7931 посетитель онлайн

Иран угрожает полностью заминировать Персидский залив

Иран угрожает полностью заблокировать Персидский залив: что известно?

Тегеран угрожает полностью заблокировать Персидский залив, установив морские мины, если США и их союзники попытаются атаковать побережье Ирана.

Об этом пишет The Guardian, передает Цензор.НЕТ.

Что известно?

"Любая попытка врага атаковать иранское побережье или острова, в соответствии с общепринятой военной практикой, приведет к минированию всех путей доступа и линий связи в Персидском заливе различными типами морских мин", - говорится в заявлении Совета обороны Ирана.

Иран угрожает полностью заблокировать Персидский залив: что известно?

Там отметили, что в таком случае весь Персидский залив практически надолго окажется в ситуации, подобной Ормузскому проливу.

В Иране считают, что ответственность за это будет лежать на агрессоре.

Что предшествовало?

Ранее Иран разрешил некоторым странам, в частности Китаю, Индии и Пакистану, использовать Ормузский пролив для прохода своих судов.

СМИ сообщали о планах США оккупировать или блокировать стратегически важный иранский остров Харг, чтобы заставить Тегеран вновь открыть жизненно важный водный путь.

Топ комментарии
+9
Вот это рыжий вмочил свои победоносные роги
показать весь комментарий
23.03.2026 11:56 Ответить
+7
скажіть вже хтось ірану, що вони програли, всі їх військові об'єкти знищено, трамп святкує перемогу.

