6511 посетитель онлайн

Более 21,6 тыс. военных покинули армию в октябре, - Игорь Луценко

Рекорд дезертирств в Украине: более 21,6 тыс. военных покинули армию в октябре

По официальным данным, в октябре более 21 тысячи военных самовольно покинули службу.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом сообщил экс-депутат, ветеран украинско-российской войны, командир роты БПЛА Игорь Луценко.

Каждые две минуты армию покидает один боец

"21 602 в октябре. Двадцать одна тысяча шестьсот два человека. Именно столько сбежало из армии за прошлый месяц. Официально.

Это рекорд. Это очень плохой рекорд. Каждые две минуты из нашей армии уходит человек. Пока вы дочитаете этот пост, на лыжи встанет очередной боец.

Украина станет слабее еще на одного защитника. А враг станет относительно нас сильнее на одного человека. Напоминаю, что это только официальные данные. А на самом деле многие случаи самовольного оставления части или дезертирства не регистрируются", - говорится в сообщении.

Луценко отмечает, что это очень опасная тенденция, которая плохо закончится, если на это не отреагировать.

"Армия, которая откатывается - это армия, которая еще способна победить. Армия, которая разбегается, которая от месяца к месяцу теряет все больше людей из-за дезертирства и побега из частей - вот что является реальной опасностью для существования Украины. Все, что мы видим на картах, все эти ежедневные продвижения врага - это, в частности, потому, что нам не хватает воинов", - подчеркнул он.

Нехватка личного состава создает бреши в обороне

Луценко добавил, что все эти ежедневные продвижения врага - из-за нехватки людей, на фронте огромные дыры.

"У нас хватает дронов на фронте. У нас хватает денег в тылу. У нас слишком мало людей воюет. Те, кто сейчас на фронте, воюют с огромным напряжением сил, потому что на каждого солдата, который не сбежал, ложится двойная, тройная нагрузка. У нас на фронте огромные дыры в обороне из-за этого", - пишет Луценко.

Но отмечает, что общественный и политический резонанс вокруг ситуации является критически необходимым. По его мнению, граждане и представители власти должны откровенно обсуждать реальное состояние комплектования войск, ведь "молчание вокруг этой темы... является убийственным для страны".

"Даже Покровск, Купянск и пока безымянные стремительные наступления россиян в Днепропетровской и Запорожской областях в эти дни — это не такая сильная боль, как эти цифры. Армия откатится, но продолжит воевать. Но если армии нет — не будет ничего, ничего.

Страшное, преступное, убийственное для всех нас молчание вокруг этой темы. Из-за этого молчания мы гибнем и таем. Кто заставил нас молчать по поводу этого таяния армии? Кто отобрал у нас язык, зачем?", - подчеркивает Луценко.

Украина фиксирует рекорд дезертирств: армию покинули более 21 тысячи человек за месяц
Украина фиксирует рекорд дезертирств: армию покинули более 21 тысячи человек за месяц

Топ комментарии
+33
ну так а какого эффекта ожидали от бусификации? Все пассионарии ушли в 22-23, дальше только большие бабки за контракт кого нибудь заманят. Даже ***** понял что это дичь и платит ванькам большие бабки за контракт (хотя казалосьбы, что ему стоит бесплатно мобилизовать своих рабов), а у нас совок в худжей своей ипостаси.
показать весь комментарий
07.11.2025 12:39 Ответить
+32
не на часі .. треба "рятувати" УЗ ))
показать весь комментарий
07.11.2025 12:35 Ответить
+30
https://tsn.ua/********/skilky-ukrayintsiv-mobilizuiut-shchodnia-iuryst-nazvav-tsyfru-2944127.html
Виходить бусярять до 30т на місяць людей без мотивації, а тікає 21т.
Потужно.
показать весь комментарий
07.11.2025 12:33 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
А то дійсно СЗЧ, чи просто намагання не засмучувати керівництво кількістю втрат під час потужних контрнаступів?

