11041 посетитель онлайн

Сырский заявил о подготовке новых наступательных операций ВСУ: "В обороне победы не добьешься"

Сырский анонсировал подготовку новых наступательных операций ВСУ

В 2026 году Вооруженные силы Украины будут продолжать стратегическую оборонительную операцию, однако параллельно будут готовить и наступательные действия.

Об этом рассказал главнокомандующий ВСУ Александр Сырский в интервью LB.ua, сообщает Цензор.НЕТ.

Стратегическая цель РФ не изменилась

Сырский отметил, что стратегическая цель России остается неизменной - страна-агрессор стремится оккупировать всю территорию Украины.

"И все направления ведения наступательных действий тоже остаются прежними, меняются только сроки, количество вооружения, личного состава. Все остальное остается таким, как было. То есть они придерживаются своих планов", - сказал главнокомандующий.

Оборона и наступательные действия ВСУ

Сырский рассказал, что ВСУ будут продолжать стратегическую оборонительную операцию, однако параллельно будут готовить наступательные действия.

"Поэтому мы будем проводить стратегическую оборонительную операцию, при этом мы понимаем, что в обороне победы не добьешься. Поэтому, соответственно, мы будем проводить наступательные операции, бороться за то, чтобы удерживать оперативную инициативу, потому что это приводит к тому, что враг вынужден привлекать и снимать значительный человеческий ресурс, вооружение, боеприпасы, чтобы сдерживать наши активные действия", - заявил главком.

Практика асимметричных действий

Также Сырский добавил, что Украина будет продолжать практику асимметричных действий, поскольку они прекрасно себя зарекомендовали.

"Продолжать действия Сил специальных операций. Они тоже приобрели достаточно высокое развитие и качество", - отметил генерал.

