4811 посетитель онлайн

Япония рассматривает возможность закупки украинских ударных дронов, — СМИ

Япония может закупить украинские ударные дроны

Япония рассматривает возможность закупки ударных беспилотников украинского производства для своей армии. Основной причиной является успешное применение этой техники в реальных боевых условиях.

Об этом пишет Kyodo News со ссылкой на источники, сообщает Цензор.НЕТ.

Япония может приобрести украинские дроны

"Правительство Японии рассматривает возможность покупки ударных беспилотников украинского производства для усиления своей обороноспособности, опираясь на боевой опыт этой страны против российской военной агрессии", — говорится в сообщении.

По данным источников, подписание двустороннего соглашения о передаче вооружения является одним из вариантов содействия этому шагу, поскольку Украина стремится обменять оборонные технологии своей страны на оружие, предоставленное Японией.

Отмечается, что идея появилась после того, как Украина обратилась к Японии по этому поводу.

Токио примет окончательное решение после сравнения характеристик украинских дронов с аналогами из других стран. В частности, рассматриваются варианты из Израиля. Однако из-за политической ситуации вокруг Сектора Газа японские власти склоняются к поддержке именно украинских разработок.

"Помимо прямой закупки, Япония надеется получить технологии для дальнейшего собственного производства беспилотников", — сообщил источник в Министерстве обороны Японии.

Топ комментарии
+7
В Україні достатньо потужностей щоб наростити виробництво. Виробники вже казали що можуть наростити у два рази вже вчора, був би попит та фінансування/закупівлі
показать весь комментарий
14.03.2026 18:50 Ответить
+6
Надлишок. Просто у держави і волонтерів не вистачає коштів щоб всі викупити. Фізично зайвих дронів, які б лежали мульйонами на складах і припадали пилюкою, не має звичайно. Але якщо будуть гроші, то виробники в три зміни клепатимуть.
показать весь комментарий
14.03.2026 18:51 Ответить
+5
В що вірити? Що залізяка без людини це просто залізяка? Так це факт - до чого тут віра? 🤔😁
показать весь комментарий
14.03.2026 18:52 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Розглядає? Ну-ну. Куплять невелику партію різних видів. І спокійно зкопіюють. Все технологічне там китайського виробництва. А збирати конструктор з готових деталей японці зуміють без проблем.
показать весь комментарий
14.03.2026 18:43 Ответить
Залізяка без людини - це просто залізяка. Зібрати вони і сами можуть. А ось як користуватися в бойових умовах - тут без українців не обійтися
показать весь комментарий
14.03.2026 18:47 Ответить
Хочете в це вірити, вірте.
показать весь комментарий
14.03.2026 18:49 Ответить
В що вірити? Що залізяка без людини це просто залізяка? Так це факт - до чого тут віра? 🤔😁
показать весь комментарий
14.03.2026 18:52 Ответить
таваріщь климчук тупо НЕ в темі, бо дрони це:

1. "залізо" в динаміці" - технічні модифікації та налаштування дронів, які змінюються кожні три місяці
2. міліонні бази даних фото та відео реальних цілей для створення ШІ
3. нова тактика всього поля бою
4. ПЕРСОНАЛ !!!

наразі це є тільки в ЗСУ

Слава Україні !
Героям Слава !
З Днем Добровольця !
показать весь комментарий
14.03.2026 18:59 Ответить
Прочитав в ЗМІ що Україна поділилася ціма базами з Пентагоном для навчання їхніх ШІ.
показать весь комментарий
14.03.2026 19:14 Ответить
так, на американському "залізі" та софті.
але не з Пентагоном, а з приватними компаніями, з якими ЗСУ працює вже давно - Палантир.
Палантір робить те, що НЕ можемо ми, але робить і для нас - це гарне співробітництво
Palantir Technologies - американська IT-компанія, заснована у 2003 році (зокрема Пітером Тілем), що спеціалізується на аналізі великих обсягів даних (Big Data) для спецслужб, військових (Пентагон) та бізнесу. Основні продукти використовують ШІ для розвідки та прийняття рішень, активно допомагаючи ЗСУ у війні.

.

.
показать весь комментарий
14.03.2026 23:32 Ответить
І як це суперечить тому, що японці, отримавши готові вироби, чи патент то все успішно не скопіюють? Вони будуть порівнювати, аналізувати з іншими виробниками. І можливо віддадуть перевагу іншим виробникам повністю, або частково. Отже про якусь унікальність і незамінність мова не йде. Якщо у вашому виробі лише корпус ( та і корпус надрукований на китайському 3D принтері з китайської сировини) та вибухівка ( по факту совєцького виробництва) вітчизняного виробництва, то претендувати на суперпуперунікальність і неповторність можуть лише "надзвичайно обізнані і повністю занурені в тему люди"
показать весь комментарий
14.03.2026 20:07 Ответить
знову за рибу гроші

краще читай, що пишуть "надзвичайно обізнані і повністю занурені в тему люди" , зокрема mg42ua

