5690 посетителей онлайн

Россияне атаковали "Шахедами" населенный пункт на Николаевщине: восемь раненых, из которых семеро — дети

РФ атаковала "Шахедами" Николаевскую область

Сегодня, 28 марта, российские войска нанесли удар "Шахедами" по Воскресенской громаде в Николаевской области, вследствие чего есть раненые.

Об этом сообщил глава Николаевской ОВА Виталий Ким, передает Цензор.НЕТ.

Что известно

Как отмечается, враг нанес удар "Шахедами" по Воскресенской громаде вечером.

Вследствие атаки были ранены восемь человек, из них семеро — дети.

Все госпитализированы

Сообщается, что все госпитализированы, им оказывается необходимая медицинская помощь.

Других подробностей пока не сообщается.

Топ комментарии
+1
не хвилюйтесь .. Оманська Гнида закрила небо Близького Сходу
показать весь комментарий
28.03.2026 22:51 Ответить
+1
показать весь комментарий
28.03.2026 22:55 Ответить
+1
Цю агітку пакістанцям треба показати, а то вони не знають, що ядерка мір гарантує.
показать весь комментарий
28.03.2026 23:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
не хвилюйтесь .. Оманська Гнида закрила небо Близького Сходу
показать весь комментарий
28.03.2026 22:51 Ответить
збиті шахеди теж падають і взриваються
показать весь комментарий
28.03.2026 22:54 Ответить
показать весь комментарий
28.03.2026 22:55 Ответить
Цю агітку пакістанцям треба показати, а то вони не знають, що ядерка мір гарантує.
показать весь комментарий
28.03.2026 23:06 Ответить
жах, пакистан атакували? скільки % їх землі окуповано? загальна мобілізація з бусифікацією вже скільки років проводиться?
показать весь комментарий
28.03.2026 23:10 Ответить
Таки атакували.
Так, що Трампу дали привід аж ще одну війну зупинити.
І так, для довідки.
росія - найбільша у світі країна за площею. А ядерний арсенал на росії - найбільший у світі.
мАцкву закриють, все інше - *****.
Зато у відповідь як полетить...
показать весь комментарий
28.03.2026 23:12 Ответить
абсолютна більшість русні сконцентрована в європейській частині, використання ЯЗ з хімзброєю (VX) гарантує смерть десятків мільйонів русаків.

і бажання уникнути такого сценарію змусить русню піти на перемовини і замороження війни
показать весь комментарий
28.03.2026 23:16 Ответить
Іран бачили?
Сильно на пєрєговори йде?
Аж біжить?
А це ще ядерки поки не має.
показать весь комментарий
28.03.2026 23:19 Ответить
ірану ніхто не загрожує ядеркою та винищенням мільйонів населення
показать весь комментарий
28.03.2026 23:21 Ответить
Іран сам радісно своє населення винищує, якщо вважає його нєправільним.
А вбите по другому-третьому колу керівництво країни його не зупиняє.
Думаєте, русня принципово інша? Більш ніжна?
А якщо - ні?
Он ми з ядерною руснею воюємо. Нам кричать: ви що, з глузду з'їхали, вони ж ядерні. Якщо побачать, що програють - одразу жахнуть. І самі вони це кажуть.
Тож варіантів два: або програти, або - радіоактівний пєпєл.
Ну то що, ми вже здались?
Чи хоча б Донбас віддали?
показать весь комментарий
28.03.2026 23:25 Ответить
Що пан буде робити, як закінчаться українці для фронту? Будете жінок та дітей мобілізовувати? Може, все таки краще зробити те, чого русня боїться?
показать весь комментарий
28.03.2026 23:27 Ответить
Ядєрка раз-два, появісь.
Іран за що раніше бомбили, і за що зараз ********, нагадати?
показать весь комментарий
28.03.2026 23:31 Ответить
іран бомбили за те, що він є загрозою для ізраїлю

якщо не зробити ядерку і заморозити війну, що пропонує пан? добити і так демографічно дохлу країну? щоб що?
показать весь комментарий
28.03.2026 23:33 Ответить
На що конкретно скидали "цар-бомби", нагадати? Мабуть, так. Фордо - це слово ні про що не каже?
А думку ШІ можете при собі залишити.
Я технічну експертизу ChatGPT перевіряв там, де точно відповідь знаю. Так от, видав він повну лажу, протилежну тому, що є насправді.
показать весь комментарий
28.03.2026 23:36 Ответить
технічну експертизу я складав, на основі вивчення реакторів РБМК-1000 та ядерної програми ВБ. Геміні просто стисло все виклав.
показать весь комментарий
28.03.2026 23:38 Ответить
Ви фізик-ядерщик?
показать весь комментарий
28.03.2026 23:39 Ответить
ні, але з ядерною фізикою, як і з фізикою РБМК-1000 знайомий.
показать весь комментарий
28.03.2026 23:42 Ответить
Зате з технікою не знайомі. Інакше б хєрні про ЧАЕС від Геміні не пропустили.
показать весь комментарий
28.03.2026 23:44 Ответить
якої саме "хєрні"? Те, що її енергоблоки виведені з експлуатації? Це не означає фізичну неможливість приведення їх до нормального, робочого стану.

Але най, припустимо що ЧАЕС взагалі не існує. В чому проблема зібрати прості уран-графітові реактори для генерації плутонію? В публічному доступі є навіть креслення такого реактора - MAGNOX.
показать весь комментарий
28.03.2026 23:47 Ответить
В без'ядерному статусі.
І відсутності спеціалістів та технічної бази.
Іран скільки десят років зі шкіри лізе, а бімби поки що так і не має. А бажання там не просто є, воно - ідея режиму, разом з ісламом. Тому не махлюють.
А ми, ніколи не мавши повного циклу - раз - і зробили. Авжеж.
показать весь комментарий
28.03.2026 23:50 Ответить
>І відсутності спеціалістів та технічної бази.

