9402 посетителя онлайн

В Украине планируют ввести четкие сроки службы через механизм контрактов, - Палиса

В Украине планируют ввести четкие сроки службы через механизм контрактов, - Палиса

Для всех военных в Украине готовят введение четких сроков службы через систему контрактов. Новые контракты смогут заключать и уже мобилизованные. 

Об этом заявил заместитель руководителя Офиса президента, бригадный генерал ВСУ Павел Палиса в интервью проекту "Радио Свобода" "Донбасс.Реалии", сообщает Цензор.НЕТ.

Контракты для всех 

По словам Палисы, новые контракты смогут заключать даже те граждане, которые уже мобилизованы. Он отметил, что это позволит обеспечить плавный переход на контрактную армию. 

"В общем, технически нужно было протестировать все процедуры, которые составят базу для более широкого контракта, который смогут подписывать, в том числе, и мобилизованные уже граждане Украины с целью получения четких сроков службы и с целью мотивации таких людей, и плавного перехода от мобилизованной армии к контрактной", - сказал заместитель руководителя ОП.

Новый законопроект 

Палиса также сказал, что предыдущий министр обороны разработал проект закона, который уже был подан в Верховную Раду относительно новых контрактов.

Однако сейчас новый министр обороны Михаил Федоров взял паузу для доработки документа в соответствии со своим видением.

"В ближайшее время мы все ждем предложенный новый проект. Запрос на сроки службы — он понятен, и мы попробуем все-таки его реализовать путем контрактов. Но тоже нужно учитывать и текущую ситуацию на фронте", - добавил чиновник.

