16561 посетитель онлайн

Россия в войне потеряла 1,2 миллиона военных, вдвое больше, чем Украина – CSIS

Россия в войне потеряла 1,2 миллиона военных

С начала полномасштабной войны оккупационная российская армия могла потерять в два раза больше военных, чем Украина.

Об этом сообщает американский Центр стратегических и международных исследований, передает Цензор.НЕТ.

Подробности

В CSIS отмечают, что с февраля 2022 года российские войска понесли почти 1,2 миллиона потерь, что больше, чем в любой войне после Второй мировой.

При текущих темпах совокупные потери России и Украины могут достичь 2 миллионов к весне 2026 года.

После перехвата инициативы в 2024 году российские войска продвигались вперед со средней скоростью от 15 до 70 метров в день в своих самых значительных наступлениях, что медленнее, чем почти любая крупная наступательная кампания в любой войне прошлого века, - сообщили в CSIS.

Только в 2025 году российские потери составили примерно 415 000 человек, что в среднем составляет почти 35 000 потерь в месяц. Кроме того, с февраля 2022 года по декабрь 2025 года на поле боя погибло примерно от 275 000 до 325 000 российских военнослужащих.

"Совокупные потери России и Украины могут составить 1,8 миллиона и к весне 2026 года могут достичь 2 миллионов общих потерь", – отмечают в CSIS.

Топ комментарии
+12
ми втрачаємо кращих .. а паРаша сміття
показать весь комментарий
28.01.2026 13:31 Ответить
+10
У них ядерна збруя імєєтся. оні апріорі не можуть програти, це аксіома. Тоді о якій перемозі, да іще з зебілом на чєлє, окрім якогось там миру, ми можем мріяти? Ну от чесно?
показать весь комментарий
28.01.2026 13:36 Ответить
+9
При істотній різниці в населенні це вирок.
показать весь комментарий
28.01.2026 13:31 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
а так як іх в четверо більше то ми поки програемо
показать весь комментарий
28.01.2026 13:31 Ответить
При істотній різниці в населенні це вирок.
показать весь комментарий
28.01.2026 13:31 Ответить
ми втрачаємо кращих .. а паРаша сміття
показать весь комментарий
28.01.2026 13:31 Ответить
Звичайно, зараз зроблять тут популярний висновок, що "рєсурсную войну Украіна ужє проіграла, потому надо іскать компроміс (то єсть виполнять всє трєбованія "мірного договора", потому что на другіє условія ми ідті нє собіраємся, так как всьо равно побєдім, і потому смисла нікакого нєт подпісивать какіє-лібо договора, коториє нє вєдут к побєдє).
показать весь комментарий
28.01.2026 13:33 Ответить
паРаша спокійно собі утилізує малі народності, зеків, непотріб різний .. їм похер
показать весь комментарий
28.01.2026 13:33 Ответить
не в різниці вирок, а в голосуванні стада плем`я Зеленьського на виборах в 2019
показать весь комментарий
28.01.2026 13:33 Ответить
+

показать весь комментарий
28.01.2026 13:36 Ответить
У них ядерна збруя імєєтся. оні апріорі не можуть програти, це аксіома. Тоді о якій перемозі, да іще з зебілом на чєлє, окрім якогось там миру, ми можем мріяти? Ну от чесно?
показать весь комментарий
28.01.2026 13:36 Ответить
Це піпець.
показать весь комментарий
28.01.2026 13:36 Ответить
Ну а чому люди за цього вилупка голосували ти вже забув?
показать весь комментарий
28.01.2026 13:38 Ответить
Бо вони далбайоби
показать весь комментарий
28.01.2026 13:38 Ответить
"З початку повномасштабної війни окупаційна російська армія могла втратити вдвічі більше військових, ніж Україна."

