7763 відвідувача онлайн

Вбивство підлітка на фунікулері: працівника УДО Косова засудили до довічного

Вбивство на фунікулері. Оголошено вирок Косову

Шевченківський райсуд Києва оголосив вирок у справі про вбивство підлітка Максима Матерухіна на столичному фунікулері.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ.

Обвинуваченого Артема Косова визнано винним та засуджено до довічного увʼязнення.

"Косова Артема Володимировича визнати винним у кримінальному правопорушенні, передбаченому п.7 ч.2 ст. 115 КК України, та призначити покарання у виді довічного позбавлення волі", - зазначила суддя.

Відомо, що мама Артема Косова не була присутня на судовому засіданні. 

Раніше обвинувачений визнав провину та заявив, що не хотів вбивати хлопця. Прокурори просили про довічне ув'язнення. Водночас адвокати Косова стверджували, що це було вбивство з необережності.

Батьки вбитого Максима Матерухіна заявили, що довго чекали вироку.

"Цей день настав, до якого ми так довго йшли. Це буде найкращий подарунок завтра Максу на день народження. Завтра йому було б 18 років", - сказали вони.

"Ми розуміємо, що буде ще апеляція, а потім можливо і касація. Ми розуміємо, що ще буде багато роботи, щоб вирок залишився таким, яким він сьогодні був", - додав батько підлітка.

Батьки Максима подякували всім за підтримку.

Вбивство підлітка на станції фунікулера у Києві: що відомо

Увечері 7 квітня 2024 року на станції столичного фунікулера між чоловіком та компанією молодиків виник конфлікт. Під час інциденту підозрюваний штовхнув одного із підлітків. Той головою розбив віконне скло та отримав травми у вигляді різаних ран шиї, від яких помер до приїзду лікарів.

Правоохоронцю, причетному до трагедії на станції, оголосили підозру.

Державне бюро розслідувань повідомляло про відкриття кримінального провадження за фактом вбивства на станції фунікулера в Києві.

Згодом підозру співробітнику УДО перекваліфікували, йому загрожує довічне ув’язнення.

