5896 відвідувачів онлайн

Росіяни атакували "Шахедами" громаду на Миколаївщині: восьмеро поранених, з яких семеро - діти

РФ атакувала Шахедами Миколаївщину

Сьогодні, 28 березня, російські війська вдарили "Шахедами" по Воскресенській громаді в Миколаївській області, внаслідок чого є поранені.

Про це повідомив начальник Миколаївської ОВА Віталій Кім, передає Цензор.НЕТ.

Що відомо

Як зазначається, ворог вдарив "Шахедами" по Воскресенській громаді ввечері.

Унаслідок атаки було поранено восьмеро людей, з них семеро - діти.

Усіх госпіталізовано

Повідомляється, що всіх госпіталізовано, надається необхідна медична допомога

Інших подробиць наразі не повідомляється.

Топ коментарі
+1
не хвилюйтесь .. Оманська Гнида закрила небо Близького Сходу
показати весь коментар
28.03.2026 22:51 Відповісти
+1
показати весь коментар
28.03.2026 22:55 Відповісти
+1
Цю агітку пакістанцям треба показати, а то вони не знають, що ядерка мір гарантує.
показати весь коментар
28.03.2026 23:06 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
не хвилюйтесь .. Оманська Гнида закрила небо Близького Сходу
показати весь коментар
28.03.2026 22:51 Відповісти
збиті шахеди теж падають і взриваються
показати весь коментар
28.03.2026 22:54 Відповісти
показати весь коментар
28.03.2026 22:55 Відповісти
Цю агітку пакістанцям треба показати, а то вони не знають, що ядерка мір гарантує.
показати весь коментар
28.03.2026 23:06 Відповісти
жах, пакистан атакували? скільки % їх землі окуповано? загальна мобілізація з бусифікацією вже скільки років проводиться?
показати весь коментар
28.03.2026 23:10 Відповісти
Таки атакували.
Так, що Трампу дали привід аж ще одну війну зупинити.
І так, для довідки.
росія - найбільша у світі країна за площею. А ядерний арсенал на росії - найбільший у світі.
мАцкву закриють, все інше - *****.
Зато у відповідь як полетить...
показати весь коментар
28.03.2026 23:12 Відповісти
абсолютна більшість русні сконцентрована в європейській частині, використання ЯЗ з хімзброєю (VX) гарантує смерть десятків мільйонів русаків.

і бажання уникнути такого сценарію змусить русню піти на перемовини і замороження війни
показати весь коментар
28.03.2026 23:16 Відповісти
Іран бачили?
Сильно на пєрєговори йде?
Аж біжить?
А це ще ядерки поки не має.
показати весь коментар
28.03.2026 23:19 Відповісти
ірану ніхто не загрожує ядеркою та винищенням мільйонів населення
показати весь коментар
28.03.2026 23:21 Відповісти
Іран сам радісно своє населення винищує, якщо вважає його нєправільним.
А вбите по другому-третьому колу керівництво країни його не зупиняє.
Думаєте, русня принципово інша? Більш ніжна?
А якщо - ні?
Он ми з ядерною руснею воюємо. Нам кричать: ви що, з глузду з'їхали, вони ж ядерні. Якщо побачать, що програють - одразу жахнуть. І самі вони це кажуть.
Тож варіантів два: або програти, або - радіоактівний пєпєл.
Ну то що, ми вже здались?
Чи хоча б Донбас віддали?
показати весь коментар
28.03.2026 23:25 Відповісти
Що пан буде робити, як закінчаться українці для фронту? Будете жінок та дітей мобілізовувати? Може, все таки краще зробити те, чого русня боїться?
показати весь коментар
28.03.2026 23:27 Відповісти
Ядєрка раз-два, появісь.
Іран за що раніше бомбили, і за що зараз ********, нагадати?
показати весь коментар
28.03.2026 23:31 Відповісти
іран бомбили за те, що він є загрозою для ізраїлю

якщо не зробити ядерку і заморозити війну, що пропонує пан? добити і так демографічно дохлу країну? щоб що?
показати весь коментар
28.03.2026 23:33 Відповісти
На що конкретно скидали "цар-бомби", нагадати? Мабуть, так. Фордо - це слово ні про що не каже?
А думку ШІ можете при собі залишити.
Я технічну експертизу ChatGPT перевіряв там, де точно відповідь знаю. Так от, видав він повну лажу, протилежну тому, що є насправді.
показати весь коментар
28.03.2026 23:36 Відповісти
технічну експертизу я складав, на основі вивчення реакторів РБМК-1000 та ядерної програми ВБ. Геміні просто стисло все виклав.
показати весь коментар
28.03.2026 23:38 Відповісти
Ви фізик-ядерщик?
показати весь коментар
28.03.2026 23:39 Відповісти
ні, але з ядерною фізикою, як і з фізикою РБМК-1000 знайомий.
показати весь коментар
28.03.2026 23:42 Відповісти
Зате з технікою не знайомі. Інакше б хєрні про ЧАЕС від Геміні не пропустили.
показати весь коментар
28.03.2026 23:44 Відповісти
якої саме "хєрні"? Те, що її енергоблоки виведені з експлуатації? Це не означає фізичну неможливість приведення їх до нормального, робочого стану.

Але най, припустимо що ЧАЕС взагалі не існує. В чому проблема зібрати прості уран-графітові реактори для генерації плутонію? В публічному доступі є навіть креслення такого реактора - MAGNOX.
показати весь коментар
28.03.2026 23:47 Відповісти
В без'ядерному статусі.
І відсутності спеціалістів та технічної бази.
Іран скільки десят років зі шкіри лізе, а бімби поки що так і не має. А бажання там не просто є, воно - ідея режиму, разом з ісламом. Тому не махлюють.
А ми, ніколи не мавши повного циклу - раз - і зробили. Авжеж.
показати весь коментар
28.03.2026 23:50 Відповісти
>І відсутності спеціалістів та технічної бази.

