9557 посетителей онлайн

РФ испытала ядерную ракету "Буревестник": Герасимов говорит, что она может обходить ПРО

Ядерная ракета РФ Буревестник

Российский диктатор Владимир Путин утверждает, что Россия провела испытания ракеты "Буревестник" с ядерной энергетической установкой.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на российские СМИ.

Что говорит Путин?

Диктатор также заверил, что ключевые задачи по испытаниям ракеты достигнуты.

Что говорит Герасимов?

В свою очередь, начальник генштаба ВС РФ Валерий Герасимов доложил Путину, что ракета якобы преодолела 14 тысяч километров, и это не предел.

По его словам, "Буревестник" показал возможности обхода систем ПРО.

Топ комментарии
+26
*******
показать весь комментарий
26.10.2025 08:40 Ответить
+22
Ха! Типу налякали. Ми вже захищені, бо Zеленський Vолодимир Олександрович, рік тому, а конкретно 16.102024 року з трибуни Верховної Ради об'явили "План Перемоги". Так що, кацапи нехай засунуть ту ракету куди подалі!
показать весь комментарий
26.10.2025 08:47 Ответить
+17
Чекаємо на мультфільм
показать весь комментарий
26.10.2025 09:12 Ответить
Комментировать
Сортировать:
*******
показать весь комментарий
26.10.2025 08:40 Ответить
Пи*дИть (бреше) і пИ*дить ( краде) Але щоб так показово - має бути причина. Швидше за все пішов шлчхом маленької собачки, яку загнали у куток незнайомі люди. Влна верещить, тявкає і одночасно скалить зуби. 😊
показать весь комментарий
26.10.2025 09:05 Ответить
І сциться
показать весь комментарий
26.10.2025 09:11 Ответить
Якби це було дійсно так - то уже-б у світі "вереск стояв", про "ядерний вихлоп"... Бо та ракета, при польоті, видає таке випромінювання, що помітно всіма лабораторіями... А стоїть тиша...
Так що, "врёт, как сивый мерин...".
показать весь комментарий
26.10.2025 09:55 Ответить
... ще перед стартом був би "вереск" - при злеті і виходу на орбіту потрібна найбільша енергія і потужність роботи двигуна!
показать весь комментарий
26.10.2025 10:14 Ответить
Можливо... Вони перші випробування проводили кілька років тому - на Білому морі. В результаті "засрали радіацією добрий шмат акваторії, і таємно поховали мінімум, десяток "жмурів" випробувачів. і потім надовго, "заткнулися"... Тоді шведи "піднімали хай" - бо над Скандінавією зафіксували сплеск радіації...
показать весь комментарий
26.10.2025 10:24 Ответить
Та трошки ні. Для мінімізації випромінювання, особливо під час зльоту, ядерні ракети не запускали із Землі з працюючим реактором. При наймні при іспитах у США і в інших краінах.Реактор залишавсяся неактивним (дозвуковим) під час старту. Вже потім він починає все забруднювати навколо вихлопними газами....Хоча від цих дикунів росіян можливо очикувати що завгодно....
показать весь комментарий
26.10.2025 18:22 Ответить
Дело в том что смысла в такой ракете в принципе нет. Потому еще в совке ее перестали разрабатывать. Обычная крылатая ракета может пролететь пару тысяч километров, при условии пуска ее с подводной лодки или самолета то можно считать что выстрелить ей можно в любое место в мире. Если нужно поразить другой континент - то есть баллистические ракеты. В итоге получаем что крылатой ракете просто не нужна бесконечная дальность - ведь если например запустить такую ракету из рашки в США через северный полюс - то это 10 тысяч километров, ракете такой лететь часов 15 минимум - за это время ее заметят и гарантированно собьют. А без ядерного заряда смысла в ней еще меньше - ведь сколько взрывчатки туда не положи - ущерба от разрушения самого ядерного реактора будет больше чем от взрыва боеголовки.
показать весь комментарий
26.10.2025 10:59 Ответить
Так, Ви праві на всі 100%, Це дійсно так. Ядерна турбореактивна ракета випромінює радіоактивне проміння. Джерелом випромінювання є ядерний реактор. У цій конструкції повітря проходить безпосередньо через реактор, щоб нагрітися,при цьому повітря, що проходить через активну зону реактора, активується і стає радіоактивним. Це спричиняє викид радіоактивних вихлопних газів., У США експериментальні ядерні двигуни, такі як те, що створювалися в рамках програм Aircraft Nuclear Propulsion (ANP) та Project Pluto, підтвердили радіоактивні викиди. Саме висока радіоактивність вихлопних газів і велика вага захисних єлементів і були причиною закриття багатьох таких проектів. Але російського обивателя і хлібом не годуй, але дай зайвий раз порадіти і запишатися за черговий вітчизняний ,, Анало-Говнет, которого нет".....
показать весь комментарий
26.10.2025 18:08 Ответить
Чекаємо на мультфільм
показать весь комментарий
26.10.2025 09:12 Ответить
... но при этом мешки не ворочает!
показать весь комментарий
26.10.2025 10:25 Ответить
Буревісник то їхня Фламінго - теж із родини качачих

