3874 посетителя онлайн

Мирный план США не ограничивает мобилизацию в Украине. 800-тысячной армии – достаточно, - Сырский

сирський

Главнокомандующий ВСУ Александр Сырский заявил, что американский мирный план не содержит никаких ограничений для Украины в отношении мобилизации. 

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом он сказал в интервью "24 каналу".

Мобилизация и сокращение армии

У главнокомандующего спросили, устраивает ли Украину пункт мирного плана США о численности украинской армии в 800 тысяч человек в мирное время.

Сырский ответил, что такая цифра действительно гарантирует, что Украина даст отпор в случае повторной вооруженной агрессии России.

"Также эта цифра гарантирует плановый процесс мобилизации. То есть, нас не ограничивают в мобилизации. Все наши мобилизационные характеристики и способности сохраняются", - подчеркнул он.

Генерал уточнил, что сначала Украине предлагали сократить численность армии до 600 тысяч, но цифра в 800 тысяч "как раз нас устраивает".

Как решить проблему СОЧ?

По его словам, решение проблемы самовольного оставления части – это комплекс общегосударственных мер.

"Должны работать не только военные, но и главы областных районных администраций. Они должны готовить людей прежде всего морально к защите своего государства, чтобы они шли в ряды армии с пониманием того, что выполняют свой гражданский долг – защищать государство, землю, население, язык – все, что представляет ценность для нас", – пояснил Сырский.

  • С другой стороны, говорит главнокомандующий, военные должны обеспечить комфортный и безболезненный переход человека из гражданской жизни в военную.

"Это начинается с момента его попадания в ТЦК, затем – в учебный центр. Именно там много случаев СОЧ. Этот переход особенно важен на первом этапе, когда для человека все ново и происходит переформатирование с одного образа жизни на другой – военный. В этой жизни все по-другому, все жестко", – заявил он.

Поэтому основное внимание должно быть уделено процессу подготовки – созданию нормальных условий для проживания и для проведения занятий, добавил Сырский.

Топ комментарии
+19
Невдобна математика незламної потужності :

Яким коштом буде утримуватися 800 тисячна армія ,якщо населення країни біля 30 мільйонів ? Якщо в 2014 країна з населенням в 48 мільйонів не могла достойно забезпечити і озброїти 165 тисяч чоловік.

показать весь комментарий
29.12.2025 19:21 Ответить
+13
Виходить якраз всі заброньовані силовики плюс держслужбоці.
показать весь комментарий
29.12.2025 19:16 Ответить
+11
Доки всі будуть обговорювати якусь "чисельність ЗСУ" - а тим часом непомітно узаконять вибори , референдуми , і здачу територій !
показать весь комментарий
29.12.2025 19:20 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Ще один ********. Саме тобі він на цій і посаді бо вміє лизати інтимні місця кому треба
показать весь комментарий
29.12.2025 19:16 Ответить
Виходить якраз всі заброньовані силовики плюс держслужбоці.
показать весь комментарий
29.12.2025 19:16 Ответить
В лютому лапті нареґали на сайті багато бот-акаунтів.
показать весь комментарий
29.12.2025 22:35 Ответить
24 КАНАЛ - один з гравців на полі-пастибищі інтересів Єрамкомарафону
показать весь комментарий
29.12.2025 19:18 Ответить
Доки всі будуть обговорювати якусь "чисельність ЗСУ" - а тим часом непомітно узаконять вибори , референдуми , і здачу територій !
показать весь комментарий
29.12.2025 19:20 Ответить
Невдобна математика незламної потужності :

Яким коштом буде утримуватися 800 тисячна армія ,якщо населення країни біля 30 мільйонів ? Якщо в 2014 країна з населенням в 48 мільйонів не могла достойно забезпечити і озброїти 165 тисяч чоловік.

