Военные ТЦК не должны заниматься принудительной мобилизацией, – Офис военного омбудсмена

тцк

В Офисе военного омбудсмена заявили, что военнослужащие территориальных центров комплектования и социальной поддержки не должны заниматься принудительной мобилизацией.

Об этом Офис сообщил в ответ на запрос LIGA.net, комментируя нападения на военных ТЦК и СП, передает Цензор.НЕТ.

Позиция Офиса военного омбудсмена

"Согласно законодательству, принуждением должны заниматься правоохранительные органы, в частности специально подготовленные полицейские, которые лучше умеют обеспечить свою безопасность и эффективнее общаются с гражданским населением", – говорится в ответе.

В Офисе добавили, что основные задачи военных ТЦК и СП — формирование мобилизационного плана, постановка на учет, распределение личного состава, а также социальная поддержка. К ней относятся, в частности, уведомление о потерях, сопровождение раненых, семей пропавших без вести и погибших военных, организация похорон и т. д.

  • Офис военного омбудсмена инициировал рабочую группу по разделению ТЦК и СП. У Решетиловой убеждены, что одни и те же военные не должны заниматься и процессом мобилизации, и социальной поддержкой. Часть этих функций на себя должны взять областные военные администрации и местное самоуправление, в частности в отношении сопровождения семей и организации похорон.

Что говорит Нацполиция?

В то же время глава Национальной полиции Иван Выговский в интервью РБК-Украина заявлял, что общество в последнее время негативно относится к полицейским, в частности из-за привлечения к мобилизации вместе с военными ТЦК.

"Мы хотим, чтобы люди нам доверяли, вызывали нас, когда у них что-то происходит. А люди в последнее время сомневаются, прежде чем вызывать полицию. Они думают: вызову, а приедет полиция и заберет меня, моего родственника, близкого или еще кого-то", — сказал глава Нацполиции.

Топ комментарии
+32
Взагалі ніхто не повинен, і кордони не повинні закривати. А якщо 0 людей захочуть захищати цю країну - ЗНАЧИТЬ АХРЕНІТЕЛЬНУ КРАЇНУ ПОБУДУВАЛИ

На майдан вийшли сотні тисяч людей - БО ТУ КРАЇНУ хотілось відстояти. Якщо ЗЕ за кілька років зробив таку країну яка нікому крім чиновників не треба - ну ЩО Ж
показать весь комментарий
23.04.2026 17:42 Ответить
+25
Яке не повинні? Ти, мля, "офіс"! Ст 146 ккУ

1. Незаконне позбавлення волі або викрадення людини -

караються обмеженням волі на строк до трьох років або позбавленням волі на той самий строк.

2. Ті самі діяння, вчинені щодо малолітнього або з корисливих мотивів, щодо двох чи більше осіб або за попередньою змовою групою осіб, або способом, небезпечним для життя чи здоров'я потерпілого, або таке, що супроводжувалося заподіянням йому фізичних страждань, або із застосуванням зброї, або здійснюване протягом тривалого часу, -

караються обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк.

3. Діяння, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені організованою групою, або такі, що спричинили тяжкі наслідки, -

караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:40 Ответить
+20
Кримінальний Кодекс України то чмо?
І Конституція також?
показать весь комментарий
23.04.2026 17:45 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
"До 30% солдатів можуть замінити роботи"
Сили оборони України планують замінити до 30% особового складу роботизованими системами на найскладніших ділянках фронту до 2026 року. Впровадження наземних роботизованих комплексів дозволяє зменшити втрати серед військових та змінити характер ведення війни, замінюючи людські штурмові операції на дистанційно керовані атаки.
Может хватит насильственно загонять украинцев на фронт?? А переходить на роботов. Ведь самое дорогое это человеческая жизнь. Европа не спешит делать ротацию и присылать своих солдатов. А воевать до последнего украинца как говорил письков это абсурд!
показать весь комментарий
23.04.2026 17:55 Ответить
Яке не повинні? Ти, мля, "офіс"! Ст 146 ккУ

1. Незаконне позбавлення волі або викрадення людини -

караються обмеженням волі на строк до трьох років або позбавленням волі на той самий строк.