.
показать весь комментарий
14.03.2026 23:35 Ответить
наші досі шахед скопіювати не можуть
показать весь комментарий
14.03.2026 23:47 Ответить
Визначтесь якось самі в що будете вірити, чи не вірити. Я вам не порадник.
показать весь комментарий
14.03.2026 20:09 Ответить
Якщо "куплять та скопіюють" - це називається "порушенням авторського права". Це - судовий позов. Але японці кажуть про "отримання технологій" це - КУПІВЛЯ ЛІЦЕНЗІЇ... Цілком законний шлях...
показать весь комментарий
14.03.2026 19:41 Ответить
А ви впевнені, що всі-всі дрони мають міжнародні патенти? Отож. Хоча красти вони не будуть, але якщо не буде патента, то зваиняйте. Нічого особистого, лише бізнес.
показать весь комментарий
14.03.2026 20:11 Ответить
Я сумніваюся багато в чому... Але у китайців є прислів'я: "Важко шукать чорну кішку в темній кімнаті... Особливо, якшо її там немає...".
показать весь комментарий
14.03.2026 20:32 Ответить
це не питання віри. проблема не в залізі, а в практиці застосування, динаміці змін, бази даних та масиві накопленого досвіду.
деякі двбйби дрони в ломбард здають. для будь якої розвідки не проблема отримати кілька одиниць та скопіювати, але це ніяк не допоможе
показать весь комментарий
14.03.2026 21:28 Ответить
Хіба в Україні надлишок дронів?(((
показать весь комментарий
14.03.2026 18:44 Ответить
В Україні достатньо потужностей щоб наростити виробництво. Виробники вже казали що можуть наростити у два рази вже вчора, був би попит та фінансування/закупівлі
показать весь комментарий
14.03.2026 18:50 Ответить
Надлишок. Просто у держави і волонтерів не вистачає коштів щоб всі викупити. Фізично зайвих дронів, які б лежали мульйонами на складах і припадали пилюкою, не має звичайно. Але якщо будуть гроші, то виробники в три зміни клепатимуть.
показать весь комментарий
14.03.2026 18:51 Ответить
ні, у світі дефіцит дронових технологій
і зараз шанс України зайняти провідне місце в технологіях війн майбутнього
шанс дуже короткотривалий, бо вже завтра набіжить купа конкурентів

.
показать весь комментарий
14.03.2026 18:53 Ответить
це визнання !
віднині

made inUkraine = made in Japan

це круто !
це знак якості
поки по дронам, але
далі буде !

.
показать весь комментарий
14.03.2026 18:50 Ответить
А що про це подумає Китай, русня і КНДР?
Раптом оголосять Україну законною ціллю, як аятола?
показать весь комментарий
14.03.2026 18:56 Ответить
насралла !

Hassan Nasrallah
а ви що подумали збоченці ?

.
показать весь комментарий
14.03.2026 19:01 Ответить
А може щось в японців виміняти? Якісь ракети ,наприклад.
показать весь комментарий
14.03.2026 18:56 Ответить
По зброї вони самі багато чого виробляють по ліцензії.Але можна з ними співпрацювати у виробництві роботизованих комплексів для масштабування деяких виробництв.
показать весь комментарий
14.03.2026 19:17 Ответить
А скільки крику було. Схоже, що ті дрони нікому не потрібні.
показать весь комментарий
14.03.2026 19:04 Ответить
Потрібні, досвід їх застосування дуже потрібний. Але разів в 10 менше, ніж українцям прибрехують потужні перемогуни.
показать весь комментарий
14.03.2026 20:14 Ответить
Зараз , в Україні , народився новий тип війни ! У всьому світі вести її можуть лише 2 армії - кацапська і наша ! А враховуючи , що ЗСУ активно співпрацює з країнами НАТО , тож ... певен - японці не останні , що звернулись до нас
показать весь комментарий
14.03.2026 19:15 Ответить
Так арабам вже відправили дві групи щоб навчали як вісти дронову війну. Скоріше за все і Ізраїлю, но ви ж їх знаєте, не скажуть
показать весь комментарий
14.03.2026 19:21 Ответить
Сподіваюсь - без Ізраїля ...
Враховуючи їх відверте не бажання допомагати Україні весь цей час
показать весь комментарий
14.03.2026 19:30 Ответить
Ви чого )))) там же мамаріма і герой України міндіч з цукерманрм.
Ізраїлина понад усе!! Хозарському роду - не в крані воду
показать весь комментарий
14.03.2026 22:51 Ответить
Головна перевага наших дронів, вони протестовані в реальних бойових умовах. Да, вони може не такі технологічні, не такий продвинутий АІ (або взагалі без нього) але вони працюють. Як казав К. Верес: "В Києві, на полігоні, всі дрони літають й досягають своєї цілі, а ось на ЛБЗ, в умовах РЕБ, ситуація інша
показать весь комментарий
14.03.2026 19:17 Ответить
Японія після послаблення обмежень на експорт зброї власного виробництва може доправити партію ракет для Патріот до України.

Pакети-перехоплювачі Patriot Advanced Capability-3 вироблені за ліцензією США.
показать весь комментарий
14.03.2026 19:23 Ответить
Тепер згідно з Будапешським меморандумом, а це вже офіційно оголошення війни Україні, США, Велика Британія Та РФ повинні захистити Україну.
показать весь комментарий
14.03.2026 19:29 Ответить
Це до якої статті? Про погрози від бородатих чалманавтів ??
показать весь комментарий
14.03.2026 22:50 Ответить
Зельоні на фронт ніяк не наладять поставки необхідної кількості. Але продавати вони готові що завгодно.
показать весь комментарий
14.03.2026 21:20 Ответить
Прикольно.
Не до шашликів точать ножі благородні самураї.
А в Країні Мрій значить не для Фронту закупляють НЕобхідне а мусорам і прокурорам..
показать весь комментарий
14.03.2026 22:49 Ответить