Я не вірю офіційним джерелам, котрі до останньої секунди завідомо брехали своєму народу про можливість російського вторгнення. Збрехавши раз, збрешуть і вдруге.
показать весь комментарий
07.11.2025 13:32 Ответить
Сзч - це відсутність до 3-х діб з поверненням. Все інше - дизертирство. Колись давно показували по тв інтерв'ю з німецьким ветераном другої світової, він казав що у них дизертирів не було, бо на фронті є шанси вижити, а у дизертира шансів не було. В Германії і СССР розстрілювали, в Великобританії вішали.
показать весь комментарий
07.11.2025 13:34 Ответить
Вранье. З німецької армії народ досить активно дезертирував. Звісно, у порівнянні з цифрами, наведеними автором, кратно менше, але. Більше того, дезертири з німецької армії масово переходили на сторону союзників або партизанів. Це, до речі, одна з причин, чому насправді з дезертирством важко боротися. Бо можна отримати ось такий неочікуваний ефект.Також німці застосовували заградзагони. Але для цього потрібно мати ще одну армію. Для маленької країни, як показує історія, це просто нереально.
Тому ваші пропозиції - маячня. І до речі, у 1990-х, німецький парламент реабілітував тогочасних дезертирів.
показать весь комментарий
07.11.2025 16:37 Ответить
Ви неправі, в ЗСУ служить багато жінок, своїм коментарем ви всіх таких жінок принижуєте. Навіть якщо жінка не в ЗСУ, вона не повинна вам борщ готувати.
показать весь комментарий
07.11.2025 22:28 Ответить
Це стосується "кадрових" легіонерів, які мали купу пільг - безкоштовна їжа, житло, жінки. З чим ви можете порівняти це в наші часи?
показать весь комментарий
07.11.2025 22:32 Ответить
Пан Варгола, ви на жаль взагалі не знаєте історію. В армії Орди була "колективна відповідальність". Підрозділ, який допустив скажімо, прорив противника чи просто відступив отримував покарання. Сказати яке? Його шикували і наказували кожному, скажімо, десятому виступити вперед. І цих людей прилюдно страчували. Можу навіть розказати як. Накидали на шию мотузку і повільно тягли назад, поки не ломався хребет. І ось так кожного десятого. До чого це я. До того, що форми покарань у давнину були настільки різноманітні та вражаючими, що напевне не варто тягти їх у 21 сторіччя. За цим, прощаюся. З повагою.
показать весь комментарий
07.11.2025 22:42 Ответить
Коли зєрмак втручається у військові справи -ось це і стається. Почалось все з ревнощів піськограя до рейтингів Залужного, з вказівок кого прибрати з генштабу та т.і.
Потім, замість того, щоби прибрати одного чи двох воєнкомів вирішили зламати систему та набрали костоломів з колекторських фірм - ось і результат.
Без заміни ******* та його банди трускавецьких кварталівців на притомне керівництво країни нас не чекає нічого веселого.
"Затепосміємось" 2019-го року даються взнаки.
показать весь комментарий
07.11.2025 13:54 Ответить
А скільки всього дизертирів ?
показать весь комментарий
07.11.2025 13:55 Ответить
Сколько мобилизованных красноармейцев, в том числе украинцев, захватило всю Украину в 1920-21 годах ? Вряд ли более нескольких десятков тысяч.
Для общего развития: весь Иберийский полуостров ( то есть Испания+ Португалия) с населением в 5-8 миллионов были захвачены несколькими тысячами карфагенцев.
Потом 10-20 тысяч римлян их выбили и захватили все что было
Потом 20-30000 кочевников, в том числе и из Украины , захватили все пока римляне дрались сами с собой во Франции.
Потом 10-20000 визиготов, новых кочевников, их захватили.
Потом 10000 легко вооруженных мусульман захватили весь полуостров.
Я опять напоминаю что мы говорим о крае с 4 миллионами здоровых и молодых мужчин и с таким же количеством женщин, которые при желании могли бы стрелять из лука, пращи или улюлюкать где то сзади.
Это нормально, когда никто не хочет ничего делать. Так всегда было и будет. Но если страна хочет продолжить существование, в нашем случае если сама украинская этническая группа и национальность хочет быть чем то больше чем клуб любителей борща в Мадриде, то страна должна взять все чт можно от каждого гражданина, в том числе и от воров и взяточников. Они могли бы поднимать мотивацию , вися на столбах. За воровство в военное время нужно висеть, за неправильное управление войсками --сидеть или ловить пулю в штрафбате, а потом уже нужно спрашивать строго с дезертиров
показать весь комментарий
07.11.2025 13:56 Ответить
Боже, Дезар, у вас так намішані коні, люди, шо прям каша. Виявляється історію ніхрена не вчать і у Штатах теж. Отакої.
Слухайте, всю Україну захватілі в 1920-х не стільки "мобілізованние красноармейци", сколько самі українці допомогли це зробити. Бо головним у червоних було не те, скільки вони мобілізували, а те, що вони пообіцяли українським і не тільки селянам ЗЕМЛЮ. Ви ******* людина і навіть уявити не можете, що це значило для тодішнього селянства. Це мрія усього життя, найвразливіше місце у суспільній свідомості тодішньої більшості населення. А з чого почав уряд УНР? З культури, просвіти, історії - чудових речей. Українська академія наук, заснована при УНР працює досі. Український шрифт ми використовуємо до сих пір. Усе це чудово, але більшість населення хотіла вибратися з вічної бідності. Вони хотіли миру та землі. А не академію наук. От і все. Білий рух взагалі обгади..ся по повній, коли почав схожу на нашу бусифікацію. Ви робите помилковий висновок, шо червоні перемогли тому, шо "ніхто нічого не хотів робити". Ну це дитячий садок. Більшовики зі своїми гаслами попали в саме хворе місце тогочасного соціуму. Землю - селянам, фабрики - робітникам. Ну і мир народам. При тодішніх розкладах це був безпрограшний хід. Він і вирішив хід історії. УНР не знайшла що протиставити цим, хай популістським, але таким жаданим для людей гаслам. І програла.
показать весь комментарий
07.11.2025 20:36 Ответить