Топ комментарии
+63
Тут немає навіть що коментувати.
показать весь комментарий
18.01.2026 20:32 Ответить
+44
Це вже повинні коментувати лікарі з психлікарні.
показать весь комментарий
18.01.2026 20:37 Ответить
+30
Було б краще (і це не лише про сирського), щоб звітували про доконані успіхи, а не анонсували чергову потужність, що "ось-ось".
показать весь комментарий
18.01.2026 20:41 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
==>
показать весь комментарий
19.01.2026 17:50 Ответить
==>
показать весь комментарий
19.01.2026 17:49 Ответить
Тебе , кацапе , більше тут саме посилати нікого , ти один з боліт (( Брись ==> , кацапня !
показать весь комментарий
19.01.2026 17:12 Ответить
УВАГА! фома фоммич - зебот.
показать весь комментарий
19.01.2026 17:02 Ответить
А звідки ти знаєш який я ? Я ж тобі нічого не кричав , хіба посилав інколи .... Ось і зараз пошлю , кацапе , ==>
показать весь комментарий
19.01.2026 17:02 Ответить
Німці влітку 1940 року розгромили французьку армію разом з британським експедиційним корпусом, у наступі, на чужій території, не маючи чисельної переваги. Але Вермахт мав перевагу в досконалій організації військової справи, там були Великі Полководці і глибинна невмируща ідеологія.
показать весь комментарий
19.01.2026 16:43 Ответить
Не забув підарів попередити, МОЛОДЕЦЬ
показать весь комментарий
19.01.2026 16:39 Ответить
Так, він не є такий простий і удобний як Сирський,такий в доску свій халоп-,,Чего найвеличніший ізволітє?,,Чи ти просто випадково забув що Залужний був проти оборони Бахмуту а Сирський був за оборону і чисто випадково його Зе підтримав.Залужний був проти бо готував операцію на півдні,а Зе,цей пейсатий Наполеончик зробив все щоб резерви всі пішли на Бахмут.І що ми отримали від оборони Бахмуту?Резерви які тримали для звільнення півдня були кинуті на оборону Бахмуту і так само як половину *********** які були приготовані для пробивання коридору на Бердянськ-Мелітополь також були передані Сирському.І що ми отримали?Та оце ми отримали,слухай і тішся як дурний булучкою-( https://www.youtube.com/watch?v=OmqLVrUXsTQ ) Може саме тому і Зе на ставці зневажливо ставився до Залужного закриваючи йому рота-,,Та помовчи вже вже Валєра,, і після того до Сирського-,,Говоріть будь ласка Олександр Станіславович,,Напиши мені чому вдалось звільнити Херсон і Купянськ і яка найголовніша причина цього успіху?
показать весь комментарий
19.01.2026 14:49 Ответить
Так йома йо, тут кричать,що кацапи хочуть всіх вбити українців, то чому вони батьків Сирського не вбивають?
показать весь комментарий
19.01.2026 14:20 Ответить
Сунь Цзи жив в царстві У.
Сирський живе в царстві Зе.
показать весь комментарий
19.01.2026 12:48 Ответить
Вони йому цей текст через телеграм скидають.
показать весь комментарий
19.01.2026 12:47 Ответить
Вже нічого не приховується. Хтось замовив наступ не ракетами, а м'ясом.
показать весь комментарий
19.01.2026 12:13 Ответить
Щоб заблокувати ракетну програму треба фізично знищити головних ракетних інженерів. Їх єрмаківська спецура або потруїла, або злила їх місця перебування. Будь-яке обладнання можна або відновити, або придбати в Німеччині, Франції, Японії. Маємо справу з безпрецедентним саботажем неоголошеного інтересанта.
показать весь комментарий
19.01.2026 12:11 Ответить
Ну не такий мясник і розумніший. Але кар'єрист. І в процесі контрнаступу у нього забрали багато резервів сирському для контрнаступу на Бахмут. Тобто вже в процесі наступу підставили. А що він міг конструктивне вдіяти, якщо зєля і єлдак всім керували? Ну написати рапорт на звільнених з посади. Все.
показать весь комментарий
19.01.2026 12:02 Ответить
А ти кого хотів би бачити Президентом? Прізвище.
показать весь комментарий
19.01.2026 11:38 Ответить
А що залужний такий простий, що його підставили? для чого Залужному було пускати на м'ясо тисячі українських воїнів без підготовки цього наступу? Так, що залужний не є святим і він є людиною системи і такий же м'ясник як і сирок.
показать весь комментарий
19.01.2026 11:20 Ответить
так таких поліцаїі -захисників і ворогу не побажаєш. Без поліцаїв і злочинів буде менше і геноциду українців.
показать весь комментарий
19.01.2026 11:17 Ответить