2. Ті самі діяння, вчинені щодо малолітнього або з корисливих мотивів, щодо двох чи більше осіб або за попередньою змовою групою осіб, або способом, небезпечним для життя чи здоров'я потерпілого, або таке, що супроводжувалося заподіянням йому фізичних страждань, або із застосуванням зброї, або здійснюване протягом тривалого часу, -

караються обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк.

3. Діяння, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені організованою групою, або такі, що спричинили тяжкі наслідки, -

караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:40 Ответить
З себе почни утирок.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:46 Ответить
Де служиш чмо?
показать весь комментарий
23.04.2026 17:47 Ответить
Ти осел? Чи просто пахомець?
показать весь комментарий
23.04.2026 17:53 Ответить
Ти теж десь "служиш"? Мож мені в приват писнути де, герой. І з чого ти взяв що я "ждун" і не служу? Просто зелена балалайка? Бачив я таких. Бігли від тих кого "захищати", туди де "служити". Ти з тих?
показать весь комментарий
23.04.2026 18:07 Ответить
Полиция не желает исполнять эти обязанности,кто будет отправлять пополнение на фронт?
показать весь комментарий
23.04.2026 18:51 Ответить
Так, до виборів готуються.
показать весь комментарий
23.04.2026 18:09 Ответить
Дрони коштують грошей та є-балів, а люди нічого не коштують. Навіщо берегти безкоштовний ресурс? Навіщо Європі присилати дорогу ******* зброю, якщо рашку можна стримати українським безкоштовним людським матеріалом?
показать весь комментарий
23.04.2026 18:12 Ответить
Проблема не у беззаконні, а у втратах. Просто закінчилися охочі безкоштовно померти за кордони, а для найманців у влади немає грошей, а для використання дронів - розуму. А переважна більшість (90+%) не готова безкоштовно вмирати за землі у чужій власності.
показать весь комментарий
23.04.2026 18:16 Ответить
Ну так розкажи своїм дружкам віп-ухилянтам про обов'язки!
показать весь комментарий
23.04.2026 18:17 Ответить
Беззаконня - це лише стосується тих, хто не хоче воювати. А якщо хочеш воювати до перемоги або смерті, то ніхто порушувати закон проти тебе не буде! Не треба поширювати рос іпсо!
показать весь комментарий
23.04.2026 18:42 Ответить
Так, злочин. Але цей злочин застосовується лише до злочинців.
показать весь комментарий
23.04.2026 18:53 Ответить
Я тримаю інформаційний фронт: допомагаю віп-ухилянтам добратися до окопів, борюся з командирами, що не бережуть військових та використовують піхоту замість дронів.
показать весь комментарий
23.04.2026 18:56 Ответить
" робить досить багато" - це ви про яйця по 17 грн чи про 100% розкрадених пожертв?
показать весь комментарий
23.04.2026 18:58 Ответить
Припустимо, в кожному місті половину поліцейських відправили на фронт. Хто буде обслуговувати злочини в половині міста?
показать весь комментарий
23.04.2026 19:35 Ответить
Піар перед виборами та розкрадання бюджету.
показать весь комментарий
23.04.2026 19:37 Ответить
Не треба поширювати рос іпсо "Україна незабаром програє". На цей момент Україні нічого не загрожує. Коливання фронту на Донбасі принципово нічого не змінює.
показать весь комментарий
23.04.2026 19:40 Ответить
кацапи не прийдуть - інфа 100%
показать весь комментарий
23.04.2026 19:41 Ответить
Ну от ті, кому цікавить де фронт проходить, нехай ті і воюють в окопах. Для решти немає загрози обвалу фронту.
А некомпетентні командири почнуть берегти військових лише тоді, коли їх буде мало.
показать весь комментарий
23.04.2026 19:44 Ответить
Мобілізація потрібна для заміни трупів, а тилові посади вже укомплектовані.
показать весь комментарий
23.04.2026 19:46 Ответить
А ти чого, ухилянт, не в окопі? Бурятів чекаєш?
Він так і не надав детальних звітів куди були витрачені донати. Деякі "волонтери" розкрадають 100% пожертв. Якщо жертвувати гроші, то краще безпосередньо військовим підрозділам - вони в себе не вкрадуть і краще знають, що їм треба.
Замовляти дрони та передавати їх військовим може й жінка.
показать весь комментарий
23.04.2026 19:47 Ответить
Фронт тримається на дронах, а не на піхоті: 80% уражень ворога дронами, 15% - артою.
показать весь комментарий
23.04.2026 20:02 Ответить