А могла і не втратити. Інформація рівня ОБС.
показать весь комментарий
28.01.2026 13:38 Ответить
Не якогось там миру, а русского.
Бо виходячи з вашого твердження про неможливість програшу, росія може тільки виграти. А для них виграш - це вся Україна їхня.
показать весь комментарий
28.01.2026 13:39 Ответить
Все тепер залежить від інтерпретації.
Правільная: в рєальності россія потєряла в рази мєньшє, чєм Украіна.
показать весь комментарий
28.01.2026 13:40 Ответить
Багато варіантів. У рф може початися революція, може впасти економіка, Китай може оголосити їм війну, може впасти астероїд на Москву. Останній варіант напевно найбільш ймовірний.
показать весь комментарий
28.01.2026 13:41 Ответить
З ішаком-зрадником Україні кінець,кому ще не дойшло?
показать весь комментарий
28.01.2026 13:42 Ответить
Можливо. Але скоріше за все ***** до того моменту не доживе. І не сможе смаконуть тієї перемоги на яку він так розраховував. Та і ціна цієї перемоги буде дуже високою навіть для них. Що стосується домбасу, то здавати контрольовані території не можна. Хай захоплюють силою. Хай знищать ту крамаху зі словянськом, чорт і зними, але було б не погано і далбіть донецк та луґанск і стерти той їбучий домбас з лиця землі взагалі.
показать весь комментарий
28.01.2026 13:43 Ответить
Для тебе правильні кацапські інтерпретації? Готуєшся?
показать весь комментарий
28.01.2026 13:44 Ответить
От приберемо ішака-зрадника - і одразу +100 млн населення, +2 трлн економіки, +скільки треба ракет, танків, снарядів, дронів.
Тільки мінус охфіс простих рішень.
І тому - нічого не зміниться радикально.
показать весь комментарий
28.01.2026 13:45 Ответить
Та ні, ви ж сказали, що програти не можуть, значить, переможуть. Бо "сайтісь пасєрєдінє" для них рівноцінно програшу.
показать весь комментарий
28.01.2026 13:46 Ответить
А скільки при цьому знищать українців ти не врахував? Ну, звісно, ти ж не там...
показать весь комментарий
28.01.2026 13:47 Ответить
Жартую.
Ну не плакати ж.
показать весь комментарий
28.01.2026 13:47 Ответить
А може до нас на поміч прийде Європа бити русню, згоден, все може бути
показать весь комментарий
28.01.2026 13:48 Ответить
Не сміши.
показать весь комментарий
28.01.2026 13:48 Ответить
Я відповів Сергію Супруну в тому ж стилі, що і він мені
показать весь комментарий
28.01.2026 13:50 Ответить
Одним м'ясом не навоюєш.Де наші хоча би балістичні ракети, не кажучи вже про гіперзвукові? Всі війни ******* виграються технологіями.
показать весь комментарий
28.01.2026 13:51 Ответить
Ні. Захоплення Донбасу буде для них рівноцінне виграшу.
показать весь комментарий
28.01.2026 13:51 Ответить
Тобто здать міста з населенням як крєпостних? Та і не для того роками там будувались фортифікації. Так загине багато, але шо ж поробиш. Така доля значть
показать весь комментарий
28.01.2026 13:52 Ответить
Вже пізно пити боржомі. Усунення ішака стратегічно немає ніякого сенсу. тут треба правдами і не правдами втягнути Європу у війну, інакше габела
показать весь комментарий
28.01.2026 13:55 Ответить
А не приберемо?
показать весь комментарий
28.01.2026 13:58 Ответить
Оця х-ня з "двушкамі на мАцкву" продовжиться.
Але подібні коментарі спрямовані на підтримання в народі "тягі к простим рєшєніям".
Згадайте всюдисущого Artcore з його ядерною панацеєю.
показать весь комментарий
28.01.2026 13:59 Ответить
Бомба з крильцями, мопед та орда бомжів - це, звісно, топовий хайтек.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:00 Ответить
показать весь комментарий
28.01.2026 14:03 Ответить
Циркон це що? Теж бомба с крилами? Нічого собі у бомжів цілий авіазавод винищувачів в у нас є таке?
показать весь комментарий
28.01.2026 14:06 Ответить
Фронт рухають щодня і тил вибивають щоночі не вундервафлі високотехнологічні в кількості декілько штук (Циркон).
показать весь комментарий
28.01.2026 14:07 Ответить
Занижена оцінка ворога це саме жахливе що може бути, чого ж ці бомжі йдуть вперед? Потроху але йдуть.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:08 Ответить
Навіть якщо війна зупиниться по сьогоднішній лінії фронту, то це все одно буде для них рівноцінно виграшу. Власне це він і буде.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:09 Ответить
Так, краще вже замутити веселий держпереворот.
Щоб Європа точно мала привід ще рік з'ясовувати, чи не хунта тут часом утворилась, якій ані гроші, ані зброю не можна давати ні в якому разі.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:10 Ответить
Притомні давно про це кажуть. Без повноцінного вступу НАТО у війну діла не буде, хоч ти і всіх українських жінок та підлітків у буси зажени. Проти математики не попреш...
показать весь комментарий
28.01.2026 14:11 Ответить
Так втрати ж 1:6 ніби, так нам кажуть. А якщо вдвічі більше, то це 1:2, тоді стратегічна мета "50 тисяч москалів щомісяця" грає новими (насправді старими) фарбами.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:12 Ответить
Краще спостерігати за знищення України
показать весь комментарий
28.01.2026 14:12 Ответить
Ага .Ядерные ссср и штаты проиграли нечдерному Афганистану.Также ядерные штаты проиграли во Вьетнаме.Яо это существенный показатель но не решающий.Жаль что мы свое яо за бумажки и пустые обещания отдали
показать весь комментарий
28.01.2026 14:12 Ответить
Після таких публічних заяв у охлоса і силовиків з'явиться логічне питання: а почєму ето ми, такіє вєлікіє, какіх-то хохлов нє смоглі в зємлю по самий пятак вколотіть, чтоби русскіє флагі от Донєцка до Львова вісєлі, всєм на устрашєніє?
показать весь комментарий
28.01.2026 14:12 Ответить
З ким ви дискутуєте? Це ж трампістська ганчірка.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:13 Ответить
Ну ти Кхорн і Арей разом взяті канешно.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:13 Ответить
У них не було спільного кордону з цими країнами, що суттєво зменшує логістику та інші можливості. Те що ти зараз написав це те ж саме, що порівнювати *** з пальцем
показать весь комментарий
28.01.2026 14:14 Ответить
Тобто, буде краще так само здати, але трохи пізніше і при цьому ще покласти кілька сот тисяч українців? Непоганий план...
показать весь комментарий
28.01.2026 14:14 Ответить
Якби існував спосіб якось швидко і без великих втрат його сколупнути (разом з зєлєними, бо якщо тільки зєлю, на його місце буде спікер ВРУ, а він теж з зєлєних, нічим не кращий). Немає такого способу.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:14 Ответить
Нажаль на зараз там скоріш за все плюс/мінус паритет. Інакше навіщо бусифікувати кожно місяця 30 тищ?
показать весь комментарий
28.01.2026 14:16 Ответить
У штатів зовсім не було планів знищити чи завоювати Афганістан. Були б - знищили і завоювали.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:16 Ответить
Питання будуть. Вони вже є. Ну то що?
показать весь комментарий
28.01.2026 14:17 Ответить
