6511 відвідувач онлайн

Понад 21,6 тис. військових самовільно залишили армію у жовтні, - Ігор Луценко

Рекорд дезертирств в Україні: понад 21,6 тис. військових залишили армію у жовтні

За офіційними даними, у жовтні понад 21 тисяча військових самовільно залишили службу.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це повідомив ексдепутат, ветеран українсько-російської війни, командир роти БПЛА Ігор Луценко.

Кожні дві хвилини армію залишає один боєць

"21602 у жовтні. Двадцять одна тисяча, шістсот дві людини. Саме стільки втекло з армії за минулий місяць. Офіційно.

Це рекорд. Це дуже поганий рекорд. Кожні дві хвилини з нашої армії тікає людина. Поки ви дочитаєте цей пост, на лижі стане черговий боєць.

Україна стане слабшою на ще одного захисника. А ворог стане відносно наш сильнішим на одну людину. Нагадую, що це лише офіційні дані. А насправді багато випадків самовільного залишення частини чи дезертирства не реєструються", - йдеться в повідомленні.

Луценко зазначає,  що це дуже небезпечна тенденція, яка погано закінчиться, якщо на це не відреагувати.

"Армія, котра відкочується - це армія, котра ще здатна перемогти. Армія, котра розбігається, котра від місяця до місяця втрачає все більше людей через дезертирство та втечу з частин - ось що є реальною небезпекою для існування України. Все, що ми бачимо на картах, усі ці щоденні просування ворога - це зокрема тому, що нам не вистачає воїнів", - наголосив він.

Брак особового складу створює проломи в обороні

Луценко додав,  що усі ці щоденні просування ворога – через брак людей, на фронті величезні діри.

"У нас вистачає дронів на фронті. У нас вистачає грошей в тилу. У нас надто мало людей воює. Ті, хто зараз на фронті – воюють з величезним напруженням сил, бо на кожного солдата, котрий не втік, звалюється подвійне, потрійне навантаження. У нас на фронті величезні діри у обороні через це", - пише Луценко.

Та зазначає,  що суспільний та політичний резонанс навколо ситуації є критично необхідним. На його думку, громадяни та представники влади мають відверто обговорювати реальний стан комплектування військ, адже "мовчання навколо цієї теми… є вбивчим для країни".

"Навіть Покровськ, Куп’янськ, і поки що безіменні стрімкі наступи росіян на Дніпропетровщині та Запоріжжі в ці дні – це не такий сильний біль, як ці цифри. Армія відкотиться, але продовжить воювати. Але якщо армії немає – не буде нічого, нічого.

Страшне, злочинне, вбивче для усіх нас мовчання навколо цієї теми. Через це мовчання ми гинемо і танемо. Хто нас примусив мовчати з приводу цього танення армії? Хто відібрав у нас мову, навіщо?", - наголошує Луценко.

Україна фіксує рекорд дезертирств: армію залишили понад 21 тисяча людей за місяць
Україна фіксує рекорд дезертирств: армію залишили понад 21 тисяча людей за місяць

Топ коментарі
+33
ну так а какого эффекта ожидали от бусификации? Все пассионарии ушли в 22-23, дальше только большие бабки за контракт кого нибудь заманят. Даже ***** понял что это дичь и платит ванькам большие бабки за контракт (хотя казалосьбы, что ему стоит бесплатно мобилизовать своих рабов), а у нас совок в худжей своей ипостаси.
показати весь коментар
07.11.2025 12:39 Відповісти
+32
не на часі .. треба "рятувати" УЗ ))
показати весь коментар
07.11.2025 12:35 Відповісти
+30
https://tsn.ua/********/skilky-ukrayintsiv-mobilizuiut-shchodnia-iuryst-nazvav-tsyfru-2944127.html
Виходить бусярять до 30т на місяць людей без мотивації, а тікає 21т.
Потужно.
показати весь коментар
07.11.2025 12:33 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
А то дійсно СЗЧ, чи просто намагання не засмучувати керівництво кількістю втрат під час потужних контрнаступів?