які міни і кораблі? все знищено. трамп брехати не буде, він тепер займеться кубою (чи демократичною партією сша)
показать весь комментарий
23.03.2026 12:03 Ответить
+6
так трумпель зробив заяву що фсе,війна закінчена,він переміг,що не так в цій ситуації??
показать весь комментарий
23.03.2026 11:56 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Вот это рыжий вмочил свои победоносные роги
показать весь комментарий
23.03.2026 11:56 Ответить
він вмочив роги,а ось світ вже стоїть на краю прірви,ресурсноекономічний калапс,німці вже почали профілактику своїх вугільних тец.....
показать весь комментарий
23.03.2026 12:00 Ответить
так трумпель зробив заяву що фсе,війна закінчена,він переміг,що не так в цій ситуації??
показать весь комментарий
23.03.2026 11:56 Ответить
тю ,так з верху розтаскають всю берегову зону , а міни тралами повиловлюють ,і все ...режиму Ірана не стане ,китай буде хароший китай, разом з московією , Ізраелю легше дихати буде !!! І Україні теж !!!...
показать весь комментарий
23.03.2026 11:56 Ответить
Ні. Один підірваний танкер в перській затоці і затока перетвориться на велику чорну затоку без життя і туризму. Хто любить плавати в нафті...
показать весь комментарий
23.03.2026 12:02 Ответить
растаскають а потім іран растаскає завод по опрісненню води і буде в світі мир і спокій
показать весь комментарий
23.03.2026 12:02 Ответить
особливо в північньоафриканському регионі😁
показать весь комментарий
23.03.2026 12:03 Ответить
як воно буде знають можливо 16- 8 людей у світі ...а Іран зі своїм радікалізмом повиннен заспокоїтеся ...
показать весь комментарий
23.03.2026 12:07 Ответить
Так, десь ще місяць Іран буде чинити супротив та бити по країнах затоки. Але потім не буде чим бити по сусідах і по кораблях затоки. 92-мільйонна країна впаде в середньовіччя. Їх віглеводи будуть продавати їх компанії під контролем США. Це буде гірше чи краще - покаже час. З однієї сторони США поступили ніби неправильно, розв'язавши там війну. А з іншого боку, Іран створивши свою ядерну зброю миттєво вдарив би по Ізраїлю, а можливо піджучений кацапами вдарив би і по Саудівські Аравії, Катару та іншим країнам. Бо для кацапа головне, щоб він продавав свою нафту і газ. Кацап стравлювати всіх на свою користь вміє.
показать весь комментарий
23.03.2026 12:10 Ответить
"Так, десь ще місяць Іран буде чинити супротив та бити по країнах затоки."
о, точно. Ще два три тижні і в росії закінчатся ракети (с)
показать весь комментарий
23.03.2026 12:13 Ответить
Ні, в росії не закінчаться ракети, бо вони перевели всю свою економіку на воєнні рейки і штампують ракети в три-чотири зміни. Допомагають їм в цьому Китай, північна Корея і Білорусь. Вибито з цього ланцюжка Іран. Проблема з ракетами якраз в нас, бо всі гроші пішли на "проектантів" друзів Голобородька, які колись знімали фільми. Маємо тільки французьські та англійські. Добре, що хоч допомагає Європа і не тому, що вони такі великі друзі, а знають, що якщо не зупинять кацапа в Україні руками українців і наширми містами, то будуть зупиняти своїми рукакми і містами на своїй території.
показать весь комментарий
23.03.2026 12:21 Ответить
Вот і Іран буде ще довго воювати.
показать весь комментарий
23.03.2026 12:23 Ответить
Ні, думаю, що США і Ізраїль точними ударами знищать заводи, що виготовляють ракети. В іншому випадку Іран знищить Ізраїль.
показать весь комментарий
23.03.2026 12:24 Ответить
До одного місця це. В нього є сухопутний кордон майже з рашкою(а по факту з узбекистаном де російські війська). Готові дрони і ракети будуть до нього їхати прямо з китаю. Так само як ми давно не воюємо тільки з рашкою.
показать весь комментарий
23.03.2026 13:07 Ответить
