10026 посетителей онлайн

США не планируют признавать Палестину. ХАМАС нужно полностью уничтожить, - Вэнс

Вице-президент США Джей Ди Венс

Соединенные Штаты не планируют признавать Палестину как государство, несмотря на то, что о таких намерениях заявил ряд их союзников.

Об этом заявил вице-президент США Джей Ди Вэнс во время визита в Великобританию, цитирует Sky News, передает Цензор.НЕТ.

На совместном брифинге с главой МИД Британии Дэвидом Лемми журналисты спросили у Вэнса, как он оценивает решение Великобритании признать Палестину как государство.

"Очевидно, что Соединенное Королевство примет свое решение, у нас нет планов признавать палестинское государство", - ответил он.

Вице-президент США отметил, что решение союзников по этому вопросу вызывают у него сомнения.

"Я не знаю, что будет означать настоящее признание палестинского государства, учитывая отсутствие там функционального правительства", - говорит Вэнс.

Американский чиновник повторил цель США относительно Сектора Газа, которую ранее обозначил президент США Дональд Трамп.

"Мы хотим сделать так, чтобы ХАМАС больше никогда не мог атаковать невинных израильских гражданских лиц, и мы считаем, что для этого необходимо полностью уничтожить Хамас", - заявил он.

Вэнс добавил, что проблема анклава является "нелегкой", и США "хотят убедиться", что решат ее.

Топ комментарии
+18
Корень зла находится в параше. Параша должна быть полностью уничтожена тоже. 🤪
показать весь комментарий
08.08.2025 18:56 Ответить
+12
ХАМАС - терористична організація.
А Палестина - територія, яка не стала державою.

Самі араби не стали розбудовувати державу Палестина, віддавши перевагу знищенню Ізраїлю.
показать весь комментарий
08.08.2025 19:32 Ответить
+10
Зато окуповані території за х*улом збираються признавати.
показать весь комментарий
08.08.2025 19:05 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Вейс. Може тебе?
показать весь комментарий
08.08.2025 18:55 Ответить
Хлюпік. Собака. Растяпа.
показать весь комментарий
08.08.2025 18:56 Ответить
хрюзге, воткі нєт, іді
показать весь комментарий
09.08.2025 06:46 Ответить
Корень зла находится в параше. Параша должна быть полностью уничтожена тоже. 🤪
показать весь комментарий
08.08.2025 18:56 Ответить
показать весь комментарий
08.08.2025 18:57 Ответить
Корінь зла перемістився до Китаю. А Китай, точніше китайців, можна знищити тільки разом із планетою Земля.
показать весь комментарий
08.08.2025 22:10 Ответить
Китай могут вогнать в каменный век 2-3 АУГ ударами по его восточному побережью. С парашей сложнее как ни странно.
показать весь комментарий
08.08.2025 22:20 Ответить
А ви підстілка аятол чи рашистів?
показать весь комментарий
08.08.2025 19:39 Ответить
Путін про Україну щось подібне каже.
показать весь комментарий
08.08.2025 18:58 Ответить
І давно терористичні організації прирівнюються до народів та країн?
показать весь комментарий
08.08.2025 19:05 Ответить
Палестина терористична організація? Чи резервація Ізраїля?
показать весь комментарий
08.08.2025 19:27 Ответить
ХАМАС - терористична організація.
А Палестина - територія, яка не стала державою.

