3044 посетителя онлайн

Мужчины напали на автомобиль ТЦК и помогли сбежать военнообязанному: пострадал военный терцентра. ФОТОрепортаж

Утром 17 октября в селе Плебановка, что на Тернопольщине, двое мужчин напали на служебный автомобиль военнослужащих ТЦК и помогли убежать военнообязанному. Во время побега они наехали на военного терцентра.

Об этом сообщает Нацполиция, передает Цензор.НЕТ.

Правоохранители получили сообщение от военных ТЦК о том, что на автодороге неизвестные лица на автомобиле Mercedes-Benz G-Class подрезали их служебный транспорт, создав аварийную ситуацию.

"Во время конфликта нападавшие помогли сбежать из автомобиля ТЦК военнообязанному, которого сотрудники ТЦК должны были доставить в учебный центр воинской части. Мужчину пересадили в свою машину и скрылись с места происшествия", - говорится в сообщении.

Нападение на ТЦК
Нападение на ТЦК

Во время инцидента пострадал сотрудник ТЦК - в результате наезда автомобиля злоумышленников он получил травму ноги, говорят в Нацполиции.

В области вводили специальную полицейскую операцию. Как оказалось, нападавшие передвигались на двух разных автомобилях.

Одного из нападавших, 38-летнего жителя города Бучач, задержали около села Застиночее. Другого фигуранта, 48-летнего жителя Бучача, обнаружили около Чорткова.

нападение на тцк
нападение на тцк

Одного из нападавших правоохранители задержали в соответствии со ст. 208 УПК.

Сведения по данному факту внесены в Единый реестр досудебных расследований по ч. 1 ст. 114-1 (препятствование законной деятельности Вооруженных Сил Украины и других военных формирований) Уголовного кодекса Украины. Санкция статьи предусматривает лишение свободы на срок от пяти до восьми лет.

