10241 посетитель онлайн

Убийство подростка на фуникулере: сотрудника УДО Косова приговорили к пожизненному

Убийство на фуникулере. Объявлен приговор Косову

Шевченковский райсуд Киева огласил приговор по делу об убийстве подростка Максима Матерухина на столичном фуникулере.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ.

Обвиняемый Артем Косов признан виновным и приговорен к пожизненному заключению.

"Косова Артема Владимировича признать виновным в уголовном правонарушении, предусмотренном п.7 ч.2 ст. 115 УК Украины и назначить наказание в виде пожизненного лишения свободы", - отметила судья.

Известно, что мама Артема Косова не присутствовала на судебном заседании.

Ранее обвиняемый признал вину и заявил, что не хотел убивать парня. Прокуроры просили о пожизненном заключении. В то же время адвокаты Косова утверждали, что это было убийство по неосторожности.

Родители убитого Максима Матерухина заявили, что долго ждали приговора.

"Этот день пришел, к которому мы так долго шли. Это будет лучший подарок завтра Максу на день рождения. Завтра ему было бы 18 лет", - сказали они.

"Мы понимаем, что будет еще апелляция, а потом, возможно, и кассация. Мы понимаем, что еще будет много работы, чтобы приговор остался таким, каким он сегодня был", - добавил отец подростка.

Родители Максима поблагодарили всех за поддержку.

Убийство подростка на станции фуникулера в Киеве: что известно

Вечером 7 апреля 2024 года на станции столичного фуникулера между мужчиной и компанией молодых людей возник конфликт. Во время инцидента подозреваемый толкнул одного из подростков. Тот головой разбил оконное стекло и получил травмы в виде резаных ран шеи, от которых скончался до приезда врачей.

Правоохранителю, причастному к трагедии на станции, объявили подозрение.

Государственное бюро расследований сообщало об открытии уголовного производства по факту убийства на станции фуникулера в Киеве.

Впоследствии подозрение сотруднику УГО переквалифицировали, ему грозит пожизненное заключение.