Самі араби не стали розбудовувати державу Палестина, віддавши перевагу знищенню Ізраїлю.
показать весь комментарий
08.08.2025 19:32 Ответить
після зустрічі драпа з )(уйлом і їх договорняком Ви заявите що ОУН це терористична організація, а Україна територія, яка не стала державою? і далі за текстом.........?
показать весь комментарий
08.08.2025 19:52 Ответить
Є заперечення що Палестина це назва території під протекторатом ВБ?
показать весь комментарий
08.08.2025 19:55 Ответить
З 1948 року не під протекторатом ВБ. 😁
І чим же зайнялися араби, коли їм дали можливість створити Палестинську державу... Скопом напали на Ізраїль, отримали ******** і розповзлися по барлогах, забивши на створення нової держави прутня. І замість цьошо стали використовувати довбойобів, як приховану зброю проти Ізраїлю.
показать весь комментарий
08.08.2025 20:02 Ответить
Лгать можно бесконечно, когда день долгий. Это не арабы напали на израиль, а еврейские нацисткие формированрия напали на арабские деревни и устроили там резню. В ответ арабские страны решили навести порядок. Именно к этому долго израильские оккупанты и готовились при поддержке своих протеже с европейских и американских стран. Есть документированные обращения арабов в ООН с просьбой осудить акты геноцида еврейскими нацисткими формированиями в 1948 и последующих годах. Но ООН как всегда наслаждался отговорками и резолюциями, которые в израиль приходили в виде туалетной бумаги. Теперь вот наслаждаются последствиями тогдашних действий - русня именно на израиль и ориентируется, использует те же методы как под копирку. И никто ей не указ. Единственное отличие на израильских преступников никто санкции не накладывал.
показать весь комментарий
08.08.2025 21:28 Ответить
Ти об сосну вдарився?
Ізраїль напав на Єгипет, Сирію, Йорданію одночасно?

Ти не просто сову на глобус натягнув, а ще й вивернув її.
показать весь комментарий
08.08.2025 22:29 Ответить
Не израиль а США и прочие сторонники постоянного гемора на БВ. Евреи это средство для создания гемора. Именно поэтому евангелисты и рвут пятую точку за этот гемор. Пока он есть - этот регион можно контролировать. Не было хозяев гемора - этот гемор давно вылечился бы.
показать весь комментарий
08.08.2025 23:18 Ответить
Просто *******...

Це навіть не конспірологія, а щоденник божевільного. 😁
показать весь комментарий
08.08.2025 23:23 Ответить
https://uk.m.wikipedia.org/wiki/14_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%8F 14 травня https://uk.m.wikipedia.org/wiki/1948 1948 https://uk.m.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%84%D0%B2%D1%80%D0%B5%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%9D%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%B0&action=edit&redlink=1 Єврейська Національна Рада проголосила створення держави https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BB%D1%8C Ізраїль.

У ніч проти https://uk.m.wikipedia.org/wiki/15_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%8F 15травня https://uk.m.wikipedia.org/wiki/1948 1948 https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%84%D0%B3%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%82 єгипетські літаки бомбардували https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D0%BB%D1%8C-%D0%90%D0%B2%D1%96%D0%B2 Тель-Авів, й армії 5 арабських держав почали військові дії проти євреїв.
показать весь комментарий
08.08.2025 23:27 Ответить
Та я про Палестина як назву для тієї території, це ж тупо екзонім, який таки має трохи спільного з євреями і нічого з арабами. Це ж так якби нам українцям, чи русинам, якісь німці нав'язали наприклад назву Оюм, бо готи мали колись тут державу, а ще краще Готія, і ми б почали називати себе не русинами чи українцями в готійцями. Ото хохма. А в арабів так і є.
показать весь комментарий
08.08.2025 21:41 Ответить
Один раз вде була спроба визнати Палестину державою. Не підскажите, шо з цього вийшло?
показать весь комментарий
08.08.2025 19:56 Ответить
Так само у росіі про Чечню казали.
показать весь комментарий
08.08.2025 20:05 Ответить
Порівнюєтє ку....курудзу з пальцем?
показать весь комментарий
08.08.2025 20:29 Ответить
Риторика фактично однакова. Прийшлось поцікавитися...ШІ:
Станом на серпень 2025 року державність Палестини визнали 148 держав, включно з Ватиканом. Ця кількість постійно змінюється, оскільки деякі країни заявляють про намір визнати Палестину, а інші роблять це вже офіційно.

Єдиною державою-членом ООН, яка офіційно визнала незалежність Чеченської Республіки Ічкерія, є Україна. 18 жовтня 2022 року Верховна Рада України ухвалила відповідну заяву, в якій визнала Чечню тимчасово окупованою Російською Федерацією і засудила геноцид чеченського народу.

Крім того, в минулому були й інші спроби визнання:

Грузія: У 1992 році президент Грузії Звіад Гамсахурдія визнав незалежність Ічкерії. Однак після перевороту, в результаті якого його усунули від влади, наступний уряд не підтвердив це рішення, і легітимність такого визнання є сумнівною.

Ісламський Емірат Афганістан: У 2000 році уряд талібів в Афганістані також визнав незалежність Ічкерії.