.
показать весь комментарий
26.10.2025 10:33 Ответить
В ми і далі сміємося....
показать весь комментарий
26.10.2025 08:43 Ответить
Можливість обходу своїх дирявих про.
нормальні їх відразу знищать
показать весь комментарий
26.10.2025 08:44 Ответить
Ха! Типу налякали. Ми вже захищені, бо Zеленський Vолодимир Олександрович, рік тому, а конкретно 16.102024 року з трибуни Верховної Ради об'явили "План Перемоги". Так що, кацапи нехай засунуть ту ракету куди подалі!
показать весь комментарий
26.10.2025 08:47 Ответить
Коли Герасимов каже, то це виключно для кацапні. Інших народів цей пиз...ж не стосується, бо якщо аналоговнет, то воно не літає, не їздить або ще не створено.
показать весь комментарий
26.10.2025 08:49 Ответить
***** колись гавкало, що у нього є така гіперзвукова ракета, нею виявився іскандер повітряного базування, яку взагалі принципово неможливо збити засобами ППО.
показать весь комментарий
26.10.2025 09:14 Ответить
Вдале випробування, як у герасима з Муму.
показать весь комментарий
26.10.2025 08:49 Ответить
ніфіга собі.
поки наша гундоса зе!гніда бреше про фламіндічі, крємлядь бреше по крупному.
а що з тим арєшнікам?
арешнік же на печерськ летів. не долетів?
тепер бурєвєснік на вашинтон?
показать весь комментарий
26.10.2025 08:50 Ответить
Дочекаємося даних розвідки західних держав
показать весь комментарий
26.10.2025 08:50 Ответить
Ви праві, А різні ЗМІ вже б розтрубили,на вісх платформах,а не кацарське змі.
)(уйло ж показував ракєти на Флориду в мультиках.
показать весь комментарий
26.10.2025 09:11 Ответить
А можна посмотрєть ?
показать весь комментарий
26.10.2025 08:50 Ответить
А сусліка відішь? 😁
показать весь комментарий
26.10.2025 09:07 Ответить
посмотрєть нєльзя і руками лапать нєльзя!

(зроблено із гімна і палок)
показать весь комментарий
26.10.2025 09:08 Ответить
Відповідь Трампу на санкції
показать весь комментарий
26.10.2025 08:52 Ответить
Дуревісник)
показать весь комментарий
26.10.2025 08:52 Ответить
Я й думаю, шо воно таке по Копєйську довбануло..
показать весь комментарий
26.10.2025 08:58 Ответить
З ядерною енергетичною установкою. Напевно брешуть... як завжди.
показать весь комментарий
26.10.2025 08:59 Ответить
Звичайно брешуть! Бо для кацапів і хохлів така буде діяти. Там може одиниці можутьзнати, як і в нас , що таке ядерний двигун ракети. В США вже давним давно здіснили проект
Атомний ракетний двигун (АРД) NERVA - це американська програма розробки ядерних теплових ракетних двигунів (ЯРД) для космічних польотів. Його принцип роботи полягає в нагріванні робочого тіла (зазвичай рідкого водню) ядерним реактором і викиданні розігрітого газу через сопло для створення тяги. Двигуни NERVA мали високий питомий імпульс (85085085 с у вакуумі), що робило їх ефективними для тривалих космічних місій, хоча програму було закрито
показать весь комментарий
26.10.2025 09:21 Ответить
Шановний той Буревеснік то не є ракета - то Томагавк тіко з ядреним реактором замість двигуна на гасі . Тобто то безпілотний літак однорозавого типу - а літаки з ядерними реакторами замість двигунів на хімічному паливі побудували як в совку так і в США ( і вони літали на відміну від Нервів які навіть не вибробували ніразу ).
показать весь комментарий
26.10.2025 09:29 Ответить
Програма була згорнута в 1972, так і не добившись результату.
Було кілька тестів окремих компонентів.