Боже,Михальська...Чого хоч ти ,бабо,лізеш зі своїми 3 копійками? вірно кажуть6:коси довгі,а розум короткий....Аналогічно УНР діяли значно менш чисельніші поляки,фіни,естонці,латиші,литовці,але в них чомусь все вийшло....Просто,як говорять,дурня і в церкві б"ють....Зрозуміла,хоч щось,баба? Йди краще борщ вари!
показать весь комментарий
07.11.2025 21:48 Ответить
Пан Малко, в Польщі питання землі не стояло так гостро. Так же як у фіннів. Зовсім інша система землеробства, а відповідно, землекористання. До речі, як і зараз. Польща, нагадаю, довгий час була де факто автономією у складі РІ, на відміну від України. Тому багато в чому зберегла свою специфіку у багатьох галузях. Ну і в Польщі був Пілсудський. І у Польщі крім національних, були великі конфесійні претензії к РІ. Ну і Польщі допомогло те, що поляки розуміли російську мову, це так, до речі. Тому вони могли прослуховувати радіоперехвати підрозділів Червоної армії, що допомогало планувати дії заздалегідь. такий ось цікавий історичний факт. Той момент, коли русифікація обернулася проти імперії.
показать весь комментарий
07.11.2025 22:56 Ответить
Краще зверніть увагу на борщ. Можу вам порекомендувати полтавський борщ з галушками,чули про такий?
показать весь комментарий
07.11.2025 23:05 Ответить
І все ж таки Пілсудський у межвоєнний період писав: Польща може зберегтися в існуючих кордонах лише у виключно сприятливих зовнішньополітичних умовах. Так і сталося. І Друга світова принесла полякам неймовірні страждання. Польща втратила 6 млн людей - кожного п'ятого жителя країни. У поточний час ми фактично повторюємо шлях, пройдений поляками сто років тому. Якось так.
показать весь комментарий
07.11.2025 23:25 Ответить
Прочитав коментар, - враження або ви муслімський шах з 100+ дружинами або читати не вмієте. Десь так приблизно і було насправді. Жінок не ображайте. Вчись сам борщ варити
показать весь комментарий
07.11.2025 23:07 Ответить
повністю згоден!! написано дуже толково і здраво. але тут не та аудиторія ,яка сприйме такі думки. тут до 70% ухилянтів (тобто потенційних дезертирів) і % 15 ухилянтів,які зуміли стати біженцями за кордон...
показать весь комментарий
07.11.2025 21:43 Ответить
І жодної реакції на тіпа командирів де є просто масові сзч. В нас лише за одну добу 4 сзч. І це набирає оберти листопад. Жодному командиру похєр що відбувається у підрозділі. Жоден майор і полковник просто не звертає уваги. А ті чотири перейшли в іншу бригаду. Схвалили від корупції, некомпетентності, свавілля, нерозуміння майорами взагалі обставинами як на полі бою так і в рз. Щоб нормально перевестися треба залучати генералів щоб дали наказ на переведення. Це просто брєд. Ха ха ха.
показать весь комментарий
07.11.2025 14:03 Ответить
Згоден .
Мій родич , без ходіння в СЗЧ - переводився понад рік . !!
А ще я чув від знайомих військових , про випадки - коли командири самі пропонували своїм підлеглим сзч , на яке вони мовляв - закриють очі , в обмін на їхню банківську картку .
показать весь комментарий
07.11.2025 14:56 Ответить
Для чого взагалі вигадали погодження зі стороною звідки хочуть свалити? Для чого? Від одного полковника солдат переводиться до іншого. В чому проблема? Кожен би служив із тим із ким більш менш комфортно. Але ж ні . Має ж бути корупція. Яку прописали усі депутати усіх фракцій. Треба же ж берегти содолей, кумів сирського, отих тіктокерів. Від них же ж всі попереходять. Лише штаби залишаться. Вже пізня осінь і зеленки немає. Голі дерева і кущі. А оці брєдоносці в штабах постійно трендять про примаскуйтеся. Ну брєд. Ну у вікно глянь. А що зимою буде? З бліндажів буде дим димити, то будемо дим примасковувати. Дрони бачать яка в тебе пачка цигарок в кишені. Штабісти будуть трендіти щоб прив'язали листя до гілок і примаскувалися. Дайте доповідь, доповідь, доповідь. Зробіть фото, фото, фото. Тобто кончені. Ха ха ха.
показать весь комментарий
07.11.2025 16:41 Ответить
Хто нас примусив мовчати з приводу цього танення армії? Хто відібрав у нас мову, навіщо?", - Джерело: https://censor.net/ua/n3583784
- ну це ж , певно , не так важливо щоб вийти на вулицю з картонками ... так ?
показать весь комментарий
07.11.2025 14:16 Ответить
А пам`ятаєте планову есесерівську економіку - на папері все перевиконано, - магазини пусті.... І претензій висловити нікому, бо план надсилання претензій - перевиконаний.
показать весь комментарий
07.11.2025 14:20 Ответить
Тому що ця ************* влада ( на ділі махровий совдеп, гірше ніж в кацапів ) діє сталінськими методами 20-30 років, ну в така кількість сзч це лакмусовий папірець того що там за беззаконня коїться ( все по канонам совдепа - я Командир в ти солдатня гівно і звати тебе ніяк) . У цих тупих хенералів (яких розвелося як собак нерізаних) не вистачає тупо мізків , боротися з причиною а не з наслідків..
показать весь комментарий
07.11.2025 14:22 Ответить
ВСЕ правильно.
КРЫМ ОДНОГО.
ВСЯ верхывка поставлена ЗеБидлом , яке живе по законах бидлостану.
Верхівка вищого командування в УСІХ силових структур - поставлена тими, хто влаштовує ЗЕглистів.
А вони копіюють своїх політичних протеже.
Нам, як би не закінчилася ця війна прийдеться гнати в шию УСІХ ставлеників Зе і сирського.
показать весь комментарий
07.11.2025 14:34 Ответить
Результат відсутності військової профспілки, яка б взяла під контроль всі процеси замість ротшильдівських олігархів. Максим Кривонос часто нахабно порушував домовленності Хмельницького на рівнях шляхти і гнув свою власну лінію.
показать весь комментарий
07.11.2025 14:43 Ответить
Невже керівництво країни переймаєтся як зупинити ворога ? ось відмити міндіча ,гончарова,шурму ,шефіра то інша справа ,на жаль влада невігласів в яких понад усе гроші.
показать весь комментарий
07.11.2025 14:51 Ответить
Добровольці завжди ідуть на початку війни, а потім завжди доводиться змушувати. Іншого механізму немає і не буде. У росіян виходить змушувати, в т. ч. наших громадян на окупованих територіях. Наші ж ведуть себе "толерантно".