Таким чином, на сьогоднішній день лише Україна є державою, яка визнала Чеченську Республіку Ічкерія.
показать весь комментарий
08.08.2025 20:41 Ответить
Ви фахівець з риторіки інших людей?
Палестина має державні інститути? Яки саме?
показать весь комментарий
08.08.2025 21:31 Ответить
Причепився до слова риторика...148 держав мабуть знають, які там державні інституції, а не інститути! (це тобі за риторику). Ну ми теж можемо подивитися:

які державні інституції у палестині

В Палестині існують державні інституції, які забезпечують функціонування Палестинської автономії. Ці інститути включають гілки влади, які є характерними для суверенних держав.

Структура влади

Голова Палестинської автономії/Президент Держави Палестина - є главою виконавчої влади.

Прем'єр-міністр - очолює уряд, який відповідає за управління повсякденними справами.

Палестинська законодавча рада (ПЗР) - виконує функції законодавчого органу, хоча її робота була значно ускладнена через політичні розбіжності та конфлікти.

Ці інститути були створені в рамках домовленостей з Ізраїлем, зокрема за Ословськими угодами, і вони є основою для майбутньої палестинської держави.

Міністерства

У Палестинській автономії також діють різні міністерства, які відповідають за конкретні сфери управління, такі як:

Міністерство закордонних справ

Міністерство фінансів

Міністерство охорони здоров'я

Міністерство освіти

Ці міністерства виконують функції, аналогічні міністерствам в інших країнах, забезпечуючи надання державних послуг населенню.
показать весь комментарий
08.08.2025 21:44 Ответить
Це органи управління, а ле у вашому переліку саме державні інститути яки є ознакою держави? Не побачив жодного.
показать весь комментарий
09.08.2025 05:53 Ответить
Тоб то ви не фахивець з ртторики.
показать весь комментарий
09.08.2025 06:04 Ответить
ХАМАС оголошений https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0_%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F терористичною організацією в https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BB%D1%8C Ізраїлі, https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%BD%D1%96_%D0%A8%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8_%D0%90%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B8 США, https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%84%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%A1%D0%BE%D1%8E%D0%B7 Європейському союзі, https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%B4%D0%B0 Канаді та https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D1%96%D1%8F Японії, а також заборонений у https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%99%D0%BE%D1%80%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%8F Йорданії та https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%84%D0%B3%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%82 Єгипті. https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%D0%91%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%8F Велика Британія та https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B2%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F Австралія терористичним визнає лише воєнізоване крило ХАМАСhttps://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%B0%D0%BC%D0%B0%D1%81#cite_note-9 [9]https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%B0%D0%BC%D0%B0%D1%81#cite_note-10 [10].
показать весь комментарий
08.08.2025 19:57 Ответить
Палестина це деражва?
Може і палестинці це нація чи народ?
показать весь комментарий
08.08.2025 19:42 Ответить
чи є палестинці нацією чи народом

Питання, чи є палестинці нацією, чи народом, є досить складним і має кілька аспектів.

Згідно з міжнародним правом та ******** політичною теорією, палестинці вважаються народом. Вони мають спільну історію, культуру, мову (арабську) та самосвідомість. Це є основою для їхніх вимог на самовизначення та створення власної держави. Організація Визволення Палестини (ОВП) була визнана Організацією Об'єднаних Націй як "єдиний законний представник палестинського народу".

Проте, слід відзначити, що палестинський націоналізм почав формуватися у XX столітті як реакція на європейські колоніальні процеси та сіоністський рух, особливо після Першої світової війни та британського мандату.

Термін "нація" часто використовується для позначення народу, що має власну державу. Палестинська держава була проголошена в 1988 році, і її визнали понад 140 країн світу, але вона не має повного суверенітету та контролю над своєю територією.