Виходить програма була чисто теоретичної і не була втілена в життя.
показать весь комментарий
26.10.2025 09:52 Ответить
У 80-ті роки, в місті Пушкіно, під Ленінградом, доживав свій вік один з льотчиків-випробувачів літака, на якому встановлювали експериментальний двигун з ядерною установкою... Був ще молодим (за віком), один мій знайомий казав, що його бачив. Казав - "развалина", еле ходящая...". Випробування ракети кацапи проводили над СВОЄЮ територією. Але вітер ядерний "вихлоп" повинен був рознести вже по всій планеті... А його НЕМА! Питання: "А был-ли, мальчик?..."
показать весь комментарий
26.10.2025 10:05 Ответить
до речі у російських роботи зупинилися пізніше в 1988 і просунулися вони далі.

РД - 0410 (Індекс ГРАУ - 11б91, відомий також як «Іргіт» і «ІР-100») - перший і єдиний радянський ядерний ракетний двигун. Був розроблений в конструкторському бюро "Хімавтоматика", Воронеж.

Реактор пройшов значну серію випробувань, але жодного разу не випробовувався на повну тривалість роботи. Позареакторні вузли були відпрацьовані повністю.
показать весь комментарий
26.10.2025 10:09 Ответить
Протяжність рашапстану біля 10000 км.,пролетіла 14000.Запускали не з західного кордону,вона летіла зігзагами?То чому на якомусь зігзагу вона не повернула на кремль?
Чим ви,суки,хвалитись?Пуйло мріє 150 років прожити,то якби цього домоглися,тоді і хвастали.Або в якусь дєрєвню газ протягнули,унітази поставили,дороги постелили.Що вони можуть так це вкрасти,розбомбити.Своє в них аналоговнетне.
показать весь комментарий
26.10.2025 09:02 Ответить
Ну ось десь на просторах Сибіру чи Далекого Сходу валяється ядрений реактор - надіюсь вони його хоч заглушили ( якшо ніт то буде маленький Трі ман Іланд ).
показать весь комментарий
26.10.2025 09:03 Ответить
Дебіли блдь
показать весь комментарий
26.10.2025 09:09 Ответить
З тилу підлітає?
показать весь комментарий
26.10.2025 09:09 Ответить
Усе в Божих руках
Читайте Біблію
показать весь комментарий
26.10.2025 09:13 Ответить
Це він Китай лякає?
Боїться, що сідзяньпінь зрадить?
показать весь комментарий
26.10.2025 09:14 Ответить
Насправді якби могли кацапи би на КНР напали - вони ж там Жовторосію мали створювати , але планам ше гімноімператорів кацапстану завадив переворот 17 року - а потім кацапам було не до того . Ви ж знаєте як вони до сусідніх народів відносяться такшо ханьсів вони також ненавидять .
показать весь комментарий
26.10.2025 09:33 Ответить
Ниправильна: на путунхуе адын китайся - хуа, многа - ***. Ханьси.
показать весь комментарий
26.10.2025 11:01 Ответить
Ракета з ядерним двигуном оставляє після себе такий радіоактивний хвіст, який буде бачити весь світ. Це звичайний звіздьож *****, коли Трамп нагнув кацапські нафтові компанії ембаргом. Навіщо ці видумані в хворій голові ***** буревеснік, коли при потребі американці перетворять всю кацапію в радіоактивну пістелю своїми стратегічними ракетами.
показать весь комментарий
26.10.2025 09:18 Ответить
Можуть і в не радиоактивну,звичайним озброєням. Алеж у світі будуть волати про хеноцид,як в Газі,в притул не бачачи цього в Україні.
Бо провідні західні медіа позбавили акредитації,за не вихваляня зє.
Бо всі медіа повні вихвалянями зє,а не злочинами рифи,а це вихваляня дрібного паяцу вже набридло населеню.
показать весь комментарий
26.10.2025 09:44 Ответить
А не важливо, яка буде боєголовка, звичайна чи ядрєна. Це вже деталі, хоча на таку ракету, якщо вона появиться не в хворій голові фюрера свинорейху *****, а кацапські рукожопі інженери раптом зможуть зробити таку ракету, буде встановлена ядерна боеголовка, то там робочим елементом буде повітря, яке розігріває ядерний реактор буревісника, воно виривається через сопло і створює тягу для ракети. Американці давно відмовались від такої іграшки, тому що овчинка видумки не варта.
показать весь комментарий
26.10.2025 11:24 Ответить
??
Я припустив,що США можуть перетворити рукожпу окраїну Китая на пустелю звичайним озброєням,і чому цього не роблять.
І так,основи фізики 5-8 класу мені відомі.
показать весь комментарий
26.10.2025 14:23 Ответить
А где мультики? Страшные мультики!!!!
показать весь комментарий
26.10.2025 09:24 Ответить
Аналогов нет.. , вторая армия мира.. , касмические вайска... , путен - мировой лидер.., рпц - святая церковь..., пабедили Гитлера.., грандиозная куликовская битва..., величайшее невское сражение...., рюрики... И т. Д. И т. П.
показать весь комментарий
26.10.2025 09:26 Ответить
Ниправильна: анало-говнет.
показать весь комментарий
26.10.2025 10:59 Ответить
Щоб налякати тромба цілком вистачить.
показать весь комментарий
26.10.2025 09:28 Ответить
Х*ло - покажи мультик
показать весь комментарий
26.10.2025 09:32 Ответить
Так зараз місцеві аналітиги засміють такі новини. Це ж все дужне смішно.
показать весь комментарий
26.10.2025 09:40 Ответить
Кинджали, за їх версією, теж були аналоговнєтниє...
показать весь комментарий
26.10.2025 09:48 Ответить
США робили крилату ракету с ясу, коли не було icbm. Потім відмовилися, бо це неефективно.
показать весь комментарий
26.10.2025 09:58 Ответить
вони згорнули з економічних питань, коли і згорнули місячну гонку
коротше не було грошей