Гроші за контракт - ну це часткове вирішення проблеми, не всі готові за гроші життям ризикувати. Залишиться лише тупий примус, відповідальність.

З часом життя змусить - і у нас теж будуть заградотряди . . .
показать весь комментарий
07.11.2025 14:55 Ответить
Добровольці завжди ідуть на початку війни, а потім завжди доводиться змушувати. Іншого механізму немає і не буде.)) - 100% .
показать весь комментарий
07.11.2025 14:58 Ответить
Сам де воюєш?
показать весь комментарий
07.11.2025 19:32 Ответить
Перенаправить ТЦК с тыла на фронт, чтобы навели порядок.💪
показать весь комментарий
07.11.2025 15:00 Ответить
Дезертири, підставили своїх же побратимів... Треба щоб у них було тавро ЗРАДНИКА до сьомого коліна.
показать весь комментарий
07.11.2025 15:03 Ответить
Це вже не той час. Не середньовіччя. Тим більше- є інтернет.
Нікого вже не наїбеш.
показать весь комментарий
07.11.2025 17:03 Ответить
Зрадник він і в Африці зрадник... Чуть що апелюють до цівілізованності, тим краще видно їх. Хай сидять в запічку.
показать весь комментарий
07.11.2025 17:30 Ответить
"Красіво ізлагаєт" пан Ігор Луценко от тільки офіційні дані в студію, бо інакше брехня. А якщо такі дані і є і вони тільки для військових і є інформацією для службового користування то в наявності є розголошення службової військової таємниці і підігрування кацапській пропаганді під час війни що діє негативно на людей в Україні. Схоже голова у пана Луценка є і воює начебто, а от депутатську гнилість з себе витравити не може.
показать весь комментарий
07.11.2025 15:22 Ответить
BBC