Але одну просту певність я маю: з Зєльонкіним на чолі нічого доброго Україні чекати не випадає.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:17 Ответить
І це при тому, що їх кожного дня годують "побєдой, которая так блізка" (вже скоро чотири роки).
А от якщо зупиниться, то і запитають "а побєда-то - гдє?"
показать весь комментарий
28.01.2026 14:18 Ответить
Без ішака і єлдака все рухне
показать весь комментарий
28.01.2026 14:18 Ответить
Не просто здати а хлам розйобане. Без укріп районів, без *****, без заводів, які там є, без інфраструктури. Спустошену, знищену клоаку. Щоб вони там не особо то і змогли закріпитися, якщо попруть далі
показать весь комментарий
28.01.2026 14:18 Ответить
Ні.
А от в процесі заміни - може, ще й як.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:19 Ответить
Фронт рухають щодня і вибивають тил фаби, каби, безпілотники і ракети, а не бомжі на віслюках. Менше дивись тєлємарахвон.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:19 Ответить
Скажуть - ось. Маріуполь наш, Мелітополь наш. Хто не згоден, що це перемога - у в'язницю за образу армії.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:24 Ответить
Ага, постійне просування великою кількістю малих груп людиноподібних роботів.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:25 Ответить
Це робить головну ударну силу русні - прості дрони, бомжі, КАБи - високотехнологічною?
показать весь комментарий
28.01.2026 14:26 Ответить
Навіть якби це було правдою, то співвідношення повинне бути 1:5, лише тоді це була б лише шкода як 1:1, тобто все одно не вигідна.
Абсолютний програш.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:27 Ответить
Если был бы паритет то уж россияне не преминули бы показать видео в которых были бы десятки погибших украинских солдат в одном противотанковом рву. Посадки заваленные десятками трупов на каждые сотни метров. Но такого нет - потому что тактика совсем другая. Ты не можешь убить десяток украинцев захватив СПшку только потому что там сидит двое. Но пока ты до той СПшки дойдешь - ты положишь 20 своих одноразовых. Если бы наши ходили в штурмы "просачиванием малыми группами" то перекос потерь был бы точно так же не в нашу пользу.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:27 Ответить
І буде тотальне розчарування у вєлікой імпєріі: дажє какіх-то хохлов - і тєх нє додушілі.
А для імперії зникнення віри у її могутність - смертельна хвороба.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:27 Ответить
Відосів з тієї сторони я не бачив жодного за весь час війни, тому судити шо там і як об'єктивно не можу
показать весь комментарий
28.01.2026 14:30 Ответить
Жителі перерахованих вами міст категорично проти. Це негуманно. Будуть ресурси, то зсу оборонятиме. Не буде ресурсів здадуть. Якщо обороняти будуть відчайдушно, то міста будуть знищені гарантовано. Ваша мрія збудеться.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:32 Ответить
В нас просто багато хто списується через сімейні обставини, а в них просто мруть. А якшо серйозно то паритет навряд, але й 1:6 то шось пахне Євгеном Диким.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:33 Ответить
Астероїд більш реалістичніший варіант.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:33 Ответить
Російська імперія пережила і Севастополь, і Цусіму. А тут навіть не поразка, а занадто маленька перемога.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:34 Ответить
Ще раз: перед тим просуванням кацапи спочатку розносять наші позиції артою, кабами і дронами. Повторюю: вимкни тєлємарахвон!
показать весь комментарий
28.01.2026 14:34 Ответить
Мрію ******* 27 лютого 2022 в Гостомелі, остальноє лірика
показать весь комментарий
28.01.2026 14:40 Ответить
Арта, КАБи і дрони - це топовий хайтек, доступний лише найпередовішим країнам?
показать весь комментарий
28.01.2026 14:40 Ответить
По-твоєму, дрон на радіокеруванні чи оптоволокні, чи який використовує супутникову навігацію, - це не високотехнологічне озброєння? КАБ, який наводиться на ціль за допомогою супутників та лазерної і інфрачервоної апаратури - не високотегнологічне? А яке тоді по-твоєму високотехнологічне? Зірка смерті? Лазерний бластер? Фантастики передивився?
показать весь комментарий
28.01.2026 14:40 Ответить
Ні, високотехнологічне - це "Циркони", "Кинджали", ******* трьохкоординатні радари, далекобійні ракети повітря-повітря.
Дрони і КАБи використовують просту електроніку, китайську. До випуску якої русня не має майже ніякого відношення.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:42 Ответить
Саме так. Скільки країн зараз може виробляти таке озброєння? Самостійно, від а до я, а не збирати докупи китайські та американські комплектуючі.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:43 Ответить
Франція нормальні КАБи робить. Арту роблять в Європі. З дронами важче: європейські дуже дорогі. Електроніку теж можна замінити з китайської на тайванську.
Технології у Європи всі є, тільки рученята бруднити не хочеться.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:45 Ответить
Ти справді зовсім далекий від реальності. Чим той же кинджал технологічніший від шахеда?
показать весь комментарий
28.01.2026 14:45 Ответить
Тобто дозвуковий ішакєд за складністю не поступається аеробалістичній ракеті зі швидкістью в десяток махів?
показать весь комментарий
28.01.2026 14:46 Ответить
Що значить "рученята бруднити не хочется"? Це реально маячню ти верзеш. І де ті нормальні французькі каби? Скільки їх? В нас вони є? Багато?
показать весь комментарий
28.01.2026 14:48 Ответить
До складності технології не мають ніякого відношення.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:51 Ответить
Ясно, на цьому можна припиняти.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:53 Ответить
Так це все можна ж роздовбати і самому, а не чекати, поки роздовбуть кацапи, вбивши при цьому ще кілька сот тисяч українців.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:58 Ответить
Ну от дуже цікаво - цей американський Центр стратегічних та міжнародних досліджень під якими кущами або в яких лісопосадках сидить та підраховує трупи? Ну можна взяти опубліковані дані в ЗМІ, але то така достовірність (особливо у козломордої орди), що й говорити нема про що.
Проте до сьогодняшніх американських інфо-вкидів взагалі відношення як до пліток.
показать весь комментарий
28.01.2026 14:59 Ответить
Куди переселяти місцеве населення при здачі територій? Шось я не бачу бажаючих прихистити у себе жителів Краматорська та Слов`янська
показать весь комментарий
28.01.2026 15:02 Ответить
Але є відоси, як міняють тіла загиблих 1000 наших на 57 кацапів. Та і кількість наших полонених набагато більша, ніж кацапів. І це все примушує сумніватись в достовірності 1 до 6 на нашу користь...
показать весь комментарий
28.01.2026 15:04 Ответить
парадокс життя "при зеленському":