Отже, можна стверджувати, що палестинці - це народ, який прагне до створення повноцінної нації зі своєю суверенною державою.
показать весь комментарий
08.08.2025 21:47 Ответить
Таке питання досі складне тільки для неосвітчених людей.
Наведить статті та назву дркумента межнародного права де ви цє вичитали.
показать весь комментарий
09.08.2025 05:51 Ответить
https://glavcom.ua/columns/semyvolos/palestintsi-chi-je-taka-natsija-961246.html
показать весь комментарий
09.08.2025 10:51 Ответить
Ви фахівець з межнародного права?
показать весь комментарий
09.08.2025 06:05 Ответить
А ви?
показать весь комментарий
09.08.2025 08:49 Ответить
Запитаня замість відповіді то ваше все.
Чому тоьі випостійно ссиоаєтжсь на міжнародне право на ссилки на документи цього права не даєтє?
показать весь комментарий
09.08.2025 09:21 Ответить
ти ще скажи, що існує кримський нарот чи донбабвійський з лугандонським
показать весь комментарий
09.08.2025 06:52 Ответить
Не віриш Гуглу? а кому віриш?
показать весь комментарий
09.08.2025 08:00 Ответить
а хто такий гугол, щоб йому вірити? там і про домбабіве пишуть, лугандонію, і що вони ніби частина болотної засрашки, а ще пишуть ніби референдум в Криму був, шр я маю вірити, бо Гугол таке пише?
показать весь комментарий
09.08.2025 08:29 Ответить
Не прикидуйся дурником. Гугл, а у даному випадку ШІ, дає інформацію з посиланням на джерело інформації. Ти посилаєшся сам на себе.
показать весь комментарий
09.08.2025 08:45 Ответить
що таке гугол, і що та ШІ, це що документи такі? була історія, як якийсь американський адвокат при допомозі ШІ шукав прецеденти для своєї справи, і ШІ йому їх знайщов, але він успішно програв, бо прецеденти виявились згенеровані ШІ.
показать весь комментарий
09.08.2025 11:15 Ответить
Українсько-палестинські відносини - відносини між https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B0 Україною та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B0 Палестиною (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%9F%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8 Організацією визволення Палестини).

Палестина (в особі https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%9F%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8 ОВП) визнала незалежність України 2 січня 1992 року. Дипломатичні відносини було встановлено 2 листопада 2001 року, коли у Києві відкрили https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_%D0%9F%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8_%D0%B2_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%96 Посольство Палестини.https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE-%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BD%D0%B8#cite_note-%D0%BC%D0%B7%D1%81-1 [1] В Рамаллі з 2007 року діє https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8_%D0%BF%D1%80%D0%B8_%D0%9F%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96%D0%B9_%D0%9D%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D0%B9_%D0%90%D0%B4%D0%BC%D1%96%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97 Представництво України при Палестинській Національній Адміністрації. https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE-%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BD%D0%B8#cite_note-%D0%BC%D0%B7%D1%811-2 [2]
показать весь комментарий
09.08.2025 11:17 Ответить
якась органзація не країна, ти ще скажи, що ООН це країна.
показать весь комментарий
09.08.2025 11:40 Ответить
Україна, яка встановила дипломатичні відносини з Палестиною це теж не країна?
показать весь комментарий
09.08.2025 12:00 Ответить
і з ООН є дип відносини і що? ООН це держава? відповідь криється в назві Організація........., це все що треба знати
показать весь комментарий
10.08.2025 07:20 Ответить