нападение на ТЦК
нападение на ТЦК

Топ комментарии
+35
Надіюся що норм впаяют нападникам
показать весь комментарий
17.10.2025 19:47 Ответить
+23
Сподіваюсь, маєте на увазі тих нападників, що викрадають людей та незаконно їх утримують з метою отримання неправомірної вигоди?
показать весь комментарий
17.10.2025 20:05 Ответить
+20
Класичні ухилянти.Борзі.Гарно кацапів бити будуть.
показать весь комментарий
17.10.2025 19:50 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
для контролю військових є ВСП, а та війпоція, це просто нова схемка для бронювання і корупції....
показать весь комментарий
17.10.2025 21:47 Ответить
Так ця поліція, по суті, і буде замість ВСП...
показать весь комментарий
17.10.2025 21:58 Ответить
А що робив військовозабов'язаний в автомобілі ТЦК?
показать весь комментарий
17.10.2025 20:05 Ответить
оповіщався ...
показать весь комментарий
17.10.2025 20:39 Ответить
А що робив військовозабов'язаний, коли ворог напав на його країну?
показать весь комментарий
17.10.2025 21:15 Ответить
До шашликів готувався, а шо ж іще
показать весь комментарий
17.10.2025 21:16 Ответить
Смі*уйочки річ, звісно, прикольна, якби не війна...
Мої побратими не можуть вчасно хоч на 15 днів у відпустку зїздити, бо поповнення немає. Поховались мамині черешеньки та квіточки...
Ось, ці вже досміялись: Російські ДРГ розстрілюють цивільних у Покровську Джерело: https://censor.net/ua/n3580322
показать весь комментарий
17.10.2025 22:05 Ответить
Їм можна тільки поспівчувати. Як каже моя сусмідка: "Такая судьба". Але нє вєшать нос, гардемаріни. Зараз Зеленьський привезе Томагавки, якими на пару з фламіндічами наші ракетники нанесуть московії сокрушающій удар. Хлопці, безумовно, зробили героїчний подвиг, три з половиною роки вигравали час, щоби наш ВПК завівся на повну катушку. Лишилась справа за малим, адже у нас козирі на руках...
показать весь комментарий
17.10.2025 22:23 Ответить
Щоб Томагавки суттєво вплинули на хід війни, потрібено їх одночасне масоване застосування. Скоріш за все їх дадуть штук 10. Це дуже мало. Це досить стара ракета, не дуже швидка, та уразлива для засобів РЕБ та GPS спуфінгу. А от чи поділяться США картографічними даними території рф для їх системи TERCOM - питання відкрите.
Колись дуже сподівались на Хаймарси, колись - на Леопарди та Абрамси, колись на Петріоти, потім на Ф-16... Так, з ними краще ніж без них, але їх поки недостатньо. Крім того, ці окремі елементи мають бути інтегровані в єдину велику систему, та ще й треба інтегрувати з старими радянськими видами озброєнь... Поки що я ефективного рішення цієї проблеми не бачу.
показать весь комментарий
17.10.2025 22:59 Ответить
ТИ пповна дурепа чи прикидаєшся просто? ********, як в калюжу перднула. Ботяра зелена.
показать весь комментарий
18.10.2025 06:18 Ответить
З приводу "Такая судьба" я не погоджуюсь. У тих, хто добровільно пішов на захист України, це життєва позиція. Їм Україна дорожча за життя. Вона у них в сердці. А у тих, хто ховається від ТЦК, Україна десь під їх нефритовим стрижнем. їх Батьківщина - Барбершопія, Ресторанія або Шашликістан, їм особистий комфорт дорожче за Україну.
Біда в тому, що війна сильно скоротила кількість справжніх патріотів, і помітно менше - любителів комфортуного життя. Як думаєте, та ватага барбержопошників буде відновлювати зруйновану Україну після війни, чи дременуть з неї, як тільки відновлять виїзд чоловікам за кордон?
показать весь комментарий
18.10.2025 09:10 Ответить
Давай подивимось на країну з точки зору біології. Припустимо що країна це органім, а люди це клітини. І ось прийшов вірус, російська федерація. Імунна система країна у вигляді мобілізації починає лікування і мобілізує клітини на боротьбу з вірусом. Але якщо, як в нашому випадку лікування ***** (мобілізація в тому вигляді як вона є), то і клітини організму починають вести себе відповідно.
показать весь комментарий
18.10.2025 12:05 Ответить