Я не вірю офіційним джерелам, котрі до останньої секунди завідомо брехали своєму народу про можливість російського вторгнення. Збрехавши раз, збрешуть і вдруге.
показати весь коментар
07.11.2025 13:32 Відповісти
Сзч - це відсутність до 3-х діб з поверненням. Все інше - дизертирство. Колись давно показували по тв інтерв'ю з німецьким ветераном другої світової, він казав що у них дизертирів не було, бо на фронті є шанси вижити, а у дизертира шансів не було. В Германії і СССР розстрілювали, в Великобританії вішали.
показати весь коментар
07.11.2025 13:34 Відповісти
Вранье. З німецької армії народ досить активно дезертирував. Звісно, у порівнянні з цифрами, наведеними автором, кратно менше, але. Більше того, дезертири з німецької армії масово переходили на сторону союзників або партизанів. Це, до речі, одна з причин, чому насправді з дезертирством важко боротися. Бо можна отримати ось такий неочікуваний ефект.Також німці застосовували заградзагони. Але для цього потрібно мати ще одну армію. Для маленької країни, як показує історія, це просто нереально.
Тому ваші пропозиції - маячня. І до речі, у 1990-х, німецький парламент реабілітував тогочасних дезертирів.
показати весь коментар
07.11.2025 16:37 Відповісти
Ви неправі, в ЗСУ служить багато жінок, своїм коментарем ви всіх таких жінок принижуєте. Навіть якщо жінка не в ЗСУ, вона не повинна вам борщ готувати.
показати весь коментар
07.11.2025 22:28 Відповісти
Це стосується "кадрових" легіонерів, які мали купу пільг - безкоштовна їжа, житло, жінки. З чим ви можете порівняти це в наші часи?
показати весь коментар
07.11.2025 22:32 Відповісти
Пан Варгола, ви на жаль взагалі не знаєте історію. В армії Орди була "колективна відповідальність". Підрозділ, який допустив скажімо, прорив противника чи просто відступив отримував покарання. Сказати яке? Його шикували і наказували кожному, скажімо, десятому виступити вперед. І цих людей прилюдно страчували. Можу навіть розказати як. Накидали на шию мотузку і повільно тягли назад, поки не ломався хребет. І ось так кожного десятого. До чого це я. До того, що форми покарань у давнину були настільки різноманітні та вражаючими, що напевне не варто тягти їх у 21 сторіччя. За цим, прощаюся. З повагою.
показати весь коментар
07.11.2025 22:42 Відповісти
Коли зєрмак втручається у військові справи -ось це і стається. Почалось все з ревнощів піськограя до рейтингів Залужного, з вказівок кого прибрати з генштабу та т.і.
Потім, замість того, щоби прибрати одного чи двох воєнкомів вирішили зламати систему та набрали костоломів з колекторських фірм - ось і результат.
Без заміни ******* та його банди трускавецьких кварталівців на притомне керівництво країни нас не чекає нічого веселого.
"Затепосміємось" 2019-го року даються взнаки.
показати весь коментар
07.11.2025 13:54 Відповісти
А скільки всього дизертирів ?
показати весь коментар
07.11.2025 13:55 Відповісти
Сколько мобилизованных красноармейцев, в том числе украинцев, захватило всю Украину в 1920-21 годах ? Вряд ли более нескольких десятков тысяч.
Для общего развития: весь Иберийский полуостров ( то есть Испания+ Португалия) с населением в 5-8 миллионов были захвачены несколькими тысячами карфагенцев.
Потом 10-20 тысяч римлян их выбили и захватили все что было
Потом 20-30000 кочевников, в том числе и из Украины , захватили все пока римляне дрались сами с собой во Франции.
Потом 10-20000 визиготов, новых кочевников, их захватили.
Потом 10000 легко вооруженных мусульман захватили весь полуостров.
Я опять напоминаю что мы говорим о крае с 4 миллионами здоровых и молодых мужчин и с таким же количеством женщин, которые при желании могли бы стрелять из лука, пращи или улюлюкать где то сзади.
Это нормально, когда никто не хочет ничего делать. Так всегда было и будет. Но если страна хочет продолжить существование, в нашем случае если сама украинская этническая группа и национальность хочет быть чем то больше чем клуб любителей борща в Мадриде, то страна должна взять все чт можно от каждого гражданина, в том числе и от воров и взяточников. Они могли бы поднимать мотивацию , вися на столбах. За воровство в военное время нужно висеть, за неправильное управление войсками --сидеть или ловить пулю в штрафбате, а потом уже нужно спрашивать строго с дезертиров
показати весь коментар
07.11.2025 13:56 Відповісти
Боже, Дезар, у вас так намішані коні, люди, шо прям каша. Виявляється історію ніхрена не вчать і у Штатах теж. Отакої.
Слухайте, всю Україну захватілі в 1920-х не стільки "мобілізованние красноармейци", сколько самі українці допомогли це зробити. Бо головним у червоних було не те, скільки вони мобілізували, а те, що вони пообіцяли українським і не тільки селянам ЗЕМЛЮ. Ви ******* людина і навіть уявити не можете, що це значило для тодішнього селянства. Це мрія усього життя, найвразливіше місце у суспільній свідомості тодішньої більшості населення. А з чого почав уряд УНР? З культури, просвіти, історії - чудових речей. Українська академія наук, заснована при УНР працює досі. Український шрифт ми використовуємо до сих пір. Усе це чудово, але більшість населення хотіла вибратися з вічної бідності. Вони хотіли миру та землі. А не академію наук. От і все. Білий рух взагалі обгади..ся по повній, коли почав схожу на нашу бусифікацію. Ви робите помилковий висновок, шо червоні перемогли тому, шо "ніхто нічого не хотів робити". Ну це дитячий садок. Більшовики зі своїми гаслами попали в саме хворе місце тогочасного соціуму. Землю - селянам, фабрики - робітникам. Ну і мир народам. При тодішніх розкладах це був безпрограшний хід. Він і вирішив хід історії. УНР не знайшла що протиставити цим, хай популістським, але таким жаданим для людей гаслам. І програла.
показати весь коментар
07.11.2025 20:36 Відповісти
