10296 посетителей онлайн

Машины, которыми управляли ребята 15 и 17 лет, столкнулись в лоб: оба водителя погибли. ФОТОрепортаж

Смертельное ДТП в Киевской области

В Переяславе Киевской области столкнулись два автомобиля, за рулем которых находились несовершеннолетние; один из ребят погиб.

Как передает Цензор.НЕТ, об этом Киевская областная прокуратура сообщает в Facebook.

"Под процессуальным руководством ювенальных прокуроров Киевской областной прокуратуры начато досудебное расследование по факту смертельного дорожно-транспортного происшествия (ч. 2 ст. 286 УК), произошедшего сегодня, 29 мая, в г. Переяславе Бориспольского района", — говорится в сообщении.

По предварительным данным, около 14:30 на перекрестке улиц Богдана Хмельницкого и Борисовское Поле столкнулись два автомобиля — BMW X7 и Skoda Superb.

Смертельное ДТП в Киевской области

Как отмечается, за рулем обеих машин находились несовершеннолетние.

"Вследствие аварии 17-летний парень, выпускник школы, который был за рулем Skoda, получил тяжелые травмы и скончался в реанимации", - сообщили в прокуратуре.

Смертельное ДТП в Киевской области

В ведомстве добавили, что автомобилем BMW управлял 15-летний подросток, который также не имел права на управление транспортным средством.

Смертельное ДТП в Киевской области

Помимо расследования ДТП, правоохранители также проверяют обстоятельства допуска несовершеннолетних к управлению автомобилями.

Ранее мы сообщали, что заместитель мэра Харькова Кузнецов стал участником смертельного ДТП.