Народ особисто мені розказував з 19 року прийняті рекордні бюджети на безпеку і оборону. І не замислювався над тим , що оборона це ЗСУ а безпека це всі інші. Відкрийте бюджети. Один поліціянт утримувався значно краще ніж солдат. Завжди. І це у воюючій країні. Всім пофіг з 14 року. Всі хотіли зійтися десь посередині. Мені в очі казали що ми забезпечені всім належним чином. Якщо не подобається, то іди після контракту на гражданку. Так масово солдати і звільнялися. Нам прийшла папера, що не треба набирати у підрозділ 100 відсотків особового складу, в у разі потреби прийдуть мобілізовані. На це незрозуміло що ніхто з цивільних не звертав увагу. А коли почалась мобілізація, то почали репетувати. Шановні вас всіх було попереджено ще до 22 року. І що? А нічого. Весь 21 рік всіх попереджали про великий напад. І що? І нічого. Вірили доповідям міністрів, депутатів. Якщо була до них довіра, то значить влада влаштовувала. Якщо не було довіри, то де пікети хоча б. Як стався великий шухєр, то більшість почали розказувати, що їх бубочка надурив. Він дурив ще до 22 року. Але те що відбувалося більшість влаштовувала. Ха ха ха.
показать весь комментарий
19.01.2026 10:46 Ответить
Мерзотниками виконується задача зі знищення Української Армії.
показать весь комментарий
19.01.2026 10:41 Ответить
Якщо немає, що запропонувати то робиться висер на 73%. Ще раз пояснюю, що барига, що клоун це один хрен. Що той, що інший вони працюють проти українців.
показать весь комментарий
19.01.2026 10:17 Ответить
М'ясник проснувся. Не виконує план по утилізації українців. Знову кине м'ясо штурмувати заміновані посадки без належної підготовки і це приведе до тисяч смертей українців.
показать весь комментарий
19.01.2026 10:14 Ответить
А кацапам раніше доповіли, чи вони зараз заяви сирка узнали?
показать весь комментарий
19.01.2026 09:40 Ответить
Не разкрито як зеленський привів к владі мафію. І чому виконує функцію президента після сроку. Бвжают перевести стрілки.
показать весь комментарий
19.01.2026 09:35 Ответить
Сирському залишилось викласти оперативну карту у тік-ток і позначками де він буде наступати.
показать весь комментарий
19.01.2026 08:46 Ответить
Із головнокомандувачем, в якого родичів охороняє ФСБ на московії, НІЯКИХ військових успіхів не буде! При ньому не звільнено ЖОДНОГО МЕТРА українських земель.
показать весь комментарий
19.01.2026 07:05 Ответить
Якщо ми хочимо хоча б початок завершення війни ,то єдиний спосіб це ліквідація ригозеленої мразоти на чолі з самим потужним брехуном,мородером,зрадником.
показать весь комментарий
19.01.2026 06:56 Ответить
За час самих потужних,*********** менеджерів і за ті гроші що вони " освоїли" можна було і ракети зібрати,і тушки закупити,а у вас там в штанях попередники насрали.
показать весь комментарий
19.01.2026 06:53 Ответить
Граблі 2023 ...
показать весь комментарий
19.01.2026 05:15 Ответить
73 що ви наробали галасаванням
показать весь комментарий
19.01.2026 03:12 Ответить
Коротше кажучи, впк нема (,крім дронів) вирішив як кацапи м'ясом закидати, але він забувається про те що в них ресурсу значно більше ніж у нас і в них ракети всіх класів є, сирок або дурне або неадекватне, який в сраку наступ?! Щоб ще більше зробити обвал фронту?
показать весь комментарий
19.01.2026 01:48 Ответить
Або агент рашки (що більше імовірно), ви можете уявити в совку у другу світову війну, щоб у Жукова жили в Німеччині, відкрито підтримували Гітлера і в додаток цього там же і лікувалися в Берліні? Я ні, в зараз це у порядку речей.
показать весь комментарий
19.01.2026 01:18 Ответить
Промисловість всю порізали "папереднікі" з них і питайте, де ви були коли різали тушки на полтавському аєродромі стратегічної авіації в 2002 році? Чому не виходили з протестами? Ну жріть тепер.
показать весь комментарий
19.01.2026 01:15 Ответить
В Україні є тільки величезні борги і величезна корупція, все! Ботва , зміни методички, а то ви шпарите за кістку з барського столу вже одне й те ж , п'ятий рік.
показать весь комментарий
19.01.2026 01:13 Ответить
Ти вже в окопах?
показать весь комментарий
19.01.2026 01:10 Ответить
слушна думка
показать весь комментарий
19.01.2026 00:50 Ответить
В нас все одно варіантів небагато. Тому треба триматися і готуватися до довгої війни.
показать весь комментарий
19.01.2026 00:30 Ответить
А звідки люди можуть знати. скільки контрактників? Знову народ винний, а влада ні? Народ в більшості отримував таку ж зарплатню, а хапуги грабували мільйонами, а зараз мільярдами, але винний все одно народ. І навіть не кучма, що поздавав всю зброю. Навпаки, дронарів відправляють у піхоту. І на вірну смерть.
показать весь комментарий
19.01.2026 00:26 Ответить
Та ні. За зміни до мобілізації проголосували ще в кінці 21 року. Всім було начхати. Що там прийняли. Пофіг. Ви вірили що контрактників у вас 200 тис. Що було не правдою. Солдатам ви не вірили. Міністрам, генералам і іншим брехунам. Ок. Зарплату ви не могли підняти з 10 до 13 у. ну ніяк. Мені писали що це нереально. Проте всі. Всі поголовно раділи асфальтизаціям і незрозумілим будівництвам. Ок. Тепер маєте те, що ще відбувалося з 14 року. А на дронарі можна пересаджувати вже діючу піхоту. Не треба набирати наперед, а в першу чергу дати лад тому що є. Розібралися би спочатку з хворими. Ха ха ха.