- коли на марафоні розказують про втрати 1:5/1:7/1:10 (у Покровську взагалі 1:12) , але за 4 роки виявляється, що це 1 до 2.
- коли є 7 фламінго на добу, але без світла сидять тільки українці
- коли є 40000 перехоплювачів шахедів на місяць, але 7 шахедів годинами літають над Києвом
- коли 6+ місяців атакуються нпз, "зупинено 20% потужностей", але чогось росія достроково знімає заборону на експорт бензину
- коли меморандум на копалини передбачає 50 на 50, але в першій реальній угоді - 4% Україні, решта - штатам.
- коли читаєш, що українська делегація поїхала на перемовини, але у складі чомусь тільки татари, євреї та грузини
показать весь комментарий
28.01.2026 15:04 Ответить
Саме так. Чеченську і Сірійську поразки теж пережили. Все залежить від того, як її правильно піднести лохторати. При бажанні навіть повний розгром можна легко видати за "побєду".
показать весь комментарий
28.01.2026 15:08 Ответить
А куди переселилось населення вже окупованих територій? П"ята частина України в окупації все-таки, якщо хто забув. А це зовсім не мало.
показать весь комментарий
28.01.2026 15:11 Ответить
Все як завжди. Хотіли дати духопідьйомну інформацію про те, як в Росії рускіеє закінчуються, а проінформували, що втрати України порядка 600000.
показать весь комментарий
28.01.2026 15:26 Ответить
В совку ядерки було в рази більше. І де він зараз?
показать весь комментарий
28.01.2026 15:31 Ответить
Цікаво а що ІІ не може порахувати по електронним розрахункам втрати, я впевнений що спецслужби знають.... Чі я шось не розумію
показать весь комментарий
28.01.2026 15:32 Ответить
Що значить "оні апріорі не можуть програти".
Якщо програти в сенсі "український флаг замайорить над кремлем замість аквавреша - то так, такого програшу не буде.
Але ж нам і не треба штурмовати москву.

