9292 відвідувача онлайн

Іран погрожує повністю замінувати Перську затоку

Іран погрожує повністю заблокувати Перську затоку: що відомо?

Тегеран погрожує повністю заблокувати, встановивши морські міни, Перську затоку, якщо США та союзники спробують атакувати узбережжя Ірану.

Про це пише The Guardian, передає Цензор.НЕТ.

Що відомо?

"Будь-яка спроба ворога атакувати іранське узбережжя або острови, відповідно до загальноприйнятої військової практики, призведе до мінування всіх шляхів доступу та ліній зв'язку в Перській затоці різними типами морських мін", - йдеться в заяві Ради оборони Ірану.

Іран погрожує повністю заблокувати Перську затоку: що відомо?

Там зазначили, що у такому разі вся Перська затока практично надовго опиниться в ситуації, подібній до Ормузької протоки.

В Ірані вважають, що відповідальність за це лежатиме на агресорі.

Що передувало?

Раніше Іран дозволив деяким країнам, зокрема Китаю, Індії та Пакистану, використовувати Ормузьку протоку для проходу своїх суден.

ЗМІ повідомляли про плани США окупувати, або блокувати стратегічно важливий іранський острів Харг, щоб змусити Тегеран знову відкрити життєво важливий водний шлях.

Топ коментарі
+9
Вот это рыжий вмочил свои победоносные роги
показати весь коментар
23.03.2026 11:56 Відповісти
+7
скажіть вже хтось ірану, що вони програли, всі їх військові об'єкти знищено, трамп святкує перемогу.