Топ комментарии
+34
"Довічне" - неадекватне покарання, яке не відповідає обставинам справи. Тут явні ознаки смердючої корупції. Фу, мля, як смердить...
показать весь комментарий
22.09.2025 15:27 Ответить
+32
Він не мав наміру вбивати! За вбивство - чи то з необережності, чи то ненавмисне (що майже одне й теж) - ДОВІЧНЕ??? Строк повинний бути немаленький, але ж ДОВІЧНЕ??!! Щось тут не туди поїхало.
показать весь комментарий
22.09.2025 15:31 Ответить
+28
от так. необережне вбивство - пожиттєво, а держзрада, коригування, підпал автівок - 3-7, інколи 15
показать весь комментарий
22.09.2025 15:38 Ответить
Комментировать
Сортировать:
"Довічне" - неадекватне покарання, яке не відповідає обставинам справи. Тут явні ознаки смердючої корупції. Фу, мля, як смердить...
показать весь комментарий
22.09.2025 15:27 Ответить
Схоже хлопця родина має гроші й занесли кому треба. Бо явно що вбивство не навмисне, за навмисне не часто довічне дають а тут на тобі. Треба оскаржувати всюди де можливо.
Вбивць Треба карати, навмисне - довічне.
Не навмисне - 15 чи 20 років.
показать весь комментарий
22.09.2025 15:32 Ответить
Мажорчик🥴
показать весь комментарий
22.09.2025 16:25 Ответить
Так вбивці мажорчик. І в момент конфлікту самовпевненість у безкарності та переваги помножені на алкоголь не дали змогу прореагувати адекватно. Потім мати його дуже намагалась "порєшать". Знову адекватність підвела. Останнє: та кількість проплачених тролей на даній сторінці ще одне підтвердження що "на осінке не ростуть апельсинки". Чи ума на хватає але ці пляски на одних і тих граблях вже такий перебір, що надії що урок буде засвоєн не залишилося
показать весь комментарий
22.09.2025 22:02 Ответить
Ти з ним мабуть "служиш" разом?
показать весь комментарий
22.09.2025 15:45 Ответить
Жодних, будь яких ознак! навмисного вбивства в справі, як вона було показана в ЗМІ, нема.
показать весь комментарий
22.09.2025 17:42 Ответить
не вважаю так, вирок справедливий і він повинен бути саме таким. Бо безкарність і можливість легко відкупитись останні десятиліття привела до того що кожне бидло, тим більше пьяне розпускає руки на кожному кроці і без вагомих причин. Тільки тому що воно себе вважає царем звірів, сильним над слабшим який не може відповісти. Так і цей пьяний мент вирішив що може просто вбити підлітка який би він не був і щоби він не говорив, бо він вважав себе сильнішим і тим хто не одержить гідної відповіді
показать весь комментарий
22.09.2025 15:48 Ответить
Судячи з усього, малолітні мажори і вважали себе царями. А цей вирок - насправді це остаточний вирок українському "правосуддю".
показать весь комментарий
22.09.2025 17:06 Ответить
малолітні всі зараз повально матюкаються особливо дівчата бо то такий тренд, кожен кому під 60 і більше згадає що в його підлітковому віці було також багато чого такого що не сприймалось суспільством. Але це не привід вбивати.
показать весь комментарий
22.09.2025 19:32 Ответить
Не неси херні...
показать весь комментарий
22.09.2025 18:57 Ответить
коли ти на дорозі побібікаєш якомусь подібному бидляку а він зупиниться і розібє тобі башку чи підстрелить то тоді на собі відчуєш хєрня це чи ні..
показать весь комментарий
22.09.2025 19:34 Ответить
Захист честі і гідності в зеленій Україні найстрашніший злочин... за це пожиттєво без варіантів...
показать весь комментарий
22.09.2025 19:39 Ответить
Не визнавав себе винним, - прокурори вимагали довічного, визнав себе винним - отримай довічнне.
показать весь комментарий
22.09.2025 15:29 Ответить
може він вину на останньому слові визнав, тобто вже після того, як прокурор просив довічно.
показать весь комментарий
22.09.2025 16:26 Ответить
Що там,оборонявся,перевищив міру самооборони? А чи розбійний напад мав місце?
Стерненко мав подібний випадок,але сбу тепер охороняє його.
показать весь комментарий
22.09.2025 15:30 Ответить
брехло, який подібний?
показать весь комментарий
22.09.2025 16:28 Ответить
Він не мав наміру вбивати! За вбивство - чи то з необережності, чи то ненавмисне (що майже одне й теж) - ДОВІЧНЕ??? Строк повинний бути немаленький, але ж ДОВІЧНЕ??!! Щось тут не туди поїхало.
показать весь комментарий
22.09.2025 15:31 Ответить
Хлопець схоже "мажорний" а охоронець ні, кривосуддя як воно є.
показать весь комментарий
22.09.2025 15:33 Ответить
Такий охоронець мажорніший за самого мажорного мажора.
показать весь комментарий
22.09.2025 15:47 Ответить
Марта, щось не чисто у цій історії. Вбивство явно не навмисне, чи щось приховує слідство, чому тоді довічне? Не зрозуміло.
показать весь комментарий
22.09.2025 16:29 Ответить
Зелений популізм як завжди🤮
показать весь комментарий
22.09.2025 16:26 Ответить
ти кваліфікацію читав? його судили за навмисне вбивство, а не за вбивство з необережності. це різні статті ККУ.
показать весь комментарий
22.09.2025 16:29 Ответить
Lex тобто він спланував та вбив? Ти обставини вбивства читав? А те що "суд" в Україні за певну суму "натягнуть сову на глобус" то відомо.
показать весь комментарий
22.09.2025 16:30 Ответить
я читаю те, що написано, його судили за навмисне вбивство, а не з необережності, це різна кваліфікація і різні статті. І для навмисного вбивства не обов'язкова кваліфікуюча ознака, як планування. ЗІ сторони, погоджуюсь, виглядає ніби як з необережності, але слідство ж вирішило по іншому і прокуратура кваліфікацію погодила, і в суді довели, поки перша інстанція.