Давай подивимось на країну з точки зору біології. Припустимо що країна це органім, а люди це клітини. Війна це не інфекція, війна - це боротьба двох багатоклітинних організмів. І більшість чоловіків - це м'язові клітини країни. Коли під час боротьби на частину м'язових клітин приходить сигнал, а вони ніяк не реагують - це параліч, поки що частковий. І чим більше клітин так себе поведуть - тим менше шансів на виживання. Але, у випадку програшу у війні, наш супротивник зжере всі клітини - Буча, Покровськ, Маріуполь тому яскраві приклади. Навіть чоловіків луганди, які зовсім не чинили спротив окупантам, рашка безжально перемелює у м'ясних штурмах.
Але для тих, хто не бачить різниці між тим, щоб ризикувати життям заради захисту свого дому і родини пліч-о-пліч з побратимами, і тим, щоб бігати у м'ясні атаки за ********** забаганки проти свого народу, із рашинським заградотрядом позаду, мої слова будуть просто порожнім звуком.
показать весь комментарий
18.10.2025 13:21 Ответить
А ще у нас сімейний лікар Комаровський Зеленьський який забив на лікування. І замість справедливого лікування мобілізують клітини лише бідного епітелію, а елітні мітохондрії та еретроцити жирують по кабаках та спортзалах
показать весь комментарий
18.10.2025 13:30 Ответить
А лейкоцити у нас розсікають на бусиках
показать весь комментарий
18.10.2025 13:36 Ответить
Так, є. Зеленського обрали демократичним шляхом? (хоча особисто у мене є претензія до каналу 1+1, який цілий день у День тиші крутив серіал про Сракобородька, який я ні разу не дивився). Що потробиш, коли воля більшості не співпадає з твоєю - мусиш виконувати їх волю.
А захищати Батьківщину це як захищати мати - попри те, що у неї може бути зайва вага, зморшки на обличчі, а ще потайки вона жене самогон...
показать весь комментарий
18.10.2025 13:47 Ответить
Наш державний устрій це не демократія, а скоріш демократичний централізм.
показать весь комментарий
18.10.2025 13:53 Ответить
Ви вважаєте, що Зеленського обрали недемократичним шляхом?
показать весь комментарий
18.10.2025 13:59 Ответить
Якщо його обрали демократичним шляхому, то де ці всі люди, які за нього голосували, чому не на фронті? Власне виходить, що ніхто за нього не голосував, а значить вибори було сфальсифіковано надвладним оліґархатом!!!
показать весь комментарий
18.10.2025 14:11 Ответить
Відколи у нас військо формується за партійним принципом? Армія має бути поза політикою.
У тих, хто добровільно пішов на фронт одна причина цього вчинку: "На нашу Батьківщину напав ворог".
У тих, хто ухиляється від військової служби, є 100500 причин, чому вони це роблять. І коли навіть спростувати всі 100500, у них виникне 100501-а.
Так що не варто тут витягати сюди ті всі 100500 причин.
показать весь комментарий
19.10.2025 17:42 Ответить
їхав, **** нє ясно.
показать весь комментарий
17.10.2025 21:54 Ответить
поки не почнуть застосовувати табельну зброю буде лише гірше - ця мразота "заспокоїться" після парочки другої пристріляної мразоти на місці злочину!
показать весь комментарий
17.10.2025 20:06 Ответить
Маєте надію, що ПРАВОохоронці нарешті прийдуть до тями і почнуть стріляти порушників прав людини?
показать весь комментарий
17.10.2025 20:12 Ответить
дофіга вас щось розплодилося під час війни, борцунів за СВОЇ "права"! настав час для даної категорії створювати табори, де такі "борці" будуть предметно вчити свої ОБОВ'ЯЗКИ в проміжках між роботою киркою та лопатою!
показать весь комментарий
17.10.2025 20:24 Ответить
Тобі в росію. Там це вже все є
показать весь комментарий
17.10.2025 20:48 Ответить
"росія", з таким ставленням до своїх ОБОВ'ЯЗКІВ, скоро постукає у твої двері! тоді ти верещати по інтернетах вже не будеш!
показать весь комментарий
17.10.2025 22:45 Ответить
А ти хто таке, створювач таборів? Елітний ухилянт у складі тцкунів?
показать весь комментарий
17.10.2025 20:53 Ответить
Права і обов'язки - то єдине ціле і одне не може існувати без іншого. Але, все ж таки, права - це передумова викрнання обов'зків. Бо як, наприклад, можна виконати обов'язок при порушенні права на життя? Тому і стаття Конституції про захист України, на яку Ви, напевно, натякаєте - вона не перша і не друга, а аж шістдесят п'ята. Ми прораємО в війні тому, що дуже багато з попередніх статей не виконується. Поки дійдеш до 65 - дивишся, а обов'язків вже і немає...