Топ коментарі
+34
"Довічне" - неадекватне покарання, яке не відповідає обставинам справи. Тут явні ознаки смердючої корупції. Фу, мля, як смердить...
показати весь коментар
22.09.2025 15:27 Відповісти
+32
Він не мав наміру вбивати! За вбивство - чи то з необережності, чи то ненавмисне (що майже одне й теж) - ДОВІЧНЕ??? Строк повинний бути немаленький, але ж ДОВІЧНЕ??!! Щось тут не туди поїхало.
показати весь коментар
22.09.2025 15:31 Відповісти
+28
от так. необережне вбивство - пожиттєво, а держзрада, коригування, підпал автівок - 3-7, інколи 15
показати весь коментар
22.09.2025 15:38 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
"Довічне" - неадекватне покарання, яке не відповідає обставинам справи. Тут явні ознаки смердючої корупції. Фу, мля, як смердить...
показати весь коментар
22.09.2025 15:27 Відповісти
Схоже хлопця родина має гроші й занесли кому треба. Бо явно що вбивство не навмисне, за навмисне не часто довічне дають а тут на тобі. Треба оскаржувати всюди де можливо.
Вбивць Треба карати, навмисне - довічне.
Не навмисне - 15 чи 20 років.
показати весь коментар
22.09.2025 15:32 Відповісти
Мажорчик🥴
показати весь коментар
22.09.2025 16:25 Відповісти
Так вбивці мажорчик. І в момент конфлікту самовпевненість у безкарності та переваги помножені на алкоголь не дали змогу прореагувати адекватно. Потім мати його дуже намагалась "порєшать". Знову адекватність підвела. Останнє: та кількість проплачених тролей на даній сторінці ще одне підтвердження що "на осінке не ростуть апельсинки". Чи ума на хватає але ці пляски на одних і тих граблях вже такий перебір, що надії що урок буде засвоєн не залишилося
показати весь коментар
22.09.2025 22:02 Відповісти
Ти з ним мабуть "служиш" разом?
показати весь коментар
22.09.2025 15:45 Відповісти
Жодних, будь яких ознак! навмисного вбивства в справі, як вона було показана в ЗМІ, нема.
показати весь коментар
22.09.2025 17:42 Відповісти
не вважаю так, вирок справедливий і він повинен бути саме таким. Бо безкарність і можливість легко відкупитись останні десятиліття привела до того що кожне бидло, тим більше пьяне розпускає руки на кожному кроці і без вагомих причин. Тільки тому що воно себе вважає царем звірів, сильним над слабшим який не може відповісти. Так і цей пьяний мент вирішив що може просто вбити підлітка який би він не був і щоби він не говорив, бо він вважав себе сильнішим і тим хто не одержить гідної відповіді
показати весь коментар
22.09.2025 15:48 Відповісти
Судячи з усього, малолітні мажори і вважали себе царями. А цей вирок - насправді це остаточний вирок українському "правосуддю".
показати весь коментар
22.09.2025 17:06 Відповісти
малолітні всі зараз повально матюкаються особливо дівчата бо то такий тренд, кожен кому під 60 і більше згадає що в його підлітковому віці було також багато чого такого що не сприймалось суспільством. Але це не привід вбивати.
показати весь коментар
22.09.2025 19:32 Відповісти
Не неси херні...
показати весь коментар
22.09.2025 18:57 Відповісти
коли ти на дорозі побібікаєш якомусь подібному бидляку а він зупиниться і розібє тобі башку чи підстрелить то тоді на собі відчуєш хєрня це чи ні..
показати весь коментар
22.09.2025 19:34 Відповісти
Захист честі і гідності в зеленій Україні найстрашніший злочин... за це пожиттєво без варіантів...
показати весь коментар
22.09.2025 19:39 Відповісти
Не визнавав себе винним, - прокурори вимагали довічного, визнав себе винним - отримай довічнне.
показати весь коментар
22.09.2025 15:29 Відповісти
може він вину на останньому слові визнав, тобто вже після того, як прокурор просив довічно.
показати весь коментар
22.09.2025 16:26 Відповісти
Що там,оборонявся,перевищив міру самооборони? А чи розбійний напад мав місце?
Стерненко мав подібний випадок,але сбу тепер охороняє його.
показати весь коментар
22.09.2025 15:30 Відповісти
брехло, який подібний?
показати весь коментар
22.09.2025 16:28 Відповісти
Він не мав наміру вбивати! За вбивство - чи то з необережності, чи то ненавмисне (що майже одне й теж) - ДОВІЧНЕ??? Строк повинний бути немаленький, але ж ДОВІЧНЕ??!! Щось тут не туди поїхало.
показати весь коментар
22.09.2025 15:31 Відповісти
Хлопець схоже "мажорний" а охоронець ні, кривосуддя як воно є.
показати весь коментар
22.09.2025 15:33 Відповісти
Такий охоронець мажорніший за самого мажорного мажора.
показати весь коментар
22.09.2025 15:47 Відповісти
Марта, щось не чисто у цій історії. Вбивство явно не навмисне, чи щось приховує слідство, чому тоді довічне? Не зрозуміло.
показати весь коментар
22.09.2025 16:29 Відповісти
Зелений популізм як завжди🤮
показати весь коментар
22.09.2025 16:26 Відповісти
ти кваліфікацію читав? його судили за навмисне вбивство, а не за вбивство з необережності. це різні статті ККУ.
показати весь коментар
22.09.2025 16:29 Відповісти
Lex тобто він спланував та вбив? Ти обставини вбивства читав? А те що "суд" в Україні за певну суму "натягнуть сову на глобус" то відомо.
показати весь коментар
22.09.2025 16:30 Відповісти
я читаю те, що написано, його судили за навмисне вбивство, а не з необережності, це різна кваліфікація і різні статті. І для навмисного вбивства не обов'язкова кваліфікуюча ознака, як планування. ЗІ сторони, погоджуюсь, виглядає ніби як з необережності, але слідство ж вирішило по іншому і прокуратура кваліфікацію погодила, і в суді довели, поки перша інстанція.