побачимо, ще апеляція буде і касація. Тому я не роблю ніяких висновків, поки хоча б вирок не почитаю 1 інстанції. тоді для себе зроблю висновки.
показать весь комментарий
22.09.2025 16:53 Ответить
Не в теме что да как там было, но не редко попадались новости, где за умышленные убийства давали разные сроки но не пожизненное, а тут вроде как не умышленное, чего ему так зарядили по полной...
показать весь комментарий
22.09.2025 15:33 Ответить
його судили як за навмисне,
показать весь комментарий
22.09.2025 16:30 Ответить
от так. необережне вбивство - пожиттєво, а держзрада, коригування, підпал автівок - 3-7, інколи 15
показать весь комментарий
22.09.2025 15:38 Ответить
Під статтю держзради попадає ішак зі своєю шоблою.Обраним ніякого покарання взагалі
показать весь комментарий
22.09.2025 15:42 Ответить
Вбивство пішохода на зебрі значно тяжчий злочин за всіма ознаками, але там дають 8 років і право звільнення по відбуттю половини терміну...
показать весь комментарий
22.09.2025 15:44 Ответить
за якими ознаками, чим тяжчий, ти різницю між навмисним вбивством та з необережності розумієш? Ну звичайно може бути і навмисний наїзд на пішохода, я цього не виключаю, але в більшості це з необережності.
показать весь комментарий
22.09.2025 16:32 Ответить
Бо так визначило слідство. Пофіг як було і як воно виглядає. Слідство довело , керуючись нашим дебільним законодавством, що був умисел, тому і довічне. А народ не розуміє, що таке саме справедливе пострадянське законодавство і обурюється. Якщо закони не міняти, то такі дивні, але справедливі вироки будуть регулярно.
показать весь комментарий
22.09.2025 16:45 Ответить
А тим.хто Чангар размінував та Південь здав-дадуть довічно?там загинули сотні тисяч.Чи може нагородили?Ось таке в нас кривосуддя...
показать весь комментарий
22.09.2025 15:46 Ответить
Міняйте законодавство. Інакше такі дивні вироби будуть завжди,
показать весь комментарий
22.09.2025 16:46 Ответить
Все чітко ! Поц повиннн сидіти довічно!
показать весь комментарий
22.09.2025 15:47 Ответить
Це ти себе поцькой називаєш? Ну то перепиляй собі шию, дебіла шмат!
показать весь комментарий
22.09.2025 21:42 Ответить
Це якись треш та сюр судової системи
показать весь комментарий
22.09.2025 15:50 Ответить
Українське кривосуддя , за ненавмисне дали довічне
показать весь комментарий
22.09.2025 15:51 Ответить
чому ти вирішило, що ненавмисне?
показать весь комментарий
22.09.2025 16:33 Ответить
А де і в чому ознаки навмисного?
показать весь комментарий
22.09.2025 17:08 Ответить
почитай обвинувальний акт, там буде написано, чому слідчий і прокурор вирішили, що навмисно. а я, поки вирок не набере законної сили, ніяк не вважаю. а там може погоджусь, може ні, але то буде моя думка.
показать весь комментарий
22.09.2025 18:06 Ответить
А яке, засуджений штовхнув чи то вдарив хлопця, а він впав на скляну перегтродку ,розбив її і порізав горло. Хіба вбивця якийсь злий гені щоб таке прорахувати
показать весь комментарий
22.09.2025 17:10 Ответить
ну штовхаючи хлопця, на фунікулер, при тому, що будучи фізично сильнішим, точно не бажав йому здоров'я. Друге він міг і повинен був передбачити можливі наслідки своїх дій, бо він міг впасти під фунікулер, міг головою вдаритись, та купа варіантів, тим більш, як зрозуміло із статті, то штовхнув навмисно. Але щодо кваліфікації, треба вирок почитати, щоб хоча б зрозуміти позицію прокуратури чому така і чому суд погодився.
показать весь комментарий
22.09.2025 18:11 Ответить
Шакльйо толпою , а як ************ то вони ж "діти" ?! А якби його замісили то получили би умовне
показать весь комментарий
22.09.2025 16:00 Ответить
+++
показать весь комментарий
22.09.2025 16:46 Ответить
Ті хто комментує, ви хуч подивитесь та почитайте обставини справи. Здоровий бугай прикалупався до дитини та вбив його. Почитайте як родичи вбивці тиснули на всіх. Яке нахрін необережне, воно бухе було і наполягало, що жертва повинна йти служити в ВСУ.
показать весь комментарий
22.09.2025 16:02 Ответить
Ви проти того щоб служити в зсу? Робив майже все, що робить тцк. І результат подібний до результатів роботи тцк. Ви ухилянт?
показать весь комментарий
22.09.2025 16:49 Ответить
Я б на місці батьків вбитого змушений був би погодитися на пожиттєве, що покарання справедливе, бо воно найсуворіше за нинішнім законодавством, з іншого боку - сволоті, у т. ч. і малолітній, яка наводить Мордор на наші міста, ракети якого вбивають українців, дають обмежені терміни ув'язнення
А можна принаймні усім навідникам давати пожитєве, якщо з якогось нерозумного глузду немає для них смертної кари?
У нас корумпована судова система, суди паралізують зусилля ввести смертну кару під час війни для душогубів, але війна йде скоро 4 роки, невже для душогубів в умовах війни не можна було пробити таку норму, хто з конкретних осіб заважає Україні її схвалити, хто ж заперечує?
показать весь комментарий
22.09.2025 16:17 Ответить
злочин жахливий.., але це точно ненавмисне вбивство..., а що ж тоді дадуть, якщо вбивство навмисне, сплановане тай виконане з особливою жорстокістю? років 10-12? якось неадекватно виходить...