показать весь комментарий
17.10.2025 21:20 Ответить
ні півнику, ти неправильно читаєш, спочатку тобі розказують про твої права, а потім кажуть, але для цього виконай отакий обов'язок, щоб це все мати.
показать весь комментарий
17.10.2025 21:58 Ответить
Фу, як не культурно! Ви справжній кацап, чи лише близькі до них ментально?
показать весь комментарий
17.10.2025 22:06 Ответить
півнику, чому ви такі примітивні, коли немає що сказати то обзиваєте кацапами, це так примітивно, так по кацапськи.
показать весь комментарий
17.10.2025 22:13 Ответить
Фу!
показать весь комментарий
17.10.2025 22:28 Ответить
всралось, їж і не морщ носа, але тобі то звично, ти ж кацап.
показать весь комментарий
17.10.2025 22:32 Ответить
Щиро співчуваю Вам. Фекально-ауєшна риторика разом з тупістю і агресивністю - то біда. Тримайтеся, всього Вам найкращого.
показать весь комментарий
17.10.2025 22:45 Ответить
кацап не кос під культурного, ти бидло всрате, ти ж не відповіло мені по суті
показать весь комментарий
18.10.2025 06:22 Ответить
По-перше, хто в нашій дискусії некультурний (по-вашому "бидло")видно по риториці...
По-друге, яку відповідь по суті Ви хочете? Чому я вважаю Вас ментально кацапом? Та будь ласка:
- Ви не знаєте елементарних законів цивілізованого світу, як то: "права людини безумовні", "спочатку права, потім обов'язки", "спочатку форма, потім суть";
- Ви агресивні, замість наведення аргументів намагаєтеся образити співрозмовника;
- у Вас анально-фекальна фіксація;
- Ви намагались (як я зрозумів з контексту) образити мене словом "півник", напевно маючи на увазі феномен "ауєшної" кацапської субкультури, яка не притаманна українцям;
- оце формулювання "... тобі розказують про... а потім кажуть спочатку виконай..." явно вказує на схильність підкорятися, замість того, щоб робити власний вибір, що також не притаманно українцям.
Це достатньо по суті?
показать весь комментарий
18.10.2025 11:22 Ответить
А хто має забезпечити права? Тобто хто з фізичної існуючих громадян, в не якоби хтось там, тіпа спікер, чи депутат. Хто саме? Солдат? Поліціянт? Так солдат чхати хотів на ваші права. Чому? Та тому що цивільні обмежили його права. Не цивільних обмежили, а солдат. Ок. Тобто все що відбувається в тилу це суто ваші проблеми. Не хочете воювати, то не воюйте. Рятувати дорогі вам лісополоси і населені пункти рятувати мало хто буде. Підходять кацапи до вашого населеного пункту ідіть до них із своїми конвенціями, правами, свободами і іншим. Солдат також має права. І також має право просто не воювати, так як і ви. Ха ха ха.
показать весь комментарий
18.10.2025 11:42 Ответить
Мета ніколи не виправдовує засоби. Важливо не тільки що зроблено, а і в який спосіб це зроблено Якщо для захисту мого міста і життя треба примусово гнати безправних солдат на смерть, то мені не потрібне ні те місто, ні та країна ні таке життя.
Людина має робити вільний вибір - зазищати країну чи ні. А влада має забезпечити, щоб цей вибір був "захищати". Платнею, соцгарантіями, покаранням командирів-м'ясників, нормальною політикою.
показать весь комментарий
18.10.2025 12:10 Ответить
ні дурню, права нерозривно пов'язані з обов'язками, не можна мати тільки права, а обов'язки для когось іншого. Якщо тобі така концепція не подобається вали на свою підарасію. Всі свої припущення, анально-фекальні, вклади туди звідки вони у тебе лізуть. Я не вважаю за потрібне культурно спілкуватись з кацапським бидлом, що згадує про права тоді коли йому вигідно, в той час як права інгших не поважає і не виконує, і тим більше обов'язки. Ти підар, якщо хочеш користуватися правами, то повинен виконувати і обов'язки.
показать весь комментарий
18.10.2025 11:58 Ответить
Так себе не поважати... Прикро... На цьому все, бо розмова втратила конструктив.
показать весь комментарий
18.10.2025 12:15 Ответить
звичайно, бо ти нічого не можеш заперечити.
показать весь комментарий
19.10.2025 06:58 Ответить
Шо я маю заперечувати? Ви не знаєте елементарних речей, і пропагандуєте якусь маячню космічної дурості. Ви не знаєте, що існують абсолютні права, які не залежать ні від чого і не можуть бути припинені ні на мить.

