22196 відвідувачів онлайн

Японія розглядає можливість закупівлі українських ударних дронів,- ЗМІ

Індустрія дронів

Японія може закупити українські ударні дрони

Японія розглядає можливість закупівлі ударних безпілотників українського виробництва для своєї армії. Основною причиною є успішне використання цієї техніки у реальних бойових умовах.

Про це пише Kyodo News з посиланням на джерела, повідомляє Цензор.НЕТ.

Японія може придбати українські дрони

"Уряд Японії розглядає можливість купівлі ударних безпілотників українського виробництва для посилення своєї обороноздатності, спираючись на бойовий досвід цієї країни проти російської військової агресії",- йдеться у повідомленні.

За даними джерел, підписання двосторонньої угоди про передачу озброєння є одним з варіантів сприяння цьому кроку, оскільки Україна прагне обміняти оборонні технології своєї країни на зброю, надану Японією.

Зазначається, що ідея з'явилася після того, як Україна звернулася до Японії з цього приводу.

Токіо ухвалить фінальне рішення після порівняння характеристик українських дронів із аналогами з інших країн. Зокрема, розглядаються варіанти з Ізраїлю. Однак через політичну ситуацію навколо сектору Гази японська влада схиляється до підтримки саме українських розробок.

"Окрім прямої закупівлі, Японія сподівається отримати технології для подальшого власного виробництва безпілотників", - розповіло джерело в Міністерстві оборони Японії.

Топ коментарі
+8
В Україні достатньо потужностей щоб наростити виробництво. Виробники вже казали що можуть наростити у два рази вже вчора, був би попит та фінансування/закупівлі
показати весь коментар
14.03.2026 18:50 Відповісти
+7
Надлишок. Просто у держави і волонтерів не вистачає коштів щоб всі викупити. Фізично зайвих дронів, які б лежали мульйонами на складах і припадали пилюкою, не має звичайно. Але якщо будуть гроші, то виробники в три зміни клепатимуть.
показати весь коментар
14.03.2026 18:51 Відповісти
+6
Якщо "куплять та скопіюють" - це називається "порушенням авторського права". Це - судовий позов. Але японці кажуть про "отримання технологій" це - КУПІВЛЯ ЛІЦЕНЗІЇ... Цілком законний шлях...
показати весь коментар
14.03.2026 19:41 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Розглядає? Ну-ну. Куплять невелику партію різних видів. І спокійно зкопіюють. Все технологічне там китайського виробництва. А збирати конструктор з готових деталей японці зуміють без проблем.
показати весь коментар
14.03.2026 18:43 Відповісти
Залізяка без людини - це просто залізяка. Зібрати вони і сами можуть. А ось як користуватися в бойових умовах - тут без українців не обійтися
показати весь коментар
14.03.2026 18:47 Відповісти
Хочете в це вірити, вірте.
показати весь коментар
14.03.2026 18:49 Відповісти
В що вірити? Що залізяка без людини це просто залізяка? Так це факт - до чого тут віра? 🤔😁
показати весь коментар
14.03.2026 18:52 Відповісти
таваріщь климчук тупо НЕ в темі, бо дрони це:

1. "залізо" в динаміці" - технічні модифікації та налаштування дронів, які змінюються кожні три місяці
2. міліонні бази даних фото та відео реальних цілей для створення ШІ
3. нова тактика всього поля бою
4. ПЕРСОНАЛ !!!

наразі це є тільки в ЗСУ

Слава Україні !
Героям Слава !
З Днем Добровольця !
показати весь коментар
14.03.2026 18:59 Відповісти
Прочитав в ЗМІ що Україна поділилася ціма базами з Пентагоном для навчання їхніх ШІ.
показати весь коментар
14.03.2026 19:14 Відповісти
так, на американському "залізі" та софті.
але не з Пентагоном, а з приватними компаніями, з якими ЗСУ працює вже давно - Палантир.
Палантір робить те, що НЕ можемо ми, але робить і для нас - це гарне співробітництво
Palantir Technologies - американська IT-компанія, заснована у 2003 році (зокрема Пітером Тілем), що спеціалізується на аналізі великих обсягів даних (Big Data) для спецслужб, військових (Пентагон) та бізнесу. Основні продукти використовують ШІ для розвідки та прийняття рішень, активно допомагаючи ЗСУ у війні.

.