Боже,Михальська...Чого хоч ти ,бабо,лізеш зі своїми 3 копійками? вірно кажуть6:коси довгі,а розум короткий....Аналогічно УНР діяли значно менш чисельніші поляки,фіни,естонці,латиші,литовці,але в них чомусь все вийшло....Просто,як говорять,дурня і в церкві б"ють....Зрозуміла,хоч щось,баба? Йди краще борщ вари!
показати весь коментар
07.11.2025 21:48 Відповісти
Пан Малко, в Польщі питання землі не стояло так гостро. Так же як у фіннів. Зовсім інша система землеробства, а відповідно, землекористання. До речі, як і зараз. Польща, нагадаю, довгий час була де факто автономією у складі РІ, на відміну від України. Тому багато в чому зберегла свою специфіку у багатьох галузях. Ну і в Польщі був Пілсудський. І у Польщі крім національних, були великі конфесійні претензії к РІ. Ну і Польщі допомогло те, що поляки розуміли російську мову, це так, до речі. Тому вони могли прослуховувати радіоперехвати підрозділів Червоної армії, що допомогало планувати дії заздалегідь. такий ось цікавий історичний факт. Той момент, коли русифікація обернулася проти імперії.
показати весь коментар
07.11.2025 22:56 Відповісти
Краще зверніть увагу на борщ. Можу вам порекомендувати полтавський борщ з галушками,чули про такий?
показати весь коментар
07.11.2025 23:05 Відповісти
І все ж таки Пілсудський у межвоєнний період писав: Польща може зберегтися в існуючих кордонах лише у виключно сприятливих зовнішньополітичних умовах. Так і сталося. І Друга світова принесла полякам неймовірні страждання. Польща втратила 6 млн людей - кожного п'ятого жителя країни. У поточний час ми фактично повторюємо шлях, пройдений поляками сто років тому. Якось так.
показати весь коментар
07.11.2025 23:25 Відповісти
Прочитав коментар, - враження або ви муслімський шах з 100+ дружинами або читати не вмієте. Десь так приблизно і було насправді. Жінок не ображайте. Вчись сам борщ варити
показати весь коментар
07.11.2025 23:07 Відповісти
повністю згоден!! написано дуже толково і здраво. але тут не та аудиторія ,яка сприйме такі думки. тут до 70% ухилянтів (тобто потенційних дезертирів) і % 15 ухилянтів,які зуміли стати біженцями за кордон...
показати весь коментар
07.11.2025 21:43 Відповісти
І жодної реакції на тіпа командирів де є просто масові сзч. В нас лише за одну добу 4 сзч. І це набирає оберти листопад. Жодному командиру похєр що відбувається у підрозділі. Жоден майор і полковник просто не звертає уваги. А ті чотири перейшли в іншу бригаду. Схвалили від корупції, некомпетентності, свавілля, нерозуміння майорами взагалі обставинами як на полі бою так і в рз. Щоб нормально перевестися треба залучати генералів щоб дали наказ на переведення. Це просто брєд. Ха ха ха.
показати весь коментар
07.11.2025 14:03 Відповісти
Згоден .
Мій родич , без ходіння в СЗЧ - переводився понад рік . !!
А ще я чув від знайомих військових , про випадки - коли командири самі пропонували своїм підлеглим сзч , на яке вони мовляв - закриють очі , в обмін на їхню банківську картку .
показати весь коментар
07.11.2025 14:56 Відповісти
Для чого взагалі вигадали погодження зі стороною звідки хочуть свалити? Для чого? Від одного полковника солдат переводиться до іншого. В чому проблема? Кожен би служив із тим із ким більш менш комфортно. Але ж ні . Має ж бути корупція. Яку прописали усі депутати усіх фракцій. Треба же ж берегти содолей, кумів сирського, отих тіктокерів. Від них же ж всі попереходять. Лише штаби залишаться. Вже пізня осінь і зеленки немає. Голі дерева і кущі. А оці брєдоносці в штабах постійно трендять про примаскуйтеся. Ну брєд. Ну у вікно глянь. А що зимою буде? З бліндажів буде дим димити, то будемо дим примасковувати. Дрони бачать яка в тебе пачка цигарок в кишені. Штабісти будуть трендіти щоб прив'язали листя до гілок і примаскувалися. Дайте доповідь, доповідь, доповідь. Зробіть фото, фото, фото. Тобто кончені. Ха ха ха.
показати весь коментар
07.11.2025 16:41 Відповісти
Хто нас примусив мовчати з приводу цього танення армії? Хто відібрав у нас мову, навіщо?", - Джерело: https://censor.net/ua/n3583784
- ну це ж , певно , не так важливо щоб вийти на вулицю з картонками ... так ?
показати весь коментар
07.11.2025 14:16 Відповісти
А пам`ятаєте планову есесерівську економіку - на папері все перевиконано, - магазини пусті.... І претензій висловити нікому, бо план надсилання претензій - перевиконаний.
показати весь коментар
07.11.2025 14:20 Відповісти
Тому що ця ************* влада ( на ділі махровий совдеп, гірше ніж в кацапів ) діє сталінськими методами 20-30 років, ну в така кількість сзч це лакмусовий папірець того що там за беззаконня коїться ( все по канонам совдепа - я Командир в ти солдатня гівно і звати тебе ніяк) . У цих тупих хенералів (яких розвелося як собак нерізаних) не вистачає тупо мізків , боротися з причиною а не з наслідків..
показати весь коментар
07.11.2025 14:22 Відповісти
ВСЕ правильно.
КРЫМ ОДНОГО.
ВСЯ верхывка поставлена ЗеБидлом , яке живе по законах бидлостану.
Верхівка вищого командування в УСІХ силових структур - поставлена тими, хто влаштовує ЗЕглистів.
А вони копіюють своїх політичних протеже.
Нам, як би не закінчилася ця війна прийдеться гнати в шию УСІХ ставлеників Зе і сирського.
показати весь коментар
07.11.2025 14:34 Відповісти
Результат відсутності військової профспілки, яка б взяла під контроль всі процеси замість ротшильдівських олігархів. Максим Кривонос часто нахабно порушував домовленності Хмельницького на рівнях шляхти і гнув свою власну лінію.
показати весь коментар
07.11.2025 14:43 Відповісти
Невже керівництво країни переймаєтся як зупинити ворога ? ось відмити міндіча ,гончарова,шурму ,шефіра то інша справа ,на жаль влада невігласів в яких понад усе гроші.
показати весь коментар
07.11.2025 14:51 Відповісти
Добровольці завжди ідуть на початку війни, а потім завжди доводиться змушувати. Іншого механізму немає і не буде. У росіян виходить змушувати, в т. ч. наших громадян на окупованих територіях. Наші ж ведуть себе "толерантно".