побачимо, ще апеляція буде і касація. Тому я не роблю ніяких висновків, поки хоча б вирок не почитаю 1 інстанції. тоді для себе зроблю висновки.
показати весь коментар
22.09.2025 16:53 Відповісти
Не в теме что да как там было, но не редко попадались новости, где за умышленные убийства давали разные сроки но не пожизненное, а тут вроде как не умышленное, чего ему так зарядили по полной...
показати весь коментар
22.09.2025 15:33 Відповісти
його судили як за навмисне,
показати весь коментар
22.09.2025 16:30 Відповісти
от так. необережне вбивство - пожиттєво, а держзрада, коригування, підпал автівок - 3-7, інколи 15
показати весь коментар
22.09.2025 15:38 Відповісти
Під статтю держзради попадає ішак зі своєю шоблою.Обраним ніякого покарання взагалі
показати весь коментар
22.09.2025 15:42 Відповісти
Вбивство пішохода на зебрі значно тяжчий злочин за всіма ознаками, але там дають 8 років і право звільнення по відбуттю половини терміну...
показати весь коментар
22.09.2025 15:44 Відповісти
за якими ознаками, чим тяжчий, ти різницю між навмисним вбивством та з необережності розумієш? Ну звичайно може бути і навмисний наїзд на пішохода, я цього не виключаю, але в більшості це з необережності.
показати весь коментар
22.09.2025 16:32 Відповісти
Бо так визначило слідство. Пофіг як було і як воно виглядає. Слідство довело , керуючись нашим дебільним законодавством, що був умисел, тому і довічне. А народ не розуміє, що таке саме справедливе пострадянське законодавство і обурюється. Якщо закони не міняти, то такі дивні, але справедливі вироки будуть регулярно.
показати весь коментар
22.09.2025 16:45 Відповісти
А тим.хто Чангар размінував та Південь здав-дадуть довічно?там загинули сотні тисяч.Чи може нагородили?Ось таке в нас кривосуддя...
показати весь коментар
22.09.2025 15:46 Відповісти
Міняйте законодавство. Інакше такі дивні вироби будуть завжди,
показати весь коментар
22.09.2025 16:46 Відповісти
Все чітко ! Поц повиннн сидіти довічно!
показати весь коментар
22.09.2025 15:47 Відповісти
Це ти себе поцькой називаєш? Ну то перепиляй собі шию, дебіла шмат!
показати весь коментар
22.09.2025 21:42 Відповісти
Це якись треш та сюр судової системи
показати весь коментар
22.09.2025 15:50 Відповісти
Українське кривосуддя , за ненавмисне дали довічне
показати весь коментар
22.09.2025 15:51 Відповісти
чому ти вирішило, що ненавмисне?
показати весь коментар
22.09.2025 16:33 Відповісти
А де і в чому ознаки навмисного?
показати весь коментар
22.09.2025 17:08 Відповісти
почитай обвинувальний акт, там буде написано, чому слідчий і прокурор вирішили, що навмисно. а я, поки вирок не набере законної сили, ніяк не вважаю. а там може погоджусь, може ні, але то буде моя думка.
показати весь коментар
22.09.2025 18:06 Відповісти
А яке, засуджений штовхнув чи то вдарив хлопця, а він впав на скляну перегтродку ,розбив її і порізав горло. Хіба вбивця якийсь злий гені щоб таке прорахувати
показати весь коментар
22.09.2025 17:10 Відповісти
ну штовхаючи хлопця, на фунікулер, при тому, що будучи фізично сильнішим, точно не бажав йому здоров'я. Друге він міг і повинен був передбачити можливі наслідки своїх дій, бо він міг впасти під фунікулер, міг головою вдаритись, та купа варіантів, тим більш, як зрозуміло із статті, то штовхнув навмисно. Але щодо кваліфікації, треба вирок почитати, щоб хоча б зрозуміти позицію прокуратури чому така і чому суд погодився.
показати весь коментар
22.09.2025 18:11 Відповісти
Шакльйо толпою , а як ************ то вони ж "діти" ?! А якби його замісили то получили би умовне
показати весь коментар
22.09.2025 16:00 Відповісти
+++
показати весь коментар
22.09.2025 16:46 Відповісти
Ті хто комментує, ви хуч подивитесь та почитайте обставини справи. Здоровий бугай прикалупався до дитини та вбив його. Почитайте як родичи вбивці тиснули на всіх. Яке нахрін необережне, воно бухе було і наполягало, що жертва повинна йти служити в ВСУ.
показати весь коментар
22.09.2025 16:02 Відповісти
Ви проти того щоб служити в зсу? Робив майже все, що робить тцк. І результат подібний до результатів роботи тцк. Ви ухилянт?
показати весь коментар
22.09.2025 16:49 Відповісти
Я б на місці батьків вбитого змушений був би погодитися на пожиттєве, що покарання справедливе, бо воно найсуворіше за нинішнім законодавством, з іншого боку - сволоті, у т. ч. і малолітній, яка наводить Мордор на наші міста, ракети якого вбивають українців, дають обмежені терміни ув'язнення
А можна принаймні усім навідникам давати пожитєве, якщо з якогось нерозумного глузду немає для них смертної кари?
У нас корумпована судова система, суди паралізують зусилля ввести смертну кару під час війни для душогубів, але війна йде скоро 4 роки, невже для душогубів в умовах війни не можна було пробити таку норму, хто з конкретних осіб заважає Україні її схвалити, хто ж заперечує?
показати весь коментар
22.09.2025 16:17 Відповісти
злочин жахливий.., але це точно ненавмисне вбивство..., а що ж тоді дадуть, якщо вбивство навмисне, сплановане тай виконане з особливою жорстокістю? років 10-12? якось неадекватно виходить...
