10368 посетителей онлайн

Убийство подростка на фуникулере: Косов подал апелляцию на пожизненный приговор

Убийство на фуникулере. Объявлен приговор Косову

Экс-сотрудник УГО Артем Косов, приговоренный к пожизненному заключению за убийство подростка на фуникулере в Киеве, подал апелляцию на приговор Шевченковского райсуда Киева.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом Суспільному сообщили в Офисе генпрокурора.

Шевченковский районный суд Киева в сентябре признал виновным бывшего сотрудника Управления государственной охраны Артема Косова в убийстве подростка Максима Матерухина на станции фуникулера. Его приговорили к пожизненному лишению свободы.

Во время судебных дебатов сторона защиты согласилась с тяжестью преступления, но не признала инкриминируемое умышленное убийство, а настояла на убийстве по неосторожности.

Обвиняемый Артем Косов в последнем слове признал вину и покаялся. Он заявил, что не хотел убивать юношу и не имел такого намерения.

Убийство подростка на станции фуникулера в Киеве: что известно

Вечером 7 апреля 2024 года на станции столичного фуникулера между мужчиной и компанией молодых людей возник конфликт. Во время инцидента подозреваемый толкнул одного из подростков. Тот головой разбил оконное стекло и получил травмы в виде резаных ран шеи, от которых скончался до приезда врачей.

Правоохранителю, причастному к трагедии на станции, объявили подозрение.

Государственное бюро расследований сообщало об открытии уголовного производства по факту убийства на станции фуникулера в Киеве.

Впоследствии подозрение сотруднику УГО переквалифицировали, отметив, что ему грозит пожизненное заключение. 22 сентября сотрудника УГО Косова приговорили к пожизненному заключению.

Топ комментарии
+21
Довічне там немає за що давати. Убивство з необережності - там не має навіть варіанту "довічне ув'язнення".
Краще б довічне давали тим, хто наводить кацапські ракети - бо там явно умисні дії, через які гинуть люди.
показать весь комментарий
14.10.2025 13:14 Ответить
+14
Українське кривосуддя, Зайцеві за вбивство 6 чоловік дали 10 років, а за одного довічне
показать весь комментарий
14.10.2025 13:30 Ответить
+10
Чому грамоту? Покарання за законом за статьтєю 119 кк - 5 років позбавлення волі.
Все має бути за законом. Тут не було умисного вбивства - було саме вбивство з необорежності - той покарання має бути саме за вбивство з необережності.
показать весь комментарий
14.10.2025 13:25 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Так,довічне це занадто. Повісити та і все.
показать весь комментарий
14.10.2025 12:45 Ответить
Який кат пропав.
показать весь комментарий
14.10.2025 13:45 Ответить
Мда... той рідкісний випадок, коли всім було б краще, якби замість штовханини чувак просто набив тому підлітку лице. І підліток був би живий і чувак би отримав максимум догану якусь.
показать весь комментарий
14.10.2025 13:02 Ответить
Тобто ви вважаєте, що просто так якесь чмо має розпускати свої руки? Та й я взагалі не впевнений в тому, що раніше він просто не розпускав руки.
показать весь комментарий
22.10.2025 16:29 Ответить
Я вважаю, шо покарання повинне бути соразмірне зі злочином. Якшо чувака пакують за умисне вбивство, то прокурор повинен довести, що чувак саме хотів його вбити. А скоріш за все це не так.
показать весь комментарий
23.10.2025 10:43 Ответить
Довічне там немає за що давати. Убивство з необережності - там не має навіть варіанту "довічне ув'язнення".
Краще б довічне давали тим, хто наводить кацапські ракети - бо там явно умисні дії, через які гинуть люди.
показать весь комментарий
14.10.2025 13:14 Ответить
Тобто тіло набухалось, спитало с тіпа "за зачіску" і чому той не служить, вбило його по необережності, то може йому ще грамоту тадть?
показать весь комментарий
14.10.2025 13:18 Ответить
Чому грамоту? Покарання за законом за статьтєю 119 кк - 5 років позбавлення волі.
Все має бути за законом. Тут не було умисного вбивства - було саме вбивство з необорежності - той покарання має бути саме за вбивство з необережності.
показать весь комментарий
14.10.2025 13:25 Ответить
Ні, ст. 119 ККУ тут не піде. Ст. 121 ч. 2 саме то. Однак, чому дивуватись.
показать весь комментарий
14.10.2025 13:43 Ответить
Ну там спірно - чи можна вважати сильний поштовх в сторону вікна фунікулеру саме умисним нанесенням тяжких ушкодженнь, що призвели до смерті, але у будь-якому випадкові - це до 10 років, а не довічне.
показать весь комментарий
14.10.2025 14:40 Ответить
Немає ніякої спірності - непрямий умисел.
показать весь комментарий
14.10.2025 14:45 Ответить
Можливо так. 121 ч2 також довічного ув'язнення не передбачає.
показать весь комментарий
14.10.2025 15:34 Ответить
Вважаю, що вам би не завадило ознайомитися зі справою вбивства, послухати свідків, побачити відео докази та ознайомитися зі слічою експертизою, а вже потім робити висновки!
показать весь комментарий
22.10.2025 15:33 Ответить
Українське кривосуддя, Зайцеві за вбивство 6 чоловік дали 10 років, а за одного довічне
показать весь комментарий
14.10.2025 13:30 Ответить
Мабуть, ви зовсім не в курсі цього вбивства, не були ні на одному із засідань, не чули свідків, і навіть не бачили відеодоказів. Краще би ознайомилися, а потім писали.
показать весь комментарий
22.10.2025 15:23 Ответить
Чому не відкрили кримінальну справа що до застосування небезпечних будматеріалів у громадському місці, за пів року до події виділялись кошти на ремонт
показать весь комментарий
14.10.2025 13:25 Ответить
За 100 років існування фунікулера в все ньому було добре, а зараз щось не так? Скло було товщиною 6 мм, і якби не було косова, нічого б і не трапилось!
показать весь комментарий
22.10.2025 15:30 Ответить
У громадських мсцях усі матеріали повинні бути безпечі, по відомостях, мабуть вони такі і є
показать весь комментарий
23.10.2025 00:26 Ответить
Цікаво, що за суддя, на якого натовп так легко натиснув і "вбивство з необережності" перетворилось на умисне вбивство ще й по ч. 2.
показать весь комментарий
14.10.2025 13:59 Ответить
Ні. Це кваліфікація слідчого. Не може суд сам перейти на тяжку статтю.
показать весь комментарий
14.10.2025 14:48 Ответить
Я думав що суд головніший ніж слідчий у винесенні вироку
показать весь комментарий
14.10.2025 14:54 Ответить
За участю прокурора.
Ну а при неправильній кваліфікації суд мав би винести рішення про невинуватість за даною статтею.
показать весь комментарий
14.10.2025 22:47 Ответить
Це відео, докази, свідчення свідків, слідча експертиза, ось і вирок!
показать весь комментарий
22.10.2025 15:24 Ответить
Ні, це вплив толпи і слабкодухий суддя.
показать весь комментарий
27.10.2025 19:41 Ответить
Так. І перейти на меньше тяжку статтю суд може сам. В іншому випадку буде направлення справи на додаткове розслідування. В обох випадках морока. Простіше по процедурі оскарження. Почекаємо.
показать весь комментарий
14.10.2025 15:35 Ответить
Читаючи коментарі деяких користувачів, можу сказати тільки одне: хай вас Бог береже від того, що пережила сім'я вбитої дитини, та те, що переніс він сам в останні хвилини свого життя.
показать весь комментарий
22.10.2025 16:34 Ответить