Гроші за контракт - ну це часткове вирішення проблеми, не всі готові за гроші життям ризикувати. Залишиться лише тупий примус, відповідальність.

З часом життя змусить - і у нас теж будуть заградотряди . . .
показати весь коментар
07.11.2025 14:55 Відповісти
Добровольці завжди ідуть на початку війни, а потім завжди доводиться змушувати. Іншого механізму немає і не буде.)) - 100% .
показати весь коментар
07.11.2025 14:58 Відповісти
Сам де воюєш?
показати весь коментар
07.11.2025 19:32 Відповісти
Перенаправить ТЦК с тыла на фронт, чтобы навели порядок.💪
показати весь коментар
07.11.2025 15:00 Відповісти
Дезертири, підставили своїх же побратимів... Треба щоб у них було тавро ЗРАДНИКА до сьомого коліна.
показати весь коментар
07.11.2025 15:03 Відповісти
Це вже не той час. Не середньовіччя. Тим більше- є інтернет.
Нікого вже не наїбеш.
показати весь коментар
07.11.2025 17:03 Відповісти
Зрадник він і в Африці зрадник... Чуть що апелюють до цівілізованності, тим краще видно їх. Хай сидять в запічку.
показати весь коментар
07.11.2025 17:30 Відповісти
"Красіво ізлагаєт" пан Ігор Луценко от тільки офіційні дані в студію, бо інакше брехня. А якщо такі дані і є і вони тільки для військових і є інформацією для службового користування то в наявності є розголошення службової військової таємниці і підігрування кацапській пропаганді під час війни що діє негативно на людей в Україні. Схоже голова у пана Луценка є і воює начебто, а от депутатську гнилість з себе витравити не може.
показати весь коментар
07.11.2025 15:22 Відповісти
BBC