Право на життя, тілесну недоторканість, повагу людської гідності, недоторканість приватного життя, особисту та сімейну таємницю, захист честі та доброго імені, свободу совісті, свободу віросповідання, а також правовий, судовий захист, правосуддя і пов'язані з ним важливі процесуальні правила.

ТЦК порушують базові права людини. А Ви за них топите, для того, щоб вони ловили людей і відправляли помирати за Вас. Бо навряд чи Ви в окопі, або захищаєте Україну якимось іншим чином.

Ще раз: що заважає проводити мобілізацію ЗАКОННИМИ методами? Відповідаю: жадібність, тупість, невміння працювати і совково-кацапський менталітет, от як у Вас.
показать весь комментарий
19.10.2025 07:46 Ответить
А, і, напевно, треба окремо для Вас зазначити, що НІДЕ в нашій розмові я не казав, що не треба виконувати обов'язки. Але і права і обов'язки повинні виконуватися в ЗАКОННИЙ спосіб і не існує НІЯКИХ обставин, що виправдовують позбавлення людини її прав, або НЕЗАКОННИЙ примус до виконання обов'язків.
показать весь комментарий
19.10.2025 07:51 Ответить
мобілізація кацапе іде у ЗАКОННИЙ спосіб, ти мобілізувалося?
показать весь комментарий
19.10.2025 20:32 Ответить
Запитав з дивану пропагандист безглуздого вбивства безправних людей.
показать весь комментарий
19.10.2025 21:37 Ответить
називати вбивство кацапів безглуздим вбивстом людей може тільки кацапське бидло, чим ти і є.
показать весь комментарий
19.10.2025 22:03 Ответить
Та якби ж Ви за вбивство кацапів топили, то й добре. Так Ви ж за вбиство українців волаєте!
показать весь комментарий
19.10.2025 22:37 Ответить
кацапа, де я про таке говорив?
показать весь комментарий
20.10.2025 07:31 Ответить
Бачите, як за взаємними образами втрачається зміст розмови? Нагадаю... Наша суперечка почалась з того, що Vad Vad запропонував застосовувати зброю проти людей, що опираються незаконним способам мобілізації (підкреслюю, саме незаконним). Я відповів, що в ситуації з незаконною мобілізацією порушниками є саме тцкашники і, якщо вже стріляти, то втих, хто порушує права, а не в тих, чиї права порушують. Далі розмова пішла про права, в цю розмову вже включиоися Ви і стали просувати тезу, що базові права дюдини від чогось залежать. В загальному контексті розмови це означає, що Ви підтримали думку Vad Vad про застосування зброї тцкашниками під час незаконної мобілізації. Тобто, топите за вбивство безправних (в данному випадку) українців.
показать весь комментарий
20.10.2025 08:54 Ответить
способам мобілізації (підкреслюю, саме незаконним) - де докази, що незаконні? є рішення суду?
показать весь комментарий
20.10.2025 10:27 Ответить
О, нарешті конструктив! Дякую!
Тож...
На яких підставах громадянин опинився в "службовому автомобілі ТЦК"? Якими НПА це регламентовано?
Нагадаю, що:
- посадові особи мають право робити лише те, що прямо дозволено їм законом (Конституція України - Стаття 19)
- Збройні Сили України та інші військові формування ніким не можуть бути використані для обмеження прав і свобод громадян (Конституція України - Стаття 17)
показать весь комментарий
20.10.2025 11:40 Ответить
а консультації платні
показать весь комментарий
20.10.2025 11:52 Ответить
Нє... Ми ж з Вами за правду чубимось, не за гроші...
показать весь комментарий
20.10.2025 11:54 Ответить
так, от я знаю чому він там був, а все решта що ти написало це твої домисли, що не мають нічого спільного з реальністю. ТЦК діяло абсолютно законно. Але консультації платні, або вчи законодавство.
показать весь комментарий
20.10.2025 12:00 Ответить
Знов за рибу гроші... Я ж Вам навіть статті Конституції написав... Безкоштовно, доречі. Законодавство я знаю. ТЦК не мають права викрадати і утримувати людей. І виправдання цьому немає. Всі понесуть відповідальність так чи інакше.
На цьому точно все, бо знову пішли недолугі спроби образ, мені вже набридло.
Скажіть на останок щось гидке та образливе та до побачення в інших постах
показать весь комментарий
20.10.2025 12:20 Ответить
якби знав, то не писав би дурні.
показать весь комментарий
20.10.2025 14:54 Ответить
Спершу права.
показать весь комментарий
18.10.2025 00:24 Ответить
ти будеш першим, що пристрелять.
показать весь комментарий
17.10.2025 21:55 Ответить
Побачимо...
показать весь комментарий
17.10.2025 22:08 Ответить
сказав півник
показать весь комментарий
17.10.2025 22:15 Ответить
у ТЦК немає табельної зброї, інакше б отаких випадків не було.
показать весь комментарий
17.10.2025 21:56 Ответить
трьох, того теж повернуть
показать весь комментарий
17.10.2025 21:57 Ответить
Ва фсьом вінаватый Парашэнка!
показать весь комментарий
17.10.2025 20:14 Ответить
Щось я, вас, заничкарених ухилянтів, не розумію. Ви всюди топите за тцкунів, але ж при Порошенко не було бусифікації. То ви за Порошенко чи за хрипате опудало? Чи грошенята не пахнуть?
показать весь комментарий
17.10.2025 20:58 Ответить
Дядьку, у Вас серйозні проблеми з почуттям гумору.
показать весь комментарий
17.10.2025 21:03 Ответить
Після багатьох років переглядів 95-кварталу, у людей сталися проблеми з гумором. Ви краще додавайте смайлик в кінці Вашого жарту. Про всяк випадок.
показать весь комментарий
17.10.2025 21:27 Ответить
Ха! Модератори пішли терти коменти! Вільний народ вільної країни, шо тут скажеш... Свобода слова, да...
показать весь комментарий
17.10.2025 20:15 Ответить
Ще й назва ресурсу визиває запитання...
показать весь комментарий
17.10.2025 20:21 Ответить
Може викликає? Чи ;визиває; рідніше звучить?
показать весь комментарий
17.10.2025 20:23 Ответить
Представники ТЦК не мають права затримувати громадян та доправляти їх до Територіального центру комплектування для оновлення військово-облікових даних.