В сосії рпати виготовляють постійно, причому основне виробництво ракет майже не затонуте. Через великі розміри самої сосії і відсутності в нас великої кількості далекобійних ракет. А Іран і його заводи ******** постійно.
показать весь комментарий
23.03.2026 12:31 Ответить
По-перше навіть якщо ракет стане менше то не факт що вони не розтягнуть їх кількість на місяці для ударів по чутливим точкам.
По-друге, збирати шахеди в обмеженій кількості вони зможуть навіть під постійними бомбардуваннями.
По-третє, спустити катер на воду і поставити на нього міну для мінування фарватеру або ракету ближньої дії для удару по танкеру, вони зможуть завжди якщо тільки США не п'окурують узбережжя.
Тому переможний Дондон попав у дуже неприємну сраку.
І буде тепер торгуватись з аятолами, а як він торгується і домовляється "за 24 години" всі ми чудово знаємо.
показать весь комментарий
23.03.2026 12:24 Ответить
тільки не будіть трампа, аби повідомити про цю чергову перемогу над іранським режимом. бо почне зносити персам житлові квартали, як шикарний друг валодья в сирії...
показать весь комментарий
23.03.2026 11:57 Ответить
а, чого досі не замінували?
чекають морпіхів?
трамп ввєді войска....
показать весь комментарий
23.03.2026 11:59 Ответить
Що там двы доби коли вже закінчуються? Де удари по електростанціям?
показать весь комментарий
23.03.2026 11:59 Ответить
так ірінці ж заберуть за це заводи з опріснення води...або вгиле балістикою по Каліфорнії...
показать весь комментарий
23.03.2026 12:05 Ответить
До Каліфорнії там нічого не долетить.
показать весь комментарий
23.03.2026 12:30 Ответить
двы?
показать весь комментарий
23.03.2026 14:15 Ответить
Це все євреї винні, вони Трампу голову заморочили й підштовхнули його на необдумані вчинки. Завжди вони.
показать весь комментарий
23.03.2026 12:00 Ответить
БЖСРУ.
показать весь комментарий
23.03.2026 12:07 Ответить
Так ракет на з чого запускати, ото й можуть тільки паскудити
показать весь комментарий
23.03.2026 12:01 Ответить
А по Дімоні, де недалеко ядерний реактор, вчора з колін запустили балістичну? Меньше читайте переможну брехню і тут і всюди.
показать весь комментарий
23.03.2026 12:14 Ответить
Поодинокі пускові залишилися.
показать весь комментарий
23.03.2026 12:28 Ответить
Це Вам Габбарт особисто доповіла?
показать весь комментарий
23.03.2026 13:25 Ответить
Цікаво а чому ж тоді немає наземної операції? А тільки ракети і дрони? Бо ніхто не хоче воювати за ксір, в нас ситуація рівно навпаки але схожа, зелена банда уявила що вона тут назавжди і нахабніє з кожним днем
показать весь комментарий
23.03.2026 12:52 Ответить
А Вам скільки років? Може ви чули про результат війни в Кореї? Ви пам'ятаєте результат наземної операції у В'єтнамі? Чи хоча би у Афганістані? І звідки знаєте хто там в Ірані що хоче, писати можно що завгодно. Ракети - це зовсім не головне в війнах з арабськими фанатиками а наземна операція лише розпалить багаття. США в черговий раз загрузли і не знають як вибратися з хорошим обличчям.
показать весь комментарий
23.03.2026 13:20 Ответить
США не вгрузли, вони вгрузнуть коли підуть на наземну операцію.
показать весь комментарий
23.03.2026 14:10 Ответить
Отак вони в 1991 місяць ракетами Ірак били а потім все рівно наземна операція яку зупинили перед Багдадом і потім друга операція і миротворці а толк з цього який.
показать весь комментарий
23.03.2026 14:37 Ответить
Для наземної операції в Ірані потрібний військо в мільйон десь, і то це мало що гарантує. Дорого і в цілому це повністю закопае політичну карьеру Трампа.
показать весь комментарий
23.03.2026 14:11 Ответить
скажіть вже хтось ірану, що вони програли, всі їх військові об'єкти знищено, трамп святкує перемогу.

