18175 посетителей онлайн

Спецслужбы РФ планируют организовать проплаченные "антивоенные митинги" в Украине, - Лубинец

Дмитрий Лубинец прогнозирует митинги

Российские спецслужбы планируют расшатать ситуацию внутри Украины под видом якобы "мирных протестов".

Об этом сообщил в телеграм-канале уполномоченный ВР по правам человека Дмитрий Лубинец, информирует Цензор.НЕТ.

Где планируются "митинги"?

По имеющейся информации, вражеские спецслужбы планируют организовать ряд протестных акций под условным названием "Против войны" в крупных городах юга и востока - Одессе, Днепре, Харькове, Николаеве, а также в Киеве.

"РФ стремится использовать человеческую боль и уязвимость: на материальной основе планируют привлекать преимущественно женщин, в том числе матерей наших военнослужащих - пленных и/или пропавших без вести. Враг рассчитывает, что именно это создаст нужный эмоциональный фон, обеспечит медийность и спровоцирует общественный резонанс", - говорится в сообщении.

Давление на фоне переговоров

По замыслу России, эти меры должны стать инструментом дестабилизации внутриполитической ситуации и создания давления на украинское военно-политическое руководство - особенно на фоне активных консультаций Украины и США по условиям прекращения войны.

"Мы должны четко осознавать: Россия и в дальнейшем будет пытаться бить по самому чувствительному - доверию, единству, семьям наших Защитников и Защитниц. Именно поэтому важно сохранять бдительность и не позволить врагу использовать человеческую трагедию как инструмент информационной войны против Украины!", - подчеркивает Лубинец.