які міни і кораблі? все знищено. трамп брехати не буде, він тепер займеться кубою (чи демократичною партією сша)
показати весь коментар
23.03.2026 12:03 Відповісти
+6
так трумпель зробив заяву що фсе,війна закінчена,він переміг,що не так в цій ситуації??
показати весь коментар
23.03.2026 11:56 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Вот это рыжий вмочил свои победоносные роги
показати весь коментар
23.03.2026 11:56 Відповісти
він вмочив роги,а ось світ вже стоїть на краю прірви,ресурсноекономічний калапс,німці вже почали профілактику своїх вугільних тец.....
показати весь коментар
23.03.2026 12:00 Відповісти
так трумпель зробив заяву що фсе,війна закінчена,він переміг,що не так в цій ситуації??
показати весь коментар
23.03.2026 11:56 Відповісти
тю ,так з верху розтаскають всю берегову зону , а міни тралами повиловлюють ,і все ...режиму Ірана не стане ,китай буде хароший китай, разом з московією , Ізраелю легше дихати буде !!! І Україні теж !!!...
показати весь коментар
23.03.2026 11:56 Відповісти
Ні. Один підірваний танкер в перській затоці і затока перетвориться на велику чорну затоку без життя і туризму. Хто любить плавати в нафті...
показати весь коментар
23.03.2026 12:02 Відповісти
растаскають а потім іран растаскає завод по опрісненню води і буде в світі мир і спокій
показати весь коментар
23.03.2026 12:02 Відповісти
особливо в північньоафриканському регионі😁
показати весь коментар
23.03.2026 12:03 Відповісти
як воно буде знають можливо 16- 8 людей у світі ...а Іран зі своїм радікалізмом повиннен заспокоїтеся ...
показати весь коментар
23.03.2026 12:07 Відповісти
Так, десь ще місяць Іран буде чинити супротив та бити по країнах затоки. Але потім не буде чим бити по сусідах і по кораблях затоки. 92-мільйонна країна впаде в середньовіччя. Їх віглеводи будуть продавати їх компанії під контролем США. Це буде гірше чи краще - покаже час. З однієї сторони США поступили ніби неправильно, розв'язавши там війну. А з іншого боку, Іран створивши свою ядерну зброю миттєво вдарив би по Ізраїлю, а можливо піджучений кацапами вдарив би і по Саудівські Аравії, Катару та іншим країнам. Бо для кацапа головне, щоб він продавав свою нафту і газ. Кацап стравлювати всіх на свою користь вміє.
показати весь коментар
23.03.2026 12:10 Відповісти
"Так, десь ще місяць Іран буде чинити супротив та бити по країнах затоки."
о, точно. Ще два три тижні і в росії закінчатся ракети (с)
показати весь коментар
23.03.2026 12:13 Відповісти
Ні, в росії не закінчаться ракети, бо вони перевели всю свою економіку на воєнні рейки і штампують ракети в три-чотири зміни. Допомагають їм в цьому Китай, північна Корея і Білорусь. Вибито з цього ланцюжка Іран. Проблема з ракетами якраз в нас, бо всі гроші пішли на "проектантів" друзів Голобородька, які колись знімали фільми. Маємо тільки французьські та англійські. Добре, що хоч допомагає Європа і не тому, що вони такі великі друзі, а знають, що якщо не зупинять кацапа в Україні руками українців і наширми містами, то будуть зупиняти своїми рукакми і містами на своїй території.
показати весь коментар
23.03.2026 12:21 Відповісти
Вот і Іран буде ще довго воювати.
показати весь коментар
23.03.2026 12:23 Відповісти
Ні, думаю, що США і Ізраїль точними ударами знищать заводи, що виготовляють ракети. В іншому випадку Іран знищить Ізраїль.
показати весь коментар
23.03.2026 12:24 Відповісти
До одного місця це. В нього є сухопутний кордон майже з рашкою(а по факту з узбекистаном де російські війська). Готові дрони і ракети будуть до нього їхати прямо з китаю. Так само як ми давно не воюємо тільки з рашкою.
показати весь коментар
23.03.2026 13:07 Відповісти
