і навіть міни. Ти тільки не хвилюйся.
показать весь комментарий
04.07.2025 00:53 Ответить
Давай ще раз спробуємо розібратись. Перша робота виконувалась 3 роки, друга півроку. Обсяг двох робіт однаковий, за швидкість виконавцям ніхто не доплачував (як в наведеному тобою прикладі, коли клієнт оплачує терміновість посилки). Отже, проста арифметична задача, яка з робіт коштувала дорожче?
показать весь комментарий
04.07.2025 11:44 Ответить
Якщо ти не знаєш, або раптово забув, то я нагадаю, що перші комплекси "Нептун" надійшли до ЗСУ у квітні 2022 року. І тоді ж цим комплексом був знищений крейсер Москва. Так хто з нас бреше?
показать весь комментарий
04.07.2025 11:49 Ответить
"Про "три роки та пів року виконувалась робота" - це твоя хвороблива маячня!"... Тобто??? Про півроку у Зеленського це ти сам написав. А про три роки у Порошенка можна дізнатись з будь-якого інформаційного сайту. І навіть у цій статті вказані терміни знищення мін: 2016-2018 (Порошенко), 2020 (Зеленський). Але якщо ти заперечуєш різницю у термінах знищення, ти спростовуєш сам себе, бо це була твоя головна теза, що Порошенко тягнув, а Зеленський все швидко зробив. Як же з вами, петровими йолопами важко про щось сперечатись. У повітрі перевзуваєтесь, і навіть цього не помічаєте, чи думаєте, що інші не помітять.
показать весь комментарий
05.07.2025 00:23 Ответить
1. Дурко, на яке "прийняття рішень"?! При Порошенкові почали знищувати міни у 2016 році, і знищували їх протягом всього терміну, що у нього залишився... 2. "на всяк випадок"... Звідки ти, ідіоте, взяв, що Порошенко залишив міни "на всяк випадок"? Це він тобі особисто сказав? Бо такої інформації ніде не було.... Але якщо він передбачав поганий випадок, навіщо ж він тоді знищив три мільйони мін? Якщо це так, то це чиста державна зрада! Знав, що міни можуть знадобитись, але все одно їх знищив.
показать весь комментарий
06.07.2025 04:23 Ответить
1. "При Порошенко війна застигала, переходила у холодну стадію"... А в 2020 році війна розгорілась?... 2. "При Зеленському ВСІ йому говорили, що буде МАШТАБНИЙ наступ!"... Тобто, як тільки Порошенко пішов, так відразу Зеленському почали казати, а Порошенкові нічого не казали?... Так ти ж вище писав, що Порошенко теж знав або здогадувався про широкомасштабний наступ... 3. "3 млн мін вистачило би з головою на декілька РОКІВ бойових дій"... А чому Порошенко відміряв Україні лише декілька років, якщо знав чи здогадувався про широкомасштабний наступ? Чи не знав? Ти вже визначся. Бо якщо Порошенко знав чи здогадувався про широкомасштабний наступ у майбутньому і все одно знищував міни, то це явна державна зрада... 4. Так звідки ти дізнався, що Порошенко залишив ці міни "на всяк випадок"? Ти так і не відповів.
показать весь комментарий
06.07.2025 12:14 Ответить
Всі твої дебільні аргументи на раз розбиваються: 1. Навчання у Білорусі проходили регулярно. Наприклад, "У 2017 році в Білорусі проходили спільні стратегічні навчання Збройних сил Російської Федерації та Республіки Білорусь під назвою "Захід-2017"... Це не заважало Порошенкові знищувати міни. 2. Останні міни були знищенні до травня 2020 року, а військові навчання у Білорусі проходили у жовтні 2020 року. А Байден став президентом лише в 2021 році (хоча, при чому тут взагалі він?!) 3. Путін готував захоплення України ще до 2014 року, а конкретне широкомасштабне вторгнення він почав готувати у 2014 році, після укладення Путіним та Порошенком Мінських мирних домовленностей. Ці домовленості якраз і потрібні були Путіну, щоби закріпитись на Донбасі, і здійснити типовий "осетинський сценарій", коли спочатку країна, яка зазнала напад, зобов'язувались припинити бойові дії з повернення оккупованих територій, потім окупанти на цих територіях видавали свої паспорти, і потім під приводом захисту своїх громадян вони починали широкомасштабний наступ на інші території. 4. Але якщо прийняти на віру твої слова, що Порошенко передбачав, що міни можуть знадобитись, але все одно їх знищував, це називається - ДЕРЖАВНА ЗРАДА!!!