і та не ракету, а пробували зробити двигун, але крім окремих вузлів так і не просунулися.
показать весь комментарий
26.10.2025 10:12 Ответить
Бо зрозуміли, що icbm краще і з нею немає сенсу возитися. Росія не може перехопити ніякі icbm.
показать весь комментарий
26.10.2025 10:13 Ответить
Пундуц. Дмітрієв привіз до США https://patrioty.org.ua/politic/rossyia-takaia-strana-predstavnyk-rf-pryviz-do-ssha-shokoladni-tsukerky-z-tsytatamy-putina-572876.html цукерки з цитатами Путіна
показать весь комментарий
26.10.2025 10:21 Ответить
Двигатель, работающий на ядрах - это XVII век!
показать весь комментарий
26.10.2025 10:27 Ответить
Це нею ***** буде знищувати світ?
воно готує ядрьону піротехніку , яку буде запускати перед тим, як відчує, що подихає.
показать весь комментарий
26.10.2025 10:28 Ответить
Тільки стєрхів налякало, старе ******
показать весь комментарий
26.10.2025 10:42 Ответить
Ну по нам ракетою яка 15 годин у повітрі літає і долає 14 тищ кілометрів точно бить не будуть, це протів американців зброя. Хоча по ідеї вона може оминути земну кулю і по нам вдарити, її ж ніхто не буде збивать у своїх повітряних просторах, як нещасні дрони у Пільщі та країнах ЄС, а то ***** нападзьот.
показать весь комментарий
26.10.2025 10:42 Ответить
Це звичайна крилата ракета,сенсу в ядерному двигуні немає.
показать весь комментарий
26.10.2025 17:25 Ответить
Кацапи, коли клепали цей "літаючий чорнобиль", мабуть зовсім забули, що є така штука, як авіація. І перший же винищувач, який зустріне цю вундервафлю, зіб'є її з першої ракети.
показать весь комментарий
26.10.2025 10:43 Ответить
Для цього її спочатку треба засікти і перехопити. В швидкість в неї.....
показать весь комментарий
26.10.2025 10:44 Ответить
Негры так бысра не бегают.
показать весь комментарий
26.10.2025 11:04 Ответить
Швіидкість така ж як у крилатої ракети, які легко збиваються
показать весь комментарий
26.10.2025 11:27 Ответить
Це крмлата ракета.Там швидккості не великі.
показать весь комментарий
26.10.2025 17:26 Ответить
Опять сказки рассказывает, человек который показывает свои мускулы бывает трусливым ,так что можете быть уверенным этот убийца детей по всему миру не ударит ядеркой потому что получит ответ, разве вы не видите как он любит жить,мечтает о бессмертии,конченая моль
показать весь комментарий
26.10.2025 10:45 Ответить
В Ірані скасували носіння хіджабів. Середньовічні онучі кидають у багаття.