показать весь комментарий
29.12.2025 19:21 Ответить
Стратеги на не заморачуються такими дрібницями.
показать весь комментарий
29.12.2025 19:24 Ответить
Захід нам поможе
показать весь комментарий
29.12.2025 19:25 Ответить
Ага . Стурбованістю та занепокоєністю .
показать весь комментарий
29.12.2025 19:30 Ответить
они заявляют что европа будет платить за армию и при перемирии. Это примерно теже эксперты, которые заявляли, что Трамп после прихода к власти как убедится что путлер не хочет мира, и как завалит, как завалит Украину оружием
показать весь комментарий
29.12.2025 19:29 Ответить
то не эксперты, Трамп сам так говорил. кто ж знал, что у них уже все прям как у нас и всем кому должны - всем прощают.
показать весь комментарий
29.12.2025 21:20 Ответить
поx. треба було накинути ще 200 К - нам ще воювати прийдеться
показать весь комментарий
29.12.2025 21:40 Ответить
Ваше прізвище випадково не Кулєба ?
показать весь комментарий
29.12.2025 21:43 Ответить
воно просто вка3ане на відміну більшості тут
показать весь комментарий
29.12.2025 21:54 Ответить
Дивно - а говорите ,як Кулєба
показать весь комментарий
29.12.2025 21:56 Ответить
вибачте, але я кажу як менеджер: ми підвищмо ставки, якщо завгодно робимо їx неприйнятними, щоб мати 100 % очікуваний результат, стоїмо на свому: скам'яніле обличчя і.т.і
показать весь комментарий
29.12.2025 22:01 Ответить
Я б вас звільнив би - за нездатність адекватно оцінювати ситуацію .
показать весь комментарий
29.12.2025 22:12 Ответить
3робіть таку милість - "прийміть" мою відставку Ваша високоповажність . я б Вас теж 3вільнив 3 3аправки чи 3 складу водіїв САТ - Ви доросли до державного керманича - лопатомометра!
показать весь комментарий
29.12.2025 22:19 Ответить
І ще лопат треба тисяч двісті ?
показать весь комментарий
29.12.2025 21:57 Ответить
питання не в лопатах, а в обмеженнях - ось це принизливо та руйнує факт про суверенітет
показать весь комментарий
29.12.2025 22:03 Ответить
А жебрання грошей на життя держави не руйнує суверінітет
показать весь комментарий
29.12.2025 22:06 Ответить
почитайте про держборги країн - усі комусь щось винні
показать весь комментарий
29.12.2025 22:11 Ответить
Сталін не гребував жебрати в амерів під час війни. Розказав би ти йому про суверенітет.
показать весь комментарий
29.12.2025 22:36 Ответить
Не може бути суверенітету з голою сракою. Не може бомж , що випрошує гроші на поїсти бути сувереннним.
показать весь комментарий
29.12.2025 22:10 Ответить
За такої нерівноважної війни на знищення зовнішня допомога - один з пріорітетів. В'єтнамці брали. Корейці. Вусатий Джо брав. І ніхто їх жебраками не називав. Так шо попустися, москалику.
показать весь комментарий
29.12.2025 22:39 Ответить
Твоєму х@йлові безкоштовно ніхто ніц не дає, хіба Товариш Сі пісюна посмоктати.
показать весь комментарий
29.12.2025 22:40 Ответить
Захищати мову🤣 оце він видав.
показать весь комментарий
29.12.2025 19:21 Ответить
Для чого тобі зараз ці плани? - вилами по воді писані - ти б роздивився шо на фронтах робиться
показать весь комментарий
29.12.2025 19:22 Ответить
Які в нинішній армії можуть бути нормальні умови проживання та занять? Прості солдати виживають як бомжі, за те штабні офіцери теплих кабінетах з усіма умовами.
показать весь комментарий
29.12.2025 19:26 Ответить
І на військового треба вчити,як в інших арміях світу.
А не їмив на вулиці,кинув в бус і готовий вже солдат.
показать весь комментарий
29.12.2025 19:36 Ответить
Нельзя Украине идти на какие-то либо переговоры нельзя отдавать территорию, потому что если россия получит все эти области тогда лет через 7 или 8 она снова нападет на Украину даже если не Путин будет призидентом россии, даже если будет другой призидент в России, он скажет чем я хуже путина я тоже хочу завоевать территорию , станет выбор на кого напасть на Казахстан нельзя там китай и Турция, на страны Балтии тоже нельзя там нато , на Беларусь нельзя это союзник , а вот на Украину можно недавно её победили территорию забрали почему бы ещё раз не напасть, если сейчас отдать территорию то это подписаться на следующию войну лет через 7 или 8 , тогда будут воевать ваши дети и внуки уже
показать весь комментарий
29.12.2025 19:37 Ответить
та які 7-8 років, вони підуть як тільки займуть нові позиції та окопаються.
показать весь комментарий
29.12.2025 19:42 Ответить
Ти звідки пишеш,шастун? Якщо не іти на переговори, то россия тогда лет через 7 или 8 она снова нападет на Украину даже если не Путин будет призидентом россии, даже если будет другой призидент в России, он скажет чем я хуже путина я тоже хочу завоевать территорию , станет выбор на кого напасть на Казахстан нельзя там китай и Турция, на страны Балтии тоже нельзя там нато , на Беларусь нельзя это союзник , а вот на Украину можно недавно её победили территорию забрали почему бы ещё раз не напасть. Ти хочеш, щоб Україна вічно воювала та проливала кров, ось і все, що тобі треба.