Мабуть ця істота гугл вважає документом міжнародного права, бо віна постійно тадличить про нього но підтверджень не надає.
показать весь комментарий
09.08.2025 09:23 Ответить
Зрозуміло. Інтернету з його Вікіпедіями та ШІ довіряти не можна. Кому можна?
показать весь комментарий
09.08.2025 09:33 Ответить
Та зрозуміло...Палестину лєнін придумав.
показать весь комментарий
09.08.2025 10:55 Ответить
Та не вже?
показать весь комментарий
09.08.2025 11:07 Ответить
Вже.
показать весь комментарий
09.08.2025 11:08 Ответить
Ну вже так вже, то нехай вже буде вже.
показать весь комментарий
09.08.2025 12:20 Ответить
Резолю́ція Генера́льної Асамбле́ї ООН 43/177 «Пита́ння про Палести́ну» - https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%B7%D0%BE%D0%BB%D1%8E%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%93%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%90%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D1%97_%D0%9E%D0%9E%D0%9D резолюція, якою визнається https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE-%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%81_%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B8_%D0%9F%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0 проголошення https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B0 Держави Палестина https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%9F%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%9D%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%B0&action=edit&redlink=1 Палестинською Національною Радоюhttps://en.wikipedia.org/wiki/Palestinian_National_Council [
показать весь комментарий
09.08.2025 11:06 Ответить
Ні! Це совєцька пропаганда!!! І світі ніхто терористів не визнавав "єдиним законним представником народу"
показать весь комментарий
13.09.2025 12:51 Ответить
Евреи по всему миру до Наполеона считались террористическим народом. И да, сами евреи говорят, что терроризм это изобретение евреев. Еще до римской империи практиковали сие.
показать весь комментарий
08.08.2025 21:29 Ответить
У якому конкретно документі ви це вичитали? Про древній Рим тощо.
А шо трапилось при Наполеоні? Їх шо їх перестали вжадати терористами? А чому?
показать весь комментарий
09.08.2025 06:10 Ответить
З часів Адольфа Алоїзовича Шикльгрубера.
показать весь комментарий
08.08.2025 22:12 Ответить
Та не повинна оця істота з татуйованими очима - щось вирішувати. Забагато бере на себе.
показать весь комментарий
08.08.2025 18:58 Ответить
Кіно дивлюся. Сан санич. Степан погоді. Мурашка.
показать весь комментарий
08.08.2025 18:59 Ответить
20 тисяч.
показать весь комментарий
08.08.2025 19:00 Ответить
Венс не Презідент. Дебілом ми не будум. Железноє правіло.
показать весь комментарий
08.08.2025 19:04 Ответить
Зато окуповані території за х*улом збираються признавати.
показать весь комментарий
08.08.2025 19:05 Ответить
Тоді Тайваню 3,14сець.
Маленьким но гордим та файним країнам Балтії також.
показать весь комментарий
08.08.2025 19:54 Ответить
Де-факто.
Де-юре збираються признати тільки Крим.
показать весь комментарий
08.08.2025 23:59 Ответить
хто збирається? пуйловські визнання всім до сраки, крім визнання вини.
показать весь комментарий
09.08.2025 11:43 Ответить
Венс, потрібно повністю знищити )(уйлостан, а не облизувати )(уйла!
показать весь комментарий
08.08.2025 19:09 Ответить
а як на рахунок вмзнання окупованих рашистом українських території???
показать весь комментарий
08.08.2025 19:12 Ответить
Україна ж не єврейська держава. Тому до нас підхід суворий.
показать весь комментарий
08.08.2025 19:15 Ответить
взагалі без підходів.Іде знищення України .як держави.американо- рашистськими аферистами
показать весь комментарий
08.08.2025 19:22 Ответить
Дужан Міхал
МАКСИМ БЕЗФАМИЛЬНЫЙ
Luis Santos