Топ комментарии
+23
- 2 дебіла. добре, що тільки себе прибили, а не випадкових людей.
показать весь комментарий
29.05.2026 22:51 Ответить
+15
На це є декілька причин: перша і основна - анархія в школах. Дітям надали лише права, але забули про відповідальність. Причому з вчителя зробили цапа-відбувайла, який в усьому винен. Повна вседозволеність, дитиноцентризм та вплив батьків на роботу вчителя. Де диференціаця шкіл, де відсторонення від уроків, де виключення зі школи? Тому не дивуйтесь, що молодь зараз без гальм. По-друге, мала заробітна плата. Третя причина - свавілля блатних "агентів змін" в МОН, які вважають, що чим більше недореформ вони проведуть, тим більше грошей партнерів вони можуть засвоїти. Це все звалилось на вчителів, які мають ці хворі фантазія якось втілювати в реалія сьогодення. Ще можна сказати про диктатуру адміністрацію шкіл та громад, які вирішили, що вони боги і можуть карати та дарувати.
показать весь комментарий
29.05.2026 23:16 Ответить
+11
Не знаю, що й сказати..... Батькам треба було трохи раніше щось робити.
показать весь комментарий
29.05.2026 22:45 Ответить
Комментировать
Сортировать:
- 2 дебіла. добре, що тільки себе прибили, а не випадкових людей.
показать весь комментарий
29.05.2026 22:51 Ответить
На це є декілька причин: перша і основна - анархія в школах. Дітям надали лише права, але забули про відповідальність. Причому з вчителя зробили цапа-відбувайла, який в усьому винен. Повна вседозволеність, дитиноцентризм та вплив батьків на роботу вчителя. Де диференціаця шкіл, де відсторонення від уроків, де виключення зі школи? Тому не дивуйтесь, що молодь зараз без гальм. По-друге, мала заробітна плата. Третя причина - свавілля блатних "агентів змін" в МОН, які вважають, що чим більше недореформ вони проведуть, тим більше грошей партнерів вони можуть засвоїти. Це все звалилось на вчителів, які мають ці хворі фантазія якось втілювати в реалія сьогодення. Ще можна сказати про диктатуру адміністрацію шкіл та громад, які вирішили, що вони боги і можуть карати та дарувати.
показать весь комментарий
29.05.2026 23:16 Ответить
Не знаю, що й сказати..... Батькам треба було трохи раніше щось робити.
показать весь комментарий
29.05.2026 22:45 Ответить
Шоб мы так жили:
- В пятнадцать лет гонять на "Х-7"!
показать весь комментарий
29.05.2026 23:23 Ответить
Чергові аніжеіщьодєті...
показать весь комментарий
29.05.2026 22:45 Ответить
а хто батьки? сумніваюсь що роботяги, скоріше представники зеленої владної клоаки
показать весь комментарий
29.05.2026 22:57 Ответить
Черговим "зразковим" батькам " грамота"
показать весь комментарий
29.05.2026 22:53 Ответить
Судити треба батьків. Ну от звідки беруться такі безвідповідальні папаші? Автомобіль це ж зброя!
показать весь комментарий
29.05.2026 22:54 Ответить
А это тут причем? Они действительно еще дети, не имеющие ни ума ни опыта. Формально виноваты они, фактически - те из за кого они оказались за рулем автомобиля.
показать весь комментарий
29.05.2026 22:47 Ответить
Ну це ж у нашої влади і поліцаїв така логіка що потрібно знижувати допустиму швидкість поки смертельні ДТП не припиняться. Інакше я не розумію логіки влади чому знизили допустиму швідкість в містах спочатку з 80 км/год до 60, а потім подумали і взагалі до 50км/год знизили. Хтось бачив смертельні ДТП на швидкості 60км/год? Чи це така реакція влади щоб не карати мажорів які в 15 років літають на швидкості 150 то давайте зробимо всім 30км/год і відчитаємося що ми щось зробили
показать весь комментарий
29.05.2026 23:15 Ответить
Якби ж то без спросу, маю думку, що батьки дозволяли і ще й пишались та хвалились знайомим, що хлопці вправні водії.
показать весь комментарий
30.05.2026 00:04 Ответить
Можливо все.Машини не дешеві,діти балувані,батьки не відповідальні.Так званий мудрий нарід.І тут не звинуватиш владу.Відповідальність до повноліття виключно на батьках.
показать весь комментарий
30.05.2026 00:16 Ответить
За тех кто оказался за рулем его автомобиля несет ответственность владелец этого автомобиля. Логично? Не хочешь нести ответственность - пиши доверенность на право управления. Но конечно не в этом случае. Кто то дал двум несовершеннолетним автомобиль - и если не будет доказано что они взяли автомобиль самовольно - эти ктоты должны сесть.
показать весь комментарий
29.05.2026 23:04 Ответить
Батьки дебіли, а дітей шкода.
показать весь комментарий
29.05.2026 23:15 Ответить
Як виховали,те й мають.У мене є машина і зброя.Дитина сьогодні теж закінчила 11-й.Без спросу не візьме ні машину,ні тим більше ключі від сейфу.
показать весь комментарий
29.05.2026 23:33 Ответить
"Відсвяткував" випускний...
показать весь комментарий
29.05.2026 22:51 Ответить
А із за кого Ані АкАзалісь?
показать весь комментарий
29.05.2026 23:00 Ответить
Базіка В Європі в населених пунктах 50 км все нормально І це при їх ідеальних дорогаз.