Перемогою України і програшем параші в цій війні буде те, коли на НАШІЙ території залишаться лише хароші рускі.
А от програш України - це як раз классіка - аквафреш на Банковій
показать весь комментарий
28.01.2026 15:37 Ответить
Дуже багато втрат --- пораненими і з болячками, людей беруть старих кому за 50 а вже в 45 у чоловіків можуть бути проблеми з сердцем зі спиною з почками з желудком, а при стресі вони всі різко проявляються, якщо болить желудок, ти довго не протянешь бо откриється язва, а якщо заклинив діск чі грижа на спині людина ходить не може , вся проблема в тому що кацапи гребуть всих підряд і молодих, а ці молодих не беруть а вигнпли з країни 500 тис виїхало, це ж подарок для Кремля зе зробив.
показать весь комментарий
28.01.2026 15:39 Ответить
Можливо, що цей висновок американців є достатньо лояльним для росіян, адже за військовими канонами атакуюча сторона (а рашка в цій війні переважно наступає) втрачає особового складу в 3-5 разів більше, ніж обороняюча.
показать весь комментарий
28.01.2026 15:39 Ответить
Це лише російські пропагандисти розказують, що їхня армія 'нищить хохлів мільйонами без жодних втрат зі свого боку'. При такій широкомасштабній війні із застосуванням всього, що є (крім хіба що ядерної зброї) втрати сторін не можуть не бути чималими. І з нашого боку також, але, якщо б було таке співвідношення втрат і така їх абсолютна кількість з нашого боку, то москалі б були зараз десь під Львовом, як мінімум, а не там, де вони є насправді.
показать весь комментарий
28.01.2026 15:46 Ответить
Страница 2 из 2