Hаразі точна кількість військових, які пішли в СЗЧ чи дезертирували - невідома.
Якщо вірити статистиці Генпрокуратури, то з січня по кінець жовтня 2025 року - це 161 461 тисяча випадків СЗЧ, а ще дезертирство - 21 479 людей. Хоча, знову ж, це може бути кількість довідок, а не людей.

Але проблеми, які раніше штовхали людей на СЗЧ, залишаються актуальними - це складність переведення в інші підрозділи, відсутність належних ротацій, а також термінів служби.
показать весь комментарий
07.11.2025 15:23 Ответить
Після травня статистика знову пішла на спад, але різко виросла восени - саме в цей час, коли на Донбасі тривають вирішальні бої за Покровськ.

Зараз влада декларує готовність розв'язати ще одну болючу проблему, яка призводить до СЗЧ - відсутність чітких термінів служби.
показать весь комментарий
07.11.2025 15:26 Ответить
Ти звернись до головного гівнокомандувача бо він просрав мобілізацію як і підготовку до війни.Ці ЗЕлені тварі звинувачували попередників,що ті не хочуть війну закінчувати але ті армію з руїн витягли,
працювали над виготовленням техніки та озброєння на відміну від ЗЕлених ублюдків.
показать весь комментарий
07.11.2025 15:23 Ответить
Сподіваюсь, агітатори розстрілів і заградотрядів, самі відчують це на собі.
показать весь комментарий
07.11.2025 15:33 Ответить
Швидкість у прірві все наростає та наростає. Зате слава дерьмаку за шану зеленскому. Сатана править бал та допомогли йьому у цій, як виявилось, простій справі - хтоб міг подумати - саме виборці зеленского.
показать весь комментарий
07.11.2025 15:40 Ответить
ну діло навіть не в бусифікації,діло в тому що держава зрадила солдат і народ - вчинивши террор в тилу і пограбувавши довіру людей.звісно це зроблено навмисно агентами кремля при владі - але це так і є.
показать весь комментарий
07.11.2025 15:50 Ответить
Пограбувавши та зрадивши народ влада очікувала щось інше.
показать весь комментарий
07.11.2025 15:53 Ответить
У влади пики блистять від жиру. В них інші проблеми - де ще щось вкрасти.
Нарід сам віддав зеленопиким кловунам владу, повністю. Тепер сидять обісрані не знають що робити.
показать весь комментарий
07.11.2025 17:11 Ответить
Але є і хороші новини - якщо так і продовжиться - то десь через рік війна все-таки завершиться!
показать весь комментарий
07.11.2025 16:01 Ответить
Ну то так, є ще мусора, судді , прокурори, депутати, 300т рил набереться , але їх ніколи не будуть мобілізувати тому що це пси режима
показать весь комментарий
07.11.2025 16:23 Ответить
Якщо всі підуть в сзч, то прийдеться і панів мобілізувати
показать весь комментарий
07.11.2025 16:32 Ответить
І жінок мобілізовувати.
показать весь комментарий
07.11.2025 18:19 Ответить
От в це скоріше повірю, ніж ці крадії і тирани почнуть, нарешті, мобілізацію силовиків, молодих відставників, охоронців, офіцерів і т.д.
показать весь комментарий
07.11.2025 19:34 Ответить
Пани між собою чудово зможуть порозумітися, якими б ворогами вони себе не декларували .
показать весь комментарий
07.11.2025 19:41 Ответить
На цю гвардію в тилу можете не розраховувати. Якщо що - вони будуть штурмувати західний кордон відділками ротами дивізіями. Не для того вони йшли служить і захищать.
показать весь комментарий
07.11.2025 17:14 Ответить
А що поробиш тепер
показать весь комментарий
07.11.2025 17:08 Ответить
Масово йдуть у СЗЧ, бо за це нема покарання. Треба терміново з поліціантів створити каральни загони по відловлі дезертирів.
показать весь комментарий
07.11.2025 16:44 Ответить
Ну так такі заходи ще більше посилить сзч довбень, в ще кажуть у нас європейська держава, тут махровий совок гірше ніж в кацапії, для початку треба боротися з причинами а не з наслідками: хоча би зробіть зарплату на старті 80к гривень в місяць, може би і не тікали, але 20к в місяць це менше ніж охоронник в атб, позорища! Совдеп.
показать весь комментарий
07.11.2025 16:56 Ответить
Так приїжджай з Германії, записуйся в каральні загони, ти будеш перший йти і командувати! Саме тебе чекають!
показать весь комментарий
07.11.2025 16:58 Ответить
Світ з'їхав з глузду. Від бюргера юдейського походження (жодного дня не пробувшого ані в ЦАХАЛі, ані в Бундесвері) ми чуємо про каральні загони. Це вже крінж, чи ще ні?
показать весь комментарий
07.11.2025 21:48 Ответить
Шо далі? Мільйон СЗЧ) Як змусити людей воювати за злодійкувату, найкорумпованішу і найбіднішу державу Європи, коли навіть тутешні панки не хочуть за неї воювати?
показать весь комментарий
07.11.2025 17:35 Ответить