показать весь комментарий
19.01.2026 00:12 Ответить
Як боротись із кабами чи придумати щось, щоб не було масових ампутацій через тривале перетягування кінцівок турнікетами - це не царське діло, от посилати на смерть - це їх все
показать весь комментарий
18.01.2026 23:58 Ответить
Які там ще області по сусідству є у рашистів. Ще туда заведи військових з іноземною технікою, та потім там її і кинь, як у курській області. Стратег херов.
показать весь комментарий
18.01.2026 23:57 Ответить
Ну от ти живеш собі у Німеччині і ніхто тобі ніяких проблем не створює , навіть кацапи місцеві і все у тебе ок ...... щось тут не так (( А прикинь , на парашії живуть мільйони тих хто взагалі від народження українське громадянство мав , не те що батьки Сирського - кацапське , а діти і рідня кацапських вбивць як не поруч з тобою у НІмеччині , то у США , а донька ***** - у Парижі гуляє .....
показать весь комментарий
18.01.2026 23:55 Ответить
Як написав тут твій жополиз " у нас не вистачає мізків " , давай , емігрантику , мізки у студію - що тобі у коментарях Rino не так ))
показать весь комментарий
18.01.2026 23:48 Ответить
Що то було в Роботиному, коли бились об укріплення і поклали купу людей? Що за наступ? Чому той, хто його розробляв, досі сам не кинутий в такий наступ?
показать весь комментарий
18.01.2026 23:44 Ответить
В нас десь є в Лондоні генерал наступальних. Пока лампасне гнида буде посилати чужих дітей на штурм, а своїх ховатися толку не буде
показать весь комментарий
18.01.2026 23:42 Ответить
Тоді в армії була купа вмотивованих людей, і те спромоглись все прос@рати, паркетники навіщось півроку тріщали про наступ і там же і почали наступати, таке вращення, щоб покаласти більше людей, все просякнуто агентами кремля. Боюсь навіть допустити, чим загрожує подібний "наступ" зараз, коли мотивованих і підготовлених все менше, а хворих, непридатних наловлених, з яких ще й часто знущались і били і озлобили їх самі на себе (вистрілили собі в ногу), все більше
показать весь комментарий
18.01.2026 23:42 Ответить
Ну, люди все одно потрібні, і дронами має хтось керувати. Але ж не хапати і не тягнути на аркані бомжів з підворотень, алкашів з генделиків і шизиків з психушок. Це вже край! Отак мотивують! От напевно тому людей і зачинили в країні і не випускають - щоб "свободу" відчули на повні груди, за яку боремось?
показать весь комментарий
18.01.2026 23:35 Ответить
Тільки давайте спершу, з ГШовської, КСВшної та ОКшної кодли, сформуємо декілька зведених офіцерських загонів і хочап в закріп на позиції відправити таких. То ж найкращі фахівці. Боги війни.
показать весь комментарий
18.01.2026 23:27 Ответить
І досі сумуєш за булочками британськими , "патріоте" ?
показать весь комментарий
18.01.2026 23:21 Ответить
Щось тебе забагато, сцишся шо федоров звільнить з посади?
показать весь комментарий
18.01.2026 23:20 Ответить
У мене "мізків не вистачило " щоб зрозуміти суть твого коментаря , тобі Сирський не такий ? Якщо так - все у твоїх руках , нині вік не перешкода , покажи свій суперінтелект .
показать весь комментарий
18.01.2026 23:19 Ответить
дивно дуже що його батьки можуть жити на расєї... і ніхто і ніщо їм не загрожує... в заручники не бере...і все в них ок... щось тут не так
показать весь комментарий
18.01.2026 23:07 Ответить
Ким саме цей совковий м'ясник взагалі зібрався воювати??? Тут би хоча б якимось чудом вдалося зупинити наступ ворога, а цей недороблений жуков далі мріє про якісь примарні контрнаступи. Очевидно, провальна курська офензива дебіла так нічому і не навчила.
показать весь комментарий
18.01.2026 23:00 Ответить
Тільки явний агент ворога буде отак відкрито на прес-конференції заявляти про плани наступу якогось, чи дебіл, агент-дебіл, ти ще карти секретні покажи в прямому ефірі паркетне непорозуміння.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:55 Ответить
Тобто з "контрнаступу 2023" висновків не буде? Напередодні наступу зимовою-весною набрали багато людей у військо, а вже в листопаді 2023 почали розповідати, що військо потребує мобілізації пів мільйона чоловіків! Нічого так, понаступали...., весною людей вистачало, а вже в листопаді мінус 500 тисяч. Моя особиста думка, ті міста і селища, в яких стоїть ЗСУ - звичайно захищати треба, але витрачати життя солдатів, щоб відбити у ворога назад руїни Авдіївки, Бахмуту, Вугледару і тп. - точно не варто. Ті руїни зараз не варті ЖОДНОГО життя військовослужбовця ЗСУ. Люди вже в тих містах не житимуть, відновлювати коштів немає, та й для кого? Після війни, колись, для тих людей, хто ще планує жити на Донбасі, Україна, скоріш за все відновить два-три міста, умовний Северодонецьк і Маріуполь, і все. Повертати землю однозначно треба, але вже дипломатичним шляхом, з часом. Військовим шляхом - це дуже дорого по втратах. При наступі ЗСУ вже росіяни будуть вести війну з позиції оборони, і відповідно вже вони матимуть перевагу по втратах - Україні це не вигідно!
