10798 посетителей онлайн

Рашисты атаковали обогатительную фабрику ДТЭК на Донетчине

Россияне нанесли удар по обогатительной фабрике ДТЭК. Что известно?

Российские оккупанты снова нанесли удар по обогатительной фабрике ДТЭК в Донецкой области.

Об этом сообщила пресс-служба компании, информирует Цензор.НЕТ.

"В результате атаки продолжается разрушение здания предприятия и повреждение технологического оборудования. Это не первая масштабная атака по этому предприятию, которое обеспечивало углем тепловую генерацию Украины", - говорится в сообщении.

Работа фабрики сейчас полностью парализована. Ее обогатительные мощности непригодны к работе.

Топ комментарии
+2
Не має різниці що Коломойша зробив, Ахметов цього не зробив, а міг би. Його особистої охорони вистачило би на утилізацію Гіркіна, а без нього нічого би на почалося в Донецьку.
показать весь комментарий
08.09.2025 13:30 Ответить
+1
Катала не постраждає, бо його майно застраховане. Специфіка страхування таких промислових підприємств визначається масштабами виробництв, високим рівнем небезпек і тяжкістю наслідків реалізації ризиків, галузевими і територіальними особливостями. Зазвичай страховий портфель промислового підприємства - це договори щодо страхування майна, страхування від перерв виробництва, страхування відповідальності, страхування персоналу, які в сукупності з обов'язковими видами страхування складають програму страхування промислового комплексу.
другими словами,
- Хто ходив в шубі, то і надалі ходитиме в шубі, а хто сосав лапу, той і далі сосатиме ... . -
показать весь комментарий
08.09.2025 13:37 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Привіт Ахматову. Маю надію що він щодня памʼятає як він петляв в 2014 замість того щоб зробити те що зробив Коломойський в Дніпрі.
показать весь комментарий
08.09.2025 13:19 Ответить
Правильно! РОзбомбити всі підприємства Метінвесту разом з робітниками! Так, йому, падлі!
показать весь комментарий
08.09.2025 13:21 Ответить
Десятки тисяч громадян України працюють на цих підприємствах, платять податки в державу, багато з працівників боронять країну, а Ви пропонуєте всіх знищити? Ви точно на тому боці, де треба? Чи в Нідерланди свіжу травичку завезли?
показать весь комментарий
08.09.2025 13:33 Ответить
Пану Олегу вище по гілці це розкажіть. Його дуже радує приліт по українському підприємству.
показать весь комментарий
08.09.2025 13:40 Ответить
Доречі, а шо зробив Коломон у Дніпрі, окрім продажу соляри в ЗСУ по цінам в 4 рази вищім ніж на будьякій заправці?
Не тримайте в собі. Країна має знати своїх героїв, які зараз страждають в СІЗО!
показать весь комментарий
08.09.2025 13:22 Ответить
Не має різниці що Коломойша зробив, Ахметов цього не зробив, а міг би. Його особистої охорони вистачило би на утилізацію Гіркіна, а без нього нічого би на почалося в Донецьку.
показать весь комментарий
08.09.2025 13:30 Ответить
Як це немає різниці? Ви пишете " замість того щоб зробити те що зробив Коломойський в Дніпрі." І мене просто розриває від цікавості. Що недоробив Ахмєтка?
Ну і просто заради цікавості, а мєнтов і СБУ не вистачило на утилізацію Гіркіна? Це мала робити охорона Ахмєткі? До нього всі претензії?
показать весь комментарий
08.09.2025 13:39 Ответить
Менти та СБУ в Донецьку в своїй більшості лягли під кацапів одразу.
Раз тебе забанили на Гуглі лови посилання. https://censor.net/ua/resonance/379330/bytva_za_dnipro_v_berezni_2014_roku_ochyma_rosiyiskogo_agenta_dnipropetrovtsi_pidtrymaly_podiyi_v_krymu
показать весь комментарий
08.09.2025 14:12 Ответить
Супер гуглити вмієш
То я правильно розумію, шо ти вітаєш знищення заводів Ахмєтки за те, що мєнти і сбу все злили, а Ахмєтка не відправив свою охорону виконувати їх роботу?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:17 Ответить
Ти що кацап ?
На чім ти базуєшся що я «вітаю» хоч якісь удари по Україні ?
Докази є ?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:33 Ответить
На фразі "Привіт Ахматову.". Ти радієш, шо Ахмєткє погано. А на те, шо в той же час від того страждають звичайні українці, тобі похєр. Принаймні ти про це нічого не пишеш.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:37 Ответить
Тобто для тебе «Ахметка» і його працівники то саме ?
Дивне узагальнення.
Так роблять кацапи, тому що Зеленський начебто «наркоман» треба вбивати дітей.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:52 Ответить
Я дивлюся пан Олег зовсім отупів на митті пшецьких унітазів. Ну добре будемо розжовувати для вашого інтелектуального рівня.