показать весь комментарий
29.12.2025 20:02 Ответить
О, майбутній москальський поліцай-колаборант відписавсь. Чи москвобот, акаунт свіжий.
показать весь комментарий
29.12.2025 22:42 Ответить
Він сьогодні сказав а завтра вже звільнили і зовсім інші цифри будуть, оцього козачка кацапського засланого вже давно повинні були усунути.
показать весь комментарий
29.12.2025 19:38 Ответить
А цей дебіл розуміє, що при відміні військового стану жодна мобілізація в принципі неможлива? Чи це він проговорився про плани щодо вічного військового ссану і фактично офіційного закріпачення населення?
показать весь комментарий
29.12.2025 19:39 Ответить
Гадаю, що «слуги» навіть при «умовному перемирʼї», якщо воно взагалі можливе в осяжному майбутньому, не відмінять ВС. До того ж, здається, що це підтримують не тільки «слуги»…
показать весь комментарий
29.12.2025 20:03 Ответить
Само собою, бо інакше всі кріпаки повтікають, а за рахунок кого тоді буде "харчєваться" уся ця заприсяжена гидота? Не самим же їм працювати, їй богу.
показать весь комментарий
29.12.2025 20:06 Ответить
Та не буде це вічно точно, перекриють потік грошей з-за кордону і все, ніякий напіврозумний не буде утримувати в мирний час 800 тис армію
показать весь комментарий
29.12.2025 20:07 Ответить
Біда в тому, що вони навіть не полудурки... Цілком можуть спробувати максимально закрутити гайки простому народу. В них же абсолютно нема розуміння, до чого це все може призвести.
показать весь комментарий
29.12.2025 20:09 Ответить
Ну а чого їм боятися? Максимум, прийдеться он як юзік чи міндіч зробити і все… «іліті» ж права ніхто не обмежував
показать весь комментарий
29.12.2025 20:17 Ответить
Угу, на це вони і розраховують. Проте в тому хаосі, що почнеться, далеко не в усіх це вийде, мені так здається.
показать весь комментарий
29.12.2025 20:18 Ответить
В лютому лапті нареґали на сайті багато бот-акаунтів.
показать весь комментарий
29.12.2025 22:43 Ответить
І нащо меня ця дуже важлива інфа?
показать весь комментарий
29.12.2025 23:13 Ответить
Украине нужно договориться со странами куда уехали Украинские мужчины призывного возраста их там по последним данным 1 260 000 млн даже отобрать тысяч 450 этого хватит что бы отбить все области включая и Крым я не понимаю уже можно было с Евросоюзом договориться о возврате даже принудительном мужчин призывного возраста, есть даже статья в уставе ООН что страна которая подверглась нападению имеет права запросить о возвращение своих людей призывного возраста обратно на родину если вернуть этих мужчин вы пополните все свои бригады и армейский корпуса даже будет стратегический резерв, но также почему власти Украины не хотят принимать у себя Украинце которые живут в средней азии я сам живу в Казахстане но мне что бы приехать в Украину нужно собрать кучу документов и получить официальное разрешение на въезд, и потом 5 лет жить что бы получить паспорт в средней азии живет без малого 360 тыс Украинцев почему среди них не проводят рекрутинг
показать весь комментарий
29.12.2025 19:39 Ответить
Люблю молдавських,казахських ,американських тиловиків ,які увєрєнно розповідають ,як треба мобілізіровать ,брать штурмом Москву і кольца Сатурна
показать весь комментарий
29.12.2025 19:48 Ответить
А, так ти казах. А я то думаю, що ж ти так топиш за вічну війну та проти переговорів. А це ж тобі просто сцикотно, що Україна підпише мирний договір і пуйло піде потім на твій Казахстан. Ось чому ти так проти переговорів. Безкінечна війна в Україні - само те, що тобі треба.
показать весь комментарий
29.12.2025 20:05 Ответить
В росії теж багато, домовляйтесь.
показать весь комментарий
29.12.2025 20:12 Ответить
для всіх цих заходів які ви перерахували в першу чергу потрібна виключно проукраїнська влада
===========================================================================================
теперішня влада - влада зелених злодюг а решта звичайнісіньки пристосуванці
показать весь комментарий
29.12.2025 20:36 Ответить
Данил Шастун #615905
Вам отписался москвобот с нескольких обслуживаемых аккаунтов. Олександр САТ РАМ #601301, Антананаріву, Kravchenko Igor.
Их тут довольно много расплодилось. Модерация когда-то была норм, сейчас днище полное.
показать весь комментарий
29.12.2025 22:45 Ответить
Отже, голови районних адмінісрацій мають морально підготувати людей сидіти з палицею під КАБами десь у Кринках, на Азовсталі, в Гуляйполі, на Курвщині - під проводом великих полководців Сирського, Содоля, Гнатова, Ледного, Манька, в яких, як ми бачимо у соцмережах, все гаразд з моральною підготовкою.
показать весь комментарий
29.12.2025 19:40 Ответить
Ще одна математика незламної потужності :