показать весь комментарий
26.10.2025 10:55 Ответить
В Ірані не скасу

вали носіння хіджабу, але влада заявила про ліквідацію релігійної поліції, яка контролювала дотримання дрес-коду. Однак, незважаючи на це, обов'язкове носіння хіджабу залишається чинним, а іранська влада продовжує запроваджувати нові методи для забезпечення його дотримання, наприклад, встановлення «розумних камер» для виявлення жінок без хіджабу
показать весь комментарий
26.10.2025 11:24 Ответить
"В Ірані більше немає юридичного обов'язку носити хіджаб, і це не спричинить за собою ніяких штрафів, стягнень чи інших правових наслідків. І скажіть поліції те ж саме, якщо виникнуть проблеми» - повідомив журналістам член ради з оцінки доцільності Мохаммадреза Бахонар.
показать весь комментарий
26.10.2025 11:55 Ответить
На жаль це фейк. Деякі іранські чиновники зробили заяви, що впровадження нового закону наразі «не можливо» або «відкладено» - і це призвело до поширення тез про «скасування» хіджабу.
показать весь комментарий
26.10.2025 12:05 Ответить
Заява Бахорана - це по суті тлумачення / коментар, а не офіційний законодавчий акт, що відкликав усі нормативні положення.
Після заяви Бахорана відбулося різке заперечення зі сторони інших офіційних структур: наприклад, речник судової влади повідомив, що закони про хіджаб ще "залишаються в силі"
показать весь комментарий
26.10.2025 12:11 Ответить
У "бальшевиків", коли вони зрозуміли, після закінчення Громадянської війни, що їх "ваенный каммунизм" - "ПОВНА ЖОПА", з"явився НЕП - "новая економическая палитика". Вони дозволили приватне підприємництво і товаро-грошові відносини... Цим вони, частково, врятували країну від масових антибільшовицьких повстань та остаточного її розвалу...
А у "рушникоголових" тепер буде "НІП" - "нова ідеологічна політика"... Бо відчувають, що отой "ортодоксальний ісламізм" уже починає "заколупувать" людей, і вони почнуть бунтувать... Тому вирішили "дать послабуху" і "стравить пару, щоб кришку не рвонуло"...
показать весь комментарий
26.10.2025 12:01 Ответить
Головна причина перси не араби, навіть не семіти.
показать весь комментарий
26.10.2025 12:19 Ответить
Так там не в національностях справа!
"Національний склад Ірану строкатий, що включає етнічних персів (від 36% до 61%), азербайджанців (близько 24%), курдів (близько 7%), гілянців та мазендаранців (близько 8%), а також арабів, белуджів, туркменів та інші менші групи".
Там причина в релігії. Араби нав"язали тим народам іслам, і під впливом його змінився їх менталітет... До завоювання Малої та Середньої Азії, арабами, ті ж перси (що належать до європеоїдної раси), та азербайджанці (потомки хозар - тобто, тюрки), були вогнепоклонниками -зороастрійцями.
показать весь комментарий
26.10.2025 12:36 Ответить
,,Сначала слушаєт он джаз, а после Родіну прадаст,.(с) Знімуть хіджаби, а потім ще й ,,гейрапейскі ценнасті,, захотять.
показать весь комментарий
26.10.2025 13:22 Ответить
якщо у Неноксі тихо - значить ніяких випробовувань не було.
показать весь комментарий
26.10.2025 11:00 Ответить
Кацапня випробовує, розширює, вдосконалює все, що може. А в нас *******, *******, ******* і *******. *********** до того, що всраті шахеди вже через усю країну, як в себе вдома, літають, і виносять все, що хочуть. Протидія - мінімальна і не ефективна.
Абсолютна недієздатність і брехливість цієї т. з. "влади" ставить під сумнів існування країни вже в найближчому майбутньому.
показать весь комментарий
26.10.2025 11:19 Ответить
Скажу більше, ця новітня ракета пролетіла непоміченною вздовж всього амеріканського контіненту. Амерські генерали зараз в афує.
показать весь комментарий
26.10.2025 11:25 Ответить
Ага. Вірю. Так само як ото Карибська криза, а виявилося, шо ракети не летять довше 150 км
показать весь комментарий
26.10.2025 12:04 Ответить
У цій темі слід пригадати, що 8 серпня 2019 року на території пітьми на полігоні біля селища Ньюнокс Архангельської області стався вибух ядерної установки - двигуна-реактора крилатої ракети "Буревестник'. Загинуло п'ятеро рашистських інженерів-розробників ракети від "Росатому".
Внаслідок теплового вибуху з викидом радіоактивних елементів відбулось радіаційне зараження прилеглої території. Виникла паніка серед місцевих жителів - повідомлялося, що в містах Архангельськ та Сєвєродвінськ закінчились запаси йоду.
Обізнані джерела стверджують, що вибух спричинили недоліки конструкції КР, у ядерному двигуні якої була передбачена система охолодження реактора лише зустрічним потоком повітря. Оскільки після запуску двигуна і команди "старт" ракета чомусь не полетіла, а засоби зупинки реактора не спрацювали, то це призвело до швидкого його перегріву і теплового вибуху.
Ось така банальна історія.
показать весь комментарий
26.10.2025 12:09 Ответить
Жалюгідна брехня...
показать весь комментарий
26.10.2025 14:00 Ответить
Цікаво, а як її можна випробувати? Якщо це звичайна ракета з масогабаритним макетом БЧ, то зрозуміло, паливо вигоріло, ракета пройшла певну відстань, влучила (чи не влучила) в запланований район і все.
А тут як.
Ядерний двигун це ж не керосин з окислювачем, це діючий реактор. І що? ніякого сліду (викид радіації) після падіння!!?
А слід від роботи ядерного двигуна? Якби він був і реально працював, то вже весь світ стояв би на вухах. А так тиша.
По моєму, чергова брехня.
показать весь комментарий
26.10.2025 14:09 Ответить
показать весь комментарий
26.10.2025 16:25 Ответить
показать весь комментарий
26.10.2025 16:27 Ответить
DW
Aмериканська організація Nuclear Threat Initiative вказує, що у "Буревісника" загалом поганий послужний список випробувань: лише два з 13 відомих тестувань завершилися частковими успіхами.
Експерти з контролю над озброєннями вважають, що розробка ракети набула більшого значення для Росії після того, як Трамп анонсував створення американського протиракетного щита "Золотий купол".