.
показати весь коментар
14.03.2026 23:32 Відповісти
І як це суперечить тому, що японці, отримавши готові вироби, чи патент то все успішно не скопіюють? Вони будуть порівнювати, аналізувати з іншими виробниками. І можливо віддадуть перевагу іншим виробникам повністю, або частково. Отже про якусь унікальність і незамінність мова не йде. Якщо у вашому виробі лише корпус ( та і корпус надрукований на китайському 3D принтері з китайської сировини) та вибухівка ( по факту совєцького виробництва) вітчизняного виробництва, то претендувати на суперпуперунікальність і неповторність можуть лише "надзвичайно обізнані і повністю занурені в тему люди"
показати весь коментар
14.03.2026 20:07 Відповісти
знову за рибу гроші

краще читай, що пишуть "надзвичайно обізнані і повністю занурені в тему люди" , зокрема mg42ua

.
показати весь коментар
14.03.2026 23:35 Відповісти
Я вам, геніальний пане, переповів зміст статті. Ви знову про свої фантазії-хатєлки. Паралельна реальність вона така, наш брехливий лідор з неї і не виходить. І ви туди.
показати весь коментар
15.03.2026 08:17 Відповісти
наші досі шахед скопіювати не можуть
показати весь коментар
14.03.2026 23:47 Відповісти
Є аналоги. А який сенс копіювати бандуру за 50 тис баксів, яку збиває навіть українська ппо з ефективністю 90%+???
показати весь коментар
15.03.2026 08:38 Відповісти
скільки та бандура вбила людей і наробила лиха, ви забули?
показати весь коментар
16.03.2026 02:03 Відповісти
Визначтесь якось самі в що будете вірити, чи не вірити. Я вам не порадник.
показати весь коментар
14.03.2026 20:09 Відповісти
Якщо "куплять та скопіюють" - це називається "порушенням авторського права". Це - судовий позов. Але японці кажуть про "отримання технологій" це - КУПІВЛЯ ЛІЦЕНЗІЇ... Цілком законний шлях...
показати весь коментар
14.03.2026 19:41 Відповісти
А ви впевнені, що всі-всі дрони мають міжнародні патенти? Отож. Хоча красти вони не будуть, але якщо не буде патента, то зваиняйте. Нічого особистого, лише бізнес.
показати весь коментар
14.03.2026 20:11 Відповісти
Я сумніваюся багато в чому... Але у китайців є прислів'я: "Важко шукать чорну кішку в темній кімнаті... Особливо, якшо її там немає...".
показати весь коментар
14.03.2026 20:32 Відповісти
це не питання віри. проблема не в залізі, а в практиці застосування, динаміці змін, бази даних та масиві накопленого досвіду.
деякі двбйби дрони в ломбард здають. для будь якої розвідки не проблема отримати кілька одиниць та скопіювати, але це ніяк не допоможе
показати весь коментар
14.03.2026 21:28 Відповісти
Господи, та так само і спєців можна купити. Ніякої зради. Японія союзник. Мова ж не про це. А про надмірно роздуту самооцінку українських ура-патріотів. Справжню цінність представляє лише досвід застосування, самі дрони не є неповторними і назавжди унікальними. Чесно визнаючи, вони на 99% з китайських комплектуючих. І якщо завтра Китай заборонить експорт комплектуючих в Україну, вся унікальність закінчиться. Залишиться лише досвід. Ну а фронт рухне. Отака абсурдна ситуація. Хоч свічку в церкві став за здоров'я товаріща Сі.
показати весь коментар
15.03.2026 08:27 Відповісти
важкий випадок. "суперечки були запеклими та буремними через зміну поглядів опонентами під час суперечок"
показати весь коментар
15.03.2026 08:47 Відповісти
Хіба в Україні надлишок дронів?(((
показати весь коментар
14.03.2026 18:44 Відповісти
В Україні достатньо потужностей щоб наростити виробництво. Виробники вже казали що можуть наростити у два рази вже вчора, був би попит та фінансування/закупівлі
показати весь коментар
14.03.2026 18:50 Відповісти
Надлишок. Просто у держави і волонтерів не вистачає коштів щоб всі викупити. Фізично зайвих дронів, які б лежали мульйонами на складах і припадали пилюкою, не має звичайно. Але якщо будуть гроші, то виробники в три зміни клепатимуть.
показати весь коментар
14.03.2026 18:51 Відповісти
ні, у світі дефіцит дронових технологій
і зараз шанс України зайняти провідне місце в технологіях війн майбутнього
шанс дуже короткотривалий, бо вже завтра набіжить купа конкурентів

.
показати весь коментар
14.03.2026 18:53 Відповісти
Нарешті пан зрозумів.Короткотривалий. Можна сказати дуже короткотривалий.
показати весь коментар
15.03.2026 08:29 Відповісти
це визнання !
віднині

made inUkraine = made in Japan

це круто !
це знак якості
поки по дронам, але
далі буде !

.
показати весь коментар
14.03.2026 18:50 Відповісти
А тут пана знову понесло. Потужна геніальність, геніальна неповторність і і переможна унікальність поперла стрємітєльним домкратом
показати весь коментар
15.03.2026 08:31 Відповісти
А що про це подумає Китай, русня і КНДР?
Раптом оголосять Україну законною ціллю, як аятола?
показати весь коментар
14.03.2026 18:56 Відповісти
насралла !