Населення України приблизно 32 мільйони . Плюс мінус . З них половина жІнки . Ще приблизно 4 -6 старі і діти. Тобто грубо виходимо - що кожен десятий - має бути солдатом. А якщо мінус чиновники та силовики - то кожен 7 .

Тобто на кожного працюючого грубо кажучи двоє ( а враховуючи чиновників та силовиків ) і то три голодні роти .

Так що математика штука непатріотична - і я б сказав би навіть злочинна . Підозрюю - що агєнтша кремля...
показать весь комментарий
29.12.2025 19:45 Ответить
Тут навіть мова, як на мене не у 800 тисяч армія, та навіть не мільйон 800 тисяч, тут є заборона на кількість війська,чим ворог буде постійно займатися маніпуляцією і брехнею. Цікаво, а в ''поганих'' мінських щось було подібне?
показать весь комментарий
29.12.2025 19:46 Ответить
Не розумію, з якого переляку ведуться якісь перемовини про обмеження чисельності нашого війська? Ми що, розпочали і програли війну?
Чисельність війська і озброєнь обмежували, наприклад, Німеччині після того, як вона розпочала обидві світові війни і в обох зазнала поразки.
Агресор - росія. Тож нехай вони скорочують свою армію, щоб не було чим нападати на сусідів.
показать весь комментарий
29.12.2025 19:47 Ответить
Німцям після першої світової обмежили армію до 50 тисяч і забрали все озброєння. Що не завадило через 20 років навішать люлєй всій Європі. Так що проблема не в чисельності - проблема в тому ,що країна ,яка коронує блазнів на царювання - перетворються на шапіто...
показать весь комментарий
29.12.2025 19:51 Ответить
Проблема в тому шо в Україні нема німців. Навіть армією командувати- не знайшлося українця.
показать весь комментарий
29.12.2025 19:57 Ответить
Все правильно, питання не в чисельності. Мене обурює сам факт обговорення обмежень і якихось "вільних зон". Навіть тупий блазень Боневтік Херпіду мав би зрозуміти, що він збирається підписати акт про капітуляцію.
Чи може він розуміє, а капітуляція і є його метою?
показать весь комментарий
29.12.2025 20:00 Ответить
Україна за даних обставин не має можливості перемогти . Тому я не бачу - інших варіантів ,окрім обговорень, "обмежень " та йому подібному.
Можна звичайно бути відірваним від життя "космонавтам " і мріяти про капітуляцію москви, покарання злочинців , кордони 91 роки . Але мріяти про це потрібно в окопі на першій лінії з автоматом - а не обурюватися з тилу - ,що йдуть якісь "неправильні перемовини"
показать весь комментарий
29.12.2025 20:09 Ответить
До речі, німецькі генерали розуміли куди їх веде фюрер, навіть заколот змогли організувати, хоч і невдалий.
показать весь комментарий
29.12.2025 20:16 Ответить
Скорочує той, хто втрачає території. Де ти бачив, щоб хоч одну ядерну державу змусили скоротити армію?
показать весь комментарий
29.12.2025 20:07 Ответить
до чого достатньо? для перемоги? тодi де вона? там мозок розмiром з горiх. Нiхто не може обмежувати Армiю. Треба гнати нахрiн з влади виродкiв. банди та зрадики двуликi. Геть всiх. дiстало це все.
показать весь комментарий
29.12.2025 19:48 Ответить
Жесть і це говорить офіцер. Ніби не дурак. Але. Важливий сам факт що Україна погодились обмежити свій СУВЕРЕНІТЕТ. Все інше інформаційний шум.
показать весь комментарий
29.12.2025 19:53 Ответить
так на жаль ви праві(((
все інше мишінная возня
показать весь комментарий