українські ВНЗ кожен рік випускають спеціалістів фізиків та інженерів з ядерної фізики та технологій. Якої саме технічної бази не вистачає? Уран є, берилій є, графіт є.

>Іран скільки десят років зі шкіри лізе

бо іран обрав максимально ідіотський шлях - через збагачення урану. я пропоную шлях Великобританії та КНДР - уран-графітові реактори для напрацювання плутонію.
показати весь коментар
28.03.2026 23:54 Відповісти
По-перше, якість освіти у нас яка, здогадуєтесь?
По-друге, до знань ще досвід потрібен.
По-третє, ви справді вважаєте Іран ідіотами?
Ці ідіоти балістику давно мають.
Засіб доставки ЯЗ, між іншим.
А "розумні" українці - досі ні.
То чим вашу гіпотетичну ЯЗ доставляти будете?
Звичайними КР?
На мАцкву - зіб'ють всі.
Інші місця - русню не цікавлять.
показати весь коментар
28.03.2026 23:58 Відповісти
>По-перше, якість освіти у нас яка, здогадуєтесь?

цілком пристойна, я навчався в українському ВНЗ

>По-друге, до знань ще досвід потрібен.

де досвід американці брали до своєї ядерної програми?

>По-третє, ви справді вважаєте Іран ідіотами?

абсолютними, бо обрали найбільш повільний шлях до ЯЗ. Коли вони отримали уран збагачений до 20%, вони могли збудувати АЕС на швидких нейтронах бридерного типу, яка генерувала би стільки плутонію, що вони не знали б куди його діти.

>А "розумні" українці - досі ні.

у нас є і балістика, і крилаті ракети.

>То чим вашу гіпотетичну ЯЗ доставляти будете?

дронами та ракетами

>На мАцкву - зіб'ють всі.

або ні, навіть Касьянов зміг доставити БЧ в центр москви.
показати весь коментар
29.03.2026 00:04 Відповісти
На ядерщика навчались? І тому можете оцінити саме цю галузь? Бо на всяких мовознавців-айтішників може ще якось навчають.
Американці не самі робили.
Про "ідіотський" Іран і "розумних українців з балістикою" повірю, коли оту українську балістику в дії побачу. Поки що - лише фламінгі (?) в темряві.
Дрони і ракети мАцква збиває тільки так.
А Касьянов на дирчику хіба що декілька кТ притягне.
Урону мало, але буде привід відправити на всі міста України декілька МТ.
показати весь коментар
29.03.2026 00:11 Відповісти
>А Касьянов на дирчику хіба що декілька кТ притягне.

цього досить, якщо таких "дирчиків" буде багато

у випадку з VX - тим більше, він вбиває в мікрограмових дозах.
показати весь коментар
29.03.2026 00:15 Відповісти
Перший ядерний дирчик - і полетить по нам.
З розгону і під євроодобрямс: перші почали.
показати весь коментар
29.03.2026 00:16 Відповісти
можливо, ви не правильно розумієте роль ЯЗ та хімзброї. Це не зброя, яку треба застосовувати для отримання ефекту. Це зброя, існування та можливість використання якої дозволяє тиснути на ворогів. В нашому випадку - на рашку.

Якщо досягнення планів ***** (= окупація України) створить ситуацію, при якій буде знищено москву та десятки мільйонів кацапів, то такі плани стають надзвичайно "дорогими" й небезпечними для існування рф як держави. Тому, з точки зору логіки, розумніше відмовитися від цих планів і піти на замороження війни.
показати весь коментар
29.03.2026 00:22 Відповісти
Ви як зібрались дирчиками і ракетами цілу мАцкву знищити?
Зіб'ють 99%, а те, що долетить, тільки поранить, не вб'є.
А вже отвєтка буде - мама не сумуй.
І на повних правах: вже ми будемо розпалювачами ядерної війни, не русня.
І це я ще не розглядаю той аспект, що мАцква не буде сидіти склавши руки і умільно смотрєть, як ми на її голову ядерку мутимо.
показати весь коментар
29.03.2026 00:26 Відповісти
>Зіб'ють 99%

бо ви так написали, навіть якщо відправити тисячу, сто тисяч ракет - все зіб'ють.

>І це я ще не розглядаю той аспект, що мАцква не буде сидіти склавши руки і умільно смотрєть, як ми на її голову ядерку мутимо.

і що вони зроблять? тим більше, що перед створенням ЯЗ можна створити хімічну зброю у вигляді VX, з якою русня не захоче зустрітися.

Ну і знову таки, якщо ЯЗ та хімзброя не варіант, що ви пропонуєте? Молитися богам, щоб війна закінчилась?
показати весь коментар
29.03.2026 00:32 Відповісти
Ну, поки що ніякого вічутного урону мАцквє наші дронові атаки не нанесли, навіть касьянівські.
Що вони зроблять? Приблизно те саме, що роблять США в Ірані, плюс агентурна робота по всім причетним.
Що пропоную?
Дрони.
Вони реально дають результат.
Вєлікій вєсєнній наступ на Запоріжжя десь тиждень йде.
Щось під оновленнями Діпстейт я не чую місцевих скигліїв про "прорвалі-окружілі-скороконєц".
А чому?
Людей-то більше не стало.
Тому що - дрони.
показати весь коментар
29.03.2026 00:36 Відповісти