Топ комментарии
+25
Іди накуй.Я так розумію,що у людей почалось трохи прозріння і вони нарешті помітили ворога у себе під носом у вигляді зепокидьків?Всі агенти кремля крім зєльоної плісняви
показать весь комментарий
08.12.2025 16:04 Ответить
+22
Усіх.... окрім ігора ляшенко, звісно
А він буде сидіти на цензорі та давати вказівки, та оцінки людям та їх діям.
Все вірно?
показать весь комментарий
08.12.2025 16:02 Ответить
+16
серьозно ? "агенти кремля" ?
показать весь комментарий
08.12.2025 16:00 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Потрібно мобілізація жінок, щоб всіх учасників мітингу мобілізувати в армію!
показать весь комментарий
08.12.2025 15:59 Ответить
Усіх.... окрім ігора ляшенко, звісно
А він буде сидіти на цензорі та давати вказівки, та оцінки людям та їх діям.
Все вірно?
показать весь комментарий
08.12.2025 16:02 Ответить
Та ні я буду тебе гоняти в підрозділі, а Цензор це на перекурі
показать весь комментарий
08.12.2025 16:12 Ответить
Жінку погоняєш по подвір'ю. Але ж ні - і роки вже не ті, і коцюбою по політруківському писку отримаєш. Поганяло довбане
показать весь комментарий
08.12.2025 16:56 Ответить
Повністю з вами згоден ,а то вже задовбали ці заброньовані диванні замполіти , самі не хочуть мобілізуватись ,а хочуть чужими руками жар загрібати.
показать весь комментарий
08.12.2025 17:57 Ответить
Себе мобілізуй, шпрехбоцман
показать весь комментарий
08.12.2025 16:05 Ответить
Всіх мобілізують і залишиться тільки ухилянт ігор ляшенко...
показать весь комментарий
08.12.2025 16:06 Ответить
Та який він ухилянт - звичайний пенЗЄонер, підробляє. Шпрехбаклан.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:08 Ответить
точно точно ухилянт-УБДшник
показать весь комментарий
08.12.2025 16:08 Ответить
Точно, точно, я повірив.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:10 Ответить
а тобі вже дали УБД, чи ти досі диван топчеш?
показать весь комментарий
08.12.2025 16:13 Ответить
Я майбутній Верховний Головнокомандувач. Не хочеш бути міністром оборони? Чи хоча б секретаркою РНБО?
показать весь комментарий
08.12.2025 16:16 Ответить
Мені і в ЗСУ подобається.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:25 Ответить
В якому званні - підвищили вже до обершпрехунтера? Чи звичайни політрук? Go fuck.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:10 Ответить
Блін, не хотів писати зайнятий, але твоє убдшнік реально вибісило, по перше хто б сумнівався, що ти убд першого диваного фронту, в по друге якщо це й правда то ти звичяйне гівно. Під новиною про можливе залучення жінок та матерів загиблих та зниклих безвісти таку херню по відношенню до жінок написати.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:16 Ответить
Жінка та матерям загиблих і зниклих безвісті не мобілізують, вони звільнені від мобілізації як члени родин загиблих та зниклих безвісті, а от проплачених акторів які прийдуть на мітинги за гроші потрібно мобілізовувати.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:29 Ответить
А це вже питання до ГУР та СБУ як на 4 рік повномасшабки вливаються гроші з московії в Україну. Зокрема на дестабілізацію.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:32 Ответить
Як вдиваються гроші з московії в Україну?
Взаємозаліком. "Хтось" замість відправити "двушку на маскву" проплачує в Україні "мітінґ".
показать весь комментарий
08.12.2025 17:18 Ответить
Так в нас мєнти і прокурори -УБДшники є ,тільки вони ніколи і близько біля фронту не були. а сиділи при якомусь штабі в Києві ,такі собі паркетні УБДшники.
показать весь комментарий
08.12.2025 18:00 Ответить
з ними простіше, підуть в окопи без БЗВП
показать весь комментарий
08.12.2025 18:11 Ответить
Іди на йух зелена ботва, коротко і ясно, воно десь сидить і смердить своїми коментарями в якомусь охфісі
показать весь комментарий
08.12.2025 16:18 Ответить
Звідки в ігоря така ненависть до звичайних людей? Як можна закликати до мобілізації жінок та студентів, коли в нас поліція під час війни дивиться порно сайти за 500 грн година? Хоч раз напиши про мобілізацію держ службовців, а то сильно палишся.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:29 Ответить
Чим тобі жінки не подобаються? Мені потрібні солдати, а не зрадники. Якщо чиновників та ментів мобілізують вони швидко загинуть, а мені потрібно з кимось воювати.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:34 Ответить
Що це за відмаза чинуші та менти швидко загинуть. А тракторист якого забусярили та жінки кращі за нього? Тих потрібно берегти, а цих ні? Пам'ятаю відео де 2 здоровенних під 100 кг мента привезли худенького тракториста до тцк та ржали з його брудного одягу та взуття. Ось за таку мобілізацію виступає ігор. А я знаю 100%, якщо мобілізувати чинушу чи його сина в підрозділ, то у цього підрозділу ніколи не буде проблем з амуніцією чи виплатами. Поки діти посадовців в тилу, а не в окопах буде мародерство. На житті своїх дітей вони красти не будуть чи хоча б крастимуть менше.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:49 Ответить