показати весь коментар
22.09.2025 16:23 Відповісти
а чому ти вирішила, що ненавмисне? ти була там, ти слідча, ти його адвокат?
показати весь коментар
22.09.2025 16:36 Відповісти
ШО!!! Нахіра автоматично захищати всіх, кого позначили словами "підліток"?????
Це що писана торба якась? Чи блажена каста недоторкана???
показати весь коментар
22.09.2025 16:45 Відповісти
Він швидше за все формально правий. Слідство встановило умисл. Керуючись законодавством. Навмисне вбивство, санкція до довічного. Чомусь вибрали максимальне покарання.
показати весь коментар
22.09.2025 16:57 Відповісти
ти прочитало, що я написав, а зрозуміло? дай відповіді на поставлені питання, бо відповідати питанням на питання, це ознака тупості і відсутності власної думки і відповідей.
показати весь коментар
22.09.2025 16:59 Відповісти
А ти був свідком? "Я свідєтєль, а шо случілась?"
показати весь коментар
22.09.2025 16:46 Відповісти
Ні, він продажний троль
показати весь коментар
22.09.2025 17:04 Відповісти
вАнья, ти про тімашонку коли питають сцикливо зливаєшся, а мене тролем продажним називаєш. ти списочок отримувачів бабла, про який говорило, покажеш?
показати весь коментар
22.09.2025 18:01 Відповісти
я не був свідком, і я не роблю ніяких висновків, я читаю те, що написано, його судили по статті навмисне вбивство, а не з необережності.
показати весь коментар
22.09.2025 17:07 Відповісти
трохи слідкувала за справою..., так, засуджений його штовхнув в розпалі якоїсь сварки, коли був під дією алкоголю, чи чогось там..., хлопець влетів у скло, уламки скла пошкодили артерію, він помер досить швидко..., чи думав злочинець про те, що ось я його штовхну так, щоб він влетів у вікно, причому таким чином, щоб він порізав собі шию саме в потрібному місці..., якщо думав саме так, тоді це умисел, інакше - ні...
показати весь коментар
22.09.2025 17:31 Відповісти
та це і я читав.
показати весь коментар
22.09.2025 18:03 Відповісти
Ви справді сподіваєтеся що воно, будучі напідпитку, щось адекватно думало? Ну ну
показати весь коментар
22.09.2025 22:04 Відповісти
Усі бачили таких малолітніх вилупків,які,збившись у зграю бешкетують, чипляються до дорослих,худіганять у транспорті....Один проти компанії...товарів..навіть вдарив...Але УМИСЛУ вбивати - не було! А,можливо,навіть самооборона! Проти декілька осіб - можливе навіть зброя,або інші засоби оборони,без обмежень...Апеляція чи ВС повинен відмінити цей вирок. Цей вирок - кістка електорату!! Несправедливий!!
показати весь коментар
22.09.2025 16:36 Відповісти
+++++
Оно посилання, як "підлітки" виродки побили дівчину і знімали на камеру
показати весь коментар
22.09.2025 16:43 Відповісти
А де межа? У мене кілька випадків було в житті, коли в дитинстві/юності., на мене одного нападали одразу кілька засранців не лише молодших від мене, але і старших від мене (в останньому випадку, як не кумедно, старшокласникам мене замовила вчителька англійської мови, хоч мені було зовсім некумедно), ви думаєте вони особливо переймалися думками вб'ють мене, чи покалічать? Ну й досі живу, але не завдяки їм, але могли і вбити.
показати весь коментар
22.09.2025 17:35 Відповісти
Ось кого треба карати смертю:
https://censor.net/ua/news/3575475/u-lvovi-pobyly-18-richnu-divchynu-scho-vidomo#comment_c038c482-9498-4a36-adc1-8104ee9bcbf2
показати весь коментар
22.09.2025 16:42 Відповісти
Дивний строк за штовхання. Він же не вбив його шматком скла, наче навіть не бив. Зазвичай від штовхання не гинуть, виглядає що просто не пощастило. Наче прокурори собі статистику накручують, або копають під УДО, це вже звично стало
показати весь коментар
22.09.2025 16:48 Відповісти
судді корумповані слуги народу за необережне це як дтп=до 10 років
показати весь коментар
22.09.2025 16:56 Відповісти
Хлопця вбило скло, яке неповинне було розбитись. Це що падіння головою на бордюр. Вбиство умисне, але без обтягуючих обставен.
показати весь коментар
22.09.2025 17:19 Відповісти
Що означає впало скло, він його так штовхнув що розбив ним скло.
показати весь коментар
22.09.2025 17:55 Відповісти
В такому місці скло не повинне бути, як у вікні приватного будинку. Є відповідні будівельні норми і правила. Це по склу. Розбив ним (потерпілим) скло, це коли береш "його" у руки і гатиш по склу. А не штовхаєш у напрямку. Вина з прямим умислом передбачає розуміння правоправних дій, розуміння настання протиправних наслідків і бажання настання саме цих (вбиства склом) пратиправних наслідків. Тут є перші дві складові, але немає третьої - злочинець не бажає саме цих наслідків, але байдуже відноситься до цих протиправних наслідків. А наслідкі очевидь могли бути іншими: скло не розбилось - легкі телесні, скло розбилось інші телесні (середні, тяжкі, тяжкі, що завдали смерть). Почекаємо оскарження.
показати весь коментар
22.09.2025 18:13 Відповісти
Щось дивно. Знайомий на підпитку штовхнув людину, той впав, головою вдарився, помер - дали 15 років жорсткого режиму. А тут якось виглядає неадекватно, хоча може я і не правий.
показати весь коментар
22.09.2025 17:44 Відповісти
Люди ви геть зїхали з глузду, якби вашу дитину вбили. Ви забуваєте що працівник УДО добре підготовлений і він знає добре що він робить і які будуть наслідки.