Це буде діяти лише пару місяців, а потім всім все набридне, всі підуть на свої роботи щоб було, що їсти. А далі хто має боротися зі злочинністю?
показать весь комментарий
24.04.2026 11:52 Ответить
А навіщо вам так багато пілотів дронів? Вони у вас одноразові? Запустив дрона і помер?
показать весь комментарий
24.04.2026 11:54 Ответить
Зарплати у добровольців низькі завдяки мобілізації: навіщо платити гарні гроші добровольцям, якщо можна безкоштовно наловити майбутніх героїв?
показать весь комментарий
24.04.2026 11:55 Ответить
Мобілізацію потрібно починати з родичів депутатів та олігархів. А мобілізовувати треба тих, хто підтримує мобілізацію без статевої та вікової дискримінації - щоб мати вмотивованих бійців, а не тих, хто підтримує контрактну армію і ніколи сам воювати не буде.
А донатити треба до ЗСУ безпосередньо, а не шахраям-"волонтерам", що навіть не публікують звітів і розкрадають до 100% пожертв.
показать весь комментарий
24.04.2026 12:05 Ответить
Платять недостатньо, 20 тис на місяць - це копійки. Хоча гроші є, просто олігархи та влада розкрадають, а Захід просто економить на Україні свою дорогу зброю, не даючи її.
Чого у нас тотальна корупція? Завдяки особисто вам та таким, як ви, яких прозомбували, що це нормально коли військові отримують копійки, а олігархи та влада ГРАБУЮТЬ військових, змушуючи їх воювати майже безкоштовно без підписання контракту.
показать весь комментарий
24.04.2026 12:43 Ответить
А що сталося з 2 млн мобілізованих, що "фронт нема кому тримати"? Чого пілоти дрони сидять на фронті в якості резервної піхоти (з відповідними втратами), замість того, щоб керувати через Інтернет та ретранслятори? Гроші та відповідні технології є.
Навіть якщо буде 10 млн людей, то тоді Сирський та Зеленський просто їх відправлять у черговий провальний контрнаступ. І буде 0 млн людей. Поки не буде покарання командирів, що не бережуть військових та використовують піхоту замість дронів, людей завжди не вистачатиме.
показать весь комментарий
24.04.2026 12:50 Ответить
Пожертви на ЗСУ через волонтера Назарія Гусакова "здебільшого спрямовувались на особисті потреби, азартні ігри, інвестиції в криптовалюти".
https://censor.net/ua/n3565132
Тому на ЗСУ треба донатити безпосередньо, а не через прокладки.
показать весь комментарий
24.04.2026 13:01 Ответить
Стерненко не публікує детальні звіти, тому перевірити скільки він вкрав неможливо. Тому на ЗСУ треба донатити безпосередньо, а не через прокладки.
показать весь комментарий
24.04.2026 13:03 Ответить
"Суммарно 1 млн 300 тис. військовослужбовців Сил оборони виконують бойові завдання" сказав колишній речник Генштабу ЗСУ Владислав Селезньов в інтерв'ю ТСН в серпні 2023 року. +30 тис мобілізованих щомісяця.
Поставити ретранслятори та втекти одній людині - це в мільйон разів безпечніше, ніж тримати взвод пілотів дронів на цьому ж місці.
Гроші є в бюджеті. І є так багато, що їх навіть розкрадають.
показать весь комментарий
24.04.2026 13:09 Ответить
Шахрайств безліч: "Привласнили понад 1,6 млн грн пожертв для ЗСУ: Викрито благодійну організацію в Сумах, - прокуратура. ФОТО" https://censor.net/ua/p3560170
А скільки олігархи та влада особисто донатять безпосередньо на ЗСУ?
показать весь комментарий
24.04.2026 13:17 Ответить
Двом людям обслуговувати роботу ретранслятора та запускати дрони - це на порядки безпечніше, ніж тримати у цьому ж місці цілий взвод пілотів дронів.
показать весь комментарий
24.04.2026 13:25 Ответить
Пожертви на ЗСУ - це добре. Я доначу на ЗСУ у вигляді сплати податків. Не вистачає грошей військовим? - значить треба піднімати податки.
А армія на пожертви - це аматорство! Де ви бачили щоб на армію США збирали пожертви? Це виглядає жалюгідно!
показать весь комментарий
24.04.2026 13:29 Ответить
Не треба поширювати рос іпсо "Україна незабаром програє". На цей момент Україні нічого не загрожує. Коливання фронту на Донбасі принципово нічого не змінює. Фронт тримається на дронах, а не на піхоті: 80% уражень ворога дронами, 15% - артою.
показать весь комментарий
24.04.2026 13:40 Ответить
А ти - панікер, що поширює рос ІПСО про поразку України. Допомагати завжди потрібно, оскільки це зберігає життя військових.