Для мене удар по підприємству Ахмєткі - це в першу чергу удар по українському підприємству, де працюють українські люди. Вам на людей похєр. Ви стартуєте на мене, але жодного разу не заперечили це і не написали прямо, шо вам до них є якесь діло. Це нормально, як для кукаріота з картою побуту. Але ж ви старанно намагаєтеся спроектувати на мене свої фантазії. Не треба це робити.
показать весь комментарий
08.09.2025 15:10 Ответить
По перше, тебе мій невідомий співрозмовник не обходить чим я заробляю на життя.
Якщо ти вважаєш що будь яка чесна праця, така як миття унітазів є ганьбою то ти ще тупіший і огидніший ніж мені здалося на підставі твоїх коментарів.
По друге, ти далі вдаєш дурня і не бачишь звʼязку між тим що Ахметов в свій час не зробив того що зробив Коломойский і війною ?
показать весь комментарий
08.09.2025 15:35 Ответить
Шо такоє, кісо, не подобається як з тобою спілкуються в твоєму ж хамському тоні? Нічо, терпи. Ти вже мав би звикнути. Твій пшецький пан напевне з тобою не розшаркується.
І якшо мої коментарі тобі не подобаються, то можеш просто стулити пельку і на них не відповідати. Так само як ти робиш в Польші. Язика в сраку запхав, очі до низу опустив і пішов.
показать весь комментарий
08.09.2025 16:00 Ответить
Яке ж ти нікчемне, не вистачає мозку промовчати коли не правий і починаєш кидатися лайном. Справжній кацап.
показать весь комментарий
08.09.2025 16:02 Ответить
Я не буду мовчати . Я живу в вільній цивілізованій країні. Мені не треба цілувати польську сраку, на відміну від тебе. Це в тебе там травма і всюди ввижаються кацапи
показать весь комментарий
08.09.2025 16:09 Ответить
Я там вище пану Олегу пояснив "до чого". Сподіваюсь, шо достатньо зрозуміло.
показать весь комментарий
08.09.2025 15:11 Ответить
Просто Каломойша виявився трохи розумнішим за Ахметова, вчасно зрозумів, чим це може закінчитися для його володінь. А так... одне одного вони коштують. Обидва потвори.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:53 Ответить
Це ключовий висновок: виявився розумнішим. З цим я згоден
показать весь комментарий
08.09.2025 15:00 Ответить
В них були зовсім різні стартові умови. Діпро було багато бажаючих захищати. І настільки далеко діверсійні отряди просто не встигли забратися. В Донецьку все було дзеркально навпаки. А так Бєня - падла не менша за Ахмєтку. І так смішно дивитися, як всякі пшецькі виповзні починають ліпити з нього героя.
показать весь комментарий
08.09.2025 15:15 Ответить
Де я написав що вони «не потвори» ?
Йшлося про їх дії. Один зробив а друг ні.
Ще раз прочитай мій коментар, можеш навіть три рази, щоб до тебе дійшло
показать весь комментарий
08.09.2025 15:39 Ответить
А що це Вас так попердолило? Читати я ще вмію. )))
Один зробив, бо побачив чим воно може для нього закінчитися. А інший не зробив тому, що думав про те, що він контролює ситуацію в Донецьку і області. Він думав, що після Майдану йому потрібно перестрахуватися і використати ситуацію для захисту своєї шкури від постмайданівської влади. Тому він почав загравати з шахтарями та псевдошахтарями, понаєхавшими з ростова (я бачив як їх завозили колонами туристичних автобусів) і отримав те, що отримав. Підсрачника з Донецька, але у нього залишалися ще Павлоград, Кривбас та інші підрозділи ДТЕКа. Він ще довго посилав в днр гуманітарку, щоб зберегти свої активи на теріторії т.з. днр та резиденцію в Ботанічному саду і її таки досить довго зберігали від "націоналізації" та мародерів, допоки його остаточно не послали НХ.
показать весь комментарий
08.09.2025 16:29 Ответить
Повністю адекватна оцінка ситуації. Згоден з вами, так і було.
Але зараз видно що то була помилка Ахметова.
показать весь комментарий
08.09.2025 19:27 Ответить
Катала не постраждає, бо його майно застраховане. Специфіка страхування таких промислових підприємств визначається масштабами виробництв, високим рівнем небезпек і тяжкістю наслідків реалізації ризиків, галузевими і територіальними особливостями. Зазвичай страховий портфель промислового підприємства - це договори щодо страхування майна, страхування від перерв виробництва, страхування відповідальності, страхування персоналу, які в сукупності з обов'язковими видами страхування складають програму страхування промислового комплексу.
другими словами,
- Хто ходив в шубі, то і надалі ходитиме в шубі, а хто сосав лапу, той і далі сосатиме ... . -
показать весь комментарий
08.09.2025 13:37 Ответить