Міноборони Джерело: https://censor.net/ua/n3495596
показать весь комментарий
17.10.2025 20:18 Ответить
Тому залишиться мало хто. Молодь виришіла не чекати
показать весь комментарий
17.10.2025 20:50 Ответить
Ось ці вже дочекались: Російські ДРГ розстрілюють цивільних у Покровську Джерело: https://censor.net/ua/n3580322
показать весь комментарий
17.10.2025 21:04 Ответить
А вирок тцкашникам за викрадення людини який буде?
показать весь комментарий
17.10.2025 20:52 Ответить
Сам ти "викрадення" Яке викрадення кацап вонючий---міняй методичку.
показать весь комментарий
17.10.2025 21:15 Ответить
незаконне позбавлення людини волі, а також вчинення інших дій, які обмежують волю і свободу пересування..... це не викрадення???? бурят ти забірннйований...
показать весь комментарий
17.10.2025 21:54 Ответить
Зараз прийде Олена Квітка та Ігор і розкажуть вам як треба ухилянтів гнобити.
показать весь комментарий
17.10.2025 21:50 Ответить
Так іє. Беззаконня породжує беззаконня.
показать весь комментарий
17.10.2025 22:03 Ответить
Запитайте хлопців з ЗСУ, що вони думають про "військовослужбовців" з ТЦК? А також запитайте у суддів, чи має група охорони ТЦК хапати та доставляти людей до ТЦК? Може пора вже ТЦК дотримуватися законів України? Як народ має діяти на злодійства ТЦК, мабуть, такими самими діями?
показать весь комментарий
17.10.2025 22:01 Ответить
Ще один юрист тіктоківський
показать весь комментарий
17.10.2025 22:06 Ответить
Правильно зробили що роз'їбали цих підарів в формі може почнуть законно робити .Беззаконня породжує беззаконня
показать весь комментарий
17.10.2025 22:55 Ответить
Згадую як колись донбасята кидалися під наші танки. І що тепер з донбасом? Зажили? Тому всі хто піднімаю руки на ТЦК повинні бути знищені.
показать весь комментарий
17.10.2025 23:09 Ответить
Сейчас расплачусь! Ох ты боже мой "постраждав висковий терцентру". Пичалька то какая ! А когда подобные "вийскови терцентру" геноцид Украинскому народу тварит то нормально? Пытки! Похищения людей!Убийства! Унижения линости! Вот далеко не полный список преступлений так называемых "!вийсковых терцентру"
показать весь комментарий
17.10.2025 23:42 Ответить
А чого це мій коментар видалили, правда поперек горла стала? Ну нічого, я продублюю, мені не важко.
З автомобілю ТЦК неможливо втекти, бо ті, кого вони незаконно утримують проти волі - не засуджені злочинці; а самі тцкуни - не правоохоронці і не мають права будь-кого перевозити.
показать весь комментарий
17.10.2025 23:42 Ответить
Де ці групи реагування в Бучі були,коли москалі геноцид робили? Яке мають право тцк когось затримувати і везти кудись?
показать весь комментарий
18.10.2025 00:22 Ответить
Страница 2 из 2