В сосії рпати виготовляють постійно, причому основне виробництво ракет майже не затонуте. Через великі розміри самої сосії і відсутності в нас великої кількості далекобійних ракет. А Іран і його заводи ******** постійно.
показати весь коментар
23.03.2026 12:31 Відповісти
По-перше навіть якщо ракет стане менше то не факт що вони не розтягнуть їх кількість на місяці для ударів по чутливим точкам.
По-друге, збирати шахеди в обмеженій кількості вони зможуть навіть під постійними бомбардуваннями.
По-третє, спустити катер на воду і поставити на нього міну для мінування фарватеру або ракету ближньої дії для удару по танкеру, вони зможуть завжди якщо тільки США не п'окурують узбережжя.
Тому переможний Дондон попав у дуже неприємну сраку.
І буде тепер торгуватись з аятолами, а як він торгується і домовляється "за 24 години" всі ми чудово знаємо.
показати весь коментар
23.03.2026 12:24 Відповісти
тільки не будіть трампа, аби повідомити про цю чергову перемогу над іранським режимом. бо почне зносити персам житлові квартали, як шикарний друг валодья в сирії...
показати весь коментар
23.03.2026 11:57 Відповісти
а, чого досі не замінували?
чекають морпіхів?
трамп ввєді войска....
показати весь коментар
23.03.2026 11:59 Відповісти
Що там двы доби коли вже закінчуються? Де удари по електростанціям?
показати весь коментар
23.03.2026 11:59 Відповісти
так ірінці ж заберуть за це заводи з опріснення води...або вгиле балістикою по Каліфорнії...
показати весь коментар
23.03.2026 12:05 Відповісти
До Каліфорнії там нічого не долетить.
показати весь коментар
23.03.2026 12:30 Відповісти
двы?
показати весь коментар
23.03.2026 14:15 Відповісти
Це все євреї винні, вони Трампу голову заморочили й підштовхнули його на необдумані вчинки. Завжди вони.
показати весь коментар
23.03.2026 12:00 Відповісти
БЖСРУ.
показати весь коментар
23.03.2026 12:07 Відповісти
Так ракет на з чого запускати, ото й можуть тільки паскудити
показати весь коментар
23.03.2026 12:01 Відповісти
А по Дімоні, де недалеко ядерний реактор, вчора з колін запустили балістичну? Меньше читайте переможну брехню і тут і всюди.
показати весь коментар
23.03.2026 12:14 Відповісти
Поодинокі пускові залишилися.
показати весь коментар
23.03.2026 12:28 Відповісти
Це Вам Габбарт особисто доповіла?
показати весь коментар
23.03.2026 13:25 Відповісти
Цікаво а чому ж тоді немає наземної операції? А тільки ракети і дрони? Бо ніхто не хоче воювати за ксір, в нас ситуація рівно навпаки але схожа, зелена банда уявила що вона тут назавжди і нахабніє з кожним днем
показати весь коментар
23.03.2026 12:52 Відповісти
А Вам скільки років? Може ви чули про результат війни в Кореї? Ви пам'ятаєте результат наземної операції у В'єтнамі? Чи хоча би у Афганістані? І звідки знаєте хто там в Ірані що хоче, писати можно що завгодно. Ракети - це зовсім не головне в війнах з арабськими фанатиками а наземна операція лише розпалить багаття. США в черговий раз загрузли і не знають як вибратися з хорошим обличчям.
показати весь коментар
23.03.2026 13:20 Відповісти
США не вгрузли, вони вгрузнуть коли підуть на наземну операцію.
показати весь коментар
23.03.2026 14:10 Відповісти
Отак вони в 1991 місяць ракетами Ірак били а потім все рівно наземна операція яку зупинили перед Багдадом і потім друга операція і миротворці а толк з цього який.
показати весь коментар
23.03.2026 14:37 Відповісти
Для наземної операції в Ірані потрібний військо в мільйон десь, і то це мало що гарантує. Дорого і в цілому це повністю закопае політичну карьеру Трампа.
показати весь коментар
23.03.2026 14:11 Відповісти
скажіть вже хтось ірану, що вони програли, всі їх військові об'єкти знищено, трамп святкує перемогу.