показать весь комментарий
06.07.2025 16:01 Ответить
"Навчання навчанню - РІЗНИЦЯ!"... Бу-га-га. У чому ж різниця полягає? Але у будь-якому випадку, навчання 2020 року відбулися вже після знищення мін. І в котрий раз повпорюю, що якщо Порошенко передбачав майбутнє широкомасштабне вторгнення, і все одно знищував міни - це ДЕРЖАВНА ЗРАДА!!!
показать весь комментарий
06.07.2025 18:30 Ответить
До речі, що і коли довідка докладала Зеленському, Порошенкові, і звідки ти про це знаєш?
показать весь комментарий
06.07.2025 18:31 Ответить
1. Порошенко, знавши про напад, знищив 3 млн. мін. Тому так, Порошенко - зарадник. А коли Зеленський знищував таку ж кількість мін, ніяких російським навчань в Білорусі не було, навпаки, відбувалась зустріч президентів Нормандському формату в Парижі по мирному врегулюванню ситуації на Донбасі... 2. Всі ракетні програми почалися ще до Порошенка. При Порошенкові до ЗСУ не надійшло жодного зразка нового озброєння, а всі ракетні програми дали результат лише після Порошенка. Наприклад, перший Нептун з'явився у ЗСУ у квітні 2022 року, і ним було потоплено крейсер Москва.
показать весь комментарий
07.07.2025 02:05 Ответить
1. Ти ж сам писав, що Порошенко передбачав широкомасштабний наступ, тому знищив тільки половину мін... 2. Не хочу вихваляти зрадника Януковича, але над тим же Нептуном почали працювати з 2010 року. Ця інформація є у відкритому доступі... 3. Зеленський так закрив ракетні програми, що "23 серпня 2020 року комплекс РК-360МЦ «Нептун» було прийнято на озброєння ЗСУ", а у квітні 2022 року до флоту надійшов перший серійний Нептун, і полетів у крейсер Москва. 4. Але так, при Порошенкові Нептуп "успішно" випробували, тільки до ЗСУ він не потрапив, і навіть на озброєння він не був прийнятий. При Порошенкові така імітація діяльності в усіх сферах відбувалась.
показать весь комментарий
07.07.2025 03:28 Ответить
А скільки було мін на тих п'яти арсеналах, які були підірвані свого часу?
показать весь комментарий
02.07.2025 13:33 Ответить
Какоє такоє другоє? Війна вже йшла.
показать весь комментарий
02.07.2025 14:27 Ответить
"хто з президентів винен у втраті трьох мільйонів мін"... якщо було ШІСТЬ МІЛЬЙОНІВ МІН?
Ось так, "легким рухом руки" він "забув" про три мільйони мін за які винен виключно не згаданий "президент".
показать весь комментарий
02.07.2025 12:13 Ответить
Не бачиш різниці?!
Зовсім як Зеленський "не бачить різниці"!
Конвенцію змушені були підписати, тягнули з цим 17 років, знищили тільки половину.
А що Зеленський?
Всього за пів року знищив ОСТАННІ три мільйони!
Не бачиш різниці?
показать весь комментарий
02.07.2025 12:29 Ответить
Ти же свому же зе-слузі, автору статті ПРОТИРЕЧИШ!
Піди, почитай статтю вище - скоректуй свої "факти" та позицію!
А у кінці, про "швидше та дешевше" та "довго та дорожче" ти взагалі маячню несеш та божевілля вигадуєш - натягуєш сову на глобус.
показать весь комментарий
02.07.2025 12:48 Ответить
Якого біса "був рупором Порошенка"? У тебе є докази? Є факти?
Твій "фінансовий менеджмент" - повна ФІГНЯ!
Роз'ясни тоді, чому листи та посилки "Блискавка" коштують ДОРОЖЧЕ, чим звичайні, хоча й "робота робиться" у два-три-п'ять "менше часу"?
І таких прикладів про те, що "триває довше та коштує менше" я тобі приведу БЕЗЛІЧ!
А рівень розкрадання взагалі НІЯК НЕ корелирується з тривалістью роботи.
Твоя вставка "любить такі корупційні схеми" - це про ВЕЛИКЕ БУДІВНИЦТВО?
І я з повній впевненістю можу сказати:
"Нащо робити швидше та дорожче, ніж можна робити довше та дешевше?"
показать весь комментарий
02.07.2025 13:30 Ответить
1. БРЕШЕШ! Демсокира багато на Порошенко гнали коли він був президентом.
2. БРЕШЕШ! "Блискавка" відправляється літаком, звичайна - кораблем. Ніякі посилки НЕ ЛЕЖАТЬ. Давно сортування автоматичне і ніякі посилки не лежать, не чекають.
І ніякі міни не не лежали, не чекали "поки знищать інші міни".
Люди по знищенню не знищували міни "три роки".