29.12.2025 20:32 Ответить
Нам потрібна не армія у 800тис а підготовлений резерв.
показать весь комментарий
29.12.2025 19:55 Ответить
Обмеження, яке за фактом не обмежує, але з психологічного боку - це потужний ******* не тільки в Україну, а і в увесь Захід, який нам допомагав.
показать весь комментарий
29.12.2025 20:00 Ответить
Нешановний Сірьський! Мове не йде про те - достатньо чи ні! Мова йде про те, що одна лише згода Зєлєньського на обмеження чисельності ЗСУ - є прямим, грубим порушенням суверенітету України, частин 1-ї, 2-ї та 17-ї Конституції України! Що впитул межує з 111-ю статтєю Кримінального Кодексу України - "державна зрада"!
показать весь комментарий
29.12.2025 20:01 Ответить
І знов маніпуляція, це не мирний США , це план капітуляції від путіна який він намагається впарити гундосному через трпмпа і зегнида вже погодився тільки не знає як його втулити Українцям, тому й одним махом зегниди хочуть провести сфальсифіковані вибори в дії так як розуміють що після цього "мирного плану" їх не то що більш не оберуть а ще й можуть порвати.
показать весь комментарий
29.12.2025 20:04 Ответить
В тебе вавка в голові. Якби це був план капітуляції, то Путін би вже його підписав. Але він не підписав мирний договір. Невже це треба ба пояснювати?
показать весь комментарий
29.12.2025 20:09 Ответить
Це тому що путін хоче повної капітуляції ,а часткову не підписав поки його орда наступає, якщо стабілізувати лінію фронту то він підпише, але тільки для того щоб ми втратили сувернітет і без спротиву здали Донбас, а далі він перегрупується і полізе далі, це екзистанційна війна і сойтісь по серединке не вийде, або вони нас або ми їх. А про вавку в голові розкажеш на телешмарафоні можливо там тобі повірять.
показать весь комментарий
29.12.2025 21:06 Ответить
Та ну знову тупа брехня чистої води. Великий відсоток сзч із бойових бригад, які служать вже роками і хочуть перейти із однієї бригади в іншу. Тому втікають від неадекватного полковника до більш адекватного. Ці цифри взагалі не розголошуються. Тому зараз заборонили давати відношення, бо це тіпа одні командири переманюють особовий склад щоб ті йшли від ідіотів. Тому солдати просто вже тікають на гражданку, а не із ЗСУ у ЗСУ. А цифри із учебок це балачки для ідіотів. Причина в дебільних полковниках, які просто нездатні забезпечити нормальні умови служби ні досвідченому солдату ні з учєбки при будь яких грошових вливаннях у їх бригади. Ха ха ха.
показать весь комментарий
29.12.2025 20:07 Ответить
хто вам сказав що не має данних по сзч? прикро визнавати але десь тисяч 400 з гаком(((
показать весь комментарий
29.12.2025 20:28 Ответить
Немає даних тих випадків де із однієї бригади методом сзч переходять в іншу. Тобто від одного полковника до іншого. Бо нормально перейти вже неможливо. Гівнячих полковників також треба залишати із солдатом лише тупо примусом. Бо є і нормальні, з якими солдати хочуть служити. І тоді з'ясується, що той, з яким ніхто не хоче служити і не командир, і не полковник, а ряжений клоун. Ха ха ха.
показать весь комментарий
29.12.2025 21:03 Ответить
А хто в Україні бачив реальний той план, а не те, що розповідає кварталівський паяц?
показать весь комментарий
29.12.2025 20:10 Ответить