Hаразі точна кількість військових, які пішли в СЗЧ чи дезертирували - невідома.
Якщо вірити статистиці Генпрокуратури, то з січня по кінець жовтня 2025 року - це 161 461 тисяча випадків СЗЧ, а ще дезертирство - 21 479 людей. Хоча, знову ж, це може бути кількість довідок, а не людей.

Але проблеми, які раніше штовхали людей на СЗЧ, залишаються актуальними - це складність переведення в інші підрозділи, відсутність належних ротацій, а також термінів служби.
показати весь коментар
07.11.2025 15:23 Відповісти
Після травня статистика знову пішла на спад, але різко виросла восени - саме в цей час, коли на Донбасі тривають вирішальні бої за Покровськ.

Зараз влада декларує готовність розв'язати ще одну болючу проблему, яка призводить до СЗЧ - відсутність чітких термінів служби.
показати весь коментар
07.11.2025 15:26 Відповісти
Ти звернись до головного гівнокомандувача бо він просрав мобілізацію як і підготовку до війни.Ці ЗЕлені тварі звинувачували попередників,що ті не хочуть війну закінчувати але ті армію з руїн витягли,
працювали над виготовленням техніки та озброєння на відміну від ЗЕлених ублюдків.
показати весь коментар
07.11.2025 15:23 Відповісти
Сподіваюсь, агітатори розстрілів і заградотрядів, самі відчують це на собі.
показати весь коментар
07.11.2025 15:33 Відповісти
Швидкість у прірві все наростає та наростає. Зате слава дерьмаку за шану зеленскому. Сатана править бал та допомогли йьому у цій, як виявилось, простій справі - хтоб міг подумати - саме виборці зеленского.
показати весь коментар
07.11.2025 15:40 Відповісти
ну діло навіть не в бусифікації,діло в тому що держава зрадила солдат і народ - вчинивши террор в тилу і пограбувавши довіру людей.звісно це зроблено навмисно агентами кремля при владі - але це так і є.
показати весь коментар
07.11.2025 15:50 Відповісти
Пограбувавши та зрадивши народ влада очікувала щось інше.
показати весь коментар
07.11.2025 15:53 Відповісти
У влади пики блистять від жиру. В них інші проблеми - де ще щось вкрасти.
Нарід сам віддав зеленопиким кловунам владу, повністю. Тепер сидять обісрані не знають що робити.
показати весь коментар
07.11.2025 17:11 Відповісти
Але є і хороші новини - якщо так і продовжиться - то десь через рік війна все-таки завершиться!
показати весь коментар
07.11.2025 16:01 Відповісти
Ну то так, є ще мусора, судді , прокурори, депутати, 300т рил набереться , але їх ніколи не будуть мобілізувати тому що це пси режима
показати весь коментар
07.11.2025 16:23 Відповісти
Якщо всі підуть в сзч, то прийдеться і панів мобілізувати
показати весь коментар
07.11.2025 16:32 Відповісти
І жінок мобілізовувати.
показати весь коментар
07.11.2025 18:19 Відповісти
От в це скоріше повірю, ніж ці крадії і тирани почнуть, нарешті, мобілізацію силовиків, молодих відставників, охоронців, офіцерів і т.д.
показати весь коментар
07.11.2025 19:34 Відповісти
Пани між собою чудово зможуть порозумітися, якими б ворогами вони себе не декларували .
показати весь коментар
07.11.2025 19:41 Відповісти
На цю гвардію в тилу можете не розраховувати. Якщо що - вони будуть штурмувати західний кордон відділками ротами дивізіями. Не для того вони йшли служить і захищать.
показати весь коментар
07.11.2025 17:14 Відповісти
А що поробиш тепер
показати весь коментар
07.11.2025 17:08 Відповісти
Масово йдуть у СЗЧ, бо за це нема покарання. Треба терміново з поліціантів створити каральни загони по відловлі дезертирів.
показати весь коментар
07.11.2025 16:44 Відповісти
Ну так такі заходи ще більше посилить сзч довбень, в ще кажуть у нас європейська держава, тут махровий совок гірше ніж в кацапії, для початку треба боротися з причинами а не з наслідками: хоча би зробіть зарплату на старті 80к гривень в місяць, може би і не тікали, але 20к в місяць це менше ніж охоронник в атб, позорища! Совдеп.
показати весь коментар
07.11.2025 16:56 Відповісти
Так приїжджай з Германії, записуйся в каральні загони, ти будеш перший йти і командувати! Саме тебе чекають!
показати весь коментар
07.11.2025 16:58 Відповісти
Світ з'їхав з глузду. Від бюргера юдейського походження (жодного дня не пробувшого ані в ЦАХАЛі, ані в Бундесвері) ми чуємо про каральні загони. Це вже крінж, чи ще ні?
показати весь коментар
07.11.2025 21:48 Відповісти
Шо далі? Мільйон СЗЧ) Як змусити людей воювати за злодійкувату, найкорумпованішу і найбіднішу державу Європи, коли навіть тутешні панки не хочуть за неї воювати?
показати весь коментар
07.11.2025 17:35 Відповісти