Коли б не Стерненко, то пожертви пішли б безпосередньо на ЗСУ військовим і було б більше 200 тис дронів, що більш ефективно використовуються. Оскільки військові та міноборони краще знають як воювати, ніж ухилянт Стерненко.
показать весь комментарий
24.04.2026 14:51 Ответить
Я не вважаю, що на фронті все добре. У війні дронів потрібні якісні дрони, а не багато піхоти. Необхідно карати командирів, що не бережуть військових та використовують піхоту замість дронів. Інакше і 10 млн мобілізованих не вистачить.
Чого я маю допомагати більше, ніж українська влада та олігархи? У них більше грошей.
Закупівлями та збором пожертв повинно займатися міноборони - у них повинні бути відповідні спеціалісти, а не якісь там ухилянти в тилу.
показать весь комментарий
24.04.2026 15:39 Ответить
Чому я маю робити більше, ніж вони?
показать весь комментарий
24.04.2026 15:56 Ответить
"на фронті вистачає людей" бо ніхто не карає командирів, що не бережуть військових та використовують піхоту замість дронів.
показать весь комментарий
24.04.2026 16:04 Ответить
Я роблю БІЛЬШЕ за олігархів для ЗСУ, якщо взяти співвідношення моїх витрат на ЗСУ до мого майна.
показать весь комментарий
24.04.2026 16:10 Ответить
Тоді 90% українців не допомагають ЗСУ.
Давати гроші шахраям замість міноборони - це не допомога ЗСУ.
У війні дронів потрібні якісні дрони, а не багато піхоти.
показать весь комментарий
24.04.2026 18:20 Ответить
Сплата податків йде на підсилення ЗСУ, що і є допомогою. А те, що ти собі там навигадував - це твоя проблема, разом з твоїми хазяївами хабарниками та олігархами, яких ти тут захищаєш.
показать весь комментарий
24.04.2026 18:26 Ответить
Про те як "більшість українців шукає можливості допомогти СОУ" видно по чергах в ТЦК.
показать весь комментарий
24.04.2026 19:45 Ответить
Війна - це гроші, гроші зберігають життя військових, а захищаючи хабарицьку владу та олігархат ти фактично вчиняєш геноцид українців, підтримуєш грабунок українських військових. Мої гроші нічого не змінять, мені самому їх не вистачає. А от олігархи, яких ти захищаєш, могли б сформувати на свої гроші десятки корпусів.
показать весь комментарий
24.04.2026 19:50 Ответить
Якщо ти інших женеш в окоп на нуль, то ти сам повинен бути на нулі! Але ти не людина, а мамина бубочка, вірно?
показать весь комментарий
24.04.2026 19:56 Ответить
Кримінальний Кодекс України то чмо?
І Конституція також?
показать весь комментарий
23.04.2026 17:45 Ответить
Курва, та тому й вразив, бо почали з беззаконня!
5 років тому треба було по-закону, коли черги стояли, але ж ні, нікаму нічєго нє должєн...
А тепер маємо ось таке божевілля.
Сотні тисяч СЗЧ, мільйони ухилянтів, мільйони втікачів через тису...
Бо, ще раз, хотіли па-пріколу і шоп паржать...суки
показать весь комментарий
23.04.2026 17:48 Ответить
От скажи, ти таке впороте від народження, чи то посада в тебе така?
показать весь комментарий
23.04.2026 17:50 Ответить
Випердів? А сказати що хотів?
показать весь комментарий
23.04.2026 18:02 Ответить
Ох і важко з вами дебілми....
Так тому і так, бо закони і Конституцію поставили на паузу!
Якщо найвеличнішому можна покласти хер на них, то чому і іншим не можна? Як він так казав - ви всі президенти?
Щоб вимагати від когось дитримання закону треба, в першу чергу, самому їх виконувати. А якщо вищі посадові особи на то все поклали хер, то якого ж тоді вимагати від інших? От як вимагти від того ухилянта дитримання закону, якщо навколо таке нагле беззаконня?!
О така ось херня, малята.
па-пріколу і шоп паржать вони ж такі...
Дебіли, ***...
показать весь комментарий
23.04.2026 18:40 Ответить
Беззаконня воно і є беззаконня. Тобто, заставити виконувати закон незаконними методами то є ЗЛОЧИН. Тому і.
Тупо? Не доходить?
показать весь комментарий
23.04.2026 18:45 Ответить
Ти, дурнувате, хоч само втямило, що саме тут висрало? Чи тупе, і реально дебільне?
В державі повний хаос в державному управлінні, хронічне беззаконня, повний брдак. І ти вимагаєш щоб що, щоб коли влада творить ось то все, а щоб всі решта були всі такими законопослушними і свідомим? Придурку, а так НЕ БУВАЄ!