Топ комментарии
+18
Куди не плюнь в Україні- всюди бригадні генерали. А під них же солдатіків треба.
показать весь комментарий
01.03.2026 21:29 Ответить
+15
Чого так спішити? Війна тільки 11 років йде.
показать весь комментарий
01.03.2026 21:21 Ответить
+15
А як там "контракти 18-24"? А то так піарили, свого часу, цю ініціативу, а останнім часом щось нічого не чутно...
показать весь комментарий
01.03.2026 21:27 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Примете Закон, потоп пишите! Планировщики!
показать весь комментарий
01.03.2026 21:21 Ответить
Це називається пізно всралися...А ле й добра новина !!!
Зеленський обіцяє задонатити зі своїх офшорних перповнених сундуків - вони вже унього просто репаються навпіл.
показать весь комментарий
01.03.2026 21:40 Ответить
Да, Наталья, знакомый "ник". ( Вам хорошо..., а нам разгребывать)
показать весь комментарий
01.03.2026 21:44 Ответить
багато чого натерпілася від гебенії у т ч замолоду , поки спостерігати вже стала у віці бабці далеко здАлеку...
маю право коли побувала в Україні в гостях перед вибором 73 -х палка с двома колами навскоси (знак%схожий на інструмент членомграя). Чекали усі на кожній лавочці та в черзі на здихатися від Порроха та вибрати вовчика . Ревіла й катала катала звідси ... Але хто ж тоді хто слухав нас таких... Поржать вирішили...
показать весь комментарий
01.03.2026 23:17 Ответить
Діаспора, до речі, вибрала тоді Пороха - і в Штатах, і у Німеччині. Але хто ж тоді нас рахував? Всі ж як подуріли: Голобородько прийде - порядок наведе!!!
Навів. Досі ржуть...
показать весь комментарий
02.03.2026 09:56 Ответить
А ЯКЩО КОРОТКО-РАГРЬОБУЄТЄ СВОЄ ... Ви виходили на "умовно на революціі на граніті" аби младоріги не прийшли?
показать весь комментарий
01.03.2026 23:21 Ответить
Чого так спішити? Війна тільки 11 років йде.
показать весь комментарий
01.03.2026 21:21 Ответить
И пока будет идти никакой контрактной армии не будет это сказка ибо никакие контрактники или рекрутинг не обеспечат потребности на фронте при такой большой и интенсивной войне .Контрактная армия это для войны с пастухами -талибами и партизанами как в Афганистане. Так что забудьте про нее как минимум до конца войны.
показать весь комментарий
01.03.2026 21:31 Ответить
Чому тоді кацапи контрактниками воюють?
показать весь комментарий
01.03.2026 21:33 Ответить
тому що це не контракт, якщо нема кінця та способу розірвати.
показать весь комментарий
01.03.2026 22:53 Ответить
Ви там шо, зависли?
показать весь комментарий
01.03.2026 21:40 Ответить
Щас Трамп призовет мобилизованных и Ирану п@а, бо контрактники(из них и состоит армия США), ничего не могут сделать аятоллам и прочим КСИРам. Вопрос в том, шо именно делать.
показать весь комментарий
01.03.2026 22:06 Ответить
Совки програли в Афгапніствні,а то армія мобілізованих кріпаків була.
показать весь комментарий
01.03.2026 22:24 Ответить
На відміну від загальної думки, можу сказати як солдат дшбр в ДРА, що за часів моєї служби підрозділи ПДВ і бригада дшб зі складу ОКРВА (за інших не кажу, бо у них не служив) комплектувалися, як правило, мотивованими до служби і підготовленими в учебках солдатами, у яких, зважаючи на вік, було відсутнє відчуття самозбереження. Плюс робота замполітів і комсомольської організації. Результат - ці підрозділи виконували завдання самовіддано, як би це не звучало високопарно (ідеологічну складову не чіпаємо, говоримо про боєздатність). Наші офіцери ходили на бойові разом з нами (зараз це виняткові випадки).
На випадок відповідей "сам дурак", то в Афгані я був окупантом, а зараз п'ятий рік на в/службі.
показать весь комментарий
02.03.2026 08:55 Ответить
І отримали на горіхи ті мотивовані в Афганістані.Мотивовані,бо вірили в брехню.
показать весь комментарий
02.03.2026 09:02 Ответить
56-та?
показать весь комментарий
02.03.2026 09:33 Ответить
А як там "контракти 18-24"? А то так піарили, свого часу, цю ініціативу, а останнім часом щось нічого не чутно...
показать весь комментарий
01.03.2026 21:27 Ответить
Бабло розпиляної, тепер нові фантазії.
Все в стилі: розсміши коміка.
показать весь комментарий
01.03.2026 21:31 Ответить
Столько желающих, шо аж страшно. Но не Палисе, бо генерал теперь.
показать весь комментарий
01.03.2026 21:40 Ответить
Стефанчук,голова вр,сказав,що війна буде доти,поки Крим не заберуть.
показать весь комментарий
01.03.2026 21:37 Ответить
ібаньки
показать весь комментарий
01.03.2026 21:28 Ответить
Куди не плюнь в Україні- всюди бригадні генерали. А під них же солдатіків треба.
показать весь комментарий