українські ВНЗ кожен рік випускають спеціалістів фізиків та інженерів з ядерної фізики та технологій. Якої саме технічної бази не вистачає? Уран є, берилій є, графіт є.

>Іран скільки десят років зі шкіри лізе

бо іран обрав максимально ідіотський шлях - через збагачення урану. я пропоную шлях Великобританії та КНДР - уран-графітові реактори для напрацювання плутонію.
показать весь комментарий
28.03.2026 23:54 Ответить
По-перше, якість освіти у нас яка, здогадуєтесь?
По-друге, до знань ще досвід потрібен.
По-третє, ви справді вважаєте Іран ідіотами?
Ці ідіоти балістику давно мають.
Засіб доставки ЯЗ, між іншим.
А "розумні" українці - досі ні.
То чим вашу гіпотетичну ЯЗ доставляти будете?
Звичайними КР?
На мАцкву - зіб'ють всі.
Інші місця - русню не цікавлять.
показать весь комментарий
28.03.2026 23:58 Ответить
>По-перше, якість освіти у нас яка, здогадуєтесь?

цілком пристойна, я навчався в українському ВНЗ

>По-друге, до знань ще досвід потрібен.

де досвід американці брали до своєї ядерної програми?

>По-третє, ви справді вважаєте Іран ідіотами?

абсолютними, бо обрали найбільш повільний шлях до ЯЗ. Коли вони отримали уран збагачений до 20%, вони могли збудувати АЕС на швидких нейтронах бридерного типу, яка генерувала би стільки плутонію, що вони не знали б куди його діти.

>А "розумні" українці - досі ні.

у нас є і балістика, і крилаті ракети.

>То чим вашу гіпотетичну ЯЗ доставляти будете?

дронами та ракетами

>На мАцкву - зіб'ють всі.

або ні, навіть Касьянов зміг доставити БЧ в центр москви.
показать весь комментарий
29.03.2026 00:04 Ответить
На ядерщика навчались? І тому можете оцінити саме цю галузь? Бо на всяких мовознавців-айтішників може ще якось навчають.
Американці не самі робили.
Про "ідіотський" Іран і "розумних українців з балістикою" повірю, коли оту українську балістику в дії побачу. Поки що - лише фламінгі (?) в темряві.
Дрони і ракети мАцква збиває тільки так.
А Касьянов на дирчику хіба що декілька кТ притягне.
Урону мало, але буде привід відправити на всі міста України декілька МТ.
показать весь комментарий
29.03.2026 00:11 Ответить
>А Касьянов на дирчику хіба що декілька кТ притягне.

цього досить, якщо таких "дирчиків" буде багато

у випадку з VX - тим більше, він вбиває в мікрограмових дозах.
показать весь комментарий
29.03.2026 00:15 Ответить
Перший ядерний дирчик - і полетить по нам.
З розгону і під євроодобрямс: перші почали.
показать весь комментарий
29.03.2026 00:16 Ответить
можливо, ви не правильно розумієте роль ЯЗ та хімзброї. Це не зброя, яку треба застосовувати для отримання ефекту. Це зброя, існування та можливість використання якої дозволяє тиснути на ворогів. В нашому випадку - на рашку.

Якщо досягнення планів ***** (= окупація України) створить ситуацію, при якій буде знищено москву та десятки мільйонів кацапів, то такі плани стають надзвичайно "дорогими" й небезпечними для існування рф як держави. Тому, з точки зору логіки, розумніше відмовитися від цих планів і піти на замороження війни.
показать весь комментарий
29.03.2026 00:22 Ответить
Ви як зібрались дирчиками і ракетами цілу мАцкву знищити?
Зіб'ють 99%, а те, що долетить, тільки поранить, не вб'є.
А вже отвєтка буде - мама не сумуй.
І на повних правах: вже ми будемо розпалювачами ядерної війни, не русня.
І це я ще не розглядаю той аспект, що мАцква не буде сидіти склавши руки і умільно смотрєть, як ми на її голову ядерку мутимо.
показать весь комментарий
29.03.2026 00:26 Ответить
>Зіб'ють 99%

бо ви так написали, навіть якщо відправити тисячу, сто тисяч ракет - все зіб'ють.

>І це я ще не розглядаю той аспект, що мАцква не буде сидіти склавши руки і умільно смотрєть, як ми на її голову ядерку мутимо.

і що вони зроблять? тим більше, що перед створенням ЯЗ можна створити хімічну зброю у вигляді VX, з якою русня не захоче зустрітися.

Ну і знову таки, якщо ЯЗ та хімзброя не варіант, що ви пропонуєте? Молитися богам, щоб війна закінчилась?
показать весь комментарий
29.03.2026 00:32 Ответить
Ну, поки що ніякого вічутного урону мАцквє наші дронові атаки не нанесли, навіть касьянівські.
Що вони зроблять? Приблизно те саме, що роблять США в Ірані, плюс агентурна робота по всім причетним.
Що пропоную?
Дрони.
Вони реально дають результат.
Вєлікій вєсєнній наступ на Запоріжжя десь тиждень йде.
Щось під оновленнями Діпстейт я не чую місцевих скигліїв про "прорвалі-окружілі-скороконєц".
А чому?
Людей-то більше не стало.
Тому що - дрони.
показать весь комментарий
29.03.2026 00:36 Ответить