показать весь комментарий
18.01.2026 22:53 Ответить
Суджа наш 2.0
показать весь комментарий
18.01.2026 22:52 Ответить
Залужний як головнокомандувач абсолютно точно був набагато кращий за Сирського, а тепер він на жаль не може командувати ЗСУ якщо тільки не стане Президентом.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:46 Ответить
Звідки там кренделик? Зеленою риганиною задовольняються🤮
показать весь комментарий
18.01.2026 22:44 Ответить
Патужна кацапська скрєпа. По факту відповісти мізків не хватає, переходять на орально+вагінально-анальну тему. Кукарєшнік обдолбаний😁
показать весь комментарий
18.01.2026 22:42 Ответить
Вот Рим не выиграл ни одной битвы с Ганнибалом в Италии. Он туда-сюда ходил и жёг римские виллы деревни и города 10 лет, римляне боялись из города выйти. А уже через 15-20 римляне не только захватили Карфаген но и вернулись что бы за геноцидить уже побежденный и беззубый город. Убили всех мужчин и вырезали языки всем детям и женщинам, которых распродали в рабство в разных портах Средиземноморья
показать весь комментарий
18.01.2026 22:40 Ответить
та ти не виляй хвостом. ти задава собі питання чому ти зараз в Естонії, а не на якомусь із напрямків?
показать весь комментарий
18.01.2026 22:30 Ответить
2% - тні будуть раді, бо це означає лише посилення і закручування гайок
показать весь комментарий
18.01.2026 22:29 Ответить
Так ти старший зміни у Volodymyr Serdiuk? Що ж ти одразу не сказав?
показать весь комментарий
18.01.2026 22:25 Ответить
Вумний сильно? з Естонії видніше? то подзвони Сирському і скажи які заяви йому робити. краще вже взагалі мовчав би раз в Естонії в теплі сидиш. і перш ніж ляпати на військових, то постав спершу собі питання чому ти в Естонії, а не десь під Покровськом.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:22 Ответить
Як на мою дурну голову , то проблема нашого контрнаступу була лише одна - не змогли ( не зуміли , не захотіли , не вдалося ) так само швидко відступити на вихідні позиції , або цього вимагали лідор і ярмак ((
показать весь комментарий
18.01.2026 22:19 Ответить
А до чого провалена мобілізація і через це неможливість ніяких наступів взагалі.? Наступати можна технологіями. Скільки б у вас там не було чи вмотивованих чи не вмотивованих це вже великої ролі у полі не грає. Зараз збільшується кілзона у кацапів. Дронів більше у них. Ви доїхати з будь якою кількістю особового складу не зможете вже просто нікуди. Спіч гегерала говорить про відірваність його від реалій. Наступ може бути лише дронами разом з артою, ракетами, авіацією, реб, рер і т.д. Вдала операція з бухти барахти не вийде. А в нас просто напросто немає не те що солдат, а і засобів і озброєння. Все наше озброєння в їхній кілзоні постійно під обстрілом. Без знищення їхніх дронів нічого не буде. Спочатку розробив би програму по знищенню їхніх дронів, а потім вже можна балакати про щось інше. Ха ха ха.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:19 Ответить
Отримав з кремля вказівку пришвидшити знищення чоловічого населення України.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:15 Ответить
Напевно сформують армію з депутатів-казнокрадів, мєнтів - хабарників, прокурорів- інвалідів, тоді точно будуть наступати, тільки в сторону Європи.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:14 Ответить
Нормальный главнокомандующий не анонсирует наступление, чтобы враг не был готов. И во вторых видно, что он вообще воевать не умеет. Война - это не грубый механизм, в котором только отступаешь или только наступаешь. Война - это искусство, ты постоянно двигаешь войска, где выгодно наступать - наступаешь, где угроза - отступаешь. Война - это постоянная динамика. Видя, как он управляет войной, ну это полный враг. Одни котлы. Постоянно фланги отдают врагу и они окружают и закидывают и разносят - такая тактика ведет к огромным потерям. Если обороняешься, то нужно наоборот центр проваливать, а фланги держать, чтобы враг заходил в ловушку окружения. А этот... в котлы людей и под обстрелы. При том, что у Украины войска лучше, потери США говорят - 1 в 1. Просто потому что Сырский все время сливает фланги. Фланги - это основное в войне чаще всего. Конечно тактик множество и с центра можно накидывать по врагу, но если он тебя не видит и занят борьбой на фланге. Но если все на тебя развернутся, то ты уже будешь жертва. В такой войне так лучше людей не посылать. А Сырский только так и делает и фланги сливает и дает окружать и наваливать со всех сторон. Просто поражает наглость предательских действий или некомпетентности. И главное людей не вернешь. Не умеет воевать и держится за место - просто скорее всего на врага работает. Другой бы при стольких провалах был отстранен. Просто Зеленский продал земли и ему выгодно, что Украина только отступает, солдат уничтожают, а он ворует и война ему помогает установить военную диктатуру - без выборов у власти уже второй срок. И с ОПГ грабят страну, пока все отвлечены на войну.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:07 Ответить