показать весь комментарий
22.09.2025 16:23 Ответить
а чому ти вирішила, що ненавмисне? ти була там, ти слідча, ти його адвокат?
показать весь комментарий
22.09.2025 16:36 Ответить
ШО!!! Нахіра автоматично захищати всіх, кого позначили словами "підліток"?????
Це що писана торба якась? Чи блажена каста недоторкана???
показать весь комментарий
22.09.2025 16:45 Ответить
Він швидше за все формально правий. Слідство встановило умисл. Керуючись законодавством. Навмисне вбивство, санкція до довічного. Чомусь вибрали максимальне покарання.
показать весь комментарий
22.09.2025 16:57 Ответить
ти прочитало, що я написав, а зрозуміло? дай відповіді на поставлені питання, бо відповідати питанням на питання, це ознака тупості і відсутності власної думки і відповідей.
показать весь комментарий
22.09.2025 16:59 Ответить
А ти був свідком? "Я свідєтєль, а шо случілась?"
показать весь комментарий
22.09.2025 16:46 Ответить
Ні, він продажний троль
показать весь комментарий
22.09.2025 17:04 Ответить
вАнья, ти про тімашонку коли питають сцикливо зливаєшся, а мене тролем продажним називаєш. ти списочок отримувачів бабла, про який говорило, покажеш?
показать весь комментарий
22.09.2025 18:01 Ответить
я не був свідком, і я не роблю ніяких висновків, я читаю те, що написано, його судили по статті навмисне вбивство, а не з необережності.
показать весь комментарий
22.09.2025 17:07 Ответить
трохи слідкувала за справою..., так, засуджений його штовхнув в розпалі якоїсь сварки, коли був під дією алкоголю, чи чогось там..., хлопець влетів у скло, уламки скла пошкодили артерію, він помер досить швидко..., чи думав злочинець про те, що ось я його штовхну так, щоб він влетів у вікно, причому таким чином, щоб він порізав собі шию саме в потрібному місці..., якщо думав саме так, тоді це умисел, інакше - ні...
показать весь комментарий
22.09.2025 17:31 Ответить
та це і я читав.
показать весь комментарий
22.09.2025 18:03 Ответить
Ви справді сподіваєтеся що воно, будучі напідпитку, щось адекватно думало? Ну ну
показать весь комментарий
22.09.2025 22:04 Ответить
Усі бачили таких малолітніх вилупків,які,збившись у зграю бешкетують, чипляються до дорослих,худіганять у транспорті....Один проти компанії...товарів..навіть вдарив...Але УМИСЛУ вбивати - не було! А,можливо,навіть самооборона! Проти декілька осіб - можливе навіть зброя,або інші засоби оборони,без обмежень...Апеляція чи ВС повинен відмінити цей вирок. Цей вирок - кістка електорату!! Несправедливий!!
показать весь комментарий
22.09.2025 16:36 Ответить
+++++
Оно посилання, як "підлітки" виродки побили дівчину і знімали на камеру
показать весь комментарий
22.09.2025 16:43 Ответить
А де межа? У мене кілька випадків було в житті, коли в дитинстві/юності., на мене одного нападали одразу кілька засранців не лише молодших від мене, але і старших від мене (в останньому випадку, як не кумедно, старшокласникам мене замовила вчителька англійської мови, хоч мені було зовсім некумедно), ви думаєте вони особливо переймалися думками вб'ють мене, чи покалічать? Ну й досі живу, але не завдяки їм, але могли і вбити.
показать весь комментарий
22.09.2025 17:35 Ответить
Ось кого треба карати смертю:
https://censor.net/ua/news/3575475/u-lvovi-pobyly-18-richnu-divchynu-scho-vidomo#comment_c038c482-9498-4a36-adc1-8104ee9bcbf2
показать весь комментарий
22.09.2025 16:42 Ответить
Дивний строк за штовхання. Він же не вбив його шматком скла, наче навіть не бив. Зазвичай від штовхання не гинуть, виглядає що просто не пощастило. Наче прокурори собі статистику накручують, або копають під УДО, це вже звично стало
показать весь комментарий
22.09.2025 16:48 Ответить
судді корумповані слуги народу за необережне це як дтп=до 10 років
показать весь комментарий
22.09.2025 16:56 Ответить
Хлопця вбило скло, яке неповинне було розбитись. Це що падіння головою на бордюр. Вбиство умисне, але без обтягуючих обставен.
показать весь комментарий
22.09.2025 17:19 Ответить
Що означає впало скло, він його так штовхнув що розбив ним скло.
показать весь комментарий
22.09.2025 17:55 Ответить
В такому місці скло не повинне бути, як у вікні приватного будинку. Є відповідні будівельні норми і правила. Це по склу. Розбив ним (потерпілим) скло, це коли береш "його" у руки і гатиш по склу. А не штовхаєш у напрямку. Вина з прямим умислом передбачає розуміння правоправних дій, розуміння настання протиправних наслідків і бажання настання саме цих (вбиства склом) пратиправних наслідків. Тут є перші дві складові, але немає третьої - злочинець не бажає саме цих наслідків, але байдуже відноситься до цих протиправних наслідків. А наслідкі очевидь могли бути іншими: скло не розбилось - легкі телесні, скло розбилось інші телесні (середні, тяжкі, тяжкі, що завдали смерть). Почекаємо оскарження.
показать весь комментарий
22.09.2025 18:13 Ответить
Щось дивно. Знайомий на підпитку штовхнув людину, той впав, головою вдарився, помер - дали 15 років жорсткого режиму. А тут якось виглядає неадекватно, хоча може я і не правий.
показать весь комментарий
22.09.2025 17:44 Ответить
Люди ви геть зїхали з глузду, якби вашу дитину вбили. Ви забуваєте що працівник УДО добре підготовлений і він знає добре що він робить і які будуть наслідки.