Безправність мобіка, безплатного ресурса для тупуватих безкарних генералів з їх штурмами та шикуваннями. А нагорі ****** з золотими унітазами жирує. От хто захоче в таку систему потрапити мобіком? Як пояснити громадянину, що він просто майно, яке належить ******? А тратитимуть його люди, які в справедливому суспільстві були б охоронцями на парковках та двірниками, або сиділи б на зоні. Наймайте бангладешців, може вони погодяться, все одно їм ця земля відійде.
показати весь коментар
07.11.2025 18:09 Відповісти
Кацапам вона відійде з такими темпами.
показати весь коментар
07.11.2025 19:29 Відповісти
Ось вам причина.
https://www.instagram.com/p/DPyNRwJDJfe/?img_index=1
показати весь коментар
07.11.2025 19:25 Відповісти
До людей ставляться на тому ДВРЗ гірше ніж до собак, там хтось написав камент, що саме там в нього виникло бажання йти в СЗЧ.
показати весь коментар
07.11.2025 19:27 Відповісти
А якою ще може бути армія якщо єю керує чотирижди ухилянт?
показати весь коментар
07.11.2025 21:09 Відповісти
Взагалі, я вважаю, що держава не має права насильно хапати людей, не кажучи вже про побиття і все інше, як і не має права не випускати людей закордон. У 210му сторіччі ніхто не готувався ні фізично, ні психологічно до того, що доведеться це все переживати, життя в кожного одне, а на першому місці має бути людиа і ніхто не має іі до чогось примушувати, викрадати, лупцювати.. В Конституції тільки загальні фрази і спиратись на них теж безглуздо, що означає має захищати? Хто донатить, хто веде інформаційну війну, хто волонтерить, це не означає, що всі мають полягти в окопах. Таке робити злочин проти народу! Тим більше, що решта норм Конституції давно не виконуються - право на справедливий суд, на безкоштовну медицину і багато чого іншого
показати весь коментар
07.11.2025 21:20 Відповісти
От на Кіпрі, хоч це теж було кілька десятирічь тому, але ж і тоді людям ніхто не сказав ідіть і перемагайте всю Туреччину будь-якою ціною! І навіть дембеля не буде "до перемоги", як сказав Зєля! Якось домовились.
Моя думка, що воювати має той, хто готовий до цього і хоче цього сам. Ну, ще професійні військові, які самі це обрали, пішли до військових училилищ, і то, там навіть, коли йшли у кадети, давався місяць, щоб передумати, якщо людина зрозуміє, що це не його. Як пішли у військові, то вже воюйте, тут да, але ж відбувається все навпаки - вони хапають повністю цивільних людей, які навіть присяг ніяких нікому не давали і не тримали в руках зброї! І це прям заборонено тією ж Конституцією - щоб армія застосовувалась проти власного народу. А коли мордують людей, та ще й хворих, то це, взагалі, тягне на Гаагу, хто це робить, мають там сидіти разом із путінськими терористами.
показати весь коментар
07.11.2025 22:09 Відповісти
Ви не бачили, в якому стані вириваються із цього пекла деякі люди (звісно, не ті що з посадами і вільно їздять), ви назвете їх втікачами і зрадниками, а вони просто морально вбиті! Як загнані звірі, які декілька років ховались і боялись власної тіні, яких цькували, називали ухилянтами, казали в соц. мережах, що їх треба стріляти і т.д., так от якщо вони якось перетинають цей кордон, який охороняють вже під 100 тисяч відїдених прикордонців, які, напевно, могли б розбити кацапів самотужки, багато з них просто в жахливому психологічному стані як загнані звірі, вони вже не вірять, що вирвались, в них жахлива депресія, тривога і ПТСР навіть без участі в бойових ліях, а іноді серце як у стариків. І Європа надає їм все - повну страховку, лікування, яке коштувало б шалених грошей, виплати, проживання, турботу..
Люди, що ви коєте з людьми?
показати весь коментар
07.11.2025 22:22 Відповісти
Враховуючи глибину аналітики, можу припустити, що Ви обербоцман коментних військ?
показати весь коментар
07.11.2025 22:12 Відповісти
То требавсе приховувати? Це немождиво, ми не в 19-му сторіччі живемо, Не приховувати треба, а робити висновки. В т.р. і в політичній сфері на верхах, а не пороти маячню, що всі будуть сидіти в окопах аж до перемоги над всією росією і не буде ніякої демобілізації і ротації. Зєля розуміє, що він цим скоїв найбільшу диверсію?
А ви самі воюєте, що так клеймете інших. Я завжди з розумінням відношусь до будь-якої думки, якщо у людини сильний інстинкт самозбережння - це природно, такого не буває, щоб всі 100% могли від нього відмовитись. Невже це так важко усвідомити? Це найсильніший інстинкт.
показати весь коментар
07.11.2025 22:17 Відповісти
А тем времением Зелеский раздает награды людям с нашивками СС. Это из официального X Зеленского, если что.