А яке взагалі мають значення ці плани, коли все залежить від Роісі, а не від того, що якісь невігласи накарлякають самі для себе?
Могли і мільйон написати.
показать весь комментарий
29.12.2025 20:55 Ответить
В перекладі на на людську: навіть якщо буде якесь припинення вогню/перемирʼя, бусифікація набір «вільних людей вільної країни, яких ніхто палками не заганяє», продовжиться, щоб постійно було цих 800 тис. Європа проспонсує, бо «сталевий дикобраз» і все таке…
показать весь комментарий
29.12.2025 20:13 Ответить
800 тисяч буде достатньо якщо 750 тисяч в складі бойових підрозділів а решта тилові посади в підрозділах забезпечення
=======================================================================================================
ЗСУ на данний момент налічує не менше одного мільйона а на ЛБЗ максимум 250-300 тисяч
===================================================================================
ось така правда
показать весь комментарий
29.12.2025 20:25 Ответить
Да ты и 800к угандошишь. Тебе сколько не дай.
показать весь комментарий
29.12.2025 20:33 Ответить
До дупи ваші плани.
показать весь комментарий
29.12.2025 20:53 Ответить
Вообще с этой армий план просто гениальный. Надёжный как швейцарские часы. Есть нюанс, что если озабоченцы откажутся финансировать. Ну вот год профинансируют а потом скажут, до свиданья все свободны. Денех нет но вы держитесь. Ну вот не захотят. Дальше что? Нужно готовить резерв, создавать систему мобилизации, костяк профессиональных контрактников, строить укрытия, укреплять позиции а не разминировать их Развивать впк.... да много чего. Но они об этом даже не думают и даже не говорят. Они сидят и всерьез обсуждают ****** бред, который никогда не будет реализован и разбивается о стену реальности уже даже при первом взгляде на него. Если разминировать и сдавать территории ещё до войны и жарить шашлыки то и миллионная армия не поможет.
показать весь комментарий
29.12.2025 20:58 Ответить
все діло в моніторі кількості збройних сил, сюди будуть їздити і "моніторити" кількість солдат та передавати москалям всі данні про їх розташування та озброєння.
показать весь комментарий
29.12.2025 21:17 Ответить
Мирний план сраних ковбойцев обмежує територію України.
показать весь комментарий
29.12.2025 21:41 Ответить
Чому США диктує Україні чисельність її Армії? Це взагалі не їх справа. Дивує, що діюча влада на цей абсурд ведеться. Журналісти, зверніть на це увагу, чому Ви мовчите? Армія захищає суверенітет держави і питання щодо її чисельності - це не питання сторонніх держав, навіть якщо вони прикидаються союзниками.
показать весь комментарий
29.12.2025 21:51 Ответить
За радянських часів багато спортсменів отримували зарплатню , бо були зараховані на підприємствах зварювальниками, будівельниками, навіть мєнтами (Динамо).
Тому логічно, що у 800 тисячну армію теж зарахують сотні тисяч тих, хто до цього це буде мати відношення.
"Нє оскудєєт земля українська Чічіковимі."
показать весь комментарий
29.12.2025 21:52 Ответить
ви думаєте виродки що хлопці безкінечно будуть сидіти?67 % в тилах цефактично обмежені які побити і не можть воювати половину з них потрібно зписувати по стану здоров'я але ви контрацептиви цього не робити і вбиваєте останне в людях.ПОТВОРИ ЯК ВИ ДІСТАЛИ !
показать весь комментарий
29.12.2025 22:36 Ответить