Так, в суспільстві є частина тих, хто здатен на самопожертву і героїзм, для яких не потрібно ні ТЦК, ні мобілізація. Ті пішли в перших лавах. Але ж то не всі, придурку! Основна маса суспільства то люди, які керуються раціоналізмом і законами. І коли відбувається повний хаос і беззаконня мало хто з них здатен на самопожертву чи героїзм, дебіле. Так всюди і завжди. В будь-якому суспільстві, у всі часи. А тому завдання влади створити умови, щоб у тих людей не було сумнівів в необхідності чи доцільності тих чи інших вчинків. Тобто, придурку, має працювати ЗАКОН! В першу чергу!. Але ж він, ****, у вас на паузі, він відключений!
То що ж ти, гнидо, вимагаєш від людей, якщо само ж ти, падло, його системно і постійно порушуєш!
Щоб так не було, треба було, дебіле, у владу вибирати людей, які мають знання, досвід. Які здатні думати, аналізувати, робити висновки, визнавати власні помилки...
Ти кого, сучище у владу привелу? Блазнів, хвойд, всіляку шмаль? А тепер щось там про відповідальність і необхідність, удобище?
Хотів па-пріколу? Отримуй, удобище. І не скавули... і ржи, ти ж того хотіло.
показать весь комментарий
23.04.2026 21:50 Ответить
А офіс омбудсмена у "військових тцк" спитав? Фінансові потоки самі себе не освоять.
показать весь комментарий
23.04.2026 18:12 Ответить
Звісно, ТЦК не повинно це робити, якщо усі військовозобов"язані виконуватимуть закон і самі відвідають ТЦК і ВЛК. А якщо вірус ухилянства уразив мозок сотень тисяч яйценосіїв із сцикливими душами, то тут усі противірусні методи доречні.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:43 Ответить
Служба у війську і захист Батьківщини не є позбавленням волі.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:47 Ответить
дебіл тут ти, не перекладай з хворої глови на здорову свої проблеми. я краще ща тебе це все знаю, дебіл, мля. от ти пишеш "Щоб вимагати від когось дитримання закону треба, в першу чергу, самому їх виконувати." так в цю гру грати можна вдвох, ті хто поклав хер, несуть і понесуть відповаідальність, рано чи пізно, а захищати країну треба вже. І твоє питання до них якого хріна ви порушували буде логічним і справедливим, якщо ти закон теж виконував, а не як шавка вони порушують, то і я буду порушувати, дбби тупорилі.
показать весь комментарий
23.04.2026 18:56 Ответить
А як бути з тими хто вже поклав здоров'я та життя захищаючи цю країну та усіх хто у ній? Типу я тебе туди не посилав?
Та й вже зараз багато країн ЄС задумується над тим як позбавити гостинності чоловіків призовного віку. Нова велика хвиля мігрантів гарантовано буде заблокована на кордонах вже з їх сторони.
А ще, це дуже погана ідея брати за взірець шлях побудови державності яким пройшли євреї, який і почався з розвійування по світу.
показать весь комментарий
23.04.2026 18:22 Ответить
Бо Залужний всрав мобілізований ресурс з добровольців на відносно успішне звільнення Херсону, Харківщини(+сирок) та безуспішний наступ на Маріуполь. Й затребував ще 500тис., але вже в цей час черга добровольців вичерпалася.
показать весь комментарий
23.04.2026 18:41 Ответить
Захищати життя, своє, свої сім'ї, сусідів. Нас прийшли вбивати і ніхто крім нас самих з цим нічого робити не буде. А вижити зі зброєю в руках трохи легше ніж без зброї. Спитайте у євреїв з концтаборів. Якщо не подобається ЗСУ вперед, створюйте добровольче військо.
показать весь комментарий
23.04.2026 18:53 Ответить
Ну казали, що люди Єрмака хочуть топити Федорова і Буданова... Може таким чином почалося?
показать весь комментарий
23.04.2026 17:51 Ответить
Ви значно занизили чисельність ухилянтів від зеленського!
Переглянте додатково свої розрахунки разом з падєльніками, не затягуйте…
показать весь комментарий
23.04.2026 17:59 Ответить
мы говорим про тех козаков, старшина которых продала своих побратимов в рабство, сделав их крепостными?
показать весь комментарий
23.04.2026 22:15 Ответить
так не хотят же по контракту платить нормальные деньги с привязкой к курсу, чтобы выходило 7000-10000 баксов в месяц.
показать весь комментарий
23.04.2026 22:38 Ответить
вы из какого окопа потужничаете?
показать весь комментарий
23.04.2026 22:41 Ответить
чего-то по жителям всяких козинов и конч-засп не заметно, что они думают, что прийдет русня и будет их обезжиривать
показать весь комментарий
23.04.2026 22:50 Ответить
а может ты?
показать весь комментарий
23.04.2026 22:51 Ответить
отвечаю