показати весь коментар
07.11.2025 22:01 Відповісти
Поясните, зачем это?
https://x.com/ZelenskyyUa/status/1985695686365421991/photo/4
показати весь коментар
07.11.2025 22:03 Відповісти
Якими ще нашивками, знову якісь московські штучки, вже була мертва голова, виявилось, що нашивка відрізняється. Я вже, звісно, не виключаю, що можуть і на вороша спрацювати такою пропагандою, але ж такі московські фейки вже були.
показати весь коментар
07.11.2025 22:12 Відповісти
Какие б, "московські штучки", выше ссылка, официальный твиттер Зеленского.
Найди 10 отличий https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%A1
показати весь коментар
07.11.2025 23:48 Відповісти
Цю проблему вирішити просто: треба підняти щомісячну норму відлову до 60 000 мобілізованих, і залучити до бусифікації Французький легіон найнятий за 120 000 грн замість бойових виплат новобранцям кріпакам.
показати весь коментар
07.11.2025 22:14 Відповісти
Особисто думаю що потрібно більше шикувань підрозділів. У наказавому порядку.
І чим ближче до лінійки тим більше шикувань.
І ще ніколи не карати тих хто віддав наказ на шикування якщо там щось пішло поза планом.
Прямо як зараз. Як що що то якийсь месенджер чи ждуни винуваті.
Побільше шикувань.
Цим переможемо.
показати весь коментар
07.11.2025 23:10 Відповісти
Сторінка 2 з 2