Так я не проти, всіх приймаємо, тільки ментів, депутатів і чиноників берегти ніхто не буде.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:50 Ответить
Берегти потрібно всіх. Не можна ділити людей за статевим, майновим, релігійним чи іншими ознаками. Особливо в ЗСУ.
показать весь комментарий
08.12.2025 17:00 Ответить
серьозно ? "агенти кремля" ?
показать весь комментарий
08.12.2025 16:00 Ответить
Не переплутай
Агент кремля це не той хто двушечку у москву відправляє, а той хто на мітинги виходить.
Хоча якщо мітинг проти війни, то це дійсно маячня.
Проти війни повинні каци у ********** мітингувати, або наші ракети....
Від мітингів в Україні куйло точно не зупинить наступ та обстріли.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:08 Ответить
Ну, ви в Україні багато за ці майже чотири роки мітингів проти війни бачили?
показать весь комментарий
08.12.2025 16:11 Ответить
Не бачив
Думаю, це маячня
показать весь комментарий
08.12.2025 16:25 Ответить
.. проти війни ще не бачили...але під Києвом вже перекривали дорогу..бо дві доби вони без лектрики!!!)) На Болградщині по п*ять ..шість днів люди без світла... Чернігівщина страждає.... а тут дві доби ..і вже побігли перекривати трасу. І суки знали...що пошкоджені підземні кабелі..і що треба час... але вийшли... То що у головах у тих..хто вийшов? Оце і є маленький початок підбурювання...
показать весь комментарий
08.12.2025 17:02 Ответить
А де дЄрмак?
показать весь комментарий
08.12.2025 16:02 Ответить
Пішов служити кабалістичну месу. Де ж йому ще бути?
показать весь комментарий
08.12.2025 16:05 Ответить
Підкоп під Тисою риє.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:24 Ответить
Мітлу лагодить кордон перелітати
показать весь комментарий
08.12.2025 16:41 Ответить
Взагалі не новина - з 2014 постійно вони фінансували всяку дічь, то "батальонне братство" і марш на Київ, то "третій майдан" то міхо неадекватний протестував, і всякі Семен Насінченко ...
Також не новина що ця "влада" = суцільні пройоби
показать весь комментарий
08.12.2025 16:02 Ответить
Так але саме зараз це буде найболючішим ударом по суспільству. Дивно що досі це не вилізло. Певно москалі ретельно готують і вичикують найкращий момент для цього козиря.
показать весь комментарий
09.12.2025 07:19 Ответить
"планують організувати проплачені "антивоєнні мітинги" - будуть роздавати "тисячу блазня"?
показать весь комментарий
08.12.2025 16:03 Ответить
😂
показать весь комментарий
08.12.2025 16:15 Ответить
дебіл ти зелений
показать весь комментарий
08.12.2025 16:03 Ответить
Крім того ще й посадова особа
показать весь комментарий
08.12.2025 16:06 Ответить
Это не мешает быть ДЕБИЛОМ
Думаю даже - это то качество
Которое гарантирует при Зеленском теплое место с огромной зарплатой
Лубинец - это давняя шестерка КОЛОМОЙСКОГО
Поумнее ,конечно !Миндича
Но все равно - шестерка
показать весь комментарий
08.12.2025 16:26 Ответить
А, ну звичайно, всі хто хоче миру, бо бачать до чого докерувалися і до чого все йде - рука/нога/печінка/.../вухо кремля.
А от мародери з влади і їх прислуга - ото патріоти з патріотів.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:03 Ответить
Нічого,скоро до тебе у Кам*янське прийде орда і принесе тобі мир! Де ти там, на Социку чі у Романково окопався? У твоєму Кам*янському за зелену плісняву був найбільший відсоток голосів,а тепер не знайдеш жодного!
показать весь комментарий
08.12.2025 16:14 Ответить
Що буряти прийдуть😮???
показать весь комментарий
08.12.2025 16:19 Ответить
А ти що,кислооких бурятів чекаєш?
показать весь комментарий
08.12.2025 16:23 Ответить
Та ні, чекаю єдинорогів і кордонів 91 від гнилих мародерів у владі...
показать весь комментарий
08.12.2025 16:25 Ответить
Не знаю,що таке єдинороги,а ось від кордонів 91-го я б не відмовився! А на рахунок мародерів,тобі до Білоуса треба! Ти ж за нього голосував!?
показать весь комментарий
08.12.2025 16:30 Ответить
Все ти про мене знаєш...
показать весь комментарий
08.12.2025 16:30 Ответить
Я можу тобі розповісти навіть де знаходиться міський військомат і як туди доїхати. Тобі з якого берега?
показать весь комментарий
08.12.2025 16:36 Ответить
А які береги є в Кам'янському?
показать весь комментарий
08.12.2025 20:20 Ответить
Посада зобов*язує все знати про,,ждунів,,
показать весь комментарий
08.12.2025 16:40 Ответить
Ахаха, посада його зобов'язує. А ти кумедний.
Доречі, апостроф знаходиться над кнопкою tab - користуйся.
показать весь комментарий
08.12.2025 20:19 Ответить
Яких" кордонів 91 року " , кордонів СССР ? І не пишіть більше дурні про" кордони 91 року " бо до 25 грудня 1991 року ще існував СССР ,
показать весь комментарий
08.12.2025 18:06 Ответить
Іди накуй.Я так розумію,що у людей почалось трохи прозріння і вони нарешті помітили ворога у себе під носом у вигляді зепокидьків?Всі агенти кремля крім зєльоної плісняви
