9261 посетитель онлайн

Во Франции пригрозили заблокировать возвращение Великобритании в ЕС

В Британии снова заговорили о вступлении в Евросоюз

В Великобритании вновь начали обсуждать возможное возвращение страны в Европейский Союз.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом пишет Telegraph.

Почему снова заговорили о ЕС

Дискуссия активизировалась после заявления британского политика Веса Стритинга, которого называют одним из возможных будущих премьер-министров страны.

Он заявил, что Brexit был "катастрофической ошибкой", а возвращение к более тесным отношениям с ЕС поможет экономике, торговле и безопасности Великобритании.

Стритинг также заявил, что сотрудничество с Европой важно на фоне российской агрессии и политики США "Америка превыше всего".

Что говорят в ЕС

Председатель Европейского парламента Роберта Мецола заявила, что "двери ЕС открыты" для Великобритании.

Впрочем, бывший еврокомиссар по вопросам безопасности Джулиан Бересфорд Кинг считает, что процесс возвращения будет сложным.

По его словам, Брюссель может потребовать от Лондона миллиарды фунтов стерлингов за повторное вступление.

Также он напомнил, что Великобритания вряд ли сможет вернуть себе специальные условия членства, в частности бюджетную скидку, которую в свое время выборола Маргарет Тэтчер.

Что может помешать возвращению Великобритании

Еще одной проблемой может стать позиция отдельных стран ЕС.

Каждое государство-член имеет право вето на вступление новых стран в Евросоюз.

Советник лидера французской правой партии "Национальное объединение" Джордана Барделли заявил, что правительство Франции может выступить против возвращения Великобритании в ЕС.

По его словам, правые силы поддержали бы это только в случае проведения нового референдума в Великобритании.

"Мы в любом случае против любого расширения ЕС", — заявил советник партии Шарль-Анри Галлуа.

Издание также напоминает, что лидер "Национального объединения" Марин Ле Пен ранее поддерживала идею "Фрекзита" — выхода Франции из ЕС.

Топ комментарии
+11
Звичайно, мабуть Велика Британія гірша за мадяр і словак.
показать весь комментарий
22.05.2026 11:05 Ответить
+6
Ультраправі підтримують все, що допоможе нашкодити ЄС. І це не залежить від країни, в Германії чи Італії ультраправі займають такі ж позиції.
показать весь комментарий
22.05.2026 11:21 Ответить
+5
Британії вже час думати про "вступ" до Пакистану. Мером Бірмінгема, як і Лондона, став пакистанець...
показать весь комментарий
22.05.2026 11:56 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Звичайно, мабуть Велика Британія гірша за мадяр і словак.
показать весь комментарий
22.05.2026 11:05 Ответить
Ультраправі підтримують все, що допоможе нашкодити ЄС. І це не залежить від країни, в Германії чи Італії ультраправі займають такі ж позиції.
показать весь комментарий
22.05.2026 11:21 Ответить
Британії вже час думати про "вступ" до Пакистану. Мером Бірмінгема, як і Лондона, став пакистанець...
показать весь комментарий
22.05.2026 11:56 Ответить
уряди країн европи в основному ліваки з повністю соціалістичними поглядами на економіку. результат такого керування, некерована іміграція, високі податки, витрати податків на соціальну підтримку, занепад державних інституцій. Громадяни це бачать і починають голосувати за партії що обіцяють припинити ці соціалістично-марксистські експерименти. звичайно ці партії будуть називати фашистамиі, праворадикалами, але за них усе більше голосує населення і ці патріотичні партії перемагають на місцевих, а згодом на загальних виборах країн европи.
показать весь комментарий
22.05.2026 11:56 Ответить
У британских королей кровь украинская. Там Анна королева Франции так нас породнила с монархическими дворами старой Европы. Мы их колыбель. Только французы своего короля обезглавили. И что ? лучше им жить стало?
показать весь комментарий
22.05.2026 11:16 Ответить
Бо Франція претендує стати лідером в ЄС на фоні послаблення впливу Німеччини.
показать весь комментарий
22.05.2026 11:28 Ответить
ліваки докерувалися до ручки. береш квиток в Британію, а опиняєшся в Сомалі
показать весь комментарий
22.05.2026 12:24 Ответить
Крім Франції, доньки київських князів правили як королеви-консорти та регентки у таких європейських державах:
-Угорщина: Анастасія Ярославна була дружиною короля Андраша I, а згодом - королевою-матір'ю, яка боролася за угорський престол.
-Норвегія та Данія: Єлизавета Ярославна стала королевою Норвегії (вийшовши заміж за Гаральда Суворого), а після його загибелі - королевою Данії (у шлюбі зі Свеном II).
-Англія: За найбільш визнаною версією істориків, донька Ярослава Мудрого (Агата) була одружена з Едуардом Вигнанцем - спадкоємцем англійської корони.
-Польща: Марія Добронега (донька Володимира Великого) вийшла заміж за польського князя Казимира I Відновителя, врятувала країну від занепаду і стала матір'ю польського короля Болеслава II. Інша княжна, Гертруда (донька польського короля), була одружена з київським князем Ізяславом Ярославичем.
-Швеція та Данія: Малфрида (донька Мстислава I Великого) спочатку була королевою Швеції (дружина Сігурда Хрестоносця), а пізніше - королевою Данії (дружина Еріка II).
-Чехія (Богемія): Святослава Сватава (онука Ярослава Мудрого) стала першою королевою Чехії (дружина Вратислава II).
-Німеччина (Священна Римська імперія): Євпраксія Всеволодівна (сестра Володимира Мономаха) вийшла заміж за німецького імператора Генріха IV і стала імператрицею.
показать весь комментарий
22.05.2026 12:33 Ответить
Даются старые раны вражды между Англией и Францией? А вот не надо было своего монарха на гильетину.
показать весь комментарий
22.05.2026 11:13 Ответить
Робота правеньких гнида за х- ловські бабосіки!...
Продажні С- уки ще й " присядку за танцюють"...
показать весь комментарий
22.05.2026 11:24 Ответить
Там було все складно - ті, що придумали гільйотину для страти монарха самі пішли на гільйотину після монарха, далі ті що страчував тих, хто страчував Робеспьєра... францюзька гільйотина однако беспощадна...
показать весь комментарий
22.05.2026 11:41 Ответить
- Туда-сюда, обратно
- О Боже, как приятно....
показать весь комментарий
22.05.2026 11:48 Ответить
ти мабуть ВВС дивишся що так багато знаєш про ультраправих
показать весь комментарий
22.05.2026 11:49 Ответить
В Британії я виплачую майже 50% податків, при цьому. при цьому за останні 20років значно погіршився стан доріг, робота поліції, медицини і усього того куди ці гроші мали б іти, натомість як гриби ростуть кансил хаусінг де в основному араби, та африканці проживають за державний рахунок. і так по всій країні.
показать весь комментарий
22.05.2026 12:56 Ответить
амфаш