Люди працювали та отримували зарплату за свою ОСНОВНУ РОБОТУ - немає ніяких "спеціальних людей по знищенню мін", це звичайні сапери, які за ТИЖДЕНЬ склали купу та ПІДІРВАЛИ!
Ти реально ТУПИЙ, що гадаєш, що "людей по знищенню мін" "тримали на зарплаті" 17 років, поки вирішувалось питання знищення 3 млн мін?
показать весь комментарий
02.07.2025 15:36 Ответить
Ти ідіот?
Хто три роки біля складу ходив?
Чи ти по собі судиш - як раз так і працюєш?
Так пиши взагалі: 17 років біля складу ходили, як євреї за Моїсеем.
показать весь комментарий
03.07.2025 11:47 Ответить
Чому три роки - до того складів не було?
Їх всіх Порошенко побудував, охорону поставив?
Сорок років як Мойсей.
Я же говорив!
показать весь комментарий
03.07.2025 23:43 Ответить
Бо ти ідіот!
Утримання "того" - "чого"?!
Склади, сапери, тє, сє, п'яте, десяте - як було ДО знищення, так і залишилося ПІСЛЯ!
показать весь комментарий
04.07.2025 00:38 Ответить
Тупий зе-типіл. Не виліковний.
показать весь комментарий
04.07.2025 02:51 Ответить
Давай ще раз спробуємо розібратись.
Про "три роки та пів року виконувалась робота" - це твоя хвороблива маячня!
1. "Три роки та пів року" це строк, якій пройшов від початку президентства Порошенко та Зеленського відносно, до підписання указу про знищення мін.
2. Навіть якщо би "робота тривала три роки" - вона би НЕ коштувала "три роки". Бо ця робота - ПОБІЧНА, виконувана по за штатний розпорядок роботи, "ХАЛТУРА". Вони НЕ "виконують роботу три роки", а виділяють то там, то там, дні-тижні, що би поїхать і виконати ту позаштатну роботу.
І "три роки" означало би, що вони прости з великими перервами їздили у ті командировки.
Але ціна роботи від цього НЕ ЗБІЛЬШИЛАСЬ би!
показать весь комментарий
04.07.2025 12:40 Ответить
Перечитай вище... можна три рази... в голос!
Не дійшло?
Перепиши и ще раз прочитай тричі.
Три роки... пів року... на ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ!
А ти тут втираєш "на виконування роботи"!
Ти тут втирав, що "три роки" не покладая рук працювали"... зарплатню отримували...
І головне:
Порошенко ЗАЛИШИВ ТРИ МЛН МІН (на всяк випадок). А Зеленський ЗАЛИШИВ НУЛЬ МІН!!!
показать весь комментарий
05.07.2025 01:05 Ответить
Ти епічне повне ДУРКО, упертий ЗЕ-типіл!
При Порошенко війна застигала, переходила у холодну стадію. 3 млн мін вистачило би з головою на декілька РОКІВ бойових дій.
При Зеленському ВСІ йому говорили, що буде МАШТАБНИЙ наступ! Але він узяв і ШВИДКО знищив ВСІ залишки мін!
Ти не бачиш різниці, або тому, що ПОВНИЙ БОВДУР, психічно хворий упертий шизоїд, що в супереч реальності тримається за свою точку зору, або кацап, рашист, зрадник.
В першому випадку тебе ЛІКУВАТИ психіатру потрібно.
В другому випадку просто ЗНИЩУВАТИ.
А ось сперечатися з тобою НЕМАЄ НІЯКОГО СЕНСУ.
Дискусія закрита.
показать весь комментарий
06.07.2025 08:45 Ответить
БОВДУР йди почитай новини 2020-х років!
Як тільки прийшов Зеленський та за ним Байден - Путін ПОЧАВ ГОТУВАТИ НАСТУП!
"Навчання у Білорусі" 2020-2022 років.
Порошенко НЕ "відміряв Україні кілька років", а відміряв час ВПК на підготовку та РОЗГОРТАННЯ ВИРОБНИЦТВА!
Це у будь якому військовому ПІДРУЧНИКУ НАПИСАНО: потрібно мати запас зброї на ПЕРШИЙ ПЕРІОД війни.
6+ млн потрібно було СРСР для війни з ЕС.
А Україні для захисту на перши роки вистачило би й 3 млн.
Ти ще більш ПОВНИЙ БОВДУР, чим я міг уявити - ти хоча би шнурки самостійно зав'язати в змозі, чи родичи зав'язують?
показать весь комментарий
06.07.2025 13:47 Ответить
Це ТВІЙ мозок давно розбилися та перемішалися у кашу!
Навчання навчанню - РІЗНИЦЯ!