01.03.2026 21:29 Ответить
пробачте, а що по мобілізованим? нах. ваші контракти, звільяйте нас хто с початку 22 року служив.
показать весь комментарий
01.03.2026 21:30 Ответить
Такая привилегия, как 1 год службы по контракту для "18-24", маловероятна. 3-5 лет для солдат и сержантов, офицерам 5-7(как это и было раньше). Многих служивших с 22 такое не порадует(ну может 2 недель отпуска дадут по поводу).
показать весь комментарий
01.03.2026 21:46 Ответить
ПЛАНИ,ПЛАНИ, ну ще думаємо, обговорюємо, домовилисЬ. і так безкінечно Остогидло це постійно чути,бо це локшина на вуха баранам і лохам. Ви щось зробіть а потім повідомте
показать весь комментарий
01.03.2026 21:31 Ответить
Це ж було вже.
показать весь комментарий
01.03.2026 21:33 Ответить
"Найближчим часом ми всі чекаємо запропонований новий проєкт. Запит на терміни служби - він зрозумілий, і ми спробуємо все-таки його реалізувати шляхом контрактів. Але..."-Паліс
Балабол. Брат з березня 22-го,то ще контракт треба,аби в нього були чіткі терміни служби?
показать весь комментарий
01.03.2026 21:35 Ответить
Перед контрактами всі рівні, чи «слуги» і їхні личинки рівніші?
показать весь комментарий
01.03.2026 21:38 Ответить
У меня, три болезни по которым поставили п. А согласно 402 наказа. Жду уже десятый месяц подтверждения ЦВЛКА! Молодцы болезни! Если бы не ждал, столько бы не прожил! И для придурков, мои параметры настолько не интересны ловцам! Ловцов в части заберут первыми)
показать весь комментарий
01.03.2026 21:39 Ответить
А той хто пішов в 22 роки добровольцем з самого початку війни, взявши академку в вузі, скільки буде служити? До 40 років?
показать весь комментарий
01.03.2026 21:40 Ответить
До 60, чувак. До 60! Це на кацапії чіткі терміни - якщо не здох то стаєш вільним. А у нас якщо тебе призначили бути рабом, то терпи. Або ти ворог народа і в тюрму. УБД СЗЧ і ЗЕК! А той хто весь час відсидів грузчиком епіцентра - шанована людина і виборець майбутньої влади. І на відміну від тебе має можливість росттити і виховувати дітей. Не лише своїх, а і твоїх буде. Саме таку країну і захищаємо.
показать весь комментарий
02.03.2026 07:42 Ответить
Дожити б😁таке враження вони ось ось коли ще трохи здохне уведуть😁
показать весь комментарий
01.03.2026 21:43 Ответить
Залужний, Содоль і купа других підготовлених військових звільнилася через ВЛК, а наші діти 5 рік на війні. На поранення, контузії всім насрати. Де справедливість?
показать весь комментарий
01.03.2026 21:46 Ответить
Наприклад, є умовні 100 мобілізованих. Які чіткі терміни служби будуть у вказаних 100 мобілізованих, якщо вони не укладатимуть контракти?
показать весь комментарий
01.03.2026 21:52 Ответить
"До закінчення військового стану"... Навряд чи буде більш чіткий термін.
показать весь комментарий
01.03.2026 22:02 Ответить
Даже больше. До Указа Президента о демобилизации.
показать весь комментарий
01.03.2026 22:58 Ответить
НІхто не забороняї укласти контракт. Відсидів 4 роки, тепер погоджуйся ще на два. А там продлять звичайно, бо людєй же нєту. 20 мільйонів забронірованих черешенок, ваєвать некаму. Тільки рабами можемо. Русня і то найманцями воює, а ці - рабами. Так же дешевше. Інакше на двушечку не виставчить.
показать весь комментарий
02.03.2026 07:49 Ответить
Міністр оборони Фьодоров..міністр цифровізації, трасформації..недочекаюсь, коли його посадять. Воно буде роби шити, а ми кешбеки отримувати.
показать весь комментарий
01.03.2026 22:04 Ответить
я не понял - сын в ЗСУ уже четвёртый год как мобилизованный и теперь, что бы получить "перспективу" демобилизации, он должен подписать "контракт" на 5 лет???? а как быть с теми кто прослужил уже четыре года и с теми кого мобилизовали в этом месяце - условия у них будут "одинаковые"???
показать весь комментарий
01.03.2026 22:05 Ответить
Если ничего не изменят, то на 3-5(зависит от должности и звания, невесело, согласен).
показать весь комментарий
01.03.2026 22:11 Ответить
4 роки! Хм! А як це він так? Десь в тилу? Мій брат прослужив 3 місяці і загинув під Лиманом!
показать весь комментарий
01.03.2026 22:15 Ответить
брату вечная память! что значит "десь в тилу"? служить в ПВО это значит "быть в тылу"??????
показать весь комментарий
01.03.2026 22:30 Ответить
Товариш, полковник на пенсії, пішов добровольцем 25 лютого 2022 за фактом стрільцем (за наказом "у розпорядженні"). Через три місяці призначили на найнижчу офіцерську посаду в Бахмуті. Потім на вищу в Мирноград. Наприкінці 2023 із Донеччини перевівся у Київ. Таким чином п'ятий рік служить. Але згоден, що такий випадок не є правилом.