А за Україну взагалі то повині вирішувати лише громадяни України.
Я щось написав не те?
Чи може вам урок "Протестів на Картоні" не урок?
Студенти зробили все мирно.
Єдине джерело влади в Україні це її народ.
Народ не захоче-кацап не заскоче.
Вибір легкий.
показать весь комментарий
08.08.2025 19:42 Ответить
Я так зрозумів, це наїзд на 3-х поважних панів? Уже ви, народ... Народ?... Наголосували? - Мало? Хочете зовсім добити Неньку і звалити за бугор? Впрочєм, какаяразніца... Можете звалити і до кацапів, оніжелюді. Тьфу.
показать весь комментарий
08.08.2025 20:02 Ответить
Василію, а чи не будете ви дуже любязні написати тут мені у відповідь номер вашого УБД?
От я можу: АА №№0658
Видане від січня 2016 року.
Ніт, це єдина моя державна посада яку я займав і мої родичі.
показать весь комментарий
08.08.2025 20:30 Ответить
В може тобі ще й фотку Глибокого прислати та ще й з геолокацією? До речі, тобі особисто я не казав, що воюю? Я вобщє то клубніку в Польщі сабіраю. Що, за зєлю обідно? Я б взагалі тіктокозавісімим дав паспорт громадянина.
показать весь комментарий
08.08.2025 21:00 Ответить
та ти вже свою сраку володіну з лахти віддав.
Нахіба кому твоє дупло розміром метр на метр?)
Біжи в долбільню- там вам новий апарат привезли.
Назва-"сралін 3000", усі дупла валяє)
показать весь комментарий
08.08.2025 21:21 Ответить
Тобі не здається, що ти щось городиш не те? Думаєш, дав видумані цифри, тобі хтось повірить? Городиш капітуляційну підарську хню - може ще "рєфєрєндуми" кацапські згадаєш? Ти хоч знаєш, де Глибоке знаходиться? "Берлін" чув? - Уже наш. Африку чув? Тобі слово сарказм відоме?
показать весь комментарий
08.08.2025 23:14 Ответить
вася видуманий ти персонаже.
тобі до війни як мені до балету.
а я люблю лише один балет
"лебедине озеро" по телику.
пнх-кцп.
показать весь комментарий
09.08.2025 03:46 Ответить
Кацапе, ти палишся. Іди, смокчи у ***** і далі, капітулянтська гнидо.
показать весь комментарий
09.08.2025 06:33 Ответить
ахах, який закидон пішов у ***** пригожина-володіна.
я тобі ще в минулому пості вище все написав.
Чао какао папуго-мавпо)))
показать весь комментарий
09.08.2025 10:58 Ответить
перші цифри я авжеж не дам.
Бо у васьки немає допуску до цієї інфи.
показать весь комментарий
08.08.2025 20:32 Ответить
Та ладно?!
Не можу повірити що в такій тупій головешці прийшла ця думка.
Ні.
Я за те щоб всіх живоглотів, як і в Україні, так і по всьому світу потрібно таки знищити.
Не розумію лише звідки взялася така думка у імбецила прямоходячого.
показать весь комментарий
08.08.2025 19:36 Ответить
Палестину, яку і так визнають понад 140 країн світу ми не визнаємо, але Крим можемо признати російським. Вдало союзничків обирали...
показать весь комментарий
08.08.2025 19:44 Ответить
підготовка до слідуючих виборів
показать весь комментарий
08.08.2025 20:24 Ответить
Путіна визнають а ХАМАС не визнають.
Дивні вони ті американці.
показать весь комментарий
08.08.2025 21:07 Ответить
Для них путин и нитаньягу это святые. Вы не понимаете.
показать весь комментарий
08.08.2025 21:22 Ответить
Ну и шо з того ? Ну не признають сша палестину, а всі візьмуть та признають, от шо тут зміниться? Буде підноситись питання палестини в оон і всі проголосвють за чи проти, крім сша, бо ії голос не враховується через не визнання! Ну знищать вони ХАМАС, а далі шо? Ізраїль і так на межі визнання краіни гєноцида палестинців, от буде крутяк, євреів з рейхом зрівнять, супер. Ну хай сша розісруться з єс яким це не подобається, далі шо?
показать весь комментарий
08.08.2025 21:15 Ответить
Зато сша признают оккупацию русней части Украины. Как Германия когда то признавала оккупации Японией и Италией чужий территорий. Такое чувство, что вся нацики из третьего рейха убежали в сша и израиль. Продолжают там дело фюрера.
показать весь комментарий
08.08.2025 21:21 Ответить
Saglasen na 100 % . A tak zhe ruskih . No na eta u nevo tabu ...
показать весь комментарий
08.08.2025 21:27 Ответить
"Мы хотим сделать так, чтобы ХАМАС больше никогда не мог атаковать невинных израильских гражданских лиц, и мы считаем, что для этого необходимо полностью уничтожить Хамас" Хм, тут можно поспорить. еврейские поселенцы не есть агнцы божьи, не зря против многих из них даже лежащая под израилем германия ввела санкции, и даже администрация Байдена вводила эти санкции. Которые потом рыжий орангунтанг снял.
показать весь комментарий
08.08.2025 21:31 Ответить
США не планують визнавати Палестину

Та нам якось тойво...
показать весь комментарий
08.08.2025 21:32 Ответить
Путін запропонував Натаньяху переселити всіх палестинців на окуповані території України. Це тепер пояснює позицію Америки що до палестинців, читай- Хамасу.
показать весь комментарий
08.08.2025 21:37 Ответить
Прямо з'їзд антисемітів утворився, добра половина яких з іноземними прапорцями та кацапською мовою. 😁

Ольгінські фріпалістайнери не сплять...
показать весь комментарий
08.08.2025 22:33 Ответить
а щоб більше росія ніколи не могла атакувати невинних українських цивільних осіб, ви не хочете?

срані гаранти буд меморандуму! чи ето другое? то в суд тоді на вас подати. За дискримінацію по нац. ознаці хоча б
показать весь комментарий
08.08.2025 23:26 Ответить