В мене також добра підготовка в єдиноборствах і я ніколи підлітків, як вони не нахабніють, не б'ю в повну силу, тому що можу вбити одним ударом навіть 17-18 років, то ще діти, в них багато дурі в голові, вони не думають за наслідки і що вже необхідно вбивати, тому що сказав щось лишнє.
показати весь коментар
22.09.2025 17:52 Відповісти
З таким рівнем підготовки як фізичної так і технічної він міг йому просто пару оплеух дати та і все а не штовхати, щоб розбити ним вікно, їх тренують це не простий роботяга з вулиці.
показати весь коментар
22.09.2025 17:57 Відповісти
Його не били, як ти робив, а штовхнули. В УДО водії супермени? Не чули.
показати весь коментар
22.09.2025 18:17 Відповісти
Слухай я за часів Кучми, Юща був трохи знайомий з ними, вони приїзджали в нашу область і потім хотіли відірватись.

Тому ти ці казки що він щось там не знав що він робить можеш комусь іншому розповісти, їх тренують до різних ситуацій.
показати весь коментар
22.09.2025 18:20 Відповісти
А ти сам вчився у спецшколах і служив?
показати весь коментар
22.09.2025 18:22 Відповісти
Скло там хоч замінили.Архітектора чи "власника" хоч оштрафували.
показати весь коментар
22.09.2025 18:01 Відповісти
Та коли то було. Архітектор, забудовник і мер вже давно спочивають на Байковому.
показати весь коментар
22.09.2025 18:19 Відповісти
мабуть батько загиблого прокурор або слуга народу
показати весь коментар
22.09.2025 18:19 Відповісти
Всі читали,що написано, що його судили по статті навмисне вбивство, а не з необережності,ніхто не оспорює,що саме такий вирок винесла суддя.Та дивує останнє в статті:
"Згодом підозру співробітнику УДО перекваліфікували, йому загрожує довічне увязнення".
Перекваліфікували на основі чого? Втім,там є захист,буде видно,що далі.
Про охоронця: він є тренований професійно,то так.Але і підлітки тренуються,а потім групами виходять на вулиці.До нікого ще не приставали? А до одиноких військових,по дорозі,що повертаються зі служби-скільки же було випадків?
показати весь коментар
22.09.2025 19:29 Відповісти
До чого тут підлітки тренуються і ходять групами? Що всі підлітки так поводяться? Це те саме, що сказати: всі чоловіки ґвалтівники, на основі того, що деякі з них це робили.