показать весь комментарий
29.05.2026 23:56 Ответить
Так я про те і веду. Чому Аваківська мразота і зрадник України, замість того щоб покарати Зайцеву чи тих хто їздить 100км/год в місті, покарав всіх автомобілістів які їздили 60км/год? 60км/год для ********* автомобіля це ніщо, це повзти лежачи на спині.
показать весь комментарий
30.05.2026 00:35 Ответить
Не звизди. В Європі дороги вужчі і населення густіше чим в Україні. І Європа для мене не приклад. Європа це срака повна, а не взірець для життя людей. В Європі не квартири а комірки для собак в порівнянні з українськими. До того ж чому ти мовчиш що в Європі є автобани взагалі без обмеження швидкості а в нас немає?
показать весь комментарий
30.05.2026 00:39 Ответить
Слухай, жертва інцесту, яка чомусь вирішила, що має право незнайомих людей називати дебілами. Будеш щасливий, коли отака неповнолітня мерзота, яка вихована без тормозів і моральних обмежень, вб'є твою дитину а потім купить непідкупного слідчого чи суддю, і буде далі жити довго й безтурботно? Радітимеш з цього?
показать весь комментарий
30.05.2026 06:36 Ответить
Англійський пациент розквакався.Одірваний від реальності інфантильний лошок.Я живу в селі.Часто бачу малолітніх ідіотів на мотоциклах і батьківських машинах.Не їздять а літають,без прав,грубо порушують пдр,іноді п'яні.Одні недавно розбились на машині.Добре що в дерево і нікого не вбили.Не шкода абсолютно.Є дія,є наслідки.Таке тому що поліції немає,один участковий на 6 сіл.От до чого приводить безкарність.А ці двоє розплатились за свою тупість і батьків-дебілів.Може комусь стане уроком.
показать весь комментарий
30.05.2026 07:44 Ответить
Ні. Це батьки "випиляли" своїх чад з життя...
показать весь комментарий
29.05.2026 23:31 Ответить
Чому не пишете, чий онук-мажор їхав в БМВ? Дід був генпрокурором, це ж не дрібничка якась.
показать весь комментарий
30.05.2026 00:31 Ответить
а отой що у шкоді 17 та бесі 15 років у якому віці мали стати "умками" ? Проблема не у "неправильних" батьках , а дурнуватому законодавстві - якби такі малолітні телепні знали що раптом що, то сядуть не дивлячись на свій вік , десять раз подумали б перш аніж чудити . Ти оглянься навколо на самокатчиків і зазирни до законодавства- яка там відповідальність батькам за те що ту сциклю випустили на дороги загального користування коли воно до 16 там не має права навіть смердіти .
показать весь комментарий
30.05.2026 01:16 Ответить
Хто жалує лозинки, ненавидить він сина, а хто любить сина, той з малку наказує його.
Приповістей, 13:24 (Біблія, переклад Куліша та Пулюя)
показать весь комментарий
30.05.2026 12:16 Ответить
Ну все, тепер влада і поліцаї ще знизять допустиму швидкість з 50 до 30км/год. В нас же влада карає і відривається не на тих хто винен, а на тих хто дотримується правил
показать весь комментарий
29.05.2026 22:47 Ответить
Мало що від війни діти гинуть, то ще й через батьків недоумків. Біда.
показать весь комментарий
29.05.2026 23:19 Ответить
Поліцію цікавлять особи 25-60 тому маємо смерті 17+, ладно там взимку не справились з керуванням, тут все по феншую, батьки не справились з вихованням.
показать весь комментарий
29.05.2026 23:31 Ответить
Ой не надо тут на підлітків гнати, всі були такі. Сумно. Напевне батьки винні.
показать весь комментарий
29.05.2026 23:39 Ответить
загального дозволу 80 км/год не було, просто при дозволених 60 км всі їздили 80, потім аваков в кінці 2017 року після аварії зайцевої, що була під кайфом і на швидкості за 100 км/год в центрі Харкова вбила 6 людей, зробив 50 км/год і цей ідіотизм так і залишився до сих пір.
показать весь комментарий
30.05.2026 00:02 Ответить
ідея обмеження швидкості в населеному пункті є нормальною, але треба це робити навпаки - не всюди обмежувати, а встановлювати обмеження там, де є необхідність, тобто так, як було зі знаком 40 км/год, коли рядом мав бути другий знак, що вказував на причину зниження. але чиновникам від поліції це не цікаво, бо треба буде працювати, виявляти небезпечні місця, обгрунтовувати обмеження, бо вони коштуватимуть грошей, слідкувати за знаками, одним словом, треба буде працювати, тому простіше - заборонити і у випадку дтп водій завжди буде винуватий, якщо не відкупиться.
показать весь комментарий
30.05.2026 01:13 Ответить
Для дуууже розумної людини - зброєю може бути любий предмет чи механізм , який можна використати для вбивства (( Для одного ідіота при владі мавік був весільним дроном , а для ЗСУ виявився зброєю . Щоб тобі не бажали поганого - перш аніж щось ляпнути тричі подумай , бо коли не думаючи ляпаєш , то воно прилипне і без побажань !
показать весь комментарий
30.05.2026 01:24 Ответить
ну можна на швидкості 60 і даже 50 кілометрів збить самокат з двома-трьома їздунами років по 6-12, які вилетять з бокової другорядної на швидкості 30, з цілком таки летальними. і?