показать весь комментарий
08.12.2025 16:04 Ответить
Ага-ага, всі, хто проти вічної війни, що слугує основою для збагачення та безкарності наших корумпованих чинуш та силовиків - то зрадники та агенти кремля. Десь я вже чув подібні розмови...
показать весь комментарий
08.12.2025 16:06 Ответить
Так нехай русня забереться з України і не приходить більше - так і війна одразу припиниться.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:10 Ответить
А до тих пір можна знущатися з власного народу як завгодно, вірно? Ну й до купи робити все можливе, що вона ніколи не закінчилася.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:11 Ответить
Не можна. Тільки мітингувати (або щось інше робити) слід не проти війни, а проти нашої влади. Як це було з "картонним" протестом. Або звільненням д'Єрьмака через Міндіча. Теж під тиском суспільства.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:16 Ответить
Тут цілком згоден.
показать весь комментарий
08.12.2025 17:30 Ответить
Оце і треба робити. Протестувати проти війни - з таким же успіхом можна і проти зими або зливи протестувати, чи зупиняти лісову пожежу за допомогою хрестового ходу. Треба питати з відповідних служб, що вони зробили не так.
показать весь комментарий
08.12.2025 17:33 Ответить
Проблема тільки в тому, що форма протесту не змінить реакцію корумпованого чиновництва. Просто вони скажуть, що всі, хто проти влади - агенти кремля. На жаль, особисто я не бачу цивілізованого виходу з ситуації, що склалася...
показать весь комментарий
08.12.2025 17:38 Ответить
Нам має бути ***** на те, що вони там кажуть.
Я не пам'ятаю антивоєнних протестів в Україні.
Якщо зараз здійметься хвиля, це буде підозріло.
показать весь комментарий
08.12.2025 17:42 Ответить
Як на мене, антивоєнних протестів не було з тієї простої причини, що велика кількість людей так до кінця й не могла зрозуміти, в якій сраці ми насправді знаходимося і що попереду все буде тільки гірше за такої влади. Але після останніх подій вже й до найтупіших почало доходити, тому нічого підозрілого в цьому не буде.
показать весь комментарий
08.12.2025 17:47 Ответить
Так проти влади треба, а не проти війни. Протест зупинить русню?
Тільки наша капітуляція зупинить. На нетривалий час.
показать весь комментарий
08.12.2025 17:50 Ответить
В розумінні простих людей - проти війни та проти влади це одне й те ж саме, я думаю, що вони не задумуються про різницю між цими двома концептами. А треба дійсно вимагати відставки всієї влади, заборони всій зелені займати будь-які керівні посади та створення уряду нацєдності. Ну а потім вже повертатися до законності в державі і тд.
показать весь комментарий
08.12.2025 17:53 Ответить
В розумінні простої людини Голобородько може бути президентом.
Ну що ти тут поробиш?
показать весь комментарий
08.12.2025 17:57 Ответить
Ото ж бо й воно.
показать весь комментарий
08.12.2025 18:18 Ответить
Хотілося би почути твою альтернативу " вічної війни". Бо зокрема постів про погану мобілізацію і ТЦК ти ще нічого не написав.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:34 Ответить
А які можуть бути пропозиції за ситуації, що склалася? Тільки укладання компромісного мирного договору. Так, доведеться йти на дуже неприємні поступки, але ж і продовження війни - це шлях в нікуди, усі наявні ресурси практично вичерпані, а партнери будуть тільки зменшувати допомогу на тлі корупційних скандалів. На жаль., момент, коли можна було отримати значно кращі умови, вже давно просрано,
показать весь комментарий
08.12.2025 17:35 Ответить
Очень интересно. И какие есть гарантии соблюдения Москвой такого договора, какие бы компромиссы он не включал бы?
Кстати, а почему ты не пишешь на родном московитском наречии, а пользуешься машинным переводом?
показать весь комментарий
08.12.2025 20:42 Ответить
Ти диви, як нема аргументів, але дуже не хочеться погоджуватись з очевидною істиною, то одразу йде миттєвий переїід до образливих звинувачень. Так от, запхни їх собі у дупу.
А тепер до суті питання. У світі взагалі не уснує стовідсоткових гарантій виконання жодних договорів. А от що дійсно гарантовано, так це наша поразка у війні на виснаження. Чому? Тому що з усіма ресурсами повний швах. На це є що відповісти?
показать весь комментарий
08.12.2025 20:59 Ответить
Наша это чья? Образлывы звынувачення это какие ? Что московский язык твой родной? Ну не будешь же ты отрицать очевидное, как кацап. Это всем видно без каких либо вспомогательных ресурсов. А с ресурсами, с ИИ например, видно что только 20% есть шансов что ты местный понаехавших кацап по которому СБУ плачет, а 80% что ты пользуешься машинным переводом, а украинский слышал только от Верки Сердючки.
Шансов что ты украиноязычный, или даже суржикоязычный--- 0%.
А ресурсы, гарантии и тд я с удовольствием с тобой буду обсуждать после того как ты скажешь зачем ты пользуешься машинным переводом, прикидывается украинцем и лайкаешь анти мобилизационные посты днями напролет.