А ті підлітки, які порушували закон, теж повинні бути покарані відповідно до скоєного. Чи може ми тепер будемо виправдовувати кожного хто вб'є навмисно підлітка, тому що серед них є такі, які до когось чіпляються? Як то кажуть непотрібно узагальнювати там, де узагальнення не працює.

А стосовно того, що в кінці написано, що перекваліфікували. Уважно ще раз почитайте статтю. В кінці вам просто навели хронометраж подій (статей) по цій справі. І коли ви всі їх прочитаєте, то принаймні дещо стане зрозуміло.

А тим, хто тут кричить випадково штовхнув. Випадково - це коли сиділи, а потім кинулись навипередки, хто перший вийде з фунікулеру. Ну і в процесі штовханини, один упав і загинув. Це і є випадковість.

А тут була суперечка, чоловік погрожував. Потім вийшов з фунікулеру перший і дочекався, поки вийде підліток. Схопив його і зі всіє дурі штовхнув в скло. Це ї є навмисне вбивство. Тому що дії були сплановані. До того ж своєї провини він не визнавав.

Це те саме, якщо ви візьмете ніж і будете бити ним когось, а коли вб'єте, то скажете, що я не хотів вбивати, то випадково вийшло. Я хотів тільки трохи завдати травм.
показати весь коментар
22.09.2025 22:07 Відповісти
Схоже,ви також не знаєте,на основі чого перекваліфікували підозру.
По підлітках на свої питання самі відповідаєте,а ще багато фантазій,які до справи не мають відношення.
показати весь коментар
22.09.2025 22:44 Відповісти
Всім дебілам пояснюю!
є умисел прямий і не прямий
прокурорами було доведено наявність другого
отже умисел був результатом якого була смерть людини
безумовно по конституції особа має право оскаржити
а от коли вже Верховний Суд поставить крапку то вже все , тільки прохання про помилуапння років через 10 не раніше , але шансів теж мало
показати весь коментар
22.09.2025 22:00 Відповісти
А не пішов би ти *****, знавець! В бійці киздюк вдарився башкою о шибку, розбив її, *****, а чувак схопив найбільшій шмат скла і перепиляв киздюку шию! Оце б було умисним вбивством. А ти - дебіл, гарантовано що з 73% безмозких.
показати весь коментар
22.09.2025 22:13 Відповісти
Чорт! Вбивця буде сидіти і вже не вийде. Зрозумій це смиренно.
Я дебілякам пустим рідко відповідаю але тут вбивство тож мушу
показати весь коментар
22.09.2025 23:08 Відповісти
******* працює на охлос, 73% вірять, що вони теж ***********, і теж можуть класти *** на закони і здоровий глузд. Подивіться що у ФБ робиться на сторінках адвогада і рідних ********! Тож і дали відмашку прокурору (мало їх давлять) і слідакам полизати анус ******* - готуються до виборів.
показати весь коментар
22.09.2025 22:11 Відповісти