правила шось там забезпечують тільки за умови шо їх дотримуюцця обидві сторони учасника руху. і не інакше.
показать весь комментарий
30.05.2026 01:56 Ответить
Знову мажорні "мальчікі в трусіках". А потім Лубінець знову почне звинувачувати поліцаїв в неналежному ставленні до цих 0)(ерівших морд.
показать весь комментарий
30.05.2026 10:01 Ответить
100%, що батьки знали про своїх неповнолітніх за кермом, але зараз скажуть, що хлопці взяли ключі без дозволу...
показать весь комментарий
30.05.2026 10:59 Ответить
ви гадаєте, що неслись зі швидкістю 31 км/год?
показать весь комментарий
29.05.2026 23:05 Ответить
самовипилялися
показать весь комментарий
29.05.2026 23:24 Ответить
Це людський фактор.Не справились з вихованням-100%.Яким чином ти припілів поліцію?Коло кожного малолітнього дебіла поліцейського не приставиш.Я був тиждень тому в селі на ставку,приїхала компанія малоліток на 3-х машинах.Там поліції немає.П'яні дебіли.
показать весь комментарий
29.05.2026 23:40 Ответить
В моїй молодості я в 17 років в кіно без дозволу батьків не міг піти, звісно гуляли, випивали, але на машинах не ганяли, навіть на мотоциклах рідко, міліція ловила одразу. Отримували по повній, а тут на машинах ганяють, хіба не зрозуміло що будуть наслідки.
показать весь комментарий
29.05.2026 23:51 Ответить
Цей біомусор не шкода
показать весь комментарий
30.05.2026 08:04 Ответить
Ну покатались хлопчики,что такого,у них явно элитные батьки,на таких запреты и правила не действуют.
показать весь комментарий
30.05.2026 08:31 Ответить
"У 1895 році в штаті Огайо (США) зіткнулося два автомобілі. Дивина цього випадку в тому, що в ті роки автомобільна промисловість тільки набирала обертів і в усьому штаті Огайо було всього два автомобілі. На жаль, тоді автомобільні аварії ще не документувалися, тому офіційних записів про цей випадок не збереглося..."
показать весь комментарий
30.05.2026 09:14 Ответить
це був знак, що в кінці кінців всі автомобілі зіткнуться між собою і люди зникнуть.
показать весь комментарий
30.05.2026 12:59 Ответить
Трохи неточна інфа. В БМВ дійсно їхав внук Яреми, але не того, що був генпрокурором, а його брата, чий агрохолдинг місцевий. Ну, так чи інакше, одна сім'я. Двоюрідний внук.
показать весь комментарий
30.05.2026 14:23 Ответить
правильно, і тримати її треба в сейфі, причому колеса повинні бути зняті з авто і зберігатися в окремому сейфі!
показать весь комментарий
29.05.2026 23:07 Ответить
Канікули....
показать весь комментарий
29.05.2026 23:11 Ответить
це ж яка вірогідність, що дві малолєтки зіткнуться? чи там тільки такі по п'ятницям і сідають за кермо, а старші бухають?
показать весь комментарий
29.05.2026 23:16 Ответить
Сьгодні останній дзвінок по всій Україні.От така вірогідність.
показать весь комментарий
29.05.2026 23:35 Ответить
В моїй молодості у 80-х ходили битись село на село,ганяли на мотоциклах(машини були рідкістю) і робили шо хотіли.Але тільки на канікулах у дідів/бабів.У батьків отримували моральних і фізичних звіздюлєй без затримки.Тому якось і дожили до ХХІ сторічча.
показать весь комментарий
30.05.2026 00:09 Ответить
Аднакласнєгі аднакласнєгі нє падєлілі?(((((
показать весь комментарий
30.05.2026 00:31 Ответить
А до чого ти це ляпнув ? Розкажеш що це не зброя , коли якийсь дурень "колеса прикрутить" і тебе переїде десь на пішохідному переході .
показать весь комментарий
30.05.2026 01:06 Ответить
не дуже розумні люди ******* словом зброя кидатися де треба і де не треба, не розуміючи, що зброєю є лише зброя, а все інше при дурній голові може просто вбити. і поменше бажайте комусь нещастя, воно має здатність спочатку прилипнути до бажаючого, бережи вас Бог.
показать весь комментарий
30.05.2026 01:17 Ответить
Мабуть форсажу надивилися і нумо давити на акселератор...
показать весь комментарий
30.05.2026 01:27 Ответить
не викручуйтесь, я зрозуміло все вам пояснив, зброя - це зброя, все інше може бути лише засобом для вбивства. на зброю поширюється спеціальне законодавство, тому є повною дурницею все, що вам здається небезпечним, називати зброєю. і дійсно, ляпати проклять треба поменше, бо потім кинетесь, а вже пізно, ненависть людей один до одного і так зашкалює, а ви на такій дурниці ще й підливаєте сюди своє горня ненависті.
показать весь комментарий
30.05.2026 01:34 Ответить
Звідки інфа?
показать весь комментарий
30.05.2026 02:37 Ответить
один вже ніколи нікого автівкою не вб"є
показать весь комментарий
30.05.2026 08:24 Ответить
от і про невідомого вову R4 забули...
показать весь комментарий
30.05.2026 08:27 Ответить
Такі живуть красиво але на жаль мало.
показать весь комментарий
30.05.2026 09:23 Ответить
Что на до было раньше делать? Папикам надо было дать им машину погонять в 13 лет?
показать весь комментарий
30.05.2026 14:00 Ответить
А за кермом моцика не пили?
показать весь комментарий
30.05.2026 15:31 Ответить
По ходу 17 річний таки довів шо авто під назвою "шкода" безпечніша для водія.
І так мені насрати на них і усих тих хто переживають за це лайно.
показать весь комментарий
30.05.2026 17:42 Ответить