які міни і кораблі? все знищено. трамп брехати не буде, він тепер займеться кубою (чи демократичною партією сша)
показать весь комментарий
23.03.2026 12:03 Ответить
Повністю замінувати протоку у нього не вийде, але це дуже погано для всього світу і самого Ірану, бо його США і Ізраїль будуть добивати. Цим вони будуть добивати і світову економіку. Найкраще в цій ситуації нашому найдавнішому і запеклішому ворогу - росії. До їх скарбниці потечуть мільярди доларів США на рівному місці замість руйнування економіки і розпаду.
показать весь комментарий
23.03.2026 12:04 Ответить
так кацапи готові,вусатий говорун ще кілька днів назад заявив
показать весь комментарий
23.03.2026 12:07 Ответить
При всій повазі, але мені здається ви дещо недооцінюєте загрозливі можливості Ірану до замінування протоки,... Ширина безпосередньо судноплавного фарватеру в Ормузькій протоці становить усього 3 км (2 милі) для кожного напрямку руху. Ці два коридори (для входу та виходу суден) розділені двокілометровою буферною зоною, щоб запобігти зіткненням танкерів. Хоча загальна ширина протоки в найвужчому місці сягає близько 33-39 км, (21 милі) глибина та рельєф дна дозволяють безпечний прохід великих суден лише через цей обмежений шлях. І Іран справді має все необхідне, щоб легко влаштувати масштабну мінну кризу в протоці, і головна проблема тут навіть не в кількості зброї, а в тому, як саме вони це роблять. В їхньому арсеналі від двох до шести тисяч морських мін, але встановлювати їх можуть не лише військові кораблі, а й сотні звичайних рибальських човнів чи швидких катерів. У загальному трафіку їх майже неможливо відрізнити від цивільних, що дає змогу діяти максимально непомітно. Сама ж географія протоки з її 60-метровою глибиною ніби спеціально створена для таких операцій. Навіть якщо союзники почнуть активно нищити іранські судна - а станом на кінець березня 2026 року вже є підтвердження про ліквідацію понад п'ятнадцяти загороджувачів - це мало що змінює. У Тегерана залишається величезний флот малих катерів, який зберіг боєздатність на 80-90%. Щодо термінів, то ситуація дійсно виглядає критичною. Бо що таке замінувати ділянку шириною усього в 6 кілометрів? При чому , великі танкери- це не автомобілі- ширина іхніх бортів коливається від 32 до 60 метрів. Щоб заблокувати рух, Ірану навіть і не потрібно закидати море тисячами мін - достатньо буде встановити всього кілька десятків за лічені години. Цього вже вистачить, аби страхові компанії миттєво зупинили рух танкерів. Розвідка вже фіксувала подібні точкові замінування цього місяця. Проте справжня пастка криється в очищенні води. Якщо замінувати фарватер можна за дні, то на розмінування підуть місяці, а то й цілий рік. Це ювелірна і смертельно небезпечна робота, і навіть досвід минулих конфліктів показує, що прибрати навіть невелику кількість мін набагато складніше і довше, ніж їх розставити. Наприклад, під час операції ,,Буря в пустелі'' (1991 рік) для розмінування 907 мін біля узбережжя Кувейту знадобився 51 день, навіть за наявності карт мінних полів від іракської сторони і відсутності бойвих дій.....Ормузька протока в прямому сенсі цього слова є ,,вузьким місцем'' світової економіки, тому будь-яка загроза її функціонуванню, а тим більше іі заблокування на великий термін, буде мати дуже серйозні і критичні наслідки для світової безпеки та економіки.....дуже серйозні..
показать весь комментарий
23.03.2026 14:51 Ответить
іран що не знає що Тромб їх вже переміг і вже собі нагороди повісив? Всім хто не вірить Тромбу буде 200% мит
показать весь комментарий
23.03.2026 12:14 Ответить
Аби в Тромба хоча б одна звилина в голові була він би спочатку знищив Сосію яка підтримує іран і матеріально і психологічно. Без підтримки Сосії всі режими і терористичні угрупування розваляться самі по собі. Як казав один знайомий мент, всі злочинці чи терористи це всього навсього щупальці влади і великих дядь які сидять в високих кабінетах і які ними керують, годують і не дають знищити. Бо злочинці і терористи виконують лише завдання яке їм дають для досягнення своєї цілі. Ціль іранського режиму постійно підтримувати високі ціни на нафту і зброю дестабілізуючи регіон
показать весь комментарий
23.03.2026 12:22 Ответить
Сосію нажаль знищити без третьої світової неможливо. А на це ніхто не піде взагалі.
показать весь комментарий
23.03.2026 12:27 Ответить
Радянський Союз знищили без 3 світової і Кацапстан також можна знищити по тому ж сценарію.
показать весь комментарий
23.03.2026 12:42 Ответить
Ні, не можно.
показать весь комментарий
23.03.2026 14:00 Ответить
Чим СиРиСиРи відрізняються від ********* Кацапстану?
показать весь комментарий
23.03.2026 14:06 Ответить
Племена в рф відрізняються від прибалтів, українців, грузинів, азербайджанців в союзі.
показать весь комментарий
23.03.2026 14:27 Ответить
Дайте їм всім масовану інфу хто кого годує та хто гроші збирає. Натравіть чуваша на мордвина. Північного кавказця пошліть по матері вустами жителя центральної росії і це все спрацює.
показать весь комментарий
23.03.2026 14:32 Ответить
Ви там були? Вони всі закінчені раби як і хохли там (українці живуть в Україні а в рф живуть хохли які воюють з Україною).
показать весь комментарий
23.03.2026 15:02 Ответить
РоСосія багато чім відрізняєтся від Совка, але справа не в ній а в Заході та США яки значно відразняются від Заходу так і США часів СРСР.
показать весь комментарий
23.03.2026 14:50 Ответить
Так як з СССР з РФ не вийде.
показать весь комментарий
23.03.2026 14:08 Ответить
До речи, Совок знищили як раз в ході війни. І я б назвав би її саме 3 світовой.
показать весь комментарий
23.03.2026 14:58 Ответить
Ви помиляєтєсь, це можливо.
показать весь комментарий
23.03.2026 14:59 Ответить
Так, але США добре знають, що росія має найбільші запаси ядерної зброї. Як на моє велике переконання, то США в цю війну втягнув Ізраїль. Для Ізраїля потужний Іран - їх смерть. А все оточення Трампа якого походження, якщо брати зятя і Віткоффа? І яке оточення і гаманці у пуйла, наприклад Абрамович?
показать весь комментарий
23.03.2026 12:28 Ответить
угрожать конечно они могут. но вот со средствами доставки этих самых мин у Персии проблема будет
их авиацию еврейцы с амерами выбили. да и от флота остались рожки да ножки
не. завезти десяток мин на катерах с экипажами из смертников они конечно могут . но что бы прям полностью заминировать Персидский залив у них нет средств доставки
показать весь комментарий
23.03.2026 12:22 Ответить
А чому якщо штати, то сполучені, а якщо емірати, то об'єднані, хоча united має конкретний переклад?
показать весь комментарий
23.03.2026 12:23 Ответить
Передсмертні судороги режиму.

Тим більше що таке вже було, під час Ірано-Іракської війни. Нічого, світ не впав.
показать весь комментарий
23.03.2026 12:26 Ответить
про такі наслідки ніхто не здогадувався), достаньо кількох затоплених човнів в протоці і судноплавство припинеться на роки.
показать весь комментарий
23.03.2026 13:56 Ответить
Іран, як і кцапи на удари по їх військовим об'єктам б'ють по мирним цілям, які не прикриті, бо вони не воєнні. Так діють терористи з росії і їх проксі терористи з Ірану.
показать весь комментарий
23.03.2026 18:08 Ответить