Hassan Nasrallah
а ви що подумали збоченці ?

.
показати весь коментар
14.03.2026 19:01 Відповісти
Доречне зауваження.
показати весь коментар
15.03.2026 08:32 Відповісти
А може щось в японців виміняти? Якісь ракети ,наприклад.
показати весь коментар
14.03.2026 18:56 Відповісти
По зброї вони самі багато чого виробляють по ліцензії.Але можна з ними співпрацювати у виробництві роботизованих комплексів для масштабування деяких виробництв.
показати весь коментар
14.03.2026 19:17 Відповісти
А скільки крику було. Схоже, що ті дрони нікому не потрібні.
показати весь коментар
14.03.2026 19:04 Відповісти
Потрібні, досвід їх застосування дуже потрібний. Але разів в 10 менше, ніж українцям прибрехують потужні перемогуни.
показати весь коментар
14.03.2026 20:14 Відповісти
Зараз , в Україні , народився новий тип війни ! У всьому світі вести її можуть лише 2 армії - кацапська і наша ! А враховуючи , що ЗСУ активно співпрацює з країнами НАТО , тож ... певен - японці не останні , що звернулись до нас
показати весь коментар
14.03.2026 19:15 Відповісти
Так арабам вже відправили дві групи щоб навчали як вісти дронову війну. Скоріше за все і Ізраїлю, но ви ж їх знаєте, не скажуть
показати весь коментар
14.03.2026 19:21 Відповісти
Сподіваюсь - без Ізраїля ...
Враховуючи їх відверте не бажання допомагати Україні весь цей час
показати весь коментар
14.03.2026 19:30 Відповісти
Ви чого )))) там же мамаріма і герой України міндіч з цукерманрм.
Ізраїлина понад усе!! Хозарському роду - не в крані воду
показати весь коментар
14.03.2026 22:51 Відповісти
Головна перевага наших дронів, вони протестовані в реальних бойових умовах. Да, вони може не такі технологічні, не такий продвинутий АІ (або взагалі без нього) але вони працюють. Як казав К. Верес: "В Києві, на полігоні, всі дрони літають й досягають своєї цілі, а ось на ЛБЗ, в умовах РЕБ, ситуація інша
показати весь коментар
14.03.2026 19:17 Відповісти
Японія після послаблення обмежень на експорт зброї власного виробництва може доправити партію ракет для Патріот до України.

Pакети-перехоплювачі Patriot Advanced Capability-3 вироблені за ліцензією США.
показати весь коментар
14.03.2026 19:23 Відповісти
Тепер згідно з Будапешським меморандумом, а це вже офіційно оголошення війни Україні, США, Велика Британія Та РФ повинні захистити Україну.
показати весь коментар
14.03.2026 19:29 Відповісти
Це до якої статті? Про погрози від бородатих чалманавтів ??
показати весь коментар
14.03.2026 22:50 Відповісти
Зельоні на фронт ніяк не наладять поставки необхідної кількості. Але продавати вони готові що завгодно.
показати весь коментар
14.03.2026 21:20 Відповісти
Прикольно.
Не до шашликів точать ножі благородні самураї.
А в Країні Мрій значить не для Фронту закупляють НЕобхідне а мусорам і прокурорам..
показати весь коментар
14.03.2026 22:49 Відповісти
Супер дрони з китайських комплектуючих, так це точно зацікавить японців.
показати весь коментар
15.03.2026 06:50 Відповісти
Дрони поскільки постільки, а от досвід застосування повинен дуже зацікавити.
показати весь коментар
15.03.2026 08:34 Відповісти
А як продати досвід? Запросять кілька ветеранів, і будуть мати всю інформацію.
показати весь коментар
15.03.2026 09:06 Відповісти
Я не знаю. По різному можна. Але офіційно теж потрібно, бо є інформація, необхідна для ШІ, якою окремо взяті ветерани не володіють. Для бюджета Японії то не обтяжливо. Вони он недавно подарували 650 мільйонів на якесь там відновлення "стопятдесятвосьме" вже.
показати весь коментар
15.03.2026 11:12 Відповісти
З ШІ все просто, працюючих рішень для дронів не існує
показати весь коментар
15.03.2026 11:51 Відповісти
та хоть оголошення війни попуасами Нової Гвінеї, не має різниці.
показати весь коментар
15.03.2026 09:07 Відповісти
Щас Руда Мавпа згадає про те як "Кольчугу" передали "в Аравію" і взагалі, террористічні дрони України збивають "іранські ракети в трусеках"
показати весь коментар
15.03.2026 10:16 Відповісти