доконтрнаступалысь. стало очень сильно нехватать людей.
показать весь комментарий
23.04.2026 22:55 Ответить
так в Украине был феодальный строй до 2019,
а вот после 2022 у нас фараонизм по типу Ким Чен Иновсокого.
показать весь комментарий
23.04.2026 22:58 Ответить
старшине понятно что была близка шляхта и все такое
но это старшина всеравно выросла из козаков утикачей, просто поднялась по куренной системе вверх.
показать весь комментарий
23.04.2026 22:59 Ответить
ну я вас не сильно осуждаю.
прекрасно понимаю, что страна которая при обретении независимости начинает с остервенением уничтожать заводы на металл и распродавать армию имеет не много шансов отпетлять от проблем.
показать весь комментарий
24.04.2026 00:17 Ответить
а чего в запорожье умерло одно из самых прибыльных предприятий в мире - Запорожский Титано-Магниевый комбинат, а алюминиевый, а феросплавный, а еще десятки и сотни тысяч заводов и фабрик по все стране?
показать весь комментарий
24.04.2026 00:31 Ответить
и да, если в сша что-то закрылось то где-то рядом или в китае под контролем той же компании открылось.

почувствуйте разницу. с одной стороны бандюки - режущие на металл, с другой стороны американский олигарх перенесший производство в канаду и мексику так как работает НаФТа
показать весь комментарий
24.04.2026 00:33 Ответить
Якщо у так званого представника ніяких документів окрім військового квитка то яка законність ТЦК?
показать весь комментарий
23.04.2026 18:22 Ответить
Шо ти пробзділа тупа курка?З мухи слона?Приїдь тупа корова і подивись,що ті півні з ТЦК витворяють!!!
показать весь комментарий
23.04.2026 18:24 Ответить
Я за тебе і твоїх рогатих друзів дуже радий .Ти знаєш куди тобі іти без порад .
показать весь комментарий
23.04.2026 19:27 Ответить
Ти це їм скажи в мордяки їх закриті 🤦 який же імпотенти при владі, просто ліквідуйте їх як організацію і все, якщо ні значить це комусь треба, рашистам точно, щоб була їжа для їх новин.
показать весь комментарий
23.04.2026 18:17 Ответить
Чому до 22 року була мобілізація схожа на мобілізацію а після 22 року, тобто з початку 23 року , за дивним збігом обставин зняли залужного і поставили кацапа сирка стала в прямому сенсі бусифікація і могилізація?
показать весь комментарий
23.04.2026 18:23 Ответить
Цікаво. А коли через це кацапські орки прийдуть до тебе додому через відсутність мобілізації - ти їх теж плануєш "@башити", чи ти братушек чекаєш? Нагадую, що у тому ж Бахмуті кацапня розстрілювала і таких як ти ждунів.
показать весь комментарий
23.04.2026 18:02 Ответить
Якщо фронт посиплеться - прийдуть 100%.
показать весь комментарий
23.04.2026 18:26 Ответить
В приват письнути? В який приват, йолопе? Тут немає приватів, це ти зі своїм стрипклубом поплутав Цензор.
показать весь комментарий
23.04.2026 18:27 Ответить
Херню пишеш. Люди коштують набагато дорожче будь-якого дрона. І навіть якщо цинічно просто рахувати тільки гроші - виплата за загибель - це вже 15 мільйонів - більше за будь-який дрон.
показать весь комментарий
23.04.2026 18:41 Ответить
З того, що мобілізація не "по-приколу" проводиться. Наші втрати менші за кацапські, але вони є і їх потрібно компенсувати.