які міни і кораблі? все знищено. трамп брехати не буде, він тепер займеться кубою (чи демократичною партією сша)
показати весь коментар
23.03.2026 12:03 Відповісти
Повністю замінувати протоку у нього не вийде, але це дуже погано для всього світу і самого Ірану, бо його США і Ізраїль будуть добивати. Цим вони будуть добивати і світову економіку. Найкраще в цій ситуації нашому найдавнішому і запеклішому ворогу - росії. До їх скарбниці потечуть мільярди доларів США на рівному місці замість руйнування економіки і розпаду.
показати весь коментар
23.03.2026 12:04 Відповісти
так кацапи готові,вусатий говорун ще кілька днів назад заявив
показати весь коментар
23.03.2026 12:07 Відповісти
При всій повазі, але мені здається ви дещо недооцінюєте загрозливі можливості Ірану до замінування протоки,... Ширина безпосередньо судноплавного фарватеру в Ормузькій протоці становить усього 3 км (2 милі) для кожного напрямку руху. Ці два коридори (для входу та виходу суден) розділені двокілометровою буферною зоною, щоб запобігти зіткненням танкерів. Хоча загальна ширина протоки в найвужчому місці сягає близько 33-39 км, (21 милі) глибина та рельєф дна дозволяють безпечний прохід великих суден лише через цей обмежений шлях. І Іран справді має все необхідне, щоб легко влаштувати масштабну мінну кризу в протоці, і головна проблема тут навіть не в кількості зброї, а в тому, як саме вони це роблять. В їхньому арсеналі від двох до шести тисяч морських мін, але встановлювати їх можуть не лише військові кораблі, а й сотні звичайних рибальських човнів чи швидких катерів. У загальному трафіку їх майже неможливо відрізнити від цивільних, що дає змогу діяти максимально непомітно. Сама ж географія протоки з її 60-метровою глибиною ніби спеціально створена для таких операцій. Навіть якщо союзники почнуть активно нищити іранські судна - а станом на кінець березня 2026 року вже є підтвердження про ліквідацію понад п'ятнадцяти загороджувачів - це мало що змінює. У Тегерана залишається величезний флот малих катерів, який зберіг боєздатність на 80-90%. Щодо термінів, то ситуація дійсно виглядає критичною. Бо що таке замінувати ділянку шириною усього в 6 кілометрів? При чому , великі танкери- це не автомобілі- ширина іхніх бортів коливається від 32 до 60 метрів. Щоб заблокувати рух, Ірану навіть і не потрібно закидати море тисячами мін - достатньо буде встановити всього кілька десятків за лічені години. Цього вже вистачить, аби страхові компанії миттєво зупинили рух танкерів. Розвідка вже фіксувала подібні точкові замінування цього місяця. Проте справжня пастка криється в очищенні води. Якщо замінувати фарватер можна за дні, то на розмінування підуть місяці, а то й цілий рік. Це ювелірна і смертельно небезпечна робота, і навіть досвід минулих конфліктів показує, що прибрати навіть невелику кількість мін набагато складніше і довше, ніж їх розставити. Наприклад, під час операції ,,Буря в пустелі'' (1991 рік) для розмінування 907 мін біля узбережжя Кувейту знадобився 51 день, навіть за наявності карт мінних полів від іракської сторони і відсутності бойвих дій.....Ормузька протока в прямому сенсі цього слова є ,,вузьким місцем'' світової економіки, тому будь-яка загроза її функціонуванню, а тим більше іі заблокування на великий термін, буде мати дуже серйозні і критичні наслідки для світової безпеки та економіки.....дуже серйозні..
показати весь коментар
23.03.2026 14:51 Відповісти
іран що не знає що Тромб їх вже переміг і вже собі нагороди повісив? Всім хто не вірить Тромбу буде 200% мит
показати весь коментар
23.03.2026 12:14 Відповісти
Аби в Тромба хоча б одна звилина в голові була він би спочатку знищив Сосію яка підтримує іран і матеріально і психологічно. Без підтримки Сосії всі режими і терористичні угрупування розваляться самі по собі. Як казав один знайомий мент, всі злочинці чи терористи це всього навсього щупальці влади і великих дядь які сидять в високих кабінетах і які ними керують, годують і не дають знищити. Бо злочинці і терористи виконують лише завдання яке їм дають для досягнення своєї цілі. Ціль іранського режиму постійно підтримувати високі ціни на нафту і зброю дестабілізуючи регіон
показати весь коментар
23.03.2026 12:22 Відповісти
Сосію нажаль знищити без третьої світової неможливо. А на це ніхто не піде взагалі.
показати весь коментар
23.03.2026 12:27 Відповісти
Радянський Союз знищили без 3 світової і Кацапстан також можна знищити по тому ж сценарію.
показати весь коментар
23.03.2026 12:42 Відповісти
Ні, не можно.
показати весь коментар
23.03.2026 14:00 Відповісти
Чим СиРиСиРи відрізняються від ********* Кацапстану?
показати весь коментар
23.03.2026 14:06 Відповісти
Племена в рф відрізняються від прибалтів, українців, грузинів, азербайджанців в союзі.
показати весь коментар
23.03.2026 14:27 Відповісти
Дайте їм всім масовану інфу хто кого годує та хто гроші збирає. Натравіть чуваша на мордвина. Північного кавказця пошліть по матері вустами жителя центральної росії і це все спрацює.
показати весь коментар
23.03.2026 14:32 Відповісти
Ви там були? Вони всі закінчені раби як і хохли там (українці живуть в Україні а в рф живуть хохли які воюють з Україною).
показати весь коментар
23.03.2026 15:02 Відповісти
РоСосія багато чім відрізняєтся від Совка, але справа не в ній а в Заході та США яки значно відразняются від Заходу так і США часів СРСР.
показати весь коментар
23.03.2026 14:50 Відповісти
Так як з СССР з РФ не вийде.
показати весь коментар
23.03.2026 14:08 Відповісти
До речи, Совок знищили як раз в ході війни. І я б назвав би її саме 3 світовой.
показати весь коментар
23.03.2026 14:58 Відповісти
Ви помиляєтєсь, це можливо.
показати весь коментар
23.03.2026 14:59 Відповісти
Так, але США добре знають, що росія має найбільші запаси ядерної зброї. Як на моє велике переконання, то США в цю війну втягнув Ізраїль. Для Ізраїля потужний Іран - їх смерть. А все оточення Трампа якого походження, якщо брати зятя і Віткоффа? І яке оточення і гаманці у пуйла, наприклад Абрамович?
показати весь коментар
23.03.2026 12:28 Відповісти
угрожать конечно они могут. но вот со средствами доставки этих самых мин у Персии проблема будет
их авиацию еврейцы с амерами выбили. да и от флота остались рожки да ножки
не. завезти десяток мин на катерах с экипажами из смертников они конечно могут . но что бы прям полностью заминировать Персидский залив у них нет средств доставки
показати весь коментар
23.03.2026 12:22 Відповісти
А чому якщо штати, то сполучені, а якщо емірати, то об'єднані, хоча united має конкретний переклад?
показати весь коментар
23.03.2026 12:23 Відповісти
Передсмертні судороги режиму.

Тим більше що таке вже було, під час Ірано-Іракської війни. Нічого, світ не впав.
показати весь коментар
23.03.2026 12:26 Відповісти
про такі наслідки ніхто не здогадувався), достаньо кількох затоплених човнів в протоці і судноплавство припинеться на роки.
показати весь коментар
23.03.2026 13:56 Відповісти