В мене також добра підготовка в єдиноборствах і я ніколи підлітків, як вони не нахабніють, не б'ю в повну силу, тому що можу вбити одним ударом навіть 17-18 років, то ще діти, в них багато дурі в голові, вони не думають за наслідки і що вже необхідно вбивати, тому що сказав щось лишнє.
показать весь комментарий
22.09.2025 17:52 Ответить
З таким рівнем підготовки як фізичної так і технічної він міг йому просто пару оплеух дати та і все а не штовхати, щоб розбити ним вікно, їх тренують це не простий роботяга з вулиці.
показать весь комментарий
22.09.2025 17:57 Ответить
Його не били, як ти робив, а штовхнули. В УДО водії супермени? Не чули.
показать весь комментарий
22.09.2025 18:17 Ответить
Слухай я за часів Кучми, Юща був трохи знайомий з ними, вони приїзджали в нашу область і потім хотіли відірватись.

Тому ти ці казки що він щось там не знав що він робить можеш комусь іншому розповісти, їх тренують до різних ситуацій.
показать весь комментарий
22.09.2025 18:20 Ответить
А ти сам вчився у спецшколах і служив?
показать весь комментарий
22.09.2025 18:22 Ответить
Скло там хоч замінили.Архітектора чи "власника" хоч оштрафували.
показать весь комментарий
22.09.2025 18:01 Ответить
Та коли то було. Архітектор, забудовник і мер вже давно спочивають на Байковому.
показать весь комментарий
22.09.2025 18:19 Ответить
мабуть батько загиблого прокурор або слуга народу
показать весь комментарий
22.09.2025 18:19 Ответить
Всі читали,що написано, що його судили по статті навмисне вбивство, а не з необережності,ніхто не оспорює,що саме такий вирок винесла суддя.Та дивує останнє в статті:
"Згодом підозру співробітнику УДО перекваліфікували, йому загрожує довічне увязнення".
Перекваліфікували на основі чого? Втім,там є захист,буде видно,що далі.
Про охоронця: він є тренований професійно,то так.Але і підлітки тренуються,а потім групами виходять на вулиці.До нікого ще не приставали? А до одиноких військових,по дорозі,що повертаються зі служби-скільки же було випадків?
показать весь комментарий
22.09.2025 19:29 Ответить
До чого тут підлітки тренуються і ходять групами? Що всі підлітки так поводяться? Це те саме, що сказати: всі чоловіки ґвалтівники, на основі того, що деякі з них це робили.