Як повідомлялося, 22 жовтня російські війська провели вмасштабні навчання сил, що входять до так званої "ядерної тріади" РФ. На поширених російськими пропагандистами кадрах було видно пуск міжконтинентальної балістичної ракети "Ярс" наземного базування, котрий проводився з космодрому "Плесецьк" в Архангельській області. Крім того, було проведено пуск балістичної ракети "Синева" з атомного підводного човна "Брянськ" в Баренцевому морі, а також запуск стратегічними бомбардувальниками крилатих ракет, що можуть бути оснащеними ядерними боєголовками.
показать весь комментарий
26.10.2025 16:34 Ответить
показать весь комментарий
26.10.2025 16:44 Ответить
Це були командно-штабні навчання, без бойових пусків ракет.
Відео пуску "Ярс" - архівне.
показать весь комментарий
26.10.2025 17:44 Ответить
Сенсу в ядерному двигуні,для дозвукової крилатої ракети немає.Москалі кажуть,що її запустять і місяцями вона буде кружляти в повітрі.Але ж,вона то буде кружляти,над кацапськими головами. Небезпечні ракети це іскандери,калібри і тд.А це таке саме вундервафе,як орешнік.
показать весь комментарий
26.10.2025 17:30 Ответить
показать весь комментарий
26.10.2025 22:02 Ответить