Ну а те що до зєлі і творожнікова прийшла "бєлочка " ,то давно зрозуміло з зєліних відосіків.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:05 Ответить
Саме оборона це тактика яка допомагає протистояти ворогу в рази більш чисельного. Це ще казав Сунь Цзи… Оборона і знищення логістики - це єдиний шлях виснаження ворога. Все інше або тупість або зрада.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:04 Ответить
Ну так я і казав про "буйнопомєшаних".
показать весь комментарий
18.01.2026 22:03 Ответить
Так зупинити наступ РФ не спроможни, на жаль!! А вони наш контрнаступ змогли.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:03 Ответить
Наступач, ти боротись із кабами якось думаєш?
показать весь комментарий
18.01.2026 22:03 Ответить
Ну если этот агент ФСБ и ГРУ открыл рот, то скоро падут Запорожье и Днепр, а там и Харьков! Гениальные наступательные операции Зеленского и Сырского с Ермаком с десятками тысяч убитых и раненых защитников Украины еще у всех на слуху!
показать весь комментарий
18.01.2026 22:01 Ответить
Так, в хто вам сказав, що там їх було 18? Даю сто відсотків що чоловік 15 свалило ще раніше, або взагалі фактично було чоловік 5, а на паперах 25. Там мало місця на відео для 18 чоловік. Якщо швидко свалюють мають бути лошки, крушки, місця для відпочинку. Інші речі які вказують на присутність людей. Якісь баули. Спайки з водою і т.д. На відео я би сказав що фактично чергували 3 - 5 чоловік, а інші просто числилися на паперах. Тобто по фальшивих бр збирали касу з бойових. Тих що самі собі нараховували, а фактично не чергували. Контролю за штабами немає ніякого. Тому вони і пишуть брехню про 18 чоловік. Якби могли вписати 28 , то вписали би. Більше чорного налу. Ха ха ха.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:01 Ответить
Буданга пішов на підвищення, тому незабаром кава у Ялті.
показать весь комментарий
18.01.2026 21:57 Ответить
Для кого ці байки? Чи думають, як нахапали на вулицях алкашів і шизофреників, то можна кидати їх в останній бій?
А памʼятаєте, того року блогерши писали, що це безглуздя, всі не можуть бути героями, що в ТЦК булінг, дідівщина, хабарництво і вимагання, що хабар за непридатність 25 тис. баксів і це ціна життя і що довбайте тих, хто вже давав присягу, а не ловіть по вулицям алкашів і шизофреників і втирайте їм про борг перед Батьківщиною..
Але хто ж слухав, затюкали і назвали агентами кремля. Зрозуміло, що легше намагатись загрібати жар чужими руками, ніж організувати справедливий процес та самим прийняти участь, відправити на фронт своїх дітей, себе, оточення, свою охранку, припинити красти і брати хабарі, коли здається, що є альтернатива - зашмагати батогом весь народ, задурити йому мізки та зробити винним у всіх своїх гріхах. Не зрозуміють, що не можна всіх змусити, що метод батога і батога не працює, тому замість контрнаступу здаємо території, а добровольців вже нема - скотським ставленням до людей і корупцією відбили мотивацію.
І коли були вже далеко не перші дзіночки, коли в Одеських ТЦК почали масово "самовбиватись" епілептики, коли отой "помічник ТЦК", якого вже вбили, побив і притягнув того фітнес-тренера, а потім зʼявилось відео, як з нього знущаються в тренувальному таборі і він говорить на камеру, що його гвалтують, та ще й змушують його казати слова, ображають всі ЗСУ, незрозуміло, свідомо чи ні.
t.me/xydessa
/45338
Всі теж це сприйняли, як і те, що не було розслідування і покарання винних і що такого не має бути в армії, навіть на зоні в нормальні часи нормальні люди з таким боролися..
От і маємо, прямуємо на дно..
показать весь комментарий
18.01.2026 21:54 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=_1dx_cfvpnM&list=PLkiUobAt4M4Kn_cKRDC5MipYGEBtyVnK4&index=100
показать весь комментарий
18.01.2026 21:45 Ответить
Зрозумійте - не комісари з ППП (психологічної підтримки персоналу) - там одні шавки замполітовскі. а конкретно з психлікарні для "буйнопамєшаних"
youtube.com/watch?v=Dgg8ST5KcXo&list=PLkiUobAt4M4Kn_cKRDC5MipYGEBtyVnK4&index=93
https://www.youtube.com/watch?v=gUB7pJviC1o&list=PLkiUobAt4M4Kn_cKRDC5MipYGEBtyVnK4&index=90