показать весь комментарий
02.03.2026 09:14 Ответить
Пізно всрались. "дарага ложка к абєду".
показать весь комментарий
01.03.2026 22:36 Ответить
Йдіть в дупу тварюки.Мобіки самі себе на роки підписувати не будуть.
показать весь комментарий
01.03.2026 22:41 Ответить
Спочатку треба звільнити Сирського , в тоді вирішувати проблеми ТЦК, ніхто не хоче іти до мясника
показать весь комментарий
01.03.2026 22:59 Ответить
Ого, ботів лапотних набігло. Адмін, в тебе там все нормально? Жесть, кого там Бутусов набрав?
показать весь комментарий
01.03.2026 23:14 Ответить
Зельоні тільки те і роблять, що повідомляють про народження чергових планів. І все. Далі йде не впровадження, а анонс нових планів.
показать весь комментарий
01.03.2026 23:23 Ответить
Можна все що завгодно запроваджувати але командир там цар і бог, сказав скільки сидіти стільки солдат і буде безвилазно сидіти , хоче на 10 днів відпустки, плати мінімум 10к баксів, нічого особистого він заробляє як може!
показать весь комментарий
02.03.2026 00:00 Ответить
Це треба було робити ще три роки тому! Зараз вже пізно боржомі пити, або робити рекрутинг з солідними зарплатами, чого не зроблять точно бо гроші покрали і крадуть або , робити глобальний аудит в тилах і всіх "дуже важливих" професій в тилах скасовувати
показать весь комментарий
02.03.2026 00:03 Ответить
пук в калюжу
показать весь комментарий
02.03.2026 00:13 Ответить
Як розумію, наступний крок - ротація: ветерани, хто із здоровям, ідуть в силові структури в тил, а на їх місце - силовики на фронт.
показать весь комментарий
02.03.2026 00:30 Ответить
фарс і популізм, знаю що бригади розглядають "нові контракти" типу "чіткі терміни служби" на строк не менше трьох років, а ті хто вже безкінечно на війні мінімум на два, так що йдіть чітко в сраку!!!
показать весь комментарий
02.03.2026 01:08 Ответить
Молодці, і 5 років не пройшло. Хоча б до 2030 року справитесь?
показать весь комментарий
02.03.2026 01:28 Ответить
В ближайшее время 😂😂😂.Это в каком тысячелетии ?
показать весь комментарий
02.03.2026 01:32 Ответить
Оце правильно, давно треба було переходити до контрактної армії, а не займатися бусифікацією
показать весь комментарий
02.03.2026 03:02 Ответить
Паліса бреше.Просто бреше
показать весь комментарий
02.03.2026 07:19 Ответить
Вже бригадних генералів більше ніж.бригад.
показать весь комментарий
02.03.2026 08:01 Ответить
Ці вкиди тягнуться із 22-го року. Але зрозуміло, що за відсутності призову 18-24 літніх, в умовах, коли добровольці 22-го року фізично закінчилися, переважна більшість осіб чоловічої статі десятиліттями виховувалась на "цінностях" фемського суспільства, "заброньованих" більше, ніж не заброньованих, і армія за фактом так і є робітничо-селянською, то ніяких "чітких термінів" не буде. Усе залишиться як зараз: до граничного віку, до інвалідності, до загибелі.
показать весь комментарий
02.03.2026 09:26 Ответить
Ну... якби контракт сам по собі ще з часів Римської імперії мав строк дії. Я до чого, що тут нового? Інше питання це мобілізовані. Тобто для того щоб мати конкретику мобілізованому потрібно укласти контракт. Але, є одне "але" в цій історії. Під час дії воєнного стану, на скільки мені відомо, контракт в такому випадку автоматично продовжується до кінця дії воєнного стану. І це реальна ситуація. Люди, які уклали контракти наприклад до 24.02.2022 року не можуть звільнитися саме по цьому пункту. Тому виникає логічне питання, навіщо в такому випадку мобілізованому контракт?
показать весь комментарий
02.03.2026 09:30 Ответить
Как никогда вдруг натянулася блесна
Со дна я вытащил живого партизана
Не знал он, бедный, что закончилась война!

Эх, хвост, чешуя
Не поймал я ничего!
показать весь комментарий
02.03.2026 09:32 Ответить
Щоб не вийшло так, що раніше заганяли в окопи, а тепер будуть заганяти на контракт.
Контракт закінчиться і люди розійдуться, що далі?
А якщо бажаючих на контракт буде недостатньо, що тоді?
Влада демонструє дива винахідливості заради збереження вибіркової мобілізації.
показать весь комментарий
02.03.2026 09:32 Ответить
тобто, ********* я 4 роки, мені пропонують контрак ще на 5 років, і так я знатиму чіткий термін служби???
показать весь комментарий
02.03.2026 09:53 Ответить
просто потрібно прирівняти військових до мєнтів і прокурорів - чому в одних вихідні і відпусти хоть 3 міс., а військовий 2 рази на рік в дома???? і віськовому набагато більше потрібно часу на відновлення ніж тим мєнтам
показать весь комментарий
02.03.2026 10:04 Ответить