А я этих правых понимаю! Маленькая зарисовочка - посылал несколько статей в британские журналы, соответственно переписка с редакциями. Так вот, НИ ОДНО редакционное письмо не было подписано "Джон Булл", одни Вахалям Махалям, такое впечатление что журналы то ли индийские, то ли марокканские...

22.05.2026 12:40
показать весь комментарий
22.05.2026 13:20 Ответить
німці не гірші : колись вже під час війни, знайомий летів з США до України і паспорт був просрочений на три дні - Люфтганза не пустила на рейс, прийшлося затриматися в США на три місяці, просрочити американську візу, поміняти український паспорт, і лише тоді вилетіти

а був би африканським чи пакистанським нелегалом - то не мав би жодних проблем в Європі
показать весь комментарий
22.05.2026 14:22 Ответить
Останнє речення є саркастичним)Афганцю нема проблем,якщо він має документи як біженець,а всі інші випадки то срака.
показать весь комментарий
22.05.2026 14:25 Ответить
Ну,рівень робочої сили ,котра мігрувала був більший.І не треба думати ,що лиш до британців їздили,бо й вони ,наприклад в Португалії купу було.Після брексіту,знайомі англійці продали віли на півдні Португалії і повернулися в Британію,бо ,як один мені казав,уряд не хоче платити пенсію в повному обсязі тим британцям,котрі проживають за межами островів.Дурість зробили,як на мою думку,але в даний час вигідно Україні,бо йде підтримка з Британії без погодження з європейськими орбанами.
показать весь комментарий
22.05.2026 14:29 Ответить

Не туди вони дивляться - цілком можливо , що Фарадж може стати прем'єром Британії
показать весь комментарий
22.05.2026 11:07 Ответить
Очевидно що вибори виграє партія "правого популіста" Фараджа, який неприйнятний для України. Смішно стверджувати що Стрітінг може стати прем'єр-міністром. Ще більш абсурдно стверджувати що Британія захоче назад в ЄС, при Фараджі.
показать весь комментарий
22.05.2026 12:18 Ответить
Та ні, і у французської династії тече українська кров, як і по всій Європі. Анна Київська (Анна Ярославна) - видатна київська княжна, донька Ярослава Мудрого. Ставши королевою Франції у 1051 році після одруження з королем Генріхом I, вона стала прабабцею понад 30 французьких монархів і залишила помітний слід в історії обох держав.
показать весь комментарий
22.05.2026 12:26 Ответить
"Подоходный налог в Швеции является прогрессивным. Общая ставка состоит из муниципального налога (в среднем 32,38%) и государственного налога (20%)," - как тебе, Илон Маск???
показать весь комментарий
22.05.2026 12:44 Ответить
а в чому причина що Британці голосують проти лейбористів та консерваторів? чому незважаючи на домінування в медійному полі, контроль над ВВС, правлячі еліти не взмозі забезпечити собі перемогу на виборах? навіщо Британії ЕС? Швейцарія не в ЕС але непогано себе почуває.
показать весь комментарий
22.05.2026 12:48 Ответить
Пам'ятаю тоді,як колеги-англійці розповідали про брюсельську бюрократію та переваги їх виходу з ЄС(Тоді я був дуже песемістичний,а минулого року мав один приклад))як Велика Британія програє)Мене і дружину просто не пустили летіти літаком транзитом з ЄС в ЄС))Тобто,ми змушені були купити нові квитки(((
показать весь комментарий
22.05.2026 13:06 Ответить
Жодного сенсу в поверненні Британії до Євросоюзу немає. Євросоюз для Британії це "брюссельське гетто", яке занадто дорого обходиться і знищує економіку Британії. Зрозуміло що Німеччина трохи задовбалася бути "паротягом" Євросоюзу. Франція не рветься збільшити видатки на "загальноєвропейський велфер", а східноєвропейські країни просто дрібні голодранці-паразити типу Словенії та Угорщини. Цікаво що всі переваги до Брексіту від Євросоюзу отримувала виключно Німеччина, а Британія лише виконувала директиви Брюсселя і платила членський внесок. Британію просто "визискували". Наступати на ті ж самі граблі британцям не варто.
показать весь комментарий
22.05.2026 14:09 Ответить
У нас столько общего с Великобританией. )
показать весь комментарий
22.05.2026 15:23 Ответить