https://www.youtube.com/watch?v=b-YsglfIHF4&list=PLkiUobAt4M4Kn_cKRDC5MipYGEBtyVnK4&index=91
показать весь комментарий
18.01.2026 21:43 Ответить
Заява на кшталт "Павутина 2" буде мати більш помітний ефект.
показать весь комментарий
18.01.2026 21:43 Ответить
Це ж рудий покидьок якось ляпнув(А нафіга це оголошувати?Де військова хитрість?це щоб залишитися і далі в кріслі?((((
показать весь комментарий
18.01.2026 21:42 Ответить
до здачі земель схиляють сьогодні. тож зараз поки ще не має тих результатів, робити подібні заяви точно буде не зайвим.
показать весь комментарий
18.01.2026 21:39 Ответить
Сам факт існування ганебної бусифікації тебе не дивує? Тільки те, що гребуть калік та алкашів?
показать весь комментарий
18.01.2026 21:39 Ответить
Патріотки, ті що возять сюди італійців на екскурсії, нарешті вилізуть з під іноземців своїх та й підуть.
показать весь комментарий
18.01.2026 21:37 Ответить
Залужного вони спеціально підставили з контрнаступом коли всі помийки ОПИ,і на Г+Г почали трубити про контрнаступ в ще в лютому-березні коли контрнаступ планувався на літо.Розумієте про що йдеться?Для того щоб прибрати їхнього конкурента з більшим рейтингом вони забили на звільнення півдня України.Точно так же і зробили з Кличком на данний час-Не допомогали Києву підготуватись до блекауту щоб знищити його рейтинг.Мошиахи кончені.
показать весь комментарий
18.01.2026 21:37 Ответить
Як хто? Ті, кого наловили під приводом необхідності ротацій на фронті. Цими і наступлять, а ротацій як не було, так і не буде.
показать весь комментарий
18.01.2026 21:35 Ответить
Його зазвичай роблять непридатними, яких нахапали на вулиці. При цьому ще й анонсувавши напрямок. От тільки на коо працюють ці контрнаступальники, велике питання.
показать весь комментарий
18.01.2026 21:32 Ответить
якщо ми хочемо завершення війни, то єдиний спосіб це поразка рузкіх.
показать весь комментарий
18.01.2026 21:32 Ответить
Страница 1 из 2