А ті підлітки, які порушували закон, теж повинні бути покарані відповідно до скоєного. Чи може ми тепер будемо виправдовувати кожного хто вб'є навмисно підлітка, тому що серед них є такі, які до когось чіпляються? Як то кажуть непотрібно узагальнювати там, де узагальнення не працює.

А стосовно того, що в кінці написано, що перекваліфікували. Уважно ще раз почитайте статтю. В кінці вам просто навели хронометраж подій (статей) по цій справі. І коли ви всі їх прочитаєте, то принаймні дещо стане зрозуміло.

А тим, хто тут кричить випадково штовхнув. Випадково - це коли сиділи, а потім кинулись навипередки, хто перший вийде з фунікулеру. Ну і в процесі штовханини, один упав і загинув. Це і є випадковість.

А тут була суперечка, чоловік погрожував. Потім вийшов з фунікулеру перший і дочекався, поки вийде підліток. Схопив його і зі всіє дурі штовхнув в скло. Це ї є навмисне вбивство. Тому що дії були сплановані. До того ж своєї провини він не визнавав.

Це те саме, якщо ви візьмете ніж і будете бити ним когось, а коли вб'єте, то скажете, що я не хотів вбивати, то випадково вийшло. Я хотів тільки трохи завдати травм.
показать весь комментарий
22.09.2025 22:07 Ответить
Схоже,ви також не знаєте,на основі чого перекваліфікували підозру.
По підлітках на свої питання самі відповідаєте,а ще багато фантазій,які до справи не мають відношення.
показать весь комментарий
22.09.2025 22:44 Ответить
Всім дебілам пояснюю!
є умисел прямий і не прямий
прокурорами було доведено наявність другого
отже умисел був результатом якого була смерть людини
безумовно по конституції особа має право оскаржити
а от коли вже Верховний Суд поставить крапку то вже все , тільки прохання про помилуапння років через 10 не раніше , але шансів теж мало
показать весь комментарий
22.09.2025 22:00 Ответить
А не пішов би ти *****, знавець! В бійці киздюк вдарився башкою о шибку, розбив її, *****, а чувак схопив найбільшій шмат скла і перепиляв киздюку шию! Оце б було умисним вбивством. А ти - дебіл, гарантовано що з 73% безмозких.
показать весь комментарий
22.09.2025 22:13 Ответить
Чорт! Вбивця буде сидіти і вже не вийде. Зрозумій це смиренно.
Я дебілякам пустим рідко відповідаю але тут вбивство тож мушу
показать весь комментарий
22.09.2025 23:08 Ответить
******* працює на охлос, 73% вірять, що вони теж ***********, і теж можуть класти *** на закони і здоровий глузд. Подивіться що у ФБ робиться на сторінках адвогада і рідних ********! Тож і дали відмашку прокурору (мало їх давлять) і слідакам полизати анус ******* - готуються до виборів.
показать весь комментарий
22.09.2025 22:11 Ответить