показать весь комментарий
08.12.2025 21:44 Ответить
Як я і очікував - жодних аргументів, тільки необгрунтовані звинувачення. А як в тебе срака палає - просто дивовижне видовище! Наостанок, скажу зрозумілою тобі мовою - "слив защитан".
показать весь комментарий
08.12.2025 22:17 Ответить
Ещё раз-- в чем обвинения? Что твой родной язык-- московский диалект? Так ты даже не отрицаешь . Это из-за этого у меня должна " срака палать''? Да я вижу десятки куда более интересных троллей тут.
Кстати вероятность того что ты обкацапленый предатель который просто ужасно плохо знает украинский, была 30% в первый раз когда я об этом сказал, 20% после твоего ответа и от 10 до 20% сейчас. Все остальные проценты это машинный перевод кацапского тролля.
Так что пешы исчо!
показать весь комментарий
08.12.2025 23:59 Ответить
Це просто феєрія, давно я тут таких клоунів не зустрічав. В тебе там хоч вогнегасник є? А то я починаю переживати, що полум'я перекинеться на твоїх сусідів, а вони на це не заслуговують.
показать весь комментарий
09.12.2025 00:52 Ответить
Якийсь іплан з прав людини повідомив,не розвідка,не СБУ
показать весь комментарий
08.12.2025 16:06 Ответить
Выпускник Донецкого универа знает что говорит.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:07 Ответить
Знову вийдуть з матюками на картонках?
показать весь комментарий
08.12.2025 16:08 Ответить
Слід розуміти як "готується чергове продовження вічної війни з подальшим закручуванням гайок, але всі хто проти - агенти кремля"
показать весь комментарий
08.12.2025 16:08 Ответить
В росії можна вічно гайки закручувати в них населення повно і нас рано чи пізно зірвить різьбу і "влада" піде в розніс
показать весь комментарий
08.12.2025 16:20 Ответить
'Вічна війна"?Пропонуєш швидко закінчити війну капітуляцією?
показать весь комментарий
08.12.2025 16:47 Ответить
Ясно. Якщо проти влади - значить агенти кремля. Все ж просто.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:09 Ответить
"Проти влади"="за мир"?Точно?
показать весь комментарий
08.12.2025 16:46 Ответить
Будь ласка ,сразу напишите - какой прейскурант?
И где можно получить?
Непременно схожу ,чтобы проверить *****
Которую придумал Владимир Александрович
Он же Бубочка
Он же НЕЛОХ
Он же Я ВАМ НИЧЕГО НЕ ДОЛЖЕН
Он же Я уйду вместе с ним
Никогда не думала ,что буду НЕНАВИДЕТЬ ВЛАДИМИРА АЛЕКСАНДРОВИЧА
Так же сильно
Как и владимира владимировича
Это ж надо было ТАКУЮ СУКУ ВЫБРАТЬ В ПРЕЗИДЕНТЫ!!!!
НУ не е.....твою мать....
показать весь комментарий
08.12.2025 16:10 Ответить
Лубінець про людини права чи про роботу української розвідки,
чи про контрпропаганду?
СБУ мишей ловить?
показать весь комментарий
08.12.2025 16:13 Ответить
ага, усі кругом агенти кремля, тільки ви красавчіки... виродки
показать весь комментарий
08.12.2025 16:14 Ответить
Найбільший розхитувач ситуації всередині України - це банда зелених покидьків на чолі з головним мародером України
показать весь комментарий
08.12.2025 16:15 Ответить
ага.а перед міндічгейтом писали що РФ готує провокації проти верхівки влади України.вияснилось не провокації а шапка на вору горить - як і на вбивці.зеленський же вбивця чи не так ? наїбашились шашликів ?
показать весь комментарий
08.12.2025 16:16 Ответить
Дятел , ця гнила зелена влада сама дає привід для розхитування, без зовнішнього втручання, мабуть найбільш антиукраїнська влада за всі часи існування України!
показать весь комментарий
08.12.2025 16:17 Ответить
Це чудо речником СБУ влаштувалося?
показать весь комментарий
08.12.2025 16:24 Ответить
Заичайно, протестувати проти війни треба. Але не в Україні. Не Україна війну почала і не від неї залежить її закінчення. При всьому бажанні. Тому всіх, хто хоче протестувпти проти війни - на красну площадь у мацкву.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:27 Ответить
Не-не-не, не надо тут свистеть никакие митинги против войны невозможны ибо люди не пойдут на подобные мероприятия, а вот против беспредела и коррупции власти народ повалит валом так как достало это людей уже капитально и похоже именно таких выступлений кое-кто и боится , но бояться надо было раньше...
показать весь комментарий
08.12.2025 16:36 Ответить
Усі мітинги під час війни мають бути жорстоко розігнані.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:43 Ответить
По коментах видно як рашисти під соусом "миру" капітуляцію нам ********.Та й не тільки рашисти а й наш нарід тупий.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:44 Ответить
Можеш приєднатись до Лубінця і в напрямку корабля чухнути .Капітуляцію ****** Зепідор,при цьому звинувачує Америку і Європу.З 2019р тотальна брехня і корупція тут звісно ні до чого.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:53 Ответить
І що ти пропонуєш?Будеш "мир" вимагати?В кого і який?
показать весь комментарий
08.12.2025 17:00 Ответить
Страница 1 из 2