Про що неодноразово докладала розвідка Зеленському. І про що ти міг би прочитати у тих новинах про які я писав. Іди та читай, а не показуй тут свою ТУПІСТЬ.
показать весь комментарий
06.07.2025 17:27 Ответить
Порошенко почув про наступ за сім років - залишив три млн мін, розпочав ракетні програми.
Зеленський не почув про наступ за два роки - залишив нуль мін, закрив ракетні програми.
Так хто зрадник - Поршошенко?
показать весь комментарий
07.07.2025 01:43 Ответить
Типіл, ЙДИ ДО ПСИХІАТРА ЛІКУВАТИСЯ!
"Порошенко знав про напад" - "Зеленський не знав про напад"?
"Ракетні програми почалися до Порошенко"? - невже при Януковиче?
Нептун чотири рази успішно випробували ПРИ Порошенко.
А Зеленський ЗАКРИВ РАКЕТНІ ПРОГРАМИ у 2020 році!
показать весь комментарий
07.07.2025 02:34 Ответить
Ти - типіл.
1. Я цього НЕ ПИСАВ. Я писав, що "ЗАЛИШИВ НА ВИПАДОК", "ПО військовому ПІДРУЧНИКУ".
2. А Зеленський вже ЗНАВ про напад і ЗНИЩИВ ВСІ МІНИ!
3. Скільки коштів Янукович ВИДІЛИВ на ракетні програми з Бюджету? НУЛЬ!
Так , Зеленський ЗАКРИВ ракетні програми, бо теж ВИДЕЛІВ з Бюджету НУЛЬ коштів на них.
У 2015-2019 на ракетні програми з Бюджету були виділено МІЛЬЙОНИ гривень!
У 2020-2023 на ракетні програми з Бюджету було виділено НУЛЬ гривень!
На "Москва" полетів Нептун зроблений при Порошенко.
Піди та почитай Бюджет тих рокі - він опубліковано.
Так, що йди лікуйся у психіатра.
Не озброєним оком видно, що ти психічно хворий.
показать весь комментарий
07.07.2025 08:23 Ответить
ІДІОТ!
1. У будь якої країни Є ОЗБРОЄННЯ "на випадок". Але це не значить, що вона чекає нападу ось-ось.
І як я писав вище: 6 млн були потрібні для СРСР. Україні і 3 млн вистачило би.
2. Янукович НЕ ВИДЕЛИВ кошти. А "бюро" - КБ "ЛУЧ" та інші працювали як ПІДПРИЄМСТВО і робітників за щось їм було потрібно ГОДУВАТИ. Тому як-дє намагалося заробляти.
3. Зеленському ДОКЛАДАЛИ про напад і власна розвідка і ВСІ ПАРТНЕРИ, але "вірив він ТІЛЬКИ Єрмаку".
4. При Порошенко, як я писав, було ЧОТИРИ ПОВНОМАШТАБНІ ІСПИТИ ракет "Нептун" і безліч іспитів "Сармат", "Верба", ... інших. Іди ВІДЕО ПОДИВИСЬ з "кровавим Пастором".
В 2019 році іспити за гроші Бюджета прийнятого у 2018 році.
Ти САМ пишеш-доказуєш, що "Нептун" фінансував Порошенко.
Чи знов передумаш та переобуєшся і "іспитів не було"?
показать весь комментарий
07.07.2025 15:41 Ответить
Зелена влада побила всі рекорди по крадіжці держави.
показать весь комментарий
02.07.2025 12:03 Ответить
Та ніт. Це Гудименко чекав, коли кілька европейських країн вийшли з цієї конвенції, щоб написати свій "історичний" пост.
показать весь комментарий
02.07.2025 12:08 Ответить
"Зеленський - теж без слів."
Чому без слів? Навибирали, а тепер і сказати нічого не хочете? )
А я б так сказав. Порошенко - "барига", у зелебобів. Зеленский - аби не Порошенко.
показать весь комментарий
02.07.2025 12:51 Ответить
замість того щоб шукати міни відновлювати їх виробництво українці міряються #уями. Хто більше винен в їх знищенні
показать весь комментарий
02.07.2025 12:18 Ответить
А, може, воно не президент?
показать весь комментарий
02.07.2025 11:51 Ответить
Так, як про піхотні міни, так і про відновлення в Україні СМЕРТНОЇ КАРИ, для зрадників та коригувальників-убивць Українців, тягнуть стефанчуки+зеленський+шмигаль, та група незрозумілих осіб, з РНБОУ і СТАВКИ! Це ж не їх, в тилу по сховищах, убивають щоденно, московіти з коригувальниками!!!
показать весь комментарий
02.07.2025 12:04 Ответить
Страница 1 из 2