Безправність мобіка, безплатного ресурса для тупуватих безкарних генералів з їх штурмами та шикуваннями. А нагорі ****** з золотими унітазами жирує. От хто захоче в таку систему потрапити мобіком? Як пояснити громадянину, що він просто майно, яке належить ******? А тратитимуть його люди, які в справедливому суспільстві були б охоронцями на парковках та двірниками, або сиділи б на зоні. Наймайте бангладешців, може вони погодяться, все одно їм ця земля відійде.
показать весь комментарий
07.11.2025 18:09 Ответить
Кацапам вона відійде з такими темпами.
показать весь комментарий
07.11.2025 19:29 Ответить
Ось вам причина.
https://www.instagram.com/p/DPyNRwJDJfe/?img_index=1
показать весь комментарий
07.11.2025 19:25 Ответить
До людей ставляться на тому ДВРЗ гірше ніж до собак, там хтось написав камент, що саме там в нього виникло бажання йти в СЗЧ.
показать весь комментарий
07.11.2025 19:27 Ответить
А якою ще може бути армія якщо єю керує чотирижди ухилянт?
показать весь комментарий
07.11.2025 21:09 Ответить
Взагалі, я вважаю, що держава не має права насильно хапати людей, не кажучи вже про побиття і все інше, як і не має права не випускати людей закордон. У 210му сторіччі ніхто не готувався ні фізично, ні психологічно до того, що доведеться це все переживати, життя в кожного одне, а на першому місці має бути людиа і ніхто не має іі до чогось примушувати, викрадати, лупцювати.. В Конституції тільки загальні фрази і спиратись на них теж безглуздо, що означає має захищати? Хто донатить, хто веде інформаційну війну, хто волонтерить, це не означає, що всі мають полягти в окопах. Таке робити злочин проти народу! Тим більше, що решта норм Конституції давно не виконуються - право на справедливий суд, на безкоштовну медицину і багато чого іншого
показать весь комментарий
07.11.2025 21:20 Ответить
От на Кіпрі, хоч це теж було кілька десятирічь тому, але ж і тоді людям ніхто не сказав ідіть і перемагайте всю Туреччину будь-якою ціною! І навіть дембеля не буде "до перемоги", як сказав Зєля! Якось домовились.
Моя думка, що воювати має той, хто готовий до цього і хоче цього сам. Ну, ще професійні військові, які самі це обрали, пішли до військових училилищ, і то, там навіть, коли йшли у кадети, давався місяць, щоб передумати, якщо людина зрозуміє, що це не його. Як пішли у військові, то вже воюйте, тут да, але ж відбувається все навпаки - вони хапають повністю цивільних людей, які навіть присяг ніяких нікому не давали і не тримали в руках зброї! І це прям заборонено тією ж Конституцією - щоб армія застосовувалась проти власного народу. А коли мордують людей, та ще й хворих, то це, взагалі, тягне на Гаагу, хто це робить, мають там сидіти разом із путінськими терористами.
показать весь комментарий
07.11.2025 22:09 Ответить
Ви не бачили, в якому стані вириваються із цього пекла деякі люди (звісно, не ті що з посадами і вільно їздять), ви назвете їх втікачами і зрадниками, а вони просто морально вбиті! Як загнані звірі, які декілька років ховались і боялись власної тіні, яких цькували, називали ухилянтами, казали в соц. мережах, що їх треба стріляти і т.д., так от якщо вони якось перетинають цей кордон, який охороняють вже під 100 тисяч відїдених прикордонців, які, напевно, могли б розбити кацапів самотужки, багато з них просто в жахливому психологічному стані як загнані звірі, вони вже не вірять, що вирвались, в них жахлива депресія, тривога і ПТСР навіть без участі в бойових ліях, а іноді серце як у стариків. І Європа надає їм все - повну страховку, лікування, яке коштувало б шалених грошей, виплати, проживання, турботу..
Люди, що ви коєте з людьми?
показать весь комментарий
07.11.2025 22:22 Ответить
Враховуючи глибину аналітики, можу припустити, що Ви обербоцман коментних військ?
показать весь комментарий
07.11.2025 22:12 Ответить
То требавсе приховувати? Це немождиво, ми не в 19-му сторіччі живемо, Не приховувати треба, а робити висновки. В т.р. і в політичній сфері на верхах, а не пороти маячню, що всі будуть сидіти в окопах аж до перемоги над всією росією і не буде ніякої демобілізації і ротації. Зєля розуміє, що він цим скоїв найбільшу диверсію?
А ви самі воюєте, що так клеймете інших. Я завжди з розумінням відношусь до будь-якої думки, якщо у людини сильний інстинкт самозбережння - це природно, такого не буває, щоб всі 100% могли від нього відмовитись. Невже це так важко усвідомити? Це найсильніший інстинкт.
показать весь комментарий
07.11.2025 22:17 Ответить
А тем времением Зелеский раздает награды людям с нашивками СС. Это из официального X Зеленского, если что.