"катастрофи не буде. А депутат від слуг з трибуни розповів, що в нас ресурсів воювати на 10 років вистачить"
І з чого ти взяв, що вони це все казали за умови припинення мобілізації? Чи Буданов або той депутат сказав, що "мобілізація не потрібна - і так наявних людей вистачить на 10 років"?
показать весь комментарий
23.04.2026 18:46 Ответить
Щоб тобі не дозволила купити держава - ти не зможеш нікого "*******" сидячи у себе вдома, якщо фронт розсиплеться.
"*******" можна тільки у СОУ, або для СОУ - інших варіантів бути не може в принципі.

PS Вас тут новий десант 19 квітня зареєструвався? І методички схожі.
показать весь комментарий
23.04.2026 19:35 Ответить
Це я про дрони, яких фонд того же Стерненко на фронт поставив вже далеко за 100 тисяч. Як думаєш - що краще - 100-300 тисяч дронів, чи один Стерненко з автоматом?

"Я тримаю інформаційний фронт" - Кацапський інформаційний фронт, вірно? Бо на відміну від Притули і Стерненка ти смердиш проти зміцнення СОУ. І навіть на 1 дрон не скинувся за 4 роки.
показать весь комментарий
23.04.2026 19:39 Ответить
Немаю загрози обвалу фронту саме через те, що на фронт щодня їде поповнення і тисячі дронів, а не через те, що там "все добре і немає за що хвилюватися і не потрібна мобілізація"!
показать весь комментарий
24.04.2026 09:31 Ответить
Фронт тримається на всьому - і на дронах, і на арті, і на піхоті. І дрони запускають теж люди, які теж гинуть - якщо їх не замінювати, а забити і втішати себе мантрою "у нас все добре" - фронт рано чи пізно не буде кому тримати.
показать весь комментарий
24.04.2026 09:40 Ответить
Я, на відміну від тебе, програмую дрони для фронту - і у ТЦК я пішов сам вчасно, і влк пройшов і тд ще до бронювання.
Тому ухилянт серед нас тільки ти. Причому не тільки ухилянт - ти ще й ворожий пропагандист, бо пишеш скрізь, що мобілізація не потрібна, що донатити на дрони не потрібно і тд.
показать весь комментарий
24.04.2026 09:42 Ответить
Страница 1 из 2