показать весь комментарий
07.11.2025 22:01 Ответить
Поясните, зачем это?
https://x.com/ZelenskyyUa/status/1985695686365421991/photo/4
показать весь комментарий
07.11.2025 22:03 Ответить
Якими ще нашивками, знову якісь московські штучки, вже була мертва голова, виявилось, що нашивка відрізняється. Я вже, звісно, не виключаю, що можуть і на вороша спрацювати такою пропагандою, але ж такі московські фейки вже були.
показать весь комментарий
07.11.2025 22:12 Ответить
Какие б, "московські штучки", выше ссылка, официальный твиттер Зеленского.
Найди 10 отличий https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%A1
показать весь комментарий
07.11.2025 23:48 Ответить
Цю проблему вирішити просто: треба підняти щомісячну норму відлову до 60 000 мобілізованих, і залучити до бусифікації Французький легіон найнятий за 120 000 грн замість бойових виплат новобранцям кріпакам.
показать весь комментарий
07.11.2025 22:14 Ответить
Особисто думаю що потрібно більше шикувань підрозділів. У наказавому порядку.
І чим ближче до лінійки тим більше шикувань.
І ще ніколи не карати тих хто віддав наказ на шикування якщо там щось пішло поза планом.
Прямо як зараз. Як що що то якийсь месенджер чи ждуни винуваті.
Побільше шикувань.
Цим переможемо.
показать весь комментарий
07.11.2025 23:10 Ответить
Страница 2 из 2